Express Kaszubski feed

ExpressKaszubski.pl – strona główna REKLAMA REDAKCJA KONTAKT REJESTRACJA LOGOWANIE »

Artykuł sponsorowany

Credit Agricole obsłuży klientów "po kaszëbsku"

Opublikowany: 2017-11-06 11:53 Autor: redakcja

"Sprawdze naju i uzdrzi, jak baro nama na Tobie zanolego" - Credit Agricole po raz kolejny udowadnia, jak ważne są dla niego dobre relacje z klientami. Po entuzjastycznym przyjęciu akcji "Godomy po slonsku" bank zdecydował się kontynuować akcję na Pomorzu i nawiązać bliższy kontakt z mieszkańcami Kaszub.

We wszystkich placówkach Credit Agricole w województwie pomorskim pojawiły się ulotki informacyjne przetłumaczone na język kaszubski, które zachęcają do zapoznania się z ofertą banku. W niektórych placówkach klienci mogą także porozmawiać po kaszubsku z doradcami np. o kredytach, lokatach oszczędnościowych czy ubezpieczeniach.

Oferta skierowana jest do ponad 228 tys. osób, które podczas ostatniego spisu powszechnego zadeklarowały narodowość kaszubską. O popularności języka kaszubskiego świadczy fakt, że na Pomorzu działa kilkadziesiąt szkół, w których dzieci na co dzień się go uczą. Od 2005 roku istnieje także możliwość zdawania egzaminu maturalnego po kaszubsku.

- Jesmë gwës, że dzãka taczim inicjatiwóm jesmë corôzkù krodzy najich klijeńtów, mómë starã ò nich i ò to, cobë lepi zrozmiec jich brëkòwnotë. Richtich – gôdómë w jejich jãzëkù – mówi Sandra Domaszk, doradca klienta z placówki Credit Agricole w Rumii. (- Jesteśmy przekonani, że dzięki takim inicjatywom jesteśmy bliżej naszych klientów. Dbamy o nich, by lepiej zrozumieć ich potrzeby – wręcz mówimy w ich języku, potrafimy ich zaskakiwać i mamy z nim najlepsze relacje)

To druga tego typu oferta przygotowana przez Credit Agricole. Najpierw akcja spotkała się z ciepłym przyjęciem na Górnym Śląsku, więc bank zdecydował wykorzystać ten pomysł w innych regionach Polski. Inicjatywę przygotowania nietypowej ulotki w języku lokalnym po raz pierwszy zgłosili pracownicy oddziału banku w Świętochłowicach, którym na co dzień zdarza się obsługiwać osoby mówiące lokalnym dialektem.

-Wychodzimy z ofertą w lokalnym języku, bo zależy nam na dobrych i życzliwych relacjach
z lokalnymi społecznościami – dodaje Marcin Data, dyrektor ds. produktów oszczędnościowych i daily bankingu w Credit Agricole.

Ulotkę po kaszubsku można znaleźć w oddziałach banku w Trójmieście, Słupsku, Wejherowie, Pruszczu Gdańskim, Rumii, Bytowie, Pucku, Człuchowie, Chojnicach, Kartuzach, Kościerzynie, Lęborku, Tucholi, Czersku. Mamy nadzieję, że dzięki tej inicjatywie Kaszubi poczują się wyjątkowo.