Zamknij

Tomasz Belgrau kandydatem na burmistrza Kartuz z poparciem PiS

10:48, 12.07.2018 . Aktualizacja: 11:33, 10.09.2018
Skomentuj Zdjęcie z debaty przedwyborczej w 2014 roku. fot.archiwum/W.Drewka Zdjęcie z debaty przedwyborczej w 2014 roku. fot.archiwum/W.Drewka

PiS najprawdopodobniej poprze Tomasza Belgraua, jako kandydata na burmistrza Kartuz. Taką informację przekazał wczoraj Janusz Śniadek, lider PiS na Pomorzu, podczas wczorajszego spotkania w wyborcami.

- Rzeczywiście taka deklaracja padła - mówi Tomasz Belgrau, kandydat na burmistrza Kartuz. - Rozmowy jeszcze trwają, ale rzeczywiście dotychczasowe ustalenia są takie, że będę mógł liczyć na poparcie PiS w nadchodzących wyborach. Pozostanę osobą bezpartyjną, ale PiS jest zainteresowany wspieraniem mojej kandydatury.

Wygląda na to, że szykuje się znacznie szersza koalicja jeżeli chodzi o poparcie dla Tomasza Belgraua. Będzie on najprawdopodobniej startował również z poparciem komitetu Porozumienie Samorządowe, które miało w tej kadencji największą reprezentację w kartuskiej Radzie Miejskiej.

Tomasz Belgrau w poprzednich wyborach samorządowych również ubiegał się o stanowisko burmistrza Kartuz. Uzyskał wysokie poparcie, które dało mu trzeci wynik. W II turze, w starciu Mirosławy Lehman w Mieczysławem Gołuński udzielił poparcia Gołuńskiemu, który wygrał wybory. Został wiceburmistrzem Kartuz i zajmował się sprawami oświaty. Funkcję tę pełnił od marca 2015 roku do września 2016 roku, gdy został niespodziewanie odwołany ze stanowiska. Szef magistratu tłumaczył tę decyzję m.in. zmianami organizacyjnymi.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(140)

porażkaporażka

244 186

W tej sytuacji chyba trzeba się przygotować na kolejną kadencję Gołuńskiego. Nie wyobrażam sobie jak można kandydować z poparciem partii, która niszczy samorządy. To nieporozumienie. Mam nadzieję, że pan Belgrau jeszcze się z tego otrząśnie. 11:22, 12.07.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

NibyNiby

7 12

Samorządy są, ale gdzie demokracja? 18:05, 12.07.2018


SwojakSwojak

1 6

Sądzę że będzie Pani leman. 06:14, 13.07.2018


CzteryCztery

3 1

Może jakieś konkrety? Kto, kiedy, w jakiej gminie, w jakim powiecie kogo zniszczył? Jedno wiem, że Rynek w Kartuzach był niszczony od wielu lat. Pamiętacie aleję na przestrzał przez Rynek? Asfalt na kostce i w głowach radnych i burmistrza? Może zliczyć ile magistrat wydał na projekt zagospodarowania Rynku? Ile było takich projektów? Co zniszczono, co robiono dwa razy, a co trzy razy? 22:30, 13.07.2018


AntonicaracalAntonicaracal

0 3

PiS to PiC !
Kto tego nie widzi ten już przegrał ! 06:02, 17.07.2018


reo

i bardzo słuszniei bardzo słusznie

203 164

Mój głos w takim razie już ma.Ormowiec niech kończy swoje żałosne rządy,czas na Belgraua.A kogo wystawią kodziarze czy inni UBywatele to już Ich sprawa. 11:26, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

helehele

1 1

daj sie leczyc czu,,,u 09:45, 18.07.2018


MTCMTC

187 163

Tak wszyscy płaczecie jaki to PiS jest zły, a mimo tych płaczów Polska nareszcie idzie do przodu. Otwórzcie ludzie oczy, a nie dajcie się mamić telewizją. Patrzcie na efekty, nie słuchajcie tych, którzy tylko potrafią krzyczeć, że co złe to obóz rządzący.
@porażka - Tak bardzo niszczy samorządy, a wciąż trzyma poparcie 40% społeczeństwa. Czy to nie dziwne? 11:29, 12.07.2018

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Dr.EwkaDr.Ewka

13 5

podaj przykłady tego jak PISzesz "do przodu" 11:58, 12.07.2018


lollol

10 3

Jakie 40%?
Co to znaczy "do przodu"?
Może i "do przodu" ale "przód" obecnie wskazują faszyści. 14:13, 12.07.2018


Comeback Comeback

9 3

To nie jest dziwne, wystarczy dobrać odpowiednią grupę społeczną do ankiety. Gdyby tą ankietę poparcia przeprowadzić wśród właścicieli średnich, małych i jednoosobowych przedsiębiorców wynik byłby zupełnie inny, wykonując to badanie na "biorcach" 500+ jest wynik poparcia jaki jest. O jakich efektach mówisz? brak sojuszników - kluczowych graczy w UE i PE, ciągłe pomachiwanie szabelką wobec Rosji, a to ogromny rynek zbytu na towary i usługi -zamykają nam ten kierunek. Plusem jest to, że kończą się wyłudzenia VAT, ścisła kontrola dystrybucji paliw- aż trochę do przesady bo nawet na przewóz 300l trzeba mieć stosowne "papierki". Mieszają w TK i SN, i tam wyraźnie widać politykę. Bo reforma sądownictwa jest mocno potrzebna, tylko że każda ze stron wybiórczo traktuje Konstytucję i stosuje się do zapisów, które im pasują w danej chwili. Podnoszą płacę minimalną.. ale nikt nie mówi, że rośnie ZUS i podatek, a o to chodzi, ZUS tonie-podniesienie płacy minimalnej powoduje większe wpływy do tej upadającej instytucji, po to aby budżet teraz nie musiał tam pompować grubych miliardów, a to że za 20-30 lat nie będzie pieniędzy nikt nie patrzy, ważne tu i teraz. Nie ma żadnych spektakularnych sukcesów aby chwalić PiS, tak samo jak nie ma powodów by stawać w obronie upadłej PO, Nowoczesnej czy innej partii. Wniosek mam taki, że prędzej zagłosuje na dawne PZPR niż którąś z obecnych "wolnościowych" partii. Bo tam było przynajmniej jasne kto rządzi, kto pociąga za sznurki, a teraz udaje się, że ten co rządzi nie jest marionetką, a ten co pociąga za sznurki nie narzuca im swojej woli. 15:38, 12.07.2018


xyzabcxyzabc

7 4

Ok. Patrzę na efekty: łapówka 500+, łapówka "Dobry start", łapówka "Darmowe leki", wymiana ludzi a nie reforma sądownictwa, paraliż w Trybunale, "wyrzucenie" sędziów z SN, koszmarna reforma oświaty, obiecanki cacanki dla rezydentów, zniszczona armia..... kurczę nie chce mi się już wymieniać. Pa 19:37, 12.07.2018


infoinfo

1 3

Dr.Ewka - spójrz na ulicę, giełdy, spółki skarbu państwa, podatki a od stycznia zus, emigranci itd.
Comeback - Rosja już a PO uszczelniła granice, EU i PE należy zlikwidować i dużo ważniejsze jest poprawnie i regionu niż starych komuchów.
12:03, 13.07.2018


Henryko Henryko

1 2

Tobie przód z tyłem pomylił się !!!!! 11:43, 15.07.2018


PO górą!PO górą!

0 3

Porażka.... zależy kto ma jaki cel, jakie chce stworzyć Państwo... w przypadku PIS widać co się dzieje i nie trzeba kończyć prawa czy politologii, aby zrozumieć, że to koniec prawa (lepszego bądź gorszego) ale OBOWIĄZUJĄCEGO w Polsce. Straszne, że są tacy ludzie, którzy ciągle myślą pozytywnie o aktualnych rządach... 15:02, 15.07.2018


TejTej

0 2

Przestań opowiadać pisiorze dyrdymały, jak byś był chory psychol . 21:11, 16.07.2018


ZdzichoZdzicho

0 2

Tak, masz rację. Pisowska Polska idzie do przodu. W niszczeniu armii, szkolnictwa i ochrony zdrowia, w rozwalaniu wymiaru sprawiedliwości, w skoku na stołki i na kasę, w zawłaszczaniu państwowego radia i telewizji itd., itd... Brawo PiS!!! 16:11, 17.07.2018


lila1lila1

174 128

i bardzo dobrze, mamy dość twarzy, które są od ponad 25-ciu lat na tych samych stołkach (raz burmistrz, za 4 lata jako vice, następnie jako przewodniczący rady i tak w kółko)
Czuć w powietrzu "nową zmianę" 11:42, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oby_wateloby_watel

164 178

A CHCIAŁEM GŁOSOWAĆ NA T.B A W TEJ SYTUACJI JEST TO WYKLUCZONE, MINUS JEDEN GŁOS, NIGDY PIS!!! 11:42, 12.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CzteryCztery

5 1

Niektórzy mają już taki gen chłopa czworacznego, wolą iść w dyby i dostawać w pysk przy każdej okazji, byleby obiecano im, że nic nie będą robić i nic nie muszą wymyślać. 16:14, 12.07.2018


xyzabcxyzabc

2 4

Szacun 19:42, 12.07.2018


..........

142 153

Dla mnie się spalił zostając viceburmistrzem 11:52, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rtrtrtrtrtrt

9 11

Niekompetencja - to jego znak rozpoznawczy. Z tego, co pamiętam, jego podstawowym zajęciem były spacery po deptaku i rozmowy z mieszkańcami, które miały sugerować zainteresowanie problemami mieszkańców Kartuz. Ja jednak wierzę w moich "ziomali" i ufam, że nie pozwolą, by osoba, która sobą nic nie reprezentuje, zostanie burmistrzem. Wierzę i mam nadzieję. 19:47, 12.07.2018


nigdynigdy

171 177

Nigdy bym nie zagłosował na kogoś kto by startował z szyldem PiS. Nie tędy droga panie TB. Ludzie widzą co się dzieje, nie wszyscy dali się kupić za 500+... 12:03, 12.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

CzteryCztery

4 20

500+ to żadna zasługa PiS i żadne przekupstwo. W każdym cywilizowanym państwie, takie świadczenia to standard. To tak jakby pracownik cenił pracodawcę za to, że płaci wypłatę. PO tego nie robiła i tyle. Ktoś chce średniowieczne standardy i toleruje lenistwo i bakszysz (łapówki) niech głosuje na kogo chce. 16:20, 12.07.2018


BonoBono

11 15

Dlaczego PIS nie chwali się na swych paskach w TVP INFO albo w WIADOMOSCIACH jak wszystko drastycznie drożeje! 17:35, 12.07.2018


gronostajgronostaj

1 4

SZACUNEK 19:49, 12.07.2018


Dr.EwkaDr.Ewka

131 152

teraz jet jasny wpieranie przez starą i to dosłownie gwardię typu Pryczkowski, Duszynski,Pobłocki to im KC PIS jest bliższy jak było KC PZPR.Wyjmnijcie ligitymacje Panowie o przepraszam Towarzysze :)
Prosze młodych o start bo ponownie bedziemy mieli wybór miedzy dżuma i cholerą 12:05, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezpartyjnyBezpartyjny

93 88

A ja tak sobie myślę,że poparcie to trzeba uzyskać od mieszkańców a nie jakieś parti.To nie wybory partyjne,tylko samorządowe.A tak poza tym to najwyższy czas na zmiany ,gorzej nie będzie. 12:09, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dziewczyna bez zęba Dziewczyna bez zęba

76 88

Brakuje świeżej krwi w samorządzie. Belgrau nie mógł pokazać tego co potrafi, będąc viceburmistrzem, bo mu nie pozwolono... Świezosc, dynamizm, kompetencje. Czekam! Szkoda, że PiS, ale szczerze, akurat na tym stanowisku partia nie jest znacząca. 12:22, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rybaczkirybaczki

6 11

"Świeżość, dynamizm, kompetencje" - koń by się uśmiał!!! Świeżość - bo nie wiadomo, skąd się wziął. Dynamizm - ciekawe, w czym się ujawniła? Kompetencje - chyba tylko do unikania rzetelnej pracy. Po prostu są tacy ludzie, którzy uważają, że muszą szefować i tyle (poparcie PiS świadczy o tym doskonale). 19:55, 12.07.2018


popieram Tomka Bpopieram Tomka B

142 142

Super że będzie kandydował on chce zrównoważonego rozwoju, nie można pakować kasy tylko w jedno miejsce, mamy jeszcze inne miejscowości, Wiadomo że miasto nadal będzie pochłaniało większość kasy z budżetu na inwestycje, ale obudźcie się w końcu, wieś też potrzebuje oddech świeżości, przecież każdy z nas ma tam rodzinę , bliskich i znajomych, domki letniskowe, jezioro nad które jedziemy, to wszystko jest na wsiach przyległych. !!Głosuję na Belgraua !! 12:32, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mirek-monsz-grazynymirek-monsz-grazyny

100 117

Głosował za wprowadzeniem komunistycznej ustawy wprowadzającej zakaz sprzedaży alkoholu w nocy ? 12:33, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

duży błądduży błąd

82 58

Pan Belgrau dobrze by zrobił gdyby pokazał się jako kandydat faktycznie bezpartyjny. Zaplecze na pewno jest ważne, ale trzeba *%#)!& zbudować z młodych ludzi. Poparcie PiS to ogromny błąd, tak samo jak wsparcie porozumienia samorządowego, które już chyba samo nie wie co chce. 12:38, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bezpartyjnybezpartyjny

1 1

Przecież w artykule napisane jest wyrażnie, że pan Tomek jest i pozostaje bezpartyjny a to ,że różni ludzie go popierają w tym PiS to żle!???? Nie rozumiem? Mam nadzieję, że wielu ludzi na Niego zagłosuje. A jak jeszcze jedna osoba będzie kandydować to pan MGG już może się pakować, czego z całego serca mu życzę. 20:31, 13.07.2018


i w tym momencie i w tym momencie

139 128

chciałbym pogratulować panu Gołuńskiemu kolejnej kadencji. 12:40, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czyli taka przyszłośCzyli taka przyszłoś

114 102

Taka treść porozumienia: TB burmistrzem, radny Leyk i Pryku zastępcami. Czyli zastępcy będą rządzić a burmistrz będzie podpisującym obserwatorem... 12:41, 12.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@Czyli taka przyszło@Czyli taka przyszło

10 10

No to faktycznie się dobrali... 12:45, 12.07.2018


lila2lila2

2 15

w sumie Andrzeje to fajne chłopaki 12:58, 12.07.2018


kartuzy23kartuzy23

131 114

Poparcia muszą o czymś świadczyć, właściwy człowiek na burmistrza! 12:45, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@kartuzy23@kartuzy23

123 122

Na pewno? PiS = Bonkowski, =Arciszewska, =Piotrowicz, =Krystyna od sałatek, =Macierewicz. Wymieniać dalej? 13:04, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Dr. EwkaDo Dr. Ewka

115 102

To ty popierasz tych co utrwalali system komunistyczny i służyli w strukturach SB- czytaj w ORMO. Za oszczerstwa wobec wymienionych nazwisk powinieneś stanąć prze sadem. Wymieniasz ludzi którzy byli też pałowani przez ORMO. Czy obecny burmistrz kiedykolwiek zaprzeczył że służył w ORMO i to wiele lat. Nawet po zmianach, chyba nie rzucił legitymacji? 13:09, 12.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@do dr.ewka@do dr.ewka

13 30

A kogo to dzisiaj obchodzi? Ty popierasz partię w której szeregach zasiada prokurator, który oskarżał ludzi opozycji solidarnościowej i ci to nie przeszkadza. To powinieneś zamknąć twarz, bo obłuda się z ciebie wylewa. 13:27, 12.07.2018


Dr. EwkaDr. Ewka

8 18

dopóki wolne sądy to proszę bardzo. Udowodnij oszczerstwo - uwierz bedzie trudno 13:53, 12.07.2018


Puszek Puszek

114 122

Nie wyobrażam sobie teraz Kartuz bez pana Mieczysława Grzegorza Gołuńskiego . Mieszkańscy nasze głosy powinny być podziękowaniem za to co mamy teraz i będziemy mieli . Tylko MGG! 13:10, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Porozumienie popieraPorozumienie popiera

99 79

A to porozumienie samorządowe, które samowolnie zmienia nazwy ulic wbrew woli mieszkańców. 13:23, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dokładnie!dokładnie!

10 28

To właśnie oni. I oni chcą dalej rządzić tym razem z panem TB i PiS. 13:25, 12.07.2018


Stajszevsczi BoysStajszevsczi Boys

63 80

Jeszcze nie widać właściwego kandydata, który nie myśli tylko o sobie. 13:32, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MasakraMasakra

111 107

Gmina teraz rozkwita, niech już MGG dokończy wszystkie inwestycje, które rozpoczął. Kasa pozyskania z unii, ale każdy projekt trzeba jeszcze rozliczyć. A co do TB, to że się dogadał z tą porozumieniową spółką to porażka. Oni bardziej dbają o swoje indywidualne interesy, niż o dobro gminy. Pokazują to na każdym kroku. 13:33, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

0 0

Niby w jaki sposób to pokazują? Poruszając problemy gminy i szukając rozwiązania? Haha, zabawne jest to, co Pan/Pani pisze. Brak logiki i argumentów. Mam nadzieje, ze Pan Tomasz wygra, i utrze nosa takim jak Ty ;) pozdrawiam serdecznie 11:53, 12.09.2018


Belgrau na burmistrzBelgrau na burmistrz

121 111

40% poparcia pis + głosy mieszkańców wsi gdzie Gołuńskiego nie popiera praktycznie nikt.
ZWYCIĘSTWO W PIERWSZEJ TURZE. 13:35, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@Belgrau na burmistr@Belgrau na burmistr

4 32

Ty to chyba wiadomości oglądasz - 40 proc., a czemu nie 50, albo 60 proc.... litości... 13:51, 12.07.2018


nie ważnenie ważne

76 75

nie ważne kto nim będzie, ale jak dotąd każdy samorządowiec, czy to burmistrz, czy to starosta, zawsze musi złożyć hołd różowej mafii z Gdańska i to jest smutne, że ciężko o niezależność, bo to co się dzieje w Gdańsku to na wymiociny zbiera. 13:46, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okok

108 107

Tomasz Belgrau będzie dobrym spójnikiem między władzą lokalną samorządową a władzą samorządową na szczeblu województwa a zatem władzą centralną. Nowe otwarcie, nowe współczesne spojrzenie i myślenie. Na pewno będzie lepsza współpraca niż z ORMO, UB, SB czy PZPR - oni na szczęście są już w mniejszości nawet w Kartuzach, a PiS i tak wszyscy nie "pokochają", szczególnie Ci ze stwardniałymi sercami i za hibernowanymi mózgami. 13:52, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZdzichoZdzicho

0 0

Co za bzdury piszesz. Myślisz, że PiS da? Jakie nowe otwarcie? Jakie nowe spojrzenie i myślenie? Oni kochają kasę i stanowiska. PO to przy nich mały pikuś. Rozdzielają sobie i Rydzykowi miliony. Jeżeli tego nie widzisz to chyba Tobie mózg zahibernowało. 16:27, 17.07.2018


szkodaszkoda

91 114

Za to co PiS robi zasługuje na sromotną klęskę i jej należy się spodziewać. Tym bardziej szkoda mi pana TB, bo on nie zasługuje na poparcie takiej partii, która kojarzy się coraz gorzej. 14:00, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasne : SSqr**enie zjasne : SSqr**enie z

85 109

udajacy premiera mateusz morawiecki rozsmieszyl do lez cala europe gdy bredzil jak to "dzialal w podziemiu" wraz z "towarzyszami broni" w stanie jaruzelskim. mateuszek syn proputinowskiego stetryczalego dziada, mial lat TRZYNASCIE !! jakich "towarzyszy broni" ?! Chyba pani Broni, babci klozetowej ?! przez caly stan jaruzelski zginelo 30 osob - przypomne jak rzadzil ZCHN/AWS to jednej tylko zimy w katolickiej polsce zmarlo z ZIMNA I GLODU przeszlo 450 osob. My co mialismy 18 czy 25 lat w stanie jaruzelskim wiemy jak bylo i pamietamy, i robienie z tego koszmarnego okresu jakiejs III wojny swiatowej to KPINA tych wszystkich misiewiczow, morawieckich i inych kochankow szalenoego Antka maciorowicza milosnika chlopczykow i dziewczynkow, z prawdziwych ofiar stanu wojennego. A *%#)!& chrzczony motloch dal sie SS-q-**ic za 500+ #DzikiKraj !! 14:00, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BełkotBełkot

30 1

Takie głupoty to słyszałem w TVN 14:10, 12.07.2018


QvakQvak

96 95

Ja nie mogę, zostanie bez partyjny ale z PiSem wystartuje. To jest kryminał. Kolega Pryczkowski, który jak mniemam przystąpił do tego samego ugrupowanie i za lojalke dostanie stołek vce a Dyrektor Pobłocki pewnie dostanie tekę sekretarza za poparcie. Kółko różańcowe o nazwie Kolonialne Porozumienie PiS... 14:20, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary mieszkaniecStary mieszkaniec

107 98

Najlepsze co mogli zrobić, sami strzelili sobie w kolano. Panie burmistrzu to dobrze dla Pana. Na ludzi związanych z Partią polityczną głosować nie będę! 14:32, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihihihihihi

104 88

Jeszcze niedawno Gołuński tez chciał do PiS ale tam nie przyjmują z teczką z poprzedniego komunistycznego systemu. 14:42, 12.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

lili333lili333

21 4

potwierdzam to prawda, MGG był w przeszłości mocno zainteresowany startowaniem z list PiS 15:41, 12.07.2018


@hi@hi

3 20

tak jak prok.Piotrowskiego 15:42, 12.07.2018


Chyba błądziszChyba błądzisz

6 2

To jak przyjęli Pryka? 15:52, 12.07.2018


Gołuński wygraGołuński wygra

110 96

Remontuję Kartuzy które nigdy nie były tak modernizowane i jak w przyszłej kadencji zacznie inwestycję od pierwszego roku to następną kadencję także wygra starsi ludzie widzą jak zmienia się w końcu miasto oni nie siedzą w internecie tylko po prostu pójdą na wybory bo wiedzą co działo się przez ostatnie kilkadziesiąt lat z miastem (czytaj nic) 14:46, 12.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

leośleoś

17 2

A na wsi starsi ludzie myślą, że nie ma włodarza bo nic na wsi się nie dzieje, A droga powiatowa z Kartuz do Mirachowa to masakra. Wąska, dziurawa brzegi po wyszczerbione, ani burmistrz ani pani starosta nie myślą o wsi. Tak być nie powinno. głosuję na cztery ręce za zmianą rządów w Kartuzach. Będę głosował z całą rodzina na pana TB i marzę o zmianie starosty. Wtedy będę szczęśliwym mieszkańcem. 22:14, 12.07.2018


ŚwiadomośćŚwiadomość

0 0

Gdybyś tylko otworzył oczy to wiedziałbyś że to co on robi to tylko finalizacja tego co powstało przed nim i do czego pan GG się w ogóle nie przyłożył. 21:07, 25.07.2018


AQQAQQ

96 89

No to teraz p. Gołuński ma prawo ryczeć ze szczęścia. Może pojawi się jeszcze inny kandydat? 14:49, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John John

48 76

A Mariusz Treder? 15:04, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZZ

102 97

Won z pisiorami!!!! 15:10, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GDABGDAB

96 92

Zacznijmy od tego z jakiego miasta / wsi pochodzi Pan TB, bo z tego co mi wiadomo to na pewno nie z Kartuz . Ponadto myślę, że i tak wygra Pan MGG patrząc ile zrobił w samym mieście i nie tylko to jedyny słuszny wybór . 16:00, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KASZKASZ

25 8

żaden to słuszny WYBÓR! TEMU PANU JUŻ DZIEKUJEMY! CZAS NA ABSOLUTNE ZMIANY! 16:45, 12.07.2018


nikośnikoś

92 95

To mogła być fajna kandydatura, ale tym pisem zepsuli wszystko. Zabrakło refleksji czy co? Przecież pan Belgrau chyba ogląda jakieś media, czyta gazety, powinien wiedzieć co sie dzieje. Szkoda. 16:26, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Staszekmieszkaniec Staszekmieszkaniec

98 92

Wybory wygra obecny burmistrz ,dzięki zmianom mogę się poczuć jak w prawdziwym mieście ,a i dziękujemy władzom za poprawę drogi o która prosiliśmy na naszej wsi . 16:30, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZamianyZamiany

23 4

No szok, to poprzedni deptak Ci się nie podobał? Bo na moje oko za dwa lata znowu będą tam poprawiać. Owszem zmienia się, tylko trwałość tych zmian jest jednokadencyjna. 20:20, 12.07.2018


z wioskiz wioski

98 93

Po tym jak pis potraktował niepełnosprawnych głosować na kogoś kto idzie z nimi do wyborów - w zyciu! 17:55, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jak możnaJak można

98 88

Krotka instrukcja jak można pogrzebać kandydaturę zanim zaczęły się wybory. Pocałunek śmierci. Co za głupota. 18:16, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Skorzysta z poradSkorzysta z porad

78 86

na najwyższym poziomie, tzn. od naszego wybitnego senatora oraz arcy posłanki. Wzorce na wyciągnięcie ręki.
No i trzymać się przekazów dnia oraz wytycznych komitetu centralnego z ul. Ciemnogrodzkiej. 18:26, 12.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:):)

2 9

Piękny kom 23:46, 12.07.2018


kartuzianinkartuzianin

94 87

nigdy na niego 19:31, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zxczxc

90 84

No i po co to panu było? Na PISie daleko pan nie zajdziesz. 20:13, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kartuzianinkartuzianin

91 81

nigdy na niego 20:14, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PisioryPisiory

86 83

Intensywnie śledzą komentarze i minusuja. Ekipa Jarka pewnie Wam za to płaci, co? 20:31, 12.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Antny POAntny PO

24 7

A co to się stało? POwcy nie dają łapek? Czyżby wymarli? Czemu wam nie płacą? 22:27, 12.07.2018


KODZIARZE DO MOSKWYKODZIARZE DO MOSKWY

15 1

już pora zażyć leki i sprawdź czy Jarosława K. nie ma pod twoim łóżkiem, w lodówce też sprawdź :)))))))
nigdy nie wiadomo, zawsze będziesz miał powód do pisania :) 08:29, 13.07.2018


Do StaszekmieszkanieDo Staszekmieszkanie

88 81

Poza dworcem PKP i częścią obwodnicy , co jest zasługą Mirosławy L. Prawie wszystkie inwestycje z kadencji Gołuńskiego nadają się w przyszłej kadencji do remontu. Alejka w Gaju już ma łaty (ok. 11szt) w trakcie jednego roku. Rynek i deptak to nie tylko w ocenie radnych opozycji ale nawet laika to jedna wielka fuszerka bez nadzoru. Już jest krzywo, a jak posadzili drzewka pod płytą betonową to już nie jest nawet śmieszne- "gołka prowizorka" 21:53, 12.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BzdetyBzdety

0 1

Bełkot konfabulanta 03:42, 14.07.2018


Mieszkanka1Mieszkanka1

2 0

Chyba przegrałeś przetargi na budowę albo jesteś z rodziny byłej Pani burmistrz bo jak na razie to tylko gmina płaci kary za jej kadencję a poza tym nie wykonała dla miasta żadnej dobrej inwestycji wystarczy popatrzeć na rynek który przeniosła na obrzeża Kartuz który jest kompletnym niewypałem a kosztował krocie. 17:48, 14.07.2018


Pisie korytoPisie koryto

51 77

jest wieeeeeelkie. Przy maxi knurach i maciorach wszelka pisia drobnica też się pożywi tym co z koryta się wychlapie. 21:58, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zakodowanyzakodowany

56 59

Jak to każdy sadzi po sobie, kto dostaje pieniądze ten dostaje:) 22:29, 12.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dla Mieczysława...Dla Mieczysława...

91 76

....to doskonała wiadomość. Belgrau to leń i raczej niewiele potrafi. To tylko taka ładniejsza Mirka. chyba już wszyscy w Kartuzach od dawna o tym wiedzą. zatem będzie masakra :/ 23:03, 12.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hahahahahaha

2 2

Tekst dobry!ktoś ma poczucie humoru :) Ja jednak z moimi znajomymi zagłosuję na Ładniejszą Mirkę :) Będzie super! Byle już nie oglądać twarzy MGG. 20:51, 13.07.2018


WYBIORCAWYBIORCA

0 0

Spółeczka "irka+mirka+szmirka+bajerka+heniuś"
już przebierają pytkami ... 06:17, 17.07.2018


po wyborachpo wyborach

92 67

Wg mnie jest już po wyborach i MGG dalej będzie rządził. 08:01, 13.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec wsi Mieszkaniec wsi

69 59

Wy wszyscy madralinsci co obecny Burmistrz Kartuz zrobił dla solectw dla mieszkańców wsi bardzo nie wiele można by to policzyć inwestycje palcem na jednej ręce 80% zostało wpompowanych w miasto Kartuzy a tylko 20 %w solectwa w kartuzach mieszka 14 tys, mieszkańców a na wsi 19 tys, mieszkańców podatki płacą wszyscy dorośli mieszkańcy gminy kartuzy wieś wspomaga miasto.Obecny Kadydat na Burmistrza chce to poprostu zmienić zwiększyć nakłady na obszary wiejskie może to się wielu osobom nie podobać bo poza Kartuzami ich nic nie obchodzi.Gdy pan Belgrau chciał przeprowadzić referendum w sprawie podziału gminy na cześć wiejska i miejska to obecny Burmistrz był temu przeciwny dlaczego wieś to krowa dojna z podatkow dla miasta Kartuzy 10:16, 13.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dr.EwkaDr.Ewka

7 3

Przypomnę mój wczesniejszy wpis lekko go modyfikując.

"jako kandydat 4 lata temu wydawał sie ON inteligentnym rozwiązaniem , zwłaszcza z programem dla wsi, jednak to o czym ON tu i teraz pisze, w dużej mierze przeczy temu poziomowi jaki pan reprezentował. Szkoda, że tak ON wybrał i to w takim 9-osobowym składzie, ale usta pełne wsi to typowe przed kolejnymi wyborami. Co zrobił ON przez miniony czas gdy był 1,5 roku vice burmistrzem? Konkrety nie banialuki"

do tego dochodzi poparcie PIS-u i udawanie bezpartyjności. Kto sie na to nabierze. Ludzie na Wsi to nie tylko , jak oni chcieliby, Ciemny lud to wielkie pokłady ludzi inteligentnych. 11:06, 13.07.2018


kaskas

52 68

W tych Naszych Kartuzach naprawdę nie ma jakiś innych sensownych ludzi na to stanowisko? Na Belgraua na pewno nie zagłosuję, a trzeba przyznać że MGG zamyka bardzo udaną kadencję. Wolałbym jednak mieć wybór. Panowie radni - znajdźcie i namówcie do startu jakieś managera z dorobkiem zawodowym, a nie jakiś nauczycieli, nieudaczników, czy inne popychadła. Na czele magistratu powinien stać ktoś kto nie zamierza się już "dorabiać", tylko ma wizję i chęć wzniesienia naszej gminy na wyższy poziom. 11:05, 13.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dr.EwkaDr.Ewka

43 38

Przypomnę mój wczesniejszy wpis lekko go modyfikując.

"jako kandydat 4 lata temu wydawał sie ON inteligentnym rozwiązaniem , zwłaszcza z programem dla wsi, jednak to o czym ON tu i teraz pisze, w dużej mierze przeczy temu poziomowi jaki pan reprezentował. Szkoda, że tak ON wybrał i to w takim 9-osobowym składzie, ale usta pełne wsi to typowe przed kolejnymi wyborami. Co zrobił ON przez miniony czas gdy był 1,5 roku vice burmistrzem? Konkrety nie banialuki"

do tego dochodzi poparcie PIS-u i udawanie bezpartyjności. Kto sie na to nabierze. Ludzie na Wsi to nie tylko , jak oni chcieliby, Ciemny lud to wielkie pokłady ludzi inteligentnych. 11:07, 13.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ad dr ewkaad dr ewka

1 0

jesteś przykładem ciemnego ludu, tutaj nie chodzi, żeby coś zrobił wystarczy, aby nie kradł, co większość samorządowców z PO nie potrafi jak dorwie sie do koryta 17:48, 15.07.2018


As pikAs pik

62 57

Asfaltowy Gajowy wylał sobie poziomy pomnick z ciemnej masy i to powinno wystarczyć żeby odesłać go na emeryturę , lub niestety rentę czy chorobowe. a tak właściwie za całokszałt prawie 30 lat pozornej samorządności z naciskiem na "samo" 11:13, 13.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

52 62

pis tak, Belgradu NIE

każdy wie jak działał w Żukowie, każdy pamięta jak się sprzedał MGG 11:55, 13.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@....@....

47 52

Belgrau tak, PiS - nie. Każdy wie co ta partia zrobiła z naszym krajem, ile nabrali sobie nagród i jak niszczą prawo. ot co 12:56, 13.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a prpopoa prpopo

36 33

kwestia wyborów i okręgów
przyszły burmistrz powinien się przyjrzeć zagospodarowaniu przestrzennemu w gminie i przede wszystkim zostawić tak jak jest, czyli gmina wiejsko-miejska, ale uregulować masowe przekształcenia ziemi z rolnej na budowlane.
Po za tym nowe sołectwa stworzyć tj Bernardówka, Bór-okola, Pikarnia, Prokowskie Chrósty itp, bo nie może być tak, że Kiełpino i Grzybno to niekończąca się metropolia zróbcie temu granicy i nie twórzcie podziałów na miasto i wieś, bo wieś jak widać to już nie rolnicy i to n ie jest dobrze. 14:06, 13.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lechu WałęsaLechu Wałęsa

20 17

Walka z kaczyzmem zaostrza się. Oto Ojciec Polskiej Demokracji, Lech Wałęsa, który nie tak dawno temu pałami policyjnymi chciał tłumić protesty związkowców, dziś deklaruje, że będzie do policji strzelał, jeśli ta stanie na drodze Demokracji. Wyraził to w szczerych prostych słowach na swoim facebookowym profilu:

Ja mówię zdecydowane już dość. Jeśli podniosą łapę na Sąd Najwyższy to jadę do Warszawy 4 lipca, by głównego sprawcę odsunąć od możliwości zniszczenia podstawowego strażnika Demokracji, jakim jest Sąd Najwyższy. Będę chciał zrobić to pokojowo, ale jeśli ktokolwiek w tym policja stanie mi na przeszkodzie, będę walczył i bronił się. Przypominam, że mam broń i pozwolenie do obrony osobistej.

Tak, cierpliwość Lecha Wałęsy powoli się kończy i to prawdziwy świecki cud, że jeszcze nikogo nie zastrzelił. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli zastrzeli to tylko w obronie Demokracji, jako jej ojciec i mąż zamachu stanu. A wszystko w myśl sztandarowego hasła Partii: By żyło się lepiej! By żyło się lepiej wszystkim, którzy przeżyją! 17:04, 13.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

infoinfo

11 2

Takie coś jest karalne, czemu Bolek jeszcze nie siedzi w pace ? 18:13, 13.07.2018


ja nie wiemja nie wiem

43 6

czyli co konkretnie ? jak konkretnie PIS niszczy nasz kraj ? Jak konkretnie niszczy prawo ?

18:13, 13.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Poprzednicy PiSPoprzednicy PiS

1 4

czyli PZPR, też nie niszczyli kraju ani prawa, a nawet mieli hasło "aby Polska rosła w siłę, a ludzie żyli dostatnio" - a my kopnęliśmy ich w d..ę z wielką radością. Ja też nie wiem o co konkretnie nam chodziło. Odpowiedz mi, bo nie wiem .... 06:03, 14.07.2018


ZdzichoZdzicho

0 0

Po pierwsze: PiS upolitycznił prokuraturę i zrobił z niej służbę, która wykonuje ich polityczne polecenia, czyli oskarża przeciwników PiS a nie wszczyna spraw lub je umarza gdy dotyczą ludzi związanych z PiS.
Po drugie: dokładnie to samo zamierza uczynić z sądami, wymieniając sędziów na podległych partii.
Każdy chyba widzi, że tzw. reforma wymiary sprawiedliwości nie służy przyśpieszeniu postępowań lecz wymianie kadr.
Obywatel w sporze z pisowskim państwem chociażby o emeryturę czy podatki będzie miał przeciwko sobie dwóch urzędników na usługach państwa. Czy może liczyć na wygraną? Odpowiedz sobie na to pytanie.
17:15, 17.07.2018


podatnikpodatnik

6 3

ciekawe co PiS zrobi w Żukowie komu da poparcie ?
czy to prawda że w Żukowskim PiS jest tarce ? 21:05, 13.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzteryCztery

16 5

Było takie porównanie. Protest niepełnosprawnych za czasów Tuska trwał ponad dwa tygodnie (17 dni?). Przypomnij mi co osiągnęli, bo chyba 30 zł? I co? POszli wy na nich głosować? Może dla porównania podać co osiągnęli niepełnosprawni po 17 dniach protestu w 1918 roku? 22:40, 13.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZdzichoZdzicho

0 1

Pytasz się co osiągnęli? Chyba doskonale wiesz, że NIC!!! 17:19, 17.07.2018


BonkowiczBonkowicz

2 1

Się ośmieszasz. Wiesz w ogóle co to oszczerstwo? 03:49, 14.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agent TAgent T

16 15

Jedna wielka ściema, skoro wystarczy wyczyścić historię przeglądania przeglądarki i głosujemy ponownie. Widać komu zależy na wyniku! Nabijają sobie łapy... Manipulacja. 05:49, 14.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ ja nie wiem@ ja nie wiem

1 2

Widać że myślenie przychodzi Ci z wielkim trudem 10:34, 14.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdecydowanaZdecydowana

45 21

Na pewno zagłosuję na Gołuńskiego . Wystarczy zobaczyć jak zmieniły się na korzyść Kartuzy. Drogi , chodniki , ścieżki rowerowe, parkingi i parki. Z zapyziałego miasteczka Kartuzy zaczynają robić się coraz ładniejsze . 10:42, 14.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec wsi Mieszkaniec wsi

3 3

Pojedziemy na wieś co zostało zrobione parę płyt lub trochę tlucznia zostało wysypane na drogę i to wszystko 12:21, 14.07.2018


infoinfo

3 1

tylko że w większości to nie zasługa MG a poprzedniej ekipy, po za tym jakim kosztem.... 00:01, 16.07.2018


Kto innyKto inny

0 0

Nie on to zrobił a poprzednicy, gdybyście tylko umieli powiedzieć jak to powstało od zera a nie za czyjej kadencji jest to kończone. 21:13, 25.07.2018


Panie BurmistrzuPanie Burmistrzu

43 27

Ja i moja rodzina ponownie będziemy głosować na Pana . 10:44, 14.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agent sTopAgent sTop

36 16

Oby tylko nie on, już dwa razy wyleciał z pracy na stanowiskach kierowniczych. Czy to nie czasem za brak zaufania? W Żukowie "konflikt interesów" jakieś dziwne rodzinne powiązania dyrektorskie.
Co to będzie jak u nas zacznie się obsadzanie i rotacja na miarę spółek Państwa. Jeszcze kolegom za poparcie dar wdzięczności? 21:23, 14.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Dr.ewkaDr.ewka

5 5

To w takich okolicznościach poparcie PIS przestaje dziwić 10:36, 15.07.2018


ZorientowanyZorientowany

3 2

Mam pytanie... A kogo w urzędzie i wszystkich podległych gminie instytucjach zatrudnia pan MGG??? Skończ waść z tą hipokryzją bo niedobrze się robi. 21:10, 16.07.2018


ojejojejojejojej

17 21

Panie Tomaszu nie idź Pan ta drogą , pisoeskie poparcie to jak pocałunek śmierci w politycznym bycie, potem pozostanie tylko wstyd, a na razie niech wstydzi się aktualny "włodarz" 09:26, 15.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZygmuntZygmunt

17 8

Bolek się uśmiechnął i mówi :
-Patrz sąsiad - kandydat wypalił :
"że będę mógł liczyć na poparcie PiS w nadchodzących wyborach. "

To tak samo , jakby się z prostytutką pod mankiet prowadzić na pasterkę .

Wg nas kandydat, co już się sprzedaje , na etapie kandydowania , NIE zasługuje na poparcie .
ON myśli o wyborach i sondażach a nie o wyborcach i gminie . 12:29, 16.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Antonicaracal z San Antonicaracal z San

0 1

Kto nie widzi,że PiStoPiC ten już przegrał ! 06:04, 17.07.2018


PiStoPiCPiStoPiC

16 9

Belgrau już przegrał ! 06:20, 17.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdezorientowanyzdezorientowany

14 9

Panie Tomaszu :
Maciarewicz z zamachem,Szyszko z Puszczą,Pawłowicz ,Bonkowski,Arciszewska,telewizja Kurskiego,Rydzyk,Kuchciński,Pięta? brawo.

W takim towarzystwie wygrać to większa porażka,niż przegrana z zachowaną przyzwoitością.

Przegrana z tym poparciem,to przegrane życie polityczne na Kaszubach . 17:09, 17.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZorientowanyZorientowany

4 0

Ludzie przecież na tym polega polityka.Nie ważne z kim,ważne dokąd.Do władzy,nawet małomiasteczkowej.
20:16, 17.07.2018


kielpikielpi

6 5

znowu dales sie sprzedac drugi raz 2 razy zukowa cie wywalili wiec daj ze spokoj belgrau pomoz bratu lepiej na gospodarswie 09:47, 18.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DnoDno

2 1

Marnujesz sobą powietrze, jesteś dowodem na czołganie się po dnie z zamkniętymi oczami. Na szczęście! 21:10, 25.07.2018


Tylko PISTylko PIS

10 8

Brawo, masz mój głos. Tylko Prawo i Sprawiedliwość. Odsuniemy stary układ. Oczyścimy sądy. Jarosław jest Piłsudskim naszych czasów - ja to wiem.
A kwiczenie motłochoelit zawsze jest głośne 11:39, 18.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

vbnvbn

1 1

Lekarz czeka ale tanio nie będzie. 20:57, 18.07.2018


TejTej

1 0

Ale ty g...pi ps...ol poddaj się leczeniu i to szybko bo możesz nie zdarzyć. 12:54, 20.07.2018


@Tylko PiS@Tylko PiS

4 5

Piłsudskim naszych czasów????????? Błachahahahahahaha W tych buciorach, garniturze jak z lumpeksu i na tej drabince, a do tego z kotem i tymi mega kompleksami to faktycznie... macie Piłsudskiego na jakiego sobie zasłużyliście. Tylko ciekawe czy Piłsudski chciałby, żeby go z Kaczyńskim porównywano. Żal mi naszego kraju... 15:01, 18.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dość kłamstwaDość kłamstwa

2 6

Pisowski karierowicz 22:39, 19.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiem......wiem......

2 3

TB zrobił kolejny błąd. Nie wygra! Nie potrafi zrobić prostego rachunku. Żaden z niego polityk. A szkoda, bo gdyby rozegrał sprawę inaczej to miałby stołek burmistrza na 200%. A tak MGG ze swoją elitką śmieje się i już się cieszy, stale dostarcza im uciechy, więc w tym wypadku ja na niego nie zagłosuję. Bo Burmistrzem trzeba umieć być a nie kimś, kto nie potrafi grać w pokera bo to jest polityka a nie kółko różańcowe. 22:42, 19.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyjaśnijWyjaśnij

0 0

Możesz rozwinąć? 21:08, 25.07.2018


TejTej

2 6

Startując w wyborach z poparciem pisiorów to już je pan przegrał i to sromotnie. 12:38, 20.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Głosuje na BelgrauaGłosuje na Belgraua

2 0

Typowa polska mentalność. Nie znam się - to się wypowiem. Pan Tomasz jest najlepszym kandydatem, inteligentny i uczciwy człowiek z pomysłem na gminę. Nikt nie jest samotną wyspą, nikt sam niczego nie zdziała. Tylko mądry przedsiębiorca potrafi wykorzystać wiedzę ludzi mądrzejszych od siebie dla lepszego ogółu. Panie Tomku, głosuje na pana! 11:55, 12.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Precz z ormowcemPrecz z ormowcem

1 1

panie Tomku, mam nadzieje, ze zrobi Pan porządek w gminie. 11:56, 12.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%