Zamknij

Kartuzy. Pijany nauczyciel pływania pracował z młodzieżą

11:05, 23.10.2018 W.D. Aktualizacja: 22:33, 27.10.2018
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne. fot.archiwum Zdjęcie ilustracyjne. fot.archiwum

2,3 promila alkoholu w wydychanym powietrzu miał nauczyciel pływania, który pracował z młodzieżą na kartuskiej pływalni. O tym, że instruktor jest pijany zawiadomili policję rodzice dzieci.

Do zdarzenia doszło w miniony piątek rano. Jak informuje Daria Olchowik, rzecznik prasowy kartuskiej policji, funkcjonariusze otrzymali zgłoszenie o tym, że na pływalni zajęcia z młodzieżą prowadzi instruktor będący prawdopodobnie pod wpływem alkoholu. Przypuszczenia rodziców, którzy zawiadomili policję, się potwierdziły.

- Policjanci przebadali 45-letniego nauczyciela pływania alkomatem i okazało się, że ma on w organizmie 2,3 promila alkoholu. Na miejsce wezwano pracodawców mężczyzny - mówi Daria Olchowik. - Prowadzenie zajęć natychmiast przejął inny nauczyciel, który był na pływali.

Mężczyzna będzie odpowiadał przed sądem za podjęcie obowiązków służbowych pod wpływem alkoholu. Jak ustaliśmy, czynności wyjaśniające w tej sprawie prowadzi też dyrekcja Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(105)

qxvqxv

12 7

Nauczycielom ze szkółek prowadzący zajecia z młodzieżą w ramach zajęć szkolnych powinien ktoś przyjrzeć. Zero wysiłku i starania ze swojej strony. Dziecka każe przepłynąć kilka długości basenu i to wszystko. Taki nauczyciel pływania powinien chociaż przyglądać się jak dzieci pływają i zwracać im uwagę na błędy.
W grupach dzieci, które nie umieją pływać to taki nauczyciel powinien wejść z dziećmi do wody. Ale po co. Spodenki sobie zmoczyć. Dostają płacone z gminy, to nie trzeba się starać. 11:21, 23.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

..........................

1 15

ciesz się , że w ogóle ma kto te bachory uczyć 11:24, 23.10.2018


azxazx

6 1

Człowieku chyba nie wiesz co mówisz, prowadzenie zajęć jest ci obce a się wypowiadasz. Każdy porządny nauczyciel Ci powiem że łatwiej zauważyć błędy gdy patrzy się z góry na dziecko niż z poziomu wody. Nie każdy musi umieć pływać, są dzieci co koordynacyjnie są niewydolne do poprawnego pływania. 13:22, 23.10.2018


sneakysneaksneakysneak

0 0

Jak ten trener co pracuje w każdej szkółce ? 13:30, 23.10.2018


reo

KLERKLER

12 24

lepiej pijany niż miałby molestować te dzieci ;) 11:23, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

han solohan solo

9 0

Tak samo myślisz o pijanych kierowcach? 11:51, 23.10.2018


mirek-monsz-grazynymirek-monsz-grazyny

10 7

Co w tym dziwnego był już piątek . 11:26, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzic.rodzic.

9 4

czy moze ktoś podać chociażby inicjały imeinia i nazwiska? moje dziecko tam uczęszcza na pływalnie. Przyznam, że ta wiadomość dała mi do myślenia na temat bezpoieczeństwa dziecka. 11:30, 23.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RodzicRodzic

8 4

To co się stało to masakra, ale naszym dzieciom nic nigdy nie groziło, oprócz samego trenera czuwa nad nimi drugi trener i ratownicy ....
Zatem ci tak bardzo zatroskani i dobrze poinformowani powinni przynajmniej wspomnieć o tym że dzieci są pod nadzorem kilku osób,
Moja córka również uczęszcza na ten basen i dzieci nawet nie mają pojęcia o tym co się stało, bo zajęcia prowadzi z nimi inny trener ...
Cała burza która się właśnie nakręca, uderzy najmocniej w dzieci trenera ...
Więc zastanówmy się dwa razy zanim coś okrutnego napiszemy...
Pozdrawiam ... 13:26, 23.10.2018


-Zainteresowany--Zainteresowany-

2 1

Trener znanego kartuskiego pływaka. 13:28, 23.10.2018


avbvbavbvb

7 0

a może ten PAN TRENER powinien się był zastanowić zanim poszedł do pracy nawalony ?! 14:49, 23.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rodzicrodzic

3 3

Sa dwa wyjscia nieubliżając nikomu . Ten pan to *%#)!& albo alkoholik 11:53, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rodzicrodzic

6 2

Takiemu człowiekowi powinno się pomóc, jakoś Pan/Pani nie potrafi zauważyć ile dana osoba dobrego zrobiła i bez tej osoby Pana/Pani dziecko nie osiągałoby dobrych wyników sportowych ! Wstydźcie się ludzie dobrego człowieka szkalować! Każdemu może powinąć się noga ale takiej osobie powinno się pomóc ! 13:10, 23.10.2018


rodzic1rodzic1

17 10

I po co te komentarze? Nie należy szkalować, ale pomóc takiej osobie. Cała zaistniała sytuacja pogorszy tylko stan psychiczny tej osoby, na pewno nie pomoże. Ale człowiek człowiekowi wilkiem... 12:04, 23.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

magikagamagikaga

2 1

zgadzam się całkowicie , tak nie można trzeba rozważyć ile dobrego zrobił dla dzieci, a zrobił bardzo dużo
12:12, 23.10.2018


2323

5 0

pogorszy stan psychiczny tej osoby, jaja sobie robisz? co to małe dziecko jest, że trzeba mu mówić, że po pijaku nie chodzi się do pracy, gdzie ma mieć pod opieką inne osoby? Alkoholizm to choroba, gdyby to był jednostkowy przypadek, to by w domu został. 19:35, 23.10.2018


OmgOmg

0 0

Ciekawe czy gdyby stała sie krzywda jakiemukolwiek dziecku, przez niedopatrzenie pijanego nauczyciela, to czy wtedy inni rodzice byliby tak chętni pomagac... NIE PIERWSZY RAZ TEN PAN BYŁ PIJANY I NIE RAZ DOSTAŁ SZANSĘ !!! 10:57, 05.11.2018


magikagamagikaga

12 7

Jak łatwo potępić i zniszczyć człowieka ... to smutne ile w ludziach zajadłości... 12:07, 23.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ke?ke?

5 1

Ten gość sam siebie zniszczył przychodząc nawalony do pracy! To była jego decyzja i teraz poniesie (oby!) jej konsekwencje! Pijanego kierowcy gimbusa też byłoby ci żal? 18:12, 23.10.2018


osaosa

0 0

MÓJ SYN TEŻ UCZĘSZCZAŁ I TAK GO GO GNĘBIŁ Z DOBRYM NASZYM PŁYWAKIEM ŻE ZREZYGNOWAŁ A MIAŁ BARDZO DUŻĄ POTENCJĘ DO PŁYWANIA A WY GO JESZCZE BRONICIE 01:07, 07.11.2018


rodzicrodzic

11 4

ta sytuacja jest nie pierwszy raz. trwa na pewno od roku. zresztą ilość promili nie wynika z imprezy dnia poprzedniego..................................... 12:14, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


#rodzic1#rodzic1

11 5

nieźle, bronisz pijaka który ma pilnować dzieci na pływalni ? nieźle..... 12:44, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pijakpijak

6 5

dzieci pływały i pijaczek też popłynął 12:45, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamamamamamamama

10 5

jak możecie go bronić!! może i ma duże zasługi, ale jak bym przyszła do pracy z taką ilością promili to by mnie od razu wywalili, a ja nikomu krzywdy zrobić nie mogę, najwyżej sobie
przecież jakby się jakieś dziecko zachłysnęło! to jest moment i się topi, a on by tego nie zauważył...tragedia gwarantowana. Te dzieci się dopiero uczą, niektóre nawet nie potrafią pływać bez sprzętu. ile on musiał wypić, żeby tyle mieć?!?!? 13:00, 23.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SynSyn

4 1

Jakby już się dziecko zachlysnelo, nie daj Boże zaczęło topić, to od takich właśnie przypadków jest na pływalni od samego rano ratownik wodny, który wie najlepiej jak w takich sytuacjach postępować.
Żeby nie było, nie bronię, nie popieram. Ale na to czy się dziecko zachłyśnie woda nie ma wpływu ani on, a ani pani jako matka ani nawet samo dziecko. To jest tak zwane zdarzenie losowe
13:16, 23.10.2018


NauczycielNauczyciel

6 2

Będę go bronić bo wspaniały człowiek, trener i bardzo kompetentna osoba! Wyniki jego uczniów mówią same za siebie. Trzeba mu pomóc a nie robić z niego nie wiadomo kogo! Znieczulica, wstydziłaby się Pani ! Jestem ciekaw czy jakby się Pani tak powinęła noga to również by Pani chciała być tak potraktowana!?!?! 13:19, 23.10.2018


CzłowieczeństwoCzłowieczeństwo

15 8

Tak wam łatwo zniszczyć innego człowieka. Popatrzcie w lustro i odpowiedzcie czy Wy jesteście bez winy. Czy nigdy nie popełniliście błędów w swoim życiu??? A może należało by pomóc takiej osobie!!!!! Bardzo łatwo wydać osąd. (zostańcie sędziami lecz trzeba było skończyć odpowiednie studia) Do rodzic!!!! - dlaczego jeśli taka sytuacja w/g ciebie trwała dłużej nie podszedłeś i nie zapytałeś/aś czy nie potrzebuje pomocy. (ZNIECZULICA).
Proszę nie pisać "bronisz pijaka" TAK BRONIĘ " lecz nie pijaka a CZŁOWIEKA!!!!!!!
Każdy popełnia błędy więc, należy każdemu dać szansę!!!!!!!!!!!
Ludzie opamiętajcie się!!!!!!!!!!!! 13:02, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

popierampopieram

1 5

Popieram kolegę... To nie pijak tylko. ..członkowie wystarczą dwa trzy piwa i wynik gotowy ... a naprawdę nikt nie jest po tym pijany ... spróbuj samemu dmuchać 14:42, 23.10.2018


do Człowieczeństwodo Człowieczeństwo

13 4

taka sytuacja miała już miejsce kilka miesięcy temu i wtedy zarzekał się że bedzie się leczyć.
szanse wykorzystał a właściwie przepił 13:24, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

człowieczeństwoczłowieczeństwo

3 3

Jestem bardzo ciekawy skąd Wiesz o Kim mowa w tym artykule. Chyba, że jesteś na bieżąco. I masz w tym jakiś interes!!!! 13:31, 23.10.2018


...człowieczeństwo.....człowieczeństwo..

11 4

przepraszam ale gdyby ten pan jechał samochodem pod wpływem i zamordował w ten sposób rodzinę z dziećmi to też mu się należy zrozumienie???? bo pewnie miał zły dzień, albo żona go zostawiła... o jej ... jaki biedny. Ten Pan nigdy nie szanował ludzi czy był trzeźwy czy pijany.. gdyby sam był człowiekiem to pewnie inaczej ludzie by go odbierali i oceniali- ci ludzie którzy go znają. Moje dziecko też chodzi do klasy pływackiej i na całe szczęście nie ma zajęć z tym człowiekiem bo nie pozwoliłabym niszczyć swojego syna. 13:29, 23.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

fefelfefel

1 1

kolego morderstwo to co innego niż wypadek. Morderstwo jest celowym działaniem mającym na celu pozbawienie życie drugiego człowieka, kolizja drogowa w skutek której poniosły śmierć osoby postronne nazywamy wypadkiem. 13:35, 23.10.2018


@fefel@fefel

2 1

Gdyby tutaj utonęło dziecko, to też byłby wypadek, tak wiem jest jeszcze ratownik, ale mógł pójść do kibla, tak wiem jest drugi nauczyciel, ale mógł zajmować się akurat innym dzieckiem, które źle się poczuło. Tu pijany jak bela, którego motoryka i myślenie odbiega w takim stanie znacząco od trzeźwego człowieka, i on ma czuwać nad bezpieczeństwem a więc i zyciem dzieci? 14:45, 23.10.2018


wtfwtf

15 2

O czym wy tu piszecie? Chcą zniszczyć człowieka? Nie! Po prostu chcą, aby pijany nie zajmował się dziećmi! Ponad 2 promile nie biorą się z wypicia jakiegoś lekarstwa lub innego przypadku losowego. Nauczyciel był nieźle narąbany. Nikomu z nas pracodawca by nie puścił płazem takiego wyskoku, więc tym bardziej w przypadku nauczyciela nie może nie być konsekwencji. 13:36, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

William W. William W.

11 2

Konsekwencje... Jeśli człowiek jedzie samochodem pod wpływem alkoholu konsekwencją może być zatrzymanie uprawnień, grzywna, więzienie, straty materialne, kalectwo lub śmierć. W tym przypadku uprawnień zatrzymać się nie da, więc w związku z brakiem ofiar i strat zdrowotnych ze strony prawnej skończy się na grzywnie. Jednakże patrząc na dokonania owego Pana skupił bym się na przymusie leczenia nie odbierając dotychczasowych zasług i szans na oszlifowanie następnych diamentów. Kara - tak. Skreślenie człowieka - nie. 13:46, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prosty RodzicProsty Rodzic

13 5

To co się stało to masakra, ale naszym dzieciom nic nigdy nie groziło, oprócz samego trenera czuwa nad nimi drugi trener i ratownicy ....
Zatem ci tak bardzo zatroskani i dobrze poinformowani powinni przynajmniej wspomnieć o tym że dzieci są pod nadzorem kilku osób,
Moja córka również uczęszcza na ten basen i dzieci nawet nie mają pojęcia o tym co się stało, bo zajęcia prowadzi z nimi inny trener ...
Cała burza która się właśnie nakręca, uderzy najmocniej w dzieci trenera ...
Więc zastanówmy się dwa razy zanim coś okrutnego napiszemy...
Pozdrawiam ... 13:52, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wujekwujek

4 1

Ten pan powinien był się zastanowić ?! Niech teraz odpowiada za swoje czyny. Rodzina może mieć żal tylko do niego 14:53, 23.10.2018


Zainteresowany ...Zainteresowany ...

4 7

A czy dziś zajęcia w szkółce pływackiej odbędą się? Wytrzeźwiał już? 14:01, 23.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

leqąbleqąb

1 1

żałosny jesteś człowieku, żebyś ty sie przypadkiem kiedyś nie znalazł w podobnej sytuacji 18:17, 23.10.2018


@leqąb@leqąb

4 0

Podobnej sytuacji? A to mają tam więcej takich alkoholików zajmujących się dziećmi i młodzieżą.
Dla mnie może pić nawet na umór i się czołgać do domu po pracy, ale w pracy ma być trzeźwy i odpowiedzialny za powierzone mu dzieciaki. Przychodząc pijany dokonał wyboru, tak jak pijany kierowca siadając za kierownicę dokonuje wyboru.
18:40, 23.10.2018


Zainteresowany...Zainteresowany...

0 0

leqąb - wyluzuj. To miało być ; z przymrużeniem oka... ;) tak dla spokojniejszej dyskusji. Oczywiście, że w takim stanie nie powinien być w pracy.
08:58, 24.10.2018


SoczekSoczek

18 5

Wy obrońcy alkoholika... serio, Wy tak naprawdę? Facet miał ponad dwa promile, to nie po soczku jabłkowym, dla mnie może być nawet mistrzem świata, Wy chcecie oddać swoje dziecko w ręce kpl pijanego człowieka i nie widzicie nic złego w tym?! Chyba nie wszystko w porządku z Waszymi głowami. 14:13, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MimiMimi

9 3

Nie mnie oceniać,ale ratownicy nie siedzą przy basenie jak są lekcję Czasem wyjdą zajrzą Ile razy dzieci między sobą się podtapiają zanurzając sobie bezwiednie głowy I gdzie jest wtedy ratownik ?! Nauczyciel nie zawsze tyle dzieci upilnuje aż kiedyś coś się stanie Nie daj Boże ... 14:18, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włącz myślenieWłącz myślenie

8 3

jada sobie trzy samochody, za kierownicą pierwszego siedzi pijany nauczyciel jak bela, i wiezie ze sobą 4 dzieciaków, za nim jedzie kolejny kolejny samochód a w nim ratownik- trzeźwy jak poranny wiatr i też ma 4 dzieciaków, za nim kolejny trener też trzeźwy i też z czwórką dzieciaków, pytanie do pewnych osób powyżej, z którym kierowcą chcielibyście aby jechały Wasze dzieci? Sporo osób się upiera żeby z tym pierwszym 14:29, 23.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

złe złe

3 4

złe porównanie 14:44, 23.10.2018


Włącz myślenieWłącz myślenie

2 2

@złe
a tak, masz rację wszyscy jadą jednym autobusem a pijany za kierownicą, w razie czego Ci pozostali dwaj trzeźwi przybiegną w przypadku problemów, jak już będą walić w inne auto lub drzewo. 15:37, 23.10.2018


uszekuszek

8 3

Dlaczego ten drugi nauczyciel, który był na pływalni nie reagował. Czy teżuległ pomroczności jasnej? 14:30, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

odelaodela

4 1

no to popłynął 14:57, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bywalec2bywalec2

11 2

Kierownik basenu wiedział o wszystkich wyskokach tylko boi się u swój stołek 16:32, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qwertyazertyqwertyazerty

0 0

a co ma piernik do wiatraka skoro, trener jest odsyłany z ramienia szkoły nie kierownictwa basenu człowieku 18:19, 23.10.2018


A dyrekcja?A dyrekcja?

6 0

A dyrekcja nic wczesniej nie wiedziala o problemie? To się stalo pierwszy raz? 16:42, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ParodiaParodia

0 0

Oczywiście że nie wszyscy w tym gronie doskonale o tym wiedza 21:31, 23.10.2018


RysiaRysia

1 8

Według mnie ktoś powinien zainteresować się lekcjami w-f, w których uczestniczące dzieci lub młodzież biegają na czas w lesie, potykając się np. o korzenie drzew i nieszczęście gotowe. Coraz wiecej słyszę od znajomych o takich wypadkach.
Sądzę, że to nie jest do końca przemyślane. Wystarczy trochę empatii i zdrowego rozsądku. 17:24, 23.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

PysiaPysia

13 1

Taki bieg z lesie z korzeniami nauczy ich więcej spostrzegawczości i empatii, oraz zdroworozsądkowego myślenia niż całodzienne gapienie się w ekran smartfona, ich wzrok w tym lesie trochę odpocznie i poprawi spostrzegawczość otaczającego ich świata. 18:34, 23.10.2018


Biegaliśmy Biegaliśmy

12 1

Biegaliśmy tak i tam z 20 lat temu i żyjemy...... uważaj na własne nogi bo się o nie potkniesz i co wtedy ..... 18:46, 23.10.2018


Iw. Iw.

10 1

Ja też biegałam w tym samym lesie i się nie potykałam o korzenie drzew a nawet jeśli to co z tego. Lepiej przewrócić się w lesie niż na jakimś asfalcie albo jakimś innym szajsie. Z Twoim podejściem to najlepiej zwolnienie z w-fu bo krzywda może się stać. A co ze skakaniem przez kozła albo skrzynię? Bez sensu twój komentarz. 19:09, 23.10.2018


42 latek. 42 latek.

9 1

Rysia, powiedz mi ile obecnych 15-16 latków potrafi dotknąć palcami dłoni czubków palców u nóg stojąc na równej powierzchni w pozycji wyprostowanej i nogi złączone kolana proste? Powiem Ci że mało (ja jeszcze daje radę), a ilu potrafi "położyć" dłoń na ziemi przed palcami stóp? baaaardzo mało (już nie daje rady;) ).
A wiesz dlaczego się tak dzieje, bo rodzice interesują się swoimi pociechami w podobny sposób jak Ty, aby im się "krzywda nie stała". Niedługo krzywdą będzie pójście na w-f, a kto wie z czasem może i samo chodzenie będzie krzywdą. 19:30, 23.10.2018


freddiefreddie

6 3

Znam go. Jest bardzo w porządku. fakt trochę się zagubił. Raz już wyszedł z tego bagna. to alkoholizm!!! Szkoda, że przekreślił teraz swoje plany. 18:42, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahaHaha

0 3

Też Go znam i wcale nie jest fajny 21:49, 23.10.2018


Prosty RodzicProsty Rodzic

2 1

Widzę że co niektórzy, pochodnie i widły na lincz prznieśli ...
Wypowiadają się tak jak by były przy samym zdarzeniu ...
Alkoholizm to nie czkawka, a dzieci to nie zabawki ...
Nie pompujemy tego bardziej niż powinniśmy...
Trener stracił pracę, przyniosły wstyd i chańbe sobie i swojej rodzinie ...
Grozi mu 30 dni odsiadki i 5 tysięcy grzywny ...
Nigdy więcej nie będzie mógł uczyć dzieci ...
Zatem tłum z widłami jest zbędny ...
Tak przynajmniej mi się wydaje ...
Pozdrawiam 19:36, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Syn alkoholikaSyn alkoholika

6 1

@Prosty rodzic
Wszystko co piszesz to prawda, ale czyja to wina: dzieci, rodziców, moja, Twoja?
Nie, tylko i wyłącznie tego pijanego pracownika, bo tak go należy traktować. To jest też nauka dla tych dzieci- tych starszych oczywiście, widzą co się dzieje gdy dorosły odpowiedzialny człowiek nie zachowuje się jak dorosły odpowiedzialny człowiek, i że przez takie coś można sobie spaprać resztę życia, i na nic nie zdadzą się wcześniejsze zasługi dobre uczynki - to się nie kompensuje.
19:48, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fredi 1979Fredi 1979

3 2

Każdy jest dorosły i ponosi pełna odpowiedzialność za swoje czyny przydało by sie jeszcze co nie które sprzątaczki sprawdzić alkomatem na tym basenie dobrze że mopy lub miotły mają bo by się przewróciły . 19:48, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prosty RodzicProsty Rodzic

3 0

Widzę że co niektórzy, pochodnie i widły na lincz prznieśli ...
Wypowiadają się tak jak by były przy samym zdarzeniu ...
Alkoholizm to nie czkawka, a dzieci to nie zabawki ...
Nie pompujemy tego bardziej niż powinniśmy...
Trener stracił pracę, przyniosły wstyd i chańbe sobie i swojej rodzinie ...
Grozi mu 30 dni odsiadki i 5 tysięcy grzywny ...
Nigdy więcej nie będzie mógł uczyć dzieci ...
Zatem tłum z widłami jest zbędny ...
Tak przynajmniej mi się wydaje ...
Pozdrawiam 19:54, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LipaLipa

2 0

Lipa nikt nic z tym nie zrobi cała sprawa zostanie zamieciona pod dywan. Zobaczycie za 2 lata jak ten Pan dalej będzie uczył dzieci
Pozdrawiam 21:34, 23.10.2018


Fredi 1979Fredi 1979

3 0

Każdy jest dorosły i ponosi pełna odpowiedzialność za swoje czyny przydało by sie jeszcze co nie które sprzątaczki sprawdzić alkomatem na tym basenie dobrze że mopy lub miotły mają bo by się przewróciły . 20:05, 23.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzczylSzczyl

0 0

A to sprzątaczki na basenie również uczą dzieci?! i są bezpośrednio odpowiedzialne za nie podczas zajęć konserwacji płaszczyzn? No do czego to dochodzi w tym obiekcie, toć to tam sodomia i gomora. Zamknąć i zaorać. 13:35, 24.10.2018


Wina pracodawcyWina pracodawcy

6 1

Wszyscy co ponoszą odpowiedzialność za życie ludzkie powinni być sprawdzani na zawartość alkoholu . 20:06, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rysia1Rysia1

2 7

Z tym bieganiem po lesie to prawda, córka mojej koleżanki już dwa razy skręciła tam nogę na lekcji w-f, a nauczyciel się nie zainteresował w tej szkole, ani tym bardziej nie powiadomił o zdarzeniu rodziców. To zdaje się nie jest prawidłowe postępowanie nauczyciela w takim przypadku? Mamy tyle parków lub bieżnię.


20:44, 23.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Iw.Iw.

5 0

Na bieżni jak się przewrócisz to też możesz skręcić nogę. Już bez przesady. 20:54, 23.10.2018


tak a propos...tak a propos...

5 1

do którego parku mają pójść biegać dzieci z SP 5? 20:57, 23.10.2018


fajtułapafajtułapa

6 0

To fajtułapa w takim razie albo symulantka ... czy lekarz stwierdził skręcenie nogi 21:21, 23.10.2018


Mają Mają

1 0

Zawsze się tam biegało i biega do dziś moje dzieci również i nikt z nas sobie nóg nie wykręca A jak ktoś nie potrafi to i w gumowych ścianach krzywdę sobie zrobi. Tak jest gdy rodzice od małego do dziecka nie biegaj bo sobie krzywdę zrobisz bo się spocisz itp A teraz problem widziałam dzieciaki biegną jak z kijem w tyłku masakra i to ma byc nasza przyszłość 09:05, 24.10.2018


Ale  aleAle ale

1 0

Ale tak naprawdę to my jesteśmy wini za nasze dzieci jesteśmy ostatnim pokoleniem aby wychować nasze dzieci na takich jak my mowa o roczniku 1979 11:01, 24.10.2018


LalalagirlLalalagirl

5 2

Moja córka chodzi do tego Pana na zajęcia szkółkowe popołudniu i powiem szczerze że jestem bardzo zniesmaczona podejściem tego Pana do pracy. Jest bardzo nie miły i sporo dzieci u niego na zajęciach płacze. Zapłaciłam już za cały semestr i dostałam informację że nie można przenieść dziecka do innego trenera więc męczę się razem z corka. Najpewno w przyszłym semestrze nie puszcze tam dziecka 21:59, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZBULWERSOWANY DZIADEZBULWERSOWANY DZIADE

7 2

Nie ma kogo żałować. Z tego co wiemy to u pana trenera problem z alkoholem jest od lat. I chyba ten pan już raz dostał "szansę" na poprawę, ale z niej nie skorzystał. Więc czego tu żałować. Przecież jesteśmy rodzicami, dziadkami i nie wyobrażam sobie żeby utonęło moje dziecko, moja wnuczka......Do tego czasu wszyscy trzymali język za zębami, ale cierpliwość i wyrozumiałość ma swoje granice. Teraz dajmy działać PRAWU, które każdego z nas obowiązuje. Jest wina i jest kara. Mam nadzieję że tym razem PRAWO zadziała TAK JAK TRZEBA - i sprawa NIE BĘDZIE ZAMIECIONA POD DYWAN !!!!!!!! 22:11, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoruszonyPoruszony

2 1

Ciekawe w jaki sposób dyrekcja ZSO II wyjaśni sprawę? I czy do tego czasu zawiesi nauczyciela? 23:03, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do kleraDo klera

1 0

Zaraz Cię zmolestuje pajacyku 23:16, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pr.Pr.

2 5

Cała zmianę zwolnić za niereagowanie .leszcze 23:27, 23.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zxczxc

0 0

weź ty sie *%#)!& w łeb złamasie 12:14, 24.10.2018


HmmmHmmm

0 0

To może od razu zwolnić całą kadrę szkoły i szkolę zamknąć...ludzie zastanówcie się co piszecie. 17:06, 24.10.2018


Pr.Pr.

0 2

Do rodzica1.wez rozped i barana strzela w mur oporowy.zagrazal życie dzieci.nikt mu nie kazał pić.sprwy załatwia się trzeźwo.hello 23:34, 23.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewa do rysia i resztewa do rysia i reszt

7 1

A co ma piernik do wiatraka ??Skoro mowa o pianym POWTARZAM PIANYM NAUCZYCIELU!!TEŻ chodziłam do tej szkoły i moje dzieci również uczęszczają!!Też biegałam w tych lasach i też były korzenie drzew, a nawet padał śnieg i deszcz i się biegało!!i się szanowało nauczycieli i wymogi.I nie raz były stłuczenia i też złamania i się nie winiło nauczycieli, było trzeba zaliczyć i nikomu krzywda się nie działa!a teraz rodzice foch i awantura bo moje dziecko anioł.A za skróty było trzeba podwójnie biegać!! Bieżnia i park, a może niedługo wuefista na placach ma biegać z uczniem, i to dzieci będą decydować co maja robić.A potem płacz bo nadwaga bo ciapa i nie radzi sobie w życiu bo boli paluszek i odpada ręka!! I NIE BRONIE PANA PROWADZĄCEGO BASEN....bo mu się należało!w końcu się doigrał!!Cały basen go krył i pomagał bo jeden mądrala wypisał, że też on człowiek trzeba pomóc, a może za dużo miał tej pomocy i nie docenił tylu danych szans i dobroci z strony otaczających go osób!!!!za dobrze miał!NO JAK MOŻNA BYĆ W STANIE NIETRZEŹWOŚCI W TRAKCIE ZAJĘĆ W WODZIE ??NO JAK?? ! a w tej szkole nauczyciele są super i oddają swoje serce od lat!!! 00:18, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracownikPracownik

10 1

No to się pan Z popisał, ale przecież to nie pierwszy jego wybryk, przecież regularnie przychodził w takim stanie 06:49, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie pijęnie piję

11 1

Od 10 lat ,jest jedna jedyna metoda,samemu trzeba pieruńsko mocno pragnąć nie pić.Żadna pomoc obca nic nie da.Nasłuchasz się bzdur na AA,u psychologów,znajdą winę w dzieciństwie,rodzicach ,rodzinie i gdzie się da a problem leży w pijącym i tylko w nim.To choroba ?Wiecie co,wg mnie to żadna choroba ,chyba,że na własne życzenie.Życie jest przepiękne jak się nie pije,umysł jasny ,można realizować siebie,marzenia spełniać ale najwazniejsze-dzieci mają zawsze trzeźwego ojca.Tu pomoc może polegac na jednym ,odebrać pijakowi komfort picia,albo pójdzie na dno albo uleczy swoją głowę.Sam bo sam w to g...wlazł.Da się Kolego ,trzymam kciuki.Ściśnij du,,sko i walcz,walcz ,Bedzie bolało ,bedzie źle ale po jakimś czasie zrozumiesz jak pieknie można żyć bez alko. 07:00, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzeźwyTrzeźwy

7 1

"Kartuzy. Pijany nauczyciel pływania pracował z młodzieżą". Jest to naganne, nie pochwalam... Ale: "Kandydatka z wyrokiem za fałszerstwo, otrzymała 70% głosów wyborców!? Kandydat z 20 zarzutami... wybrany w I turze na prezydenta!? Kandydat skazany za gwałt i usiłowanie gwałtu... wybrany! Nawet przynależność do organów represji nie jest przeszkodą ... Zdecydujcie się co niektórzy. 08:13, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator1Obserwator1

7 2

Widzę, że na kilku stronach ktoś usilnie próbuje bronić pana A. mówiąc, że o bezpieczeństwo dziecka w basenie dba ratownik a nie nauczyciel. Dobrze, na basenie tak. A co z organizowanymi przez tę szkołę pływacką obozami? Czy tam też będzie non stop ratownik? Inaczej.. czy na takich wyjazdach wgl są ratownicy? Poza tym na obozie zdaje się, ze ten Pan odpowiada za bezpieczeństwo dzieci przez cały czas. Czasami są to wyjazdy za granicę. Kto wtedy sprawdzi czy trener jest trzeźwy? Czy dzieci są bezpieczne? Rodzice, nadal będziecie go bronić? Pozwolicie aby za bezpieczeństwo Waszych dzieci na wyjeździe daleko od domu odpowiadał alkoholik? 14:52, 24.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HmmmHmmm

0 1

A te wyjazdy na obozy zagraniczne są obowiązkowe? Chyba nie, więc wystarczy nie decydować się na wyjazd dziecka na taki obóz. 16:56, 24.10.2018


@Hmmm@Hmmm

3 0

Wyjazdy obowiązkowe może i nie są, ale czy w podawanych informacjach o celu wyjazdu, miejscu docelowym, miejscu wypoczynku, środku transportu, również podają, że nauczyciel opiekun będzie narąbany jak messerschmitt??
Tak wnioskuję, że dla Ciebie nie jest problemem powierzenie dziecka w ręce osoby, która jest pijana. Kierowca prowadząc pojazd z taką ilością promili popełnia przestępstwo. A więc dla Ciebie oddanie pod opiekę dziecka w ręce przestępcy nie jest problemem. 17:15, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmmHmmm

0 3

To może od razu zwolnić całą kadrę szkoły i szkolę zamknąć...ludzie zastanówcie się co piszecie. 17:17, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmHm

0 4

Ja twierdzę, że gdy ma się wątpliwości, to nie należy po prostu wysyłać małego dziecka za granicę, a potem biadolić w internecie. 17:22, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Hmmm@Hmmm

6 0

A informował Ciebie ktoś przed takim wyjazdem, że nauczyciel będzie narąbany jak bela? Bo ma taki styl? I nie popadaj w skrajności, jeden osobnik w tym gronie nie oznacza, że tam cała kadra alkoholików jest. Ja też piję alkohol, ale do głowy by mi nie przyszło, aby schlać się i w takim stanie iść do pracy, a następnie dbać o bezpieczeństwo ludzi. 17:39, 24.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzice rodzice

0 1

Panie redaktorze 11:43, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicerodzice

9 2

Proszę nie pisać nieprawdy, my rodzice nie powiadomiliśmy policji, ale ten, kto teraz na tym skorzysta 11:52, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasieńkaKasieńka

5 3

Można było ta sprawę rozstrzygnąć wewnątrz z pracodawcą a nie aż tak nagłaśniać. Zły ptak co swoje gniazdo kala. 13:50, 25.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

??

1 0

Tak? A w jaki sposób na przykład? Zamieść pod dywan? 16:52, 25.10.2018


OmgOmg

0 0

A może jedyny normalny który widzi trzeźwo 11:02, 05.11.2018


Obserwator nr 2Obserwator nr 2

4 0

"Wszystko i wszyscy dokoła są niedobrzy - czego oni ode mnie chcą, przecież jestem taki wspaniały, dobry, przecież nic nie zrobiłem" - oto punkt widzenia alkoholika. Daj Boże aby ta sprawa była dla tego człowieka impulsem do naprawy swojego życia, a w przyszłości jak mu się uda to w duchu będzie dziękował za to , że to wydarzenie miało miejsce. Nie ma czas teraz szukać winnych dookoła tylko dobrze spojrzeć na siebie. Przyszłość pokaże ...... 15:33, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

100% w temacie100% w temacie

8 6

Największym tragizmem tej sytuacji są zabierający obronny głos w tej sprawie rodzice. A to osoby dorosłe i odpowiedzialne rzekomo. Tak zaciekle walczą aby ten Pan wciąż pijany trenował ich dzieci i pijany jeździł z nimi na zawody, na których prezentuje się znacznie gorzej niż na owych piątkowych zajęciach, o czym zainteresowani Państwo doskonale wiedzą. Brak reakcji to współwina, tym bardziej kiedy stan rzeczy trwa od lat. Niestety temat ten i mnie nie jest obcy. Miano " dobrego trenera" którym się Państwo poslugujecie należy do czegoś odnieść- a "dobrego czlowieka" w szczególności. Sukces jednego zawodnika jest już za nami. Ale jeśli nie ma się porównania...no właśnie. Żyjemy w małej miescinie, w MONOPOLU basenowym, gdzie słowo sprawiedliwość to pojęcie względne. Może w końcu coś się zmieni- ludzie przestaną być mobbingowani, psychicznie i emocjonalnie niszczeni, pojawi się uśmiech na twarzach i radość z pracy, a pływalnia poszerzy horyzonty...a wiec to nie katastrofa- to Szansa- dla wszystkich, a dla naszego bohatera potrojnie- na lepsze życie, dobre decyzje...i powrót do człowieczeństwa. 15:45, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodzic Rodzic

8 7

Na zebraniu z rodzicami nie był Pan taki mądry panie Przemku. Nie buduje się swojej kariery na kogoś krzywdzie . Nic prostszego dostać super wytrenowane dzieciaki i na nich zbudować swój sukces , szkoda tylko że po trupach . 19:37, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

100% w temacie100% w temacie

2 0

Bardzo mi przykro ale nie mam na imię Przemek. Pozdrawiam. 20:19, 25.10.2018


Zainteresowany rodziZainteresowany rodzi

7 10

Tak Panie Przemku, nie dziwię się że Pan zazdrości sukcesu Jakuba, bo Pan jest na tyle słabym trenerem, że nigdy Pan się nawet do takiego nie zbliży, nawet do jednego jak Pan twierdzi. Załatwienie pracy, powracającej żonie z urlopu macierzyńskiego, zrobił Pan w haniebny sposób, dziwię się że może Pan spojrzeć w lustro. Jeśli ten problem był nagminny, to trzeba było zgłosić go Pani Dyrektor i pomóc choremu człowiekowi, kierując go na leczenie, nawet szantażując że jeśli się mu nie podda to straci pracę. Ale to takie typowe dla Polaka, rzucić kamieniem i opluć, bo przecież nie wyciągnąć pomocną dłoń. Teraz po za pracą dla Pana żony, osiągnął Pan tyle, że jeśli trener nie powróci do trenowanie dzieci to rodzice je zabiorą i zaczną wozić do Gdańska. Przynajmniej jakaś część rodziców jest na to zdecydowana, co może mieć wpływ na i tak już małą klasę. Powiem więcej zniszczył Pan pływanie w Kartuzach, które po sukcesie Jakuba szło w naprawdę fajną stronę dzięki trenerowi Jakuba. Gratuluję. 21:24, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodzic Rodzic

3 7

Uderz w stół a nożyce się odezwą . Jakie to było proste . 21:26, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator 2Obserwator 2

6 5

Czytając te wszystkie komentarze widzę że ktoś tu próbuje na siłę z winnego zrobić anioła.
Myślący ludzie nie piją w pracy. Proste jak drut. Skoro pan trener pije do dziś to widać że nie ma przy nim przyjaciół i bliskich którzy chcą mu pomóc.....Naprawdę pomóc a nie pisać bzdurne komentarze i obwiniać innych ludzi za jego grzechy. Jeżeli Ci ludzie są bezsilni to dlaczego innym miałoby się udać na przykład takiej pani Dyrektor czy kolegom z pracy....Radzę to przemyśleć. Dobrej nocy życzę. 22:29, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%