Zamknij

Mojusz. Wypadek z udziałem pieszego. Poszkodowany w ciężkim stanie

08:15, 03.12.2021 W.D. Aktualizacja: 22:43, 03.12.2021
Skomentuj fot.W.D. fot.W.D.

W Mojuszu (gm. Sierakowice), na drodze wojewódzkiej nr 211, na wysokości przejścia dla pieszych doszło do potrącenia mężczyzny. 

Z ustaleń policji wynika, że 51-latek kierujący volkswagenem potrącił przechodzącego przez jezdnię w wyznaczonym miejscu 55-latka. Poszkodowany trafił pod opiekę zespołu ratownictwa medycznego. Mężczyzna nie odzyskał przytomności - został przewieziony do szpitala. 

(aktual. godz. 12:28)

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(75)

No takNo tak

42 18

A dziwne ?! Piesi uważają ( bo takie mamy prawo) że wszędzie ,zawsze mają pierwszeństwo! Nie ustąpią kierowcy mimo że widzą jakie są warunki! Teraz ulica jest węższa,więc wescie to pod uwagę.Szanujmy się na wzajem.I Wy też macie obowiązek: ODBLASKI! 08:32, 03.12.2021

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

.... ....

8 8

Nic nie wiesz człowieku o tym poszkodowanym, może uważał a gościu mógł nie wyrobić, jest slisko, warunki pogodowe są różne.... 08:47, 03.12.2021


HahaHaha

15 6

Hahahaha to w takim razie jak on uwazal, skoro sie pod kołami znalazł? Jakby pierwszy uważał to nie doszłoby do wypadku. 09:51, 03.12.2021


.............. ..............

3 5

Przeczytałeś artykuł ze zrozumieniem? Pisze tam Wyraźnie ze kierowca potrącił PRZECHODZĄCEGO W MIEJSCU WYZNACZONYM pieszego. To znaczy ze przechodzący idąc na autobus i chcąc dojechać do Kartuz i kierowca kierujący się w stronę Kartuz potrącił pieszego znajdującego się już na pasach. W tym przypadku kierowca nie zachował należytej ostrożności bądź nie dostosował prędkości do warunków jazdy . 14:14, 03.12.2021


Do ....Do ....

8 5

Tak, zrozumiałem. Ewidentna wina pieszego. Nie upewnił się przed przejściem dla pieszych i niestety mamy taki rezultat.
Do pieszych: pchajcie się więcej pod koła samochodów na przejściach, a bedzie wszystko zgodnie z prawem, czyli dwa metry pod ziemią...
Radzę sie najpierw upewnić czy przejście jest bezpieczne, sugierowanie sie tym ze macie pierwszeństwo niestety jest to pierwszeństwo do wypadku. 14:23, 03.12.2021


............ ............

3 3

Pieszy się upewnił. Poza tym auto jadące w Kierunku sierakowic przepuściło pieszego na pasy a kierowca jadący w kierunku Kartuz potrącił pieszego. 14:55, 03.12.2021


Do ...Do ...

7 5

Tak jak sam napisałeś, pieszy nie upewnił się czy samochód jadący z drugiej strony sie zatrzyma przed przejściem. Brak upewnienia sie czy przejście jest bezpieczne. No i niestety doszło do tragedii... 15:42, 03.12.2021


reo

..............

13 8

Tyle że tam nie ma przejścia! Kilka miesięcy temu usunęli farbę z pasów i zakryli folią znak drogowy oznaczający przejście dla pieszych? I jak to interpretowac ? Jest przejście czy to nie ma ? 09:22, 03.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaroJaro

5 3

Mylisz się od tygodnia jest przejście, a od miesiąca teren zabudowany 09:25, 03.12.2021


PierdoliszPierdolisz

2 1

Przejście jest od dłuższego czasu , jak się nie znasz to nie mów głupot 14:42, 03.12.2021


RerreRerre

3 4

Kim był poszkodowany? 09:23, 03.12.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

.... ....

3 5

A ty musisz wiedzieć kim był poszkodowany? Książkę piszesz? 09:29, 03.12.2021


@@

5 2

Mieczysław syn Bronisława wnuk Władysława 11:02, 03.12.2021


KikKik

1 2

Poszkodowany był mężczyzną 18:11, 03.12.2021


Jan rzygaczJan rzygacz

1 0

to był Adolf Hitler 3 resza mojrzesza amen 10:31, 15.06.2022


NIENIE

1 8

Nie ma przejścia. 09:23, 03.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Misztrz 66Misztrz 66

9 1

Przejście jest od 2 tygodni!!!!! 09:52, 03.12.2021


......

5 2

Tak patrzycie na znaki, że nawet nie widzicie że tam jest przejście od kilkunastu dni. 10:01, 03.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Akurat Akurat

1 6

W niedzielę nie było pewnie dzisiaj po zdarzeniu odsłonili znak 10:26, 03.12.2021


.... ....

3 2

*%#)!& ludzie od czapy a prawda jest taka ze nie wiecie nic. A potem rodzą się plotki. Zanim się kogoś oceni spójrzcie na siebie. Tak patrzycie na znaki ze nie wiecie ze jest tam przejście dla pieszych. I mówię to zarówno jako osoba która jest kierowcą i jako pieszą. Zastanówcie się czasem jeden z drugim co piszecie. Co do pieszego to jestem pewna ze uważał, bo zawsze uważa. Ale najlepiej zwalić winę na pieszego.... Nie wiemy czy kierowca wyhamować nie mógł czy co. Ale wy na podstawie artykułu lubicie oceniać a zaden nie spojrzy w lustro. Pomyślcie ze czytają to rodziny zarówno osoby pieszej jak i swiadkow i osoby która potrąciła. 10:26, 03.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

No co ty No co ty

1 2

A Ty czego się boisz, że ktoś ci prawde powie ? 10:29, 03.12.2021


.... ....

1 1

Mi nikt prawdy nie musi mówić. Bo ja prawdę znam. Wiem z autopsji po moim wypadku ze media trochę "zakłamują". Było zupełnie inaczej niż opisały media. R 10:32, 03.12.2021


BarakBarak

2 4

Mam rozumieć że potrącenie nie było na przejściu a nie opodal ? 10:28, 03.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.... ....

2 1

Był na przejściu na pieszych. 10:33, 03.12.2021


Garbus  Garbus

6 2

W takiej pogodzie ciężko się jedzie zapewne kierowca auta nie jechał więcej niż 40 km/h ale nawet z tak małą prędkością ciężko wychamować na lodzie .Piesi powinni bardziej uważac i brać to pod uwagę. Miejmy nadzieję że nić poważnego się nie stało i skończy się na obiciach dużo zdrowia . 10:36, 03.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.... ....

2 3

Tak. Kierowca kurna jechał 40 , ze nie zauważył osoby na srodku pasów przechodząca i nie zahamował? Przecież w miejscu przejscia dla pieszych powinno się zachować szczególną ostrożność. Osoba potracona straciła przytomność, leży w szpitalu i jets ciężko to jak kierowca kurna jechał? 14:10, 03.12.2021


DrajwerosDrajweros

6 4

Ciekawe gdzie piaskarki co znowu ich zima zaskoczyła czy nie mają na piasek od lat zimy nie ma i kasy też 10:38, 03.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agnieszka Agnieszka

6 3

Czasem widzę jak w tym miejscu zza autobusu biegają wprost pod koła na drugą stronę jezdni ludzią brak wyobrazni ! Dziwne że jeszcze nikt to tu nie zginął. 10:41, 03.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.... ....

3 2

Gościu potrącił człowieka który już Przechodził przez pasy. Jechał w Strone Kartuz, poszkodowany również szedł na autobus aby jechać do Kartuz. Czyli kierowca powinien wcześniej zwrócić uwagę ze osoba na pasach właśnie się na nich znalazła i powinna zwolnić. 14:08, 03.12.2021


A gdzie drogowcy?A gdzie drogowcy?

10 3

Znaki poziome (pasy) na jezdni zasypane a znaki zaśnieżone a kierowcy mają zgadywać gdzie i jaki znak stoi? 11:07, 03.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WgWg

12 8

Ludzie weźcie się k..wa do roboty.Maż walczy o życie a syn pokazuje mi te wasze bełty.zygac mi się chce jak to bydło szarga ludźmi nic o nich nie wiedząc.kazdy wypadek to tragedia obu stron, nieważne kto miał i co winę...a takie tępe k..wy wypisują z nudów bzdury i dolewają oliwy do ognia...do roboty z wami... 12:21, 03.12.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

@@

11 7

Co za język...może modlitwa by się przydała? 12:46, 03.12.2021


Do @Do @

2 6

To się pomódl. Nie dziw się ze nerwy puszczają, tobie też by puściły gdyby bliska osoba miała wypadek a Bzury by wypisywano w komentarzach. 14:06, 03.12.2021


DrajwerXXXDrajwerXXX

4 3

Mąż ojciec w szpitalu a wy nie macie co robić tylko komentarze czytacie ? Co za dzbany ??? 14:49, 03.12.2021


DrajwetDrajwet

4 1

Największym dzbanem jesteś Ty. 15:01, 03.12.2021


.... ....

3 4

Zwróćcie uwagę na to, ze kierowca potrącił pieszego PRZECHODZĄCEGO przez jezdnie w WYZNACZONYM MIEJSCU. Czyli potrącony BYŁ już na pasach gdy auto, dojeżdżało, to oznacza to ze KIEROWCA nie zachował należytej ostrożności w momencie zbliżania się do przejscia dla pieszych. Poza tym w obencych warunkach pogodowych również powinien dostosować prędkość zarówno do warunków pogodowych jak i do miejsca w jakim się znajduje np. Teren zabudowany oraz przejście dla pieszych. Niestety, osoba poszkodowana straciła przytomność. Zacznijcie czytać ze zrozumieniem.!!!!! 14:05, 03.12.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do ...Do ...

4 5

Ewidentna wina pieszego. Nie upewnił się przed przejściem dla pieszych i niestety mamy taki rezultat.
Do pieszych: pchajcie się więcej pod koła samochodów na przejściach, a bedzie wszystko zgodnie z prawem, czyli dwa metry pod ziemią...
Radzę sie najpierw upewnić czy przejście jest bezpieczne, sugierowanie sie tym ze macie pierwszeństwo niestety jest to pierwszeństwo do wypadku. 14:43, 03.12.2021


..... .....

2 1

Pieszego przepuściło auto jadące w Kierunku sierakowic, więc pieszy wszedł na pasy, poza tym znam pieszego i wiem ze zawsze się upewnia na pasach. Kierowca jadący w kierunku Kartuz, niestety potrącił pieszego, gdy pieszy był na Srodku pasów. Skoro tamto auto go przepuściło, i pieszy był po stronie prawej, tzn dla sprawcy po jego stronie to sprawa raczej widział ze jest osobą na przejściu dla pieszych. Prawda? 14:57, 03.12.2021


TakTak

2 3

Tak ale trzeba pamiętać ze samochody jeżdżą w dwie strony na drodze. Wiec jesli jeden się zatrzyma to trzeba sie upewnić czy samochód jadący z drugiej strony również sie zatrzyma. Ja jestem bardzo ostrozny, zawsze sie upewniam czy moge bezpiecznie przejść przez pasy i jeszcze nikomu nie udało sie mnie potrącić 15:32, 03.12.2021


DrajwerXXXDrajwerXXX

5 3

Podziękujmy naszym mondrym posłom-oslom którzy wmówili ludziom że na przejściu są nieśmiertelni. Efekty tego mamy. ??? 14:50, 03.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

..... .....

3 1

Nie pchał się na pasy.... Auto jadące w kierunku Sierakowic przepuściło pieszego a pieszy kierowała się na przystanek aby pojechać do Kartuz. Sprawca również kierował się do Kartuz. Powinien przepuścić pieszego a tym bardziej powinien go widzieć. 14:59, 03.12.2021


Do ...Do ...

2 5

Nie zgodzę sie z Toba. Pieszy był juz na jezdni. Jesli pieszy upewnilby sie czy z drugiej strony samochód również sie zatrzyma to nie doszłoby do tragedii. Brak upewnienia się czy przejście jest bezpieczne. No niestety... 15:38, 03.12.2021


NikNik

1 3

Z tego co widziałem rano mężczyzna leżał w rowie i to dalej od przejścia. Wiec musiala byc duża prędkość zeby az tak odleciał. Wiec wątpię ze byl na przejściu 15:32, 03.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

..... .....

2 0

Był na przejściu na 100% 16:18, 03.12.2021


ZimaZima

3 0

Mężczyzna jest w stanie krytycznym i walczy o życie. Więc biorąc na logikę samochód mógł go uderzyć z taką siłą że znalazł się w rowie. Dużo zdrowia... Wierzę, że jeszcze Pana spotkam. 20:52, 03.12.2021


Świadek zdążenia. Świadek zdążenia.

6 9

Osoba jadąca z Kartuz zatrzymała się przed przejściem a jadąca z naprzeciwka nie. Przecież kierowca widział ze pieszy przechodzi już przez przejście w dodatku samochód od Kartuz stoi i go przepuszcza a on nawet nie hamował jak by nie widział co się dzieje na drodze. Przejście w tym miejscu jest dozwolone i normalnie wjechała niego. Na psach jezdni, przejście drogowe wyznaczone i oznakowane.

Z punktu wożenia prawa to jest potrącenie na pasach ewidentne wina kierowcy. 15:56, 03.12.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TakTak

9 5

Pieszy nie upewnił się czy samochód jadący z drugiej strony sie zatrzyma przed przejściem. Brak upewnienia sie czy przejście przez jezdnię jest bezpieczne. No i niestety doszło do tragedii...

Co do prawa to masz rację, teraz pieszy leży w szpitalu czyli wszystko zgodnie z prawem. A wystarczyło sie upewnić czy przejście jest bezpieczne i nie doszłoby do tego. 16:00, 03.12.2021


.... ....

2 0

To mój tata... Niestety według lekarza kierowca musiał mieć więcej sporo Więcej nic 40 km na h z powodu obrażeń jakich doznał..... 16:25, 03.12.2021


Do ...Do ...

4 0

Wyrazy współczucia, szybkiego powrotu do zdrowia 16:26, 03.12.2021


PiotrAPiotrA

6 11

Kierowca nie dopasował prędkości do warunków drogowych i tyle w temacie. Tylko szkoda, że przez mistrz kierownicy osoba walczy o życie. 16:23, 03.12.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SS

11 6

Ewidentna wina pieszego. Nie upewnił się przed przejściem dla pieszych i niestety doszło do wypadku. Trzeba się upewniać czy przejście bedzie bezpiecznie i nikomu sie krzywda nie stanie, a o to chodzi czyż nie? 16:28, 03.12.2021


Do s.... Do s....

2 5

Człowieku czy ty z rodziny jesteś sprawcy że go bronisz?

Sorry ale na tym odcinku jest widać z daleka ze idzie pieszy przez pasy i da się w porę zareagować. I. Mówię to zarówno jako kierowca jak i pieszy. Ja znam również możliwości mojego taty i wiem ze zawsze upewnia na pasach, tym bardziej ze ja 10 lat temu sama miałam wypadek na pasach. 16:35, 03.12.2021


SS

1 4

Człowieku, nie znam tych osób.
Jestem kierowcą zarówno jak i pieszy. Znam prawo, według prawa, niestety jest to wina kierowcy. Ale co z tego? Przecież to pieszy leży w szpitalu i to wszystko zgodnie z prawem, czyż nie?
Widać, czy nie widać pieszego na drodze to jest BEZ ZNACZENIA. Przypadki się zdarzają kierowca może zasłabnąć, zagapić się, kichnąć, siedzieć w telefonie, spać, wszystko. Trzeba się UPEWNIĆ czy przejście przez pasy jest BEZPIECZNE. Sory ale jeśli pieszy by się upewnił to nie doszłoby do wypadku, taka prawda... 16:46, 03.12.2021


SS

2 0

Mimo tego ze sie w tej kwestii nie zgadzamy, szczere wyrazy współczucia. 16:50, 03.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mam to nagraneMam to nagrane

3 1

Jechałem do pracy i widząc służby ratunkowe włączyłem nagrywanie. Żeby rozwiać wątpliwości to znaki z przejściem są widoczne i wcale nie zakryte jak ktoś to napisał. Pasy na jezdni tak samo. No i jeszcze dodam że to wcale nie daleko od przejścia i jeśli kierowca wjechał w tego pieszego nie hamując to bez problemu poszkodowany mógł znaleźć się kilka metrów za pasami,a nie jak ktoś napisał że to nie możliwe.... 20:44, 03.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

YyyyyYyyyy

1 0

Niestety ale ktoś już pisał że kierowca nie hamował 21:30, 03.12.2021


Szkoda ludzi Szkoda ludzi

3 5

Od tego czasu jak wprowadzili to *%#)!& prawo że pieszy bogiem na przejsciu ginie dużo ludzi bo piesi wiedzą że nie musza się upewnić tylko wchodzą na jezdnię ale nikt nie pomyśli ze auto nie staje na zawołanie i ze zimą droga hamowania jest wydłużona a kontrola nad pojazdem na śliskiej nawierzchni ograniczona 20:53, 03.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

YyyyyYyyyy

2 3

Obrażenia poszkodowanego mówią o tym że kierowca nie trzymał się przepisowych prędkości. A prawo mówi wprost nawet to stare, że gdy osoba jest już na przejściu dla pieszych, kierowca ma obowiązek przepuścić osobę przechodząca przez ulicę. Poszkodowany już schodził z pasów. 21:29, 03.12.2021


Co zrobisz Co zrobisz

0 3

Prawo jednym naturą drugim słabszy ginie 22:55, 03.12.2021


Mam to nagraneMam to nagrane

1 3

Dla tych co sobie lubią gdybać ???
https://youtu.be/j1vnatQcbdE 20:59, 03.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

... ...

9 7

Brawo! Selekcja świętych krów musi być. Ch*j że nie zawsze widać w takiej pogodzie pieszego. Ch*j że jest ślisko i nawet jadąc wolno nie wyhamujesz na lodzie w ostatniej chwili. Ważne że święta krowa ma pierwszeństwo i musi się *%#)!& pod auto nie upewniając się czy z obu stron pojazdy się zatrzymały. Ruszcie pustymi łbami i zastanówcie się czy wasze pierwszeństwo jest warte połamanych kości lub śmierci,bo większość ma pierwszeństwo na drugi świat. 10:27, 04.12.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do ...Do ...

1 4

Jak to napisałeś selekcja świętych krów i nie widać pieszego...jakos jasno juz jest od godziny 7 rano to jakim cudem nie widać jak sa lampy i człowiek czeka przy przejscu na przejście a przy takich warunkach jak zima to kierowca powinien podwójnie uważać, jestem kierowca i piesza to wiem jak auta maja gdzieś osoby które przechodzą przez przejście, ile razy się widziałam jak jedna strona aut staje a druga juz nie i pieszy czeka jak *%#)!& A jadąc od strony sierakowic do kartuz sa same zakręty i kierowcy jeżdżą jak chca. Kłócicie się o to ze wina pieszego który walczy o życie w szpitalu a wcale ze nie bo widać że to wina kierowcy bo jechal jak chcial a powinien mieć w tych warunkach i w terenie zabudowanym przynajmniej 40 k/h. I na pewno pieszy upewnil się ze ma pusta prawa strone wiec przechodził a ze kierowca mial gdzieś warunki pogodowe to juz kierowca niech się modli o to aby pieszy nie umarł a przeżył ten ciezki wypadek.


Do redakcji: zablokujcie lepiej dodawanie komentarzy bo az się tego go*** czytać nie chce jak to obwiniaja pieszego 18:56, 04.12.2021


MaroMaro

7 6

Pieszy nie upewnił się przed przejściem. Skoro sie upewnił to w takim razie to wina pieszego, próba wymuszenia odszkodowania. Upewnił się czyli widział ze ktoś zapiepsza i nie wychamuje, wymuszenie odszkodowania jak nic 22:10, 04.12.2021


Do MaroDo Maro

3 7

Nie wymusil żadnego odszkodowania sobie wbijasz to do głowy, to jakoś kierowca nie zachował należytej prędkości ani odległości a wchodząc na przejście mial swoja prawa stronę pusta, przejedz się lepiej do sierakowic zobaczysz ze tam są same zakręty...najlepiej się wymądrzać jak się nie zna prawdy ani nic... 08:06, 05.12.2021


MaroMaro

7 1

Skoro napisałeś że pieszy się upewnił, to w takim razie jak sie upewnił? Albo się nie upewnił i w***** się pod koła. Albo się upewnił i wymusił odszkodowanie bo skoro widział ze samochód jedzie rozpędzony po to co się rzucał pod koła? Jakby pieszy się UPEWNIŁ to nie byłoby WYPADKU koniec tematu koniec kropka to jest proste jak **** 00:11, 06.12.2021


Kierowca Kierowca

1 0

No w terenie zabudowanym od niedawna ograniczenie do 50 17:16, 04.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do kierowca Do kierowca

0 0

Nie od niedawna a od godziny 6 rano było zawsze 50km/h przed zmiana przepisów i to ze wprowadzili to przez całą noc jest teraz. 18:59, 04.12.2021


??????

1 0

Taka tragedia 07:26, 05.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wg Wg

4 2

Ty tępy Maro,chyba tobie odszkodowanie się marzy ....Co za tępy buc....w dupie byłeś gówno widziałeś.. żadne odszkodowanie nie jest warte ludzkiego życia...ty tępaku....Rodzina nie ma ojca ,nie ma świąt,czas im się zatrzymał,a żyć trzeba dalej..puknij się w ten czerep zanim jakikolwiek napiszesz komentarze...
.Dziękujemy wszystkim za wsparcie ,za dobre słowo ,bo w tym dla nas trudnym czasie najważniejsze jest życie naszego męża ,ojca i dziadka...Całe życie pracowaliśmy uczciwie na nasz skromny chleb i nie potrzebne nam czyjeś,, odszkodowanie"... Ja Chce tylko odzyskać mojego członka rodziny żywego i zdrowego.A,zresztą damy sobie radę.... Pozdrawiam 18:08, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stylowy MarianStylowy Marian

1 0

Dużo zdrowia dla poszkodowanego, ofiary tego strasznego wypadku, niezatrzymanie się przed przejściem gdy przechodzi przez nie pieszy i jego potrącenie to bardzo cięzkie przestępstwo
Skutki nie zachowania ostrożności przed przejściem dla pieszych, mogą zamienić życie kierowcy w piekło, długoletnie więzienie , wypłata dożywotniej renty ofierze ,brak wyobraźni kierowcy i nieprzestrzeganie zasad w ruch drogowym musi mieć swoje konsekwecje i być bardzo surowo karane. Tę świadomość miała osoba ,która spikojnie zdołała przepuścić ofiarę i zatrzymała się , poświęciła 5 sekund swojego cennego czasu żeby uszanować prawo innego człowieka do zdrowia i życia i nacisnęla hamulec. Tej refleksji zabrakło niestety z naprzeciwka, Ludzie szanujmy się nawzajem
,a będzie bezpieczniej dla wszystkich. 15:01, 15.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamaostrzeglaamamaostrzeglaa

2 0

ale co on przeciesz mogl sie zatrzymac na srodku drogi noi co po problemie
?????????❤️❤️❤️❤️??????????????????? 10:33, 15.06.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

klocek klocek

0 0

wal sie



10:16, 22.06.2022


dfbvjnm dfbvjnm

0 0

prosze niobrazac osoby mogła ona zginoc ale stała na środku drogi 10:20, 22.06.2022


john tatajohn tata

0 0

ale poco go potracili?
09:37, 22.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klocek 123klocek 123

0 0

siema kto go potroncił 10:17, 22.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%