Zamknij
REKLAMA

Kczewo. To było koszmarne zderzenie. Widać je na nagraniu

22:05, 14.10.2020 | W.D.
Skomentuj fot.screen/youtube
REKLAMA

Nagarnie momentu wypadku, do którego doszło we wtorek w Kczewie pokazuje, że zdarzenie było naprawdę poważne. Auta zderzyły się z dużą siłą i oba obróciły wokół własnej osi. W wypadku ucierpiały trzy osoby.

Przypomnijmy - do zdarzenia doszło około godz. 15.00. Policja ustaliła, że 25-letni kierowca BMW wymusił pierwszeństwo przejazdu kierującemu audi. Doszło do zderzenia, w wyniku którego ranny został kierowca BMW, pasażer auta oraz pasażerka audi. Wszyscy trafili do szpitala. Nasz Czytelnik nadesłał nam nagranie, na którym widać moment zderzenia obu samochodów. Publikujemy ku przestrodze:

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (81)

hhghhg

25 10

120 jak. Nic powinien być ukarany i to surowo 22:22, 14.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

JgfgJgfg

23 5

Teraz widać jak kierowca Audi zapie*nicza. Powinien odpowiadać za spowodowanie wypadku. 22:26, 14.10.2020


do hhg: do hhg:

4 8

A kto nie ustąpił pierwszeństwa przepisy to przepisy ..... jeśli licznik się nie zatrzymał to nie można stwierdzić ile jechał samochód ..... co nie zmienia faktu o wymuszeniu pierwszeństwa 09:49, 15.10.2020


mikolmikol

7 3

Można ustalić prędkość bardzo dokładnie , i to w dość łatwy sposób znając parametry i analizując klatki tego klipu filmowego, 10:04, 15.10.2020


predkoscpredkosc

9 0

Jeśli ktoś jedzie samochodem 120 km/h w terenie zabudowanym gdzie obowiązuje 40km/h powinien od razu być kierowany na badania psychiatryczne bo widocznie ma coś nie tak z głową. 10:35, 15.10.2020


@do hhg@do hhg

5 0

Tak przepisy są ważne, w tym stosowanie się do ograniczenia prędkości, bez powodu one nie są stosowane, jeśli kierowca BMW przyjął mandat to lipa, bo niejako przyznał się do winy. Może jeszcze iść drogą, że był w szoku i nie był do końca świadomy swojego działania.
W tym przypadku będąc na miejscu kierowcy BMW, nie przyznałbym się do winy, a dlaczego?
Pierwsze co rzuca się w oczy, to to, że od chwili ruszenia BMW do momentu trafienia go przez Audi mija jakieś 3s, Audi wali w tylną część nadwozia BMW, już samo to daje do myślenia, dlaczego w ciągu tych 3 sekund kierowca Audi nie zauważył wyjeżdżającego BMW? Jechał za szybko?, zagapił się?
Jeśli jechał za szybko czyli jakieś 120-130km/h w ciągu tych 3 sekund pokonał odcinek około 100m. Kierowca BMW mógł dobrze ocenić odległość, ale nie ocenił prędkości Audi, sądząc, że jedzie tyle ile maksymalnie tam można jechać, a więc w ciągu tych 3 sekund powinien przejechać około 40 kilku metrów a nie 100 kilka metrów. Kierowca BMW, mógł się też zagapić, ale wówczas Audi trzepnęłoby go w przednią połowę pojazdu.
Zastanawia mnie też fakt, że/lub dla kierowcy audi nie zapaliło się czerwone światło?
Mogło być też i tak, że Audi jechało tak szybko, że kierowca BMW go nie widział w momencie wyjeżdżania ze skrzyżowania, bo widok w lewą stronę jest ograniczony do jakiś 50m - dlatego jest tam ograniczenie prędkości, oraz "szynaka", jeśli kierowca Audi, jechał 120-130km/h to kierujący BMW
jak najbardziej na odcinku widocznym nie dostrzegł Audi, bo go tam nie było, był powiedzmy ponad 100 metrów od skrzyżowania, ale jego prędkość sprawiła, że kierujący BMW, nie miał szansy uniknąć zderzenia, bo opuszczenie skrzyżowania zajęłoby mu około 3-4 sekund.
Więc wina BMW, wcale nie jest tu taka oczywista. Choć może się okazać że kierujący najzwyczajniej się zagapił, do tego zagapił się kierujący Audi, do tego nieco wyższa prędkość Audi i nieszczęście gotowe. 12:46, 15.10.2020


Tam nie maTam nie ma

13 5

Terenu zabudowanego? 22:23, 14.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

TakTak

7 1

Jest. 22:28, 14.10.2020


fhhgfhhg

3 4

Zabudowany chyba nigdy nie byłeś. W kczewie 22:28, 14.10.2020


Do fhhgDo fhhg

6 1

To raczej ty nigdy nie byłeś w Kczewie albo wydaje ci się że jesteś w Tczewie. Oczywiście że jest zabudowany https://i.imgur.com/rbqaeaW.jpg 02:52, 15.10.2020


gdybyśgdybyś

5 0

na polski chodził, znałbyś taki zabieg jak pytanie retoryczne 07:53, 15.10.2020


TiaaTiaa

0 0

Raczej Ty w ogóle do szkoły nie chodziłeś, forma gramatyczna a raczej jej brak na to ewidentnie wskazuje 21:45, 15.10.2020


PanMateusz1PanMateusz1

25 5

Zastanowiłbym się nad umiejscowieniem myjni która jest budowana w Kczewie . Praktycznie zerowa widoczność. Budowa jest na pewno nie więcej niż 5 m od drogi. Czekać na kolejne tragedie. 22:49, 14.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

niestety niestety

2 2

to nie myjnia zasłania tylko drzewo na skraju drogi które, dodatkowo posiada odrosty od korzeni i całkowicie zasłania widoczność wyjazdu z zakrętu - drzewo jest na wysokości sygnalizacji świetlnej. 11:25, 15.10.2020


Kaczka Kaczka

0 0

Pan Mateusz jeden co tak się czepiasz tej myjni Ona nie ma nic do tego widoczność zasłania drzewo obrośnięte krzakami A mi się coś wydaje że pan Mateusz to od zaborowskich 21:49, 15.10.2020


Hono tuHono tu

22 2

Myjnia to raczej przekręt normalny by nie dostał pozwolenia ktoś trząść sianem. A po drugie Audi *%#)!& nieziemsko gdyby nie to bmw to kamera by go nie zobaczyła l8 22:56, 14.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do kierowcy BMWDo kierowcy BMW

28 5

Życzę Ci zdrowia a jezeli chodzi o kierowcę Audi to powinien przemyśleć to, jak zaiwaniał. Przeciez tam sie zmieniaja swiatla na predkosc to jechal tak, ze nawet swiatla pewnie nie zdazyly sie zmienic. A co gdyby piesi przechodzili na drugą stronę? Kierowca Audi powinien mieć zabrane prawojazdy na podstawie tego filmu 23:31, 14.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ffgghffggh

14 1

Zgadzam się. Ztym 23:48, 14.10.2020


O czym wy gadacie??O czym wy gadacie??

3 17

Przecież to włączający się du ruchu ewidentnie wymusił pierwszeństwo. Jakie zabranie prawka? Kto mu udowodni ile jechał?? Weź może jeden z drugim albo od nowa na kurs idź albo naucz się przepisów. 08:15, 15.10.2020


ChudyChudy

9 27

Niech jechał choć 200 a ten gamoń co mu wyjechał to pewnie był ślepy lub pod wpływem ruszał śię jak źułw i tyle 00:43, 15.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do ChudyDo Chudy

23 3

Nie żułw tylko żółw osiołku. Poza tym życzę ci poprawnej oceny odległości kogoś, kto *%#)!& 200 km/h, pokonuje 56 m na sekundę i wyjeżdżając z tej stacji wiedziałbyś go baranku sporo przed sygnalizacją świetlną. Życzę kierującemu Audi, aby przez sąd został uznany co najmniej za współwinnego 02:43, 15.10.2020


Niki Niki Niki Niki

1 0

Jestem mieszkańcem Kczewa i wiem dobrze że w tamtej strony wyjeżdżają jest utrudniona widoczność poprzez wielkie drzewo A jeśli ktoś tam *%#)!& to nie jesteś w stanie zauważyć 21:43, 15.10.2020


smsm

15 3

Bardzo dobrze, że takie nagrania są publikowane, 👍
06:20, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InneInne

9 20

1. Uwielbiam fachowców z laserem do mierzenia prędkości w oczach🙈. Jak by nie *%#)!& to kierowca BMW włanczał się do ruchu i powinien zachować szczegulną ostrożność. Tyle koniec kropka. Szukając przyczyn to bym spojrzał w stronę tej budowanej myjni. 06:34, 15.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MałasonMałason

5 1

Polski język trudny język 07:14, 15.10.2020


WpwtmjmWpwtmjm

0 0

Tak samo jak kierowca audi tez powinnen zachowac ostrożność de.. 16:28, 15.10.2020


........

0 0

Inne *%#)!& się w głowę, a potem pisz.
Jedz sobie zobacz jeszcze raz i napisz czy rzeczywiście myjnia przeszkadza. 00:15, 17.10.2020


Idz do adwokata Idz do adwokata

23 13

Kierowco BMW - nie daj się wkręcić w wyłącznie Twoją winę. Jak dla mnie są spore szanse na współwinę. Pan z audi tez powinien odpowiedzieć. Dobra papuga ogarnie sprawę 07:13, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No naprawde No naprawde

1 1

Niby 07:16, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No naprawdenNo naprawden

5 12

Niby co tam takiego strasznego 🤣🤣☺zwykła galop stłuczka 07:17, 15.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ExpertExpert

0 0

Dobrze ze galop kasta nie wyjechała 12:45, 15.10.2020


Bez wyobrazni Bez wyobrazni

19 3

Widać że ten tym srebrnym autem ewidentnie za pomału zapomniał podwozie schować to może by mu się udało przelecieć bezkolizyjnie górą trzeba mieć coś z garem żeby tak zapiera .....w terenie zabudowanym miejmy nadzieję że straci prawojazdy dożywotnio ratując tym samym życie swoje i innych 07:31, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wielki królWielki król

6 3

Szosy a skończył na złomie 07:33, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co za bzduryCo za bzdury

7 17

Jasne!!! A kto mu udowodni ile jechał?? Tu żaden papuga. One pomoże,z przepisów ewidentnie widać. Kto byl pierwszy na danym pasie?? Mógł jechać nawet 200, ale był jako pierwszy i nikt mu nic nie udowodni. Nie pisz bzdur jak nie masz pojęcia! 08:17, 15.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Twoje tezTwoje tez

3 0

Można oszacować prędkość po długości drogi hamowania.... 10:16, 15.10.2020


Karolina66Karolina66

0 0

Tu się mylisz. Na podstawie nagrania z monitoringu da się określić prędkość pojazdu. I w tym przypadku na pewno do tego dojdzie. 14:17, 15.10.2020


Na krzesełkoNa krzesełko

2 0

Filmik wszystko udowodnił on nie jechał on leciał 14:39, 15.10.2020


against NWOagainst NWO

17 9

wine ponosi kierowca BMW, ponieważ nie upewnił się i wymusił pierwszeństwo, którego przecież nie miał, natomiast kierowca Audi, nie jest sprawcą tego wypadku, powinien być nałożony na niego mandat za przekroczenie prędkości! Mamy ogromną społeczność medialną, łatwo wami manipulować, puszczą coś w mediach, a wy jak chorągiewka zostawiacie rozum i przepisy prawa! To samo jest z covidem puszczą coś w mediach, a najlepiej zastraszą mandatem łamiąc prawo, a wy wtedy łatwo łapiecie haczyk bo media sprawnie wami zarządzą, bo w mediach tak powiedzieli, bo w mediach puścili fałszywy film z trumnami we Włoszech i z tego powodu jest pandemia! Gdzie budzą się emocje, tam chowa się rozum! 09:18, 15.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AudiAudi

5 6

Art. 19. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich ruch się odbywa, a w szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności drogi, stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia ruchu.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany: 1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym; 2) hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia; 3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.

Kodeks karny Art. 177. § 1. Kto, naruszając, chociażby nieumyślnie, zasady bezpieczeństwa w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, powoduje nieumyślnie wypadek, w którym inna osoba odniosła obrażenia ciała określone w art. 157 § 1, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. ---- Przekroczenie nadmierne prędkości to naruszenie zasad bezpieczeństwa w ruchu lądowym.
10:14, 15.10.2020


artdartd

4 3

art 177 mówi o przekroczeniu prawa ruchu drogowego, w tym wypadku oba samochody popełniły te wykroczenie, zarówno osoba która wymusiła pierwszeństwo, jak i osoba, która przekroczyła prędkość nie dostosowując się do określonych warunków (nie wiem obszar zabudowany, przejście dla pieszych, warunki pogodowe, widoczność etc..) Ale bezpośrednią przyczyną jest wymuszenie, gdyby nie wymuszenie nie byłoby wypadku. 11:33, 15.10.2020


@artd@artd

4 2

Równie dobrze można stwierdzić, że nie byłoby wypadku, gdyby kierowca Audi jechał prawidłową prędkością. Już były takie wyroki, w których stwierdzano, że "wymuszający" nie mógł przewidzieć, że ktoś zrobi sobie z drogi publicznej tor wyścigowy. 14:52, 15.10.2020


artdartd

2 0

no ale i tak musisz stwierdzić bezpośredniego sprawce wypadku, a to nie to samo co złamanie przepisów o ruchu drogowym! 15:52, 15.10.2020


PoloPolo

8 7

To że jechał za szybko nieusprawiedliwia bmw bo wyjezdalo jakby miało pierwszeństwo. W takim wypadku zawsze winę ma ten co mynusik a drugi mandat tylko 10:15, 15.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LupoLupo

4 0

Tak stanowią przepisy, ale co jeśli udowodnisz, że włączający się do ruchu nie miał szans na uniknięcie zderzenia, bo na danym odcinku prędkość pojazdów jadących z pierwszeństwem ma istotne znaczenie?
Przepisy są dla obu stron, nie tylko dla tego co się włącza do ruchu, ale też i dla tych, którzy mają pierwszeństwo.
Więc tutaj BMW, nie musiało być głównym sprawcą wypadku.
. 13:23, 15.10.2020


Miałem podobnieMiałem podobnie

8 6

Są dwa wykroczenia zrobione przez obu kierowców:
1. wymuszenie pierwszeństwa i spowodowanie wypadku (ucierpiały osoby ).
2. nadmierna prędkość w terenie zabudowanym.

Dla policji prosta sprawa z wymuszeniem pierwszeństwa. Z nadmierną prędkością drugiego to sam ciekaw jestem jak do tego podejdą - czy będą ją określać. Pewnie nie i upiecze się kierowcy.
Tu ten, który wymusił pierwszeństwo dla własnego dobrego samopoczucia musiałby zawalczyć o współudział, chociaż i tak szkoda częściowa czy całka pójdzie z jego OC. Także jeżeli policja sama nie będzie drążyć tematu przekroczenia prędkości to nie warto samemu się tym zajmować.
Taka prawda.
10:29, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JohnJohn

6 5

Taka ciekawostka o analogicznym zdarzeniu. Warto poświęcić chwilę.
https://kruczek.pl/wymuszanie-pierwszenstwa-a-wina/ 10:54, 15.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@John@John

1 4

mój drogi to nie jest analogiczne zdarzenie, bo w Kczewie BMW właczało się do ruchu i zle oceniło odległośc nadjeżdzającego pojazdu z lewej itd... 12:02, 15.10.2020


Bolo 072Bolo 072

7 8

Według mnie BMW było przodem już na drugim pasie a audi uderzyło w tył BMW i oczywiście prędkość sprawa do wygrania 11:16, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

praw 72praw 72

7 1

kwestia do ustalenia dla biegłych, na filmie widać, że BMW jest nadal na torze jazdy, którą poruszało się Audi, bo można byłoby wykazać, że Audi zjechało na drugi pas jezdni w wyniku nadmiernej prędkości, ale raczej jechało swoim torem (pasem jezdni) wtedy bezpośrednio winne byłoby Audi 11:39, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

... ...

7 7

Ktoś nadal nie rozumie, że nie ważne z jaką prędkością ktoś się porusza, to wymuszenie i tak jest karane? Nawet jakby tam motocyklista jechał 200 na godzinę, nie można wyejchac bez ustąpienia pierwszeństwa i tyle. Kwestia prędkości audi to zupełnie inna sprawa. 11:43, 15.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ihimihim

9 3

Bzdura. Jak motocykl pojedzie 200, to nie masz szans go zobaczyć, bo tam jest zakręt. Patrzysz, nie ma, rozpoczynasz manewr włączenia do ruchu i masz motorek w kabinie. sorki, to teren zabudowany! 12:08, 15.10.2020


pierwszewństwopierwszewństwo

8 2

A Ty nadal nie rozumiesz, że jak samochód jedzie z nadmierną prędkością to często nie widać takiego auta wyjeżdżając z drogi podporządkowanej.
Skoro nie widać to nie ma komu ustępować. 12:15, 15.10.2020


LeonnLeonn

8 2

Wyjeżdżając z tej karczmo-sklepo- stacji nic nie widać! W widok w lewo zasłaniają drzewa i krzaki obrośnięte wokół tych drzew, na drodze krajowej stałby znak zakaz skrętu w lewo plus pas do włączenia się do ruchu w prawo... a tu ktoś podbił wspaniałomyślnie zgodę i takie są skutki 11:59, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

3 2

Tak przepisy są ważne, w tym stosowanie się do ograniczenia prędkości, bez powodu one nie są stosowane, jeśli kierowca BMW przyjął mandat to lipa, bo niejako przyznał się do winy. Może jeszcze iść drogą, że był w szoku i nie był do końca świadomy swojego działania.
W tym przypadku będąc na miejscu kierowcy BMW, nie przyznałbym się do winy, a dlaczego?
Pierwsze co rzuca się w oczy, to to, że od chwili ruszenia BMW do momentu trafienia go przez Audi mija jakieś 3s, Audi wali w tylną część nadwozia BMW, już samo to daje do myślenia, dlaczego w ciągu tych 3 sekund kierowca Audi nie zauważył wyjeżdżającego BMW? Jechał za szybko?, zagapił się?
Jeśli jechał za szybko czyli jakieś 120-130km/h w ciągu tych 3 sekund pokonał odcinek około 100m. Kierowca BMW mógł dobrze ocenić odległość, ale nie ocenił prędkości Audi, sądząc, że jedzie tyle ile maksymalnie tam można jechać, a więc w ciągu tych 3 sekund powinien przejechać około 40 kilku metrów a nie 100 kilka metrów. Kierowca BMW, mógł się też zagapić, ale wówczas Audi trzepnęłoby go w przednią połowę pojazdu.
Zastanawia mnie też fakt, że/lub dla kierowcy audi nie zapaliło się czerwone światło?
Mogło być też i tak, że Audi jechało tak szybko, że kierowca BMW go nie widział w momencie wyjeżdżania ze skrzyżowania, bo widok w lewą stronę jest ograniczony do jakiś 50m - dlatego jest tam ograniczenie prędkości, oraz "szynaka", jeśli kierowca Audi, jechał 120-130km/h to kierujący BMW
jak najbardziej na odcinku widocznym nie dostrzegł Audi, bo go tam nie było, był powiedzmy ponad 100 metrów od skrzyżowania, ale jego prędkość sprawiła, że kierujący BMW, nie miał szansy uniknąć zderzenia, bo opuszczenie skrzyżowania zajęłoby mu około 3-4 sekund.
Więc wina BMW, wcale nie jest tu taka oczywista. Choć może się okazać że kierujący najzwyczajniej się zagapił, do tego zagapił się kierujący Audi, do tego nieco wyższa prędkość Audi i nieszczęście gotowe.
I mylisz się tutaj, że kwestia Audi to tutaj nieistotna sprawa, akurat na tym skrzyżowaniu odgrywa istotną rolę, gdyby uderzenie nastąpiło od strony Przodkowa, gdzie masz widoczność, aż po horyzont, gdzie możesz określić nie tylko jak daleko jest samochód ale i z jaką prędkością się zbliża, to z lewej strony ta ocena jest ograniczona do zaledwie 50 kilku metrów i w tym przypadku prędkość jadącego drogą z pierwszeństwem ma bardzo istotne znaczenie, bo jadąc 50, 70, czy nawet 80km/h da się "wychwycić" zbliżający pojazd, lub zwyczajnie włączyć się do ruchu nim ten zbliży się do skrzyżowania, ale jak taki pojazd pojedzie juz 120,130km/h albo więcej, szanse drastycznie maleją. 12:59, 15.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PonoPono

3 0

Zgadzam sie całkowicie powinni ukarać tego f..... z nogą na gazie gość bez wyobraźni 14:46, 15.10.2020


@...@...

1 0

cd.
Cała moja interpretacja odnosiła się do wyjazdu, który znajduje się przed sygnalizacją świetlna od strony Miszewa, BMW wyjeżdżając wjazdem od strony Przodkowa przed światłami, widoczność miał raczej dobrą, tam aż tak źle nie jest jak ten wjazd wcześniej.
Być może kierowca BMW, wyjeżdżając widział Audi, ale widział też na sygnalizatorze czerwone światło, które mógł zignorować kierowca Audi, bo jadąc standardową prędkością szansa aby Audi nie wyhamowało jest niewielka, bo widać ile czasu BMW wyjeżdzą. a Audi wali na "pełnej prędkości" 11:39, 16.10.2020


..............

10 2

Gdyby jechał jak normalny człowiek o zdrowym umyśle to by wychamował i nie doszło by do takiej sytuacji żal mi kierowcy ktory wyjeżdżał z myjni bo w świetle polskiego felernego prawa stworzonego dla przestępców to on będzie winny mumio tego że to ten drugi zapiera.... ile fabryka dała bo nie przewidział tego ze prócz niego są jeszcze inni użytkownicy drogi mam nadzieję że nie przyjął pan mandatu i będzie walczył w sądzie a filmik będzie dowodem w sprawie 14:43, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

🎂😂😂😂🎂😂😂😂

3 3

Nie ważne czyja wina max 500zl i 6 punktów karnych a wy tu aferę robicie nic więcej z tego nie będzie 14:50, 15.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Błędne myślenieBłędne myślenie

3 0

Tu się mylisz, to 500zl i 6 punktów otwiera poszkodowanemu drogę do uzyskania odszkodowania z polisy OC sprawcy, poszkodowany ma otwartą drogę do wystąpienia na drodze sądowej o zwrot kosztów leczenia-rehabilitacji, a czasem i renty, gdy zostanie wyczerpana taka możliwość z sumy gwarantowanej polisy OC sprawcy. Kolejną konsekwencją dla sprawcy jest też wyższa najbliższa składka OC, im wyższa kwota wypłacona za to zdarzenie, tym wyższa będzie składka OC. 19:52, 15.10.2020


😂😁😁😁😂😁😁😁

2 3

Tylko aut szkoda bo ani jeden ani drugi mnie otrzymają nawet połowy tego co dali za Te samochody i to będzie dla nich kara 14:51, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XdXd

5 1

Za pomału 😂 15:50, 15.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SPAMSPAM

1 2

Dawid Petrus, tutaj nie ma miejsca na spam, mam nadzieję że administrator to dostrzeże 21:46, 15.10.2020


AnalizaAnaliza

4 1

Winny będzie na 90% kierowca BMW, jednak myślę co tam właściwie zaszło. Co spowodowało, ze kierowca BMW wyjechał tak dość wolno z wyjazdu. Każdy kto tam jeździ wie, że przekraczając 70 km/h od strony Pępowa aktywuje czerwone światło. Działa to już z dość daleka. Audi na filmie nie jechało 70 (nawet bez laserowego radaru w oczach), jechało nawet szybciej. MUSIAŁ mieć więc czerwone. Więc mogło się zdarzyć tak nieszczęśliwie, że w momencie w którym Audi aktywowało prędkością czerwone, kierowca BMW wyjeżdżając, dokładnie w tym momencie zasugerował się nim (a widać je doskonale z tego miejsca bez ostrego słońca) i uznał, że może spokojnie wyjechać. Więc zobaczył u góry czerwone, nie spojrzał niżej na pas, a Audi jechało za szybko... 09:41, 16.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DDXDDX

2 0

kiedy BMW wyjeżdżało to audi było dla niego jeszcze niewidoczne przy takiej prędkosci.Proste , też tam wyjezdżam, widze co się dzieje.Więc nie sądź.światło czerwone może i aktywował ale jadący za nim dopiero je dostał tam taki standard.A przy tej prędkosci 09:57, 16.10.2020


@DDX@DDX

0 1

Gdybyście wy tutaj myśleli, to nie było codziennie jakiegoś wypadku. I jak widzisz dzwony mają w 95% GKA :D 13:24, 16.10.2020


NINANINA

5 1

kierowca BMW włączał się do ruchu ale nie miał szans przy takiej prędkości audi,pewnie włączając się jeszcze tego audi nie było na horyzoncie. tam jest teren zabudowany ,a swiatła ,no cóz wielu ignoruje,to czerwone,nie raz kiedy było czerwone a chciałam się właczyc do ruchu od strony ubojni,to nagle od strony Gdyni pedziło auto że czasami o włos..współczuję kierowcy BMW bardzo mi go żal,przez głupka cierpi. 09:53, 16.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DDXDDX

6 1

Chłopie przy tej predkości które miało audi,to bmw zwyczajnie go jeszcze nie widział kiedy wyjeżdżał .wsiadaj w auto i jedź zobaczyć jak tam sie wyjeżdża. 10:03, 16.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HudHud

0 3

Wiesz, napisałem tu długa analizę i też sądziłem, że BMW go mogło nie zauważyć, ale brałem pod uwagę wyjazd przed światłami od strony Miszewa, ten drugi wyjazd jest dalej i widoczność nie jest, aż taka fatalna, i żeby BMW wyjeżdżając nie widziało Audi, to Audi musiałoby baaardzo mocno zapierniczać pow. 140km/h, powyżej pewnej prędkości sygnalizator nie zdąży się załączyć. 12:06, 16.10.2020


HUDHUD

1 1

Zastanawia mnie tylko, czy czasami kierowca BMW, wyjeżdżał bo widział, że pali się czerwone i nie przyszło mu do głowy, że ktoś mógłby zignorować sygnalizator, bo od świateł do wyjazdu, nie zauważyć wolno wyjeżdżającego BMW... ąz takiego startu to Audi od zera nie ma, jeśli audi przekroczyło prędkość to czerwone musiało się zapalić (chyba, że jest awaria tego ustrojstwa), lub audi tak szybko jechało, że sygnalizator się nie zdążył dla niego zapalić, a to by musiało już na prawdę szybko jechać.
Policja oczywiście sprawę już zakończyła, bo standardowo, wymuszenie przez kierującego BMW. Inne ewentualności są dla nich.. jak by to powiedzieć, za ciężkie do ogarnięcia. 12:13, 16.10.2020


@Hud@Hud

0 0

Nie, nie Ty ją napisałeś. Za tępy na to widać jesteś. 13:22, 16.10.2020


@DDX@DDX

3 3

Gdybyście wy tutaj myśleli, to nie było by codziennie jakiegoś wypadku. A jak widzisz dzwony mają w 95% GKA :D 13:24, 16.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SARS-CEWASARS-CEWA

1 2

Covid nadjechał... 16:07, 16.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

powinnipowinni

3 1

za takie cos powini kierowcy audi zabrac prawko na poczatek na 3 miesiace 17:26, 16.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KalkulatorKalkulator

3 1

Droga hamowania pojazdu jadącego 50km/h to około 12-15 metrów, tutaj samo przesunięcie BMW tyle wynosi, pytanie, z jaką prędkościa jechało Audi? 19:34, 16.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahahHahah

1 1

A co to za nagranie. Jakieś stroboskopy. Nic jie widać zamazany obraz. Już Nawet kamer nie mają dobrych. Dno. 09:03, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamera Kamera

2 0

Jak widać nagranie jest zapewne lepsze wieksze itp to co tu jest to wyglada jak by ktos nagral nagranie z telefonu z monitora monitoringu ;) wymuszenie wymuszeniem taki przepis ale swoją drogą audi leciało ulala a jak by pieszy wychodził tak jak bmw wyjechalo to wtedy co ?? Tez wina pieszych czy wina audi jak po prostu niemial chlop szans 18:27, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

meffmeff

3 0

Ale zap.... teraz widać że miałem rację, Audi zap.. naprawdę szybko, mimo że bmw wymusiło pierwszeństwo to tu udało by się na styk ominąc wypadek gdyby audi tak nie grzało. Teren zabudowany a na oko 90-100 leciało audi...
21:32, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

infoinfo

0 0

wystarczy sprawdzić nagranie z kamer na światłach. Jeśli jechał szybko to przeleciał na czerwonym, jeśli ruszył szybko to nie wiem czy osiągnął chociaż te 100kmh.

Policja już swoje powiedziała, wasze durne gadanie i dziwne wymysły nie mają żadnego znaczenia. 22:09, 19.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyjazd tragicznyWyjazd tragiczny

0 0

Niestety ale to jest miejsce gdzie widoczność jest kompletnie zerowa . Wyjeżdżając ze stacji nie ma widac nic od strony miszewa . Po pierwsze myjnia , jakim cudem ktoś wydał na to pozwolenie ? Po drugie drzewo ktore zasłania wszystko z taj strony. Wieczorem jak ciemno to jeszcze po swiatłach widac czy cos jedzie ale w ciągu dnia nie widać kompletnie nic . 16:14, 20.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wilqwilq

0 0

kierowcy audi od zawsze zasuwają, kierowcy bmw nie są bez winy bo odwalają na drodze ale nie jeżdżą szybko tylko nierozważnie 17:37, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA