Zamknij

Oświadczenie burmistrza Kartuz ws. nazw ulic i apel o merytoryczną kampanię

11:03, 29.08.2018 nadesłane/UM Kartuzy Aktualizacja: 11:35, 29.08.2018
Skomentuj fot.W.Drewka fot.W.Drewka

Szanowni Państwo, Drodzy Mieszkańcy!

W ostatnim czasie w naszej Gminie głośna stała się sprawa nazewnictwa ulic i innych miejsc znajdujących się w Kartuzach. Radni Porozumienia Samorządowego w ostatnich tygodniach swojej kadencji zamierzali – bez porozumienia z Państwem – podjąć ważne decyzje dotyczące przestrzeni publicznej.

Dlatego też za pośrednictwem mediów poinformowałem Państwa, że zamierzam w najbliższym czasie ogłosić zarządzenie o konsultacjach społecznych dotyczących nazewnictwa ulic i innych miejsc znajdujących się w Kartuzach. Był to mój obowiązek. Nie wyobrażam sobie, aby tak istotne zmiany wprowadzać w inny sposób, jak tylko przy Państwa udziale i za Państwa zgodą czy aprobatą.

nadesłane/UM Kartuzy

Moje obawy były i są nadal w pełni uzasadnione, ponieważ kilka miesięcy temu Radni Porozumienia Samorządowego wbrew woli mieszkańców ul. Wyzwolenia w Mezowie zmienili nazwę ich ulicy na Błękitnej Armii. Stało się tak pomimo pisemnych protestów mieszkańców, którzy zebrali wiele podpisów. Ja także – w ich imieniu – protestowałem.

Zmiana tej nazwy nie była konieczna, ponieważ słowo "Wyzwolenie" może się odnosić do pozytywnego wydarzenia w naszej historii, nie wyłącznie do roku 1945, gdy Armia Czerwona, jak mówiono, "wyzwoliła" Polskę. Tak też sugerował Instytut Pamięci Narodowej.

W czasie konferencji przedstawiłem Państwu wszystkie propozycje nadania bądź zmian nazw ulic i innych miejsc w Kartuzach, jakie wpłynęły w ostatnim czasie do Urzędu Miejskiego.

Wśród pomysłów forsowanych przez Radnych oraz inne osoby związane z ich środowiskiem politycznym znalazły się propozycje bardzo kontrowersyjne, budzące nie tylko moje wątpliwości.

Dlatego też, działając w interesie społecznym, co jest moim obowiązkiem jako Burmistrza, postanowiłem o ogłoszeniu konsultacji z Państwem, co niebawem uczynię.

Jako kandydat niezależny oraz decyzyjny, apeluję do wszystkich osób, które zgłoszą swoją kandydaturę na urząd Burmistrza Kartuz, o spokojną, kulturalną i merytoryczną kampanię wyborczą, w której będziemy rozmawiać nie tylko o tym, co już udało się w naszej Gminie zrobić, lecz i o tym, w którym kierunku pójdziemy i jak będzie wyglądała nasza Gmina za pięć lat.

Niech będzie to kampania uczciwa, skupiająca się na sprawach merytorycznych, związanych z rozwojem naszej gminy oraz lepszym i bardziej bezpiecznym życiem dla naszych mieszkańców.

Z poważaniem

Mieczysław Grzegorz Gołuński

Burmistrz Kartuz

(nadesłane/UM Kartuzy)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

MMsMMs

19 15

Kolejna manipulacja. Gdzie na piśnie jest podpis Porozumienia Samorządowego. Jest tam podpis Przewodniczącego Rady który miał chyba obowiązek skierować pismo do burmistrza skoro taki wniosek wpłynął na jego ręce od różnych organizacji. Skoro burmistrza ideologicznie walczy z P.S. to proszę przedstawić taki wniosek o zmianie nazw ulic właśnie porozumienia samorządowego. Skoro burmistrz ani przewodniczący rady nie mają takiego wniosku to jest to czysta manipulacja 11:42, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@MMs@MMs

3 1

To spójrz sobie na pismo z lipca 2018 załączone pod artykułem i wtedy zweryfikuje czy to aby na pewno manipulacja ;-)
12:32, 29.08.2018


reo

ani słowa?ani słowa?

9 8

ani słowa na oskarżenia radny o manipulacje ??? czyli bez konkretow - znowu!!! 11:42, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1:0 dla Gołuńskiego1:0 dla Gołuńskiego

24 16

I wszystko jasne. z pism wynika kto zgłaszał te wszystkie dziwne propozycje. Aż włos się jeży. I jak widać były też kierowane do radnych. Nieźle panowie, nieźle chcieliście bez wiedzy mieszkańców sobie pozmieniać w mieście. Bardzo nieładnie! 11:43, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ale jajaAle jaja

27 31

Toż to jedna zgraja. Tylko Gołuński gwarantuje normalność w Kartuzach. 11:51, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

x Dx D

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


9:09:0

28 21

Jesli dobrze licze to juz chyba 9:0 dla Gołuńskiego a nie 1:0 11:52, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamatatamamatata

21 18

Obejrzyjcie wszystkie załączniki. Burmistrz przedstawił propzycje wszystkei i miał odwagę stanąć w obronie normalności w Kartuzach. Pan Belgrau pokazuje się z Pryczkowskim oraz kartuskim PiSem. 11:53, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No i co pieniacze?!No i co pieniacze?!

30 18

Uczyć się od doświadczonego gracza,Gołuński zgasił ich jak małych chłopców i obnażył publicznie. Starają się jak mogą ośmieszyć i zdyskredytować Gołuńskiego a nic im nie wychodzi i działa na ich niekorzyść 12:05, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SołtysSołtys

7 10

Prawie same wnioski Socha Borzestowski, a żadnego z z klubu Porozumienia Samorządowego. Dalej manipulacje !!! Nie ma tu nawet poparcia dla tych wniosków ze strony pojedynczych radnych. Czy burmistrz umie czytać ze zrozumieniem? 12:35, 29.08.2018


Nie lubię GołuńskiegNie lubię Gołuńskieg

34 6

ale regularnie robi głupków z radnych, aż przyjemnie popatrzeć :D 12:10, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jedno pytanieJedno pytanie

8 8

Czegoś nie rozumiem. Od kiedy Kazimierze Socha-Borzestowski jest w Porozumieniu Samorządowym? Przecież on nawet nie jest radnym. 12:14, 29.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@Jedno pytanie @Jedno pytanie

5 0

Nie tylko on jest wśród zgłaszających. Przeczytaj pismo z lipca 2018 również załączone pod artykułem. 12:35, 29.08.2018


@@ Jedno pytanie@@ Jedno pytanie

0 0

Ale to pismo nie przedstawia bzdurnych propozycji, które przedstawia Burmistrz na konferencji prasowej - specjalnie zwołanej w trosce o przedstawienie w złym świetle konkurencji politycznej :))) Znamy te sposoby - trzeba zdyskredytować przeciwników 07:33, 30.08.2018


kakkakakka

11 7

to jedna zgraja co za róznica? będą robić co chcą w kartuzach 12:17, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dzieje siędzieje się

0 0

Tak się dzieje nie tylko w Kartuzach. Radni są od przyklepania, wnioski (poza wiedzą i prawdziwymi, wiążącymi konsultacjami ze społeczeństwem) składa kto chce namieszać albo coś ugrać dla siebie albo swojej rodzinki. Obłęd - nie demokracja! 13:54, 29.08.2018


MieszkańcyMieszkańcy

17 4

Afera o nic! Cała gmina to jedna klika. Teraz przed wyborami jeden pokazuje palcem na drugiego, śmiechu warte. 12:32, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lis i zająclis i zając

14 8

czyli wygląda to tak:
jak słusznie zauważył jeden z przedmówców, że MGG robi głupków z radnych.
po pierwsze fatalna polityka informacyjna UG, przeglądnąłem wczesniejsze newsy i zaczęło się od propozycji czyli od jakiegoś świstka z UG. pytanie co za nie kompetentna osoba to pisała i rzuciła to do tzw mediów. bo na tym świstku propozycji są błędy tj zmiana ulicy Klasztorna, a przecież wynika stąd, że chodzi tutaj o nową ulicę łącznik z ul Westerplatte.
tak samo z ulicą kolejową, która zostaje, tam gdzie są budynki, a cały ciąg ma się nazywac kard St. Wyszyńskiego i tutaj w sumie dobra propozycja poparta podpisami, tak więc chdzi tutaj bardziej o niechlujstwo UG, osoby, która do mediów dostarcza taki niechlujny świstek
WINNY Burmistrz gminy
kolejna rzecz sprawa ulicy w Mezowie, jeśli burmistrz pisze racje i były konsultacje z IPN tak powiedziało, to trzeba przyznać rację burmistrzowi Gminy Kartuzy MGG
WINNI nadgorliwa rada
tyle w temacie rzetelności publicznej 12:37, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚciemaŚciema

15 14

Co ludzi obchodzą nazwy ulic. Dla mnie burmistrz może nazwać je sobie, ZOMO, ORMO, i SB 12:37, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

co wynika?co wynika?

10 1

jak byk napisane klasztorna westerplatte a na odcinku wczesniejszym popiełuszki stryszyka
prosz enie robić z nas idiotów! 12:44, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kampania?Kampania?

16 5

To ma być kampania? *%#)!& z nazwami ulic. Ludzi interesują konkrety. 12:46, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Niezłe zagranieNiezłe zagranie

14 10

Brawo dla p. Goluńskiego. Aczkolwiek nie jest to robione "pod publiczke" przed wyborami??? 12:48, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@co wynika@co wynika

18 1

A moim zdaniem ktoś tak to napisał, że faktycznie wygląda jakby chciał zmieniać Klasztorną na Westerplatte. Jak się zgłasza jakieś propozycje to jednak dobrze byłoby je jednak przemyśleć i przede wszystkim dokładnie opisać. A w ogóle co to za pomysł z nadawaniem nazw wszystkiemu, jakimś kawałkom ulic czy trawnikom też będą nadawać nazwy. Co za bzdura. 12:48, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SołtysSołtys

17 20

Panie Burmistrzu "Apel o merytoryczną kampanię"!!! i przeprosiny. Gdzie wniosek Porozumienia Samorządowego o zmianę ul. Klasztornej na Westerplatte. Pokazujesz pan dla zmyłki jakieś pisma podpisane przez różne osoby, a mówisz pan o czymś innym. Czy tak kandydat na burmistrza zapowiada,że będzie traktował mieszkańców i przyszłą radę.? 12:49, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MonencikMonencik

25 12

Jeszcze chwila i w mediach pojawi się teczka z ORMO wtedy zobaczymy jak mądrala będzie się tłumaczył:) 12:53, 29.08.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kapitankapitan

5 0

No i ? 14:03, 29.08.2018


hahahahahaha

3 2

Kto opublikuje rzekome materiały? Które media? Gazeta z poczytnością 200 egz? Które realnie oddziałujące na społeczeństwo medium puściłoby coś takiego, gdyby w ogóle istniało? Śmieszni jesteście. 14:19, 29.08.2018


do hahahado hahaha

3 7

Chociażby TVP info. Zobacz jak głośno było o pijanej policjantce z Kartuz, WP, Interia chwyciły temat. Więc ty się nie martw. Będzie petarda na parę tygodni przed wyborami. 14:23, 29.08.2018


hahaahahaa

4 1

dobre!
chłopie, nie macie nic na niego. to że cos podpisał ślubowanie ormo? kompromitujecie się. 15:29, 29.08.2018


Taka prawdaTaka prawda

15 10

Z wniosku przewodniczącego jasno wynika, że chcieli bez konsultacji z mieszkańcami ponazywać ulice, skwery, płace i in. Nie dziwię się MGG, że chce zapytać o zdanie mieszkańców wiedząc, jak porozumienie wraz z bratem Sochy Borzestowskiego postąpiło z ul. Wyzwolenia w Mezowie 13:01, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca2wyborca2

18 20

Panie Burmistrzu niech Pan dalej robi swoje. Jest Pan jedynym gwarantem normalności i rozwoju. Popieram Pana i ma Pan mój głos. 13:41, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marekmarekmarekmarek

15 13

Jestem zwykłym mieszkańcem. Nie chce tablicy Kaczyńskiego na Rynku!

Panie Burmistrzu niech Pan dopuści młode osoby do kierownictwa. Wówczas ma pan moj głos 13:46, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jan12398Jan12398

3 3

dokładnie zgadzam się ,kim był pan Lech ,że takie pomniki, tablice mu się należą? (oprócz tego ,że zginął) 17:28, 29.08.2018


Do momencikDo momencik

14 21

Jesteś chory z nienawiści . Jesteś obrzydliwy . Ja i tak zagłosuję na Gołuńskiego . 13:57, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


lokaleslokales

16 5

Radni powinni zawsze działać na rzecz ludzi, a nie przeciwko nim. Krótko i tyle w temacie. 14:54, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SołtysSołtys

3 3

Dobro ludzi ogólnie to czysty socjalizm. Dobro dla jednego nie oznacza dobra dla drugiego. Np. dla dobra miłośników przyrody czystego powietrza będziemy zamykać ulice dla samochodów, co jest jednoznaczne z paraliżem i ubożeniem miasta. Zrobimy bezpłatne parkingi przed szpitalem i nikt z nich nie skorzysta bo wcześniej będą zajęte( chorego trzeba donieść). Mieszkańcy okolic Kartuz dziękują burmistrzowi za bezpłatny parking przy KIK i szkole muzycznej, tylko że przyjezdny z niego nie może korzystać bo jest pozajmowany przez mieszkańców sąsiednich budynków, tylko czy oni za to zapłacili itd. 15:20, 29.08.2018


RadnaRadna

19 12

Kiedy dymisja ormowca? 15:42, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Radna@Radna

12 11

a po co dymisja? co z tego, że jako młody chłopak podpisał oświadczenie, że będzie działa dla dobra ojczyzny? teraz nie tylko podpisuje i działa dla dobra mieszkańców gminy 16:05, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihihihi

13 7

Teraz już sami się przyznajecie że podpisał. A więc co z kłamstwem lustracyjnym? Ta sprawa zostanie dokończona. 16:11, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytankoPytanko

15 9

Czyli co cały czas kłamał że był w lasach państwowych a teraz wychodzi że podpisał lojalkę ORMO? 16:20, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@pytanko@pytanko

9 14

A kogo to dzisiaj obchodzi? W pisie są tacy co gnębili za solidarność i co rusza to kogoś? Jak chcecie tak atakować Gołuńskiego to można mu już pogratulować wygranej. A wy... śmiech i tyle. 17:46, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxlxxxl

6 4

pryczkowski aktywny przed kazdymi wyborami / archiwum /
18:19, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Deptak nazwanyDeptak nazwany

6 1

imieniem Koziołka - Matołka chyba będzie zaakceptowany ? Tę postać wszyscy bardzo lubią, bez względu na to do jakiej kliki przynależą, prawda ?? 18:20, 29.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

A przypadkiemA przypadkiem

0 0

Koziołek Matołek nie był gejem???? 21:48, 29.08.2018


NIE był, bo mówi takNIE był, bo mówi tak

0 0

posłanka pisowska, która oskarżyła o to wszystkie TUBISIE. To była wielka międzynarodowa afera. Pisia posłanka zna się na tych sprawach. 23:58, 29.08.2018


@hihi@hihi

11 8

Dlaczego niby się przyznajemy? Przecież to wy kilka miesięcy temu przesylaliscie podpisane oświadczenie. Pytam się tylko, co jeżeli nawet kilkadziesiąt lat temu, to on podpisał? Wy chrześcijanie z rączkami złożonymi do Komuni, może przypomnijcie sobie choćby przypowieść o synu marnotrawnym albo ewangelię o niewieście, w którą miał rzucić pierwszy kamieniem, ten który jest bez winy. Pchacie się do pierwszych ławek i głośno śpiewacie słowa modlitwy, a jesteście hipokrytami! Liczą się czyny, nie słowa, podejście do zwykłego człowieka a nie nazewnictwo ulic nazwiskami dawnych bohaterów, czy sprawdziliście, czy aby nie podpisali przed 70 laty jakieś lojalki? A może nie zginęli z rak wroga w walce o wolność Ojczyzny, tylko z ręki zazdrosnego męża? 20:23, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NIE był, bo mówi takNIE był, bo mówi tak

0 0

posłanka pisowska, która oskarżyła o to wszystkie TUBISIE. To była wielka międzynarodowa afera. Pisia posłanka zna się na tych sprawach. 23:53, 29.08.2018


666666

1 4

Korzystając z okazji, składam propozycję upamiętnienia znanego kartuskiego kapłana Andrzeja S. Może nazwać rynek jego imieniem, wszak działał w tej parafii? 21:37, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do hihiDo hihi

8 4

Jesteś mądrzejszy od IPN ?
?prokurator IPN zarządził o pozostawieniu sprawy bez dalszego biegu wobec niestwierdzenia wątpliwości co do zgodności oświadczenia lustracyjnego z prawdą?. Poszukajcie czego innego, bo na tym kampanii nie wygracie 21:38, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihihihi

6 2

Wiary do tego nie mieszajcie bo po każdej ze stron chodzą do kościoła. Tu chodzi o zasady i powiedzenie wprost że w młodości popełniło się w błąd a nie iść w zaparte aż ktoś wygrzebie stare papiery. Na wygranie wyborów to nie wystarczy ale na pewno odejmie kilka procent obecnemu burmistrzowi. 21:54, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@hihi@hihi

2 5

To wróć do czat-u z MGG bo właśnie o tym pisał 21:57, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do powyżejDo powyżej

1 5

http://expresskaszubski.pl/pl/11_wiadomosci/25813_kartuzy_burmistrz_odpowiedzial_na_pytania_internautow_jest_o_inwestycjach_ale_i_o_brudnej_kampanii.html 21:59, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DatyDaty

6 5

Spójrzcie na daty.Nawiedzony Borzestowski powymyślał te ulice w 2016, wtedy go wszyscy olali.Teraz trener chciał zaistnieć i strzelił sobie w kolano.Znajomość dzisiejszych realiów ZERO.Za stary na te czasy jak to całe Porozumienie.Myślą , że przy Belgrau znowu się przemycą . Szukajmy naprawdę świeżej krwi 22:02, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaziKazi

6 2

No i co kłamstewka wychodzą na jaw. Za chwilę dziennikarze będą zadawać trudne pytania, cytować wypowiedzi burmistrza, poświadczenia nieprawdy itp. Będzie głośno. Pytanie ile procent na minus. 23:23, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DetlafDetlaf

10 3

W ORMO według tej teczki od 1979 do 1988. A w powyższych artykułach że to lasy państwowe taaa chyba drewniane pałki z lasu. Stanie z KOD pod sadem. I to ma być ta normalność dla Kartuz? 23:36, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ichnie ORMOIchnie ORMO

1 1

to nawet nie zasługuje, żeby obecnym pisim bojówkarzom ONR glany czyścić. Wyobraź sobie ustawkę zgrai ormowców ze zgrają ONR-owców. Jedni mają mięciutkie, białe, gumowe pałeczki - a drudzy dębowe bejsbole poświęcone kropidłem. Nietrudno zgadnąć kto by uciekał z płaczem.
Nawalanka ZOMOwsko ONRowska byłaby bardziej wyrównana, chociaż oni wszyscy wyszli z gniazda zamordyzmu. Jedna rodzina. 00:16, 30.08.2018


ZorientowanyZorientowany

6 7

Totalna kompromitacja panów z porozumienia samorządowego. Leśne dziadki w osobach: Kotłowski, Duszyński, Pobłocki, Wesołowski (doktor (-:), Pryczkowski i spółka już daaawno powinni podziękować sobie za bycie radnymi. Kompromitacja za kompromitacją. 23:47, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakoPolako

9 4

A co tu sie dziwic? Skoro burmistrz na odchodne zatrudnia ludzi z Gryfa szykujac sobie zaplecze na powrot gdyby cos mu nie wyszlo w wyborach. No nic prokurator juz czeka panie G. 07:51, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO zorientowanyDO zorientowany

9 5

Może rozliczysz Gołyńskiego , to chyba on jest najdłużej od 1990r i co kadencja problemy. Gołyński jest ideałem , a 14 radnych idiotami? Coś się tobie namieszało. Gdyby nie radni opozycji to dopiero była by samowola w tej gminie i chyba nie było by co zbierać! 08:00, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@ Jedno pytanie@@ Jedno pytanie

9 5

Ale to pismo nie przedstawia bzdurnych propozycji, które przedstawia Burmistrz na konferencji prasowej - specjalnie zwołanej w trosce o przedstawienie w złym świetle konkurencji politycznej :))) Znamy te sposoby - trzeba zdyskredytować przeciwników 09:20, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a ja się pytama ja się pytam

4 3

Co z jeziorami kartuskimi? Co z obwodnicą? To są prawdziwe tematy. A nie jakieś teczki sprzed 30 lat albo nazwy ulic, bo się moda na patriotyzm zrobiła. Ludzie mają prawdziwe problemy i czekam na jakieś konkrety ze strony kandydatów na radnych, a nie duperele, które dziś nikogo nie obchodzą. 09:23, 30.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Całkowita racjaCałkowita racja

0 0

Na te PRAWDZIWE TEMATY niestety za słabi są geszefciarze, udający prawdziwych, solidnych kandydatów. Nasza wspólna strata ! Jakiś obłąkany oszołom cały rok na okrągło pisze tutaj, że 40 lat temu rozdawano legitymacje i mundurki ormowskie różnym pętakom, którzy *%#)!& a potem regularni gliniarze robili sobie z nich jaja. 16:33, 30.08.2018


Do hihi vel pytankoDo hihi vel pytanko

4 8

Czy ty nie potrafisz rozmawiać merytorycznie , tylko mędzić , obrażać innych . Zagłosuję na Gołuńskiego , bo gwarantuje spokój , kulturę , widać jak rozwijają się Kartuzy . Aż strach pomyśleć że tacy jak ty mogli by zarządzać naszą gminą 09:41, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ do zorientowany@ do zorientowany

2 0

Może nie 14 , ale łącznie z tobą to ....... Policz swoich kolegów. 09:46, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do detlafDo detlaf

1 3

Bez komentarza . Na durny wpis brak komentarza 09:48, 30.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jest komentarzJest komentarz

1 0

Przeczytaj ... 16:38, 30.08.2018


Do wszystkichDo wszystkich

3 6

Piszecie o ORMO KODzie. A może trzeba wrócić do naszych radnych kim byli i w jakich ciałach działali. Kilku w PZPR i to ci co byli ddy 10:19, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dokonczenie wyzejDokonczenie wyzej

4 5

dyrektorami w firmach w odejście byli wiodącym działaczami w ormo. A w PiS ile jest byłych komunistów prokuratorów sędziów którzy działali czynnie a nie biernie. Weźcie zacznijcie od siebie. 10:24, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%