Zamknij

Kaseton reklamowy? Wielu już go ma. Zadbaj o to, by Twój był skuteczny

09:47, 08.04.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:48, 08.04.2019
Skomentuj

Dawna szarzyzna już lata temu zaczęła znikać z ulic naszych miast. Dziś w wielu miejscach narzekać możemy raczej na zalew pstrokacizny i nieporządek dotyczący zarówno samej miejskiej architektury, jak i umieszczania na niej wszelkiego rodzaju treści. To nie są najłatwiejsze warunki do tego, by miejscom, w którym prowadzi się działalność zapewnić należytą widoczność i rozpoznawalność. Można to jednak osiągnąć, stosując odpowiednie narzędzia i umiejętnie je wykorzystując.

Do czego ma służyć nasz kaseton?

Duża powierzchnia i możliwość podświetlenia sprawiają, że tego rodzaju nośnik otwiera przed nami spore możliwości, toteż jeśli tylko nie ograniczają nas w tym zakresie miejscowe uregulowania, ani nie stoją nam na przeszkodzie żadne inne względy, warto się w niego zaopatrzyć. To samo jednak prawdopodobnie zrobiło już wielu przedsiębiorców w całej okolicy. Dziś sam w sobie nie stanowi on już istotnej nowości – jakkolwiek w jego konstrukcji stosowane są dużo doskonalsze rozwiązania, co sprawia, że niekiedy warto rozważyć jego wymianę.

Najważniejsza pozostaje treść. Niekiedy możemy zauważyć, że kaseton pełni rolę nie tylko głównego ekspozytura, ale i w zasadzie mógłby pozostać jedynym, jako że postarano się umieścić na nim tyle informacji, ile tylko się dało, uznając najwyraźniej, że podświetlana powierzchnia będzie do tego dużo lepsza niż np. witryna. W wielu przypadkach nie jest to właściwa droga. Zadaniem kasetonu jest zapewnienie łatwości identyfikacji danego punktu z większej odległości, kluczowym zagadnieniem jest więc czytelność umieszczonych na nim elementów graficznych. Te z kolei powinny być przedmiotem osobnego namysłu, jeśli naszą działalność prowadzimy sami i nie jesteśmy zmuszeni korzystać z jakichkolwiek ustalonych wzorów. Pamiętajmy, by łatwo było posługiwać się nimi przy wszelkich innych działaniach promocyjnych.

To będzie nasza wizytówka

Logotyp, nazwa, przedmiot działalności, o ile nie wymaga on nadzwyczaj rozległego opisu – w większości przypadków to wszystko, co powinno znaleźć się na kasetonie – jednocześnie warto wykorzystać także witrynę, tworząc jednolity, spójny rezultat. Ostatecznie jednak każdy przypadek może być inny, toteż warto nie tylko wykonanie, ale i projekt powierzyć fachowcom. Znajdziemy obecnie na naszym rynku przedsiębiorstwa, które, tak jak np. Reklama Efekt, zajmą się jednym i drugim, a także montażem na elewacji.

Duże znaczenie mają stosowane obecnie rozwiązania techniczne. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się kasetony reklamowe wykorzystujące dibond, czyli aluminiowo-polietylenowy kompozyt. Charakteryzuje się on wysoką odpornością na warunki zewnętrzne, wytrzymałością, a także nie sprawiający kłopotów przy wycinaniu pożądanych kształtów, co pozwala tworzyć podświetlane motywy w efektowny sposób. Niezmienne jednak szeroko stosowanymi pozostają konstrukcje wykorzystujące zadrukowywane lico z pleksji czy tkaniny. Istotną innowacją ostatnich lat jest podświetlenie wykorzystujące technologie LED, nie tylko bardziej energooszczędną, ale i mniej podatną na usterki niż świetlówki. Ostatecznie jednak, najważniejszy pozostaje dobry projekt. Umiejętne wykonanie, zapewniające odpowiednią trwałość to drugi krok.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%