Zamknij
REKLAMA

Targi pracy to okazja do promocji firmy. Jak ją maksymalnie wykorzystać?

10:02, 08.04.2019 | materiał partnera
Skomentuj

Aby znaleźć najlepszych pracowników dla swojego przedsiębiorstwa, należy przede wszystkim dać się zauważyć. Reklama w mediach, w internecie czy na zewnętrznych nośnikach to oczywiście must have każdej istniejącej na rynku firmy, lecz ona pomoże nam pozyskać klientów, a nie pracowników. Jeśli pragniemy zasilić naszą kadrę, warto wykorzystać potencjał organizowanych cyklicznie targów pracy. Zanim jednak wypakujemy samochód aż po dach materiałami promocyjnymi i wyruszymy w drogę, poznajmy kilka trików, które pomogą nam odnieść sukces w trakcie tego typu wydarzenia.

Gdzie i dlaczego jedziemy? Określmy cel uczestnictwa w targach pracy

Jak każdy firmowy projekt, tak i udział w targach pracy powinien dążyć do wypełnienia jakiegoś planu. Nie musi to być jedynie chęć znalezienia nowego pracownika, ale także budowanie wizerunku marki i jej rozpoznawalności, jak również poszukiwanie kontaktów biznesowych. Decyzja należy do nas. Gdy już zadecydujemy, w jakim celu pragniemy uczestniczyć w targach, zastanówmy się, w jakich. Najprostszy sposób to określić grupę docelową, do której chcemy dotrzeć: wiek, wykształcenie, doświadczenie zawodowe. Możemy zaprezentować się na targach studenckich lub w wąskim gronie specjalistów, ale wtedy bądźmy przygotowani na specyficzny wydźwięk wydarzenia. Ciekawą opcją są ogólnodostępne targi pracy, gdzie można spotkać zarówno studenta poszukującego stażu, jak i wysoko wykwalifikowanego pracownika.

Co zaprezentujemy? Dobierzmy materiały i dopracujmy stoisko

Przed wyruszeniem na targi zgromadźmy wszystkie materiały promocyjne, jakie pragniemy zaprezentować na naszym stoisku. Mogą to być ulotki, foldery, banery, rollupy lub cale systemy pos ułatwiające promocję firmy. Na broszurach trafiających do rąk kandydatów powinny znaleźć się najważniejsze informacje o naszej działalności: o rekrutacjach, stażach, drogach rozwoju czy sposobie aplikowania. Nie mniej ważnym aspektem jest strona wizualna stoiska. Postarajmy się w jakiś sposób je wyróżnić, chociaż niekoniecznie feerią tęczowych barw. Przykuwające wzrok logo, ciekawe hasło widoczne z daleka i niespotykane wśród konkurencji nowoczesne rozwiązania, na przykład te proponowane przez firmę AdSystem, zapewnią nam sukces.

Jak nas będą widzieć? Zadbajmy o profesjonalny wizerunek firmy

Potencjalni pracownicy podchodzący do naszego stoiska pragną jak najwięcej dowiedzieć się o przedsiębiorstwie, jakie ich zainteresowało. Dlatego wybierzmy kompetentnego przedstawiciela firmy, który odpowie na wszystkie pytania z uśmiechem na twarzy. Dodatkowym plusem w oczach kandydatów będzie porządek na stoisku. Pomogą nam w tym innowacyjne systemy wystawiennicze, odznaczające się nie tylko ciekawym designem, ale także nowoczesnymi schowkami, półkami i innymi rozwiązaniami ułatwiającymi utrzymanie ładu. Schludny wygląd pracowników i uporządkowana przestrzeń zapewni kandydatów o naszym profesjonalizmie.

(materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© expresskaszubski.pl | Prawa zastrzeżone