Zamknij

VOIP i rejestrator rozmów telefonicznych - dla rozwoju Twojej firmy!

07:30, 18.04.2019 artykuł sponsorowany

Prowadzenie przedsiębiorstwa tylu call center albo konieczność utrzymania i rozwijania biura obsługi klienta wymaga korzystania z rozwiązań, dzięki którym możliwe będzie zadbanie zarówno o komfort pracowników, jak również podwyższenie jakości obsługi. Jeżeli chcesz zoptymalizować koszty i codzienne działania, postaw na telefonię VOIP, a także rejestrator rozmów telefonicznych, który da Ci wiele korzyści. Jakich? Sprawdźmy!

Rejestrator rozmów telefonicznych, czuli sposób na rozwój firmy

O tym, czym jest telefonia VOIP zapewne wiesz – to technologia pozwalająca wykonywać połączenia telefoniczne za pomocą łącza internetowego. Korzysta z niej coraz większa liczba przedsiębiorców, ponieważ z jednej strony jest to rozwiązanie niezwykle oszczędne, a z drugiej zwiększające mobilność i możliwości przedsiębiorcy czy pracownika. Co więcej – telefonia VOIP wiąże się bezpośrednio z możliwością korzystania z funkcji, które również będą miały wpływ na Twój komfort i dadzą Ci możliwość rozwoju przedsiębiorstwa. Jedną z takich funkcji jest właśnie rejestrator rozmów telefonicznych.

Nagrywanie rozmów telefonicznych jest niezbędne przede wszystkim w firmach call center, contact center czy działach obsługi klienta. Przede wszystkim dlatego, że nagranie rozmów jest dowodem na to, że firma miała kontakt z klientem i że umowa została / nie została zawarta. To jednak tylko wierzchołek góry lodowej i jedna z funkcji wykorzystania takiego rejestratora. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak nagrywanie rozmów może wpłynąć na rozwój ich firmy. Daje bowiem możliwość analizowania przeprowadzonych rozmów i wyciągania z nich odpowiednich wniosków. Jakich?

Rejestrator rozmów telefonicznych pozwala między innymi na:

  • zweryfikowanie jakości obsługi klienta, a więc sprawdzenie tego, w jaki sposób przeprowadzana jest obsługa w całej firmie, jakie elementy są skuteczne, a które warto zmienić, aby osiągane wyniki były jeszcze lepsze,
  • weryfikacja błędów popełnianych przez pracownika – nie po to, aby wytykać mu je i demotywować, ale przede wszystkim korygować błędy i wyciągać wnioski, dzięki którym zatrudniony będzie w przyszłości pracował lepiej i osiągał o wiele lepsze wyniki,
  • poznanie potrzeb klienta – nagrywanie rozmowy telefonicznej to doskonałe źródło wiedzy o kliencie, dzięki któremu możesz poznać jego potrzeby i znaleźć sposoby na podniesienie jego satysfakcji ze współpracy z Twoją firmą,
  • skuteczne rozpatrywanie reklamacji i uznanie tego, czy jest ona słuszna, czy też nie, co znacznie usprawni pracę działu obsługi klienta w Twojej firmie, a Tobie pozwoli uniknąć niepotrzebnych kosztów.

Rejestrator rozmów telefonicznych w VOIP

Jeżeli możliwości te wydają Ci się kuszące i uważasz, że rejestrator rozmów telefonicznych przydałby się w Twojej firmie – możesz w każdej chwili z niego skorzystać. Wystarczy znaleźć odpowiedniego operatora, specjalizującego się w telefonii VOIP, który umożliwi Ci korzystanie z takiej funkcji. Nagrywanie rozmów będziesz mógł dowolnie włączać i wyłączać, a pliki z rozmowami będziesz mógł przez jakiś czas przechowywać. Oczywiście rozwiązanie to daje również możliwość informowania klienta o tym, że rozmowa jest nagrywana – jeszcze przed jej rozpoczęciem.

Jeżeli chcesz korzystać z wysokiej jakości usług, poszukaj odpowiedniego operatora telefonii VOIP, który zapewni Ci szereg opcji oraz możliwość wybrania pakietu, dostosowanego zarówno do Twoich potrzeb, jak również możliwości finansowych. Taki operator powinien dawać Ci możliwość korzystania również z innych funkcji, jak np. bramka IP, kolejkowanie czy przekierowywanie połączeń, wysyłanie wirtualnych faxów i wielu innych. Poświęć więc chwilę na poszukiwania, by cieszyć się najwyższą jakością usług, które wpłyną na lepsze funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%