Zamknij
REKLAMA

Jak wprowadzić barbera w swoje progi?

00:00, 28.10.2021 | materiały partnera
Skomentuj

Coraz więcej salonów fryzjerskich zauważa potrzebę posiadania stanowisk barberskich w swoich lokalach. Panowie, którzy chcą kompleksowo zadbać o wygląd swojego zarostu, są przecież coraz liczniejszą grupą docelową i jej wielkości nie powinno się lekceważyć. Tak duża zmiana społeczna nie może być pominięta, szczególnie gdy jako przedsiębiorcy chcemy swoją działalnością generować coraz większe zyski.

Obserwacja rynku barberskiego

Osoby, które z branżą fryzjerską związane są od wielu lat, mogą przyglądać się nieufnie, powstającym coraz liczniej zakładom typu Barber Shop. Ci bardziej konserwatywni stwierdzą, że to jedynie chwilowa moda, jednak fakty przeczą temu stwierdzeniu. Dzieje się tak z kilku względów. Po pierwsze, Panowie coraz chętniej dbają o swój wizerunek. Jest im on nie tylko potrzebny w pracy. Coraz bardziej dominuje też trend Instagramowej doskonałości i nie tylko Panie próbują dorównać ideałom ze zdjęć. Drugim aspektem jest gotowość mężczyzn, by za usługi upiększające zapłacić więcej. Niejednokrotnie cena kompletnego strzyżenia fryzury i zarostu w salonie barberskim kosztuje tyle samo, co cięcie w zakładzie damskim. Przestaje już więc na męskim rynku fryzjerskim dominować trend, w którym wybiera się te usługi, które są najtańsze.

Nie ignoruj, działaj!

Nie ma co udawać, że rynek ciągle wygląda tak samo. Aby odnieść sukces, trzeba zmieniać się razem z nim i iść z prądem. Wprowadzenie usług barberskich podziel na trzy etapy, w których zadbasz o:

  • Wyszkolenie kadry pracowników;
  • Podstawowy sprzęt;
  • Ciekawą promocję nowej oferty dla potencjalnych odbiorców.

Na początek zacznij od narzędzi pracy. Nie ma się co oszukiwać, że wystarczą te sprzęty, które masz już w salonie. Profesjonalne golenie i pielęgnacja wąsów oraz bród wymaga zręcznych pomocy. Potrzebujesz przynajmniej konsolety do mycia brody oraz fotela z odchylanym oparciem (do pozycji półleżącej). Nie zapomnij również o kosmetykach, dedykowanych męskiemu zarostowi.

Kiedy już masz wszystkie niezbędne sprzęty lub jesteś w trakcie ich organizowania, wyślij pracownika na szkolenie. Możesz także rozpocząć poszukiwania osoby, która może już pochwalić się tytułem barbera. Jako właściciel także powinieneś zacząć interesować się tą tematyką, by wiedzieć, jakie standardy serwisu obowiązują.

Nie zapominaj także o właściwej reklamie. Zmiana wystroju lub wyeksponowanie nowego stanowiska może Ci w tym pomóc. W trakcie pracy z klientkami możesz szepnąć im słówko o dodatkowej ofercie. Jeśli są już związane z Twoim salonem wiele lat, na pewno przyprowadzą znajomych Panów, by sprawdzili Twoje nowe usługi.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
0%