Klienci Nest Banku muszą przygotować się na chwilowe utrudnienia. Administratorzy banku planują prace techniczne, a te mają potrwać 5 dni. Co to oznacza dla klientów?
Pierwsze problemy zaczną się już 4 marca. Jak informuje bak prowadzone będą prace techniczne w naszych systemach. W weekend (6-7 marca) nie będzie dostępny BLIK.
Nie będzie też można zrobić przelewów natychmiastowych oraz w ograniczony sposób będzie można korzystać z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. W poniedziałek (8 marca) mogą występować chwilowe utrudnienia w płatności kartą.
Od 6 marca od godziny 2.00 do 7 marca do godz.18.00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działały w ograniczonym zakresie.
W poniedziałek 8 marca 2021 r. w godzinach 11:00 do 12:00 mogą występować chwilowe problemy w trakcie płatności kartami.
Szczegółowe informacje na temat utrudnień dostępne są tutaj.
(aktual. godz. 16:45)
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz