Zamknij

Chcesz przyciągnąć klientów do siebie? Wyróżnij się na tle konkurencji!

09:59, 08.04.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:00, 08.04.2019
Skomentuj

Najprostsze, banalne wręcz rady, zadziwiająco często okazują się najskuteczniejsze. Nie inaczej mają się sprawy w dziedzinie biznesu. Nieco gorzej jest z wymyśleniem i zastosowaniem konkretnych rozwiązań – no bo czym właściwie się wyróżniać? Niższymi cenami, szybszą obsługą, a może wyjątkowym asortymentem? Z pewnością takie cechy wypadają korzystnie w bezpośrednim porównaniu konkurencji... ale przecież to reklama jest dźwignią handlu. Nawet niebywale atrakcyjna oferta na niewiele się zda, jeżeli nikt nie będzie o niej wiedział. A opieranie całego marketingu o pozytywne opinie zadowolonych klientów i polecenia znajomych rzadko kiedy przynosi pożądane efekty.

Twój przekaz musi być doskonale widoczny. Odpowiednia ekspozycja to klucz do sukcesu

Dotyczy to zarówno działalności firmy w internecie – stron www, blogów, mediów społecznościowych – jak też obecności w przestrzeni publicznej. Zwłaszcza ten drugi aspekt ma kolosalne znaczenie, na przykład dla lokali gastronomicznych. Szum w sieci będzie zupełnie bezproduktywny, jeśli potencjalni klienci mają kłopoty ze znalezieniem wejścia do restauracji. Swój biznes należy nie tylko szeroko promować, ale też wyraźnie oznakować. Oba te cele skutecznie zrealizuje nawet niepozorny potykacz reklamowy. Stojak na ulicy dość trudno przeoczyć, nawet w typowym dla współczesnych miast natłoku trójwymiarowych szyldów i kolorowych banerów. Pozostając przy przykładzie usług gastronomicznych: kredowa tablica nie tylko precyzyjnie wskaże drogę do lokalu, ale też może zawierać dodatkowe rzeczy. Od informacji na temat specjalności szefa kuchni, przez dzisiejsze menu, aż po rozmaite zachęty dla przechodniów – czy to informacje o aktualnych promocjach, czy raczej chwytliwe hasła albo wierszyki. W staraniach o uwagę klientów stosuje się najróżniejsze metody.

Skuteczność reklamy zależy zarówno od treści, jak i formy

Dlatego też przekaz marketingowy należy dostosować do okoliczności i otoczenia. Zdaniem specjalistów z firmy EXACT, zajmującej się szeroko pojmowanymi działaniami promocyjnymi, akurat potykacze reklamowe są niezwykle uniwersalne. We wnętrzach budynków, np. galerii handlowych, sprawdzają się co najmniej równie dobrze co na zewnątrz, pod chmurką. Należy przy tym odpowiednio dobrać rodzaj nośnika. W sytuacji kiedy tablica ma stać na ulicy, warto zawczasu pomyśleć o zabezpieczeniu przed wiatrem i opadami. Przewrócony stojak nikogo nie zainteresuje (chyba, żeby ktoś się na nim poślizgnął), a wychodzenie co chwilę i ustawianie go do pionu ma niewiele sensu. Przemyślany wybór pozwoli korzystać z tej skutecznej formy reklamy na okrągło, bez względu na czynniki pozostające poza kontrolą. Pozostaje tylko opracować szatę graficzną, wybrać optymalne ustawienie potykaczy... i czekać na rychłe efekty.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%