Prowadzenie przedsiębiorstwa tylu call center albo konieczność utrzymania i rozwijania biura obsługi klienta wymaga korzystania z rozwiązań, dzięki którym możliwe będzie zadbanie zarówno o komfort pracowników, jak również podwyższenie jakości obsługi. Jeżeli chcesz zoptymalizować koszty i codzienne działania, postaw na telefonię VOIP, a także rejestrator rozmów telefonicznych, który da Ci wiele korzyści. Jakich? Sprawdźmy!
O tym, czym jest telefonia VOIP zapewne wiesz – to technologia pozwalająca wykonywać połączenia telefoniczne za pomocą łącza internetowego. Korzysta z niej coraz większa liczba przedsiębiorców, ponieważ z jednej strony jest to rozwiązanie niezwykle oszczędne, a z drugiej zwiększające mobilność i możliwości przedsiębiorcy czy pracownika. Co więcej – telefonia VOIP wiąże się bezpośrednio z możliwością korzystania z funkcji, które również będą miały wpływ na Twój komfort i dadzą Ci możliwość rozwoju przedsiębiorstwa. Jedną z takich funkcji jest właśnie rejestrator rozmów telefonicznych.
Nagrywanie rozmów telefonicznych jest niezbędne przede wszystkim w firmach call center, contact center czy działach obsługi klienta. Przede wszystkim dlatego, że nagranie rozmów jest dowodem na to, że firma miała kontakt z klientem i że umowa została / nie została zawarta. To jednak tylko wierzchołek góry lodowej i jedna z funkcji wykorzystania takiego rejestratora. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak nagrywanie rozmów może wpłynąć na rozwój ich firmy. Daje bowiem możliwość analizowania przeprowadzonych rozmów i wyciągania z nich odpowiednich wniosków. Jakich?
Jeżeli możliwości te wydają Ci się kuszące i uważasz, że rejestrator rozmów telefonicznych przydałby się w Twojej firmie – możesz w każdej chwili z niego skorzystać. Wystarczy znaleźć odpowiedniego operatora, specjalizującego się w telefonii VOIP, który umożliwi Ci korzystanie z takiej funkcji. Nagrywanie rozmów będziesz mógł dowolnie włączać i wyłączać, a pliki z rozmowami będziesz mógł przez jakiś czas przechowywać. Oczywiście rozwiązanie to daje również możliwość informowania klienta o tym, że rozmowa jest nagrywana – jeszcze przed jej rozpoczęciem.
Jeżeli chcesz korzystać z wysokiej jakości usług, poszukaj odpowiedniego operatora telefonii VOIP, który zapewni Ci szereg opcji oraz możliwość wybrania pakietu, dostosowanego zarówno do Twoich potrzeb, jak również możliwości finansowych. Taki operator powinien dawać Ci możliwość korzystania również z innych funkcji, jak np. bramka IP, kolejkowanie czy przekierowywanie połączeń, wysyłanie wirtualnych faxów i wielu innych. Poświęć więc chwilę na poszukiwania, by cieszyć się najwyższą jakością usług, które wpłyną na lepsze funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa!