Zamknij

Content marketing czyli, co oferuje każda poważna agencja SEO (z Warszawy i nie tylko)

15:25, 28.05.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:26, 29.05.2019

Przydatne, wartościowe treści to oczko w głowie algorytmu Google. Dlatego jednym z najlepszych sposobów na zapewnienie twojej stronie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania jest współpraca ze specjalistami od content marketing (marketingu treści).

Cała filozofia Google, czyli najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie, opiera się na założeniu, że internauta powinien mieć dostęp do najlepszych treści, których aktualnie poszukuje w sieci. Dlatego Google premiuje artykuły, filmy czy infografiki z ekspercką wiedzą. Sztukę i rzemiosło przygotowania, a potem wykorzystania takich treści nazywamy content marketingiem.

Świat speców od internetu oszalał kilka lat temu na punkcie marketingu treści. Każda poważna agencja oferuje tego typu usługi w ramach pozycjonowania stron internetowych. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę “agencja SEO Warszawa” żeby się o tym przekonać. Stało się tak nie bez powodu. Jeśli można zdobyć uwagę i zaufanie internautów oferując im “kaloryczne”, świetnie opracowane i podane materiały, to czemu tracić taką szansę?

Content marketing - co to jest dokładnie i dlaczego warto z niego skorzystać?

To rodzaj marketingu internetowego w którym główny nacisk położony jest na treści dostarczane odbiorcy.

Agencja - marketing treści można robić samemu, ale warto współpracować z profesjonalistami - przygotuje artykuły, filmy lub infografiki, które przyciągną do twojego serwisu internautów pragnących rzetelnej i przydatnej wiedzy. Jak to wygląda w praktyce?

Content marketing, przykład (bardzo prosty) wykorzystania eksperckiej wiedzy: wpis na blogu na stronie producenta opon z którego dowiesz się jak wybrać odpowiednie opony, film pokazujący, dlaczego opony są ważne dla bezpieczeństwa osób podróżujących samochodem, rozmowa z kierowcą rajdowym, który opowie o swoich doświadczeniach…

Możliwości są niemal nieograniczone, bardzo dużo zależy od pomysłowości agencji z którą będziesz współpracował.

Zalety marketingu treści? Większy ruch na witrynie, większa rozpoznawalność marki, wizerunek eksperta oraz zaufanie internautów. To wszystko może przełożyć się na lepsze miejsce w rankingu wyszukiwarek (w naturalnych wynikach wyszukiwania) oraz większe dochody ze sprzedaży usług lub towarów.

Jednak wbrew dość częstym opiniom, sam content nie wystarczy, żeby strona czy serwis podbiła rankingi wyszukiwarek. Powód jest prosty. Nawet najbardziej wartościowe artykuły muszą znaleźć się na odpowiednio zoptymalizowanej stronie do której prowadzi dużo wartościowych linków. Inaczej znikną w przepastnych otchłaniach internetu.

To kolejne pole do popisu dla agencji interaktywnej opiekującej się twoją witryną. I powód, żeby wynająć firmę, która jest w stanie udźwignąć różne zadania z zakresu marketingu w internecie.

Specjalistami z takimi umiejętnościami dysponuje D2M, agencja SEM (Warszawa), która od lat pomaga swoim klientom zdobyć miejsce w internecie. Zadba, żeby wartościowe, unikatowe i pieczołowicie przygotowane materiały znalazły się na stronie o poprawnym kodzie, z właściwie dobranymi i użytymi słowami kluczowymi oraz zapleczem odnośników z innych stron (link-building).

Trzeba pamiętać, że Google premiuje dobre treści, ale nie przymyka oczu na np. witryny, które zbyt wolno się ładują lub nie dopasowują automatycznie do rozmiaru ekranu z którego korzysta użytkownik (responsywność).

Content marketing jest jednym z szalenie ważnych, lecz niejedynym, narzędziem do pozycjonowania strony www.. Doświadczona agencja marketingowa będzie o tym pamiętała.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%