Data dodania: 2024-11-15 15:21:02 ID: 25960
586 Pokaż numer [email protected]
Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Rejestratora medycznego/Rejestratorki medycznej
Główne obowiązki:
• weryfikowanie prawidłowości danych pacjenta w systemie AMMS oraz prawa do korzystania ze świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych w eWUŚ,
• przygotowywanie dokumentacji medycznej w zakresie swoich uprawnień,
• rejestracja pacjentów – osobista, telefoniczna, elektroniczna,
• prowadzenie harmonogramów przyjęć, w tym list oczekujących za pomocą aplikacji AP-KOLCE,
• przekazywanie informacji o pierwszym wolnym terminie,
• powiadamianie pacjentów o odwołanych lub przesuniętych terminach wizyt,
• weryfikowanie kompletności dokumentacji medycznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami, a w razie potrzeby wzywanie personelu medycznego do uzupełnień,
• przygotowywanie korespondencji w zakresie świadczeń medycznych dla instytucji zewnętrznych,
• zwrot dokumentów pacjentowi lub prawnym opiekunom,
• archiwizowanie dokumentacji medycznej,
• przygotowywanie i przekazywanie obowiązujących zestawień i sprawozdań, w tym sprawozdawanie raportów harmonogramów przyjęć przekazywanych komunikatem danych (format XML),
Wymagania konieczne:
• Wykształcenie wyższe
• Kultura osobista i umiejętności komunikacyjne.
• Zaangażowanie, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
• Praktyczna znajomość obsługi komputera ( w tym pakietu MS Office)
• Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy na stanowisku rejestratorki medycznej
Oferujemy:
• Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
• Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery,
• Pracę w przyjaznym zespole
• Program PPK
• Dodatki pozapłacowe – ZFŚS (świadczenia świąteczne, zapomogi celowe, pomoc na cele mieszkaniowe – pożyczka remontowa)
Wymagane dokumenty:
1) CV zawierające informacje: imię (imiona) i nazwiska, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO