Data dodania: 2025-08-06 15:11:59 ID: 29504
585 Pokaż numer [email protected]
Spółka Komunalna Żukowo Sp. z o.o.
ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo
Tel.: 58 586 75 86
SPÓŁKA KOMUNALNA ŻUKOWO SP. Z O.O.
Poszukuje kandydata na zastępstwo na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń i administracji zadań drogowych i wod-kan
Wymagania:
• Preferowane wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, ochrona środowiska, budownictwo lub pokrewne)
• Dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
• Kreatywność, samodzielność,
• Umiejętność analizy i stosowania przepisów,
• Umiejętność czytania map z infrastrukturą techniczną,
• Mile widziana znajomości przepisów prawa budowlanego i/lub znajomość przepisów pokrewnych.
• Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe.
Oferujemy:
• Umowa na zastępstwo
• Praca w zgranym zespole,
• Profesjonalne narzędzia pracy,
• Unormowane godziny pracy,
• Wczasy pod gruszą,
• Umowę o pracę,
• System premiowy,
• Zarobki adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia.
Opis stanowiska:
• Kosztorysowanie i rozliczanie prac realizowanych na zlecenie jednostki samorządowej zgodnie z jej wymogami – remont/budowa dróg, montaż oznakowania pionowego, opróżnianie koszy, koszenie traw, wywóz nieczystości płynnych, remont obiektów małej architektury, odśnieżanie itp.
• Nadzór nad realizacją w/w zleceń, rozliczanie wraz z fakturowaniem.
• Współpraca z Kierownikiem i pracownikami Działu Drogowego.
• Bieżąca współpraca z jednostką samorządową.
• Nadzór i przekazywanie do księgowości wykazu opłat rocznych za umieszczenie urządzeń wod-kan w drogach oraz w innych gruntach obcych (tj. decyzje zajęcia pasa drogowego, umowy najmu itp.).
• Prowadzenie spraw związanych z podziałem i wykupem nieruchomości pod urządzenia i obiekty wod-kan.
• Prowadzenie rejestru nieruchomości będących własnością Spółki.
• Przegląd obszaru Aglomeracji oraz prowadzenie sprawozdawczości z realizacji KPOŚK, przy współpracy z jednostką samorządową.
• Prowadzenie postępowania związanego z sporządzeniem i zmianami wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zadań Spółki.
• Sporządzanie sprawozdań do GUS (B-02, G-06, M-06, SP-ZOS) oraz innych sprawozdań dot. inwestycji wod-kan, jak również sporządzanie sprawozdań z BDO.
• Sporządzania deklaracji podatku od nieruchomości oraz deklaracji podatku rolnego.
• Sporządzanie odpowiedzi na pisma administracyjne.
• Pomoc administracyjna przy realizacji projektu unijnego.
Chętnych prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail: [email protected] lub dostarczenie do siedziby firmy.