Data dodania: 2025-09-16 09:53:09 ID: 29849
Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjne w codziennych zadaniach agenta ubezpieczeniowego
- Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów ubezpieczeniowych
- Wprowadzanie danych do systemów (CRM / systemy ubezpieczeniowe)
- Archiwizacja dokumentów i dbanie o porządek w dokumentacji
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej
- Znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz umiejętność szybkiego przyswajania obsługi nowych systemów (CRM)
- Zdolności organizacyjne i dokładność w pracy z dokumentami
- Komunikatywność i umiejętność obsługi klienta (mailowa i telefoniczna)
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od realizacji celów
- Kompleksowe wdrożenie i wsparcie na każdym etapie pracy
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz pakietu sportowego
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych