Zamknij

Kandydaci do Rady Miejskiej w Kartuzach

11:39, 17.10.2014 Aktualizacja: 11:50, 17.10.2014
Skomentuj

Aż 137 kandydatów będzie walczyć o mandaty radnych w gminie Kartuzy. W wielu okręgach szykuje się ostra rywalizacja. Swoich kandydatów wystawiło dziewięć komitetów i każdy z nich zgłasza również kandydata na burmistrza Kartuz.

*KWW Porozumienie Samorządowe dla Kaszub*
PRYCZKOWSKI Andrzej - zam. Kartuzy, wiek: 64
WILKOWSKI Karol Zenon - zam. Kartuzy, wiek: 29
WOJEWÓDKA Witold Marian - zam. Kartuzy, wiek: 53
MAZUR Piotr Jerzy - zam. Kartuzy, wiek: 50
POBŁOCKI Jerzy Józef - zam. Kartuzy, wiek: 57
LESZKOWSKI Włodzimierz - zam. Smętowo Chmieleńskie, wiek: 45
WESOŁOWSKI Jacek Karol - zam. Kartuzy, wiek: 49
BEMOWSKI Marek Kazimierz - zam. Kartuzy, wiek: 45
BORZESTOWSKI Andrzej Stanisław - zam. Kartuzy, wiek: 65
SIKORSKI Adam Marek - zam. Kartuzy, wiek: 29
DYMEK Danuta Grażyna - zam. Mirachowo, wiek: 49
DAWIDOWSKI Andrzej - zam. Prokowo, wiek: 31
SERKOWSKI Piotr Waldemar - zam. Dzierżążno, wiek: 48
PUZDROWSKI Andrzej Kazimierz - zam. Kartuzy, wiek: 48
KLAS Kazimierz Jan - zam. Kiełpino, wiek: 57
WALASZKOWSKI Tomasz Stanisław - zam. Kiełpino, wiek: 42
DUSZYŃSKI Ryszard Piotr - zam. Brodnica Górna, wiek: 70

*KW Platforma Obywatelska*
SPYCHALSKI Bartosz Krzysztof - zam. Kartuzy, wiek: 30
MIELEWCZYK Dariusz Jan - zam. Kartuzy, wiek: 35
DEREŃ Anna Katarzyna - zam. Kartuzy, wiek: 60
SZLEJA Andrzej Antoni - zam. Kartuzy, wiek: 59
WILKOWSKI Mariusz - zam. Brodnica Górna, wiek: 34
HERZBERG Waldemar Maciej - zam. Kartuzy, wiek: 37
SZULC Zbigniew - zam. Kartuzy, wiek: 66
HOPPE Hubert Robert - zam. Kartuzy, wiek: 61
KITOWSKI Krzysztof Zdzisław - zam. Mirachowo, wiek: 45
CIEROCKA Joanna Maria - zam. Staniszewo, wiek: 45
RICHERT Maria Anna - zam. Prokowo, wiek: 46
LEYK Benedykt Henryk - zam. Łapalice, wiek: 49
WANSEL Karolina - zam. Kartuzy, wiek: 29
TERSA Andrzej Marian - zam. Dzierżążno, wiek: 64
BORKOWSKI Lucjan Roman - zam. Borowo, wiek: 55

*KW Prawo i Sprawiedliwość*
SAWLAŃSKA Edyta Maria -zam. Kartuzy, wiek: 41
SKŁODOWSKI Wojciech Sylwester - zam. Kartuzy, wiek: 59
MAŁSZYCKI Piotr Paweł - zam. Kartuzy, wiek: 27
WENCEL Kinga - zam. Kartuzy, wiek: 23
PEPLIŃSKI Ryszard Zygmunt - zam. Kartuzy, wiek: 58
KOŃCZAK Mikołaj Zbigniew - zam. Kartuzy, wiek: 69
FRANKOWSKA Katarzyna Celina - zam. Kartuzy, wiek: 40
WALASZKOWSKI Ryszard - zam. Kartuzy, wiek: 55
MACH Katarzyna - zam. Kartuzy, wiek: 37
PRUSZAK Aleksandra Stanisława - zam. Kartuzy, wiek: 48
SIKORA Franciszek - zam. Mirachowo, wiek: 56
MROZEWSKA Anna Agnieszka - zam. Prokowo - Prokowskie Chrósty, wiek: 32
FRANKOWSKA Julianna Małgorzata - zam. Grzybno, wiek: 59
KACZMARSKI Artur Adam - zam. Dzierżążno, wiek: 38
BURAKOWSKI Witold Zbigniew - zam. Dzierżążno, wiek: 61
LUDWICHOWSKA Danuta Maria - zam. Prokowo-Prokowskie Chrósty, wiek: 47

*KWW "Checz"*
KONKOL Zygmunt - zam. Kartuzy, wiek: 70
ROSZKOWSKA Irena - zam. Kartuzy, wiek: 64
BEYER Tomasz Jerzy - zam. Mezowo, wiek: 40
BORZESTOWSKI Mariusz Norbert - zam. Kartuzy, wiek: 25
BYCZKOWSKA Józefa Maria - zam. Kartuzy, wiek: 49
MAKOWSKA Felicja Jadwiga - zam. Kartuzy, wiek: 53
KLEIN Ewa Stefania - zam. Kartuzy, wiek: 58
KWIDZIŃSKI Kazimierz - zam. Sianowo, wiek: 58
BOBROWSKI Brunon - zam. Staniszewo, wiek: 39
RYBAKOWSKI Paweł - zam. Prokowo, wiek: 71
STEINKA Halina Irena - zam. Grzybno, wiek: 63
TREDER Mariusz Stanisław - zam. Dzierżążno, wiek: 36
KAJFASZ Krzysztof Adam - zam. Borowo, wiek: 39
BYSTRON Andrzej Grzegorz - zam. Mezowo, wiek: 44
PACZOSKA Mirosław Andrzej - zam. Kiełpino, wiek: 46

*KWW Zrzeszeni dla Kaszub*
BIGUS Krzysztof Wojciech - zam. Kartuzy, wiek: 44
BYCZKOWSKI Ryszard Alfons - zam. Kartuzy, wiek: 60
FRYDLEWICZ Marian Kazimierz - zam. Kartuzy, wiek: 73
CIECHANOWSKI Andrzej Franciszek - zam. Kartuzy, wiek: 62
GOŁUŃSKI Mieczysław Grzegorz - zam. Kartuzy, wiek: 54
KURĘDA Kazimierz Roman - zam. Kartuzy, wiek: 50
NOSEWICZ Zdzisław - zam. Kartuzy, wiek: 80
KWIDZIŃSKA Elżbieta - zam. Kartuzy, wiek: 57
PRYCZKOWSKI Aleksander - zam. Kartuzy, wiek: 35
CIACHOWSKA Bolesława - zam. Kartuzy, wiek: 61
KWIDZIŃSKI Zygmunt Wojciech - zam. Sianowo, wiek: 69
MIOTK Bożena - zam. Stara Huta, wiek: 41
PELCER Jolanta Elżbieta - zam. Prokowo, wiek: 43
FOLTYNOWICZ Marek Antoni - zam. Łapalice, wiek: 63
DREWEK Bożena Jadwiga - zam. Grzybno, wiek: 52
FORMELA Mieczysław Stefan - zam. Mezowo, wiek: 52
HINC Grzegorz Jan - zam. Kiełpino, wiek: 40
BRYLOWSKI Henryk Leon - zam. Kiełpino, wiek: 67
MIELEWCZYK Ryszard Antoni - zam. Brodnica Górna, wiek: 64

*KWW Mirka Lehman*
DOBKA Daniel Krzysztof - zam. Kartuzy, wiek: 39
GRZENKOWSKA Hanna Krystyna - zam. Kartuzy, wiek: 48
BOROWSKA Ewa - zam. Kartuzy, wiek: 50
PRZEWOSKI Leszek Andrzej - zam. Kartuzy, wiek: 48
ZAREMBA Dominik - zam. Grzybno, wiek: 39
SŁOWIŃSKI Leon - zam. Kartuzy, wiek: 76
KRÓL Krzysztof Andrzej - zam. Kartuzy, wiek: 29
GUSMAN Ewa - zam. Kartuzy, wiek: 53
KOTŁOWSKI Edmund - zam. Mirachowo, wiek: 68
GRUBA Bogdan Stanisław - zam. Staniszewo - Kamionka, wiek: 59
DAWIDOWSKI Jarosław Piotr - zam. Prokowo, wiek: 35
SOCHA Arkadiusz Piotr zam. Łapalice, wiek: 39
LANDOWSKI Marek Janusz - zam. Kaliska, wiek: 42
KALKOWSKI Kazimierz Jan - zam. Dzierżążno, wiek: 58
KONKEL Regina Agnieszka - zam. Pikarnia, wiek: 61
ELGERT Gabriela Kornelia - zam. Mezowo, wiek: 45
HERBASZ Ryszard Marian - zam. Kiełpino, wiek: 56
LICA Renata Ewa - zam. Brodnica Dolna, wiek: 48

*KWW Ruch Odnowy Gminy Kartuzy Tomasz Belgrau*
GOLNAU Tadeusz - zam. Kartuzy, wiek: 38
SZCZEPANKIEWICZ Bożena - zam. Kartuzy, wiek: 58
CIEROCKA Joanna Aldona - zam. Kartuzy, wiek: 45
LEJKOWSKI Jerzy Piotr - zam. Kartuzy, wiek: 64
BOBKOWSKA Mirosława Dorota - zam. Bącz, wiek: 43
BELGRAU Tadeusz - zam. Kolonia-Borowiec, wiek: 51
HIRSZ Ireneusz Jacek - zam. Prokowo, wiek: 52
MALC Elżbieta - zam. Łapalice, wiek: 55
WEROCHOWSKI Jacek Grzegorz - zam. Grzybno, wiek: 47
MACKOJĆ Jolanta Anna - zam. Kiełpino, wiek: 47
PIEPIÓRKA Tomasz Andrzej - zam. Kiełpino, wiek: 37
KUJAWSKI Krzysztof Piotr - zam. Brodnica Górna, wiek: 23

*KWW Blisko Ludzi*
JABŁOŃSKI Łukasz Stanisław - zam. Kartuzy, wiek: 34
GMUREK Krystian Sebastian - zam. Kartuzy, wiek: 36
KLEIN Daniel Wojciech - zam. Kartuzy, wiek: 28
SREBERSKI Daniel Emil - zam. Kartuzy, wiek: 21
ZIELONKA Wiktor - zam. Kartuzy, wiek: 22
ANTCZAK Henryka Mirosława - zam. Kartuzy, wiek: 62
DUNST Karol - zam. Kartuzy, wiek: 52
TAMKUN Kazimiera - zam. Kartuzy, wiek: 63
GNIADO Bożena - zam. Kartuzy, wiek: 61
KWIDZIŃSKI Wojciech - zam. Kartuzy, wiek: 32
KIERZNIKOWICZ Karol - zam. Stara Huta, wiek: 28
MACHOLLA Wiesław Andrzej - zam. Łapalice, wiek: 40
MELDER Łukasz Krzysztof - zam. Dzierżążno, wiek: 24
FORMELA Michał Tomasz - zam. Mezowo, wiek: 23

*KWW Wojciech Julian Pontus*
HERMAN Katarzyna Maria - zam. Kartuzy, wiek: 47
KLINKOSZ Bernard - zam. Kartuzy, wiek: 78
PONTUS Rafał Przesław - zam. Kartuzy, wiek: 39
ZIELIŃSKI Jan Czesław - zam. Kartuzy, wiek: 67
MAKOWSKI Jerzy Alfons - zam. Kartuzy, wiek: 73
BAREJKA Justyna Anna - zam. Kartuzy, wiek: 31
PONTUS Wojciech Julian - zam. Kartuzy, wiek: 71
WILCZYŃSKA Krystyna - zam. Kartuzy, wiek: 70
BRILLOWSKI Lech Józef - zam. Kartuzy, wiek: 41
WARDĘSKI Tadeusz Wojciech -zam. Kartuzy, wiek: 67
WOŹNIAK-SIKORA Regina Janina - zam. Borowo, wiek: 61

(źródło:pkw.gov.pl, dane na 17.10., godz.13:38)

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(104)

hfjghfjg

0 0

A może by tak podział na okręgi? Przecież to zestawienie nie ma najmniejszego sensu.

11:44, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zzzzzz

0 0

KWW Blisko Ludzi - powiązanie młodości i doświadczenia!!!

11:46, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

no właśnieno właśnie

0 0

tak jak konkurencja, wg okręgów, bardziej czytelne i więcej wiemy.

akceptuję regulamin dodawania komentarzy.
też wyborca.

11:59, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iiiiiiiiii

0 0

Podział na okręgi jest podany w inf Kartuzy

12:07, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rrrrrr

0 0

Okręgi są podane w INFO Kartuzy

12:34, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ccacca

0 0

80 lat? czy ja dobrze widzę?

13:04, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

codecode

0 0

Blisko ludzi , koktajl antczakowej łup.............

13:09, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec 2mieszkaniec 2

0 0

młodzi kandydaci z KWW Blisko Ludzi, zaskoczyliście mnie obecnością Pani Antczak. Nie tędy droga. Ta kobieta nie ma żadnych szans.
To był Wasz błąd.

13:21, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec 3mieszkaniec 3

0 0

Tylko Antczakowa próbowała walczyć o dobro gminy Kartuzy. Tylko Ona próbowała nie dopuścić do marnotrawienia środków budżetowych. Reszta z pewnych powodów zgadzała się na różne dziwne rzeczy!

13:27, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PopieramPopieram

0 0

Poprę Blisko Ludzi,świetny pomysł z pomieszaniem młodości i doświadczenia a i osoba jedynej sensownej radnej obecnej kadencji jest gwarancją,że tam są ludzie ideowi.
Nigdy nie oddałabym głosu na kandydatów gdzie jest Przewoski i Byczkowska.

14:02, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stanowczostanowczo

0 0

mówię NIEEEEEEEEEEEEEE

14:12, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Żega zdecydowanie NIŻega zdecydowanie NI

0 0

NIE dla KWW Mirka Lehman! Głosy oddawane na kandydatów z tego ugrupowania, to głosy rzeczywiście stracone tak, jak kadencja p.Burmistrz.

14:16, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KajaKaja

0 0

Stanowczo mówię TAAAAAAKKKK !!! :)
Młodzi z Blisko Ludzi do boju !!! Trzymam kciuki za wszystkich Was .W końcu kandydaci dla ludzi .

14:17, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KandydatKandydat

0 0

Leon Słowiński wiek 76 lat .Jaja jakieś ?

14:18, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a jaa ja

0 0

a ja mówię zdecydowane TAK dla KWW Mirka Lehman i jest po równo.

14:18, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaaaa

0 0

a Henryka nie idzie już z BOROWA? Co się stało w Borowie nie ma już co robić czy Pani zrobiła już dla nas wszystko?

14:21, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

buhahabuhaha

0 0

Myra i Przewoski baju baju i koniec śpiewki .Nie ma głupich .

14:22, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Na StokuNa Stoku

0 0

Panie Bigus daj sobie spokój! !!
Twoje rządy Na Stoku widać jak na dłoni.
Tylko później później później i nic.
A kasę bezczelnie bierze!
Na Stoku twoje dni są też policzone.

14:25, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KabaretKabaret

0 0

Wybieranie dziadków po siedemdziesiątce to chyba przesada . Dajcie Im spokój . 40-50--60 to doświadczenie ale prawie osiemdziesiąt ???
Patrzę ,że zaledwie jeden komitet postawił na młodych .Szkoda,że tak mało.

14:27, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenekZenek

0 0

Znowu słoma wychodzi z kaloszy. Gołuński , Konkol , Pontus , Pryczkowski niestety Pani Antczak pilnują tylko swojego interesu mając gminę i nas mieszkańców w głębokim "poważaniu". Zgodnie z ordynacją wyborczą gdy któreś z tych osób zostanie wybrane na Burmistrza i jednocześnie na radnego to wybory w danym okręgu muszą zostać powtórzone !!!!!!!!!!!! Ale wymienione wyżej osoby nie mają tyle obywatelskiej odpowiedzialności

14:32, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CześćCześć

0 0

BIGUS zrzeszony dla Kaszub
Ale jaja będą w tych wyborach!
Chłopie miej klasę i schowaj głowę w piasek.

14:34, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Zenkado Zenka

0 0

masz rację znowu myślenie jak nie tu to tam, co mi obchodzą ponowne wybory, tracenie pieniędzy -to nie moje, Charakter człowieka sie nie zmienia, tym kandydatom łatwo będzie wydawać nasze pieniądze( gdyby zostali Burmistrzem).

14:56, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do, mieszkaniec 3do, mieszkaniec 3

0 0

cytat: Tylko Antczakowa próbowała walczyć o dobro gminy Kartuzy...
Jedna uwaga !!! dała się kupić lemańce.
I tyle !!!

mieszkaniec 2

15:01, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do mieszkańca 2do mieszkańca 2

0 0

przypomni nam w jaki sposób dała sie kupić lemańce

15:03, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rtttttrttttt

0 0

Pierdolone wybory i ci darmozjadzi jebani po huj ta kampania potrzebna to wszystko za nasze skladki jebac wszystkie rady i tych ciolkow z twardych siedzisk:-)

15:05, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dała się kupić lemandała się kupić leman

0 0

Jedyna radna ,która była niezależna ,podaj yeopie przykład tego kupienia a nie pisz bzdur.Chyba,że celowo piszesz takie g..

15:26, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do buhahado buhaha

0 0

Dla ciebie PANI LEHMAN

16:21, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtek okostwojtek okost

0 0

Mieszkańcom gminy kartuzy szczerze współczuję.

17:34, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

głosującygłosujący

0 0

szanowni państwo proszę o wytłumaczenie o jakie dobro niby walczy pani H.A.???? przecież ona nie ma pojęcia o niczym, to o co ona niby walczy to tylko są krzyki i pseudo lamet nad czymś co niby źle się dzieje. ta pani tak ślepo jest skupiona na gminie kartuzy, na tym coś się "złego" tu dzieje że chyba nawet nie wie ile gmin jest w Powiecie Kartuskim. kto z nią będzie poważnie rozmawiał w powiecie, w województwie itd???? ludzie to że ktoś bije rekordy w składaniu wniosków do prokuratury nie jest dobrym kandydatem na gospodarza gminy :)

19:27, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cayakcayak

0 0

głosujący dignum et justum est

21:33, 17.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@głosujący@głosujący

0 0

Popieram. Te uwagi można rozciągnąć na niektórych kandydatów z jej komitetu np. Gniado, Tamkun. Co one wiedzą o Kartuzach? Niech lepiej wnuki bawią.

05:32, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawyciekawy

0 0

Przed 4 laty p. Antczak głośno broniła jakąś "bezdomną" rodzinę B. Co się teraz z nią dzieje, na ile ta pomoc przydała się tej rodzinie?

05:43, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Henryka AntczakHenryka Antczak

0 0

Bywało tak , że pięciu Sołtysów zsiadało w Radzie Gminy, nawet jeden był Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej, obecnie Sołtys jest Przewodniczącym Komisji Gospodarczej.
Poruszyłam tę istniejącą sprawę w piśmie do byłego Wojewody Zaborowskiego, otrzymałam odpowiedż wymijającą.
W naszej Gminie mamy 24 Sołectwa, w mieście, żadnych Radnych Dzielnicowych[ odpowiedników sołectw w mieście ]
...ale żaden Radny Dzielnicowy nie może być Radnym Rady Miasta.

Tak panie Karolu, u nas Sołtys- jako jednostka pomocnicza wykonawcza , może bez żadnych problemów, łączyć dwie funkcje [Sołtys = Radny], jako jednostka pomocnicza wykonawcza w terenie może być po stronie władzy wykonawczej=Burmistrza , a w Radzie Miejskiej być po stronie władzy uchwałodawczej i sprawdzać i stanowić prawo terenowe jakim są uchwały.
...ten stan rzeczy o ile pamiętam , trwa od lat....
...niektórzy twierdzili , że ustawa nie zakazuje, ale w Polsce obowiązuje podział władzy i Konstytucja nakazuje.
...czy jakikolwiek poseł po wyborach sejmowych, otrzymując np.tekę
Premiera, siedząc w ławach rządowych, głosuje!!!!!!
Pozdrawiam!

05:57, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Henryka AntczakHenryka Antczak

0 0

@ciekawy
...cyt. przez cztery lata broniła......
Pewnie mieszkasz w innej Gminie i tylko to wiesz co pisać chcesz.
...przy okazji powiem Ci , że współuczestniczyłam, jako jedyna radna naszej Gminy[do współpracy zaproszeni byli Radni i Sołtysi] w opracowaniu Strategii Rozwoju Ekonomii Społecznej w powiecie Kartuskim na lata 2013-2016 pilotowanej przez Powiat.
Powiat Kartuski wziął udział jako jeden z 29 gmin i powiatów z Polski w pilotażowym projekcie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego"Decydujmy Razem"
Strategia ta została uchwałą
Samorząd Powiatu Kartuskiego wybrał wzmocnienie udziału obywateli w kreowaniu i wdrażaniu polityki publicznej w obszarze zatrudnienia, w zakresie ekonomi społecznej-gospodarka społeczna, przedsiębiorczość społeczna, przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.
Udział obywateli w procesach decyzyjnych jest warunkiem dobrego rządzenia bazując na współpracy ze wszystkimi gminami i organizacjami pozarządowymi naszego Powiatu.
@ciekawy, jeżeli zastosujesz takie mechanizmy ekonomii społecznej to nie spotkasz się z problemem takim jaki miał miejsce w przypadku jednej bezdomnej rodziny , o której piszesz.
...a było tak , że zorganizowana społeczność jaką niewątpliwie jest Gmina miała problem z problemami jednej bezdomnej rodziny , niestety.

07:41, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MonikaMonika

0 0

Ktoś bardzo się boi, że Pani Antczak wygra i oczernia ją zarzutami bez pokrycia

09:48, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja mieszkaniecJa mieszkaniec

0 0

A ja zagłosuje na panią Gniado bo jest z mojego okręgu,to pozytywna osoba,uczciwa i dobrze pracuje dla mnie-mieszkańca w spółdzielni . Takich osób więcej !

10:19, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Jeszcze coś na temat gospodarności obecnej "jeszcze burmistrz":
To niemal SZALEŃSTWO !
Ta pani na siłę zadłuża naszą gminę !
Oto liczby:
!!!
"INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający (gmina Kartuzy) niniejszym informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn.: ?Udzielenie kredytu w kwocie do
3 732 000,00 złotych?, na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Części XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wybrano ofertę Wykonawcy:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
- który zaoferował wykonanie zamówienia za cenę odpowiednio:
1 304 248,86 zł." ...
!!!
Więc policzmy sobie:
Pożyczka: 3 732 800 zł. ( to 100%)
Koszt pożyczki: 1 304 248 zł. ( to około 35%) ...
A więc w sumie trzeba będzie oddać 5 037 048zł. ...
Wyjątkowo świetny interes dla banku, a dla nas KATASTROFA !
!!!
Nadszedł czas, aby ta pani pokazała na wolnym rynku pracy co potrafi ... Niech tam zaciąga takie pożyczki i je sama spłaca !
Wydawać nie swoje pieniądze, zaciągać milionowe pożyczki na bzdurne projekty powinno się wreszcie skończyć !
Jak patrzę jak zachowuje się ta "jeszczeburmistrz", to siłą rzeczy zaczynam przekonywać się, że ta pani ma chyba coś tam w głowie poprzestawiane ...
Wystarczy popatrzeć jak gospodarzy, albo poczytać pisany przez nią samą życiorys, lub spojrzeć w UM na jej portret, na przecinanie wstąg, na kurczowe trzymanie się mikrofonu, na kalendarz z jej fotkami (wydrukowany za nasze pieniądze), na sposób traktowania współpracowników (miała chyba już 5 albo 6 wiceburmistrzów), a teraz popatrzcie na nazwę jej nowej spółeczki wyborczej, bo "irka=szmirka=mirka=bajerka" już skasowana ... Ha ! Ha ! Ha !
Ta choroba niestety nie boli, ale ją widać...
A nas niestety kosztuje !
Całe szczęście,że już WYBORY i będzie okazja wysłać ekspertkę od "inżynierii finansowej" na zieloną trawkę !!!

11:24, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Uzasadnieniem zaciągania milionowej pożyczki była budowa 16 budek handlowych w miejscu NASZEGO TARGOWISKA przy ul.Dworcowej ...
Koszt tej eskapady jest teraz Państwu znany !
A można było otrzymać bezzwrotne wsparcie z Urzędu Marszałkowskiego
i odbudowac tam tak to targowisko aby było dla CAŁEGO społeczeństwa kartuskiego, a nie dla 16 kolesi=nibykupców !

11:33, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Policzyłem średnią wieku kandydatów na komitet

1- Blisko Ludzi -Antczak - 37 lat

2-Ruch Odnowy -Belgrau -46

3- PiS -Leyk - 46 lat

4- PO -nie wiem kto -47

5-Porozumienie Samorządowe -Pryczkowski-48

6 -Mirka -Lehman -49

7-Checz -Konkol - 50

8-Pontus -Pontus - 55

9-Zrzeszeni dla Kaszub -Gołuński 56

nie daję gwarancji więc proszę sprawdzić.

12:30, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Na sto procent nie zagłosuje na tego ,który startuje na burmistrza a na radnego nie bo to zdradza,że interesuje taką osobę moim zdaniem tylko suto płatny stołek a nie ewentualna praca jako radnego radnego za dużo mniejsze pieniądze.

12:38, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Antczak@Antczak

0 0

Co do tych sołtysów w RM w pełni się z Panią zgadzam. To faktycznie jest b.dziwne. Tylko, że gdyby było nieprawne, to nie startowaliby. Podobnie pracownicy jednostek budżetowych podległych Gminie. To też z pewnością jest chore, ale niestety dopuszczalne. Widocznie ktoś mądrzejszy tak zdecydował i nic tu po naszej opinii. Jeśli ma Pani siłę przebicia, to proszę to zakwestionować.

12:51, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kseniaksenia

0 0

jestem zawiedziona że nami mają rządzić emeryci oni już szansę mieli może swoje stanowiska oddadzą ludziom bezrobotnym.Uważam również że jeżeli startuję na jednej liście to nie powinno być tego samego nazwiska na drugiej liście .

13:55, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ryszard Zajęcze SercRyszard Zajęcze Serc

0 0

Phi ,ledwie jeden 80 latek i jeden 76 latek ,a gdzie stulatki ? Dopóki rusza powieką może być radnym .

15:35, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

Wiekowi ci radni będą ,heheheh....

17:06, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

na ZUMI.pl jest dziśna ZUMI.pl jest dziś

0 0

na "moje ulubione miasto". I tak np. Bytów to miejsce #4, zaś Kartuzy
to mijsce # 132. Nic dodać, nic ująć. Dziękuję, do widzenia.

17:23, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Śmiejecie się,że emeryci. Po pierwsze mają czas i doświadczenie, po drugie nie sprzedadzą się za ciepłą posadkę bo mają emerytury, po trzecie też kiedyś będziemy starzy (jak dożyjemy) i co będziemy robić?.Niech młodzi radni zrobią coś dla młodych, a starsi dla starszych. Zresztą ten nie jeden starszy kandydat przegoniłby dużo młodszych, znam niektórych i energii i wigoru im nie brakuje, a niestety młodzi to mają zwolnienia z lekcji w-fu

18:30, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYZXYZ

0 0

KWW Ruch Odnowy Gminy Kartuzy Tomasz Belgrau !!!!! Powodzenia !

21:32, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwującyobserwujący

0 0

@głosujący
ale się elokwenciarz odezwał..wszyscy głupi tylko ty mądry?

23:36, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdecydowany wyborcaZdecydowany wyborca

0 0

Głosujcie na Panią Ewe Gusman. Odpowiedzialna i nieprzekupna.

23:40, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwującyobserwujący

0 0

@mieszkaniec
Cieszę się bardzo ,że p. Antczak postawiła na młodych..bo przyszłość należy do nich. Kiedy patrzę na składy wielu Komitetów i układanie przez określone osoby klocków oraz ich rutyniarstwo to, mnie wręcz to przeraża. Przekazanie młodym doświadczenia w pracy, uczciwości i empatii dla innych oraz energia tychże młodych w działaniach..to prognostyk lepszego jutra dla nas wszystkich. Pozdrawiam serdecznie.

23:52, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dghgddghgd

0 0

Tylko KWW Blisko Ludzi z Henryką Antczak!!! Pozostali radni szli na "kompromis".

23:53, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

również zdecydowany również zdecydowany

0 0

Głosuję na p. Antczak. Odpowiedzialna,nieprzekupna i ma to coś, czego wielu nie ma..kocha i rozumie ludzi.

23:57, 18.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JurekJurek

0 0

Pani Antczak to wzór prawicy-rozwaliła przed kilku Laty Prawo i Sprawiedliwość w Kartuzach, ma lewackie poglądy socjalne i jest niekompetentna, ma jedynie "gazetową " wiedzę. Może pani Antczak pochwali się swoim wykształceniem i osiągnięciami w życiu zawodowym i osobistym, które upoważniałyby ją do gospodarowania finansami gminy Kartuzy? Jakie studia magisterskie ukończyła?

03:42, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiS-owiecPiS-owiec

0 0

Radna Antczak - "nieprzekupna" , bo kto i dlaczego miałby ją przekupywać, jak się nikt z nią nie liczy? Najbardziej odpowiedzialna była wtedy, kiedy zniszczyła kartuski PiS. Mam nadzieję, że pan Leyk z CBA dobierze sie do tej "uczciwej" i kochającej ludzi pani.

03:49, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytEmeryt

0 0

Czytając niektóre komentarze, to "strach się bać". Niektórzy szydzą z emerytów, a to wielu z nich aktywnie działa dla dobra Kartuz. Jakoś nie widać aktywnie dziających młodych ludzi, większość z nich tylko myśli, że najważniejsza jest "kasa" i jak tu się dorobić najmniejszym kosztem i najlepiej bez wysiłku. Może ci młodzi , mówiący o głosowaniu na bezrobotnych, pomyśleli, że jak ktoś jest bezrobotny, to mało prawdopodobne, żeby był dobrym burmistrzem - sam z sobą nie może sobie poradzić, to jeszcze gminę Kartuzy narazi na bankructwo

04:00, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator.Obserwator.

0 0

Zapominamy o schorowanym renciście Gołuńskim. Ten nie odpuści żadnej okazji aby dorwać się do stołka i kasy. Proponuję najpierw badania lekarskie i psychiatryczne kandydatów na burmistrza i radnych, aby się nie okazało, że chory człowiek ma zarządzać naszą gminą. Każdy pracownik musi być zdolny do pracy na swoim stanowisku pracy, tym bardziej burmistrz powinien być zdrowy na ciele i umyśle, chyba, że chcemy by burmistrzem była osoba, której wyprawimy huczny pogrzeb w czasie trwania jego kadencji .

04:12, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

walecznywaleczny

0 0

Widze ze dalej widnieja osboy ktore maja doczynienie z SB UBi kilka nowych twarzy. Zenada

06:28, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODNOWA GMINY KARTUZYODNOWA GMINY KARTUZY

0 0

tylko Belgrau może tego dokonać

08:44, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO KAROLADO KAROLA

0 0

Tata były sołtys a ty wywrotowiec
głosów z Starej Huty nie dostaniesz.

09:55, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karol KierznikowiczKarol Kierznikowicz

0 0

Dziękuję za autopromocje skoro jesteś taki/a pewny/a to juz wybory ustawione? Ciekawe
pozdrawiam ale nie wiem skąd się wzięło hasło wywrotowiec użyte wobec mnie ale chętnie się spotkam i porozmawiam ale dopiero jak się przedstawisz anonimie

10:21, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

Jak sądzę, pan Karol zostanie radnym. Takich właśnie nam trzeba, mają serce do walki o swoją małą ojczyznę. Pozdrawiam

11:02, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DzeusDzeus

0 0

Do Żega zdecydowanie NIE...
NIE dla KWW Mirka Lehman! Głosy oddawane na kandydatów z tego ugrupowania, to głosy rzeczywiście stracone tak, jak kadencja p.Burmistrz.
Ależ absolutnie nie! Wszyscy krewni i znajomi tej pani mają robotę zapewnioną w administracji bądź szkolnictwie, nawet jeśli nie ma wyraźnej potrzeby - posada musi być i już!

11:32, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻukowŻukow

0 0

U nas nie ma co szukać na listach to próbuje się załapać w Kartuzach ale wyborcy się nie dadzą nabrać .

11:50, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻukowŻukow

0 0

Oczywiście chodzi o Pontusa .

11:54, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bytów # 4 ...... KarBytów # 4 ...... Kar

0 0

w konkursie ZUMI.pl. Nic dodać, nic ująć.

12:00, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ccacca

0 0

Mój głos to Konkol, ale tylko na burmistrza, bo radnym już był.Na radnego tylko młodego. Dla jakiejś zmiany. Ale Dobka też nie bo już był i zdradził nasze PO, tak jak Pryczkowski. Dlatego na nich, stanowcze nie.

12:12, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jerominodo Jeromino

0 0

Stawiam na młodych- pani Antczak i już

12:20, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODNOWA  GMINY  KARTUODNOWA GMINY KARTU

0 0

Jak wyglądają finanse gminy Kartuzy i na co idą nasze pieniądze www. naszakasa.pl

15:59, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeronimo:)Jeronimo:)

0 0

Moim zdaniem wygra Leyk albo Antczak .

16:24, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

nie sądzę hheheheh....

16:37, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jernoimo:)Jernoimo:)

0 0

Też uważam,że Lehman nie ma już szans.

18:15, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Henryka AntczakHenryka Antczak

0 0

@Jeromino, expercie od sondaży portalowych i swoich opinii anonimowych!
Przypominam , że każdy zarejestrowany kandydat podlega ochronie prawnej i to szczególnej ochronie wynikającej z ordynacji wyborczej.
...sugerowanie czy wnioskowanie badań psychiatrycznych, czy też poruszanie innych spraw naruszających dobra osobiste kandydatów w odróżnieniu od ocen merytorycznych, podlegają szczególnej ocenie prawa.
...chyba, że złapiesz kogoś na in flagranti.

18:57, 19.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

HA przez jakiś czas współpracowała pani z MGG, czyż nie ? Czyż nie jest prawdą, że MGG zaskoczył nas wszystkich wysoką absencją ( skąd inąd usprawiedliwioną ). Wyżej piszą, kto mu te zwolnienia wystawiał, czyż nie ? Droga pani HA , urząd burmistrza wymaga szczególnych predyspozycji psychofizycznych od osoby sprawującej ten urząd, zgadza się pani ze mną , czy nie ? Wysoka odpowiedzialność, wysoki poziom stresu, stała krytyka radnych i mediów.... czyż takie obciążenia nie wymagają szczególnych predyspozycji psychicznych i fizycznych ?

06:36, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jerionimo:)Jerionimo:)

0 0

Myra przegra i już. Pa ,pa Myra .

06:37, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

0 0

Jakie kwalifikacje prócz umiejętności zadłużania gminy ma Lehman? Zna się an okładaniu ksiązek w bibliotece i na czym jeszcze?
Bubel goni bubel/

06:38, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

Pani Henryko Antczak, uważam, że nie byłaby pani dobrym burmistrzem. Moim zdaniem nie posiada pani predyspozycji na ten urząd. Kiedyś pokazała pani nam wszystkim, że trzeba było Cię wynosić z sali obrad jednej z komiscji. Czy naprawdę nie mogłaś opuścić sali o własnych siłach ? O ile pamiętam, pomagała Pani Straż Miejska. Czy dobrze pamiętam pani Henryko. Czy nie był to objaw zacietrzewienia i niepotrzebnego oporu wobec porządku demokratycznego.

06:48, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Jeromino@Jeromino

0 0

Mylisz fakty bo to było w czasie kiedy Myra "gnoiła " biedną rodzinę ze schroniska a pani Henryka stawała w Ich obronie.Nikt nikogo nie wynosił,to pani Lehman groziła użyciem SM.
Pani Antczak ma podstawowy walor,wie ,że służy mieszkańcom.
tego się o Twoje idolce raczej powiedzieć nie d a:)) Pisz pisz nieboraku,po wyborach znikniesz,Ty i Twoja pani.

07:26, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

Każdy ma swój punkt widzenia i oceny zdarzeń.

07:29, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

Tak , w drugiej turze będzie ostro, bo będzie niespodzianka. hehehe...

07:30, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Pani Antczak broni biednych i słabych stąd na Nią ataki ze strony zwolenników pani Lehman.

08:00, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeromino :)Jeromino :)

0 0

Większość mieszkańców sobie radzi i jako tacy potrzebują prężnego i dobrze zorganizowanego, tzn. operatywnego burmistrza. Pani HA nie posiada takich cech. Posiada dobre serce, ale to jednak zbyt mało, zeby zasiąść na fotelu burmistrza. Pani HA pokazala, że nie dostrzega problemów pozostałych grup społecznych gminy. Nasza gmina nie sklada się tylko z upośledzonych i ubogich. I dlatego jestem przeciwko kandydatce Henryce Antczak.

08:39, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeronimo:)Jeronimo:)

0 0

Antczakowa to uczciwość a tego wielu nie posiada,to służba a o tym już mało kto może mówić.

09:32, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jermoino:)Jermoino:)

0 0

Moim zdaniem Lehmanowa się nie nadaje.

09:33, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rewrew

0 0

Ten bałagan po obecnych rządach - burmistrz i radnych przyklepujących buble - może tylko naprawić Henryka Antczak.

09:56, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ PIS-owiec@ PIS-owiec

0 0

powiadasz, że "zniszczyła uczciwą i kochającą ludzi partię" ??
Jak ? ... dlaczego ?... Łzy zalewają mi oczy. Chustkę dajcie,
bo nic nie widzę z rozpaczy.

14:47, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Zadłużenie gminy i miasta na koniec 2013 przekracza 50%,
(to około 50mln.zł.) nie licząc ukrytych długów ukrytych w gminnych spóleczkach jak spółka ciepłownicza, czy spólka Wod/kan.
Oficjalne informacje na ten temat znaleźć można na stronie www
naszakasa.org !!!

15:46, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nowaknowak

0 0

W/g statystyki OECD wśród 34. najbardziej rozwiniętych gospodarczo krajów na świecie Polska uchodzi za jedno z najgorszych miejsc do życia.
Powód? - Niskie zarobki, wysokie koszty mieszkań, bezrobocie oraz słaba służba zdrowia. Gorsze wyniki z krajów zrzeszonych w OECD uzyskały jedynie Turcja i Meksyk...
A jak żyje się w Kartuzach ?
K A T A S T R O F A ! SITWA ! ZADŁUŻANIE ! FRAJERSTWO !

16:23, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasakasa

0 0

Jeronimo:) informacja dla wszystkich Pracuje na 4 pietrze w urzędzie gminy i pisze na zlecenie i za pieniądze nasze podatników

20:59, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do powyższychdo powyższych

0 0

Głosuję na Panią Antczak bo jest wiarygodna, odpowiedzialna i konsekwentna w swoich działaniach.

21:48, 20.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NigdyNigdy

0 0

Nigdy nie zagłosuję za p. Antczak i to właśnie z powodu tej "bezdomnej" rodziny.

13:48, 21.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@nigdy@nigdy

0 0

Ciesz się że masz dobrze, że nie potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy, szanuj to!!!! a w życiu różnie bywa...uwierz mi proszę.

21:17, 21.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a jaa ja

0 0

zagłosuję na p. Antczak z powodu bezdomnej rodziny i Jej wielu innych działań jako radnej i uczciwego człowieka.

21:20, 21.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@nigdy@@nigdy

0 0

Coś do myślenia powinien dać zastosowany przeze mnie cudzysłów, ale nie będę rozwijał tematu, a że w życiu różnie bywa to już doświadczyłem i doświadczam.

21:45, 21.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do@@nigdydo@@nigdy

0 0

skoro doświadczasz (jest mi przykro) to poproś p. Antczak o pomoc i o ile będzie ten problem do rozwiązania w kompetencji Pani Antczak to na 100% możesz liczyć na pomoc. Ja to naprawdę wiem.

22:10, 21.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GraczGracz

0 0

Nie jestem za zadną, kompletnie żadna opcją polityczną, ale błagam, NIE GŁOSUJMY NA OSOBY >65 lat.
Mam pełen szacunek do osób starszych, ale po prostu taka pozycja nie jest dla nich, tak samo jak skakanie na bungee czy podnoszenie cieżarów. Swoje doswiadczenie i wiedze mozna przekazac młodym w inny sposób a nie babrajac sie w tym gównie...

08:20, 22.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MoliiMolii

0 0

My!!! Mieszkańcy Kiełpina wybieramy P.Gołuńskiego ma podstawę burmistrza,który nie zamyka drzwi przed nosem nie chowa się jak norka.Grześ wszystkim odpowiada dzień dobry,imprezy za jego czasu w Kartuzach wesołe i huczne.

11:19, 22.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Dlaczego p. Andrzej Borzestowski nie startuje z PIS? W poprzedniej kadencji startował z tej właśnie partii do powiatu. Co się stało?

15:01, 22.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obywatelobywatel

0 0

Mieszkam w zasobach SM"Kaszuby". Chciałbym wiedzieć czy i kiedy kandydaci na radnych mają zamiar spotkać się ze swoimi wyborcami. Mam kilka pytań do nich i jeżeli nie będzie możliwości ich zadania, to z pewnością nie pójdę na wybory.

15:17, 22.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Henryka AntczakHenryka Antczak

0 0

@Jeromino żle pamiętasz sprawy i wprowadzasz dezinformację.
Powinieneś zapytać kto pozbawił mnie radną wiedzy z zakresu potrzeb mieszkaniowych podczas posiedzenia Komisji Społecznej , a ja Ci odpowiem , grupa radnych , p. Burmistrz i urzędnicy wraz z poprzednim prawnikiem naszego urzędu..
...zasłaniali się ustawą o ochronie danych osobowych, wiesz że absurdy nie obowiązują, ale Prokuratura z Malborka była jeszcze lepsza nie uznała moich zarzutów, postanowiła umorzyć śledztwo cyt... w sprawie przekroczenia uprawnień przez funkcjonariuszy publicznych t.j. Burmistrza Gminy Kartuzy, radnych R. G. oraz urzędników U.G. polegającego na doprowadzeniu radnej Henryki Antczak do opuszczenia Komisji Społecznej Rady Gminy Kartuzy , czym działali NA SZKODĘ INTERESU PRYWATNEGO w/w tj.art.231par1kk.-na podstawie
art.17par1pkt2k.p.k. wobec stwierdzenia, iż czyn nie zawiera znamion czynu zabronionego.
Dochodząc do tego wniosku Prokuratura w Tczewie męczyła się z tym dochodzeniem dwa lata , a jedyny koszt tego dochodzenia wykazany w dokumencie wynosił około 700 zł za transkrypt nagrania dżwiękowego z tego posiedzenia[wykonany przez biegłego], którego Sąd nie raczył nawet przesłuchać.
Po dwóch latach ponownie na posiedzeniu Komisji Społecznej nie udostępniono mi wiedzy z zakresu potrzeb mieszkaniowych i sytuacji mieszkańców, niestety.
...bezkarność rodzi marność i jak ja słyszę , że p. Burmistrz w Teletroniku mówii , że Antczak wszystko głosuje na NIE , to ja się pytam"dlaczego potrzebną do głosowania wiedzę ukrywa przede mną się"!!!!!

22:26, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Henryka AntczakHenryka Antczak

0 0

@obywatel
Debata z kandydatami odbędzie się 3 listopada 2014r w Domu Kultury o godz. 17.30
...z udziałem mieszkańców
Pozdrawiam!

22:29, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Henryka AntczakHenryka Antczak

0 0

poprawiam ...Prokuratura z Tczewa...

22:34, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Papierowe głowyPapierowe głowy

0 0

Już przy wjeździe do Kartuz, zapewne również do innych miast jest tak samo: olbrzymie lub mniejsze plakaty, bannery z których uśmiechają się do nas jacyś ludzie. Uśmiechy zalotne, wymuszone, jz "ząbkami" i bez. Fotograf nieźle zarabia...
Tylko co to ma być? To tak wygląda dialog ze społeczeństwem, zwłaszcza teraz, tuż przed wyborami. Popatrzcie jaki/jaka jestem śliczny, śliczna! Z czym do ludu? Natarczywa agitacja na papierowe głowy. Ta plaga szerzy się również na wsiach, tam "plakaty" rozkładane są w sklepach, obok rąbanki i piwa.
O co tu chodzi? Ta moda na zaśmiecanie publicznej, naszej przestrzeni tylko nas wkurza. Liczycie, żebrżecie o nasz głos, a gdzie zbliżenie się do nas, do naszych spraw, gdzie choćby usiłowanie spotkania z nami? Z papieru kiwa do mnie głową jakiś niemy obrazek, kukiełka...Czyżbyście chcieli taką rolę odgrywać?

07:13, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

patriotapatriota

0 0

Zobaczcie jak wyglada okreg 8,gdzie Walaszkowski musi walczyc z wlasnymi wrogami. I tak Karol Dunst z pis-u za to ze zostal usuniety z pis-u za antypartyjna dzialalnosc,postanowil sprobowac z innej listy startowac.Nastepny czlonek pis-u Leon Slowinski,taksowkarz postanowil tez startowac z innej listy np.Lehmanowej.Mysle ze Walaszkowski wygra z obu kretami.

10:42, 07.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adkamadkam

0 0

:) kandydat KKW Checz m. 3 ) smiech Kierownik Gospodarczy:))) prosza Was:)))) czyli jaki zawód? ex policjant na rencie?

18:22, 10.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%