Zamknij

Kartuzy. Padł wniosek o odwołanie przewodniczącego Rady Miejskiej

09:49, 28.10.2019 W.D. Aktualizacja: 10:38, 28.10.2019
Skomentuj fot.W.Drewka fot.W.Drewka

Radny Arkadiusz Socha przedstawił projekt uchwały o odwołanie z funkcji przewodniczącego Rady Miejskiej Mariusza Tredera. Pod wnioskiem podpisało się siedmioro radnych. Doszło do burzliwej dyskusji.

Zapowiada się kolejne emocjonalne posiedzenie Rady Miejskiej w Kartuzach. Właśnie pojawił się projekt uchwały o odwołaniu szefa Rady Miejskiej. Uzasadnienie w tej sprawie przedstawił radny Arkadiusz Socha.

- Tylko odwołanie przewodniczącego Rady Miejskiej i powołanie osoby kompetentnej na to stanowisko może przywrócić dobre imię tej Radzie - mówił Arkadiusz Socha. - Zwłaszcza ostatnie wydarzenia, to jest złożenie petycji w sprawie obwodnicy przez grupę radnych należy nazwać skandalicznym. Tworzy bowiem złudne i fałszywe wrażenie, że pozostałej części radnych nie zależy na obwodnicy, co nie jest prawdą. Liczę na to, że podda się pan weryfikacji. 

Autorzy projektu zwracają uwagę na wspólne posiedzenia komisji, które sprawiają, że przewodniczący poszczególnych komisji nie pełnią w zasadzie żadnej roli. Zwracają uwagę także na fakt powołania aż trzech zastępów przewodniczącego Rady Miejskiej. 

- Czy jest Pan przewodniczącym całej Rady Miejskiej, czy tylko jednej grupy? - pytała radna Irena Roszkowska. - Powinien pan tę radę integrować, a nie dzielić. 

Przewodniczący kartuskiej Rady Miejskiej stwierdził, że wobec zastrzeżeń radnych chętnie podda się weryfikacji. 

- Nikt nie jest "przyspawany" do stanowiska przewodniczącego, więc nie ma problemu bym poddał się takiej weryfikacji - powiedział Mariusz Treder. 

Doszło do ostrej wymiany zdań i dyskusji na temat roli radnych, uprawnień burmistrza oraz Rady Miejskiej. Radni mieli zdecydować o wprowadzeniu projektu uchwały do porządku obrad. W głosowaniu opowiedziało się za tym 7 radnych, 10 było przeciw. Tym samym kwestia odwołania szefa kartuskiej Rady Miejskiej nie będzie już omawiana na sesji. 

Wkrótce więcej na ten temat.

(aktual. godz. 10:34)

 

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(73)

........

34 38

Całą radę powinni zdymisjonować i na nowo wybrać nic tylko przepychanki. Obwodnica owszem jest potrzebna ale te wojenki nie są na rękę mieszkańcom gminy. 10:11, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

MiśMiś

51 22

Takie wnioski i inicjatywy są tylko od radnych ze strony burmistrza. Czy to jest dobre i pozytywne dla Kartuz. Rozgrywki osobowe to ich specjalność. 10:43, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja Ja

7 15

Włącz myślenie .....!!!! 13:51, 28.10.2019


R2R2R2R2

47 20

Czy to Pan Socha, którego brat sprzedaje kebaby przy dworcu... jak to jest że zwykły Kowalski nie ma możliwości wynajęcia takiego lokalu a brat radnego ma... 10:44, 28.10.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

GłodnyGłodny

8 9

Jak to brat? Mnie sie wydaje ze tam Panowie z Turcji kebab sprzedawaja, czy się mylę? 11:32, 28.10.2019


@Glodny@Glodny

15 0

Ale sprzedawać może każdy. Pytanie kto jest właścicielem... 11:36, 28.10.2019


Głodny powrócił Głodny powrócił

7 8

Poszperalem trochę w necie i nie masz, racji. Właścicielem MACK KEBAB SP Z O O jest Pan Nettur Sujith jako prezes zarządu. Natomiast v-ce prezesem zarządu jest Pan Kuriakose Punnoose Nikhil.
Także brat pana Sochy nie ma z tym.nic wspólnego.
Pozdrawiam 16:05, 28.10.2019


........

3 1

Prezesem może być każdy. Właścicielem już nie.

Głodny, polski język trudny? Czy tylko tak udajesz? 15:24, 29.10.2019


UczennicaUczennica

66 23

Burmistrz wie że jak Treder się uprze to obwodnicę załatwi, przynajmniej zrobi w tej sprawie 100 razy więcej. Nie wątpię w to wcale. 10:46, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jak sie przewodnicząJak sie przewodniczą

3 7

Ha ha ha 14:25, 28.10.2019


PytaniePytanie

68 16

Czy Burmistrz MGG umiał współpracować z jakąkolwiek Radą Miejską? 10:47, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@pytanie@pytanie

21 41

Czy jakakolwiek rada miejska mogła się dogadać z jakimkolwiek burmistrzem? 10:53, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RacjaRacja

37 58

Funkcja przewodniczącego wymaga godnego jej sprawowania. Ta osoba, ciagle rozbawiona i przeinaczająca wypowiedzi burmistrza, czy innych radnych nie powinna dłużej już sprawować takiej funkcji. 10:55, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObwodnicaObwodnica

18 42

Jeśli ważna jest obwodnica i wpisanie jej na listę 100 obwodnic to przewodniczącym powinna być osoba z klubu PIS, a najlepiej członek partii rządzącej, a nie jacyś fałszywi przyklejańcy 10:56, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

patpat

7 21

Jak na razie fałszywą twarz pokazał pis i przewodniczący . 11:41, 28.10.2019


Staś kolejarz Staś kolejarz

39 21

Obwodnica Kartuz nie jest wpisana w plan 100 obwodnic,dlatego trzeba się starać. Skoro marszałek i jego poseł a teraz senator nic nie robią to trzeba uderzać do władzy rządowej. Kto nie z Mieciem tego zmieciem. 11:05, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntonAnton

58 16

Jeżeli Burmistrzem jest obecny włodarz to Rada jest niedobra. Jeżeli obecny włodarz był Radnym to panujący Burmistrz zawsze był niedobry i to jest właśnie odpowiedź na ostatnie 29 lat samorządu. 11:13, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Odwołać burmistrza Odwołać burmistrza

62 23

Może lepiej odwołać burmistrza !!! 11:17, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@anton@anton

15 33

Istotnie szkoda, że tobie się nie udało zostać burmistrzem zapaśniku. Dopiero byś pokazał swą klasę, a właściwie jej brak. 11:18, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntonAnton

29 13

Nie pisz na temat sportu bo Zapasy mylą Ci się z zapasami na zimę czyli wekami. 11:29, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@anton@anton

8 14

Już twoi byli uczniowie wiedzą, jakie zapasy były dla ciebie najważniejsze 11:53, 28.10.2019


dr.Ewkadr.Ewka

19 12

mam nadzieje, że policzyli szable, bo inaczej taki wniosek jest bezsensowny! 11:32, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpectatorSpectator

5 8

Jest bardzo sensowny bo nawet jeśli nie uda im się odwołać przewodniczącego to grupa radnych tym posunięciem sygnalizuje społeczeństwu pewien ważny problem. Może ludzie zaczną oglądać relacje chociażby ( nie trzeba daleko szukać ) z tej sesji i sami zobaczą, że istnieje problem. Mam nadzieję, że ludzie sie w końcu zainteresują i kolejnym razem przy urnach będą pamiętać o tym co mozna zaobserwować podczas posiedzeń rady. 16:55, 28.10.2019


patpat

27 49

Zgadzam się z opinią p. Sochy.Co to za przewodniczący ,ktory dzieli rade i sugeruje tym samym ,że innym radnym nie zależy na budowie obwodnicy.Pokazał własnie ze nie potrafi wspołpracowac i ze sie do tej funkcji nie nadaje. 11:37, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrawoBrawo

30 45

Brawo Panie Arkadiuszu. Pewnie nie odwołacie przewodniczącego, ale w ogólnym odbiorze jest to właściwa decyzja. Jak może przewodniczącym być ktoś ,kto jednego dnia na komisji głosuje za absolutorium a na sesji jest przeciw. No mieliśmy już jednego ,który był za a nawet przeciw' . 11:49, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec gminymieszkaniec gminy

27 31

Pan Przewodniczący, w lokalnych mediach na pierwszym planie jeśli chodzi o dalszą budowę obwodnicy, wiadomo, żeby było na jego konto, niezły marketing w stronę bycia burmistrzem. Niestety Pani radna ma rację, dzieli radę, ale to wszystko własne ambicje nie dobro gminy 12:17, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODWOŁAĆ sOCHĘODWOŁAĆ sOCHĘ

44 23

I TYLE 15:23, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


swojakswojak

6 3

A weż przestań bzdury wypisywać !!! :( Pan przewodniczący jest poważany i bardzo dobrze postrzegany przez wiele osób. Nieprawdą jest co mówił radny Socha, tylko pewna grupa ludzi go szczerze nie cierpi, wiadomo kto to a pozostali są za,,, Przewodniczący pewnie ma sto razy więcej empatii niż TY sam, który jesteś jednym z "klubu burmistrza" :) 15:52, 28.10.2019


PanMateusz.PanMateusz.

35 24

Oglądając sesję rady strasznie nie podoba mi się to,że Pan Treder każdą wypowiedź oponentów kwituje swoim komentarzem. Nie wiem w jakim trybie jest taka wypowiedź,ale jest to niesmaczne i pozbawione taktu. Drugą rzeczą mało istotną,ale rzucającą się w oczy jest Pani Kałużna, sposób i styl wypowiedzi świadczy o jej poziomie. Mówiąc o psich kupach przypominała ona bardziej przekupkę na rynku niż radną. To takie moje zdanie. Mało obiektywne. 15:52, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XytXyt

37 16

A co przez dwie kadencje robi pan Socha proszę zadać sobie to pytanie slizgac się jedynie to a przy kim cały czas jest to drugie pytanie zero swojego zdania po co tacy radni tylko do brania diety 17:16, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DgerDger

45 17

Socha po raz kolejny na posyłki burmistrza.
Ale co się pokazał to jego.
Przecież od razu wiadomo było że to nie ma sensu.
Może lepiej żeby burmistrz dogadał się z przewodniczącym rady. 17:18, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jak toJak to

30 12

Było z zatrudnieniem żony radnego Sochy . Pamięta ktoś? 17:18, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sympatyzujący z PaneSympatyzujący z Pane

1 0

Pani Ewa Socha została dyrektorem Akademii Przedszkolaka nie szkodząc nikomu. Był tam wakat i ona w konkursie otrzymała tą posadę. Odbudowała tą placówkę i z posiadanej przeze mnie wiedzy wynika, że radziła sobie bardzo dobrze. W kolejnym konkursie wygrała Pani Wróbel, która wcześniej, gdy zastępowała dyrektora radziła sobie raczej średnio. Potem, Pani Wróbel zdobyła wykształcenie i potrzebne papiery m.in. dzięki Pani Ewie Socha. Wystartowała w konkursie i wygrała przez niedopatrzenia Pani Ewy w konkursie. Nie bez znaczenia jest fakt, że pewne osoby nie widząc możliwości współpracy z Panią Wróbel zwolniły się z pracy w Akademii Przedszkolaka. Kadencja Pani Wróbel trwa 5 lat. To dopiero początek. Zobaczymy, czy się sprawdzi. Oby dla dobra dzieci - tak. Ale jak Świat Światem - karma wraca. I tutaj też powróci, mam nadzieję, bo Pani Wróbel wystąpiła przeciwko swojemu pracodawcy. 22:59, 01.11.2019


KaszubaKaszuba

24 33

Najwyższa pora, żeby powołać nowego przewodniczącego. Minął rok i wyborów i okazało się że Treder nieudolnie prowadzi sesje rady, nie sprawdził się jako przewodniczący, więc należy go wymienić na kompetentną osobę. Im szybciej tym lepiej dla Kartuz. 17:25, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PamiętamyPamiętamy

31 6

To ten światły radny, co obwieszczał, że Kartuzy nie potrzebują kolei, bo wszyscy dojeżdżają do Trójmiasta samochodami. 18:17, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

banitabanita

34 2

Oglądałem transmisję. Było 5 wolnych krzeseł. Czy ci nieobecni, którzy wcześniej wyszli otrzymają dietę ? 18:23, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TolaTola

17 3

Dokładnie. Gdzie jest radny Socha? Na początku błyszczał, dieta za całe obrady... 21:03, 28.10.2019


MckMck

22 37

Nie trzeba być geniuszem żeby wiedzieć, ze pan Treder nie dąży i nie będzie dążył do zgody i współpracy, ponieważ robi sobie pijar pod następne wybory. Po za tym duma przegranych wyborów przemawia przez niego i to widać na każdym kroku. Cwany z niego typ. 19:14, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@Mck@Mck

13 9

Co za bzdury wypisujesz? Nikt kto zna przewodniczącego w to nie uwierzy, więc po co te oszczerstwa? A kto skłóca i jest cwany, to każdy rozsądny człowiek widzi. 20:45, 28.10.2019


a co to za burmistrza co to za burmistrz

27 13

z historią w ORMO? 20:00, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XyhXyh

1 2

Nigdy nie slyszalem zeby Burmistrz byl w ORMO to są powazne zarzuty chociaż czasami się z burmistrzem nie zgadzam bo oczywiście kazdy ma swoje zdanie to znam ta rodzine nie od dziś i jest to rodzina bardzo katolicka nie sądzę zeby tak bylo no nie ladnie tak pisać któryś raz z kolei 20:04, 30.10.2019


radny Borzestowskiradny Borzestowski

20 9

Kultura wymaga żeby nie rzuć gumy podczas obrad rady 20:58, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec LapalicMieszkaniec Lapalic

33 10

Proszę aby radny Socha zaczął działać na rzecz naszego sołectwa. To jest zadanie, którego się podjął. Radny z takim stażem a efektów brak. 21:12, 28.10.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Bubi Bubi

8 10

Głupoty "solisz". Remiza, boisko przy szkole, droga transportu rolnego do Prokowa, kanalizacja we wsi, to jest nic ? Puknij się w czoło i przestań pić naftę. 22:18, 28.10.2019


Nowy mieszkaniec ŁapNowy mieszkaniec Łap

7 8

A ul. Marcina to też jest nic ? 22:20, 28.10.2019


Q-waQ-wa

1 0

Dobrze piszesz mieszkańcu Łapalic. To co jest poniżej to nie są żadne działania Sochy tylko działania poprzedniego radnego oraz zbieg okoliczności. Jak można było dopuścić do rozbudowy SP2 w Kartuzach przy takim upadku szkoły w Łapalicach. Jak wygląda temat kanalizacji czy gazyfikacji każdy z mieszkańców sam odczuwa. Dlaczego podłącza się do "kanalizy" tylko wybranych a nie całą wioskę?! 13:03, 30.10.2019


Mieszkaniec DzierżąnMieszkaniec Dzierżąn

14 13

Proszę aby radny Treder zaczął działać na rzecz naszego sołectwa. To jest zadanie, którego się podjął. Radny z takim stażem a efektów brak. 21:29, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XytXyt

14 7

Panie Socha jest pan radnym czy pan Treder który jest z panem w Radzie stal sie dla pana niewygodny przez dwie kadencje nie było o panu nic słychać mały debiucik powiem coś jeszcze Ci co chcieli konkretnie zadziałać w tej radzie niestety się nie dostali na pewno wyborcy sobie teraz w brodę plują bo tylko są kłótnie i afery wescie się do roboty ale razem kłótnia nic nie zbudujecie 22:03, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bubi Bubi

12 11

Głupoty "solisz". Remiza, boisko przy szkole, droga transportu rolnego do Prokowa, kanalizacja we wsi, to jest nic ? Puknij się w czoło i przestań pić naftę. 22:18, 28.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KkzKkz

4 0

Większość przypisana były sołtys wiele więcej załatwił jak by co przypisywać sobie można dużo do puki trwa kadencja ukłony dla pana J anka 17:49, 29.10.2019


Bubi Bubi

5 13

A o ul. Marcina zapomniałeś ? to jest nic ? 22:19, 28.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Były sołtys.Były sołtys.

9 21

Proszę sobie nie wycierać "twarzy" Panem Radnym Sochą. Sztuką jest nie stać na świeczniku i robić coś dla ludzi. On się nie pcha na piedestał, a działa. Policzcie inwestycje w sołectwie za jego kadencji. Nigdy wcześniej tylu nie było: Remiza (za Lemanowej), ulica Marcina (za Gołuńskiego), boisko koło szkoły i dwa place zabaw (za Gołuńskiego), kanalizacja w Łapalicach JUŻ JEST GOTOWA !!! (za Gołuńskiego) boisko koło szkoły (za Gołuńskiego), kilka kilometrów płyt jumbo (za Gołuńskiego). I nie wiem czy wiecie, ale konceppcja rozbudowy SP w Łapalicach TEŻ JEST GOTOWA !!!. To mało ? To, że teraz Pan Socha chce odwołania bardzo słabego przewodniczącego Pana Mariusza Tredera świadczy o tym, że troszczy sie o los Gminy Kartuzy. Dzisiaj na sesji, Pan Treder zarządził głosowanie w sprawie przerwy w obradach. Nie poszło pojego myśli, więc ogłosił przerwę jako przewodniczący. To jest demokracja ? 22:35, 28.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@Były sołtys@Były sołtys

6 1

Bredzisz!... 10:42, 29.10.2019


infoinfo

1 0

płyty i gówniana droga, która nadal nie jest wykonana poprawnie uważasz za sukces ?
to że świeżo zbudowana droga zaraz będzie rozwalona też będzie sukcesem ?

skoro rady taki kozak to czemu nie zadbał o oznakowanie i objazdy ? czemu pozawala by super droga była niszczona przez tiry i autobusy ?

14:41, 01.11.2019


Mam lokal na PKP-kolMam lokal na PKP-kol

17 5

Z takim uzasadnieniem pan Socha może Andrzej Dudę odwoływać.. akcja około 20:00
...Sedno sprawy wychodzi w 29 minucie - nie chodzi o Przewodniczącego, chodzi o obronę za wszelką cenę Burmistrza. Bo jak wiadomo jak leci głowa to leci cały układ. 09:46, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobry jestdobry jest

13 6

Burmistrz: panie Przewodniczący do kogo ta petycja proszę odpowiedzieć .. .
Przewodniczący: Panie Burmistrzu..
Burmistrz: Proszę nie przeszkadzać ja się pytam !!

Dziękuję 10:36, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak sobie oglądamtak sobie oglądam

10 5

Panie Socha w sprawie petycji nie ma Pan racji. Petycja nie wymaga listy z PESELAMI. Art.4 i art.5 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach wyraźnie określa co powinno się w petycji znaleźć. Nie ma co się gorączkować.
Natomiast uwaga o braku nazwisk wszystkich Radnych w momencie prośby o zbieraniu podpisów przez cała radę jak najbardziej słuszny. 10:50, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CBA w akcjiCBA w akcji

17 4

Burmistrz warszawskich Włoch z KO w rękach CBA! Brawo CBA zatrzymywać samorządowców bo w 90% to przestępcy. BÓJCIE SIĘ! 10:57, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak sobie oglądam #2tak sobie oglądam #2

6 1

Wprowadzenie dodatkowej opłaty lub podwyższenie obecnej to jest nic innego jak kolejny podatek nakładany na mieszkańców. Sprawa nieczystości pozostawianych przez czworonogi jest już uregulowana w naszym prawie i niepodporządkowanie się grozi karą mandatu do 500 zł. Zresztą są na sali specjaliści w tej kwestii i się nie odzywają. Powinni takie rzeczy znać na blachę! Dlaczego się nie odzywają? 11:52, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka Łapalicmieszkanka Łapalic

16 3

Wymienione wcześniej zasługi dla miejscowości Łapalice to są zasługi byłego sołtysa Pana Jana Pogodzińskiego. To pan Jan zabiegał o sprawy dotyczące Łapalic i dużo pism kierował do Urzędu Gminy Kartuzy. Temu Panu należą się podziękowania od mieszkańców wsi Łapalice. Ja jako mieszkanka składam podziękowania byłemu sołtysowi wsi Łapalice. 12:14, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A mnie martwi...A mnie martwi...

9 7

radny Duszyński. Coś jest z nim nie tak - do wypowiedzi zgłasza się z-ca S. Biankowska słowami proszę o głos, a radny pyta kto ? Czyżby już zapomniał? Luki w pamięci? Z takimi problemami związane są konfabulacje. Czarno to widzę. 14:32, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WajrakWajrak

16 5

Już czerwony ekspres postara się, żeby łapki były tak jak trzeba. A jak nie, to czerwony ekspres usunie komentarz. A co tam. Jak się bawić to się bawić. Żałosny pismaczek bez krzty godności. Ma swoje zdziwaczałe, czerwone poglądy i sam nie wie jak ma stanąć. Stąd wychodzi taka sieczka słowna. 17:07, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jak zdażęjak zdażę

5 1

wyższy wpis , Wojraka , będzie jutro usunięty , przez moderatora ,
popieram ten wpis ! ,
facet , nie zna się na dziennikarstwie , potrafi tylko zablokować ,
w swojej niebieskiej ramce .

20:21, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Były sołtys.@Były sołtys.

12 4

Burmistrz celowo wyznaczył termin sesji w tym samym czasie, kiedy było zaplanowane wcześniej spotkanie z planistą w sprawie planu zagospodarowania przestrzennego skarpy przy Jeziorze Klasztornym Małym. Sesja miała być w środę - ale radni nie mieli wziąć udziału w debacie. Deweloper koniecznie chce tam wybudować dwa rzędy bloków - a Burmistrz to mocno popiera. Czyżby miał jakieś powody? 20:25, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LodziaLodzia

10 5

Zobaczcie ormowiec i policjant jak się świetnie dogadali. ..... No przecież w radzie jest za ormowca. To teraz mu robi lola
Najpierw niech pilnuje remontu drogi wojewódzkiej. Bo o sprawach mieszkańców to dopiera na zebraniu sołecki się dowiaduje.
21:27, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Były sołtys.do Były sołtys.

9 4

mówisz o tych badziewnych inwestycjach? czy mnie pamięć nie myli, ale czy to nie ten radny tak grzmiał że remiza niedopilnowana i potrzebuje już remontu, bo grzyb na ścianie się pojawił?!!!!
A o tej super drodze ulicy Marcina, co TYLKO OSOBÓWKI MOGĄ jeździć, to szkoda pisać. Przykładowa nieudolność i marnotrawstwo pieniędzy. Dwie osobówki się nie mieszczą. Zmarnowali okazję, żeby zrobić kawałek dobrej drogi pomiędzy drogą powiatową i wojewódzką, dla wszystkich pojazdów również dla ciężarówek.
Jeżeli uważasz, że sukcesem jest układanie płyt jumbo na drogach, to sobie te płyty zabierz, a ja poproszę asfalt taki sam jak masz pod domem. Jeżeli gminę stać na marmury (czy inny badziew włoski za grubą kasę) w centrum, to stać gminę na asfalt w sołectwach.
21:39, 29.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZbychoZbycho

2 2

To trzeba było sie wybudować przy asfalcie. 21:23, 30.10.2019


socHLipasocHLipa

9 4

taki wniosek jaki radny. nawet liczyć nie umie.
Gratuluje wyborcom. Zakładam że głosować na niego kazał neumann. Czyli wszystko wiadomo kto zagłosował. Przypomnijcie, jak to było z tym Sławkiem: "wyborca nie myśli (idi..)...., jak powiemy że .... to zagłosują jak każemy". Czy to nie tak leciało??!! może niedosłownie, musiałem podkreślenia usunąć, żeby cenzurze nie dać powodu.
21:48, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

10 8

Pani kałużna pouczać chce A wogle nie powinna się odzywać do wyjaśnienia swojej sytuacji z mieszkaniem 00:49, 30.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XygXyg

2 0

Tu nie p. Klaudie chodzi jak by co 09:49, 30.10.2019


MancioMancio

2 1

Masz racje mieszkanko lapalic żadnych zasług dla radnego sochy tylko dla byłego sołtys pogodzinskiego który jeździł i widział co trzeba zrobić to on pisał pisma do gminy w sprawie dróg lokalnych szkoda ze zachorował 13:12, 03.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MMAMMA

3 1

To dobrze że radny Socha się tak często wypowiada - inaczej nie wiedzielibyśmy że to osoba myśląca inaczej 08:19, 04.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%