Zamknij

Kartuzy. Sznur samochodów, "kaczuszki", setki maszerujących - kolejny protest kobiet

19:49, 28.10.2020 M.D Aktualizacja: 11:32, 29.10.2020
Skomentuj fot. Magda Dzienisz fot. Magda Dzienisz

Po raz drugi w Kartuzach zorganizowany został protest po decyzji Trybunału Konstytucyjnego ws. aborcji. Tym razem nie tylko pieszy, ale i samochodowy. Przez ponad godzinę przez Kartuzy jechał sznur samochodów z transparentami, głośno trąbiąc. Równocześnie odbyła się piesza demonstracja, która zakończyła się odtańczeniem "kaczuszek" na Rynku.

Demonstrujący spotkali się w środę na kartuskim Rynku. Protest miał formę happeningu: była muzyka, taniec, ale też głośne skandowanie: "J*** PiS", "solidarność naszą bronią", "mamy dość", gwizdy i wuwuzele. Zgromadziły się setki kobiet: młodszych i starszych, matek z dziećmi, byli także wspierający je mężczyźni. Wielu z nich trzymało transparenty z prześmiewczymi, często mocnymi hasłami. W dosadnych słowach wyrażali swój sprzeciw przeciwko polityce PiS i wyrokowi TK dotyczącemu zaostrzenia prawa aborcyjnego.

fot. Magda Dzienisz

"Mamy banery, nie mamy wojska"

Organizatorki protestu zaapelowały do zgromadzonych o spokój i zachowanie zasad reżimu sanitarnego. Podkreślały, że dzisiejszą demonstracją chcą solidaryzować się ze wszystkimi, którzy cierpią przez decyzję rządu.

Dzisiaj nie chodzi już tylko o aborcję czy prawa człowieka. Dziś chcemy solidaryzować się ze wszystkimi protestującymi w Polsce: przedsiębiorcami, branżą gastronomiczną, z kobietami, rolnikami, rodzinami, które potrzebują pomocy, a jej od państwa nie otrzymują. Przeciw wystąpieniu Jarosława Kaczyńskiego, który wprost nawoływał, aby jedni przeciwstawiali się drugim, aby ratować budynki każdym kosztem. Nawoływał do wojny, ale ta wojna jest, tylko nie przybrała takiego kształtu jak na przykład na Białorusi. My mamy banery, ale nie mamy wojska. Dziś chciałabym, abyśmy się wszyscy solidaryzowali, walczyli o nasze prawa, o tę resztkę demokracji, która nam została - mówiła jedna ze współorganizatorek kartuskiej demonstracji.

"Przepraszamy za utrudnienia, mamy rząd do obalenia"

Tym razem do protestujących pieszych dołączyła samochodowa demonstracja. Przez godzinę po Kartuzach jeździły samochody głośno trąbiąc, poruszając się powoli i na awaryjnych światłach. Kierowcy puszczali głośną muzykę, a na maskach widniały plakaty, hasła, pasażerowie trzymali transparenty, flagi, parasolki i wieszaki.

Demonstracja zakończyła się wspólnym odtańczeniem "kaczuszek" na kartuskim Rynku.

fot. Magda Dzienisz

fot. Magda Dzienisz

fot. Magda Dzienisz

fot. Magda Dzienisz

fot. Magda Dzienisz

fot. Magda Dzienisz

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(185)

super dziewczyny!super dziewczyny!

83 87

Nie dajcie się dziewczyny! Ta władza już się kończy. A ten prezes wzywający do obrony pustych kościołów jest co najmniej śmieszny. Kotem niech się zajmie! 20:37, 28.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ObywatelObywatel

36 15

Gdzie są puste kościoły ? 20:51, 28.10.2020


@ OBYWATEL@ OBYWATEL

18 20

Wszyscy pracujecie na to aby były. To tylko kwestia czasu. 21:25, 28.10.2020


Tak dziewczynyTak dziewczyny

13 13

Super dziewczyny, wam się wydaje je wykoleicie Jarka ,a tym czasem on z waszą pomocą dyma wszystkich Polaków. Zrobiliście my przykrywki na jego przepychane ustawy... brawo WY - zajmowały. 22:23, 28.10.2020


reo

DzieciDzieci

76 51

Dzieci rewolucj nie zrobią. Strajk Podstawówki. 20:38, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

obiektywny 876obiektywny 876

17 10

Dzieci, które niewiedzą dlaczego tam są... Nie rodziły, nie są mamami ale widzą, ze potrzebują prawa do aborcji. Młodzież lubi protestować...a długo nie było okazji do takiej zabawy. 06:57, 29.10.2020


żenadażenada

72 49

Julki z Oskarkami część 2 ,nuda.Do szkoły sio! 20:39, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UphagenUphagen

51 30

Nauczyciele z swoimi klasami :) 20:42, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatolaPatola

54 43

znowu te same slogany, wygląda to na tresowanie @łp , moim zdaniem powinni im wypisać na karteczkach te kulturalne słowa je*** coś tam, bo nie którzy już się gubią 20:43, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Juzik Juzik

62 48

Domowe przedszkole się nudzi. Nie chodzą do szkoły to robią sobie dyskotekę. Niewolno tobie smrodzie co wojewodzie. 20:46, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChmmmChmmm

28 46

Szkoda ,że to poszło w tą stronę. Zamiast używać tych dwóch haseł "j....ć PiS i wy.......ć trzeba było użyć na przykład Wolność dla kobiet!!! To by się i niektóre kobiety głosujące na PiS przyłączyły do was. No ,a tu niestety dalej jest skowyt sfrustrowanych ludzików ,którzy przegrali ostatnie wybory. Nic was nie nauczyli ,że polityka anty pisowska nic nie daje tylko jeszcze bardziej motywuje i jednoczy ich elektorat...Szkoda ,że przy okazji tęczowe wynalazki pod wasz marsz się przyłączyły. Jestem prawicowych poglądów,ale tu bym poparł wasz bunt. Żal mi na to wszystko patrzeć bo ci na górze znowu nas skłócili. 20:48, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nick tymczasowyNick tymczasowy

14 4

Przepraszam bardzo, ale jest to wyciągane z kontekstu. Już nikt nie wspomni o „wolność nie zakaz”, „solidarność”, „wybór nie zakaz”, „z kobietami nie wygracie”, „kochać Polskę!”. Co za durne wyciąganie rzeczy z kontekstu! A je*** PiS oraz wy******** chyba się już stało hasłami narodowymi :-) 21:44, 28.10.2020


Raz sierpem, raz Raz sierpem, raz

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Pytanie?Pytanie?

48 51

Hej kobiety gdzie są groby waszych abortowanych dzieci? 20:49, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

20 19

W Twojej chorej wyobraźni. 21:48, 28.10.2020


@Pytanie@Pytanie

26 38

A gdzie jest twój bóg? Możesz mi go pokazać? 20:55, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

50 35

Do Sierakowic wczoraj protestujący przyjechali autobusami , zastanawiam się kto to organizuje i kto za to płaci? 20:56, 28.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Jak to kto?Jak to kto?

20 13

Soros poprzez fundację batorego. 21:14, 28.10.2020


Ja.Ja.

26 25

Byłem w Sierakowicach i nie widziałem żadnego autobusu. Jesteś kłamcą. 21:37, 28.10.2020


zenekzenek

14 10

dwa były !:( 22:05, 28.10.2020


MyslicielMysliciel

26 31

Tak sobie myślę aby poprawić frekwencję to może kobiety toples tak jak w naszej stolicy taka gwiazda była . To jest napewno nowoczesne i postępowe 21:01, 28.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do tzw myślicielaDo tzw myśliciela

11 12

Człowieku myślenie jest przyszłością a ty już w zaswiatach? 21:37, 28.10.2020


@Do tzw myśliciela@Do tzw myśliciela

13 2

logika wypowiedzi powala.. czy też po Twojemu zabija. 21:46, 28.10.2020


@Mysliciel@Mysliciel

12 6

popieram, tylko tak 18+... bo to co tu widzę to nie wiem czy ze średniej wyjdzie.. 21:56, 28.10.2020


PrzeciwPrzeciw

44 27

Hasłom niegodnym kobietom, mężczyznom, młodzieży i dzieci. Jaki wy dajecie dorośli przykład dzieciom, zabierając je na protest, którego nie rozumieją. Rozumieją natomiast słowo „ *%#)!& i to stwierdzenie usłyszycie od SWOICH DZIECIza kilka lat. I tylko sobie za to podziękujecie . Za Brak u waszych dzieci potomstwa tez Sobie podziękujecie . Na takie protesty nie zabiera się dzieci bo to obróci się przeciw was w każdej dziedzinie. Sobie za to podziękujecie. 21:03, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZaZa

7 16

A Ty jesteś jakimś autorytetem w dziedzinie psychologii i pedagogiki? Masz zapewne wszystko poparte wynikami wnikliwych badań? 21:54, 28.10.2020


SerpicoSerpico

10 12

Ty tak serio? Niegodne hasła ? Z tymi Panami z Nowogrodzkiej jak widać nie da się już inaczej. Albo wywieziemy ich na taczkach albo za chwilę będą decydować nawet o tym jakie filmy wypada wyświetlać w kinie a jakie nie. To już przerosło wszelkie granice.Kościół idzie ramie w ramie z PiS i skończy się to tym że te piękne zabytkowe obiekty będą świeciły pustkami bo nikt im już nie zaufa ani nie uwierzy... Dzieciom należy pokazywać że jeśli dzieją się kraju rzeczy nieakceptowalne to trzeba wyjść z domu i głośno zaprotestować ! 22:05, 28.10.2020


piekłopiekło

35 32

moją kobietę też piekło ale wpadła na pomysł żeby się umyć tam gdzie ją piekło i natychmiast ustąpiły jej
te dolegliwości. Polecam wam to dzieciaczki bierzcie kąpiele i prysznice zamiast tych marszy bo jedzie od was nie tylko jadem i nienawiścią. 21:06, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

13 14

Nie masz kobiety, bo takiego prymitywa żadna nie chce. Jedzie od Ciebie chamem.
21:57, 28.10.2020


do koment do koment

42 25

Profanacja godła państwowego była w tej piosence! Dzicz, która nic nie rozumie 21:07, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

profanacjaprofanacja

8 2

To kibole z orzełkiem na piersi i naziści wszechpolscy z flagami! 09:27, 29.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


karnawał karnawał

37 24

Co to ma być to nie ma nic wspólnego z protestem ....spacer po Kartuzach ....DO WARSZAWY NA PROTEST A NIE UŻADZAC SOBIE RYKOWISKO W KARTUZACH żadna z was tam nie pojedzie hahaha pajacować 21:12, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

D/wD/w

6 12

Są tutaj, byś zobaczył, jak jest w Warszawie. 21:59, 28.10.2020


Do karnawałDo karnawał

9 10

Ja p......ę chyba "urządzać"- no tak elektorat pisowski niedouczony jak zwykle MASAKRA 00:33, 29.10.2020


WidzęWidzę

28 33

Że bardzo się uspokajacie tym, że to tylko dzieciaki protestują ,wyzywacie ich, obrażacie i mówicie że to nic nie znaczy. Otóż znaczy. To o ich przyszłość chodzi w której dla was może już nie być miejsca. Wystawią wam rachunek za waszą obłudę. 21:21, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jkdkdcjkdkdc

20 13

po prostu wprowadzicie wasze postulaty w życie, będziecie nas mordować! no brawo! a ten symbol pioruna to rozumiem nowe zastępy SS, no brawo, nic tylko dać wam wybór do waszej NIENAWIŚCI 21:42, 28.10.2020


@jkdkdc@jkdkdc

11 7

Wasz własny jad was zje. 21:59, 28.10.2020


daria@daria@

9 9

,, wykonamy rozwiązannia'' posłanka Magdalena Sroka, jestem załamana po co ona tu jest, nie tylko ja inni też, już dużo osób nie lubią jej zachowania wcale nie pasuje do PiS bardziej do PO, mam nadzieję że skoro nic nie robi to napewno po paru latach posłanką niebędzie, potrafi być miła po wyborach. 21:25, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

6 3

Sroka jest od Gowina, nie jest z PiS,-,u. Gdyby nie to, PiS nie miałby większości. Po prostu Sroka chce być przy korycie. 22:08, 28.10.2020


Lenarcisko Lenarcisko

2 4

„...że skoro nic nie robi ...” ... serio?! PiS to nie moja bajka i nigdy nie będzie, ale obserwując to co się dzieje i rozmawiając z ludźmi wiem jedno. Ta babka *%#)!& jak mały motorek, sama robi więcej niż cały PiS w pomorskim razem wzięty ! Naprawdę to jakis ewenement... 01:40, 29.10.2020


Dobre pytanieDobre pytanie

30 12

Okej, rozumiem ogromne obawy kobiet o wady dziecka, bo urodzi się martwe, czy z wadami genetycznymi ale nie rozumiem zwolenników całkowitej liberalizacji aborcji którzy pewnie też tam maszerują. Dlaczego? Bo dziecko to wpadka? Żeby rodzice nie wiedzieli? No i co z poczuciem odpowiedzialności? 21:26, 28.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

jkdkdcjkdkdc

20 9

ta z tym tranperancikiem to gówniara z wybika chore dziecko, nie wie nawet co pisze 21:30, 28.10.2020


WidziszWidzisz

13 13

Są bardzo proste sposoby aby ograniczyć aborcje: edukacja która wbrew poglądowi tzw. dobrych katolików powoduje że młodzi podchodzą rozważniej do seksu i dostęp do antykoncepcji. Ale działania w naszym kraju idą dokładnie w drugim kierunku. Efekt jest oczywisty. 21:33, 28.10.2020


@Widzisz@Widzisz

10 9

tak widzę.. widzę co wyrabia młodzież i jak udowadnia swoją bezmyślność.

W jakich czasach Ty żyjesz ? każde dziecko, każdy matoł ma dzisiaj internet, dostęp do porno i doskonale wie o co w tym chodzi. 21:52, 28.10.2020


To jest To jest

10 6

Właśnie wasz poziom- uważasz że porno to edukacja seksualna. Załamać się można z ogromu tej ciemnoty! 22:07, 28.10.2020


FilmowiecFilmowiec

10 0

Porno' to jest fikcja. Film fantastyczny. Zaburza wyobrażenie o prawdziwym seksie. 22:49, 28.10.2020


Ktos1Ktos1

31 27

Naród Kaszubski stał się narodem pustym i przepraszam za sformułowanie *%#)!& Nie zgadzam się, że mieszkańcy wyszli na ulice... dzieci wyszły na ulice, dzieci, które jeszcze nie znają życia!! Jest mi wstyd za Kartuzy tzw. mieszkańców i wladze, które to wszystko popierają... pozdrawiam Was wszystkich katolików... katolików dla oka ludzkiego!!! 21:28, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!

5 4

Popieram! Zgadzam się!
22:29, 28.10.2020


PAMIĘTAJCIEPAMIĘTAJCIE

25 13

11 Listopada WIELKI MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI w Warszawie!, tzw strefa wolna od lewactwa, żadnych niemców i eSSesmanów, sami Polacy!!! Normalna mowa, Normalny umysł, żadnego skakania po drzewach, żadnych qu rev sorosowych!!! Nas jest więcej!!! RZĄDY POPiSu i Lewicy się skończą! 21:28, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

balbal

8 10

nazistów? Pewnie. Jarek będzie zadowolony. 21:36, 28.10.2020


PAMIĘTAJCIEPAMIĘTAJCIE

14 5

Jarek nie jest zaproszony, od kiedy wprowadził ustawę 5tka dla małp, stał się tak samo jak wy lewakiem! 21:50, 28.10.2020


Don PabloDon Pablo

25 11

Większość osób które są na tych protestach krytykowali rolników za blokady dróg. Że karetki nie dojadą, że tamto śramto a sami to robią. Hipokryzja level expert... 21:37, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PopieramPopieram

6 8

No wcale nie żadna hipokryzja, bo dziewczyna powiedziała przez mikrofon, ze na hasło KARETKA robimy korytarz życia. Proszę się nie wypowiadać jak się nie ma pojecia o czymś się mówi!!! 21:59, 28.10.2020


KAbaretKAbaret

2 0

teraz się uśmiałem z tym korytarzem życia... ale że chodziło o korytarz życia dla kogo? Bo na pewno nie dla nienarodzonych dzieci. 15:15, 29.10.2020


mamy dość!mamy dość!

18 34

Nie można dać się poniżać. Dlatego szacunek dla wszystkich protestujących. To jest nasz kraj nie jakiegoś poddziadziałego @#$$@ który nie ogarnia rzeczywistości. Rozwalili ten kraj, rujnują firmy, niszczą ludziom życie - ile można?! 21:41, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@mamy dość!@mamy dość!

11 8

w takim razie zastosuj jedno z własnych haseł "wyp******** !!"

kogo krzywdzą ? jakie firmy rujnują ?? KONKRETNE PRZYKŁADY POPROSZĘ !! 21:48, 28.10.2020


buhehebuhehe

10 8

sami się poniżacie.

Konstytucji manifestacjami nie zmienicie ale chyba jesteście za tępe by to zrozumieć. 21:50, 28.10.2020


StopStop

44 19

ABORCJA TO MORDOWANIE LUDZI 21:43, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

34 16

2 argumenty... "Jeb.ć PiS" i "Wypi....lać"... Szkoda słów. Przychodzą z dziećmi i przyśpiewują "piosenki" cypisa. MaDki z dziećmi oraz gimby to 90% tego protestu. Szanujcie się kobiety. 21:44, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZiziZizi

24 30

Hej trolle zasrane! Na nic innego was nie stać tylko obelgi w stosunku do tych młodych ludzi? Prymitywy.
A dla protestujących wielki szacunku i BRAWOOOO! Tak trzymać! 21:50, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wonwon

20 14

bujaj się agresywny lewaku!!! 21:51, 28.10.2020


To ja To ja

38 20

Za robotę by się wzięli albo za naukę chociaz 21:54, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Żałosne Żałosne

6 9

Chyba 60 minut w godzinach wieczornych nikogo nie zbawi!!! Ty w tym czasie pewnie siedzisz przed TV i drapiesz się nie powiem po czym!!! 22:01, 28.10.2020


Także mówię wamTakże mówię wam

38 16

Średnia wieku 15+ te mają najwięcej do powiedzenia i najwięcej w życiu przeszły. Do szkoły nie muszą chodzić, nie mają co robić to im się we łbach przewraca. Rzenadjeee 21:57, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


hektorhektor

30 14

egoistyczne postulaty dla samolubów tylko JA JA JA , co to za hasła?? To już jak robicie happening, to już lepsze hasło byłoby DOMAGAMY SIĘ FRYTEK, no to jest ten poziom umysłu 22:03, 28.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

a mają krzyczeća mają krzyczeć

10 7

Jarek jarek jarek? 22:12, 28.10.2020


@hektor@hektor

7 12

Ale za to Ty się wykazałeś poziomem umysłu przeżartego używkami, jak u konserwatywnego dziada z mównicy sejmowej. 22:16, 28.10.2020


skdskd

4 3

dziad to twój stary! 06:41, 29.10.2020


Popieram!Popieram!

23 32

Kochani piszą o Was w prasie ogólnopolskiej, że protesty są od Kartuz po Kraśnik. Brawo! 22:10, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


#Hime#Hime

0 2

Zdziecinniały to jest Wasz Prezes Polski. Już demencja się zaczyna. Pytał w sejmie, kim jest wysoka blondyna, a chodziło o posłankę Barbarę Nowacką, której Matka zginęła w katastrofie razem z jego bratem. 22:20, 28.10.2020


... ...

25 24

Trzeba powiedzieć jasno. Kompromis w sprawie aborcji w Polsce według mnie był dobrym rozwiązaniem. Wiadomo, gdy osiągamy kompromis żadna ze stron nie jest zadowolona. Zawsze pozostaje niedosyt. Ale na tym polegaja kompromisy. Jeśli chodzi o same strajki to uważam, że wśród osób strajkujących pojawiają się osoby, które wykorzystując okazję chcą całkowitej likwidacji kościoła i wiary katolickiej. Niepotrzebne były ataki na księży, na kościoły... Czy osoba która walczy tylko o wybór czy może wykonać aborcję czy nie, ma w sobie aż taką złość na kościół? Wulgarne hasła i krzyki o jakiejś wojnie... Czy wy naprawdę historii nie znacie głosząc takie hasła? 22:19, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

7 9

Niepotrzebnie Kościół i kler wtrącają się do polityki i spraw Państwa. Niepotrzebnie też narzucają całemu społeczeństwu, jak ma żyć. W dodatku sami popełniają straszne grzechy, zwłaszcza ci na górze.
22:25, 28.10.2020


@ Do wyżej@ Do wyżej

8 4

a kadzie i kiedy to robią ?

jeszcze niedawno latałeś z konstytucja a dzisiaj masz ją gdzieś i namawiasz do jej ŁAMANIA !
22:44, 28.10.2020


nie zapięte pasy i bnie zapięte pasy i b

21 14

A teraz ładnie i solidarnie proszę Julkom i Oskarkom po mandaciku z tytułu nie zapiętych pasów oraz z powodu braku masek na facjatach (nawet w samochodach...). Dowodów - zdjęć jest aż nadto, razem z tablicami rejestracyjnymi. Podstawa prawna Art. 39 ust 2, art. 45 ust. 2 pkt 3 ustawy z 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym. 22:23, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OjejOjej

4 8

Podnieciłeś się? 22:27, 28.10.2020


@Ojej@Ojej

3 4

nie każdym jest sfrustrowanym małolatem i nie każdy musi klepać przed monitorem... filmy i renia rączkowska to kiepskie połączenie.



22:49, 28.10.2020


Stajszevsczi BoysStajszevsczi Boys

18 7

Skąd się wzięła ta GŁUPOTA?
Czy PRYMITYW to HOŁOTA?
Strasznie kłębi mi się w głowie
- wypier... ja nie powiem,
bo KULTURĘ mam w sobie. 22:36, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RAZ sierpem, RAZRAZ sierpem, RAZ

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


⚡super⚡⚡super⚡

12 13

Robicie na złość prezesowi-a przynajmniej tak wam się wydaję. Bo tak naprawdę działacie zgodnie z jego scenariuszem! Doskonale odwracacie uwagę od tego co oni szykują dla Polaków. Obudzicie się, ale z strzykawką w dupie. 22:37, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TolerancjaTolerancja

21 10

Tolerancja jest tylko w sytuacji gdy lewak , lgbciak i inny komuch wyzywa , bije , niszczy symbole religijne i również narodowe!! W tym wypadku to jest wolność słowa i walka o lepsze życie. Jak druga strona mówi co myśli to to już jest "faszyzm" "nazizm" "ciemnogród" katotalib!!!!! Brawo frustraci!!! Putin śpi lepiej, a i Markeli się lepiej na duszy zrobiło ??? 22:41, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie rozumieszNie rozumiesz

6 13

Ludzie chcą mieć wolny wybór i równe prawa. Nie chcą by im narzucać, jak mają żyć, a Kościół i kler oraz prawacy to robią. Wprowadzają zakazy i chcą, by każdy żył, tak oni. W demokracji trzeba dbać o każdą grupę społeczną. Nikt nikomu nie zakazuje chodzić do kościoła, czy mieć dziesięcioro dzieci. Nikt nikomu nie każe wywieszać tęczowej flagi. Ale niestety, gdy są zakazy, to jest bunt, a gdy nikt Cię nie słucha zaczynasz krzyczeć i zwracać na siebie uwagę, często w szokujący sposób. 22:58, 28.10.2020


@Nie rozumiesz@Nie rozumiesz

10 4

kto wprowadza zakazy ? Co robi kościół ?? dawaj konkretne przykłady ! Konstytucja od ponad 20 lat jest niezmienna !!!

Ty coś o tolerancji próbujesz pisać czy mi się tylko tak wydaje ? Niszczycie pomniki, kościoły, nawet pomnik Jana Pawła II został ZBEZCZESZCZONY !!

Dla tego co reprezentujecie nie ma SZACUNKU ani TOLERANCJI, powinnyście dostać po łapach i prace społeczne.


23:23, 28.10.2020


zmianazmiana

19 29

To jest czas potężnej zmiany. Dziewczyny, dzięki wam może się wydarzyć coś ważnego. Nie dajcie się, nie dajcie sobie wmówić, że się nie da, bo to już się dzieje. Olejcie hejterów, którzy nigdy nie ruszyli du**Y żeby coś zrobić. PiS już wie, że przegrał, kościół też wie, że już przegrał, bo oni w tym szaleństwie chcą bronić budynków. Nie ludzi, tylko budynków. Pogubili się zupełnie, bo za chwilę zostaną sami z tymi budynkami, które będą świecić pustkami. Także następuje potężna zmiana. Dzięki Wam! Brawo dla was wszystkich, bo to już był najwyższy czas. 23:00, 28.10.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

@zmiana@zmiana

9 5

*%#)!& zachowaniem konstytucji nie zmienisz, tracicie czas i energię bo prosto mówiąc jesteście ZA GŁUPIE by cokolwiek zdziałać. 23:18, 28.10.2020


Tak tak Tak tak

9 6

Koniec Kościoła powiadasz. Oj malutki człowieczku 23:29, 28.10.2020


@@zmiana@@zmiana

3 10

A ty ślepy czy co? To się już dzieje. 23:30, 28.10.2020


do @@zmianado @@zmiana

7 3

co się dzieje ? KONKRETNIE 00:20, 29.10.2020


serpicoserpico

9 5

no dzieje się to samo co za czasów Hitlera i Stalina, Hitler powiedział zniszczymy wasze kościoły spalimy wasze wioski, wszyscy będą nazistami o aryjskich rysach twarzy, to samo Stalin, zniszczymy was, będą same zakazy, nasza wspaniała młodzież socjalistyczna was przejmie. No znowu ogłosili, że kościół zostanie zniszczony no i znowu przegrają, ale jeszcze o tym nie wiedzą, są opętani nową ideologią, trzeba poczekać na trupy tej rewolucji 06:18, 29.10.2020


Taka zmianaTaka zmiana

3 0

nooo... elektorat z gimnazjum (tak wiem, te szkoły już nie istnieją)
Ciekawe ile z nich przeczytało USTAWĘ ZASADNICZĄ, i ile z nich wie, co to w ogóle jest USTAWA ZASADNICZA, no i na koniec, czy wiedzą o co tak na prawdę w tym chodzi, bo już dawno na daleki plan zeszło dobro kobiet i nienarodzonych dzieci. Teraz komuś zaświtało w głowie, że może zrobić rewolucję i obalić rząd. Żadna władza nie podda się bez walki, Wy jesteście skazani na porażkę, bo Wasi liderzy, zostaną "kupieni" przez rządzących- bo każda władza korumpuje, by osiągnąć swoje korzyści, a Wy dalej będziecie w ciemnej du...e. 14:35, 29.10.2020


,,,,,,,,

23 16

Posłuchajcie panie wasze hasła i zachowanie jest tak żałosne, że widząc to i słysząc nawet wibrator by opadł. 23:01, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


......

18 12

Aż tak walczycie o prawo zabijania własnych dzieci ? Wstyd! A na PiS nie trzeba było głosować jak były wybory, tyle Polaków było za nimi to teraz macie 23:17, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

8 9

Jak nie wiesz o co chodzi to po co się wypowiadasz? 23:26, 28.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@@

9 7

Rolnicy potrafią się lepiej zachować niż kobiety! Wstyd 00:00, 29.10.2020


LudzieLudzie

9 9

Mysleliscie ze to ze wam dali 500+ i te wszystkie inne to z dobrego serca. Korupcja wobec ludu. Zebyscie uwierzyli ze sa dobrzy. A gdzie ojciec narodu, przecież to prezydent to on ma wladze a nie jakiś kurdupel z mania wielkosci. 23:50, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@Ludzie@Ludzie

6 6

w której Ty jesteś klasie że Cie w szkole jeszcze o podziale władzy nie uczyli ? 00:19, 29.10.2020


Ty żadnejTy żadnej

6 0

klasy musiałeś nie kończyć. A dzieciaki mówią to co ich rodzice myślą 09:29, 29.10.2020


Nie wiemNie wiem

22 8

Może ktoś mi wyjaśnić o co chodzi bo do końca się nie znam. Czyli dzisiaj wyszli ludzie krzyczeć żeby złamać konstytucję??! Kurde to chyba ci sami co chodzili w koszulkach kontytucja i tak bardzo jej bronili???!! O co kaman 00:14, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

23 9

do lekcji drogie dzieci... 00:33, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NienawidzęNienawidzę

2 15

PiS to Arka Gdynia 00:48, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


EWAWUNIAEWAWUNIA

14 25

Dajcie już spokój , DZIEWCZYNY i tak są górą (wszyscy kochamy dzieci ,ale wybór jest Mój !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nie Twój) . ***** *** 02:17, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SumienieSumienie

28 9

Kobieto sama sobie przeczysz. Jaki może być inny wybór niż ZA ŻYCIEM? To jasne, co tu wybierać? Powiem Ci.. ANI Z PISEM, ANI Z KLEREM - TY WALCZYSZ ZE SWOIM SUMIENIEM! 03:03, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadzioTadzio

12 25

Popieram Was . Brawo. 05:32, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Lechia GdańskLechia Gdańsk

32 9

na zdjęciach widać dwóch ludków w czerwonej czapeczce z orzełkiem, i kurtce, która na plecach biało -czerwony znak z kotwicą powstańczą, jeśli dowiemy się, że to kibice, którzy zhańbili Polskie znaki narodowe, uprzedzam szaliki będą wam odebrane i ZAKAZ WEJŚCIA NA STADION LECHII, żadna łajza nie będzie hańbić naszych barw!! jednym znanym wam słowem to zakomunikujemy wypier...
06:12, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pałowaćpałować

15 5

niech założą damskie ciuszki w kolorze tęczy :))))) 06:31, 29.10.2020


matoły do szkoły!!matoły do szkoły!!

18 8

Pustogłowie nic tylko przemoc i nienawiść
Feminist for Life
Alice Paul: aborcja jest ostatecznym wyzyskiem kobiet 07:01, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Weronika G.Weronika G.

14 23

Chciałam tu nie wchodzić i tego nie czytać. Jako jedna z organizatorek protestu chciałam jednak napisać kilka słów do wszystkich tych, którzy kierują w NASZĄ stronę wszelkie złośliwe komentarze.

Te komentarze mnie nie bolą, wypływają drugą stroną, gdybym miała brać wszystko do siebie, to dawno bym już się poddała i - tak jak niektórzy, leżała teraz w domu oglądając TV. Boli mnie za to wiele innych rzeczy.

Zamknięcie niektórych w jakiejś bańce światopoglądowej i nawet brak podjęcia próby zrozumienia drugiej strony. Opieranie swojego zdania na poglądach danej jednostki i to - podkreślam - wyrwanych poglądach z kontekstu.
Naprawdę dalej są ludzie, którzy myślą, że walczymy o zabijanie dzieci? Czy chociaż raz powiedziałam coś o tym, że aborcja powinna być legalna? Takie wyrywanie rzeczy z kontekstu właśnie jest najbardziej niebezpieczne. Właśnie to może doprowadzić do nienawiści między ludźmi.
Wczoraj powiedziałam, że walczymy o coś więcej, walczymy z chorą ideologią, która aktualnie panuje w Naszym Państwie, z łamaniem Praw KAŻDEGO Człowieka. Z tym, że władza zamiast zająć się pandemią, tym co powinna, zakrywa fakty, np.: ilości zachorowań, to, że - każdego dnia - przed szpitalami ludzie z zapaleniem płuc czekają po kilkanaście godzin w karetkach, to, że w szpitalach nie ma miejsc, że zamiast zająć się służbą zdrowia, nawołują ludzi do wojny między sobą, to, że ludzie umierają, że gospodarka pada, że nie wiedzą, co mają robić, że po prostu PRZEGRALI. I zamiast się przyznać do swojej porażki, ciągną NAS wszystkich za sobą w dół.

Naprawdę niektórzy nadal myślą, że walczymy z KOŚCIOŁEM? Każdy, kto mnie zna wie, że SAMA CHODZĘ DO KOŚCIOŁA, uwaga, lepiej - zawsze udzielałam się w parafii jak mogłam, pomagałam ludziom. Obecnie pomagam jako wolontariusz ogólnopolskiej fundacji. I nadal ludzie myślą, że wejdę do KOŚCIOŁA i będę Go niszczyć? Nadal myślą, że chce zabijać dzieci?

Komentarz dot tego, skąd idą pieniądze na protesty - odpowiem - wykładam z własnej kieszeni wszelkie moje oszczędności, bo wiem, że walczę o coś więcej i wiem, że warto zainwestować w wolność KAŻDEGO CZŁOWIEKA, w Polskę.

Walczę o to, żeby ludzie się szanowali, bez agresji. Wulgarne słowa? Naprawdę nikt z osób je krytykujących - nigdy nie przeklinał? Bo co, kobiecie nie wypada? A co? kobieta jest gorsza od innych? Chciałabym, żeby każdy z osób, które krytykują moją mowę, używał przekleństw tylko w takim wypadku, jak ja. I powtarzam, my mamy banery i głos, a władza wysyła przeciwko nam wojsko, władza ma broń.

Kolejna sprawa - jeśli niektórzy mają odwagę krytykować innych - to niech mają odwagę nie robić tego anonimowo. Anonimowo każdy jest nagle najważniejszy. Jest mi wstyd - nie za siebie, jest mi wstyd za wszystkich tych, którzy nadal wierzą ślepo w to, że jesteśmy bandą niewykształconych chuliganów, którzy chcą zabijać dzieci. Osoby, które mnie znają, wiedzą także, jakie ciężkie mam studia, jakim gronem mądrych ludzi się otaczam - i te właśnie osoby, tym bardziej popierają to, co robię.

Nie zniszczyliśmy w Kartuzach nic, żadnego mienia, nie weszliśmy do KOŚCIOŁA, mieliśmy maseczki, którymi zakrywaliśmy USTA I NOS. Mieszkańcy pokazali, jakimi są kulturalnymi ludźmi, pokazali, że nie zgadzają się na agresję, a są po prostu wkurzeni na to, co dzieje się w tym kraju. Bronimy CZŁOWIEKA, bronimy POLSKI. Jedyne, co zniszczyliśmy, to może pogląd, że mniejsze miasta nie mają swojego zdania.

Polecam się wszystkim raz jeszcze zastanowić, czy takiego kraju chcą, takiego, w którym nawołuje się do wzajemnego zabijania. Poglądy na każdy temat zawsze były i - zawsze będą różne. Każdy ma prawo do swojego zdania w trudnych tematach, ale w kwestii braku szacunku do drugiego człowieka myślę, że każdy powinien mieć pogląd jeden- szanujmy siebie i nie dajmy sobą manipulować.

08:14, 29.10.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

anonimowo :))))anonimowo :))))

16 8

KAJA GODEK , może być :)))) współczuje zmęczenia. Kaja Godek ma dzieci, domofon na jej osiedlu cały czas dzwoni, lecą wyzwiska i wyzywanie, w nocy nie dają spać, musiała się przenieść gdzie indziej bo nie dają jej żyć, więc nie mów jak ci źle, bo nawet nie doświadczyłaś hejtu, prześladowania! 08:24, 29.10.2020


Tak trzymać !Tak trzymać !

6 11

Dziewczyny to do was należy przyszłość. Jestem matką i jestem dumna z młodych ludzi. Kaja Godek jest jedną z osób najbardziej odpowiedzialnych za to co się dzieje. Wiedziała na co się decyduje. 09:04, 29.10.2020


Daria.Daria.

5 11

Pani/Panie ANONIMOWY
Proszę przeczytać wszystkie komentarze, zastanowić się i jeszcze raz spojrzeć na swój komentarz. Są różne rodzaje hejtu, proszę się doedukować. 09:06, 29.10.2020


@Weronika.@Weronika.

9 1

Ale przecież Waszym nadrzędnym celem jest odsunięcie obecnej władzy bo ... chce zaostrzyć prawo aborcyjne. To, że Ty nie mówisz o legalnej aborcji, może posłuchaj wypowiedzi innych osób protestujących, nawet w mediach się wypowiadają na ten temat, i to nie było w TVPis.
Wraz z ilością uczestników na ulicach, pojawiają się kolejne postulaty.
Protesty, które się odbywają w całym kraju wskazują, że mamy do czynienia również z fanatykami, to że u nas nie dewastowano mienia, nie wchodzono do świątyń, no cóż jeszcze to nastąpi, bo pojawią się "gościnnie" tacy prowokatorzy, bo tu będzie łatwiej, i tu będzie łatwiej zszokować społeczność, a to doprowadzi do kolejnej eskalacji przeciwników i zwolenników a o to przecież chodzi, aby szokować.
Niezrozumienie tego co chcecie wywalczyć wiąże się tylko i wyłącznie z powodu braku porozumienia, oraz przekazu informacji. Popadamy ze skrajności w skrajność.
Głównym zapalnikiem jest Wasza walka o... nazwę to rozszerzoną aborcję, dla jednych to tylko aborcja, a dla innych zabijanie. Fanatycy, którzy krzyczą żądamy wolności w podejmowaniu decyzji, zakłócają nabożeństwa, domagają się, aby aborcja była powszechna i dostępna bez ograniczeń, i to głównie ich przekaz trafia do przeciwników i do mediów. Poza tym piszesz, że jesteś osobą wykształconą, opowiedz swoje wrażenia na temat zabicia dziecka w 22 tygodniu ciąży, gdy wykryto, że dziecko prawdopodobnie urodzi się z zespołem Downa. Tak, walczycie o możliwość zachowania podjęcia takiej decyzji. Opisz tutaj wszystkim jak taki zabieg się odbywa, oraz napisz, co dzieje się gdy płód z nie do końca wykształconymi płucami znajdzie się poza łonem matki, co się z nim dzieje, oraz w którym momencie życie z niego uchodzi- Pisze o tym bo pojawiają się na banerach hasła: piekło kobiet, chyba że tam jest napisane piekło dla kobiet.
Teza, bronimy człowieka... ja to słabo widzę, człowiek jako istota ludzka, najbardziej rozwinięty gatunek na ziemi, eliminuje ze swojego gatunku osobniki słabe, chore, nierozwinięte, bezbronne.
Dziś pewna kobieta powiedziała mi, dlaczego nie walczą o zabijanie tych, którzy mogą się bronić?
Zastanawia mnie też, gdzie były te tłumy, gdy matki niepełnosprawnych dzieci walczyły na korytarzach sejmowych o godne środki na utrzymanie swoich dzieci. Dzieci, które postanowiły urodzić pomimo wiedzy, że będą niepełnosprawne, no gdzie te tłumy były?
Szacunek jest ważny, ale jak nazwać demolowanie świątyń? Ekspresją wyrażania swoich uczuć?
Te wielkie hasła o których piszesz, Bronimy człowieka (cały czas z tyłu głowy mam, aborcję tego dziecka w 22 tyg. ciąży) bronimy Polski (przed kim? póki co jesteśmy skłóconym narodem, bo są ludzie, którzy dają sobą manipulować po jednej jak i drugiej stronie, a napędzają ich fanatycy swojej wizji społeczeństwa i dążą do tego aby te założenia osiągnąć.)
Zauważ też, że te protesty mają tylko jeden przekaz, zaostrzenie ustawy antyaborcyjnej i walka z kościołem. I taki przekaz płynie z ust liderów/organizatorów tego protestu.
Nie ma propozycji zmiany ustawy, są tylko hasła.
W ten protest włączają się "elity" polityczne, gdyby chodziło o dobro człowieka, już dawno na tych banerach wypisane byłby by proponowane rozwiązania, a w tej chwili mamy krzykaczy, którzy chcą odsunąć od władzy obecny rząd, posadowić "swoich" i wtedy zrobimy porządek - nie wyczuwasz tu jakiegoś nieporozumienia? Najpierw obalamy rząd, potem ustanawiamy "nasz rząd". Żyje już parę lat w tym kraju, i oprócz zmian na mównicy, oraz twarzy przed szklanym ekranem, nie ma skoku jakościowego w sposobie rządzących, ich nadrzędnym celem jest utrzymanie władzy, tak obaliliśmy komunizm, ale co z tego skoro metody rządzenia tym krajem nie uległy zmianie od tego czasu? 11:54, 29.10.2020


No noNo no

3 0

Tak tak kochana, tylko nie wiem czy zdajesz sobie sprawę , że będąc współorganizatorka takich marszów dokladasz swoją cegiełkę do największego szykanowania i hejtu Kościoła, którego tak niby szanujesz!!??? Od lat 70 nie było takiej nagonki na kościół jak jest teraz. Ludzie to widzą i żebyś nie była zdziwiona jak ktoś raz przed kościołem kulturalnie i w waszym stylu powie do ciebie "Wypie.....j"!!!! 17:16, 29.10.2020


Szef SEKTY/ Mafii Szef SEKTY/ Mafii

0 2

niszczy Polskę i szczuje na siebie Polaków od bardzo dawna !!
Jeszcze nigdy w historii najbliższe osoby w rodzinach nie były tak skłócone jak obecnie dzięki SZCZUJNI PisKler.
Szczujnia pisowska wspierana przez szczujnię klerykalną to jest potężne ZŁO zaprzeczające wartościom humanitarnym i chrześcijańskim.
Walka z tą dwugłową hydrą jest obowiązkiem każdego uczciwego człowieka. Z Bożą pomocą oczyścimy to gniazdo żmij.
Nie dajmy się ciągle oszukiwać przebranym za uczciwych ludzi ŁAJDAKOM. 00:09, 30.10.2020


łoter gatełoter gate

15 9

gdzie jesteście LEWACKIE BELFRY z Klasztornej??? to wasza kulturalna i tak wyedukowana młodzież że ho ho, za mało szóstek stawiacie, a wiecie o kim mówię, kto dostawał same szóstki i wzorowe zachowanie :))) Przecież znacie te mechanizmy przetestowane za Komuny, kto dostawał awanse w pracy i z jakiego ideologicznego, bądź przynależności partyjnej powodu! BRAWO WY! róbcie tak dalej, mam nadzieje, że na ich postulat WYBORU eutanazji też się załapiecie!
jakbym chciał wyprać głowę dziecku, to wysłałbym go do sekty, a nie szkoły, a tu widać, że szkoła to to samo co sekta! 08:19, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jazgoczjazgocz

4 7

Jazgocz- to nic nie da 09:05, 29.10.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

14 11

Taka drobna uwaga do artykułu...
Redakcja Expressu Kaszubskiego kolejny raz tak radośnie i pięknie pisze o MARSZACH PROABORCYJNO-COVIDOWYCH, tak wdzięcznie i z taką dumą do nich zachęca, że chyba idzie na kolejny rekord zakażeń w pow. kartuskim! Dzięki takiej "pracy" tej redakcji powiat kartuski szybko dojdzie do tysiąca zakażeń dziennie! Brawo oni..! 08:25, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODPOWIEDZIALNOŚĆODPOWIEDZIALNOŚĆ

22 6

Ktoś kto nawołuje do rewolucji, musi liczyć się z KONSEKWENCJAMI
Ktoś kto dokonuje zabicia własnego dziecka, musi liczyć się z KONSEKWENCJAMI (trauma, stany psychiczne, moralne, prawne, zdrowotne)

Trzy razy poMYŚL potem zrób!
Emocje to tylko paliwo, które kiedyś się wypali, albo spali nas wszystkich! 08:44, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mieszkaniec powiatu@mieszkaniec powiatu

11 15

To nie redakcja. Podziękuj panu prezesowi, który swoimi *%#)!& decyzjami wyprowadził ludzi na ulice. To on i tylko on za to odpowiada. 08:44, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KMMKMM

16 9

Nie rozumiem matki mogą tam prowadzić swoje dzieci! Kilkuletnie, które nie rozumieją o co chodzi, czy też nastoletnie, które za kilka lat mają zostać matkami? Czy te dzieci zadają pytania : ile moich sióstr czy braci już zabiłaś? 09:01, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@KMM@KMM

14 7

Albo pytanie, czy ja bym teraz żyła ?czy gdybyś miała kiedyś taką możliwość zabilabys mnie ? 09:04, 29.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OlfazOlfaz

3 5

Jeśli dziś możesz przeczytać ten artykuł i zabrać głos, znaczy że twój płód nie był uszkodzony i urodziłaś się zdrowa. 10:05, 29.10.2020


@Olfaz@Olfaz

1 3

Niekoniecznie, bo jak ja się urodziłem to była możliwość aborcji "ze względów spolecznych" czyli np z biedy 12:08, 29.10.2020


Karnawał Karnawał

13 5

Nie jestem za PIS ale o co wam chodzi o aborcje na życzenie ..... posłuchajcie tego https://youtu.be/IZa4PFz4dPQ 09:10, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LiśćLiść

21 5

Przykre i smutne, że taka rzesza ludzi nie potrafi się zebrać dla ratowania życia... Dlaczego nie ma tych osób podczas oddawania krwi lub szpiku... 09:12, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

postronnypostronny

25 7

To jest rzeczywiście piekło KOBIET, najpierw nawoływanie do wyboru zabicia własnego dziecka dajmy na to DZIEWCZYNKI, potem zniszczenie KOBIETY Kaji Godek i innych KOBIET co są innego zdanie
No super już się nabrałem ? że tu chodzi o prawa kobiet ? słowem LIKWIDUJĄC KOBIETY POPIERAMY KOBIETY ?
ale was te stare dziady masony z Londynu urabiają, to tylko mogło powstać w takiej tępej głowie dziada SOROSA, patrzcie jak ten stary dziad niszczy wasze głowy, to z jednym postulatem feministycznym muszę się z wami zgodzić, za piekłem, aborcją itd czasem rzeczywiście stoi facet! 09:14, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

11 7

Do @mieszkaniec powiatu.
To opozycja i związane z nią redakcje, jak np. redakcja Expressu Kaszubskiego mimo, że przedstawiają się jako JEDYNA MĄDRA I ODPOWIEDZIALNA SIŁA W POLSCE, namawiają najmniej uświadomioną część społeczeństwa, czyli głównie DZIECI I MŁODZIEŻ do jak najliczniejszego wychodzenia na ulice i place, gdzie o zakażenie BARDZO ŁATWO, a jakby tego było mało, to jeszcze zachęcają w tych miejscach do głośnych krzyków na całe gardło treści nie mających nic wspólnego nie tylko z kulturą tradycyjnie europejską, ale nawet z... kultura kloszardów... TAKIE ZACHOWANIA SPRZYJAJĄCE SZYBKIEMU ROZSZERZANIU PANDEMII, SĄ NIE TYLKO SKRAJNĄ NIEODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ALE WRĘCZ... SZANTAŻEM POLITYCZNYM WOBEC RODAKÓW MAJĄCYCH INNE, NIŻ LEWICA I LIBERAŁOWIE ZDANIE NA TEMATY ZASADNICZE! 09:35, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nawronawro

23 11

oni daza do likwidacji kosciolow i wiary katolickiej sa wspierani przez lewakow z zachodu 09:37, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@nawro@nawro

5 11

kościół sam się niszczy i to coraz szybciej i coraz skuteczniej 10:55, 29.10.2020


TadekTadek

6 20

Uważajcie dziewczyny w TV PiS już mówią o zakładaniu wam kamieni na szyję jeśli zabieracie głos 09:46, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasiu z lasujasiu z lasu

6 10

Kogiel mogiel !
Temat zastępczy naród skłócony
Maski na mordach i tłum *%#)!&
Lecz wciąż w około roznosi syfa
Tęczowe bydło no i antifa
W baniach się *%#)!& wam matoły ?
Żeby kobitki judzić na kościoły?
Taka piosenka i tak to leci?
Pytam ? Co cioty mają do dzieci
Apel do kobiet mam osobisty
Wasz protest i zryw jest *%#)!&
Popieram z serca i szanuje
Lecz tylko w jednym protestuje
Powiedzieć jedno mam ochotę
Gnajcie od siebie tęczową ciotę
P.S Popieram protest kobiet i rozumiem.
Jednak to jest protest kobiet,a nie tęcz sręcza. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 10:10, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

22 tydzień.22 tydzień.

7 4

No o to Jarkowi przecież chodzi, im więcej będzie takich burd, im więcej zarażonych, tym szybciej będzie wprowadzony stan wyjątkowy i godzina policyjna, posypia się prawdziwe mandaty i się zbiegowisko rozejdzie.
Czy te młodziki 14,15,16,17 lat wiedzą o co chodzi? Bo tu nie chodzi o wolność wyboru, że możesz sobie zrobić tatuaż na tyłku, a potem go usunąć.
Te starsze, mocno krzyczące to też maja w d... tą wolność, tu chodzi o władzę i kto ją dzierży, bo zawsze chodzi o to, aby dorwać się do koryta.
A obecna opozycja, no cóż dla nich nie liczy się o co Wy walczycie, ale o to by odsunąć Kaczyńskiego i przejąc władzę.
Tych walczących naprawdę o prawo do życia jest niewiele, większość z nich walczy o prawo bezkarnego zamordowania
10:26, 29.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NieczUBekNieczUBek

5 2

Te młodziki są na wagarach! Do szkoły! Art. 165 KK. Sprowadzenie niebezpieczeństwa powszechnego
§ 1. Kto sprowadza niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia wielu osób albo dla mienia w wielkich rozmiarach:
1) powodując zagrożenie epidemiologiczne lub szerzenie się choroby zakaźnej albo zarazy zwierzęcej lub roślinnej...
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
...
§ 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 jest śmierć człowieka lub ciężki uszczerbek na zdrowiu wielu osób, sprawca podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.
11:13, 29.10.2020


22 tydzień.22 tydzień.

0 2

No paragrafy ładnie wyglądają, tylko powiedz mi czy to jest na podstawie ustawy, którą próbują od pół roku zmienić w sejmie, aby wydawane rozporzadzenia miały podstawę w USTAWIE ZASADNICZEJ?
Bo nie czytałem ostatnio proponowanych zmian, a do tej pory wszelkie sankcje mogły dotyczyć tylko osób, które są określone i zdefiniowane jako nosiciele wirusa.
W innym przypadku, jest to łamanie prawa na które sie powołujesz.
Stan epidemii, czy tam różowa czy czerwona strefa nie są żadnymi nadzwyczajnymi stanami, jak stan klęski żywiołowej, czy stan wyjątkowy, stan epidemii tylko dla słuzby zdrowia oznacza podwyższony stan gotowości w której mogą obowiązywac inne zasady działania, nic więcej. 12:56, 29.10.2020


Strong3Strong3

15 4

Ciekawe ile z tych protestujących i oskarżających kościół panienek i panien, będzie leciało i płakało, że ksiądz nie chce im dać ślubu kościelnego, bo ona sobie wymarzyła, że będzie przed ołtarzem w pięknej białej sukni.. Przecież przynależność do jakiejkolwiek wspólnoty religijnej nie jest nakazem, a wyborem. 10:30, 29.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PytaniePytanie

3 7

Czy będą chcieli brać ślub w kościele pełnym zgnilizny moralnej. 10:59, 29.10.2020


Strong3Strong3

4 3

@Pytanie
Kościół, to coś więcej niz tylko księża.
Wspominasz o moralności, podam skrajny przykład, kobieta dowiaduje się w 20 tygodniu ciąży, że jej dziecko urodzi się autystyczne, ona podejmuje decyzję, nie chcę takiego dziecka, podejmuje decyzję, że pozbawi życia tą istotę. Gdzie znika wolność dla tego dziecka? Matka dokonuje selekcji jak w hodowli zwierząt. Kiedyś też tak robiono z ludźmi, ale po urodzeniu, bo wtedy medycyna nie istniała.
Jesteśmy ludźmi czy zwierzętami? Bo etap rozwoju jest już na takim poziomie że zachowania barbarzyńskie mamy za soba?
12:26, 29.10.2020


@Strong3@Strong3

3 5

Ktoś powiedział ,że Bóg jest wszędzie ale najmniej jest go w kościele. 12:54, 29.10.2020


Obłąkanego pokurczaObłąkanego pokurcza

5 7

najwyższa pora wywalić na zbitą mordę na śmietnik, bo szczuje do wojny domowej w kraju.
Jego szczujnia działa na maksymalnych obrotach, bydlak łaknie krwawych wydarzeń.
Chciał mieć Budapeszt, ale może mieć Bukareszt !! 10:38, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jakże to podobne:Jakże to podobne:

17 3

W „Mein Kampf” Adolf Hitler napisał: „Państwo musi dbać o to, by ten płodził dzieci, kto jest zdrowy”. Konsekwencją tej myśli było wprowadzenie w samych Niemczech ustawy sterylizacyjnej, a już kilka lat później – mordowanie na masową skalę pacjentów we wszystkich szpitalach psychiatrycznych. 11:07, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Walka z naturąWalka z naturą

18 3

Jakby sobie wyobrazić, że te protestujące kobiety nie polemizują z swoim układem rozrodczym a układem pokarmowym: "mój żołądek, wiec moja doopa nic do tego nie ma" .... a jednak! 11:24, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StrajkkobietStrajkkobiet

4 15

Z faszystami i nazistami to prawica ma dużo więcej wspólnego. Kościół powinien odpowiedzieć za pedofilie, chciwote i zakłamanie. Pozostają bezkarni bo ludzie o ewidentnych brakach w edukacji i ze sposobem myślenia ze średniowiecza im na to pozwalają. Nienawidzą tego czego nie rozumieją czyli między innymi LGBT bo nie mieści się to w ich ciasnych zaściankowych umysłach. Idziemy po zmiany na lepsze. Walczymy o to by uczynić Polskę krajem wolności i nowoczesności, a nie zaściankiem Europy pełnym fundamentalistów, którzy blokują postęp. 11:29, 29.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

nknk

12 3

Średniowiecze to okres, w którym powstawały Uniwersytety, ale ty jako lewacki nieuk, obnażasz tylko swoją ciemnotę i nieuctwo, co w ostateczności prowadzi cię do frustracji, a więc do postaw nazistowskich! 11:54, 29.10.2020


LewakLewak

1 3

W średniowieczu nie można było piardnąć bez pozwolenia księży ??? pisowcy uparli się wyzywać wszystkich którzy się z nimi nie zgadzają od faszystów. Innych ugrupowań nie znacie ??? przypominam że to prawicowcy nie uznają mniejszości a to jest właśnie faszyzm... 16:38, 29.10.2020


??????????????

4 1

Faszyzm lewacki matołku to doktryna, w której w centrum nie jest Naród jako suweren a państwo, tzn tyle, że jako lewak wraz z Jarosławem Kaczyńskim, Donaldem Tuskiem, Szajbus Wielgus i innymi, prześcigacie się w tej doktrynie, zresztą macie wspólny mianownik, co łączy PiS PO i Lewice jeśli chodzi ow Faszyzm??? np chcę narzucić ludziom ustawą covidową faszystowski przymus szczepień, czyli uzurpuje sobie nadużycie władzy nad każdym obywatelem. Nie uznawanie mniejszości nie jest faszyzmem, ponieważ są różne mniejszości, może być mniejszość islamska nawołująca do terroryzmu, może być mniejszość która chce demoralizować dzieci w przedszkolu, a jeszcze inna mniejszość, która chce wszystkim nakazać jeść przymusowo wegetariańskie potrawy. faszyzm zacząłby się gdybym ci siłą prawa narzucił, że masz się uczyć religii, albo, że masz przymusowo jeść mięso, albo przymusowo nosić maseczki, wiedząc, że one przed niczym nie chronią (czyli bez żadnej istotnej przyczyny przymuszam cie do jakiegoś zachowania), ale mając taką władze chciałbym ci to narzucić itd. 18:59, 29.10.2020


KOLEŚKOLEŚ

9 15

GŁOSOWALIŚCIE WSZYSCY NA PIS to teraz macie!!!!
X xX "500 +" macie !!!! 11:36, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

henhen

9 4

ale po co ty sobie te xxx na czole, na twoim pustym dekielku wypisujesz? 11:52, 29.10.2020


OTUAOTUA

11 2

Konstytucja RP. WOLNOŚCI I PRAWA OSOBISTE Art. 38. Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia. TK nie miał innej możliwości. Czy protestujący zdaja sobie sprawę, że zmiana tego artykułu na bardziej "luzacki" może doprowadzić do tego, co w III Rzeszy? Kto ma być wyjęty spod ochrony życia? Chcecie aby uśmiercane były już nie tylko dzieci w łonach ale inne osoby? Inaczej się tego 38 art. nie da zapisać. 11:36, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KONFEDERACJAKONFEDERACJA

5 0

zwykle jak chcieli zwiększyć w mediach sondaże dla Jarka, to wypuszczali do mediów świra TW Bolka i on tam darł jape, że co on tam nie zrobi z tym Jarkiem, i tak zwiększyli poparcie Jarkowi.
Tutaj mamy ten sam scenariusz rządy POPiSu i Lewicy szykują Polakom Totalitaryzm za pomocą ustaw covidowych i zwierzątkowych i jak myślicie co się dzieje, wypuszczają dzieciaków, którzy jak Bolek drzą jape, że co oni nie zrobią, efekt zwiększone poparcie dla POPiSu, także Brawo WY!
PiSowi znowu wzrośnie poparcie! 12:12, 29.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PiS + KonfederacjaPiS + Konfederacja

0 1

w wyścigu o medal większego ZAMORDYSTY. Kogo obstawiacie ??? 23:26, 29.10.2020


rere

1 0

POPiS i Lewica w wyścigu faszyzmu, zamordyzmu i nazizmu, obstawiam PO, 06:58, 30.10.2020


@Weronika G.@Weronika G.

13 2

Ale przecież Waszym nadrzędnym celem jest odsunięcie obecnej władzy bo ... chce zaostrzyć prawo aborcyjne. To, że Ty nie mówisz o legalnej aborcji, może posłuchaj wypowiedzi innych osób protestujących, nawet w mediach się wypowiadają na ten temat, i to nie było w TVPis.
Wraz z ilością uczestników na ulicach, pojawiają się kolejne postulaty.
Protesty, które się odbywają w całym kraju wskazują, że mamy do czynienia również z fanatykami, to że u nas nie dewastowano mienia, nie wchodzono do świątyń, no cóż jeszcze to nastąpi, bo pojawią się "gościnnie" tacy prowokatorzy, bo tu będzie łatwiej, i tu będzie łatwiej zszokować społeczność, a to doprowadzi do kolejnej eskalacji przeciwników i zwolenników a o to przecież chodzi, aby szokować.
Niezrozumienie tego co chcecie wywalczyć wiąże się tylko i wyłącznie z powodu braku porozumienia, oraz przekazu informacji. Popadamy ze skrajności w skrajność.
Głównym zapalnikiem jest Wasza walka o... nazwę to rozszerzoną aborcję, dla jednych to tylko aborcja, a dla innych zabijanie. Fanatycy, którzy krzyczą żądamy wolności w podejmowaniu decyzji, zakłócają nabożeństwa, domagają się, aby aborcja była powszechna i dostępna bez ograniczeń, i to głównie ich przekaz trafia do przeciwników i do mediów. Poza tym piszesz, że jesteś osobą wykształconą, opowiedz swoje wrażenia na temat zabicia dziecka w 22 tygodniu ciąży, gdy wykryto, że dziecko prawdopodobnie urodzi się z zespołem Downa. Tak, walczycie o możliwość zachowania podjęcia takiej decyzji. Opisz tutaj wszystkim jak taki zabieg się odbywa, oraz napisz, co dzieje się gdy płód z nie do końca wykształconymi płucami znajdzie się poza łonem matki, co się z nim dzieje, oraz w którym momencie życie z niego uchodzi- Pisze o tym bo pojawiają się na banerach hasła: piekło kobiet, chyba że tam jest napisane piekło dla kobiet.
Teza, bronimy człowieka... ja to słabo widzę, człowiek jako istota ludzka, najbardziej rozwinięty gatunek na ziemi, eliminuje ze swojego gatunku osobniki słabe, chore, nierozwinięte, bezbronne.
Dziś pewna kobieta powiedziała mi, dlaczego nie walczą o zabijanie tych, którzy mogą się bronić?
Zastanawia mnie też, gdzie były te tłumy, gdy matki niepełnosprawnych dzieci walczyły na korytarzach sejmowych o godne środki na utrzymanie swoich dzieci. Dzieci, które postanowiły urodzić pomimo wiedzy, że będą niepełnosprawne, no gdzie te tłumy były?
Szacunek jest ważny, ale jak nazwać demolowanie świątyń? Ekspresją wyrażania swoich uczuć?
Te wielkie hasła o których piszesz, Bronimy człowieka (cały czas z tyłu głowy mam, aborcję tego dziecka w 22 tyg. ciąży) bronimy Polski (przed kim? póki co jesteśmy skłóconym narodem, bo są ludzie, którzy dają sobą manipulować po jednej jak i drugiej stronie, a napędzają ich fanatycy swojej wizji społeczeństwa i dążą do tego aby te założenia osiągnąć.)
Zauważ też, że te protesty mają tylko jeden przekaz, zaostrzenie ustawy antyaborcyjnej i walka z kościołem. I taki przekaz płynie z ust liderów/organizatorów tego protestu.
Nie ma propozycji zmiany ustawy, są tylko hasła.
W ten protest włączają się "elity" polityczne, gdyby chodziło o dobro człowieka, już dawno na tych banerach wypisane byłby by proponowane rozwiązania, a w tej chwili mamy krzykaczy, którzy chcą odsunąć od władzy obecny rząd, posadowić "swoich" i wtedy zrobimy porządek - nie wyczuwasz tu jakiegoś nieporozumienia? Najpierw obalamy rząd, potem ustanawiamy "nasz rząd". Żyje już parę lat w tym kraju, i oprócz zmian na mównicy, oraz twarzy przed szklanym ekranem, nie ma skoku jakościowego w sposobie rządzących, ich nadrzędnym celem jest utrzymanie władzy, tak obaliliśmy komunizm, ale co z tego skoro metody rządzenia tym krajem nie uległy zmianie od tego czasu?
Być może o to co Ty walczysz, odbiega od głównego nurtu, być może ochrona życia, ochrona wolności jest inaczej pojmowana niż liderów tych demonstracji, ale wówczas co robisz w tym proteście?
Czyżby wróg mojego wroga, jest moim przyjacielem?
Wcześniej były protesty w obronie Konstytucji, a teraz protestujemy przeciwko Konstytucji?
Ustawa antyaborcyjna wymaga pochylenia się nad nią, wiele rzeczy wymaga doprecyzowania, inne rzeczy wymagają rozwiązań nie tylko do momentu gdy dziecko pojawi się na świecie ale również to co się dzieje z nim po urodzeniu, oraz matką, kobiety które zdecydują się urodzić np niepełnosprawne dziecko, powinny mieć zapewnioną opiekę (wszelką), bo to co jest obecnie jest śmiechu warte.
No i 15,16,17 latki z banerami, moje ciało - moja decyzja. Średnia wieku dawne gimnazjum, liceum.
Matki z dziećmi, pewnie mamusia szepcze mu do ucha na dobranoc, gdybym się dowiedziała, że będziesz mieć chorobę autystyczna, to bym Cie usunęła.
Nie patrzmy na rozwiązania ustawodawcze jakie ma Holandia, Belgia, czy Szwecja, my jesteśmy odrębym narodem, mamy swoją historię, kulturę.
Nie ma obowiązku życia w tym kraju, bo mu się nie podoba, że konstytucja nie zezwala na dowolne ingerowanie w życie ludzkie i pozbawiania go.
12:15, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaSia40KaSia40

2 1

Dziękuje, bardzo mądre spostrzeżenie ! 14:09, 29.10.2020


kropekkropek

8 2

Kibic wykupuje karnet na mecze a te kobiety chcą karnetu do kliniki na kolejną skrobankę. 13:01, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rewarewa

18 3

Dyrektorzy szkół,którzy przyczynili się do manifestacji powinni być poniesieni do odpowiedzialności karnej do zwolnienia z pracy włącznie. 13:08, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młodywqmłodywq

14 3

Te niektóre 15 w szkole ledwie sobie dają radę w nauce,to są te panienki ,które są cienutkie w nauce a o aporcji najwięcej wiedzą,co za brzydkie hasła na tej manifestacji aż do obrzydzenia WSTYD młodzież. 13:16, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Każdą bym..Każdą bym..

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MuszlaMuszla

4 1

Kupiłem nową deskę do sedesu z lidla, koś mi podpowie do jakiego pojemnika mam wrzucić starą? 13:37, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

blacharablachara

3 2

wrzuć do Audi o numerach GKA 656.... oni jako cyrk obwoźny zbierają śmieci 15:48, 29.10.2020


PusiaPusia

15 3

To straszne, naprawdę przeraża ta dzicz, niepohamowana agresja, nic z tego dobrego nie będzie...Wczoraj nie można było w spokoju pomodlić się, musiałam wrócić do domu. To naprawdę przykre, że ta nienawiść jest kierowana do bliźniego. Dlaczego nie pojedziecie do Warszawy? 13:55, 29.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jojo

1 3

Obłąkany szaleniec i jego sekta podpalili cały kraj i dolewają oliwy do ognia - a protestująca przeciwko temu młodzież bardzo ci przeszkadza ???
Jesteś zwykłą, ciemną GNIDĄ !!! 23:34, 29.10.2020


TonasTonas

0 1

Ochronę życia nazywasz obłąkaniem? Ten o którym piszesz, jest starej daty, dla niego takie wartości jak życie, religia, jest inaczej wartościowane niż tych młodzików z rynku.
Dla tych młodzików z rynku, to o co "walczą" jest jak zrobienie sobie tatuażu na du...., a potem przychodzi refleksja, a może jednak usunę.
Ton tych protestów nieco się zmienił, z początku mały ruch nie interesował polityków będących w opozycji do obecnej władzy, były tylko krzyki fanatyczek... o aborcji na żądanie i ataki obiektów sakralnych.
Teraz gdy zaczęły schodzić się tłumy, politycy opozycji wyczuli, że to jest dla nich szansa zaistnieć i napsuć krwi prezesowi. Zaczęli się udzielać, wypowiadać, popierać, zmieniły się też postulaty, żeby nie było tak "groźnie" Zamieniono słowa aborcji na życzenie, na aborcję eugeniczną, do tego doszły postulaty dymisji rządu, rozwiązanie konkordatu, zaprzestanie nauki religii w szkołach, i kilka innych.
Większośc tych młodych ludzi na oczy konstytucji nie widziała, a mało który czytał, a jeszcze mniej zrozumiało zapisy w niej zawarte, dla nich ustawa, uchwała, rozporządzenie, zarządzenie, postulat, nie ma wiekszej różnicy.
Dla sporej części z nich jest okazja do zaszpanowania przed kolegami, koleżankami, jest okazja do rozruby, a przecież zdecydowana większośc z nich nie ukończyła jeszcze szkoły ponadpodstawowej- i sporo nie ukończy, ale juz wiedzą, że w ich życiu ważna jest aborcja, to najważniejsza z ważnych spraw.
14:34, 30.10.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

8 3

A teraz o innej sprawie. Wiosną 2018 roku najpierw w Żukowie, a potem w Kartuzach jakiś czas manifestowało kilkoro obrońców życia. Mieli kilka prawdziwych zdjęć przedstawiających ofiary aborcji. Nie używali wulgarnego języka, nie wrzeszczeli: "J..... femistki/lewicę/PO/Nowoczesną, czy Tuska", nie blokowali nikogo, ani niczego, nie używali sprayu, ani kamieni! Tylko apelowali spokojnie o zakończenie procederu aborcji dzieci jeszcze nienarodzonych. Tyle i tylko tyle.
Redakcja jednak Expressu Kaszubskiego wówczas bardzo tych ludzi krytykowała, m.in. twierdząc, że na tych kilka transparentów "zmuszone są patrzeć dzieci prowadzone przez matki" Teraz, gdy jednak wykrzykują na całe Kartuzy najwulgarniejsze słowa w obecności wielu kobiet i małych dzieci, to TERAZ WSZYSTKO JEST W NAJLEPSZYM PORZĄDKU!

Dla przykładu podaję link do jednego z artykułów Expressu Kaszubskiego ostro krytykujących rzeczywiście POKOJOWE i zarazem MALUTKIE pikiety ruchów PRO-LIFE:

https://expresskaszubski.pl/pl/11_wiadomosci/26349_plakat-z-zakrwawionym-plodem-w-centrum-miasta-antyaborcjonisci-takze-w-kartuzach.html 13:58, 29.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ASASASAS

4 3

EXPRESS KASZUBSKI= EXPRESS KŁAMSTW. 14:05, 29.10.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

3 2

Dokładnie:-( 14:29, 29.10.2020


Mieszkaniec powiatu Mieszkaniec powiatu

2 2

Przepraszam @ASAS, przez pomyłkę zamiast plusa dałem ci minusa. 14:48, 29.10.2020


serser

3 0

Jak kali ukraść krowa to dobrze, jak kalemu ukraść krowa to bardzo niedobrze, bo oni nienawidzą obrońców życia, 20:35, 29.10.2020


To nie winaTo nie wina

4 3

Pisu tylko kaczora. W pisie potrafią myśleć samodzielnie tylko ten kto nie zgadza się z prezesem (jak Ardanowski) to wylatuje. Ostatnio podpada nawet prawicy i kościołowi. Kaczor powinien co najwyżej uprawiać politykę przed tv oglądając tvp i głaskając swojego kota, na starość palma mu odbija. Niech już lepiej siedzi w tym fotelu i cieszy się z emeryturki póki jeszcze może. 14:21, 29.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kaczor orła nie po-Kaczor orła nie po-

1 3

-kona .... skończy tak samo jak wrona !! 23:30, 29.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ale ty głupia jesteśAle ty głupia jesteś

1 2

Dalece uszkodzony płód, letalny, który nadaje się tylko do usunięcia, nigdy nie rozwinąłby się w dziecko zdolne do zadania pytania: "-mamusiu, o co my tutaj walczymy?"

Innymi słowy, jeżeli nie rozumiesz idei protestów, nie wypowiadaj się! 18:26, 29.10.2020


KomentarzKomentarz

0 0

Oki, to może inaczej, ideą tych protestów jest zablokowanie zmian w ustawie aborcyjnej, bo w tej chwili protestujecie za utrzymaniem możliwości usunięcia ciąży nawet w 22 tygodniu, a więc już jest "całkiem spore" rozwinięty płód. A usunięcie nastąpi bo po badaniu okazuje się, że jest duża szansa, iż dziecko będzie z zespołem Downa.

cd.
Dziecko mówi:
- mamusiu, ale ja bym mocno krzyczała, ktoś mnie uratuje, usłyszy.
Odpowiada matka
- nie córuś, nikt by cię nie usłyszał, bo byłabyś jeszcze w moim brzuszku. 18:57, 29.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


CzytelniczkaCzytelniczka

7 0

Dziś te kobiety walczą o prawo do abrocji chorych dzieci, a za parę lat będą walczyć o prawo do konkretnej płci. Bo jeśli mam w domu syna, to teraz chcę córkę i choćbym miała usunąć 2 kolejnych synów, to tak zrobię, bo mi córka nie pasuje. No co.. Przecież mam prawo, to moje ciało. Mówię wam, do tego dojdzie. 23:32, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MemberMember

1 3

Szacunek dla mieszkańców Kartuz. Brawo. 09:47, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KargulKargul

1 1

"Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie! "
Sceny jak w komedii.
Niedłgo w ten sposób będziemy negowac wszelkie wyroki i prawa! a co, weźmie się granat i sprawiedliwość wymierzy. 19:58, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krikokriko

4 0

To Grzesiu za Grześki zorganizował taki wiec. Wstyd 22:21, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

domdom

2 0

Nie rozumiem jak tak łatwo można powiedzieć chcę zabijać kiedy będę chciała.
Może lepiej zastanów się zanim poczniesz dziecko, to chyba zwierzęce zmysły kierujące potrzebą seksu bez odpowiedzialności każą zabijać , na pewno nie ma to nic wspólnego z miłością pary kochanków czy małżonków a już na pewno nie z miłością bliźniego. Nie zagłosuję nigdy na polityka czy samorządowca który popiera aborcję . Młodzi nie mają otwartych siłowni , barów więc przebywają ,tańczą na ulicy wielu robi to z nudy a nie z przekonania. 17:19, 02.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie dobry Bóg przebanie dobry Bóg przeba

1 0

aborcja = morderstwo z premedytacją 17:29, 02.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fdgdhjdtyufdgdhjdtyu

1 0

zlot prymitywnych dzieci 17:31, 02.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%