Zamknij

Kartuzy. Wiceprzewodniczący RM chce dymisji burmistrza. Powód jest niebywały

15:36, 30.12.2020 W.D Aktualizacja: 10:49, 31.12.2020
Skomentuj fot.M.Dzienisz/W.D. fot.M.Dzienisz/W.D.

Zdaniem Tomasza Belgraua, wiceprzewodniczącego kartuskiej Rady Miejskiej, burmistrz Kartuz Mieczysław Gołuński powinien podać się do dymisji. Dlaczego? Bo - jak podkreślił radny - nie zadbał o iluminację świąteczną w mieście i gminie.

Radny Tomasz Belgrau (PiS) zwrócił uwagę na bardzo skromny w tym roku wystrój świąteczny w gminie Kartuzy. Jego zdaniem sąsiednie samorządy bardziej zadbały o atmosferę świąt na ulicach.

- Mam zapytania i uwagi od mieszkańców w tej sprawie. Ktoś pytał nawet, czy my jesteśmy gminą ateistyczną, skoro zrezygnowaliśmy z uwidaczniania naszej radości wynikającej z Bożego Narodzenia - mówił wiceprzewodniczący kartuskiej Rady Miejskiej. - To bardzo boli, że zostaliśmy tak potraktowani. Mam nadzieję, że to się już nigdy więcej nie powtórzy, bo wszystkie gminy miały oświetlenie świąteczne. Mamy więc bardzo słabego gospodarza. Może czas, by zrezygnował z funkcji i podał się do dymisji. 

Dlaczego w Kartuzach w tym roku nie było takiej iluminacji świątecznej jak w ubiegłych latach? Już w listopadzie samorząd zapowiedział, że rezygnuje z części oświetlenia świątecznego, że skromniejszy będzie Jarmark Świąteczny, a impreza sylwestrowa się nie odbędzie. 

- Zrezygnowaliśmy z wydatków na iluminację świąteczną, ponieważ warunki w tym roku są naprawdę wyjątkowe. Wiele rodzin przeżywa traumę z powodu śmierci bliskich, wiele osób choruje, więc moim zdaniem byłoby niestosowne epatowanie kolorowymi światełkami w takiej sytuacji - mówi burmistrz Kartuz Mieczysław Gołuński. - Druga sprawa to oczywiście kwestie finansowe. Uznaliśmy, że lepiej przeznaczyć środki na ratowanie zdrowia i życia naszych mieszkańców, niż na wystrój świąteczny. Dlatego kupiliśmy ozonatory do szkół, urządzenie tlenowe dla hospicjum, dla szpitala, więc te środki zostały po prostu przekierowane na pilniejsze potrzeby. 

Czy burmistrz Kartuz zamierza podać się do dymisji w związku z niedostatecznym oświetleniem świątecznym?

- Są to naprawdę absurdalne wypowiedzi, więc trudno je traktować poważnie - komentuje Mieczysław Gołuński. 

(W.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(102)

wojwoj

47 45

Ja mam nadzieje że i Burmistrz i cała Rada nieudaczników poda się do dymisji. W innych gminach potrafią dojść do porozumienia tylko w Kartuzach wieczna kłótnia i wojna tak że cała polska się śmieje 16:17, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MaxxxMaxxx

20 4

Oby jak najszybciej ! Niech jeszcze raz zrobią wybory , bo to.co.teraz się wyrabia to istny cyrk. Normalnie wszyscy udają klaunów, a wyborcy to widownia , nie którzy się śmieją , a nie którzy przecierają oczy z zdziwienia. 16:38, 30.12.2020


W skali 1 do 10W skali 1 do 10

13 4

oceniam burmistrza na 5 a radnych na 2.
Mój mąż mówi, że obydwie cyfry są za wysokie. 19:32, 30.12.2020


reo

Nick Nick

50 20

Brak słów 16:24, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taktak

71 48

zgadzam się i zadaje pytanie.....
Kiedy dymisja burmistrza??? 16:28, 30.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Następnego dnia po Następnego dnia po

16 14

dymisji szmacianych radnych, którzy wypisali nas ze Związku Miast Polskich a chcą zapisać do Związku Miast Białoruskich pod dyrekcją Łukaszenki. 18:59, 30.12.2020


??????????????

49 27

cyt: "Wiele rodzin przeżywa traumę z powodu śmierci bliskich, wiele osób choruje, więc moim zdaniem byłoby niestosowne epatowanie kolorowymi światełkami w takiej sytuacji - mówi burmistrz Kartuz "
co on ćpie??? serio tak powiedział???? ja pier.... ale odlot ? 16:31, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ojjj takOjjj tak

36 21

Panie burmistrzu takich powodów jest milion pięćset sto dziewięćset i tez Pana do tego zachęcam../ 16:33, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ekspertyzaekspertyza

36 13

jako biegły sądowy w sprawach światełek i iluminacji stwierdzam, że brak światełek świątecznych prowadzi do depresji, samobójstw i zgonów, wynika to z prostego faktu, otoczenie ma wpływ na człowieka, przykład Finlandii, gdzie trzeba ludzi wysyłać na specjalne terapie świetle, bo ludzie z powodu braku światła zimą, często zapadają na depresje.
Także zadam pytanie rzeczowe, czy w mieście mamy do czynienia z rządami Faraona, albo Dziadka Mroza ???? 16:35, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

********

37 25

wkoncu zrobili by z nim przadek przecież on nic nie robi dla Gminy (zaplomnial o innych miejscowych) należących do Gminy Kartuzy . Jestem za Pani Golińskiemu juz dziękujemy
.. 16:36, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

7 2

Nie prawda... Robi... Podnosi ceny za wywóz odpadów ? 18:59, 30.12.2020


do ****do ****

1 1

u nas jest inny burmistrz, na pewno mieszkasz w gminie Kartuzy? 10:37, 31.12.2020


Ola_P.Ola_P.

54 43

A od kiedy religijność wyraża się światełkami? I od kiedy miescowości są nieświeckie? Ludzie, opanujcie się. Narodziny Chrystusa celebruje się w sercu, nie w jarmarcznych lampkach, za publiczną kasę. 16:38, 30.12.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

że co???że co???

22 14

głupoty gadasz, a wasze fałszywe serca, to w środku zgnilizna, kubek ma zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną stronę, analogicznie, nie można kierować się tylko wewnętrzną (zewnętrzną) stroną kubka zapominając o zewnętrznej(wewnetrznej) strony kubka, czym jest dusza bez ciała??? 16:43, 30.12.2020


hahahahahaha

11 15

Czyli co? Twoja dusza potrzebuje światełek na ulicy? :D 19:26, 30.12.2020


buahahabuahaha

5 5

tak, on potrzebuje światełek na ulicy, żeby raz w roku trafić do kościoła po ciemku na spowiedź 10:49, 31.12.2020


iq idioteniq idioten

5 2

typowa blondynka siano w głowie 11:27, 31.12.2020


Mick Mick

53 44

Nie dziwię się Burmistrzowi , też bym nie komentował takich bzdur... Przecież w listopadzie wszędzie pisali ,że Kartuzy rezygnują z iluminacji świątecznych , to gdzie wtedy był Pan viceprzewodniczący?
Proszę zejść na ziemię, a nie po niebieskich migdałach myśleć ... 16:42, 30.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SethSeth

11 3

Pan vice czekał na przekaz dnia z Nowogrodzkiej.
01:14, 31.12.2020


Mieszkaniec Wsi Mieszkaniec Wsi

51 28

Powtarzam Burmistrz ma mieszkańców wsi w głębokiej dupie interesuje jego jedynie miasto nie dziwię się że radny Belgrad chciał podziału miasta na wieś miał rację. 16:43, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

No to mieszkańcyNo to mieszkańcy

3 3

wsi niech wybiorą dla odmiany burmistrza, który w dupie będzie miał miasto, a całą kasę przeznaczy dla wiosek, joooo ??? 19:25, 30.12.2020


mgwmgw

4 1

Go nawet miasto nie interesuje, tylko własny nos. 07:14, 31.12.2020


Ojciec MateuszOjciec Mateusz

42 31

Radni nie mają nic do pracy? Że takie bzdury wymyślają ?
Może zajmiecie się czymś pożytecznym , a nie ,że robicie szum wokół siebie 16:45, 30.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BonoBono

7 4

Dokładnie, brać się do roboty pseudo radni, a nie tylko jątrzyć i podkładać kłody. 22:15, 30.12.2020


LSDLSD

28 12

Kurde, ten to ma dilera, takiego towaru to chyba nikt nie sprzedaje, albo gościu ma słabą głowę. 16:47, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mopsekmopsek

3 4

Gosciu szapu, trafilesz i zatopielsz tego ciulika z PiS-du.!!!! 17:37, 30.12.2020


To nie ćpun -to jestTo nie ćpun -to jest

5 4

niedojda chory na pisamozę. 18:20, 30.12.2020


Daniel.MDaniel.M

24 28

Co to się dzieje z tą radą ?
Gdzie nie spojże to w powiecie kartuskim wszystkie rady współpracują z burmistrzem , a tutaj jak by Arabowie siedzieli i do porozumienia nie chcieli by dojść .. 16:48, 30.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 7

sam se współpracuj z niszczycielem tradycji, chłopie weź się lecz 16:49, 30.12.2020


... ...

25 11

Może to i dobrze ze nie było ozdób. Po tych marszach, które przeszły ulicami, na których były takie brzydkie hasła nie wypadałoby wieszać świątecznych ozdób... 16:48, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

#Mieszkaniec Wsi#Mieszkaniec Wsi

9 14

myślę, że rozdział na wieś i miasto jest *%#)!& i zostawmy miasto BELGRAD w spokoju, nawet jeśli rządzi nim dezintegrator obszarów wiejskich, bo potem skończy się to wojną o dużą wioskę KOSOWO i będzie wtedy nie ciekawie! 16:48, 30.12.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec Wsi Mieszkaniec Wsi

8 7

Przepraszam za błąd Belgrad powinno być Belgrau .Uważasz ,ze nasz kochany Burmistrz dobrze rządzi to głęboko się mylisz odkąd obecny Burmistrz objął władze w gminie Kartuzy to wieś otrzymuje jedynie 30% środków na inwestycje miasto Kartuzy 70%.Dam przykład Sołectwo Kielpina brak utwardzenia ulic asfaltem tak jest w wszystkich Solectwach w gminie Kartuzy. W somoninie każde sołectwo każdego roku otrzymuje po 100000 tys zl.na nowy asfalt.Nie wierzysz przejedzie się po solectach np Slawki,Goreczyno, Ramleje .Gmina Kartuzy wieś to zastój cywilizacjny i Popieram dymisję Burmistrza.

17:15, 30.12.2020


d/wd/w

2 6

Popatrz na cieniutki budżecik gminny i porozdzielaj cieniutką kasę na miasto i wszystkie wioski.
Na każde sołectwo wypadnie po 27 tysięcy zł.
Powiedz CO za to potrafisz zbudować, jooooooo ??? 19:05, 30.12.2020


Mieszkaniec Wsi Mieszkaniec Wsi

4 3

Gmina Somonino połowa ludności gminy Kartuzy przeznaczyła na inwestycje 15mln zl potrafi problem polega na tym ze Burmistrz traktuje mieszkańców wsi jak krowy dojne i ciągnie ile się da interesuje jedynie miastem i 5km wkolo od miasta. to prawda.


19:22, 30.12.2020


Wielka troskaWielka troska

26 12

Wiesz co Panie Burmistrzu, to miasto zrobiło się takie ponure, że wiekszość ludzi złapie doła bo im się ta ponura, szarobura mieścina kojarzy bardziej z miejscem wygnania i kostnicy, a Ci co stracili bliskich są tylko utwierdzani w tym, że na tym świecie nie ma już nic innego, czeka nas tylko grób. 16:58, 30.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WigiliaWigilia

3 1

Mają jeszcze media i telefony a przede wszystkim najbliższych...
I kolorowe choinki w domu. ? 17:22, 30.12.2020


..........

24 7

Normalnie kosmos w tych Kartuzach.
Wszędzie jakoś w sąsiednich gminach dogadują się tylko jak wyżej ktoś napisał wieczne kłótnie o byle co w tej gminie. 17:08, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WigiliaWigilia

22 19

A kto miał oglądać to oświetlenie skoro dziedxi nie chodzą do szkoły, wyprowadzono wszelkie zakazy z powodu covida....
Tylko się cieszyć, że zaoszczędzono na prądzie...
Problemy są raczej gdzie indziej kochana Rado... Sylwestra też nie będzie... 17:19, 30.12.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec Wsi Mieszkaniec Wsi

4 2

10 VAT zarowki ledowe na każdym słupie tez mi oszczędność. 18:19, 30.12.2020


d/wd/w

4 5

Za darmochę nikt nie włazi na słupy i drzewa, żeby mocować na nich lampki - ani za darmochę nie włazi po świętach, żeby je z powrotem odłączyć. TY byś to zrobił gratis .... wiem, wiem !!! 18:55, 30.12.2020


mgwmgw

3 0

Widocznie z dziećmi na spacer nie wychodzisz. 07:17, 31.12.2020


MopsekMopsek

24 28

W Kartuzach wybraliscie takich nieudacznikow z PiS-du, te pionki nie maja wiekszych problemow, jak takich ze za malo pare lampek sie swieci na miescie. To pokazuje jaki mozdzek maja ci z PiS-du, niech sobie wiecej lampek na szyi zawiesi. 17:34, 30.12.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec Wsi Mieszkaniec Wsi

10 5

To nie tyko problem lampek to tylko wierzchołek góry lodowej problem jest w tym ze nasz Burmistrz wogole nie interesuje się Sołectwami tylko miastem. 18:24, 30.12.2020


d/wd/w

4 6

Jo, to z powodu króciutkiej kołderki. Gdyby tak budżet gminy wzrósł kilkakrotnie, to i sołectwa zaczęłyby wyglądać lepiej niż obecnie. KASA, mieszkańcu gminy, Kasaaaaaaaaa !!! 18:50, 30.12.2020


HmmHmm

2 1

A co z masztami? Tak pytam dla kolegi 09:26, 31.12.2020


pis-żenadapis-żenada

28 19

Pis to dziś synonim żenady i to widać na każdym kroku. Żeby czepiać się światełek, gdy ludzie tracą pracę, gdy firmy są zamykane, a kryzys zagląda ludziom w twarz???? Naprawdę według pana radnego światełka są najważniejsze? Wstyd po prostu... 17:55, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

W skali od 1 do 10W skali od 1 do 10

4 7

oceniam burmistrza na 5 a radnych na 2.
Mój mąż mówi, że obie cyfry są za wysokie ..... 18:11, 30.12.2020


Mieszkaniec Wsi Mieszkaniec Wsi

3 13

Ciebie oceniam na zero radnego BELGRAU NA 1O 18:27, 30.12.2020


PAN RADNY B. PAN RADNY B.

28 20

Panie Radny B, weź pan się lepiej do roboty a nie licz na posadkę w Gminie. Żeby zostać burmistrzem trzeba coś mieć w głowie. Brak jakiś lampek, to faktycznie podod do dymisji? Człowieku ogarnij się. Najlepiej byłoby żeby to rada się podała do dymisji, bo może przyjda inni którym będzie zależało na zgodzie i wspólnym działaniu na rzecz gminy. 18:02, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pan czepiaPan czepia

3 3

Idzie nowy rok i najwyższy czas się zmienić, panie Tomku do spowiedzi 19:43, 30.12.2020


burmistrzburmistrz

0 0

Przypominam, że obecny burmistrz szukał papieru toaletowego w WC, u byłej Pani Burmistrz - cel uświęca środki. 12:26, 31.12.2020


Tomasz, ach Tomasz, Tomasz, ach Tomasz,

10 17

ach powiedz gdzie ty TO masz.
Tomasz, TO co masz powinien mieć twój wróg !!! 18:07, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gdyby lampek byłoGdyby lampek było

19 15

WIĘCEJ niż rok temu to niedorajda oskarżyłby włodarza o marnotrawstwo i brak szacunku dla zmarłych i chorych. 18:31, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiochPioch

26 8

Na pociechę P. GG zafundował ciepła kiełbaskę z grilla przy kostnicy, dla tych co stracili kogoś z bliskich na Covid, śmiech i żenada, jaki burmistrz takie emeryckie miasto, omijać dużym lukiem 18:58, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XD XD

9 1

XD 19:10, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szkieletor ssszkieletor ss

17 6

ja postuluje, aby przy grillu, świeciła się taka migająca błyskawica, bo nie wiele osób dowidzi i wie, gdzie ten grill się znajduje, żeby mogli trafić, bo zwykle trafiają obok do kostnicy! 19:18, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zastanawiam sięZastanawiam się

7 13

KTO w gminie stanowi SZCZUJNIĘ ..... burmistrz czy radni.
Odróżniajmy merytoryczne, udokumentowane zarzuty od karczemnych pyskówek.
Na razie to widzę większość pyskówek, jako specjalność tzw. radnych. 19:39, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość sianowoGość sianowo

16 19

Panie Tomku niech już pan skończy kłody pod nogi rzucać,śmiechu warte czego się pan czepia , trzeba za robotę się wziąć a nie myśleć nic nie robić a zarobić 19:40, 30.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaszubaKaszuba

6 2

Jak pana Tomka burmistrz wyrzucił to on będzie kopał aż się sam dokopie . 21:48, 30.12.2020


Gosc ProkowoGosc Prokowo

14 18

Radni faktycznie co niektórzy to mają pomysły ale pan Tomasz to faktycznie doczepil się jak do przesolonej zupy jakby nie było ważniejszych spraw dymisja za to że za mało lampek tego jeszcze nie grali wracając do rady na następne wybory myślę że wyborcy się grubiej zastanowia i wybiorę radę takich co naprawdę chca działać a nie biadolic o bzdurach

20:01, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomek bTomek b

16 15

Tomku długo Ciebie nie było i było spoko ale jak się już odezwałeś to ....było lepiej jak Ciebie nie było. 20:27, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie z tej gminyNie z tej gminy

15 9

Szkoda patrzeć i szkoda czytać takie o takich bzdurach. Rajcy Kartuz sławni na całą Polskę znowu dorzucają do pieca głupoty. Za chwilę będziecie chcieli odwołać burmistrza za brak śniegu?Szopka noworoczna powinna być kręcona na posiedzeniu rady w Kartuzach. 20:32, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Najgorszym z możliwyNajgorszym z możliwy

16 5

Niestety Kartuzy nie mają szczęścia do rządzących. Brak wizji na przyszłości, bezguście, marnotrawienie środków na projekty które nie służą nikomu. Powszechna betonoza , tworzenie trawników zamiast parków, zamiast zazielenić miasto pozbawia się go resztek zieleni. .Brak stawiania na atrakcje turystycznej , Za to kamieni zwożonych zewsząd kupa. Fontanny na miarę stolnicy , brak kolorów w tym mieście kamienice nieodnowione. Imprezy masowe szkoda słów. A przecież pieniadze spoleczne i pensję też za te pieniądze. Za ten brak smaku i wizji na przyszłość należy się jak najbardziej...... Wystarczy popatrzeć na Kościerzynę , Stezyce ....można ? Wystarczy chcieć i myśleć . 20:49, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

....wprowadź się np.....wprowadź się np.

4 4

....wprowadź się np.do Stężycy albo Kościerzyny kolego 22:01, 30.12.2020


wyprowadzkawyprowadzka

3 2

Wyprowadzka problemu nie rozwiążę , tu są potrzebne zmiany na lepsze bo jeśli nie my to kto ? Głosować na ludzi z klasą a nie cwaniactwo . Przecież można wspólnie coś zrobić dla społeczeństwa , tylko do tego sa potrzebni ludzie mądrzy na eksponowanych stanowiskach a nie klakierzy. 08:40, 31.12.2020


PrawdaPrawda

22 7

Ten burmistrz porostu szkodzi temu miastu nieprzrmyslanymi decyzjami i brakiem zaangażowania w upiększanie i ożywianie tego miasta. Taka bylejakość .Ale to tylko moja opinia. To miasto robi się brzydsze z roku na rok upodabniając się do miast zalanych betonem. Ciekawe czy jeziora zostaną oczyszczone faktycznie. A tak nic się nie dzieje od kilku lat. 20:57, 30.12.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

@Prawda@Prawda

2 2

a Lemanka za targ bydlęcy , Ule i Złotą Górę to medal otrzymać powinna wg Ciebie? To są dopiero futurystyczne wizje 08:09, 31.12.2020


typowetypowe

5 1

Złe decyzje są po prostu złymi decyzjami tak jak złodziejstwo jest złodziejstwem . Ot polskie myślenie a tamci kradli więcej a my mniej , tamci zniszczyli więcej a ci mniej . Zło jest złem a głupota głupotą i nic tego nie tłumaczy. Złem jest wybierać ludzi na eksponowane stanowiska którzy nie są tego godni , nie mają zaplecza i podstaw do właściwego zarzadzania gminą , otaczają się ludźmi sobie podobnymi . To jest złe bo to szkodzi społeczności . No ale tu niestety zbyt wiele wymagać nie można , bo to większość wybiera spośród "najlepszych " . 08:35, 31.12.2020


:):)

4 4

Przepraszam ale w obecnej radzie też nie widzę godnego następcy :) 09:21, 31.12.2020


Gość Gość

11 14

Panie Belgrau Pan myli honor z honorarium może niech Pan poda ile to kosztuje miasto czyli nas mieszkańców a ile za te pieniądze można zrobić dla naszego szpitala w dobie pandemi mam na myśli respiratory . 21:33, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Prawda@Prawda

4 10

Cyt,,To miasto robi się brzydsze z roku na rok upodabniając się..,, Brzydcy ludzie tam mieszkają tacy jak ty i dlatego miasto brzydnie, ponieważ piękno jest w środku a nie pozornie na zewnątrz. Czas się wyprowadzić i pozostaną piękni ludzie tylko. 22:12, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Słońce kaszubSłońce kaszub

10 3

Fakt słońce kaszub jest tylko jedno wraz z promykami mądrości spływającymi z urzędu. za kilka lat będzie się wszystkie *%#)!& decyzję odkręcać wraz z przebudową pięknego deptaku .Ciekawe ile dodatku dają za wpis ? Takie piękno w środku jak widoczne na zewnątrz. 22:37, 30.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WystarczyWystarczy

21 14

Wystarczy zmienić burmistrza na człowieka z pasją i aktywnego z charyzmą , człowieka z którego będziemy dumni. 22:43, 30.12.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@wystarczy@wystarczy

8 4

tak, może na Tredera lub Belgraua, albo jeszcze lepiej na Kałuzną :) Ci to maja wizję jak na Nowogrodzkiej 08:07, 31.12.2020


rozumrozum

8 2

A to nie ma już innych inteligentnych i uczciwych ludzi w Kartuzach z wizja i polotem ? Współczuję 08:29, 31.12.2020


BekaBeka

7 13

czy my jesteśmy gminą ateistyczną? Nie. Kartuzy to PiSlam 00:15, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

  tubylec kartuski tubylec kartuski

17 8

Kartuzom w mojej ocenie niestety trafił się burmistrz bez wyobraźni , wizji ,umiejętności rozmowy i współpracy. Ostatnio zniknął nawet na sesjach (kto chce go jednak zobaczyć może poczytać Gońca blisko siedemdziesiąt fotek) Wszystko to powoduje że zamiast gminą zajmujemy się burmistrzem a to kiepski sposób na rozwój Kartuz. To miasto i gmina się niestety pogrąża - tak wybraliście 07:33, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dr.Ewkadr.Ewka

12 6

i ten miał być Waszym Burmistrzem- gratuluje inteligencji 08:12, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Staniszewski chłopStaniszewski chłop

15 15

Z okazji nowego roku panie Tomku mniej nienawiści , więcej szacunku,żeby pan zmienił swoje podejście 08:37, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NOWE OSIEDLENOWE OSIEDLE

9 10

Ja mam nadzieje że Burmistrz dotrzyma swojej obietnicy wyborczej i mieszkańcy Nowego Osiedla w 2021 r będą żyli normalnie czyli będą mieli obiecane centralne ogrzewanie i ciepłą wodę a kotłownia miejska z ruskiego węgla przejdzie na gaz. Panie Tomaszu dopilnuj tego! 09:32, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W głowieW głowie

5 4

Fakty temu przeczą. 10:38, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NonoNono

13 13

Ten Tomasz to jakiś nierozgarnięty gość pełen nienawiści i zemsty kaszub katolik . 10:41, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0bserwator0bserwator

11 12

Burmistrz się nie udziela na sesji a oni i tak się kłócą. Poziom rady mówi sam za siebie. 10:42, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

P. TomkuP. Tomku

11 8

P. Belgrau jak Pan chce tak zabłysnąć to proszę zabrać si za projekt podłączenia większej ilości domów do kotłowni miejskiej. My tak blisko mieszkamy miasta bo jedynie 2 km, to się da tylko trzeba sie rzeczami ważnymi zająć a nie lampkami 10:56, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stajszevsczi BoysStajszevsczi Boys

11 4

Wydaje się, że Panu Tomaszowi więcej chodziło o OŚWIECENIE Burmistrza, a nie tylko o świąteczne świecidełka...
Czasem BRAK PERSPEKTYWICZNEGO MYŚLENIA, nie na rok, a na wiele lat do przodu, jak chcieliby przede wszystkim mieszkańcy wsi.
Niestety, w wielu przypadkach BRAKUJE WYOBRAŹNI, a jest wyraźny, polityczny LANS Burmistrza.
Ludziom z wyobraźnią łatwiej w życiu, o czym upewniają MĄDRZY ludzie.
W tym miejscu przypomnę zdanie na ten temat Alberta Ensteina: WYOBRAŹNIA jest ważniejsza od WIEDZY.
Wobec powyższego, w Nowym Roku 2021 życzę WSZYSTKIM dużo dobrego, a przede wszystkim jak najwięcej ZDROWIA i WYOBRAŹNI... 11:04, 31.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Każdy pisi CEPKażdy pisi CEP

2 3

WYOBRAŻA sobie, że jest młockarnią ! 11:40, 31.12.2020


GośćGość

16 12

Jest pan radnym i co pan robi panie Tomku dla naszych wiosek nic tylko się kłócić pan potrafi 11:30, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarafajajaMarafajaja

8 12

Belgrau wysłowić się nie potrafi a liczy na taką posadę ... żenada 13:15, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kropekkropek

10 9

Czy to ma być powód do dymisji -takimi głupotami zajmuje się Rada Miejska. 13:23, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SobiepanekSobiepanek

6 10

Rzeczywiście problem jest poważny i bardzo istotny dla gminy Kartuzy. Odwołanie burmistrza to może być za mało. Za całokształt odpowiada polski rząd. A może tak wniosek o odwołanie premiera? A swoją drogą, to ten radny taki troskliwy i "katolicki". Nie ma co - zaistniał. 14:33, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MckMck

13 5

Jaki radny takie pomysły i tyle w temacie. 16:34, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SeniorSenior

13 10

A może by tak odwołać radnego Tomka bo śniegu nie ma w tym roku i tradycja przez to nie jest kontynuowana . 16:37, 31.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Junior młodszyJunior młodszy

4 2

Do @ "Senior" U ciebie wszystko dobrze czy po covidzie 18:23, 31.12.2020


czajka masterczajka master

14 2

kiedy odwołacie dwór burmistrza?? 17:44, 31.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec gminy KaMieszkaniec gminy Ka

7 2

Nie do wiary !!! Trzeba odwołać Burmistrza i Radę bo nie ma lodowiska, kina, sieciówek, Mc , KFC, galerii handlowych i dlatego tez ze miasto Kartuzy gasi światło o godz. 17 i potem już nic się nie dzieje . 21:18, 31.12.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadaRada

0 4

Obejrzyj ostatnie sesje to nie którzy radni blokują zmiany które proponuję Burmistrz.
Obejrzyjcie np. przeciw komunikacji miejskiej był Pryczkowski, Duszynski,Treder. Dobrze ze radni z pis-u poparcia burmistrza i program rządowy trzeba korzystać z dotacji. Brawo ze Burmistrz sie nie wycofał i uruchomił komunikację znowu dobry krok w przyszłość i dla ludzi dobrze. 07:41, 01.01.2021


sumasuma

8 1

Najsłabszy urząd w powiecie na to wygląda , a pensje i posady powinny być adekwatne do włożonej pracy i efektywności oraz poziomu zadowolenia mieszkańców . Sam w argument z oświetleniem poważny nie jest , zaś samo odwołanie włodarzy oraz nieefektywnych urzędników jak najbardziej. 12:35, 01.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

krecikkrecik

0 0

Dlaczego najsłabszy, na jakiej podstawie tak sądzicie? Ja tam uważam, że to jeden z lepszych Urzędów. - A miałem okazję latem poznać go dogłębnie. Szczęśliwego Nowego Roku! 14:50, 06.01.2021


 gonia  gonia

2 3

a ja mam pomysl od nowego roku zrobcie nam prezent i idzcie w jednym szeregu i zobaczymy cz mieszkancy to docenia to by bylo fajne pozdrawiam wszystkich i zycze szczesliwego nowego roku❤️ 19:59, 01.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NinaNina

5 0

To dla kogo ta skromna iluminacja - to burmistrz mógł nie stroić miasta wcale skoro jest tak źle . Dziwne rozumowanie burmistrza zresztą jak ze wszystkim. 11:20, 02.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka wsiMieszkanka wsi

1 1

Co wy ludzie za bzdury piszcie .Wy na prawdę nie macie co robić ciągle narzekacie dajcie coś od siebie. Krytykować każdy potrafi. 10:20, 03.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaaaaAaaaa

3 1

Na koloni też smutno ? Panie Tomku nic pan nie robi. A u nas w Staniszewie piękna nowa droga. Dziękujemy naszym radnym i soltysowi no i oczywiście burmistrzowi. A pan Panie Tomku ciągle walczysz i sam nie wiesz o co . O bzdury które nic nie wnoszą A sklucaja wes się pan do roboty i zacznij pozytywnie myśleć A świat będzie prostszy. 10:30, 03.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%