Zamknij

Za tydzień debata z kandydatami na wójta Stężycy?

14:57, 16.03.2010 Aktualizacja: 16:10, 16.03.2010
Skomentuj

Jest już konkretny termin i propozycja formuły debaty kandydatów na wójta gminy Stężyca. Spotkanie miałoby się odbyć we wtorek 23 marca w restauracji "Jejmościna" w Stężycy. Regulamin zakłada dyskusję bez udziału publiczności, ale z transmisją na żywo w Radio Kaszebe oraz relacjami w mediach regionalnych i lokalnych.

Zgodnie z zasadami debaty zaproponowanymi przez Łukasza Grzędzickiego, wiceprezesa Zrzeszenia Kaszubsko-Pomorskiego, dyskusję ma poprowadzić Anna Cupa z Radia Kaszebe. Radio będzie transmitować wszystko na żywo. W spotkaniu nie będzie brała udziału publiczność, a jedynie dziennikarze regionalnych i lokalnych mediów.

Debata ma się składać z trzech części. W pierwszej, trwającej 30 minut, kandydaci mają odpowiadać na pytania nadesłane przez mieszkańców na specjalnie utworzony adres mailowy lub do redakcji mediów lokalnych. W drugiej części każdy z kandydatów ma mieć możliwość zadania dwóch pytań wskazanym przez siebie kontrkandydatom.

W trzeciej części każdy z uczestników dyskusji ma mieć 1,5 min. na swobodną wypowiedź i zaprezentowanie siebie. Po zakończeniu debaty organizatorzy przekażą kandydatom wszystkie nadesłane pytania, na które każdy z pretendentów do stanowiska wójta będzie mógł odpowiedzieć już we własnym zakresie.

Każdy kto ma ochotę zadać pytanie kandydatowi na wójta Stężycy, może je przesłać na adres: %(email)wyborystezyca2010 AT wp.pl%

Każdy z komitetów wyborczych otrzymał już zaproszenie wraz z propozycją zasad dyskusji. Jak już informowaliśmy, kandydaci deklarowali chęć udziału w debacie pod warunkiem ustalenia jej regulaminu. Czy teraz, kiedy jest już znany, debata dojdzie do skutku - poinformujemy.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(98)

dlaczego?dlaczego?

0 0

bez udziału ludzi?...inaczej odpowiada się na pytania padające bezpośrednio z sali a inaczej na przygotowane szybciej pytania ( nie sądzę żeby kandydaci nie mieli szybciej do tych pytań dostępu)...niewygodne pytania mogą zostać pominięte...zawsze jest ryzyko manipulacji pytaniami....

15:29, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KłamstwoKłamstwo

0 0

"Każdy z komitetów wyborczych otrzymał już zaproszenie wraz z propozycją zasad dyskusji."

Panie Drewka dlaczego są publikowane kłamstwa????

15:42, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komitet wyborczykomitet wyborczy

0 0

To pełnomocnicy poszczególnych komitetów wyborczych siadają do stołu i ustalają zasady i reguły debaty,a nie Łukasz Grzędzicki, wiceprezes Zrzeszenia Kaszubsko-Pomorskiego.

Naszej zgody na taką propozycję nie ma!!!!

15:59, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech DrewkaWojciech Drewka

0 0

A co się nie zgadza w tym stwierdzeniu? Na liście przewodnim są nazwy wszystkich komitetów, do których rozesłane zostały zaproszenia, a z rozmowy z organizatorami wiem, że komitety otrzymały już informacje o debacie. Więc w czym problem?

16:00, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BZDURABZDURA

0 0

NIEPRAWDA NIKT NIC NIE UZGADNIAŁ !!!!!!

16:19, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahahaha

0 0

jak zwykle galimatias...

16:24, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czeski filmczeski film

0 0

chyba się wycofają z debaty jak tak to jest załatwiane !!!!!!

16:43, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

Nie pierwszy artykuł Pana Drewki, w którym publikuje informacje nie do końca jasne i sprawdzone...

16:43, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie KlasaNie Klasa

0 0

Edyta się nie wycofa!

16:46, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozsądkuRozsądku

0 0

Czytam i oczom nie wierzę! O co ta cała walka? To tylko wybory na wójta i to na kilka miesięcy, a batalia taka, jakby chodziło co najmniej o wybory na prezydenta. W głowie się wszystkim poprzewracało! To chyba od nadmiaru wrażeń! Naczytali się i naoglądali w TV różnych programów, a teraz wprowadzają to na grunt gminy. Ludzie! Opamiętajcie się! Obyście w ferworze tej całej pseudo - walki o stołki nie zapomnieli o ludziach - mieszkańcach tej gminy.I niech nikt nie mami szarych obywateli, że ta kampania nic nie kosztuje! We wszystkim należy zachować umiar, a przede wszystkim - zdrowy rozsądek. Tego ostatniego wszystkim kandydatom na stanowisko wójta, a potem przyszłemu wójtowi życzę.

16:49, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech DrewkaWojciech Drewka

0 0

Jak to nie jasne i nie sprawdzone??? Przed chwilą pytałem co jest nie jasne, albo co się nie zgadza w podanej informacji i do tej pory osoba zarzucająca mi kłamstwo nie odpowiedziała. Jeżeli gdziekolwiek jest błąd, proszę go wskazać, a zostanie skorygowany, natomiast proszę nie rzucać oskarżeń, które nie mają pokrycia w faktach.

16:54, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komitet wyborczykomitet wyborczy

0 0

Propozycje zasad debaty kandydatów na wójta Gminy Stężyca z kim to było ustalane?
Lukasz Grzędzicki chce się zająć organizacją debaty a nie zna adresów do poszczególnych komitetów wyborczych WSTYD PANIE LUKASZU!!!!

17:02, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech DrewkaWojciech Drewka

0 0

@"komitet wyborczy": przed chwilą zarzucił mi Pan, że kłamię, teraz zmienił Pan adresata pretensji-więc proszę albo wyjaśnić o co chodzi, bo też chciałbym wiedzieć, albo wycofać się ze swojego wcześniejszego stwierdzenia.

17:11, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komitet wyborczykomitet wyborczy

0 0

Panie Redaktorze, czy pan otrzymał potwierdzenie, że wszystkie komitety zostały odpowiednio zawiadomieni o propozycji debaty w dniu 23 marca?

17:20, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sprawa Gryf PomorskiSprawa Gryf Pomorski

0 0

W niedziele!! Odbyły się uroczystosci w kosciele parafialnym w Gołubiu Gryfa Pomorskiego.Przy jeziorze Dombrowskim witano władze wojewódzkie ,powiatowe i przedstawiciela kancelarii Prezydenckiej.Tylko brak było władz Gminy,Sołtysa oraz Proboszcza Parafii GOŁUBIE,którzy są przeciw uroczystości dotyczącej pamięci Porucznika Dambka.Co do pana Darsznika i Sołtysa z Gołubia niewidze ich aby byli dalej na swych Stanowiskach.!! Spowarzaniem mieszkaniec Gołubia.

17:29, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pytaniepytanie

0 0

w jakim komitecie wyborczym jest łUKASZ GRZEDZICKI ?

17:39, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech DrewkaWojciech Drewka

0 0

@komitet wyborczy: Nie wiem co to wg Pana znaczy "odpowiednio zawiadomieni", bo w tym przypadku procedura administracyjna jak sądzę nie wchodzi w grę, ale to z rozmowy z organizatorem wiem, że komitety zostały powiadomione o tej debacie. Zresztą jeszcze zanim zdążyłem opublikować tekst, miałem okazję rozmawiać z jednym z kandydatów i on już wiedział o wszystkim, a nie sądzę, by w tej sprawie traktowano komitety wybiórczo.

17:44, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

royroy

0 0

a ja przepraszam bardzo - kto to jest pan Łukasz Grzędzicki ?? Kogo on reprezentuje?? Bo rozumiem ze któregoś z kandydatów, i po co z kopytami pcha się do tego wszystkiego zrzeszenie kaszubsko pomorskie. To gmina stężyca a nie folwark ZKP.

17:55, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec OstrowiaMieszkaniec Ostrowia

0 0

*Kandydat na wójta - Edyta Klasa ZKP i członek PO w Stężycy.
*Organizator debaty - Łukasz Grzędzicki Wiceprezes ZKP i członek PO w Stężycy.
Kandydaci nie dajcie się nabrać na taki numer !!!!!!!!!!!!!!!!!!

17:57, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

royroy

0 0

wiec pan grzedzicki reprezentuje p. e. klasa - brak wam klasy tyle powiem

18:00, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

www.kaszebskorewolucwww.kaszebskorewoluc

0 0

Bez udziału społeczeństwa?? Co to za demokracja?? Będzie kadzenie i słodzenie a nie dyskusja o realnych problemach!! To próba zamykania ust społeczeństwu i wytwarzanie oligarchii!!

www.KaszebskoRewolucejo.pl

18:13, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawdziwy mieszkanieprawdziwy mieszkanie

0 0

Pan Łukasz Grodzicki nie reprezentuje Edyty Klasa! zaproponował debatę i propozycja została przez nią przyjęta. Proszę nie wprowadzać w błąd czytelników. Jeżeli ktoś ma obawy przed debatą to jego problem i niech nie szuka problemów organizacyjnych czy technicznych ale niech ma odwagę i powie to wprost!

18:19, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do prawdziwy mieszkado prawdziwy mieszka

0 0

Pan Łukasz Grodzicki nie reprezentuje Edyty Klasa zgadzam się !
natomiast p.Łukasz Grzędzicki reprezentuje p. e. klasa .

18:24, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pa dPa d

0 0

Zresztą jeszcze zanim zdążyłem opublikować tekst, miałem okazję rozmawiać z jednym z kandydatów i on już wiedział o wszystkim,


(ON czy Ona ) kim jest ten Grodzicki i z jakiej choinki się urwał

18:29, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do "Sprawa Gryf PomoDo "Sprawa Gryf Pomo

0 0

Wójt i sołtys, a tym bardziej ks. proboszcz nie będą się angażować w dambkowe cyrki nadjeziorne. Nikt tak dobrze jak oni nie wie jaki z Dambka hochsztapler i awanturnik. Pomnik jest przy szkole i koniec. Ci przyjezdni mogą nie być zorientowani i zdziwią się jak Dambek będzie musiał zabrać swoje bezprawne zabawki znad jeziora. To tylko kwestia czasu.

18:36, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taaktaak

0 0

to było do przewidzenia p. Klasa dążyła do debaty a reszta nie chce i można to wykorzystać w kampanii że reszta kandydatów się wymiguje- tylko na takich zasadach debata to żadna debata przede wszystkim powinna być dla wyborców a nie dla dziennikarzy (często niestety stronniczych)

18:37, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

c.d.c.d.

0 0

Stowarzyszenie Kaszubsko-Pomorskie również nie bierze udziału w dambkowych zjazdach. Oni również dobrze go poznali i wiedzą co potrafi.

18:38, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!

0 0

debaty im się zachciało!!!!

nic innego ich nie obchodzi!!!!!!

a jak wygląda szosa z Borucina w kierunku Wygody Łączyńskiej???!!!!! Nikt się nie kieruje, a cały lewy pas ulicy zawiany śniegiem i nieprzejezdny!!!!!!

ludzie jadą i nie mogą się minąć!!!

18:38, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZorientowanyZorientowany

0 0

Z Józefa Dambka taki był bohater i porucznik jak z koziej pipki Reissentasche.

18:40, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DebataDebata

0 0

Powinna byc w cztery oczy !!!! Na kazde pytanie przygotują sobie odpowiedz skoro będą wysyłane na maila !!! Lepiej na żywo z mieszkańcami no ale obietnice beda mieli wszyscy dobre !!! Jak Darsznik Klasa I reszta Nowe Drogi Kanalizacje Sale Gimnastyczne !!! Pytam za Co jak kasy brak !!! I my Mamy w to wierzyć ????

18:52, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sąsiadsąsiad

0 0

małe zainteresowanie debatą myślę że to niezbyt dobr pomysł a pani truskawka wraz z mężem niech się do tej władzy nie dobijają

19:19, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻałośnikŻałośnik

0 0

Wkrótce będą wybory na wójtów i sołtysów we wszystkich gminach. Czy i tam będą z każdej wioski będą odbywały się debaty transmitowane na cały świat?

Żenada do kwadratu.

19:20, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do żałośnikado żałośnika

0 0

brawo za opinię

19:24, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do zorientowanegodo zorientowanego

0 0

super ocena Dampka pozdrawiam kolegę

19:28, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A. WinterMałgorzata A. Winter

0 0

Zawiść i głupota większości tutejszych wpisów poraża.

19:29, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec gminymieszkaniec gminy

0 0

Debata morze dobrze ale nie w tej formie , a kto zapłaci za wynajem lokalu Jejmościna ...

19:31, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

radni....radni....

0 0

bo dzięki nim mamy teraz te niepotrzebne dla gminy Stężyca wybory.

20:57, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czy debata ma sens?!Czy debata ma sens?!

0 0

Panie Drewka chociażby z doświadczenia pańskich artykułów taka debata nie ma sensu. Nikt o zdrowym rozsądku nie jest w stanie podejrzewać pana o niezależność dziennikarską. Uczynił pan z Expressa Kaszubskiego to czym Głos Kaszub był z Gołuńskiego. Przynajmniej dostarcza pan nam powodów do tworzenia kolejnych anegdot o swoim warsztacie dziennikarskim.

21:01, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Expressik -Super ExpExpressik -Super Exp

0 0

Nasz Expressik popiera Tomka, o czym dowiemy się wszyscy z jak najbardziej stronniczych artykulików redaktorka Dratewki. Tylko pytanko , to wszystko w cenie reklamy na stronie głównej?!

21:11, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HenioHenio

0 0

Przecież nie opłaca się niektórym, "rzetelnym" dziennikarzom nie być stronniczymi.

21:17, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mik mausmik maus

0 0

Czy kandydaci boją się pytań od mieszkańców? Ile było otwartych spotkań kandydatów z mieszkańcami ?

21:39, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

heniohenio

0 0

A kto jest kandydatem SLD w tych wyborach?

21:42, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popieram p.DarsznikaPopieram p.Darsznika

0 0

Widać po reklamie w Expresie i po ulotkach i plakatach kto ma najwiecej pieniędzy na kampanię.A to się nie przekłada wcale na madrosć kandydata.Po cenzurowaniu postów również widać ,ze Portal bezkrytycznie popiera p.Tomasza.Widać w tym niewidzialną rękę p.Lehman i jej stronników,którym zależy żeby p.Tomek zdobył stołek w Stężycy.Żałosne.

22:12, 16.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

ja nie mam wątpliwosci i zgadzam się z przedmówcą- jak chcecie zrobić debatę to dla wyborców i z wyborcami

06:40, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Ja też nie mam wątpliwości. Tym bardziej, że nie wszystkie komitety wyborcze dostały informacje o debacie od Pana Grzędzickiego.

07:18, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WybiorcaWybiorca

0 0

Co robi Michał sziler w Gminie czy jest na etacie Gminy czy PO?

07:34, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lokerloker

0 0

takich cyrków nie było nawet za poprzdnich wójtów, a było ich 4

10:14, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lokerloker

0 0

aha ja nazywam sie łukasz grzenkowicz i jetem v-ce prezesem stowarzyszenia niewyprasowanych krawatów stężyckich, chciałbym zostać organizatorem debaty, więc tu publicznie informuje wszystkich komitety jak i mieszkańców że odbędzie się ona w najbliższą sobote na parkingu przed jejmościną, kandydaci będą siedzieć na przystanku, mieszkańcy ustawią sie na parkingu, ze strony mieszkańców zostanie dopuszczonych 100 pytań , transmisja na żywo w TVN24 i CNN, catering nieprzewidziany (proszę wziąść bułki z kiełbasą albo serem i termosy) kandydaci dostaną po szneku z glancem i kawie zbożowej, dostępne będą koce do okrycia dla kandydatów jakby było zimno,
ot przedstawienie warunków debaty

10:20, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowanizainteresowani

0 0

NA DEBACIE WARTO BY BYŁO SIĘ DOWIEDZIEĆ JAKIE METODY ZASTOSOWAŁ PAN DARSZNIK ŻE DYREKTORKA SZKOŁY W STĘŻYCY ZATRUDNIŁA SIOSTRĘ PANA DARSZNIKA KTÓRĄ ZWOLNIONO PODOBNIE DYSCYPLINARNIE Z FUNKCJI DYREKTORA W SZKOLE W GMINIE CHMIELNO A DO NASZEJ SZKOŁY PRZYJĘTO JĄ BEZ PROBLEMU.NIECH NAM TO WYJAŚNIĄ PAN DARSZNIK I PANI KERLIN.

11:03, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwerobserwer

0 0

Dla mnie poważnym kandydatem jest p. Darsznik szanować należy każdego startującego ale nie każdy kto robi wokół siebie wrzawę tak jak p. Broskowski jest najlepszy bo we wrzawie to jest super.

11:12, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

allaalla

0 0

to co sie dzieje to kpina!!!
Dlaczego atakujecie p. Darsznika?? nie macie haka na Niego i dlatego sie czepiacie.
w tej chwili najlepiej wie co sie dzieje w gminie i powinniscie dac mu sznse a pokaze wam ze jest dobrym wójtem

11:58, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZygfrydZygfryd

0 0

trzy słowa ...

12:01, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????????

0 0

z tą siostrą to prawda?

12:08, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

0 0

cały czas naciskacie na p.Daszniaka..
a p.Brzoskowski to niby jest swiety??
ale przeciesz nie o to tu chodzi kto co ma za uszami tylko o to zeby wybrac czlowieka, ktory dobrze pokieruje gmina!!!

12:37, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec StężycyMieszkaniec Stężycy

0 0

P. Darsznik jest moim zdaniem narazie najbardziej odpowiednim kandydatem na wójta, jest najbadziej na bieżąco w sprawach gminy.

12:51, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

moim zdaniem, B.Darsznik jest w porządku i będzie świetnym wójtem, zna bieżące sprawy gminy i jest uczciwym człowiekiem.

13:27, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znojomyznojomy

0 0

Tomek Brzskowski na wójta tylko on sie do tego na daje ten facet to facet z "jajami" i wie jak kierowac gmina ma głowe na karku był u nas sekretarzem potem poszed do karuz ale niech wraca do Stężycy . Tylko P. Tomek na Wójta.

13:55, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Głosujcie tylko na TGłosujcie tylko na T

0 0

Szanowni Mieszkańcy Gminy Stężyca
Drodzy Wyborcy


Zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie mi poparcia i oddanie głosu w wyborach na Wójta Gminy Stężyca.

Mam bogate doświadczenie w pracy samorządowej. Przez ostatnie 10 lat byłem Sekretarzem Gminy Stężyca, Radnym Powiatu Kartuskiego i obecnie jestem Zastępcą Burmistrza Gminy Kartuzy>

Przez te lata publicznej działalności pracowałem tak, by móc każdemu patrzeć prosto w oczy. Pracę traktowałem jako służbę na rzecz mieszkańców naszej gminy i powiatu kartuskiego.

Moja osoba jest gwarancją stabilizacji i rozwoju gminy oraz bogatego programu inwestycyjnego.
Jestem dumny, że mogę tutaj mieszkać. Moje doświadczenie samorządowe , w tym bardzo ważna umiejętność pozyskiwania środków unijnych jest szansą rozwoju naszej małej ojczyzny.
Nie boję się tego wyzwania.
Drodzy wyborcy, od Was zależy czy przystąpimy do realizacji wielu inwestycji, którymi będziemy mogli się szczycić.

Moja wiarygodność nie wynika z przypadkowości, tylko z dotychczasowej skutecznej pracy na rzecz samorządu. Znam się na tym, posiadam odpowiednie kwalifikacje i właściwe przygotowanie do tej pracy.

Dlatego zaufajcie mi Państwo, a będę kontynuował politykę inwestycyjną mojego zacnego poprzednika.
Serdecznie zapraszam Państwa do wzięcia udziału w wyborach w dniu 28 marca 2010 roku na Wójta Gminy Stężyca i obdarzenie mnie swoim zaufaniem>


Z poważaniem
Tomasz Brzoskowski

14:17, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do zainteresowanido zainteresowani

0 0

Widzisz jaki mały masz rozumek...
piszesz "ZWOLNIONO PODOBNIE DYSCYPLINARNIE" - nie masz dowodów, a rzucasz oskarżeniami...
Najpierw sprawdź, potem mając dowody, ale pisemne - nie wyssane z palca - pisz...
Nie obrażaj ani Pana Darsznika, ani Pani Kerlin....
poza tym po stylu pisania widać, że wielu szkulnych się tu udziela... - jak zwykle szkulni zawsze najwięcej mają do powiedzenia...

14:20, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a dlaczego poprzednia dlaczego poprzedni

0 0

z przemową, zachętą do glosowania napisaną przez Tomasza zniknął
nie było tam nic obraźliwego, prawda Panie Drewka????? a może po raz kolejny naruszyło czyjeś dobre imię....??????????

14:24, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech DrewkaWojciech Drewka

0 0

Proszę w komentarzu jednoznacznie zaznaczyć, że to cytat, a nie komentarz podpisany przez kandydata, wówczas nie będzie żadnych wątpliwości.

14:27, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Panie WojtkuPanie Wojtku

0 0

myślę, że każdy zdrowo myślący człowiek wie, że to nie TB pisał ten komentarz ;)

14:32, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

"Express Kaszubski
Nie boimy się pisać? serio"
Panie Drewka to tylko fikcja!!!!!!!!!

14:33, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Głosujcie tylko na TGłosujcie tylko na T

0 0

Cytat listu:

"Szanowni Mieszkańcy Gminy Stężyca
Drodzy Wyborcy


Zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie mi poparcia i oddanie głosu w wyborach na Wójta Gminy Stężyca.

Mam bogate doświadczenie w pracy samorządowej. Przez ostatnie 10 lat byłem Sekretarzem Gminy Stężyca, Radnym Powiatu Kartuskiego i obecnie jestem Zastępcą Burmistrza Gminy Kartuzy>

Przez te lata publicznej działalności pracowałem tak, by móc każdemu patrzeć prosto w oczy. Pracę traktowałem jako służbę na rzecz mieszkańców naszej gminy i powiatu kartuskiego.

Moja osoba jest gwarancją stabilizacji i rozwoju gminy oraz bogatego programu inwestycyjnego.
Jestem dumny, że mogę tutaj mieszkać. Moje doświadczenie samorządowe , w tym bardzo ważna umiejętność pozyskiwania środków unijnych jest szansą rozwoju naszej małej ojczyzny.
Nie boję się tego wyzwania.
Drodzy wyborcy, od Was zależy czy przystąpimy do realizacji wielu inwestycji, którymi będziemy mogli się szczycić.

Moja wiarygodność nie wynika z przypadkowości, tylko z dotychczasowej skutecznej pracy na rzecz samorządu. Znam się na tym, posiadam odpowiednie kwalifikacje i właściwe przygotowanie do tej pracy.

Dlatego zaufajcie mi Państwo, a będę kontynuował politykę inwestycyjną mojego zacnego poprzednika.
Serdecznie zapraszam Państwa do wzięcia udziału w wyborach w dniu 28 marca 2010 roku na Wójta Gminy Stężyca i obdarzenie mnie swoim zaufaniem>"


"Z poważaniem
Tomasz Brzoskowski"

14:37, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AkiAki

0 0

Suma sumarum... wybory zbliżają się nieuchronnie...
zagłosujmy mądrze... :)
później przyjdzie czas na rozliczanie....

14:51, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janekjanek

0 0

czy T.B. moze opowiedzieć jak trafił do stężyckiego magistratu?

15:27, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikserMikser

0 0

Z takim bogatym doświadczeniem i odpowiednim wykształceniem to tylko na Prezydenta RP a nie wójta Gminy Stężyca!!!!!!!!!!

15:52, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ważny moment dla mieważny moment dla mie

0 0

Jasne,że tylko p. Tomasz B. ma odpowiednie kwalifikacje na wójta. Klasa może zapewnić tylko TVN, tak, jak teraz debatę, a Darsznik młodzieńcem nie jest.

15:52, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

TB wystawił sobie laurke napisaną przez doradców,która niewiele zgadza sie z rzeczywistoscia.Poza frazesami i przymilnymi sformułowaniami nic nie mówi.A fragment o doświadczeniu,środkach unijnych,czcigodnym ś.p. Wójcie brzmi nieszczerze.Madrzy i myślący ludzie powinni zaufać jednak p.Darsznikowi czy p.Klasie niż pustym sloganom.

16:59, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jackiejackie

0 0

Brzoskowski to szkoła geszeftu Witkowskiego. Z nim za krótki czas będziemy mieli w gminie same kopalnie żwiru i setki 30 tonowych ciężarówek w Stężycy, Gołubiu Szymbarku itd.

To jedna ekipa z Kotłowskimi z Kamienicy Szlacheckiej. Te fajne chłopaki tak nam turystycznie urządzą gminę, że konkurencją będzie tylko Śląsk.

17:32, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

citizen kanecitizen kane

0 0

fajna historia koleś ale skąd masz takie informacje

17:34, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jackiejackie

0 0

Trzeba być ślepym żeby nie widzieć co już się dzieje w naszej gminie!!!! Lada dzień ruszy kopalnia w Niesiołowicach o pow 22 ha!!!!!!!!! Koncesja na 16 lat. Brzoskowski z Kotłowskimi będą "pękać" ze śmiechu tak samo jak nasze drogi, domy.
A gmina Stężyca zostanie wywieziona na stadion i autostrady. Ale za to w naszej gminie Brzoskowski z Kotłowskimi będą mogli nakręcić nowe wersje w Pustyni i w Puszczy, Faraona i Rok 2012.
Jeżeli ktoś będzie miał odrobinę oleju w głowie to będzie głosował na faceta związanego ze ś. p Witkowskim i Kotłowskimi, którym ten pierwszy sprzedał naszą gminę tym drugim!!!!

17:46, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jackiejackie

0 0

oczywiście chodziło mi o to, że każdy mając trochę oleju w głowie nie zagłosuje na Brzoskowskiego, pardon za pomyłkę ale emocję są ogromne...

17:50, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

citizen kaznecitizen kazne

0 0

o zmarłych nie mówi sie żle, ale to fakt że Witkowski nie był w porządku. Faktem tez jest,że Brzoskowski to jego szkoła. W sumie szkoda, że nie będzie z udziałem mieszkań mieszkańców.

Moim zdaniem wójtem powinna zostac osoba uczciwa

17:52, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

żywiecżywiec

0 0

słyszałem o kopalni Kotłowskich w Niesiołowicach. Podobno Brzoskowski je za.

Mam gdzieś tych biednych letników, ale jeziora, lasy i przyroda były wizytówka naszej gminy.

Mam też dosyć kolesiostwa i wanien ze żwirem z powodu których biję sie o moje dzieci.

17:59, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO PANA TOMKA-KANDYDDO PANA TOMKA-KANDYD

0 0

Rozumiem, że pana zacnym poprzednikiem w Gminie Stężyca był pan Kazimierz Walkusz (bo przecież wójtem w gminie Stężyca pan nigdy nie był i nie wiadomo ,czy pana wybiorą na wójta).

18:00, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agatkaagatka

0 0

dla mnie ważne jest by wójtem została osoba nie związana ze stylem Witkowskiego zatem Pan Tomasz B. odpada

18:03, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

heniohenio

0 0

niech panowie sobie nie mysla za ciezarowki beda jezdzic przez golubie oj na pewno nie ..............

18:51, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NajlepszyNajlepszy

0 0

jest Tomasz B.

19:30, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tutaj JarząbekTutaj Jarząbek

0 0

Dobry bajer nie jest zły!!!! Absolutnie.....

19:43, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

malamala

0 0

nie rozumiem dlaczego jest taka nienawiść wśród ludzi każdy może startować, jeśli nie macie szcynku dla siebie to dla innych też nie bedziecie mileli. Każdy się gryzie jak pies z kotem to jest dla mnie nie normalne.

20:14, 17.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxx mieszkaniec Stężxxx mieszkaniec Stęż

0 0

chciałbym sie tylko dowiedziec jakie doswiadczenie w prowadzeniu gmina ma Pani Klasa taka mąda sie wydaje a znajac zycie o niczym nie wie i za młoda jest na prowadzenia gminy , Tomek sie nadaje jako jedyny na wójta .

17:18, 18.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

no nie zupełnieno nie zupełnie

0 0

Tomek jest też młody

18:00, 18.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

Myślę, że nie o wiek kandydata chodzi, ale o możliwości. Pan Tomasz wiele obiecuje, to łatwe. Papier wiele przyjmnie. Wiemy przecież, że przy uchwalonym budżecie gminy na bieżący rok ważna jest jego realizacja. Jedynie pan Darsznik jest gwarancją realizacji tych zamierzeń, jako ten który je zna. Ci wszyscy, którym którym zależy na rozwoju gminybędą głosować na pana Darsznika. Panu Tomaszowi nie zależy na rozwoju gminy, a jedynie na swoim własnym. Dla niego tylko to się liczy.

19:22, 18.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziesięc lat by łsekdziesięc lat by łsek

0 0

Tomasz B. ma odpowiednie kwalifukacje , aby stanąć przed sądem.
Rozumiemy się ?

00:32, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

odpowiednie kwalifikodpowiednie kwalifik

0 0

Tomasz B ma odpowiednią przeszłość i kqalifikacje do podcierania dupy radzie gminy i vice xersa.

00:36, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stowarzyszenie?Stowarzyszenie?

0 0

"w Stężycy powstało Stowarzyszenie Turystyczne
?Stężyca ? Korona Kaszub?
Jednocześnie informujemy, że nie prowadzimy żadnej kampanii wyborczej. "
a pani E.Klasa kandydat na wójta
jest w tym Stowarzyszeniu - Wiceprezesem???

12:12, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

po co topo co to

0 0

Czy nie mogła być w gminie Stężyca funkcjonować normalna gospodarka zgodna z za twierdzoną uchwałą budżetową na rok 2010. Po co ten zastój i te wybory.?

13:18, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zyxzyx

0 0

do xyz -świetesłowa, dla tego pana nie liczy się Gmina ale osobista kariera. RAZ JUŻ ZOSTAWIŁ NASZĄ GMINĘ DLA KARIERY w Kartuzach. Strach pomyśleć co będzie z naszą gminą po ewentualnym jego wyborze. Historia powinna jednak elektorat (mieszkańców) czegoś nauczyć!!!!!!

13:41, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@zyx@zyx

0 0

niestety część mieszkańców zachowuje się jak ciemnota... przykro mi to pisać... ale za obietnice bez pokrycia, kolorowe słówka są w stanie zrobić wszystko...
przykre...

14:19, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WIELKI BŁĄDWIELKI BŁĄD

0 0

CO MYŚMY WYBRALI ZA RADNYCH .!!!WSTYD PRAWIE NA CAŁĄ POLSKĘ.

15:44, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Józef z Klukowej HutJózef z Klukowej Hut

0 0

Myślę jak agatka.Czesia i jego kolesiów wystarczy nam na 50 lat

19:47, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

debaty  nie będziedebaty nie będzie

0 0

Żadnej debaty nie będzie! Komitety nie zgodziły się na narzucony przez ZKP regulamin

20:09, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szczxera prawda , poszczxera prawda , po

0 0

Brzoskowsk jako żyjacy po oskarżonym ś.p. Witkowskim powinien odpowiedzieć za preparowanie dokumentów i pozbawianie właścicieli gruntów do własności chronionej przez Konstytucje Rzeczypopspolitej Polskiej . Jako sekretarz podpisywał i poswiadczał nieprawdę w 2005r.
Jakim prawem tak oczywiste fakty są usuwane w komentarzach internautów ?
Dóbra osobiste są naruszane , ale internautów.

23:12, 19.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kamuflarze z radą w kamuflarze z radą w

0 0

Brzoskowski nie ma czasu na debaty. "Rada gminy" juz go wybrała na wojta, w zamian za pozostawienie ich na "swoim " miejscu.

00:21, 21.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MAXMAX

0 0

Mało prawdopodobne by ci radni pozostali na swoich miejscach. Wejdą nowi - neutralni ludzie do Rady i będzie to najkorzystniejsza opcja bez względu kto zostanie Wójtem.

21:41, 22.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JadziaJadzia

0 0

Klasowie taki mają pęd do władzy że nawet przy kościele nie dają ludziom spokoju,wkładając za szyby ulotki ... tak bardzo nie chciała wyborów ....

07:27, 23.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rozjaśniam myśli kanrozjaśniam myśli kan

0 0

Według mnie, kandydatem na wójta nie może być ktoś kto nie bierze czynnego udziału w ważnych dla gminy uroczystościach patriotycznych między innymi w Gołubiu. Nie głosowałbym na kogoś kto nie jest obecny na tak ważnej uroczystości (przy pomniku J. Dambka)!!!!

16:20, 23.03.2010
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%