Kierowca z czerwonej ciężarówki
ryzykował własnym życiem aby nie zmiażdżyć osobówki która przed nim jechała w osobiście dwoje ludzi
17:53, 21.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz
Nie xD15:07, 22.03.2022
21
Ja tu widzę dwie ciężarówki stojące na dwóch pasach a man jest zepchnięty ze swojego pasa do rowu więc kto kogo tu wyprzedzał i kto ryzykował życiem ?
15:07, 22.03.2022
Hbnv19:19, 21.03.2022
33
Brak tras szybkiego ruchu.Kaszubskie autobany i wszystko w temacie
19:19, 21.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz
Tyf 16:12, 27.03.2022
01
Jak widać czerwony ciągnik nie zachował odstępu i prędkości przy swoim gabarycie. Wszystko w yemacie trzeba być przewidującym jak się jedt kierowcą z zawodu.
16:12, 27.03.2022
Ss19:29, 21.03.2022
32
Widać że ciężarówka miała sprawny układ hamulcowy na jedno koło.
19:29, 21.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Scania19:35, 21.03.2022
62
Oni tak jezdzom te kontynery na zlamanie karku
19:35, 21.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz
Xxx20:35, 21.03.2022
23
Ale winę tu miała łudka
20:35, 21.03.2022
????22:51, 22.03.2022
02
To.znaczy że jeden i drugi jechał pod prąd czyja wina?
22:51, 22.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Obserwator13:03, 23.03.2022
03
Przeciez te kaszubskie wozy po tych drogach jezdza jak rajdowcy. Wypadkow tego typu przybywa a sytuacji podobnych do tych jest co raz więcej, chwilami strach jest jezdzic w te rejony
13:03, 23.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz
gd jezdze jak chce20:23, 23.03.2022
21
To były samochody ze Szczecina dzbanie nie mieszaj w to Kaszubów pajacu z Gdańska
20:23, 23.03.2022
Kłamca 14:38, 23.03.2022
20
Jak zakończył manewr wyprzedzania jak łudka była na przeciwnym pasie
14:38, 23.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
@Kłamca10:26, 26.03.2022
20
Jeśli jest tak jak mówisz, to dlaczego pierwsze osobowe auto nie przywaliło w tą "łudka", czemu drugi ciężarowy nie przywalił w tą "łudka", dopiero trzeci pojazd z kolei zjechał ze swojego pasa ruchu na przeciwny pas i przywalił w ten ciężarowy co omijał zepsuty samochód? Ten co przywalił, ten czerwony, zatrzymał się na lewym pasie nawet dalej niż ten co jechał przed nim, a skoro zjechał na lewy pas, tzn że próbował uniknąć najechania na ten kontener przed nim, a to oznacza, że jechał za szybko, za blisko i żeby nie staranować samochodu kolegi z przodu zjechał na przeciwny pas ruchu, na który zjeżdżał inny ciężarowy omijający przeszkodę.
10:26, 26.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
@NOE10:36, 26.03.2022
30
Gdyby szanował, to by zostawił większy odstęp od ciężarówki jadącej przed nim i zdążył się zatrzymać jak ciężarówka przed nim jadąca i tak jak zatrzymały się pojazdy jadące za nim, gdyby szanował, to by skręcił w prawo do rowu, a nie zjeżdżał na przeciwny pas ruchu gdzie mogło być kilka osobówek, które zgniótłby jak puszki po Redbulu.
10:36, 26.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Człowiek12:06, 27.03.2022
10
*%#)!& i wszystko jasne ci co jeżdżą starymi *%#)!& myślą że faktycznie mają najlepsze auta a na filmie widać jakie to miało hamulce
12:06, 27.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
@Ss12:15, 28.03.2022
10
Jesteś w błędzie, ponieważ gdyby miały sprawny układ hamulcowy w 100% to nie byłoby widać śladów hamowania, ponieważ system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) nie dopuszcza do blokowania kół.
Mogło się zdarzyć też tak w zależności od typu osi naczepy, że jedno z kół (opon) miało zużyty bieżnik i nie "dociskało" do asfaltu przez co się "ślizgało" a nawet mogło się zatrzymać, ale to powinien wyłapać system hamowania. Tak czy inaczej tych śladów hamowania nie powinno być widać jeśli układ jest sprawny. Ślady mogłyby powstać gdyby naczepa sunęła w poprzek.
Długość tego zestawu to jakieś 17 metrów, pod obciążeniem ta czerwona Scania, potrzebuje sto metrów aby się zatrzymać, jeśli jedzie 90km/h na suchej nawierzchni, Czyli to jest jakieś pięć długości tego tira. A na załączonym filmie, to odstęp między jedną a drugą Scanią, to nawet nie długość ciągnika z naczepą. Gdyby lewy pas był zajęty przez wcześniej omijające osobówki, skasowałby je wszystkie począwszy od końca naczepy kolegi, do kabiny białego Mana.
12:15, 28.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
Marcin16:38, 28.03.2022
10
Ludzie nie bójcie się odmawiać przyjęcia mandatu i kierowania sprawy do Sądu. W Sądzie w najgorszym razie będzie to co na podsuniętym pod nos blankiecie + kilkaset złotych. To nie są tysiące! Szanuję Polską Policję, ale wiem też, że często chcą mieć sprawę po prostu z głowy a tak się kończy gdy "sprawca" podpisze. Róbcie tak, żeby potem nie żałować i nie odkręcać. Sądy są przecież dla ludzi - jak jest wątpliwość to trzeba korzystać z możliwości rzetelnego wyjaśnienia sprawy i tyle.
16:38, 28.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz
@ Marcin10:19, 29.03.2022
00
Jeśli jesteś swojej racji a policja widzisz, że się myli, to do sądu jak najbardziej, bo w sądzie obecnie to już nie jest tak, że to będzie w najgorszym wypadku kilka stówek więcej kosztów sądowych, sądy teraz "dowalają" sprawcom dużo więcej niż mandat.
10:19, 29.03.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz
D/w13:29, 29.03.2022
00
Przepraszam za tą fatalną polszczyznę, ale człowiek staje się analfabetą czytając komentarze niektórych i zaczyna pisać bez składu i ładu jak inni.
1 10
Kierowca z czerwonej ciężarówki
ryzykował własnym życiem aby nie zmiażdżyć osobówki która przed nim jechała w osobiście dwoje ludzi
2 1
Ja tu widzę dwie ciężarówki stojące na dwóch pasach a man jest zepchnięty ze swojego pasa do rowu więc kto kogo tu wyprzedzał i kto ryzykował życiem ?
3 3
Brak tras szybkiego ruchu.Kaszubskie autobany i wszystko w temacie
0 1
Jak widać czerwony ciągnik nie zachował odstępu i prędkości przy swoim gabarycie. Wszystko w yemacie trzeba być przewidującym jak się jedt kierowcą z zawodu.
3 2
Widać że ciężarówka miała sprawny układ hamulcowy na jedno koło.
6 2
Oni tak jezdzom te kontynery na zlamanie karku
2 3
Ale winę tu miała łudka
0 2
To.znaczy że jeden i drugi jechał pod prąd czyja wina?
0 3
Przeciez te kaszubskie wozy po tych drogach jezdza jak rajdowcy. Wypadkow tego typu przybywa a sytuacji podobnych do tych jest co raz więcej, chwilami strach jest jezdzic w te rejony
2 1
To były samochody ze Szczecina dzbanie nie mieszaj w to Kaszubów pajacu z Gdańska
2 0
Jak zakończył manewr wyprzedzania jak łudka była na przeciwnym pasie
2 0
Jeśli jest tak jak mówisz, to dlaczego pierwsze osobowe auto nie przywaliło w tą "łudka", czemu drugi ciężarowy nie przywalił w tą "łudka", dopiero trzeci pojazd z kolei zjechał ze swojego pasa ruchu na przeciwny pas i przywalił w ten ciężarowy co omijał zepsuty samochód? Ten co przywalił, ten czerwony, zatrzymał się na lewym pasie nawet dalej niż ten co jechał przed nim, a skoro zjechał na lewy pas, tzn że próbował uniknąć najechania na ten kontener przed nim, a to oznacza, że jechał za szybko, za blisko i żeby nie staranować samochodu kolegi z przodu zjechał na przeciwny pas ruchu, na który zjeżdżał inny ciężarowy omijający przeszkodę.
3 0
Gdyby szanował, to by zostawił większy odstęp od ciężarówki jadącej przed nim i zdążył się zatrzymać jak ciężarówka przed nim jadąca i tak jak zatrzymały się pojazdy jadące za nim, gdyby szanował, to by skręcił w prawo do rowu, a nie zjeżdżał na przeciwny pas ruchu gdzie mogło być kilka osobówek, które zgniótłby jak puszki po Redbulu.
1 0
*%#)!& i wszystko jasne ci co jeżdżą starymi *%#)!& myślą że faktycznie mają najlepsze auta a na filmie widać jakie to miało hamulce
1 0
Jesteś w błędzie, ponieważ gdyby miały sprawny układ hamulcowy w 100% to nie byłoby widać śladów hamowania, ponieważ system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) nie dopuszcza do blokowania kół.
Mogło się zdarzyć też tak w zależności od typu osi naczepy, że jedno z kół (opon) miało zużyty bieżnik i nie "dociskało" do asfaltu przez co się "ślizgało" a nawet mogło się zatrzymać, ale to powinien wyłapać system hamowania. Tak czy inaczej tych śladów hamowania nie powinno być widać jeśli układ jest sprawny. Ślady mogłyby powstać gdyby naczepa sunęła w poprzek.
Długość tego zestawu to jakieś 17 metrów, pod obciążeniem ta czerwona Scania, potrzebuje sto metrów aby się zatrzymać, jeśli jedzie 90km/h na suchej nawierzchni, Czyli to jest jakieś pięć długości tego tira. A na załączonym filmie, to odstęp między jedną a drugą Scanią, to nawet nie długość ciągnika z naczepą. Gdyby lewy pas był zajęty przez wcześniej omijające osobówki, skasowałby je wszystkie począwszy od końca naczepy kolegi, do kabiny białego Mana.
1 0
Ludzie nie bójcie się odmawiać przyjęcia mandatu i kierowania sprawy do Sądu. W Sądzie w najgorszym razie będzie to co na podsuniętym pod nos blankiecie + kilkaset złotych. To nie są tysiące! Szanuję Polską Policję, ale wiem też, że często chcą mieć sprawę po prostu z głowy a tak się kończy gdy "sprawca" podpisze. Róbcie tak, żeby potem nie żałować i nie odkręcać. Sądy są przecież dla ludzi - jak jest wątpliwość to trzeba korzystać z możliwości rzetelnego wyjaśnienia sprawy i tyle.
0 0
Jeśli jesteś swojej racji a policja widzisz, że się myli, to do sądu jak najbardziej, bo w sądzie obecnie to już nie jest tak, że to będzie w najgorszym wypadku kilka stówek więcej kosztów sądowych, sądy teraz "dowalają" sprawcom dużo więcej niż mandat.
0 0
Przepraszam za tą fatalną polszczyznę, ale człowiek staje się analfabetą czytając komentarze niektórych i zaczyna pisać bez składu i ładu jak inni.