Zamknij

Klukowa Huta. Tragiczny wypadek. Nie żyją dwie osoby

08:51, 27.07.2023 Aktualizacja: 11:51, 27.07.2023
Skomentuj fot.W.D. fot.W.D.

W Klukowej Hucie (gm. Stężyca), na drodze wojewódzkiej nr 228 osobówka uderzyła w drzewo. Autem podróżowały dwie osoby. Jak informują strażacy, lekarz stwierdził zgon kobiety i mężczyzny.

Ze wstępnych informacji wynika, że osobówka zjechała z drogi i czołowo uderzyła w drzewo. Autem podróżowały dwie osoby: kobieta i mężczyzna. Jak informuje Marek Szwaba, rzecznik prasowy kartuskiej straży pożarnej, mimo starań ratowników lekarz na miejscu stwierdził zgon obu osób. 

Na miejscu wciąż trwają czynności. 

[FOTORELACJA]28095[/FOTORELACJA]

Aktualizacja godz. 10:22

Do zdarzenia doszło przed godziną 8.00. Jak informuje Aldona Domaszk, rzeczniczka prasowa kartuskiej policji, ze wstępnych ustaleń funkcjonariuszy wynika, że 70-letni kierowca volkswagena z nieznanych przyczyn, na łuku drogi zjechał na prawe pobocze i uderzył w przydrożne drzewo.

Wskutek zdarzenia i odniesionych obrażeń śmierć na miejscu poniósł kierowca oraz 68-letnia pasażerka.

Funkcjonariusze, wyjaśniają dokładne okoliczności zdarzenia. Na miejscu technik policyjny, zabezpiecza ślady, wykonuje oględziny miejsca wypadku oraz sporządza dokumentację fotograficzną.

Ruch w miejscu zdarzenia odbywa się już wahadłowo. 

[ZT]44525[/ZT]

 

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(31)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LucLuc

16 8

Co się dzieje na naszych drogach? Codziennie kilka osób zabitych, nie wspomnę o rannych i innych poszkodowanycb.

09:17, 27.07.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LucynkoLucynko

3 15

głupoty gadasz
kiedy tutaj w naszej okolicy ktoś zginął na drodze?!
od ponad roku nie było takiego artykułu
codziennie ktoś gnie, ale w skali kraju, w 38mln kraju

10:16, 27.07.2023

CzytelnikCzytelnik

1 0

Pani Lucynko 22.07.2023 motocyklista chwaszczyno 16.07 Brodnica górna zginął 10 latek. Dalej wymieniać?

17:32, 28.07.2023

Ona93Ona93

12 11

Ostatnio to jakaś plaga na naszych drogach. Strach wychodzić z domu. ?

10:28, 27.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ostatnio ?????Ostatnio ?????

3 5

JAKAŚ ????? PLAGA ?????

11:03, 27.07.2023

Gdyby mieliGdyby mieli

19 4

ZAPIĘTE pasy, może by przeżyli ? R.I.P.

11:01, 27.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

13 0

Pomyślałem od razu to samo. Dwa ślady po głowach na szybie czołowej od środka...

11:37, 27.07.2023

Miłośnik zieleniMiłośnik zieleni

22 33

Drzewo powiadasz. Przydrożne. Stojące tuż obok asfaltu. I co? Tak nic do głowy ci nie przyszło nieboraku? Tak sobie piszesz, że kierowca uderzył? Czołowo. Że zginął. I jego żona też pożegnała się z tym padołem łez. I za chwilę już piszesz o czym innym, bo to był tylko taki niuans. A drzewo? Niech sobie stoi. Co tam? Niech zabija dalej szalonych, wściekłych, narwanych 70-latków rwącyh asfalt swoimi potężnymi golfami z ryczącym silnikiem o mocy 85 KM. Nic się nie stało przecież. Takie piękne drzewo. Ile ono radości wnosi do naszego krajobrazu. Trzeba nowe tam zasadzić. Bliżej asfaltu. Będzie bardziej kojąco wpływać na kierowców i dodawać uroku drodze.

11:25, 27.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Miłośnik zieleni@Miłośnik zieleni

33 6

A jakby uderzył w słup oświetleniowy? Albo w przystanek? To słup albo przystanek byłyby winne wypadku?

11:50, 27.07.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

poldekpoldek

8 14

Boże, skąd się biorą tacy jak ty? Przeraźliwy ignorancie, słup czy przystanek to są elementy niezbędne należące do architektury drogowej. One muszą być. Ale drzew nie musi tam być, dlatego należy wyeliminować chociaż to jedno zagrożenie.

12:20, 27.07.2023

do poldekdo poldek

10 4

Poldek - ignorantem jesteś Ty
i do tego źle wychowanym bo od razu atakujesz i obrażasz ludzi, bez powodu
jak cię mama wychowała?

12:37, 27.07.2023

do Miłośnik zielenido Miłośnik zieleni

22 5

Ostatnio czytałem gdzieś, że auto uderzyło w budynek i kierowca zginął. Oczywiście wg ciebie to też wina budynku że tam stał????

11:55, 27.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PoldekPoldek

3 17

Boże, skąd się biorą tacy jak ty? Przeraźliwy ignorancie, budynku nie można zlikwidować. Ale drzewo można. Jedną decyzją administracyjną. Dlatego należy wyeliminować chociaż to jedno zagrożenie. Po to żeby uratować choć jedno istnienie.

12:24, 27.07.2023

@  Miłośnik zieleni@ Miłośnik zieleni

23 4

Cytat: Kierowca samochodu osobowego uderzył w słup, zginął na miejscu. Do zdarzenia doszło we wtorek (25 lipca) około godziny 0:40 na Armii Krajowej w Gdańsku.

I co ty na to? Może słupy źle postawione tak?

11:57, 27.07.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

PoldekPoldek

1 15

Boże, skąd się biorą tacy jak ty? Przeraźliwy ignorancie, słup to jest element niezbędny należący do architektury drogowej. On musi być. Ale drzew nie musi tam być, dlatego należy wyeliminować chociaż to jedno zagrożenie.

12:25, 27.07.2023

do Poldekdo Poldek

11 3

ej Poldek, ty masz jakąś stopkę ustawione, że każdą wypowiedź zaczynasz od: Boże skąd się biorą tacy ignoranci?
ignorantem jesteś ty - w stosunku do natury

12:39, 27.07.2023

@Poldek@Poldek

15 3

Ignorantem to jesteś ty. Żeby wyeliminować zagrożenie to musiałbyś zlikwidować ruch drogowy, bo z kierowcą jadącym z przeciwka też można się zderzyć.

A drzewa są bardzo potrzebne przy drogach - powodują zacienienie, jest niższa temperatura przez to, a więc korzyść dla kierowcy. Zimą dzięki nim nawiewa na drogi mniej śniegu. Ale oczywiście ty o tym nie masz pojęcia.

I jeszcze jedno pytanie - to samochód uderzył w drzewo, czy drzewo w samochód?

13:52, 27.07.2023

do @Poldekdo @Poldek

0 1

Ale głupoty piszesz buahaha: "A drzewa są bardzo potrzebne przy drogach - powodują zacienienie, jest niższa temperatura przez to, a więc korzyść dla kierowcy. Zimą dzięki nim nawiewa na drogi mniej śniegu". Zaciemnienie to było potrzebne koniom pociągowym albo Hitlerowi w czasie wojny dla czołgów a nie dziś, gdzie każde auto ma klimatyzację, chyba że Ty jeździsz ciągle maluchem albo 125p. Z tym nawiewaniem śniegu też walnąłeś to jak łysy o beton. Prawda niezaprzeczalna jest taka, że gdyby nie było drzew przy skraju jezdni (a powinien być zakaz) to nie doszłoby do 90% wypadków z ofiarami śmiertelnymi). WYCIĄĆ WSZYSTKIE DRZEWA I POSADZIĆ NOWE ALE POZA PASEM DROGOWYM!!! W czym problem aby posadzić niskopienne drzewa za rowem a nie na skraju jezdni, jeden fałszywy ruch i siedzisz na drzewie, opona wystrzeli i siedzisz na drzewie, zasłabniesz i siedzisz na drzewie i wiele innych powodów, którymi nie muszą być ani alkohol ani nadmierna prędkość. Gdyby nie drzewo to by żyli. Ale najlepiej zaklinać rzeczywistość i pisać bzdury że drzewa nie zabijają, oczywiście że nie zabijają ale indolencja ekoterrorystów zabija.

13:38, 28.07.2023

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ceniący ludzkie życiCeniący ludzkie życi

27 2

Niech ta tragedia będzie przestrogą, dla tych, którzy NIE ZAPINAJĄ PASÓW.



12:59, 27.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxxXxxx

14 5

Po prostu za wariacji jeżdżą zdejmijcie nogę z gazu to wtedy tragedii nie będzie

14:00, 27.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dobre!dobre!

4 5

*zdejmijcie nogę z gazu*
Może od razu zlikwiduj w swoim samochodzie (o ile posiadasz samochód) pedał gazu!

17:15, 27.07.2023

DziadekDziadek

4 22

Nie powinien już jeździć autem i tyle

17:42, 27.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..........

14 2

Zabierz prawko swoim dziadkom i babciom, idioto. Może facet miał zawał i tyle.

19:27, 27.07.2023

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


WRWR

0 0

Ty idioto. Oby u Ciebie nie wydarzyła się taka tragedia. Pokaż swój durny komentarz swoim rodzicom o ile jeszcze żyją. Ciekawe, jak na to zareagują. Ktoś teraz cierpi bo stracił rodziców... Wstydu nie masz. Pamiętaj, karma nigdy nie gubi adresu!!!? Wiesz, jak czytam Twoje komentarze to śmiechu jest ogrom. A teraz? Udowodniłeś - jesteś nikim.???

21:52, 27.07.2023

Ellka Ellka

13 1

Nie znam tych ludzi ale najszczersze wyrazy współczucia a jak czytam te niektore komentarze poprostu brak słów

21:35, 27.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BbBb

4 7

Wyciąć te drzewa. W całej Polsce się tak robi

21:53, 27.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WRWR

5 1

Ateisto, Ty idioto. Na szczęście ktoś zablokował Twój wpis...??? Śmieszy Cię, nie pierwszy raz, czyjaś tragedia??? Jesteś nikim.

21:56, 27.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ateista Ateista

1 6

Idiota czyli szanan w sukience będzie życzył im wiecznego odpoczynku w grobie a za chwilę będzie kłamał że są w niebie. Takie bajki w sam raz dla ciebie, chory katolicki fanatyku.

07:00, 28.07.2023

Wyczyść wszystkie prWyczyść wszystkie pr

3 2

Może tak jeden z drugim porównując drzewa do latarni, słupów, przystanków czy domów zanim cud napisze *%#)!& niech wpierw pomyśli, ile jest przy drodze tuż przy samej krawędzi jezdni potencjalnych zagrożeń w postaci drzew a ile jest domów, latarni, przystanków itp... ile ich jest choćby na trasie Klukowa Huta - Kartuzy czy każdej innej podobnej, no ile?

23:50, 27.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyczyść wszystkie prWyczyść wszystkie pr

6 1

Nie mieli zapiętych pasów, uderzyli głowami w szybę czołową, zabili się trochę na własne życzenie bo po uszkodzeniach auta uderzenie widać nie było jakieś tragicznie mocne. Panie świec nad ich duszą. Kondolencje dla całej rodziny. Wszystkie drzewa przy skraju jezdni do wycięcia ale to nigdy nie nastąpi, ponieważ dla ekoterrorystów życie ludzkie jest mniej warte od starych spróchniałych drzew.

23:56, 27.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zamieńmy nasząZamieńmy naszą

0 1

Szwajcarię Kaszubską w Pustynię Kaszubską - tnijmy, rżnijmy, piłujmy, wyrąbujmy - tak jak sekta
ziobrystów każe .... bo Chiny kupią chętnie WSZYSTKIE nasze drzewa, a ziobryści zakoszą miliony !!!

14:58, 28.07.2023

Ateista Ateista

1 13

To oni poszli do nieba czy będą wiecznie odpoczywać w grobie ? Pytam bo nie ogarniam logiki sekty katolickiej.

07:01, 28.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WRWR

0 0

A co ogarniasz??

17:10, 28.07.2023

doh jodoh jo

3 1

Wyciac te stare juz 100 letnie drzewa one dawaly cien gdy ludzie poruszali sie konnymi dorozkami rowerami lub chodzli piechota Teraz sa zawalidrogami ilu ludzi stracilo zycie przez spadajace galezie w czasie wichur czy wywalone cale drzewa

08:00, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

# doh jo # doh jo

1 4

Dziadzia, weź ty sam się wytnij. Idź już na wieczny spoczynek też.

08:18, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do: doh joDo: doh jo

2 1

No tak, podaj ile ludzi już zginęło przez te drzewa, ile z nich (drzew) wkroczyło na jezdnię.
Na Kaszubach nie ma tras szybkiego ruchu, zdecydowana większość dróg, to drogi lokalne o walorach krajobrazowych, a kierowcy traktują je jak tor wyścigowy.
Więcej ludzi ginie, bo kierowca zjechał z drogi a to w przystanek gdzie byli ludzie, a to w pieszych na chodniku, czy też w budynek mieszkalny - te budynki przy drogach też należy wyburzyć? Śmiertelne wypadki po uderzeniu w drzewo to wg statystyk na całkowitą ilość śmiertelnych wypadków to jest poniżej 0,25% ogółu z wszystkich wypadków śmiertelnych.

Do:Wyczyść wszystkie pr
zgodzę się z tym, że uszkodzenia pojazdu nie są jakoś tragicznie duże, zgodzę się z tym, że drzewa, które są spróchniałe należy usunąć, nie zgodzę się z tym, że należy wyciąć wszystkie drzewa przy drogach, bo to nie one odpowiadają za wypadki, a takie 30-40-50 letnie i więcej drzewo daje tyle tlenu aby wystarczyło na całe Twoje życie, a póki co człowiek nie potrafi produkować tlenu, to drzewo również jest filtrem zanieczyszczeń głównie spalin nie tylko z z samochodu, ale z każdego procesu spalania. Jeden hektar takich drzew pochłania 4 tony CO2.
Poszukaj sobie w google, wynik badań z przed dwóch czy trzech lat jakie przeprowadzili niemcy na przestrzeni dekady. W skrócie będą nasadzać ponownie drzewa przy drogach tam gdzie je wycięto bo wycięcie:
- nie zmniejszyło to w żaden zauważalny wynik ilości śmiertelnych wypadków
zauważono natomiast:
- tam gdzie pozostawiono drzewa nawierzchnia drogi była remontowana rzadziej niż tam gdzie drzewa wycięto
- zauważono wielokrotny skokowy wzrost zanieczyszczenia środowiska, powietrza, gleby, oraz wody wzdłuż odcinków bez drzew.

11:18, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Ateista@Ateista

4 2

Ale Ty masz problemy, tak jak piszą tutaj, musisz mieć na prawdę nudne życie, że włazisz z butami w życie innych. Co Cię to obchodzi gdzie trafią, martw się o siebie i zajmij się sobą a nie życiem innych.

11:22, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ateista Ateista

1 7

To nie ja mam problem. Zadaję proste pytania i nie ma madrego w sekcie katolickiej który by mi na nie odpowiedział ?

12:28, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Ateista@Ateista

3 1

Nikt Ci nie odpowiada, bo nie sądzę, aby to było właściwe miejsce, w którym przebywają osoby zajmujące się udzielaniem odpowiedzi osobom Twojego pokroju.
Zadajesz pytanie do gremium, które nie zajmują się szerzeniem i rozpowszechnianiem wiary katolickiej.
Uprzedzając twoje pytanie, przecież każdy katolik powinien znać na to odpowiedź, to tak jak by się zapytać stomatologa, czy ta zmiana koloru wycinka wątroby ma istotny wpływ jamę brzuszną.
Bo stomatolog to przecież lekarz, więc powinien znać odpowiedź na takie pytania.

13:08, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do @Poldekdo @Poldek

2 1

Ale głupoty piszesz buahaha: "A drzewa są bardzo potrzebne przy drogach - powodują zacienienie, jest niższa temperatura przez to, a więc korzyść dla kierowcy. Zimą dzięki nim nawiewa na drogi mniej śniegu". Zaciemnienie to było potrzebne koniom pociągowym albo Hitlerowi w czasie wojny dla czołgów a nie dziś, gdzie każde auto ma klimatyzację, chyba że Ty jeździsz ciągle maluchem albo 125p. Z tym nawiewaniem śniegu też walnąłeś to jak łysy o beton. Prawda niezaprzeczalna jest taka, że gdyby nie było drzew przy skraju jezdni (a powinien być zakaz) to nie doszłoby do 90% wypadków z ofiarami śmiertelnymi). WYCIĄĆ WSZYSTKIE DRZEWA I POSADZIĆ NOWE ALE POZA PASEM DROGOWYM!!! W czym problem aby posadzić niskopienne drzewa za rowem a nie na skraju jezdni, jeden fałszywy ruch i siedzisz na drzewie, opona wystrzeli i siedzisz na drzewie, zasłabniesz i siedzisz na drzewie i wiele innych powodów, którymi nie muszą być ani alkohol ani nadmierna prędkość. Gdyby nie drzewo to by żyli. Ale najlepiej zaklinać rzeczywistość i pisać bzdury że drzewa nie zabijają, oczywiście że nie zabijają ale indolencja ekoterrorystów zabija.

13:38, 28.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gdyby mieli PASYGdyby mieli PASY

1 0

ZAPIĘTE, to by żyli.
We Włoszech, Irlandii, Francji itd, itd, jeździłem tysiące kilometrów drogami gęsto zadrzewionymi po obu stronach szos .... czyżby IM te drzewa nie przeszkadzały ??
Pojedź do tych krajów i zacznij ich namawiać do wycinki .... a potem wróć i powiedz co ci odpowiedzieli. !!!

15:08, 28.07.2023

Do ateistyDo ateisty

0 1

Nie Ogarniasz,bo jesteś ateistą

16:51, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WRWR

1 1

Ateisto! A kto to szanan????

17:12, 28.07.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ateista Ateista

1 5

Szaman to twój guru w sukience który co niedzielę wciska tlukowi takiemu jak ty bajki o trójglowym bałwanku, moherowy fanatyku.

17:19, 28.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WRWR

0 0

Szanan!!! No tak napisałeś więc pytam, kto to??? Tlukowi??? Mój BOŻE!!!

00:48, 29.07.2023

# do ateisty # do ateisty

1 3

Skoro ja nie ogarniam to może ty ogarniasz i powiesz mi gdzie idą ci co umierają ? Szaman podczas pogrzebu życzy zmarłym wiecznego odpoczynku a za chwilę kłamie że są w niebie. Normalnie cyrk na pogrzebie ! I jeszcze kasuje za opowiadanie bajek

17:22, 28.07.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ateistyDo ateisty

1 0

Skoro denerwują cię pogrzeby to chodź tylko na stypy.Przynajmniej najesz się do woli,i w ten sposób będziesz tylko na swoim pogrzebie.

05:08, 29.07.2023

0%