Zamknij

Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska

Nr oferty: StPr/25/1290Dodane przez: STAROSTWO POWIATOWE W KARTUZACH

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 3 MAJA 2/12, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
: sporządzanie projektów dokumentów i prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, prowadzenie procedury sporządzania uproszczonych planów urządzenia lasów, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zmiany lasu na użytek rolny, prowadzenie kontroli terenowych z zakresu realizacji zadań związanych z gospodarką leśną, wydawanie zaświadczeń dot. ujęcia działki w planie urządzenia lasu, egzekwowanie wydanych decyzji i postanowień oraz obowiązków wynikających z zapisów zatwierdzonych Uproszczonych planów urządzenia lasu, w przypadku uchylania się stron od wykonania obowiązków, przygotowanie do archiwizacji akt wydziałowych. Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się pod linkiem: https://bip.kartuskipowiat.pl/oferta-pracy/4957/podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska-referat-ochrony-gruntow-rolnych-i-lesnych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W KARTUZACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: DWORCOWA 1, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Marzena Penkowska
Numer telefonu: 58 681-34-51
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zakres wymaganych dokumentów: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania z BIP-u), 4) kserokopie świadectw pracy, 5) k
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Technik serwisant
StPr/25/1295
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu udzielania pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia, współudział w prowadzeniu postępowań administracyjnych z zakresu udzielania pozwoleń zintegrowanych, prowadzenie analiz pozwoleń zintegrowanych, udział w kontrolach i oględzinach, prowadzenie postępowań administracyjnych w przypadku naruszenia przepisów o ochronie środowiska i wydawanie decyzji naprawczych, wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego, przygotowanie do archiwizacji akt wydziałowych. Szczegółowe informacje znajdują się pod linkiem: https://bip.kartuskipowiat.pl/oferta-pracy/4956/podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska-referat-ochrony-srodowiska
StPr/25/1289
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

sporządzanie projektów dokumentów i prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, prowadzenie procedury sporządzania uproszczonych planów urządzenia lasów, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zmiany lasu na użytek rolny, prowadzenie kontroli terenowych z zakresu realizacji zadań związanych z gospodarką leśną, wydawanie zaświadczeń dot. ujęcia działki w planie urządzenia lasu, egzekwowanie wydanych decyzji i postanowień oraz obowiązków wynikających z zapisów zatwierdzonych Uproszczonych planów urządzenia lasu, w przypadku uchylania się stron od wykonania obowiązków, przygotowanie do archiwizacji akt wydziałowych. Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się pod linkiem: https://bip.kartuskipowiat.pl/oferta-pracy/4957/podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska-referat-ochrony-gruntow-rolnych-i-lesnych
StPr/25/1290
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej (rejestracja, wysyłka, segregacja) Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, pism oraz zestawień Obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz interesantów Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji oraz archiwizacja Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kserokopiarka) Uzupełnianie baz danych i wprowadzanie informacji do systemów Wspieranie organizacji pracy biura, w tym przygotowywanie materiałów i dbanie o porządek dokumentów
StPr/25/1269
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 3 499,50 PLN

Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej (rejestracja, wysyłka, segregacja) Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, pism oraz zestawień Obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz interesantów Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji oraz archiwizacja Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kserokopiarka) Uzupełnianie baz danych i wprowadzanie informacji do systemów Wspieranie organizacji pracy biura, w tym przygotowywanie materiałów i dbanie o porządek dokumentów
StPr/25/1270
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN