Zamknij

Reklama dla Twojego biznesu: co musisz mieć?

14:28, 01.08.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:39, 02.08.2022

Niezależnie czy jesteś niewielką firmą, która obsługuje lokalnych klientów, czy jesteś międzynarodowym koncernem. Jedno jest pewne, potrzebujesz kilku ważnych, a jednocześnie niezbędnych akcesoriów reklamowych, które zawsze powinny być pod ręką. Co to takiego?

Stojak na ulotki - minimalizm i profesjonalizm w jednym

Czasem drobne szczegóły mają wpływ na sprzedaż i inne wskaźniki sukcesu biznesowego. Małe gesty, takie jak proszenie członków załogi o „dziękuję”, zapewnienie dodatkowych gniazdek w Twojej siedzibie i umieszczenie na ulotce fragmentu tekstu informującego klientów, pod jaki numer zadzwonić – wszystko to wpływa na prawdopodobieństwo tego, jak będą pochodzić do Ciebie klienci, czyli jak szybko twoje zapasy znikają z półek.

Jednym z ważnych szczegółów, z którymi boryka się biznes, jest stojak na ulotki lub stojak na broszury. Chociaż często są one pomijane, stojaczki na ulotki Adsystem lub stojaki na broszury odgrywają dużą rolę w edukowaniu klientów o tym, czym jest Twoja firma, co robią Twoje produkty, a co najważniejsze, jak możesz im pomóc. Mogą być wykorzystywane zarówno w siedzibie małej firmy – gdzie klient sam będzie mógł pobrać ciekawe dla niego materiały, jak i na wielkich, międzynarodowych targach, gdzie warto mieć zawsze nowe katalogi pod ręką.

Stań na drodze swoich klientów!

Większość materiałów reklamowych, na przykład plakatów lub wystaw sklepowych, jest zazwyczaj przymocowana lub stanowi część Twojego sklepu, lub lokalu. W przeciwieństwie do tego znaki chodnikowe wyróżniają się na tle Twojej firmy, kierując komunikaty marketingowe bezpośrednio do przechodniów, umieszczając je na ich trasie: zasadniczo, aby uniknąć wpadnięcia na Twój znak, muszą na niego patrzeć.

Podczas spaceru po ruchliwej ulicy większość ludzi ma tendencję do skupiania wzroku lekko w dół, aby uniknąć potknięcia się lub wpadnięcia na ludzi, co oznacza, że przeciętny pieszy częściej zauważy klasyczny potykacz niż inne reklamy umieszczone na wysokości oczu.

Potykacze reklamowe marki Adsystem również tworzą złudzenie optyczne; rozszerzają fizyczną obecność Twojego lokalu dalej na ulicę, podprogowo sprawiając, że Twoja firma wydaje się większa i bardziej legalna. Jeśli Twoja firma znajduje się z dala od naturalnego przepływu ruchu pieszego, może to w dużej mierze stanowić różnicę między ludźmi, którzy wiedzą, że Twoja firma istnieje lub nie.

Sprawdź, jak działają flagi reklamowe

Chcesz przyciągnąć uwagę ludzi i skłonić ich do ponownego spojrzenia na swoją firmę? Umieść flagi z nadrukiem na zamówienie przed swoją posesją lub przy wejściu do swojej firmy. Flagi marketingowe wywołują pasywną uwagę. Są kolorowe i wyróżniają się, sprawiając, że ludzie patrzą na nie, nawet jeśli nie mają takiego zamiaru.

Oprócz przyciągania mimowolnej uwagi ludzi, niestandardowe flagi wzmacniają również tożsamość Twojej marki w świadomości konsumentów. Kiedy drukujesz wiadomości lub hasła na flagach, dzielisz się wartościami i przekonaniami swojej firmy z przechodniami.

Na bardziej praktycznym poziomie flagi marketingowe pozwalają dzielić się przydatnymi informacjami z konsumentami. Możesz ustawić flagę lub dwie, aby ogłosić wielką wyprzedaż lub pojawienie się pożądanego produktu. Flagi, których używasz, mogą również dostarczać klientom prostych instrukcji, takich jak „Wejdź” lub „Sprawdź nasze oferty specjalne”.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%