Zamknij

Oszczędzamy środowiska razem z Orłami Jubilerstwa

13:26, 25.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:26, 25.08.2020

Nikt tak jak jubiler czy złotnik nie zna wartości materiału. Codzienne w swoich zakładach dbają o precyzję i skrupulatność, by przypadkiem nie uszkodzić cennego dla nich kruszcu. Nawet mały błąd może ich kosztować nie tylko ponowną, mozolną pracę, ale również i zniszczyć jeden z materiałów szlachetnych, których jest na Ziemi ograniczona ilość. To sprawia, że sztuka jubilerska idealnie łączy się z plebiscytem branżowym Orły. W jaki sposób?

Orły Jubilerstwa ekologicznie

Plebiscyt Orły Jubilerstwa w związku ze swoją formułą dba o otaczające nas środowisko naturalne i nie eksploatuje nadmiernie zasobów matki natury. Cały koncept przedsięwzięcia to pominięcie tradycyjnie rozumianych narzędzi do przeprowadzania plebiscytów, jak chociażby spotkanie nominowanych do nagród, huczne bale wręczania medali czy produkcja nieforemnych statuetek i gadżetów, które niejednokrotnie laureaci wyrzucają zaraz po otrzymaniu.

Orły i ochrona środowiska

Konkurs od rejestracji aż po wyłonienie zwycięzców przeprowadzany jest w świecie wirtualnym. Nie ma więc mowy o zużywaniu energii, kosztem naszej planety. Uczestnicy rejestrują się poprzez stronę główną plebiscytu Orły Jubilerstwa (www.orlyjubilerstwa.pl/), a następnie uruchamiany jest automatyczny program komputerowy. To on odnajduje wszystkie oceny, jakie internauci przyznali firmie. Nagromadzone tą metodą dane podstawiane są do autorskiego wzoru, który ujednolica skalę wszystkich rankingów: od 0 do 10. Przedsiębiorcy, których dane zamieszczone są na listach, musieli uzyskać wynik równy co najmniej ośmiu punktom.

Co Orły Jubilerstwa dają przedsiębiorcy

We wszystkich polskich miastach wybierani są najlepsi ze wszystkich zgłoszonych uczestników danej branży. Fakt ten pozwala nie tylko odkryć jak oceniają nas klienci, ale również jak wypadamy na tle pozostałych specjalistów z naszej dziedziny. Dostajemy też sprawdzoną informację na temat poziomu naszych usług oraz tego, jak odbierają nas klienci (wizerunek firmy). Wkupując zestaw materiałów marketingowych możemy pochwalić się szerokiemu gremium. Nawet nie przekonani z początku do naszych wyrobów zainteresowani, nabiorą pewności, że wybór jest słuszny. Wystarczy np. umieścić logo zwycięzcy na wizytówkach i folderach reklamowych, by zaszczepić w ludziach tę myśl.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%