Zamknij

Gadżety promocyjne to nie tylko kubki i długopisy. Sprawdź najlepsze propozycje!

09:52, 30.03.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:53, 30.03.2021

Skuteczne prowadzenie firmy oznacza między innymi umiejętne planowanie działań marketingowych, które mają realny wpływ na budowanie całej marki. Właściciele powinni więc skupiać się nie tylko na jakości oferowanych usług czy produktów. Równie ważne jest to, jak przyciągnąć do siebie nowych klientów lub utrzymać tych, którzy już w jakiś sposób są związani z firmą. Pomogą w tym gadżety promocyjne.

Nieograniczone możliwości w zakresie wyboru przedmiotów, które mogą posłużyć jako gadżety marketingowe, wcale nie ułatwia sprawy przedsiębiorcom. Wręcz przeciwnie, mając do dyspozycji liczne gadżety promocyjne, muszą postawić oni postawić na kreatywność i wybrać coś więcej niż zwykłe długopisy czy kubki z nadrukowanym logo. Liczy się zaskoczenie klienta i zdobycie jego uwagi. Nie zrobią tego z pewnością standardowe gadżety reklamowe z logo firmy. Dlatego wiele firm takich jak np. OpenGift - https://www.opengift.pl/, proponuje gadżety reklamowe dopasowane do różnych branż, ale także grup odbiorców.

Czym powinny wyróżniać się nowoczesne gadżety reklamowe?

Gadżety promocyjne mają przede wszystkim zachęcać do częstego korzystania z nich – najlepiej więc, aby były małe, poręczne i praktycznie. Doskonałymi przykładami mogą być między innymi ładowarka do telefonu, budzik LED, etui do kart płatniczych, uchwyt do smartfona czy pendrive. Zasada jest w tym przypadku prosta – im więcej osób korzysta z gadżetów, tym większy ich zasięg promocyjny oraz szansa na sukces. Kluczowe jest zatem, aby gadżety reklamowe dla firm były przygotowywane z myślą o ich przeznaczeniu.

Jakie gadżety zyskują na popularności wśród klientów?

Gadżety promocyjne, które w ostatnich latach bardzo zyskują na popularności wśród klientów, to między innymi kosmetyki oraz inne artykuły drogeryjne. Przedmioty przeznaczone do pielęgnacji oraz dbania o zdrowie to akcesoria, z których chętnie korzystają zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Zakres dostępnych opcji w tym przypadku jest niezwykle szeroki – począwszy płynów do dezynfekcji, balsamów do ust, lusterek, aż po kosmetyczki podróżne. Takie produkty doskonale sprawdzają się w codziennym życiu, a umieszczenie na nich logo czy sloganu firmy sprawia, że stają się one skutecznym nośnikiem reklamy.

Coraz więcej firm decyduje się także na wypuszczenie gadżetów związanych z higieną osobistą – niezależnie od branży, w jakiej działają. Jednym z akcesoriów, które zyskuje na popularności, są maseczki ochronne. Takie produkty można rozdać pracownikom swojej firmy lub dołączyć jako gratis do zamówienia. W związku z restrykcjami sanitarnymi, które obecnie obowiązują, z takiego gadżetu skorzysta tak naprawdę każdy.

Dużą popularnością cieszą się również gadżety z ogólnej kategorii dla domu i kuchni. Firmy decydujące się na wybór przedmiotów z tego obszaru mogą wybrać między innymi otwieracze do wina, grille, kubki termiczne czy inne akcesoria, które znajdą zastosowanie w codziennym użytku.

Komu zlecić wykonanie gadżetów reklamowych z logo firmy?

Gadżety marketingowe to kluczowy element promocji firmy, dlatego powinny być wykonane z dbałością o najdrobniejszy detal. Wybierając wykonawcę odpowiedzialnego za ich produkcję, warto sprawdzić, czy ma on odpowiednie doświadczenie, a przede wszystkim czy dysponuje sprzętem potrzebnym do wykonywania profesjonalnych nadruków.

Zazwyczaj na stronie internetowej można znaleźć przykładowe realizacje, które były wykonywane dla innych zleceniodawców. Zawsze także może poprosić o pokazanie portfolio w celu sprawdzenia, jak będzie prezentował się przykładowy przedmiot. Dobrym sposobem weryfikacji są także opinie dotychczasowych klientów. Jeżeli są oni zadowoleni z usługi – możesz przypuszczać, że Ty również będziesz.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%