Zamknij
REKLAMA

Naklejki wypukłe 3D - coś więcej niż gadżet reklamowy.

13:59, 25.08.2021 | materiały partnera

Naklejki wypukłe 3D to bardzo przydatny w prowadzeniu biznesu gadżet. Sprawdź, w jaki sposób możesz wykorzystać drzemiący w nim potencjał.

Naklejki wypukłe 3D – co to takiego?

Są to naklejki wykonywane z żywicy epoksydowej. Dzięki temu zyskują one na jakości i trwałości. Stają się też bardziej wytrzymałe na działanie promieni słonecznych i wilgoci. Pozwala to na ich szersze zastosowanie na przykład przy codziennym użytkowaniu. Można dzięki temu nadać im dowolną formę i sprawić, że zyskają na praktyczności. Takie połączenie – atrakcyjności wizualnej i użyteczności – to z kolei najbardziej skuteczna kombinacja reklamowa, jakiej możesz oczekiwać.

Jak wykorzystać naklejki wypukłe 3D w biznesie?

Ten rodzaj naklejek zasługuje jak najbardziej na miano uniwersalnych i wszechstronnych narzędzi reklamowych, jakie masz do swojej dyspozycji. Naklejki wypukłe 3D mogą posłużyć, jako efektywna i efektowna wizytówka Twojej firmy. Wiele zależy w tej kwestii od tego, jaki nadruk na niej umieścisz oraz na jaki rodzaj szaty graficznej się zdecydujesz. Możesz zdecydować się na klasyczną wersję, czyli umieścić na niej jedynie logotyp swojej firmy. Jednak o wiele skuteczniejszym rozwiązaniem będzie nadruk z adresem Twojej strony lub numerem telefonu. Tym sposobem taka naklejka zyska na praktyczności. Klient nie będzie już zmuszony do zapisywania czy poszukiwania Twoich danych. Jednocześnie zyska on przydatną ozdobę swojego notesu, laptopa czy smartfona. Ten rodzaj naklejek świetnie sprawdzi się również, jako naklejka na opakowanie. Za jej pomocą możesz na przykład wyróżnić nowy składnik lub podkreślić wybraną cechę swojego produktu. Klienci – zwłaszcza ci, którzy jeszcze nie znają Twojej marki – lubią mieć takie informacje na wyciągnięcie ręki. Taka wypukła naklejka może też posłużyć, jako wyjątkowo trwałe zamknięcie opakowania. Możesz również za jej pomocą bardziej dosadnie ostrzec klienta przed zagrożeniem, jakie niesie nieostrożne obchodzenie się z danym produktem. Wypukła naklejka 3D jest o wiele bardziej widoczna niż klasyczna. Tym samym mocniej przemawia do wyobraźni nabywcy. Tego typu naklejki na opakowania mogą Ci również pomóc w skuteczniejszej walce z konkurencją. Musisz jednak w tym celu wykazać się pomysłowością co do nadania swoim naklejkom unikalnego wyglądu. Mowa tu nie tylko o kolorystyce, ale przede wszystkim o jej kształcie i formie.

Czy warto inwestować w tego typu rozwiązania?

Jak najbardziej tak. Przede wszystkim naklejki 3D sprawiają, że stajesz się bardziej widoczny i rozpoznawalny. Taka przestrzenna reklama rzuca się w oczy o wiele bardziej, niż jej klasyczne odpowiedniki. Po drugie – zyskuje na tym prestiż Twojej firmy. Klient – który zazwyczaj jest wzrokowcem – będzie chwalił Twój produkt również za wygląd. I wreszcie po trzecie – dzięki tej formie reklamy masz szansę dotrzeć do większej liczby zainteresowanych. Jeżeli dodatkowo rozniesie się fama, iż Twoje naklejki stanowią praktyczny dodatek do zakupów, wzrośnie również ilość sprzedaży.

Gdzie zamówić najlepsze naklejki reklamowe 3D?

Najlepsze wypukłe naklejki 3D zamówisz w działającej od lat w tym sektorze firmy POLINAL. Ten polski producent oferuje najbardziej trwały i odporny na zniszczenie oraz upływ czasu materiał. Dotyczy to zarówno samych naklejek, jak i nadruku, jaki zostaje na nie naniesiony. Warto też nadmienić, że w ofercie firmy znajdziesz inne przydatne w prowadzeniu biznesu gadżety. Są to m.in. breloki reklamowe, które możesz wykorzystać, jako dodatek do zakupów, a także naklejki ostrzegawcze BHP i inne.

Słowem podsumowania: to w jaki sposób wykorzystasz w biznesie naklejki wypukłe 3D zależy w ogromnej mierze od celu, jaki chcesz osiągnąć stosując tą formę reklamy. To narzędzie może stać się wyróżnikiem Twojej marki czy konkretnego rodzaju produktu. Dzięki temu ułatwisz klientowi identyfikację swoich produktów. Po drugie taka naklejka może uatrakcyjnić dokonane zakupy. Szczególnie, jeśli nadasz jej funkcję gadżetu, który poprawi humor klientowi, co sprawi, że będzie on chętniej do Ciebie wracał. Po trzecie – w ten sposób łatwo zaalarmujesz klienta, jeśli produkt wymaga wyjątkowej ostrożności lub jest przeznaczony dla konkretnej grupy nabywców. 

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%