Zamknij

Banino. Czytelnik: rodzice powinni wiedzieć, czy nauczyciel jest zaszczepiony

10:29, 08.10.2021 Aktualizacja: 10:55, 17.11.2021
Skomentuj Zdj. ilustracyjne. fot. red. Zdj. ilustracyjne. fot. red.

W Szkole Podstawowej w Baninie po raz drugi w tym roku szkolnym stwierdzono zakażenie koronawirusem. Rodzic jednego z uczniów, który zwrócił się do naszej redakcji, uważa, że informacja o tym, czy dany nauczyciel jest zaszczepiony przeciw Covid-19, powinna być jawna.

Dziś kolejny raz okazało się, że nauczyciel w szkole w Baninie ma koronawirusa. Kwarantannie poddane zostają kolejne grupy uczniów. Czy informacja o tym, czy dany nauczyciel jest zaszczepiony czy też nie, nie powinna być informacją jawną? Powinienem mieć wybór czy moje dziecko korzysta z lekcji u nauczyciela, który nie przyjął szczepionki. Uważam, że każdy ma prawo podjąć decyzję o tym, czy się zaszczepi czy też nie, ale ja mam prawo do podjęcia decyzji, czy puścić dziecko na zajęcia z nauczycielem, który stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia mojego dziecka i rodziny. Uważam, że nauczyciel bez szczepień z pełną premedytacją naraża dzieci i ich rodziny na utratę zdrowia i życia - napisał pan Piotr. 

Ewa Kosznik, dyrektor Szkoły Podstawowej w Baninie potwierdza, że w tym roku stwierdzono drugi przypadek zakażenia koronawirusem w szkole. Uczniom, którzy mieli kontakt z zakażonym pedagogiem, wprowadzono nauczanie hybrydowe.

Dyrektor podkreśla, że szkoła czy samorząd nie ma obowiązku ani prawa informować, czy dany pracownik placówki oświatowej jest zaszczepiony przeciwko koronawirusowi. W Polsce nie ma także przepisów prawa, na podstawie których pracodawca mógłby zażądać od pracownika zaszczepienia się przeciwko Covid-19.

To są dane wrażliwe, przecież nie udostępniamy również informacji o tym, czy ktoś się zaszczepił także na inne choroby. W Polsce ustawodawca na razie nie nałożył takiego obowiązku. Nie mamy prawa udzielać takich informacji - powiedziała Ewa Kosznik. 

(aktualiz. godz. 11.58)

(M.Dzienisz)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(36)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Komitet oszalałych rKomitet oszalałych r

175 115

Komitet oszalałych rodziców ale się ktoś odpalił na maxa.. Wrześniowe słońce dobrze ze idzie ochłodzenie

11:23, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bi BiBi Bi

208 116

Szczepienia nie są obowiązkowe i nikogo nie powinno interesować czy jest się zaszczepionym czy nie.
Nie ważne czy to nauczyciel , ksiądz a może sąsiad.

11:26, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pjoter Pjoter

159 115

Pjoter kasztanie to że ktoś jest zaszczepiony nie chroni przed zachorowaniem dzbanuszku.

11:26, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbsurdAbsurd

56 121

To absurd. Żeby nie było wątpliwości - mam za sobą szczepienie dwoma dawkami. Czym różni się nauczyciel od kierowcy, który podwozi dziecko autobusem do szkoły? Albo od sprzedawczyni w sklepie, która sprzedaje mu śniadanie? Albo od uczniów danej klasy?Przykłady można mnożyć. Każda z tych osób jest zaszczepiona albo...nie jest. Żadna nie ma obowiązku tłumaczyć komukolwiek tej informacji. Gdy rodzic dowie się, że matematyk jego dziecka nie ma szczepienia to co zrobi? Wypisze z matmy? Nie może tego zrobić. Przepisze do innej klasy? Tyle, że w tamtej uczy biolożka, która się nie zaszczepiła i co? Nie mówiąc o tym, że na Kaszubach nie ma szkoły, w której dzieci na przerwach byłyby w maseczkach, a niby mają obowiązek. To jest OK?

11:28, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do absurdDo absurd

107 61

Życzę zdrowia i szczęścia przy 3 4 5.... Szczepionce ?

11:43, 08.10.2021

Nocny rycerz Nocny rycerz

164 115

Mam nadzieję że dzieci odpowiednio podziękują rodzicą kiedyś za to że ich zaszczepili.

11:45, 08.10.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

WiedźmaWiedźma

91 114

Pisze się RODZICOM, a nie rodzicą drogi nocny rycerzu:)

12:01, 08.10.2021

Nocny rycerz Nocny rycerz

20 3

Dziękuję ? żadna nauka nie idzie w las.

13:22, 08.10.2021

bleglepleblegleple

70 49

O ile dożyją!

16:54, 08.10.2021

@Nocny rycerz@Nocny rycerz

46 64

to teraz jeszcze się naucz czegoś o współczesnej medycynie i będzie super, przestaniesz się przed igiełką w zbroi chować :D

18:17, 08.10.2021

kaszebakaszeba

158 115

jakiś nawiedzony i z obolałą głową, szczepionka nie chroni przed nosicielstwem, a choroba ma przebieg osobisty. To musi jakis z gdańska oświecony cymbał. Szczepionka nawet nie chroni przed zachorowalnmoscią, szczepionka nie daje długotrwałej ochrony...przykładem izrael. ci z gdańska to yelita narodu zabużańskiego . migranci nachodzcy na kaszuby po 1945r.

11:51, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

z gdańskaz gdańska

115 117

Odwal się od "tych z Gdańska" wsiowy buraku! Kompleksy masz, że się w czarnej d..urodziłeś czy jak??

12:03, 08.10.2021

SądSąd

144 115

Sąd cywilny na takich czeka. Biada jeżeli ktokolwiek udzieli takich informacji osobom trzecim.
Nie ma obowiązku szczepień i nie będzie.

12:12, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prosta weryfikacjaProsta weryfikacja

115 139

Zapytać. Zaszczepiony normalnie odpowie, foliarze i szuraki będą się zasłaniać, kluczyć i puchnąć.

12:30, 08.10.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ODPOWIEDŹODPOWIEDŹ

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


@ODPOWIEDŹ@ODPOWIEDŹ

45 64

Czyli kolega niezaszczepiony :D Sprawdza się pięknie reguła z propozycji powyżej!

18:04, 08.10.2021

ODPOWIEDŹODPOWIEDŹ

57 45

powinieneś już sobie założyć kaftan. Jak taki goopek może funkcjonować w społeczeństwie, no chyba tylko wśród sobie równych szympansów w zoo

18:08, 08.10.2021

@ODPOWIEDŹ@ODPOWIEDŹ

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dandydandy

62 64

Przecież w szkole nie tylko niezaszczepieni są nauczyciele ale również większość dzieci. Szukanie winnych wśród nauczycieli to absurd . Oczywiście jestem za szczepieniem wszystkich ale ta sytuacja to jakiś absurd . szczepienia nie są obowiązkowe . WG tego rodzica to może trzeba wchodzić wszędzie z certyfikatem , sklep , szkoła , autobus , kosciół itd..... no sens . Dzieci zamknąć w piwnicach bo nie mają szczepień . paranoja

12:32, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@dandy@dandy

128 93

do tego to prowadzi, o to chodzi z tymi szczepieniami. Widziałeś wykład co dostajesz w tej szczepionce? Jaki dziwny tasiemiec rozwija się w Twoim organiźmie?

13:00, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GredoGredo

120 93

A może jeszcze rodzic by chciał wiedzieć, czy dany nauczyciel jest praktykującym katolikiem, czy może żyje w związku poza małżeńskim. Bo może rodzic to przykładny katolik i nie powinien tolerować, że naucza jego dziecko nauczyciel, który jest ateistą.
Do tego może jeszcze chciałby wiedzieć, czy puka codziennie czy może co drugi dzień, czy dzieci nauczyciela szczepiły się przeciw ospie, różycce itd.
Pewnie jeszcze powinien taki rodzic wiedzieć, czy ów nauczyciel spuszcza wodę jak wydali kał z organizmu?
Skoro ten rodzic jest zaszczepiony, zaszczepione jest jego dziecko to czym on u diaska się martwi? Przecież wg opinii wielu specjalistów jest teraz taki odporny, że mógłby tarzać się z tymi co są zarażeni.
Są ludzie, którym ewidentnie brakuje celu w życiu, oraz mają za dużo czasu.

13:58, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KarolKarol

10 8

Święta prawda , komentarz trafiony w 100%.
Pozdrawiam

21:38, 09.10.2021

HorusHorus

133 93

Do tego rodzica, może powinniśmy zrobić tak jak za czasów okupacji, wszyscy niezaszczepieni będą nosić czerwone opaski, że są niezaszczepieni.
Zrobimy podział, zaszczepieni mają wstęp do restauracji, kin, sklepów, pociągów i autobusów.
Niezaszczepieni mogą korzystać tylko z wydzielonych sklepów, wsiadać tylko do wydzielonych wagonów no i najważniejsze, zróbmy dla nich godzinę policyjną, zakaz przemieszczania się od 19 do 7.
Myślę, że taki podział, oraz rozróżnianie kto jest zaszczepiony a kto nie jest, całkowicie wyczerpię Twoją ciekawość oraz troskę o czystość rasy, wolnej od tych niezaszczepionych.

14:04, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dobra radaDobra rada

155 93

Rodzicu.
Póki nie jest za późno, dzwoń:
58-6818574
Poradnia zdrowia psychicznego, Żukowo, ul. Pożarna.

14:10, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikuCzytelniku

117 93

Najpierw należy zrozumieć zasady dotyczące zakażeń i fakt, że nie ma zależności dotyczącej zaszczepienia i zakażenia. Osoby zaszczepione i niezaszczepione mogą się zakazić. Różnica dotyczy kwestii „przechodzenia” choroby. O tym mówi się od zawsze. A tu Czytelnik nie potrafi zrozumieć prostych rzeczy i wymaga podawania danych wrażliwych o innych osobach. Nie każdy jest takim ekshibicjonistą.

14:42, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozumiemRozumiem

87 94

Niestety rodzic ma prawo się zdenerwować, jeśli dziecko nie ma ponownie lekcji przez nieodpowiedzialnego nauczyciela. Nikt nie może zmusić do szczepienia, ani ujawnić informacje, ale dany nauczyciel dam mógłby sprawę wytłumaczyć. Wystarczy powiedzieć przepraszam, ale nie chciałem się zaszczepić lub no jestem zaszczepiony, ale i tak zachorowałem.

15:07, 08.10.2021
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

rgtargta

90 57

A skąd pewność, że to nie jego dziecko przywlekło wirusa?

15:49, 08.10.2021

What? What?

47 31

Przeprosić za co? Że zachorował? Żart? To niech dzieci które są chore też przepraszają za covid, za grypę, za *%#)!& Bo zarażają!!! A odpowiedzialni rodzice niech zostawią chore dzieci w domu a nie przysyłają je do szkoły.

20:33, 08.10.2021

nie rozumiesznie rozumiesz

24 19

Czyli co? Żeby rodzic się zdenerwował, musi wiedzieć na kogo? Nie może tak po prostu - na sytuację? Poza tym chyba nie wiesz, jak to działa. Nauczyciel mógł być zaszczepiony, a i tak zachorować. Tak, szczepionka niestety nie chroni przed zakażeniem, a jedynie sprawia, że łatwiej przechodzisz chorobę. Poza tym, wyjaśnij: na jakiej podstawie nauczyciel ma się tłumaczyć rodzicom? Podaj podstawę prawną. Uprzedzę Cię: jej nie ma. W podobny sposób nie musi Ci się wytłumaczyć sprzedawczyni w Biedrze, która Cię obsłuży na kasie. Poza tym, informacja o tym, że nauczyciel nie chciał się zaszczepić bądź jest zaszczepiony, ale i tak zachorował ABSOLUTNIE NIC nie zmieni w Twojej sytuacji.

21:40, 08.10.2021

Żaba Żaba

22 15

A skąd wiesz ze nauczyciel był nie zaszczepiony. SZCZEPIONKA NIE CHRONI PRZED ZACHOROWANIEM. znam 3 osoby które pi dwóch dawkach bardzo ciężko zachorowały na covid

14:31, 09.10.2021

ObywatelObywatel

5 0

Czy pani ROZUMIEM przeprasza za swoje choroby?????

08:54, 12.10.2021

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


@jaros@jaros

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PigułosPigułos

56 45

Szczepta się bo umrzeta dzbany wsiowe!!!!

15:34, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InspektorInspektor

42 124

Wszystkich wysłać na kwarantannę a nauczycieli zamiast kwarantanny na obowiązkowy urlop bezpłatny z zakazem pójścia na zwolnienie L4 włącznie i pod nadzorem policji to ich wtedy nauczy lepiej niż oni sami nauczają zamknąć zatamować szkole

16:50, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodzicu ogarnij się Rodzicu ogarnij się

43 32

Szanowny rodzicu !!! to działa w dwie strony, równie dobrze takiej informacji może chcieć szkoła czy nauczyciel co wtedy będziesz krzyczał ?

17:20, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


serpicoserpico

87 71

wytoczyć proces sądowy temu covidianinowi.

17:26, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@serpico@serpico

69 74

WOLNOŚĆ WOLNOŚĆ WOLNOŚĆ
ALE JAK KTOŚ MÓWI COŚ CO MI SIĘ NIE PODOBA TO PROCES WYTOCZYĆ
ALE STOP CENZURZE

18:08, 08.10.2021

AA

36 43

Szanowny oburzony rodzicu, a może to nauczyciele powinni wiedzieć, czy rodzice dzieci są zaszczepieni? Ale kulturalni nauczyciele o to nie pytają, w przeciwieństwie do roszczeniowych rodziców. Przecież często się zdarza, że chorujący rodzice posyłają dziecko do szkoły, bo przecież "nic mu nie jest". To właśnie nauczyciele najczęściej zarażają się od dzieci wirusami grypy czy przeziębienia, a może i koronawirusem, jeśli dziecko przechodzi zakażenie bezobjawowo.

18:18, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

popierampopieram

30 32

Ileż to uczniów zasmarkanych, kichających, kaszlących przychodzi do szkoły i zaraża innych wokół..... Na pytanie dlaczego jest w szkole odpowiada" mama kazała mi iść" a dziecko ewidentnie chore , często się słania i leży wręcz na ławce.

Dezynfekcja rąk przed wejściem do budynku szkoły, maseczki na twarz.... a gdzież tam....ja nie

22:34, 08.10.2021

AB Rh+AB Rh+

84 62

Nauczcie się raz na zawsze i nie powielajcie kłamstw!!
1) Nie ma czegoś takiego jak bezobjawowe, albo dziecko jest ochrę, przeziębione i zostaje w domu, albo dziecko jest zdrowe, a posiadaczy wirusów, jak i samych wirusów jest mnóstwo wokoło i to jest NORRMALNE. TO WIEDZA PODSTAWOWA Z PODRĘCZNIKÓW DO WIRUSOLOGII
2) DZIECI NIE CHORUJĄ NA wasz śmieszny grypowy wyhodowany w laboratorium koronawirus sars cov2
3) NIKT NIE MA PRAWA PYTAĆ CIĘ CZY JESTEŚ ZASZCZEPIONY, tylko lekarz jeśli u niego się leczysz akurat.
4) Covid nie jest chorobą śmiertelną, mało tego według Prawa do dnia dzisiejszego nie ma go nawet na liście chorób zakaźnych, media i korporacje farmaceutyczne was oszukują

18:30, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@AB Rh+@AB Rh+

56 72

Źródła?

18:45, 08.10.2021

W dwie stronyW dwie strony

78 52

Zaczyna się... to niech nauczyciele zażądają od rodziców zaświadczeń o zaszczepieniu, braku grzybicy (zaraźliwa), łuszczycy (zaraźliwa), depresji (źle wpływa na dziecko), pełnej rodzinie bez patologii, obojga rodziców pracujących w kraju najlepiej mieszkających blisko miejsca zamieszkania (każda rozłąka źle wpływa na psychikę dziecka powoduje syndrom porzucenia, co może przekładać się na relacje z rówieśnikami i tym samym powodując agresję- czytaj rozwala porządek lekcji, dalej idąc tym tropem inne dzieci nie mogą normalnie korzystać z nauki itp.). Ważne jest również, czy spożywają alkohol i w jakich ilościach, bo to też wpływ ma na życie dzieci. Można tak w nieskończoność. Dbajmy o nasze dzieci, o opiekę którą sami powinniśmy im zapewnić.

20:05, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZdziwionaZdziwiona

27 27

Od kiedy łuszczyca jest "zaraźliwa"?

09:11, 09.10.2021

Kaszubski hacjenderoKaszubski hacjendero

28 40

Nauczyciele powinni wiedzieć, na co chorują rodzice, z których dziećmi mają kontakt w szkole. Proponuję comiesięczne raporty.

20:22, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

szczególnie ...szczególnie ...

38 30

szczególnie prosimy o wykaz badań psychiatrycznych..... dla dobra społeczeństwa

22:30, 08.10.2021

BaninoBanino

55 41

To stan umysłu.bose antki wtargneły na Kaszuby.

21:02, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NIEzaszczepiony uczeNIEzaszczepiony ucze

42 9

A każdy niezaszczepiony uczeń jest zagrożeniem dla zaszczepionych uczniów, zaszczepionych nauczycieli i zaszczepionych pracowników szkoły.
Szanowny rodzicu-autorze listu prosimy o listę niezaszczepionych uczniów każdej szkoły, abyśmy mogli wybrać z jakimi uczniami chcemy prowadzić lekcje a z jakimi nie...... gdyż mogę być dla społeczności szkolnej zagrożeniem

Faktycznie wielu rodziców z Banina to inny stan umysłu.......

22:29, 08.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pier Pier

11 11

Dokładnie Banino to stan umysłu , coraz gorzej tam.

21:43, 09.10.2021

K@szeba do czytelnikK@szeba do czytelnik

30 23

Czytelniku puknij się w głowę :)

22:51, 08.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

. .

39 47

Nauczyciele powinni być przykładem dla młodzieży. Zaszczepcie się, uratujcie swoje babcie. Proszę, to nic nie kosztuje.

00:43, 09.10.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kodeks karnykodeks karny

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kodeks karny kodeks karny

7 0

Osoba która zmusza do eksperymentu medycznego, która propaguje eutanazję oraz czyha na majątek osób starszych w celu przejęcia spadku lub innych finansów i nawołuje do narażenia życia podlega w Polskim Prawie karze!

20:18, 12.10.2021

Dąbrowa miszewskaDąbrowa miszewska

40 38

Dla mnie nauczyciel, który się zaszczepił to przedstawiciel pustogłowia i nieuctwa, bo miał czas aby zaznajomić się z wiedzą medyczną, że to nie są szczepionki, obnaża taki delikwent, że nie powinien pracować w szkole.

06:39, 09.10.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

@Dąbrowa@Dąbrowa

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do powyżejdo powyżej

21 12

"cały świat" "kolejne testy" - rozumiem, że jesteś przedstawicielką tych mądrych ? , no rzeczywiście przemawia przez ciebie terminologia badawcza ?, no, ale idziemy dalej z obnażaniem szamanizmu danej osoby, która przedstawia się jako "mądra" , kolejna słowa "badania", a możesz przedstawić te badania?? ? . O ile znam terminologie badawczą, takie badania dopiero mogą być opisane po zakończeniu eksperymentu medycznego, fazy badawczej, w której ciągle jeszcze jesteśmy, no a największe kuriozum To proszę mi udowodnić, że to są szczepionki?? Szczepionka do tej pory stymulowała twój układ odpornościowy do odpowiedzi i to nazywało się szczepionką, obecne preparaty genetyczne, które nie są szczepionkami, nie stymulują twojego układu odpornościowego do odpowiedzi, ale penetrują twoje komórki białkiem spike i ten mechanizm niby modyfikujący twoje geny, ma niby powodować, że twoje komórki niby mają coś dostarczać, ale badania naukowe te wiarygodne opisane, mówią, że osoby te nadal chorują na covid i mają mniej przeciwciał udowodnione naukowo, od osób które tego preparatu sobie nie wstrzyknęła, to gdzie tu mowa o szczepionce. Proszę wyłączyć Telewizor i nie robić z siebie idiotki ?

19:51, 09.10.2021

@do powyżej@do powyżej

0 4

Wiesz, czemu szkoda czasu na przekonywanie antyszczepionkowców jak ty? Bo niezależnie od tego, jakie badania i z jakich źródeł podać - nieważne, czy to instytucje międzynarodowe, krajowe czy uniwersyteckie - i tak na ślepo odpalisz pisk, że to PRZEKUPIONE ZMANIPULOWANE WIELKIE KŁAMSTWO RZĄD ŚWIATOWY KONCERNY. Nie chcesz być na tym etapie przekonany, tylko szukasz sposobów, żeby zamknąć się coraz głębiej w swojej coraz bardziej odrealnionej fantazji. Bo takixh badań, o których piszesz, nie ma - są tylko złe interpretacje (z braku wiedzy lub złej woli), którymi posługuje się antyszczepionkowa propaganda.

A po co komu taka propaganda, zapytasz? Po to, żebyś dużo klikał w internecie na takie tematy (a to zysk dla właścicieli stron), żebyś im płacił (jak jakieś fundacje Sochy) czy żebyś na nich głosował (Brauny etc.) Spróbuj zauważyć, że robią z ciebie barana dla własnych celów.

Obyś kiedyś jeszcze z tego wyszedł.

10:40, 10.10.2021

#@do powyżej#@do powyżej

3 0

Jesteś osobą wysoce zaślepioną, niebezpieczną i zideologizowaną, gdybyśmy byli w Niemczech to nazwałabyś mnie antyHitlerowcem, gdybyśmy byli w Izraelu i pisałbym, że żydzi mordują Palestyńczyków to napisałabyś, że jestem antysemitą, a teraz jak w życiu parę szczepionek, nie preparatów przyjąłem, to piszesz, żem antyszczepionkowiec ? Zauważasz chociaż swój umysł i ile w nim zgnilizny umysłowej. Porównujesz fundacje Sochy, która nagłaśnia rózne przypadki dzieci poszkodowanych przez szczepionki do fundacji Sorosa, Gatesa, Rockeffelerów i innych, jakim trzeba być zwyrodnialcem i ubogim umysłowo, żeby takie androny wypisywać. Badania, o których piszę zostały opracowane przez niektóre Uniwersytety jak w Kopenhadze, Oxfordzie, Manchesterze, Harfordzie i innych, są opublikowane w czasopiśmie Lancet, ale jako że jesteś ideologicznym leniem i nie chce ci się do nich zajrzeć to żyj w swojej nienawiści oraz zakłamaniu, niczym się nie różniąc od faszystów i komunistów przeszłej epoki, oni też jak roboty tylko łykali propagandę. Jesteś osobą niepoczytalną.

20:15, 12.10.2021

XXXXXX

31 30

Przecież szczepionki chronią przed ciężkim przebiegiem choroby a nie zakażaniem innych. ??
Banino i wszystko jasne......

09:55, 09.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomekrewtomekrew

31 25

Uważam,że to wyprawiają teraz rodzice przechodzi wszelkie granice,rodzice zobaczycie,że niedługo w waszej szkole nikt z nauczycieli nie będzie chciał uczyć wasze dzieci to może być niedługo,nauczyciele będą z szkół odchodzić .

11:51, 09.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlopKlop

4 6

Vice versa

14:09, 09.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BananBanan

19 11

Banino i wszystko jasne ?

19:27, 09.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PauloPaulo

0 2

Szanowni, bardziej do zastanowienia jest jakość informacji i działań samej szkoły. Nasze dziecko dostało kwarantanne po tygodniu od L4 nauczyciela - na librusa gdzie nie siedzimy codziennie. Nie wspominam już, że w info nie było podane, iż to nauczyciel, ale to akurat szybko można było samemu zweryfikować.
Pytanie po co takie tajemnice w informacji od Dyrekcji??
Obawa - właśnie przed negatywną opinią rodziców?
Dodatkowo po co kwarantanna po takim czasie?! Jeśli nasze dzieci już się mogły zarazić i tym samym zarazić połowę szkoły !!! Organizacyjny DRAMAT !!!
Jak w przededniu kolejnej fali covid19 zarządzać takimi działaniami? Jak szkoła powinna działać w przypadku kolejnych przypadków, które są nieuniknione??

13:47, 11.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sanepidsanepid

0 0

zażalenia proszę kierować do sanepidu, a nie dyrekcji szkoły.

20:58, 15.10.2021

0%