Wymagania
minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
znajomość zagadnień ustawy o rachunkowości, środków trwałych i obowiązujących przepisów podatkowych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce.
znajomość obowiązujących przepisów z zakresu kadr i płac
znajomość programu SYMFONIA
Opis stanowiska
dekretowanie i księgowanie dokumentów,
bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,
księgowanie wyciągów bankowych,
przygotowywanie przelewów bankowych,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
weryfikacja i uzgadnianie rejestrów VAT,
wsparcie merytoryczne oraz organizacyjne, a także nadzór nad prawidłowym zapisem i obiegiem dokumentów księgowych.
Oferujemy
umowę o pracę,
wszystkie narzędzia pracy,
prace w kompetentnym, życzliwym zespole.
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: s...@margo... Wyświetl e-mail
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity : Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zmianami".