Wiadomości

Zamknij

Karol Góralski nie jest już prezesem PCZ. Starosta: Nie mieliśmy wyjścia

Wojciech Drewka 11:17, 25.04.2013 Aktualizacja: 18:02, 10.10.2025

Starosta kartuski Janina Kwiecień potwierdziła dziś, że Karol Góralski został odwołany z funkcji prezesa Powiatowego Centrum Zdrowia. Jak podkreśla, nie chodzi o żadne nadużycia. - Przepisy są bardzo restrykcyjne, otrzymaliśmy nakaz odwołania pana prezesa - powiedziała.

Takiego obrotu spraw nic nie zapowiadało, zważywszy na dobre wyniki spółki Powiatowe Centrum Zdrowia i generalnie pozytywne zmiany w szpitalu. Janina Kwiecień, starosta kartuski przyznaje, że i ona była zaskoczona całą sytuacją.

- Z dniem wczorajszym Rada Nadzorcza szpitala odwołała z funkcji prezesa spółki pana Karola Góralskiego - powiedziała Janina Kwiecień. - Sprawa jest dla nas bardzo bolesna, bo nie chodzi o żadne nadużycia, czy niedopełnienie obowiązków. Pan Karol Góralski bardzo dobrze zarządzał szpitalem, niestety Rada Nadzorcza w ostatnich dniach powzięła informację od służb zewnętrznych, że w oświadczeniu majątkowym nie wykazał udziałów w innej spółce, już nie istniejącej. Niestety nie dopełniono pewnych procedur i cały czas te udziały figurują, a nie może ich być więcej niż 10 procent. Pan Karol Góralski miał 26 procent udziałów i przepis okazuje się nieubłagany. Nie dopuszcza się żadnej korekty oświadczenia, czy sprostowania. Otrzymaliśmy nakaz od określonych służb i musieliśmy podjąć decyzję o odwołaniu prezesa.

Janina Kwiecień zaznaczyła, że zaistniała sytuacja nie ma związku z żadnymi nieprawidłowościami w funkcjonowaniu szpitala.

- Chcę to jednoznacznie podkreślić. Sprawa nie dotyczy zarządzania, kwestii finansowych czy jakiejkolwiek postawy pana prezesa - mówi starosta kartuski. - Mamy do czynienia po prostu z czyimś niedopatrzeniem. Żal nam jest ogromnie i zaskoczeni jesteśmy wszyscy. Nie wiemy do końca z czego wynika zaistniała sytuacja, ale nie mogliśmy nie wykonać tego nakazu.

Mówiąc o służbach zewnętrznych starosta kartuski miała na myśli CBA, które wystosowało pismo do starostwa z informacją o udziałach prezesa Powiatowego Centrum Zdrowia i nakazem jego odwołania. Dla wszystkich zaskoczeniem jest, że służba ta ma tak daleko idące uprawnienia, do których bez dyskusji musi się dostosować samorząd.

Z wyjaśnień przekazanych dziennikarzom przez Janinę Kwiecień wynika, że Karol Góralski posiadał udziały w spółce "BER" z Chmielna, która od lat jest w likwidacji i istnieje de facto na papierze. Wartość tych udziałów jest niewielka i wynosi około 1600 zł.

- Problemem jest fakt, że ta spółka nadal figuruje w KRS, a z wyjaśnień pana prezesa wynika wręcz, że sprzedał swojej udziały, ale to nie zostało należycie odnotowane. Tyle wiemy na tę chwilę. Rada Nadzorcza musiała po prostu wykonać polecenie i to wszystko - powiedziała Janina Kwiecień.

Tymczasowo funkcję prezesa Powiatowego Centrum Zdrowia powierzono lekarzowi naczelnemu szpitala Markowi Tyborowi. Starosta kartuski Janina Kwiecień stwierdziła, że nie wyklucza powrotu Karola Góralskiego na stanowisko, kiedy cała sprawa się wyjaśni.

(Wojciech Drewka)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (106)

A co ze starostą?A co ze starostą?

0 0

A co z Janiną Kwiecień? Dostanie absolutorium za wykonanie budżetu? STAROSTWO POWIATOWE w KARTUZACH to już prawie bankrut - 51,0 proc. wynosi wskaźnik zadłużenia przy dopuszczalnym 60 proc. Za chwilę wejdzie zarządca komisaryczny.

11:26, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Ciekawe co to za nakaz. Zarząd starostwa nie podejmuje samodzielnie decyzji? Zastanawiajace.

11:28, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ A co ze starostą?@ A co ze starostą?

0 0

Wydaje mi się że w ślad za słowami Pani Starosty "Przepisy są bardzo restrykcyjne" - należy odwołać STAROSTĘ

11:29, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

Nie rozumię. Spółka nie istniejąca a są udziały????

11:41, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Jak coś nie istnieje to znaczy że tego nie ma. Więc jak z tą spółką? Szyte grubymi nićmi.

11:54, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RODZINYRODZINY

0 0

Co z rodzinnymi biznesami w gminach? Tym tez zajmie się CBA?

12:03, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaśkojaśko

0 0

Jaki nakaz od CBA? Nie wiedziałem że ta służba może wyroki wydawać. Bzdura kompletna !

12:07, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@jaśno@@jaśno

0 0

Ok, ale w tym artykule jest napisane że odbyło się głosowanie w sprawie odwołania członków zarządu. A tutaj nakaz z CBA i już ;)

12:42, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Swoją drogą dziwna to praktyka, że syndyk, a takim był chyba p. Góralski w firmie Ber, kupuje udziały w upadającej spółce.

12:46, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BERBER

1 0

BER SP Z O O [ W LIKWIDACJI ] (KRS: 0000008738)
Ta spółka wciąż istnieje
BER SP Z O O [ W LIKWIDACJI ]
ul. Gryfa Pomorskiego 43, Chmielno
83-333 Chmielno
BER SP Z O O [ W LIKWIDACJI ]
REGON:
190311741
NIP:
5890014919
KRS:
0000008738
Członkowie reprezentacji:
Nazwisko i imię:
Funkcja lub stanowisko:
Mendel Janusz Józef
Członek Zarządu
Roszkowski Jerzy
Likwidator
Status OPP:
NIE
Data wpisu do rejestru przedsiebiorców:
2001-04-23
Poczta:
Chmielno
Kod pocztowy:
83-333
Ulica:
Gryfa Pomorskiego 43
Miejscowość:
Chmielno
Gmina:
CHMIELNO
Powiat:
KARTUSKI
Województwo:
pomorskie
Forma Prawna:
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rejestr:
POZYCJA KRS W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW
Data aktualizacji: 2013-01-14

12:59, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Udziałowcy i wspólniUdziałowcy i wspólni

1 0

Dane firmy
BER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
CHMIELNO

83-333 CHMIELNO GRYFA POMORSKIEGO 43

POMORSKIE

Udziałowcy, Wspólnicy lub Akcjonarjusze (obecni i poprzedni)
FORMELLA TOMASZ WAWRZYNIEC
GÓRALSKI KAROL
ROSZKOWSKA ALEKSANDRA
ROSZKOWSKI GRZEGORZ

13:09, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CBACBA

0 0

No to CBA dobierze mu się do pupy, że nie wykazał udziałów...

13:11, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ CBA@ CBA

0 0

wobec Prezesa umożyli postępowanie dobrali się do pupy Starosty

13:15, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

No to brawa wielkie dla PeOwiec.

13:16, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ BER@ BER

0 0

w rejestrach NIP i REGON firma ber nie istnieje jest tylko w krs

13:17, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Aby mnie ktoś źle nie zrozumiał, od początku uważałam prywatyzację szpitala za szwindel finansowy.

13:17, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaniePytanie

0 0

Czy ci udziałowcy Roszkowscy to jacyś krewni wiecznego wójta?

13:19, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@BER@@BER

0 0

Jak jest w KRS to ma chyba swój NIP i REGON?

13:21, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brrrrr....Brrrrr....

0 0

ale smród!

13:21, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jest OKJest OK

0 0

Brawo Rysiu! Utopiłeś ich, jak obiecywałeś. Szacun, bo dla innych to były święte krowy....

13:24, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

1 0

GÓRALSKI, KAROL
Rok urodzenia: 1954 (59 lat)
Płeć: Mężczyzna
od 25.09.2008 w firmie: PREZES ZARZĄDU
POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O., KARTUZY
od 12.11.2002 w firmie: Udziałowiec / Wspólnik / Akcjonariusz
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ALICJA SP. Z O.O., GDAŃSK
od 23.04.2001 w firmie: Udziałowiec / Wspólnik / Akcjonariusz
BER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI, CHMIELNO

13:42, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

marco polomarco polo

0 0

ble ble ble TO PO CO TE WSZYSTKIE ZEZNANIA JAK NIKT TEGO NIE SPRAWDZA ble ble ble A I TAK ZUS KASY NIE MA I WSZYSCY PO ZDYCHAMY I PO CO TYLE HAŁASU O SZPITAL ON NIKOMU NIE BĘDZIE POTRZEBNY

13:57, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

marco polomarco polo

0 0

TO POLECENIE KOMISARZA LUDOWEGO NIE OMYLNEGO DONALDA Z PLATFORMY OBYWATEL-MA W D...E

14:00, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

podatnikpodatnik

0 0

Teraz czas zając się Gminą, tam jast dopiero smród.

14:35, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CO ZA BZDURYCO ZA BZDURY

0 0

Rejestr REGON - wyszukiwarka podmiotów gospodarki narodowej

stan danych na dzień:2013-04-24
Informacja prawna
Zgodnie z art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz.591, z późn. zm.) od dnia 1 lipca 2011 r. udostępnienie danych na stronie Głównego Urzędu Statystycznego jest równoznaczne z potwierdzeniem dokonania wpisu tych informacji w rejestrze REGON.
Numery identyfikacyjne, nazwa podmiotu:Numer identyfikacyjny REGON 190311741
Numer NIP 5890014919
Nazwa "BER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres siedziby:Województwo POMORSKIE
Powiat KARTUSKI
Gmina/Dzielnica lub Delegatura CHMIELNO
Ulica, miejscowość UL. GARNCARSKA 23, CHMIELNO
Poczta 83-333 CHMIELNO
Pozostałe (udostępnione) dane:Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - OSOBA PRAWNA
Kod i nazwa szczególnej formy prawnej 17 - SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Kod i nazwa formy własności 215 - WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Kod i nazwa przeważającego rodzaju działalności wg PKD 2007 1013Z - PRODUKCJA WYROBÓW Z MIĘSA, WŁĄCZAJĄC WYROBY Z MIĘSA DROBIOWEGO
Data wpisu do rejestru / ewidencji
lub data powstania podmiotu * 1994-01-14
Data rozpoczęcia działalności ** 1994-01-14
Organ rejestrowy / ewidencyjny SĄD REJONOWY (GOSPODARCZY) GDAŃSK
Nazwa rejestru / ewidencji REJESTR HANDLOWY
Numer nadany przez organ rejestrowy / ewidencyjny RHB-9246

* Dla podmiotów wpisanych do rejestru REGON w I etapie jego wdrażania (1975-1976 r.) za datę powstania podmiotu przyjmowano datę wpisu do rejestru REGON.

** Dla podmiotów wpisanych do rejestru REGON przed 2000 r. data rozpoczęcia działalności jest tożsama z datą powstania podmiotu.

Jednostki lokalne:
PODMIOT NIE POSIADA JEDNOSTEK LOKALNYCH (LUB NIE ZOSTAŁY ZGŁOSZONE)

15:33, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

w 2011 rokuw 2011 roku

0 0

pani Kwiecień otrzymała pismo o poniższej treści:
Karol Góralski obejmując dnia 25.09.2008 funkcję prezesa Powiatowego Centrum Zdrowia, powinien w ciągu 30 dni złożyć oświadczenie majątkowe związku z objęciem funkcji kierownika jednostki organizacyjnej powiatu. Z obowiązku tego wywiązał się dopiero 27.04.2009, co stanowi naruszenie art. 25C pkt. 1 i 5 oraz art. 25G ustawy o samorządzie powiatowym. Karol Góralski powinien również w terminie 30 dni złożyć informację o sposobie zbycia udziałów i zaprzestania pełnienia funkcji kierowniczych w spółkach z o. o.

Oświadczenie majątkowe rok 2008-2009
W dniu złożenia oświadczenia majątkowego, tj. 27.04.2009 (data sporządzenia 20.04.2009), Karol Góralski w oświadczeniu majątkowym nie ujawnił że posiada 26 udziałów, co stanowi 26% udziałów (które posiada do dzisiaj) w spółce ?BER? w likwidacji z siedzibą w Chmielnie oraz podał nieprawdę, że w spółce ?ALICJA? posiada 4 udziały a posiadał 40, co stanowi 100% udziałów w spółce. Zmiana na 4 udziały nastąpiła 29.05.2009, już po złożeniu oświadczenia majątkowego.
Powyższe stanowi naruszenie art.4 pkt. 5, art. 13 i 14 przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, przepisów ustawy o samorządzie powiatowym oraz naruszenie art. 233 par. 1 Kodeksu karnego poprzez podanie nieprawdy i zatajenie prawdy.
Ponadto, na dzień 27.04.2009 tj. składania oświadczenia majątkowego Karol Góralski pełnił funkcję Prezesa Zarządu spółki ?ALICJA?, do dnia 29.05.2009 oraz od dnia 29.05.2009 do 20.04.2010 pełnił funkcję prokurenta spółki ?ALICJA?.
Powyższe stanowi naruszenie art. 4 pkt. 1, art. 13 i 14 przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, przepisów ustawy o samorządzie powiatowym oraz naruszenie art. 233 par. 1 Kodeksu karnego poprzez podanie nieprawdy i zatajenie prawdy.

Oświadczenie majątkowe rok 2010
W dniu złożenia oświadczenia, tj. 19.04.2010 (data wypełnienia 12.04.2010) Karol Góralski pełnił funkcję prokurenta spółki ?ALICJA?. Prokura została odwołana 28.04.2010 już po złożeniu oświadczenia majątkowego.
Powyższe stanowi naruszenie art. 4 pkt. 1, art. 13 i 14 przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, przepisów ustawy o samorządzie powiatowym oraz naruszenie art. 233 par. 1 Kodeksu karnego poprzez podanie nieprawdy i zatajenie prawdy.
W/w oświadczeniu majątkowym , podobnie jak w oświadczeniu za 2009 rok, Karol Góralski nie ujawnił iż posiada 26 udziałów w spółce ?BER? w likwidacji, co stanowi 26% udziałów w tej spółki. Udziały te posiada do dzisiaj.
Powyższe stanowi naruszenie art. 4 pkt. 5, art. 13 i 14 przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, przepisów ustawy o samorządzie powiatowym oraz naruszenie art. 233 par. 1 Kodeksu karnego poprzez podanie nieprawdy i zatajenie prawdy.

Osoba która wręczyła to pismo p. Kwiecień przez ponad rok nie otrzymała odpowiedzi, a pismo to nawet nie zostało wpisane do dziennika korespondencji starostwa. Pomimo tych informacji p. prezes PCZ nie ujawnił prawdy o posiadanych udziałach w Berze w oświadczeniu za rok 2011 i 2012. Brak zainteresowania przez Starostę uzyskanymi informacjami dot. p. Góralskiego spowodowało przekazanie sprawy do innych organów.

Czy w tej sytuacji p. Kwiecień też nie powinna wylecieć ze stołka skoro o wszystkim wiedziała już dwa lata temu, a dzisiaj udaje głupa że jest zaskoczona.

Co z decyzjami prezesa skoro pełnił tę funkcję nielegalnie oraz czy nie powinien zwrócić wynagrodzenia które pobierał nielegalnie.

15:55, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

też wyborcateż wyborca

0 0

gdzie ja mieszkam i płacę podatek ? Same afery. Wstyd się przyznać. Wybrani robia na w balona. K...a dlaczego tak długo do wyborów.

16:10, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiaRysia

0 0

Zgadzam się, Pani Starościna ukrywała skrzętnie tą sytuację, gdzie odpowiedzialność, powinna ponieść konsekwencje służbowe.
Oj! Nie ładnie władzuchno!!!!!
Oszukiwać społeczeństwo????
Coś się nam te nasze władze nie udały!!!!

16:52, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CBACBA

0 0

Spokojnie, mamy właśnie piękny miesiąc tego roku. Nigdzie nie ucieknie, od odpowiedzialności karnej też nie wymiga się... Wszystko pod kontrolą. Jak nie - to dołożymy dokumentów!!!

17:05, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RyśRyś

0 0

Pani Kwiecień już wie za co? Przyjdzie czas na panią dyrektor od pup-y.

17:06, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ w 2011 roku@ w 2011 roku

0 0

CBA też dorwie się do twojej pupy zadbamy o to, nie myśl że twoje "załatwianie" leczenia za k.....ę nie ujdzie płazem, jak się w gównie miesza tym bardziej śmierdzi a kij ma dwa końce. Donoszenie było modne za komuny członku stowarzyszenia na rzecz oddziału chirurgii

19:56, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Klejące rączkiKlejące rączki

0 0

STOWARZYSZENIE "AD INTENDE - Z SERCEM"
REGON:
221061252
NIP:
5891987133
KRS:0000358914
Nazwisko i imię:
Funkcja lub stanowisko:


Flisikowski Stanisław

Członek Zarządu

ludzie uważajcie na co przekazujecie 1%

20:01, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WTFWTF

0 0

Czytam i oczom nie wierzę , co się w tych kartuzach wyrabia???

20:42, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WTFWTF

0 0

Staruchy "watachy" się dożynają, ludziska nie głosujcie już na dziadków jak już to ewentualnie co mają wnuki po 2 - 3 lata a nie pełnoletnie i niebawem będą prawnuki !!!!!!!!!!!!!

21:03, 25.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@ w 2011 roku@@ w 2011 roku

0 0

Gdyby p. Kwiecień w 2011 roku nie zamiotła sprawy pod dywan dizsiaj nie nie byłoby tematu. Pismo które otrzymała było skierowane tylko do niej i przedstawiało tylko nieprawidłowości w oświadczeniach p. Góralskiego, wynikające z jawnych dokumentów jak, KRS i BIP. Nie był to żaden donos. Pomimo tych informacji ani p. Góralski ani p. Kwicień nie wyciagnęli żadnych wniosków. Nie dość tego, w oświadczeniach za lata 2011 i 2012 p. Góralski dalej nie ujawniał, że ma udziały w spółce BER. Pan Góralski jako prawnik powinien zdawać sobie sprawę z konsekwencji naruszenia prawa, bardziej niż zwykły obywatel i dlatego może mieć pretensje tylko do siebie i p. Kwiecień.

05:09, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

O co chodziO co chodzi

0 0

O co wam w tym Straostwie chodzi? Żądacie od innych przejrzystości, jesteście bezlitośni (nawet odsetek nie umorzycie), a sami żądacie, aby was zostawić w spokoju. Nie jesteście nietykalni, jak wam się wydaje! Na panią do Pup-y też niedługo przyjdzie czas.

05:28, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PCZPCZ

0 0

Mnie tam przeszłość Prezesa nie interesuje takiego zajebistego szefa nigdy nie miałam, szpital się rozwijał a teraz go sprzedadzą. Mam nadzieje że Prezes nie odpuści i rozliczy się z Powiatem w odpowiedniej do tego instytucji!!!!

05:37, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzepisyPrzepisy

0 0

jakieś bez sensu nie miały spółki nawet nie mają podobnej działalności BER jest w likwidacji i z tego co wiem nawet nie ma kto jej dokończyć i w tym cały problem. Po za tym przepis dziwny jeżeli działalność spółek w nie łączy się a tym bardziej BER jako zlikwidowana firma nie przynosi przychodu to co wykazywać??? Jak mogą mieć wartość udziały jeżeli firma została zlikwidowana ?? To że widnieje wpis w KRS o którym wiadomo że to bezsensowny rejestr i jest w nim ogromny bajzel, a poza tym dziwne że wpis istnieje bo każda działająca firma musi co roku składać sprawozdania finansowe a jak nie złoży się KRS powinien taką firmę czy stowarzyszenie WYKREŚLIĆ a jakoś BER nis składa od lat sprawozdań finansowych (bo nie ma komu) i nadal istnieje w krs, KRS to jeden wielki bajzel

05:50, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Przepisy@Przepisy

0 0

czyżby sam prezes się odezwał?

FIRMA AKTYWNA nip regon KRS - ale firma nie istnieje a ziemia jest płaska i leży na 4 krokodylach :)

06:19, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do @Przepisydo @Przepisy

0 0

Nasz szef nie upada tak nisko jak Pan Panie Fl.....i żeby wypowiadać się pod pseudonimami w komentarzach

06:41, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYZXYZ

0 0

Czas najwyższy wyjechać z Góralskim. Pani Kwietniowa bzdury opowiada.Tu o inny szwindel chodzi!!! A co do tymczasowego zastępcy - Tybora
to wielka pomyłka. Komu przyszło na myśl żeby go tam posadzić, to dopiero jest beztalencie, żeruje na nieszczęściu innych. Nie dorosl do stanowiska ordynatora a co dopiero prezesa. Oj drogo zapłaci za to szpital. Dziwi mnie kto podjął tak absurdalna decyzję. To dopiero oszust!!!

09:14, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@XYZ@XYZ

0 0

No odezwali się lekarzyki od siedmiu boleści z o/wew .....

09:23, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

koniec błyskotliwej kariery likwidatora firmy Ber. Powszechnie wiadomo było o grzeszkach pana. Był wygodny pani staroście więc przymykano oczy na różne rzeczy dziejące się w szpitalu. Zwolnienie ordynatora oddział wewnętrznego, zapowiedź odwołania ordynatora oddziału dziecięcego. , ciche układy wewnątrz szpitalne, tolerowany z-ca mimo przerw pracy spowodowanych spożyciem... , zakończył pracę niedawno . Z pewnością niebawem ujrzy światło dzienne jeszcze wiele dziwnych spraw wszak mleko się rozlało. Brawo kartuskie władze?! -tylko oby przez styl rządów nie doszło do trwałej degradacji pozycji miasta i powiatu.

14:47, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mieszkaniec@mieszkaniec

0 0

tam pili w pracy?

15:14, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Górala zwolnili a Sawicką i Wądołowicza uniewinnili

15:44, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mieszkaniec@mieszkaniec

0 0

Ech... Nic nie wiesz, a bzdury piszesz. Posłuchaj opinii większości pracowników szpitala, gamoniu...

16:41, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

postronny obserwatorpostronny obserwator

0 0

Panie Prezesie niech Pan się trzyma i da odpór tej klice donosicieli... są jak kleszcze...

17:06, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@postronny obserwato@postronny obserwato

0 0

Trzymaj się mów ciągle ,że BERu nie mam to może w końcu wszyscy uwierzą jak w to że szpital w Kartuzach jest lepszy od tego w daleko od noszy

17:55, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

oleee!oleee!

0 0

Gamoniu,dlaczego kasujecie niektóre wypowiedzi, kilka minut temu czytałem opinię o Tyborze i całkowice się z nią zgadzałem, ale.... widocznie prawda w oczy kole i trzeba kasować!Otwórzcie wreszcie oczy. Starosta i jej ekipa dobrze tuszuje sprawę.Tego faceta (T)trzeba mieć na oku, radzę sprawdzić powiązania jego z prezesem i z paniami....

18:08, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KartuzianinKartuzianin

0 0

Mysle Ze Pan Góralski był przeciwko sprzedaniu udziałów szpitala wiec trzeba się pozbyć!!!! kogoś kto dobrze gospodarzy całe starostwo wszystko zniszczyc

19:12, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrezesPrezes

0 0

odwalcie się wszyscy to my pracownicy zadecydujemy, nie damy sobie wsadzić jakiegoś prezesika co nam sprzeda szpital o który walczymy od 5 lat to my zaciskamy pasa a nie pani Starosta czy Przewodniczący Rady Nadzorczej PCZ.

19:21, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Kartuzianin@Kartuzianin

0 0

Masz rację Macierewicz powinien zbadać ta sprawę
A te udziały w BERe to wina TUSKA! pewnie mu w nocy podłożył

20:18, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chmielnochmielno

0 0

ludziska wy to chyba z kosmosu beru już od lat nie ma a teraz ktoś gra rejestrami no jo ale kartuskie mieszczańskie wieśmaki jak gazyta pisze - toć to musi być prawda

20:39, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@chmielno@chmielno

0 0

Ja dzisiaj chciałem kupić szynkę z Kościerzyny w groszku, ale nie mieli, czy to znaczy że zakłady już nie istnieją :))) w Chmielnie powinni wprowadzić obowiązkowo podstawy ekonomi

Rejestr REGON - wyszukiwarka podmiotów gospodarki narodowej

stan danych na dzień:2013-04-25
Informacja prawna
Zgodnie z art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz.591, z późn. zm.) od dnia 1 lipca 2011 r. udostępnienie danych na stronie Głównego Urzędu Statystycznego jest równoznaczne z potwierdzeniem dokonania wpisu tych informacji w rejestrze REGON.
Numery identyfikacyjne, nazwa podmiotu:Numer identyfikacyjny REGON 190311741
Numer NIP 5890014919
Nazwa "BER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres siedziby:Województwo POMORSKIE
Powiat KARTUSKI
Gmina/Dzielnica lub Delegatura CHMIELNO
Ulica, miejscowość UL. GARNCARSKA 23, CHMIELNO
Poczta 83-333 CHMIELNO
Pozostałe (udostępnione) dane:Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - OSOBA PRAWNA
Kod i nazwa szczególnej formy prawnej 17 - SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Kod i nazwa formy własności 215 - WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Kod i nazwa przeważającego rodzaju działalności wg PKD 2007 1013Z - PRODUKCJA WYROBÓW Z MIĘSA, WŁĄCZAJĄC WYROBY Z MIĘSA DROBIOWEGO
Data wpisu do rejestru / ewidencji
lub data powstania podmiotu * 1994-01-14
Data rozpoczęcia działalności ** 1994-01-14
Organ rejestrowy / ewidencyjny SĄD REJONOWY (GOSPODARCZY) GDAŃSK
Nazwa rejestru / ewidencji REJESTR HANDLOWY
Numer nadany przez organ rejestrowy / ewidencyjny RHB-9246

* Dla podmiotów wpisanych do rejestru REGON w I etapie jego wdrażania (1975-1976 r.) za datę powstania podmiotu przyjmowano datę wpisu do rejestru REGON.


** Dla podmiotów wpisanych do rejestru REGON przed 2000 r. data rozpoczęcia działalności jest tożsama z datą powstania podmiotu.

Jednostki lokalne:
PODMIOT NIE POSIADA JEDNOSTEK LOKALNYCH (LUB NIE ZOSTAŁY ZGŁOSZONE)

20:55, 26.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@chmielno@chmielno

0 0

Ber istnieje, ale jest w likwidacji. To, że nie prowadzi działalności i nie mam majątku nie znaczy, że nie istnieje. Za taki stan rzeczy odpowiada min. pan ..... .

07:15, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ @chmielno@ @chmielno

0 0

dokładnie tak jak piszesz, ale niektórym to ciężko zrozumieć lub sami zainteresowani próbują zafałszować rzeczywistość

08:19, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chmielnochmielno

0 0

fizycznie beru nie ma, może ekonomi nie uczą ale myślenia tak w krs są nawet spółki sprzed wojny to co też istnieją??? no ale dla chcących kogoś zniszczyć to wystarczy papier, " daj człowieka a paragraf się znajdzie"

08:36, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kontestatorkontestator

0 0

Od 5 lat, od 2008 roku, od powołania Góralskiego na stanowisko prezesa, nic nie sprawiło mi większej przyjemności, jak wiadomość o jego odwołaniu !!! Kwietniowa już dawno powinna przestać być starostą. Jest już na te funkcję zbyt wiekowa, ale przede wszystkim zbyt pewna siebie na stołku. Nie nie ustawa o samorządzie terytorialnym stanowi co jest prawem tylko Janina Kwiecień sama ustala co jest prawem a co nie. Nic gorszego nie mogłoby się stać dla tego szpitala jak planowana przez Kwietniową i Góralskiego sprzedaż szpitala w Kartuzach. Jeśli Rada Powiatu ma choć odrobinę oleju w głowie oraz instynktu samozachowawczego niech nigdy do tego nie dopuści !!! Może los szpitalowi w Kartuzach jednak sprzyja i odwołanie Góralskiego, a co za tym idzie kłopoty Kwietniowej z wytłumaczeniem się z tej sprawy, zatrzyma tych głównych "reformatorów" w ich działaniach na rzecz sprzedaży szpitala.

08:41, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

betimbetim

0 0

konstetatorze, coś ci się pomyliło, pan Góralski nie był za sprzedażą szpitala a ordynator chirurgii.

09:04, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sprzedażsprzedaż

0 0

Cały czas dążono do sprzedaży szpitala w tym celu pozbyto się najlepszych lekarzy o wielu specjalizacjach, pozostawiono same "chwasty" i na dodatek stanowiska kierownicze przydzielono tym najmniej kumatym, bo takimi można manipulować jak marionetkami tylko na nich tupnąć i wieją ino huczy. a starościny nikt nie ruszy , bo ta babcia przyspawana jest do stołka.Nie wie nic o pracy szpitala ten kto myśli, że sprawę rozwiąże chwilowo zastępujący prezesa, no ten "T" toś to beztalencie do potęgi. Ale my mieszkańcy mówimy jasno i wyraźnie, precz z brudnymi łapami od naszego szpitala!!! Bo się sparzycie!

09:10, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ chmielno@ chmielno

0 0

BERu nie ma a za całą akcja pewnie stoją rosjanie albo niemcy , chcą podkupić szpital i tylko Macierewicz nas może obronić...
Kto pisze te bzdury?

Po prostu "wyszło szydło z wora" i teraz to sprawa dla prokuratury

10:31, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 0

gdzie stanowisko Zarządu Powiatu

11:33, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KartuzjaninKartuzjanin

0 0

jedno jest pewne zostało złamane prawo obowiązujące w Rzeczpospolitej i pytam co dalej

11:35, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Do kontestatora,

Proszę nie zapominać, że jest jeszcze linia polityki partyjnej, odgórnej i ten decyduje kto rządzi wyżej od Starosty.
Jeżeli byłyby jakieś zażalenia składane w sprawie prywatyzacji szpitala do wyższych instancji to zostałyby i tak zignorowane.

Patrz na gminę Kartuzy, gdzie od lat pisze się o nieprawidłowościach, ale nic w tych sprawach 'wierchuszka' nie zrobiła i nie zrobi.

15:34, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do - w 2011 rokuDo - w 2011 roku

0 0

Czy pismo było podane na dziennik, czy na ręce starosty?

19:17, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ kontestator@ kontestator

0 0

kłamca Góralskiego odwołali za to że głośno mówił że sprzedaż to poroniony pomysł, a ber to tylko pretekst starosta wiedziała od dawnoa o nic nie wartych udziałach

19:26, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ @ kontestator@ @ kontestator

0 0

Masz racje to przez Rosjan i Niemców , potajemnie wpisali BER do KRS i REGONU i NIPu aby sprzedać szpital Czeczenom
a święty mikołaj wlazł przez komin i włożył prezesowi udziały do kieszeni od piżamy

Teraz niech prokuratura ściga świętego mikołaja, To ON Podłożył! na zlecenie reniferów!!! - takie rzeczy tylko w Kartuzach!

21:35, 27.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Kto zasiada w Radzie Nadzorczej PCZ ?

04:38, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

truskawkatruskawka

0 0

Rada składa się z popleczników starościny i to jest żałosne! Kwietniowa wiedziała jak się zabezpieczyć!
Pracownicy szpitala są zgodni Tybor nie nadaje się na stanowisko lekarza naczelnego tym bardziej prezesa!!! Jeśliby do tego doszło to tylko kwestia dni, że szpital zostanie sprzedany. To Góralski w rewanżu za... Tyborowi obiecywał kolejne stanowiska. To on ma dokończyć niecne plany Góralskiego (sprzedaż szpitala).Niewygodne więc były w szpitalu osoby (pracownicy),które oprócz rozległej wiedzy merytorycznej miały swoje własne zdanie. CZAS NAJWYŻSZY POKAZAĆ TYBOROWI GDZIE JEST JEGO MIEJSCE. W naszej placówce jest wiele kompetentnych a przede wszystkim na wysokim poziomie osób, które by mogły objąc to stanowisko, a nie kompromitujmy się takim niedorajdą jak Tybor. Może być osoba zewnątrz byleby nieskorumpowana!

07:58, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do XXXdo XXX

0 0

dlaczego ze składu Rady nadzorczej zrezygnowała pani Kowalewska Koska? - tylko dlatego, ze miała swoje zdanie i nie chciała legitymować tego co ustalała starościna.

08:59, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Do Niezadowolonych,

Tak jest w całym kraju, w starostwie, gminie. Posłem czy Senatorem zostaje cwaniak lub niedojda, który po linii partyjnej czyli 'ideologii' wali i kopie przeciwnika lub 'podejrzanego'. Kto za to płaci? NARÓD.

Różnica pomiędzy 'wierchuszką' naszej Gminy, a Starostwe jest w poziomie kultury osobistej. W Starostwie istnieje, a w Gminie jej nie ma. Problemy są wciąż te same.

Oczywiście, nie zarzucam braku kultury osobistej większości szeregowych pracowników gminy, piszę o 'wierchuszce', która narzuca ton i wymusza na podległych sobie pracownikach posłuszeństwo w sprawach kluczowych. Dotyczy to również... SołtysoRadnych!

09:13, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Małgorzata A Winter-Małgorzata A Winter-

0 0

Z przykrością muszę dodać, że zamiast dobra społecznego w Polsce nadal stosuje się metody: cel uświęca środki wedle starych zasad PZPR, że partia zawsze ma rację. Są nawet kary partyjne za niegłosowanie w myśl linii partyjnej. I to nazywamy demokracją?

09:18, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@ @ kontestator@@ @ kontestator

0 0

To ty jesteś ten kleszcz?

16:29, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PacjentPacjent

0 0

Zgadzam się, że jest wielu lekarzy na poziomie w kartuskim szpitalu i wiem też dokładnie, że pan M. T. do nich nie należy!Kto był jego pacjentem , ma coś do powiedzenia na ten temat! Oj , historie, by można opowiadać!

16:50, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Ciekawe dlaczego na stronach internetowych Starostwa i PCZ Sp. z o.o. nie są publikowane nazwiska osób zasiadających w radzie nadzorczej PCZ.

19:55, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ xxx@ xxx

0 0

bo to jest powiat kartuzki, tu wszystko stoi na głowie jak ten dom u najuczciwszego mieszkańca powiatu

20:39, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

żałosna kobietożałosna kobieto

0 0

ty MAWW się tu nie udzielaj bo o niczym nie masz pojęcia . Tu wszystko brzydko pachnie a ty się tylko ośmieszasz.

22:52, 28.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Moim zdaniemMoim zdaniem

0 0

Ta 'to coś" nie zasługuje na miano szpitala więc nie rozumię czemy tak "to coś" nazywacie.To firma służąca zatrudnianiu i zarabianiu kokosów przez paru ludzi. Warunki koszmarne a na własne uszy słyszałem jak zachowują się pielęgniarki na wewnętrznym. To szybciej marne hospicjum niż szpital.

05:07, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaleeczekMaleeczek

0 0

Dlaczego więc go wogóle powołano na to stanowisko,skoro wiadomo było od początku że ten pan ma udziały w spółkach,i wszyscy o tym wiedzieli i rada powiatu i władze powiatu,to dlaczego nie zastosowano się do przepisów ,czyzby władze nie miały przestrzegać prawa?

06:11, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Mnie sie mocno wydaja, ze po prostu czyści sie drogę do sprzedaży, albo po prostu do uwłaszczenia się na naszym szpitalu !
- Nie ulega tez wątpliwości, ze prababcia Janika najpierw wyszykowała pięknie, za nasze pieniądze, nasz szpital a teraz chce szpital sprzedać...
- Każdy kto się temu sprzeciwia wylatuje, a ulegli poplecznicy i wazeliniarze dostają kluczowe stanowiska i wyrażą zgodę na sprzedaż...
- To sa FAKTY ! Wszystko inne to nic innego jak: bla, bla,bla.
- Pracownicy powinni jak NAJSZYBCIEJ skrzyknąć się, otworzyć spółkę pracownicza i przejąć szpital ! Fundusze na to są !
W Polsce powstało już mnóstwo takich szpitali !
Balicki w Warszawie pokazał jak to się robi ...
Jak będziecie liczyć na sprawiedliwość, dobrą wole samorządowców, na sądy, czy jakieś tam partie to wylądujecie po prostu na BRUKU,
a ''nasz szpital'' będzie dla ludzi z pełnym portfelem.
Babcia Janinka to taka ''Józia ta święta'' z gminy, z tym ze dużo bardziej inteligentna. i przebiegła ...

09:36, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@WYBORCA@WYBORCA

0 0

Masz rację , ta cala akcja z BERem była już dawno zaplanowana , dlatego właśnie założono BER w 1994 aby sprzedać szpital 19 lat później

09:44, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do @WYBORCAdo @WYBORCA

0 0

Nie wiesz o czym muwisz jak można odwołać kogoś za posadanie udziałów jeżeli się o nich wiedziało już w dniu zatrudniena, też wtedy oszołomy z Beru podnosiły larum.

13:12, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@do@wyborca@do@wyborca

0 0

Góralski został odwolany nie za to, że posiadał udziały w Berze, ale za to że tego faktu nie ujawnił w oświadczeniu majatkowym po objęciu funkcji prezesa PCZ. Czytajcie dokładnie podawane fakty.

16:57, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ @do@wyborca@ @do@wyborca

0 0

czyli złamał prawo?

19:46, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Ludzie !
Góralskiego babcia Janinka zrobiła po prostu w balona.
Pisałem przecież, ze to babka cwana i inteligentna ! Zaden gbur=mistrz...
Ona dobrze wiedziala co Goralskim jest. Miala przecież 100%towego haka na niego !
Zatrudniła gościa, aby zrobił dobra robotę, pójdzie z nią i będzie popierał sprzedaż szpitala, a jak nie to wylatuje i do sprzedaży przyłoży się jakiś inny jakiś uległy wazeliniarz....
Cale to gadanie i narzekanie, czy gdybanie do niczego nie doprowadzi ! Powtarzam jeszcze raz :
Należy stworzyć spółkę pracowniczą i przejąc "nas szpital" !
Innego wyjścia nie ma !
W całej EU a szczególnie w Polsce ludzie z odrobina oleju w głowie wiedzą co się dzieje !
Cwaniacy wszelkiej maści UWŁASZCZAJĄ się na naszej wspólnej własności !
Sprzedajni samorządowcy, politycy przejadają się do tego chętnie.
Zawsze dla nich, dla rodzinki, dla kolesi coś przy tym skapnie ...

19:52, 29.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zenekzenek

0 0

"Zatrudniła gościa, aby zrobił dobra robotę, pójdzie z nią i będzie popierał sprzedaż szpitala" co za bzdury nie pij już taniego wina z biedry

06:33, 30.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@ @do@wyborca@@ @do@wyborca

0 0

Jak najbardziej, przez pięć lat ponieważ oświadczenia składa się co roku. Gdyby tylko raz tego faktu nie ujawnił można by było przyjąć, że zapomniał, ale skoro przez 5 lat z rzędu to wygląda na celowe działanie. Czyli sam sobie zgotował taki los.

09:17, 30.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 0

co na to komisja rewizyjna Powiatu Kartuskiego czekamy

09:18, 30.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Oczywiście, ze Góralski sam sobie taki los zgotował.
Jednak niemal od początku babcia Janinka o wszystkim była poinformowana a mimo to przyzwalała na kierowanie "naszym szpitalem". WYKORZYSTAŁA gościa po prostu ???
Co najciekawsze, to fakt ze mając takie informacje NIE SKIEROWAŁA sama sprawy do CBA, ani nie podziękowała Góralskiemu...
Powinna sama wreszcie odejść, chyba dosyć już zarobiła:
Do niedawna kasowała emeryturę nauczycielska & apanaże niemal równe poborom WOJEWODY & nagrody roczne & trzynastki !
Niezły i inteligentny gagatek z tej prababci !

10:58, 30.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jutrojutro

0 0

Starościna jasno mówi, że nie ogłosi konkursu na stanowisko prezesa!(a tak przecie nie może być, bo łamie prawo!) Wiadomo,że ma w zanadrzu to "lelum po lelum" z wewnętrznego, który odważy się na wszystko byleby zająć ciepły jeszcze stołek po Góralskim. I tu trzeba jasno, twardo powiedzieć"nie - nie zgadzamy się!". I niech wojewoda w końcu zajmie się samowolką, którą uprawia się w starostwie i w szpitalu w Kartuzach!!!

12:56, 30.04.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janusz MendelJanusz Mendel

0 0

Jestem likwidatorem sądowym spółki BER w Chmielnie i znam sytuację od podstaw i udzielę wszystkim szczegółowych informacji szczególnie Pana Góralskiego i Roszkowskich z Chmielna. Adres: [email protected] Odpisywać nie będę

09:45, 01.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

niewidzialnaniewidzialna

0 0

wlasnie w tej chwili pracownicy szpitala manifestuja pod domem bylego prezesa szpitala aby wrocil na swoje stanowisko..... wiec z tego wynika ze dobrze pelnil swoja funkcje skoro chca aby wrocil.

16:38, 01.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Janusz Mendel@ Janusz Mendel

0 0

Pani Starosta twierdzi że BERu nieistnieje wiec Pan syndyk musi być duchem

AAAAAAAAAAAAAAAA takie rzeczy tylko w naszym powiecie

16:41, 01.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ niewidzialna@ niewidzialna

0 0

rozumiem że rodzina Ś.P. Dawidka też przyjechała?

16:42, 01.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Co za idiota bawi się uczuciami rodziny Dawidka! Wstyd! Zajmijce się sami sobą, swoimi przekrętami!!!

12:19, 02.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ mieszkaniec@ mieszkaniec

0 0

Zgadzam się z panem! Protestują, manifestują przed domem prezesa byłego - żenada. Kto robi taką podpuchę. Nie nabierze się nawet przedszkolak!

07:46, 03.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

UWAGA ! UWAGA !
Szykuje się nowy SKOK!
SKOK na kartuską spółkę ciepłowniczą !
Wynik audytu z początku 2013 r. w Zakładzie Energetyki Spec-Pec:
Jest fatalnie!
Gminna spółka ma straty rzędu 0,5 mln zł, spadek płynności finansowej, brak stałych umów z dostawcami opału, brak nowych klientów, wyjątkowo wysokie koszta personelu biurowego - to tylko niektóre z wyników audytu przeprowadzonego w kartuskim Zakładzie Energetyki Cieplnej SPEC-PEC !
Spółkę doprowadzoną do ruiny najwygodniej naturalnie
SPRZEDAĆ !!!
Takie wyjście widzą eksperci od gminnej żonglerki finansowej...
Ale czy tak musi być?

18:07, 05.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyletyle

0 0

Pan Góralski poprostu przeszkadzał w interesach

07:18, 19.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kontestatorkontestator

0 0

pamiętajcie o tym wszystkim przy urnach wyborczych... aha i JANECZKA DO DOMKU !!!

18:37, 21.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kontestatorkontestator

0 0

oj do domku do domku !!!

18:38, 21.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kontestatorkontestator

0 0

oni wszyscy... całe to popaprane rządzące nami towarzystwo do domku prędko !!!

18:39, 21.05.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

co Góralski wrócił na stołek. Teraz to są rządy można kraść, oszukiwać, mobingować, wyrzucać z pracy - potem wszystko "wyczyścić" i z powrotem na stanowisko!!! Chora starościno , chora rado nadzorcza, co wy wyprawiacie, kto was na te stołki posadził?!wlejcie sobie choćby tej najtańszej oliwy do głowy - czas najwyższy!!!

17:57, 13.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

co Góralski wrócił na stołek. Teraz to są rządy można kraść, oszukiwać, mobingować, wyrzucać z pracy - potem wszystko "wyczyścić" i z powrotem na stanowisko!!! Chora starościno , chora rado nadzorcza, co wy wyprawiacie, kto was na te stołki posadził?!wlejcie sobie choćby tej najtańszej oliwy do głowy - czas najwyższy!!!

17:58, 13.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

1 0

Widać ktoś z rady miał trochę oleju w głowie, to go posunęli.

10:58, 25.10.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu expresskaszubski.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%