Zamknij

Garcz. Biesiady pod namiotem... po cichu? Wójt dał ostrzeżenie

13:07, 14.05.2014 Aktualizacja: 13:43, 14.05.2014
Skomentuj

Plac z namiotem, w którym odbywają się zabawy biesiadne, budka gastronomiczna i plaża w Garczu to chyba najlepiej skontrolowane miejsce w województwie. Ale właściciel interesu, pan Romuald, ma już dość. Tym bardziej, że ostatnio dostał ostrzeżenie z gminy Chmielno.

Pan Romulad jakiś czas temu urządził w Garczu (gm. Chmielno) plażę z pomostem i wypożyczalnią sprzętu pływającego. Latem przychodzą tam całe rodziny. Nieopodal ustawił namiot, w którym w soboty organizuje zabawy biesiadne. Przy wejściu jest budka gastronomiczna.

Na brak klientów nie narzeka, bo ludzie chętnie przychodzą, by potańczyć przy disco polo. Największym zainteresowaniem cieszy się przegląd zespołów weselnych - wówczas pod namiotem bawi się nawet kilkaset osób. Ale prowadzenie takiego biznesu to nie sielanka. Na nasze spotkanie pan Romuald przynosi pod pachą opasły segregator z dokumentami. A tam pozwolenia, koncesje, umowy dzierżawy, wpisy, wypisy, mapki, oświadczenia, zaświadczenia, decyzje itp.

- Niestety, to wszystko jest potrzebne żeby prowadzić ten biznes. To nie jest proste, jak się niektórym wydaje. Naprawdę musimy dbać o każdy szczegół - mówi. - Człowiek martwi się, czy ludzie przyjdą na imprezę, czy będą się dobrze bawić, czy orkiestra zagra jak trzeba i jeszcze żeby nikomu nic się nie stało, żeby na sali nie pojawiły się jakieś rozrabiaki. Jest wiele pracy, ale ludziom się podoba i to cieszy. Jednak najgorsze są te ciągłe donosy.

Od jakiegoś czasu pan Romuald co rusz musi się tłumaczyć przed jakąś instytucją, służbami, policją. Jak mówi, są dwie, trzy osoby we wsi, które co chwilę składają skargi gdzie tylko się da.

- Przeszedłem już chyba wszystkie możliwe kontrole od nadzoru budowlanego, po Sanepid, Urząd Skarbowy, Kaszubski Park Krajobrazowy. I wtedy, gdy robiłem plażę i teraz gdy postawiłem namiot biesiadny - wylicza pan Romuald. - Policja jest u mnie co sobotę i to często po dwa razy. Są dwie osoby, które non stop zgłaszają zakłócanie ciszy nocnej, chociaż wcale nie jest za głośno. Policjanci muszą podejmować interwencję, więc przyjeżdżają i ja co rusz przesiaduję w radiowozie. Przeważnie kończy się na spisaniu wszystkich danych, ale to już jest męczące.

Ostatnio policja z Chmielna wystosowała do sądu wniosek o ukaranie przedsiębiorcy za zakłócanie ciszy nocnej. Sąd nałożył na niego grzywnę w wysokości 100 zł, ale pan Romuald, za pośrednictwem swojego adwokata złożył sprzeciw. Podnosi w nim, że zgłoszeń zakłócania ciszy nocnej dokonują wciąż te same osoby m.in. 82-latka oraz osoba, która nie mieszka na stałe w Garczu, ale przyjeżdża tutaj na kilka godzin w weekend.

Te same osoby próbowały też doprowadzić do sądowego zakazania panu Romualdowi organizowania sobotnich biesiad. Ale sąd dwukrotnie oddalił ich wnioski.

Żeby sprawdzić, czy jest jeszcze ktokolwiek, komu przeszkadzają zabawy pod namiotem pan Romuald wystosował pismo do mieszkańców Garcza. Wyjaśnił w nim na czym polega jego działalność i poprosił by podpisały się osoby, którym imprezy nie przeszkadzają. Udało mu się zebrać podpisy prawie 100 mieszkańców.

- To mi dało jasny sygnał, że ludzie jednak dobrze oceniają to, co robię - mówi.

Ale na początku maja pan Romuald otrzymał kolejne pismo - tym razem z gminy Chmielno. Wójt Zbigniew Roszkowski pisze do przedsiębiorcy, że w związku z "licznymi skargami" na zakłócanie ciszy podczas sobotnich zabaw, wzywa go do zaprzestania działania powodującego hałas i grozi odebraniem koncesji na sprzedaż alkoholu.

- Mam w ofercie wyłącznie piwo, ale zastanawiam się, co ewentualny hałas może mieć wspólnego z koncesją na sprzedaż alkoholu - mówi właściciel punktu w Garczu. - Jestem zaskoczony, że wójt Chmielna opowiedział się po stronie trzech osób, którym przeszkadza, że coś się w Garczu dzieje. Prowadzę legalną działalność, płacę podatki, wielokrotnie pomagam strażakom, wspieram szkołę w Kożyczkowie. Gminie, która ma walory turystyczne powinno chyba zależeć na tym, żeby prowadzona była działalność, która przyciąga także turystów. A tymczasem wójt robi coś zupełnie odwrotnego. Zamiast wspierać, rzuca kłody pod nogi.

Sekretarz gminy Chmielno Maciej Konkol mówi, że w odpowiedzi na skargi, które trafiły do urzędu, do przedsiębiorcy zostało wysłane ostrzeżenie.

- Ponieważ odbieramy skargi od mieszkańców i mamy informacje, że wielokrotnie podejmowane były przez policję interwencje związane z zakłócaniem ciszy nocnej, podjęliśmy na razie działania w kierunku ostrzeżenia właściciela obiektu - mówi Maciej Konkol. - Jeżeli ludzie nadal będą się skarżyć, będziemy zmuszeni podejmować kolejne działania. Sytuacja jest trudna i wójt nie chce skrzywdzić żadnej ze stron, ponieważ są osoby, które chcą się bawić, ale są też takie, które mają prawo do spokoju i wypoczynku. Będziemy się temu przyglądać. Być może dobrze byłoby, gdyby właściciel rozważył zmianę lokalizacji tego namiotu biesiadnego i wybrał miejsce poza zwartą zabudową, by nie było to uciążliwe dla mieszkańców.

Przedsiębiorca w odpowiedzi do Urzędu Gminy obiecał, że ograniczy głośność muzyki emitowanej podczas imprez, ale póki co zaprzestać prowadzenia działalności nie zamierza.

- Gdyby nie to, że włożyłem w ten interes tyle czasu, energii i pieniędzy, to już chyba dawno dałbym sobie spokój, bo ile można wytrzymać? Ale ludzie mówią, że im się podoba, więc chcemy dalej działać - mówi pan Romuald.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(174)

MaveriqMaveriq

0 0

Podziwiam.

13:29, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TatoTato

0 0

Uważam za oczywiste, że każdy mieszkaniec ma prawo do świętego spokoju. Biznesmen dba o zarobek, bo po to prowadzi biznes. Jednak często działalność danego przedsiębiorcy wpływa bardzo niekorzystnie na lokalną społeczność. Co wówczas ma zrobić osoba mieszkająca w danym miejscu od kilkudziesięciu lat, a u której pod oknem w każdy weekend jest "balanga". Wyprowadzić się? Tylko z jakiej racji. Uciekać bo ktoś z pieniędzmi zatruwa mi życie. Uważam, że każdy przedsiębiorca już na etapie planowania powinien zadbać o to, żeby jego działalność nie uprzykrzała nikomu życia. Czy ktoś z czytelników zgodzi się na stworzenie w swoim sąsiedztwie "imprezowni" pod gołym niebem, śmietniska czy cementowni? Proszę nie przytaczać argumentu o inwestycjach, zatrudnieniu itp. To wszystko prawda jednak należy zawsze brać pod uwagę ew. szkodliwość danego pomysłu dla otoczenia. Również urzędnicy powinni mieć więcej wyobraźni w wydawaniu pozwoleń.

P.S nie jestem mieszkańcem Garcza/ Chmielna.

14:35, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zygizygi

0 0

U nas w Hopowie jest podobnie ale chodzi o księdza proboszcza jak przejął parafie 4 lata temu jakieś 3/4 dewotki co chwilę piszą donosy do kurii obgadują i wymyślają niesamowite historie o księdzu. Widocznie same siedzą w domu i nie mają co robić wywieść je do Rosji tak takich lubią.

14:41, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

^^^^^^

0 0

Wredni i zawistni kaszubi ... haha

14:48, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kajakaja

0 0

Dla mnie jest to śmieszne!!!! jak można być tak złym i fałszywym do drugiego człowieka. przecież pan Roman jest dobrym człowiekiem,uczciwym i robi to dla ludzi,chciał dobrze a wyszło jak zwykle. przecież nie ma imprez co dzień tylko raz w tygodniu i to nie do rana ale tylko do 02 . zespoły które u niego graja same już wiedza i ściszają muzykę byle by nie przeszkadzało . ludzie są zadowoleni i wybawieni,nigdy nie ma żadnych rozrób ,jest czysto,wesoło i smacznie. ludzie nie można być takim dla bliskich. czy oni wam coś złego robią? nie,no właśnie. dwie osoby są na nie a 102 na tak więc o czym tu rozmawiać. Ludzka zazdrość nie zna granic.

14:59, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IREKIREK

0 0

Chorzy ludzie Roman stoimy za tobą! Dzięki wam jest wesoło,trzeba się bawić a nie siedzieć w oknie i zrzędzić!!!!

15:01, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelniczkaczytelniczka

0 0

Ciekawi mnie czy wójt wysłał ostrzeżenia do tych wszystkich,którzy mają dookoła jezior knajpy i kempingi.Tam hałasują!!!

15:07, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sarasara

0 0

dziwie się tej pani 82 letniej. chce się tak ciągle wzywać ta policje bez podstaw,lepiej żeby się zajęła córka niepełnosprawna a nie ze tylko czeka na jej opiekuna który przyjeżdża do swojej podopiecznej siostry tylko w soboty na parę godzin ale nie do opieki chorej siostry tylko żeby donosić na pana Romana. za mało kamer sobie powiesiła na dachu hehehehe śmieszne !!!!!!!!!!

15:14, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maciekmaciek

0 0

Masakra w tym Garczu .I to dla czego?! otóż dla tego bo taka jedna z trójmiasta nie ma sumienia i wlecze po sądach bliskich ale gorsze to ze nawet nie ma sumienia dla starszej pani 82 lata to już wiek a ta kobieta musi chodzić po sądach. Ludzie kręcą głowa i wspierają Romana a Pani miastowa i Pani 82 twardo po trupach i do celu.

15:21, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ANNAANNA

0 0

DRODZY CZYTELNICY . CZYTAJAC WCZESNIEJSZA PUBLIKACJE UWAZAM ZE NIC LEPRZEGO NIE MOGLO NAS SPOTKAC W PIEKNEJ WSI GARCZ JAK WLASNIE TAKIE IMPREZY JAK BIESIADY . JEST TO DOSC DUZA WIES . PIEKNA I W SAM RAZ DLA LUDZI , KTORZY LUBIA SIE BAWIJ JAK I ZARAZEM TURYSTOW . NIE ROZUMIEM JAK MOŻE COS TAKIEGO LUDZIOM PRZESZKADZAC . SAMA JESTEM OSOBA PRZEJEZDNA I NIE UKRYWAM ZE ODWIEDZILAM KILKAKROTNIE W RAZ ZE SWYMI PRZYJACIOLMI TA BIESIADE BYLISMY BARDZO ZACHWYCENI GDYZ JEST TO MILE I SPOKOJNE MIEJSCE . WLASCICIEL WRAZ ZE SWOJA MALZONKA JAK I PERSONEL SA BARDZO MILI . JEDZENIE KTORE MOZNA TAM SOBIE ZAMOWIC JEST PODANE ELEGANCKO I DODAM ZE BARDZO SMACZNE . LUDZIE NIE DOSZUKUJMY SIE PROBLEMOW TAM GDZIE ICH NIE MA

15:25, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec chmielnamieszkaniec chmielna

0 0

bylem raz u Romana na imprezie. jest kultura i nie wydaje mi się, że muzyka z namiotu zagłuszała cisze nocną. na zewnatrz mozna spokojnie rozmawiac i nie trzeba wrzeszczec aby sie uslyszec. z tego co slyszalem dwie babcie sie uwziely i nie popuszcza bo taki foch. wojt te babunie powinien pogonic. jesli dojdzie do zamkniecia namiotu to prosze pozamykac wszystkie nocne lokale w tej gminie, aby bylo sprawiedliwie. na obecnego wojta juz nie zaglosuje, za to jaki jest falszywy.

15:27, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sylweksylwek

0 0

Panie Romanie współczujemy Panu. może trzeba zacząć się modlić o te dwie osoby a raczej trzy bo jedna to z trójmiasta ponoć. ale dla czego ona się wcina skoro tu nie mieszka i w ogóle nie przyjeżdża. Ludzie mówią ze ma pod swoją opieką chora siostrę,poważnie chora nawet zasiłek za nią pobiera ale nie opiekuje się nią tylko namiotem się martwi i żeby Pan nie zarobił. Ja na pana miejscu bym założyła kamery bo jeszcze Panu zniszczą ten namiot

15:28, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rozbawiony  do łezrozbawiony do łez

0 0

JA TAM NIE WIEM ALE MIESZKAM W POBLIŻU NAMIOTU I NIE JEST WCALE GŁOŚNO PO 22.00 ŚCISZAJĄ MUZYKĘ. NIE MA ROZRÓB ANI HAŁASÓW PRZY NAMIOCIE.

15:31, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realistarealista

0 0

Typowe polactwo. Zniszczyć kogoś, sponiewierać w urzędach, żeby tylko broń Boże ktoś nie zrobił czegoś więcej niż inni, a już w żadnym wypadku nie dać mu zarobić. Urząd też dziwnie się zachowuje - powinni chyba najpierw wybadać sprawę, a potem słać pisma. Ciekawe tylko czy oni tak ochoczo reagują na każdy donos.

15:31, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SPRĘŻYNKASPRĘŻYNKA

0 0

WITAM. JAK PRZECZYTAŁEM TEN ARTYKUŁ TO BARDZO SIĘ ZDZIWIŁEM. PRZECIEŻ TE BIESIADY TO SAMA RADOŚĆ DLA LUDZI,PIĘKNE ZESPOŁY TAM GRAJA,CUDNE JEDZENIE I WŁAŚCICIELE ZAWSZE UŚMIECHNIĘCI I ŻYCZLIWI. PAN ROMAN MA SERCE ZAWSZE OTWARTE NA LUDZI ,NIGDY NIE ODMAWIA POMOCY. PANIE ROMANIE WSPÓŁCZUJEMY PANU TAKICH BLISKICH ALE MUSI PAN TO WYTRZYMAĆ JEST PAN SILNY FACET .TRZYMAMY KCIUKI MILION OSÓB STOI ZA PANEM A PANI 82 ,PANI MIASTOWA I PANI OD NAUKI NIECH ZASTANOWI SIĘ CZY WARTO BYC TAK ZŁYM CZŁOWIEKIEM

15:41, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ELAELA

0 0

BOŻE!!! WIDZISZ I NIE GRZMISZ!!!!!!!!! ROMAN JEST SUPER!

15:43, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GabrysiaGabrysia

0 0

Ludzie co sie dzieje w tym garczu !! no wlasnie i w koncu sie cos zaczelo dziac. nie stety sa ludzie zawistni i bardzo falszywi . dziwie sie nie tej pani starszej bo moze juz nie miec takiego wplywu lecz tej drugiej osobie ktora ciagnie ja po sadach i meczy kobiecine . nie rozumiem zupelnie celu tej wstretnej zabawy ktora prowadza osoby przeciwne tych biesiad

15:45, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DARIADARIA

0 0

PANIE ROMANIE JEŚLI PAN ZAPRZESTANIE IMPREZ TO WSZYSCY POPADNĄ W DEPRESJE BO U PANA KAŻDY ZAPOMINA O CODZIENNYCH PROBLEMACH ,MY JEŹDZIMY DO PANA KAŻDĄ SOBOTĘ I NADAL MAMY ZAMIAR JEŹDZIĆ Z SIERAKOWIC

15:46, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EDEKEDEK

0 0

JESTEM TEŻ ZA ZAMKNIĘCIEM WSZYSTKICH BIESIAD I TEGO TYPU IMPREZ!!!! SPRAWIEDLIWOŚĆ MUSI BYĆ!!!! BABUNIA I CÓRUNIA JEJ Z TRÓJMIASTA POWINNY DO SPOWIEDZI IŚĆ A NIE STAĆ NA KOSZULI NOCNEJ O 22.01 I NA MILICJE TAK JAK TO ONE MÓWIĄ DZWONIĆ HEHE NA SCHODACH. WSTYD!!!!!!!!!!!

15:51, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

w sierakowicach też jest jedna taka menda co donosy pisze zwłaszcza na jeden warsztat...

15:53, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZBYCHUZBYCHU

0 0

82 LATA I TAKIE RZECZY ROBI??? KAMERY WIESZA NA DACHU I PATRZY KTO ILE WYPIŁ I ZJADA? MASAKRA. I TO PONOĆ BABCIA PANA ROMANA I CIOTKA . JAK TAK MOŻNA WSTYD!!!!!!! ZNAMY TA PANIĄ Z TRÓJMIASTA,LUDZIE MÓWIĄ ZE NIE MA SUMIENIA ZE TAK SWOJA MATKĘ 82 LETNIA ANGAŻUJE TYM BARDZIEJ ZE TA CIOTKA NIE MIESZKA W GARCZU A POWINNA SKORO MA POD OPIEKĄ NIEPEŁNOSPRAWNA OSOBĘ NA WÓZKU ,CIEKAWE KTO SIE NIA ZAJMUJE BO BABKA SAMA WYMAGA OPIEKI

15:56, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec gm. chmimieszkaniec gm. chmi

0 0

wójtowi to już się w głowie poprzewracało z nadmiaru pieniędzy uzyskanych z premii które sam sobie przyznaje

15:56, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pani ZofiaPani Zofia

0 0

Czytajac te kometarze stwierdzam ze naprawde dopadla nas wszystkich wielka zawisc ludzie cieszmy sie zyciem i bawmy sie choc raz na jakis czas . Co wogule robi w naszej wsi jakas pani z miasta i nam ustawia jak mamy zyc to nasza wies i czasem chcemy sie bawic a nie tylko harowac . PANIE Romanie dziekujemy Panu za tak wspaniala plaze i te mile potancowki wielki szacun dla Pana i prosze sie nie poddawac niech wszyscy wroca do swych spraw i pilnuja swego nosa

15:59, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PATRYKPATRYK

0 0

Pan wójt jest rozsądny facet i wierzymy ze nie zamknie tak fajnej biesiady ,dla tego go wybraliśmy na wójta . a panu panie Romanie dziękujemy za super biesiady dla młodych i starszych bo przy tak fajnej atmosferze każdy sie bawi . mieszkanka chmielna

16:00, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

filipfilip

0 0

Panu Romanowi należy się wielki tort i wybuchowe świeczki za tak fajna plaże i zarąbista biesiadę. PANIE ROMANIE WIELKI SZACUNEK!!!! a pani miastowa to miasta a my kaszubi do Romana na biesiadę!!

16:05, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@PATRYK@PATRYK

0 0

wójt rozsądny? poszedłem do niego bo chciałem iść na studia a że pochodzę z biednej rodziny to zapytałem go czy jest szansa na jakieś stypendium comiesięczne (chociażby niewielkie). Zaśmiał się i powiedział "no przecież na chleb ci nie brakuje"

16:06, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

starsza panistarsza pani

0 0

ledze co wa robita,tak doch nie meżna . tan knymp so staru jak młezna lutu i załutwiu a wa dwie babcie chceta mu to znisciec! do kłesceła bjeta bo tam wai widzec ni ma . woma so chce w tym wieku taci swinstwa robic. matkłe swiatu . taci impreze sum wsiodze i ledze so cesium a wa tak zazdrosny jesta . ju tys mieskum nie dalek namiotu i nic nie gadum bo tam je spłekuj i nie je wcale głosno . westa skuńcta

16:12, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłaścicielWłaściciel

0 0

Wiecie co będzie najlepsze na odstresowanie zapraszam na zabawę Biesiadną w sobotę 17.05.14r przy zespole "Contra" . Ludzie robię to wszystko dla was abyście mogli zapomnieć o trudnej szarej codzienności i przyjść się poopalać,popływać na rowerkach,kajakach a jednocześnie smacznie zjeść . Do zobaczenia w każdą sobotę.

16:26, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatrycjaPatrycja

0 0

Poczekamy aż babcia kipnie ;) i wtedy będzie zabawa ;)

16:45, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiaAsia

0 0

Roman na wójta

16:49, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

>>>>>>

0 0

A Wójt już niech se da na luz 100 tyś zarabia rocznie za siedzenie i pierdzenie w stołek sam by nic nie wymyślił .

16:50, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TOM PULSTOM PULS

0 0

WITAM SERDECZNIE . MOI DRODZY NIE MIESZKAM W OKOLICY LECZ BYŁEM PARĘ RAZY NA BIESIADZIE U ROMANA I DZIWIE SIĘ , ŻE WÓJT GMINY PODEJMUJE TAK CHORE DECYZJE PRZECIEŻ MA DARMOWĄ PROMOCJE GARCZA . NIGDY BYM DO TEJ WIOSKI NIE PRZYJECHAŁ ZE ZNAJOMYMI GDYBY NIE TEGO TYPU ZABAWA MAM 52 LATA I MOI ZNAJOMI TO WIEK OD 30 DO 65 LAT JADĄ PRAWIE 100 KM BO WIEDZĄ ŻE SUPER !!!!!!!!!! SIĘ ZABAWIĄ , CZUJĄ SIĘ W TYM MIEJSCU BEZPIECZNIE . MÓWIĄC KRÓTKO JEST SUPER .
WYDAJE MI SIĘ , ŻE BARDZIEJ WYGLĄDA TO NA ZAWIŚĆ , ŻE KTOŚ MA POMYSŁ I POTRAFI ZAROBIĆ LEGALNIE PARĘ GROSZA . W TYGODNIU JEST SIEDEM DNI , JEDEN DZIEŃ GDZIE 99% LUDZI W POLSCE WIE , ŻE JEST TO SOBOTA TOLERUJE HAŁAS BO SĄ WESELA , ZABAWY , BIESIADY A NAWET W PRYWATNYCH DOMACH IMPREZY . 6 GODZIN NA CAŁY TYDZIEŃ . PANIE WÓJCIE JEŚLI NIE LICZY SIĘ PAN Z WIĘKSZOŚCIĄ MIESZKAŃCÓW I NIE POTRAFI PODJĄĆ MĘSKIEJ DECYZJI TO NIECH PAN SAM ZREZYGNUJE ZE STANOWISKA BO LUDZIE I TAK PANA WYWALĄ . PANIE ROMANIE MAM DLA PANA PROPOZYCJĘ BARDZIEJ MOGĘ POMÓC W TYM PROBLEMIE . JEŚLI JEST DONOS NA ZAKŁÓCANIE CISZY NOCNEJ MUSI BYĆ POPARTY PRZEZ POLICJE I TO NIE WSZYSTKO POLICJA MUSI ZBADAĆ MIERNIKIEM POZIOM HAŁASU . MÓWIĆ I PISAĆ TO SOBIE MOGĄ A WÓJT TO JAKIŚ NIE ZNAJĄCY SIĘ NA PRAWIE TYPEK . MAM COŚ JESZCZE DLA PANA CO POMOŻE . POZDRAWIAM I BEZ STRESÓW WÓJT NIE MA PODSTAW BY COFNĄĆ PANU KONCESJĘ NO CHYBA , ŻE CHCE ZAPŁACIĆ SPORE ODSZKODOWANIE I PRZEGRA ZAPEWNIAM . POWODZENIA

16:57, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaona

0 0

ale wójtowa ma działalność =kwatery i turyści im chyba uciekają;stad ta zła wola wójta.

17:14, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jo,jojo,jo

0 0

a o emeryturze WÓJTA pamiętacie.ten to ma kasę!!!!!!!!!!

17:18, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

0 0

po komentarzach można wywnioskować kto tu ma racje a kto tylko bezpodstawne pretensje przedstawia.
nigdy tam nie bylam, ale jeśli jest taki wielki odzew to naprawdę to się ludziom podoba i chcą się tam bawić!
dziwie się wójtowi i to baaaaaaaaaaardzo!
Panie Roszkowski! niech się Pan ogarnie!

17:20, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arekarek

0 0

Te baby to pewnie czarownice.....Kiedyś to takie paliło się na stosie !!!!!!!

17:28, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarekDarek

0 0

Panie Romanie zafunduj Pan tym starym dewotom, plociarom stopery do uszu. Koszt jednej pary ok 1 zł. powinno poskutkować

17:35, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁukaszŁukasz

0 0

Witam jestem co tydzień na imprezie w Garczu i jeszcze nie widziałem zadnych awantur pan roman nad wszystkim czuwa . A ludzie sie świetnie bawia przy disco polo Wiem ile pan roman włozył pracy i pieniedzy zeby zrobic taka biesiade i plaze zeby ludzie mogli sie rozerwac w weekend a (PAN WÓJT ZAMIAST GO WSPIERAC TO CHCE PANU ROMANOWI DOEBRAC) KONCESJE ROMAN JESTEM Z TOBA DO SOBOTY :)

17:35, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lkgslkgs

0 0

fajne imprezy u romana oby jak najdłużej a ta babcia lepiej niech spi w tym momencie jak sa impresy STOPERY STOPERY STOPERY

17:38, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Wójjta RószkaDo Wójjta Rószka

0 0

Niech zajmie się innymi ważniejszymi rzeczami. Skoro dał koncesję i inne zezwolenia dając tym samym zielone światło dla P. Romana to teraz powinien stać po jego stronie. P. Roman zainwestował swoje oszczędności i teraz ma to porzucić? Niech wójt w takim razie zapłaci P. Romanowi za zamkniecie interesu.

17:43, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iwonkaiwonka

0 0

Mieszkam blisko namiotu ale napewno nie jest to uciązżliwe. W domu mamy tez starsza osobe i male dziecko ale jakos kazdy moze spac spokojnie. Sama bylam kilka razy na imprezie u pana Romana i podziwiam trud wlozony w organizacje tego wszystkiego. Pelna kultura i super zabawa. Oby utrzymalo sie jak najdluzej :)

17:52, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dla GNIDY najlepsza dla GNIDY najlepsza

0 0

... to zepsuć zabawę wszystkim dookoła.

18:05, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TOMEKTOMEK

0 0

MIESZKAM W WŁADYSŁAWOWIE NA UL SPORTOWEJ JEŚLI RAZ W TYGODNIU PRZEZ PARĘ GODZIN I TO W SOBOTĘ MACIE W GARCZU TROSZKĘ HAŁASU TO POWINNIŚCIE BYĆ DUMNI , ŻE JEST KTOŚ KTO ROBI COŚ DLA TEJ WIOSKI . MAM TO PRZEZ TRZY MIESIĄCE CODZIENNIE I DONOSÓW NIE PISZE NA POLICJE NIE DZWONIE A MAM TEŻ SWOJE LATA . NIE CHCĘ BYĆ ZŁOŚLIWY ALE PAN WÓJT TO JAKAŚ NIEDORAJDA A TEN PAN ROMAN TO POWINIEN PODAĆ WÓJTA I TO TOWARZYSTWO DO SĄDU O UTRUDNIANIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ . JEŚLI BY WE WŁADYSŁAWOWIE BYŁ TAKI WŁODARZ TO LUDZIE BY GO SAMI POGONILI . WIADOMO LICZY SIĘ JEDNOSTKA ALE WIĘKSZOŚĆ MA RACJE I WŁADZA POWINNA PODEJMOWAĆ TAKIE DECYZJĘ . WYSYŁANIE JAKIŚ PISM Z OSTRZEŻENIEM TO JAKIEŚ PRZEDSZKOLE JAKI POZIOM REPREZENTUJE TEN WÓJT . NAPRAWDĘ JESTEM OSOBĄ KTÓRA NIE ZNA TEMATU BO TAM BYWA ALE TO CO PRZECZYTAŁEM TO JAKAŚ KPINA . TA OSOBA KTÓRA WYSŁAŁA TO PISMO DO WŁAŚCICIELA TEŻ POWINNA SKORZYSTAĆ Z PORAD PRAWNYCH BO PAN WÓJT NIE JEST PONAD PRAWEM . ZGŁOSZENIA I DONOSY MUSZĄ BYĆ POPARTE DOWODAMI A NIE TYLKO PISEMKO I TELEFON . KTOŚ JUŻ NAPISAŁ JEST TAKIE URZĄDZENIE JAK MIERNIK NATĘŻENIA HAŁASU PANIE WÓJCIE . JEŚLI MA PAN PROTOKÓŁ Z TAKIEGO POMIARU , NO I WŁAŚCICIEL POWINIEN BYĆ PRZY TAKIM POMIARZE . WTEDY ZWRÓCĘ PANU HONOR . JEŚLI NIE MA PAN TO NIE MA PAN PODSTAW PRAWNYCH BY NAWET WYSYŁAĆ UPOMNIENIE I Z GÓRY PISZE PAN , ŻE COFNIE KONCESJE ŻENADA . JEŚLI JEST PAN AŻ TAK NIEPOWAŻNY TO POWIEM WAM WSZYSTKIM MIESZKAŃCOM GARCZA I OKOLIC , ŻE WÓJT JEŚLI NIE MA TWARDYCH DOWODÓW TO ZAPŁACI ODSZKODOWANIE I TO Z WASZEJ KASY . TO WY PŁACICIE PODATKI I WÓJT POWINIEN UWAŻAĆ CO WYSYŁA ZA PISMA . CO DO TEJ PANI Z TRÓJMIASTA TO POLICJA POWINNA SPRAWDZIĆ MIEJSCE ZAMELDOWANIA TEJ PANI A JEŚLI TA STARSZA PANI TEŻ MA PROBLEM TO JEŚLI BYŁO TYLE ZGŁOSZEŃ NIKT NIE SPRAWDZIŁ JAKIE JEST NATĘŻENIE I SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ A NIE NA JAKIŚ DONOSACH I WZYWANIU POLICJI . JEŚLI POLICJA NIE JEST W STANIE STWIERDZIĆ ŻE JEST ZA GŁOŚNO POWINNI UPOMNIEĆ WZYWAJĄCYCH JEŚLI JEST BEZPODSTAWNE WZYWANIE POLICJI PO RAZ KOLEJNY POWINNI UKARAĆ TAKĄ OSOBĘ . I TAK TO WYGLĄDA . POZDRAWIAM

18:13, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prowokacjaprowokacja

0 0

Bo wójt chce w łape

18:15, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TOMEKTOMEK

0 0

NO JESZCZE TEGO BRAKOWAŁO BY DAWAĆ W ŁAPĘ . Z TEGO CO MI WIADOMO PAN ROMAN MA WSZYSTKIE POZWOLENIA . JEST NA PRAWIE WIĘC WÓJT NIECH UWAŻA BO SIĘ PRZEWIEZIE A POTEM LUDZIE GO NA TACZCE WYWIOZĄ

18:26, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

mam tylko jedno pytanie dlaczego niema donosow na krzywy róg bo tam sa spelnione wszystkie wymogi panie romualdzie a jesli sad nalorzyl na pana grzywna wiec musiala byc podstawa no chyba ze to pomowienie ze strony sadu

18:32, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do RomamaDo Romama

0 0

Panie Romanie, a mieli aparaturę do mierzenia hałasu. jeżeli nie to na jakiej podstawie można stwierdzić, że jest głośno?

18:36, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TOMEKTOMEK

0 0

TA OSOBA KTÓRA PISZE POD PODPISEM xyz WIDZĘ , ŻE MA JAKIEŚ WIADOMOŚCI O KTÓRYCH MY NIE WIEMY . PODEJRZEWAM , ŻE PAN ROMAN BYŁ BEZ ADWOKATA I DAŁ SIĘ PO PROSTU NACIĄGNĄĆ . A KRZYWY RÓG CO TO JEST . A JAKICH WYMOGÓW NIE SPEŁNIA PAN ROMAN Z TEGO CO MI WIADOMO MA WSZYSTKIE ZEZWOLENIA . I WIDAĆ , ŻE KONKURENCJA SIĘ ODEZWAŁA A MORZE MACZAJĄ W TYM SWOJE PALCE .

18:47, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

bo taka jest prawda,nie ma donosow na krzywy rog i ludzie nazekaja tylko na biesiady u Romana.Jak widac prawda w oczy kole.

19:11, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

0 0

Teraz to już wiadomo dlaczego gmina chmielno nie organizuje imprez bo obowiązuje cisza nocna....mamy nowe hasło wyborcze chcesz odp. to przyjedź do chmielna a nikt i nic po 22 nie zakłóci Tobie spokoju

19:16, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZENEKZENEK

0 0

Mieszkam przy bluestar masakra ....latem jak jest w namiocie to mam orkiestrę w domu oprócz tego fajerwerki w nocy prawdziwy sylwester...ale cóż jestem tolerancyjny mimo że już nie młodego wieku ,ale tak to już jest .....ludzie powinni się bawić takie moje zdanie a przy tym i ja sobie posłucham dobrych nagrań disko polo.zawsze znajdą sie ludzie i ludziska...................

19:19, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak taktak tak

0 0

wszystko z rana świeże u Romana, ten pajac wszystkich w konia zrobi. Łajza nie samowita niech powie jak lody robił , a jak co do czego, bo go przymkli to szwagrów i żone w ciąż wsypał żeby tylko samemu się wybronić. albo starych ludzi nabił w butelke co do auta. Dlaczego u niego żadne służby nie działają pod kątem sprzedawanych pojazdów ćwiary, liczniki kręcone itp wielkie itp. no ale policjanci to kolesie. A tobie Irek to radzę wyhamować bo o tobie też tutaj dużo się pisało mały pyrtku. :)))))

19:37, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zespół Muzyczny PULSZespół Muzyczny PULS

0 0

Witamy Wszystkich mieszkańców Garcza i okolic . Graliśmy na zlocie Zespołów ,,U ROMANA,, bardzo sympatyczny Pan . Zawsze jest ktoś komu tego typu działalność przeszkadza . No ale powinno się patrzeć na większość a myślę , że z tymi osobami które są przeciwko zawsze można dojść do porozumienia . Bardzo fajny pomysł i Pan Wójt powinie go wspierać bo ma darmową reklamę swoich i państwa włości . Wystarczy nabyć od Pana Romana kasetę VIDEO a tam widać jak się bawią ludzie , kultura jakiej brakuje na innych tego typu imprezach biesiadnych . Panie Romanie głowa do góry niestety tak już jest trzeba mieś sporo spokoju w sobie i robić swoje i pilnować papierków tak jest jak się ma taki biznes . Jeszcze raz serdecznie pozdrawiamy wszystkich mieszkańców Garcza i okolic oraz Pana Romana , oczywiście pozdrawiamy Pana Wójta z nadzieją , że będzie za większością .
Zespół Muzyczny PULS TG

19:43, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

0 0

Roman to szuja

19:46, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DrewkaDrewka

0 0

Dlaczego redaktor matematyk usuwa mój wpis. 2+2 nie daje 4. Gdzieś ty sie matematyki uczył Drewka

19:49, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Drewka@Drewka

0 0

jak gdzie na drewkach

19:51, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zuzazuza

0 0

ja tam nie wiem ale ja i moi bliscy z Lęborka szykujemy się na sobote do Pana Romana. nie ma lepszych imprez.

19:53, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwelinaEwelina

0 0

Witam. Chodzę na te zabawy od początku otwarcia i nigdy bym nie powiedziała złego słowa o właścicielach,czy o złej zabawie-jest miło,przyjemnie,można się świetnie zabawić,poznać fajnych ludzi,porozmawiać.Mieszkam blisko,tez mam małe dzieciaczki i jakoś nie budzą mi się z powodu hałasu.Te panie znam bardzo dobrze i wiem,że nie są za miłe.Raz też miałam mały spór z tą 82 letnią babcią,wyzywała mnie i chciała zgłosić na policję,że niby moja córeczka ją wyzwała a miała tylko roczek to niby jakby umiała to zrobić.Pana Romana też bardzo dobrze znam i wiem,że jest człowiekiem bardzo pomocnym,angażuje się w pomoc dla szkoły w Kożyczkowie itp.A Pana wójta zapraszamy do namiotu na zabawę i sam pan oceni czy jest za głośno,czy są jakieś awantury i zobaczy pan jak ludzie się świetnie bawią.Niby jak ma być tam rozróba jak stoją tam ochroniarze i nad wszystkim czuwają.Do zobaczenia w sobotę.A Pan Panie Romanie niech pan się nie przejmuje stoimy za panem.

19:54, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Panie RomaniePanie Romanie

0 0

Nie znam Pana i nie wiem co naprawdę się u Pana dzieje - ale proszę zbierać wszystkie pisma z gminy i złożyć skargę na wójta do sądu za utrudnianie prowadzenia działalności gospodarczej i będzie po ptakach. A swoją drogą co ma zakłócanie ciszy do koncesji na sprzedaż alkoholu?

19:56, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do pana kkkkkkkkkkkdo pana kkkkkkkkkkk

0 0

sam jesteś szuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pan Roman to super gość i jego biesiady są na złoty medal

19:59, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taaataaa

0 0

wszyscy jeżdżą do Garcza??? Śmieszne. A mądra Kaja, jeśli chciałaby wypocząć w weekend i za każdym razem disco polo UMP UMP CYK, to dostałaby szału!

20:04, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nareszcienareszcie

0 0

Tak trzymać Panie Romualdzie.
coś dożywotni wójt i ten sekretarz, no ten od Konkolów, poczuli zagrożenie konkurencji. To ostrzeżenie mogą sobie wsadzić w d...ę.

20:04, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osobaosoba

0 0

dajcie mu spokuj,robi dobrze,przynajmniej cos sie dzieje w tym garczu,a te stare baby niech sie uspokoja,tez kiedys byly mlode,

20:04, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eż @ Ewelinaeż @ Ewelina

0 0

jeżeli zapraszasz wójta pod namiot, to może ja też bym się zdecydował. tylko ile bierzesz i koniecznie fota bo od romana coś cuchnie, nie chciałbym się znów nawdychać jak mniemam od ciebie

20:05, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Glupich nie siejąGlupich nie sieją

0 0

"A swoją drogą co ma zakłócanie ciszy do koncesji na sprzedaż alkoholu"
Otóż ludzie po spożyciu zawsze zachowują się głośniej, bo to przytępia zmysły i umysł. Jak widać zresztą.

20:05, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

0 0

może by tak sprawdzić ID właścicieli komentarzy pewnie 3/4 pochodzi z jednego komputera i to pewnie z pana Romana

20:06, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ ......@ ......

0 0

popieram, a jak, pewnie Drewka dobrze garnie za usuwanie nie wygodnych wpisów o tej godzinie.

20:11, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dokładnie jak wyżejdokładnie jak wyżej

0 0

Roman KRZYCZY za Romanem, a ten zaraz KRZYCZY za niem! Wszyscy siem bawimy w Garczu i dojeżdżamy z Sierakowic, Gdańska, Rumii, Warszawy, Zakopanego i spod Wałcza, bo nie ma to jak na wiejską zabawę przyjechać do GARCZA.

20:12, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do......do......

0 0

cztery do góry, - nareszcie -, pierwszy wpis na tej stronie i nie z kompa Pana Romana, buraku.

20:40, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

0 0

Do Garcza przywiozę mojego syna z dziewczyną z Niemiec. To
wygląda na wiarygodną i bezpieczną organizację rozrywki.
Kocham Kaszuby i moje dzieci też.

20:52, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A ja kocham was wszyA ja kocham was wszy

0 0

SZCZEGÓLNIE PANÓW ROMANA I ROMUALDA.
Wiwat disco polo klepisko.

21:03, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SąsiadSąsiad

0 0

A może by tak Pan Roman pod swoimi oknami przy swoim Autohandlu namiocik postawił ???
Proponuje na przyszłą imprezkę niech wszyscy zabiorą ze sobą łóżka polowe i zobaczymy czy będziecie mogli zasnąć przy takim hałasie.

21:05, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IiiiiiIiiiii

0 0

spuszczam się w gaciątka lalalala

21:06, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

geniogenio

0 0

A na te dwie osoby nie ma jakiegos haczyka ? Moze maja cos nie legalne :-D

21:10, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

soniatysoniaty

0 0

ty xyz do psychiatryka

21:11, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anitaanita

0 0

zabawy u romana super oby tak dalej garc z w

21:21, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nurek z łapalickiegonurek z łapalickiego

0 0

Jedno jest pewne że namiot trzeba będzie powiększyć bo po takiej reklamie ludzie zaczną dopiero teraz tam przyjeżdzać na impreze w myśl słów znanej piosenki -"będzie zabawa,będzie się działo i znowu nocy będzie mało"... także babcia trzymaj się - leecimyyy!

21:28, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sierakowiczankasierakowiczanka

0 0

Panie Romanie tylko pozazdrościć organizacji ,my stare ramole nie mamy gdzie isc i dlatego szukamy chaczyka na sąsida .

21:38, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qxvqxv

0 0

80% - 90% komentarzy z jednego ID. Przesadzasz Roman. Ludzie w okolicy wiedza jaki jestes i jak wykozystales i oszukales chorego psychicznie chlopak. Postaw sobie ten namiot pod domem.

21:49, 14.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yyyzzzyyyzzz

0 0

A może to konkurencja dla "Krzywego Rogu" Pani Jóskowskiej, pracownicy Roszkowskiego wójta?????

05:48, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bingobingo

0 0

A dajcie spokój zawsze się znajdzie ktoś zazdrosny . A ja tam zamierzam zebrać grupkę znajomych i dobrze się bawić po takim ciężkim tygodniu pracy . Pomimo starszego wieku cieszę się że jest takie miejsce gdzie możemy dojść pieszo i zregenerować siły i umysł na następny tydzień ciężkiej pracy. A wójt pewnie chce dużo w łapę , będzie on taki to długo nie zabawi w ciepłym stołku i narobi se wrogów na wytykanie palcem. Pozdrawiam p.Romana.

05:50, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bingobingo

0 0

Do yyyzzz masz rację , coś w tym jest sensownego i na rzeczy.

05:53, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Wójjta RószkaDo Wójjta Rószka

0 0

Panie wójcie!!!! Jak tu planować swój biznes. Wszystkie urzędy pozwalają, pobierają podatki i opłaty, a potem jednym ruchem niszczą operatywnego przedsiębiorcę. SUPER RUCH.

Może wójt odstąpi jak zamieścicie na namiocie ogłoszenie wyborcze.

06:25, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miud MalinaMiud Malina

0 0

Witam przeczytałam te wszystkie smieszne słowa ubawiłam sie do łez jak można być tak wrednym dla bliżnich sama zazdrośc zamiast se ćieszyć że rozwija sie nam garcz to pod gurkie idą każdy se fajnie bawi i może posłuchać muzyki po całym cięzkim tygodniu a komuś coś przeszkadza a ta starsza osoba to niejest przypadkiem Pana Romana babcia?jesli to prawda to jak może być taka dla własnego wnuka no i dla swojej corki?/Syna jest to na zdrowy rozum chore ale myśle że ta starsza pani niemiała by sama takich pomysłow to ta Pani z Trujmiasta ją buntuje a niemaćie nanią jakiegoś haka niema ona jakiejs działalnośći np. sklepu spożywczego mysle ze ma a co śie dzieje za unich Panie Romanie skoro Oni są dla Pana tacy to niech Pan też im pokaże co Pan potrafi niech zobaczA jak to fajnie oskarżać kogoś i ciągle policje nasyłać

06:37, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gdfjgdfj

0 0

90% komentarzy z tego samego kompa? Facet, wybuduj sobie coś trwałego, szczelnego, z klimą, aby hałas innym nie przeszkadzał, a nie będzie problemu. Ludzie chcą spać, a Policja się cacka z typem. Trzeba było otworzyć ten interes w szczerym polu, a nie wśród zabudowań, skoro chciało się hałasować do 2. w nocy! Myślenie nie boli.

07:05, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomaszTomasz

0 0

Gdzie oni wszyscy sikają w tym Garczu po tym piwie czy do jeziora,czy komuś na posesję?A gdzie ludzie mieszkający nad jeziorem Łapalickim wylewają ścieki szamba,może to wójta zainteresuje?

07:38, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

myśle zmienić wójta myśle zmienić wójta

0 0

to jest pomysł pokazac wszystkim ze mozna zmienic wojta :) nie bedzie stryszyc skoro placimy podatki i milion innych opłat

07:45, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO PANA TOMASZA!!!DO PANA TOMASZA!!!

0 0

LUDZIE SIKAJĄ DO TOALET KTÓRE STOJĄ NA POSESJI.COŚ JESZCZE???

08:08, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z SomoninaZ Somonina

0 0

Mi też przeszkadzają dyskoteki w El Dorado
Ostatnio trochę się uspokoiło ale jak są to całej nocy nie śpię

08:21, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klempaklempa

0 0

Pozostałości po komunie
i

08:34, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zygizygi

0 0

Mnie denerwują najbardziej komentarze ,które mówią ,że wredni i zawistni są Kaszubi widocznie nie był nigdy po za domem. To co się u nas dzieje to nic wyjedz na Podlasie ,Śląsk,Małopolskę czy Wielkopolskę tam to dopiero jeden na drugiego donosi a w ogóle w dużych miastach to jest tragedia. Po prostu wzięli wzór z zachodu. Na przykład w Niemczech żadnej imprezy w domu nie można zrobić bo wcześniej trzeba powiadomić sąsiadów na raz czy 2 razy w roku pozwolą ale już częściej można o tym zapomnieć. Więc bzdur nie piszcie ,że zawistni itd. A z drugiej strony to wszystko nakręcają urzędnicy bo jak donos to zaraz sprawdzają a jak faktycznie jest źle to bagatelizują.

08:59, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OLAOLA

0 0

Do gdfj kOLEŚ JAK NIE WIESZ O CO CHODZI TO SIĘ NIE UDZIELAJ,JAK CI ŻLE TO SIĘ WYPROWADz NAJLEPIE DO LASU I BĘDZIE PO PROBLEMIE,ALBO KUP SE SŁUCHAWKI NA USZY I NIC NIE BĘDZIESZ SŁYSZEĆ!GŁUPOTA BOLI!!!!

09:24, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GarczankaGarczanka

0 0

JESTEM W SZOKU CO SIĘ DZIEJE Z LUDŹMI . PRZECIEŻ U PANA JEST TAK FAJNIE I KULTURALNIE ZE AŻ MIŁO SIĘ TAM IDZIE,DLA CZEGO WTRĄCA SIĘ PANI Z MIASTA,PRZECIEŻ MY DO NIEJ NIE JEŹDZIMY I NIE RZĄDZIMY. ROZMAWIAŁEM Z PAROMA LUDŹMI I GŁOŚNO JEST O TYM ZE DWIE OSOBY CZEPIAJĄ SIE BEZ PODSTAW . PANIE ROMANIE ŻYCZYMY SIŁY WYTRWANIA

12:16, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JasneJasne

0 0

Do "Garczanka" jak ci to tak bardzo pasuje to może pan R. Postawi obok twojej działki taki namiot z decybelami powyżej 100 .

12:40, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO PANA JASNEDO PANA JASNE

0 0

ZASTANAWIAM SIE Z KĄD MASZ TAKIE INFORMACJE ZE DECYBELE SĄ POWYŻEJ 100 MIESZKAM BLIZIUTKO NAMIOTU I TEZ JEST OSOBA STARSZA I JAKOŚ NIKOMU NIE PRZESZKADZA BO TO JEST DLA LUDZI,TRZEBA SIE BAWIĆ A NIE SZUKAĆ PROBLEMÓW POZA TYM TAKA IMPREZA JEST RAZ W TYGODNIU I TYLKO 6 GODZIN TRWA NO ALE TAKIE ZRZĘDY NIE MAJA CO ROBIĆ TO SIE CZEPIAJĄ TEGO ZE INNI SĄ WESELI I SIĘ BAWIĄ . WSPÓŁCZUJE

13:18, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaOla

0 0

Do pana JASNE.Niby po co ma pan Roman przestawiać namiot skoro stoi na własciwym miejscu a jesli komus nie pasi to niech zmieni miejsce zamieszkania najlepiej daleko z tąd!!!Jak widać po komentarzach i po ilosc osób,które przychodzą się bawić do namiotu to wszystkim się podoba,wiec te 3osoby,ktore cały czas psóją wszystko co pan Roman stworzył to maja już przegrane ha ha ha!

14:02, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dziwny jest ten świaDziwny jest ten świa

0 0

Co się dzieje w tym Garczu przecież to taka spokojna wieś a tu takie coś niech te osoby które utrudniają życie panu Romanowi niech zajmą się sobą !!!

15:12, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KAROLINAKAROLINA

0 0

PAN ROMAN MA NAMIOT POSTAWIONE W DOBRYM MIEJSCU I LEGALNIE WIĘC NIE WIDZĘ POWODÓW ŻEBY MIAŁ GO PRZESTAWIAĆ TYLKO DLA TEGO BO JEDNA PANI Z GARCZA I JEDNA Z GDAŃSKA MA ZBYT DOBRY SŁUCH . PROSZĘ KUPIĆ SE STOPERY I NAPRAWDĘ NIE BĘDZIE NIC SŁYCHAĆ.

15:31, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drukowane literydrukowane litery

0 0

zwróćcie uwagę że wszystkie komentarze pisane drukowanymi literami podpisywane są rożnymi imionami a zawsze bronią tej balangi czyli jednoznacznie widać że pisze je jedna osoba

16:05, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qxvqxv

0 0

95% kometarzy posze jedna osoba. Nie tylko te drukowanymi literami.

16:42, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qxvqxv

0 0

Wszyscy w okolicy wiedza jaki z niego biznesmen. Najlepszy jego interes to wykozystanie i oszukanie chorego chlopaka. Wylidzil majatek i za te pieniadze postawil namiot, zrobil plaze i planuje drezyne.

16:46, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

R.............R.............

0 0

Nie możecie przeboleć w tym Gdańsku że ludzie w Garczu lubią tak się bawić i chcą odpocząć w weekendy i potańczyć. Bo wy nie umiecie jedynie wujek Jurek umie się bawić i wie co to zabawa . A jeśli będziecie opisywać bzdury to spotkamy się w sądzie,bo to lubicie. Nie masz szacunku do całej rodziny nikt was już nie lubi..

17:00, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piknikpiknik

0 0

stare baby całe życie w stołki pierdzą lepiej by na impreze poszły bo przecież za płotem mają! Z życia trzeba korzystać bo czas ucieka-wieczność czeka! a co jeszcze przeżyją to ich!!! Jesteśmy z Tobą Roman!!

17:18, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qxvqxv

0 0

Wszyscy w okolicy wiedza jaki z niego biznesmen. Najlepszy jego interes to wykozystanie i oszukanie chorego chlopaka. Wylidzil majatek i za te pieniadze postawil namiot, zrobil plaze i planuje drezyne.

17:22, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ASESORASESOR

0 0

ROMAN PODARUJ TYM MOHEROWYM BERETOM NA TYDZIEN PIWO Z MAKU,A BEDA SPALY I NIC SLYSZEC NIE BEDA.PRZYJADE CIE ODWIEDZIC I PRZYWIOZE DECYBELOMIERZ,POSTAWIMY PRZY ICH OKNACH.A TEN WOJT TO NIECH SE PERUKE KUPI BO GO PTAKI OBSR...A!!!!!!!

17:35, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

martimarti

0 0

jaki biznesmen? w kryminale siedział!kazdy wie ze taki interes nie zarobi kasy to pralnia brudnych pieniedzy!

18:35, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qxvqxv

0 0

Wszyscy w okolicy wiedza jaki z niego biznesmen. Najlepszy jego interes to wykozystanie i oszukanie chorego chlopaka. Wylidzil majatek i za te pieniadze postawil namiot, zrobil plaze i planuje drezyne.

18:50, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RSMRSM

0 0

Jak to możliwe, że trzy osoby, w tym dwie mieszkanki Garcza mogą terroryzować bezkarnie mile widzianą przez wiele osób działalność "Biesiady u Romana"? Naprawdę nie ma komu wytłumaczyć tym Paniom, że są w mikroskopijnej mniejszości i ich donosy wręcz rozmijają się z przyzwoitością. Nie ma racjonalnych przesłanek na ich działania. Tym bardziej, że jedna z osób skarżących mieszka bezpośrednio przy ruchliwej szosie i odczuwa hałas pojazdów większy, niż muzykę z bardziej odległego namiotu. Druga osoba mieszka w odległości od 200 metrów od namiotu. W mniejszej odległości mieszka co najmniej 10 osób, którym muzyka nie przeszkadza! Myślę, że to sprawa zawiści tz "polskie piekiełko". Nie wiem czy skarżące Panie są świadome, że otrzymywane przez nie świadczenia pochodzą m.in z podatków płaconych przez Pana Romana, z prowadzonej działalności. Zamykanie działalności to mniejsze dochody dla gminy. Nieuprawnione zamykanie działalności to na dodatek należne odszkodowanie od gminy. Jeszcze raz pytam czy ktoś uświadomi Paniom aby porzuciły niepotrzebny trud mający na celu zamknięcie działalności Pana Romana?. Panu Romanowi podpowiadam natomiast aby kupił tym Paniom po dwie pary stoperów i przeciął problem słyszalności muzyki a zarazem jeszcze większego hałasu pojazdów przejeżdżających szosą.

18:52, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DLA marti!!!!!!!!!!DLA marti!!!!!!!!!!

0 0

Prubujećie w karzdy sposub zepsuć Romkowi opinie i Wy jesteście naszą rodziną WSTYD wogle pomysleć ze to prawda jak możećie w taki sposub krzywdzić ludzi to jak i Wy jest człowiek ktory ma też serce sumienie ale co ja wam będe o sercu lub sumieniu mowić skoro Wy niewiećie co to jest jak można mieć taką nienawiśc i oskarżać kogoś ze to pranie brudnicch piniędzy i że w kryminale siedział wy całe swoje żyćie żyjece na czyjejś krzywdzi dlatego maćie wpite w siebie tą nienawiść jak możecie chodzić do kościoła z rękoma złozonymi jak najbardziej śfięc a ta uszami takiego djabła bo inaczej już niemozna owas powiedzieć wstydze i gardze taką rodziną jak WY

18:54, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qxvqxv

0 0

Wszyscy w okolicy wiedza jaki z niego biznesmen. Najlepszy jego interes to wykozystanie i oszukanie chorego chlopaka. Wylidzil majatek i za te pieniadze postawil namiot, zrobil plaze i planuje drezyne.

19:06, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do RSMDo RSM

0 0

RSM to zabierz sobie ten namiocik i postaw u siebie . Romus napewno ci nie odmówi a stopery to ty se włóż ale w .......

19:06, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do W Drewka z redakcDo W Drewka z redakc

0 0

Przestań usuwać komentarze w których nie ma wolgaryzmow a jedynie prawda która w oczy kole . Widzę gościu ze P. Roman daje ......,. za usowanie nie wygodnych komentarzy.Ukladzik mamy co??? Ludzie muszą znac prawdę nie tylko ta która pan Roman wszystkim wciska jak to bardzo jest on krzywdzony przez sąsiadów . Nich opowie lepiej za czyje pieniądze to postawił . A tak logicznie rzecz biorąc to czy naprawde ludzie w Garczu myślą ze lepiej dokopać leżącej babci niż przeciwstawić sie miesniakowi który zastrasza wszystkich do okoła łącznie z najbliższa rodzina . Wstyd!!! Garczanie i gratuluje zimnego serca panie redaktorze Drewka . Nie ma to jak po trupach do celu ... Szacun....

19:39, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do administratorado administratora

0 0

Panie administratorze dlaczego tylko posty popierające działalność Pana Romana mają możliwość tu istnieć a kiedy chce się napisać prawdę to post po 2min jest kasowany?
kpina...
i tu macie tą swoja zawiść...

19:41, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ABWABW

0 0

A MOZE PAN ADAMCZYK NAPISZE COS MILEGO O PANU ROMANIE?

19:49, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qxvqxv

0 0

Wszyscy w okolicy wiedza jaki z niego biznesmen. Najlepszy jego interes to wykozystanie i oszukanie chorego chlopaka. Wylidzil majatek i za te pieniadze postawil namiot, zrobil plaze i planuje drezyne.

20:24, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a....a....

0 0

Niech skontrolują tą pania z gdańska bo ciekawe czy ona ma wszystko legalnie!!! biedni jej sąsiedzi. Nie ma wstydu że tak postępuje w stosunku do swojej rodziny. Modlic się za nia żeby Pan Bóg jej wybaczył.

20:24, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sewerynseweryn

0 0

Pani starsza i ciotka czy jak jej tam. kobiety weźcie nie róbcie wiochy. nie ma cie problemów ze tak sie czepiacie pana romana? styd!!!!!!!!!

20:27, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

Tak pan Roman jest bardzo miłym panem jego kulturę i porywczość można było zobaczyć jak się zagotował pewnej soboty podczas wymiany zdań z panami przy wejściu popieram tych ludzi którzy mówią żeby przenieść ta budę w inne miejsce zamiast autohandlu.Takie imprezy tez się odbywały u SZADEGO tam nikt tez nie protestował

20:29, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LindaLinda

0 0

Nie chce mi sie z wami gadać .....

20:30, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dopana qxvdopana qxv

0 0

to nie profil kto u kogo pracuje i za ile ,zazdrościsz bo tobie sie nie wiedzie??? nie wolno oczerniać ludzi bez podstaw wiesz??? rozmawiamy to o namiocie a nie kto u pana Romana pracuje i za ile

20:31, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lalalala

0 0

Ludzie co wy tu wogule wypisujecie i o czym weźcie sobie coś na głowę lepiej a bzdur nie piszcie pani kochana ;)

20:33, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tjatja

0 0

mieszkałam tam do niedawna - teraz już wiem, skąd ten ciągły hałas weekendami. powiem wam, że może i u pana w namiocie nie było wcale za glośno, ale namiot znajduje się nad jeziorem, po którym głos strasznie "niesie" - na drugim brzegu jeziora spać się nie dało, o zostawieniu latem otwartego okna można było zapomnieć - cały dom łacznie z dziećmi na bacznośc o drugiej-trzeciej a nawet czwartej w nocy stawał, bo gromkie okrzyki z drugiego brzegu niosło. najgorszemu wrogowi takie sąsiedztwa nie życzę.

20:36, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swojakswojak

0 0

Panie Drewka uważaj na czyich usługach jesteś, oglądaj się cały czas wokół siebie żebyś się nie obudził z ręką w nocniku. W najlepszym wypadku jako parobek który będzie ciągnął brony razem z Piotrem Adamczykiem.

20:43, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@administratora@@administratora

0 0

Ma pan racje, tu kasowane sa niewygodne posty. drewka jest stronniczy.

PRECZ Z HAŁASEM W GARCZU !! MAM BYC CISZA I SPOK?J

20:45, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;;;;;;;;

0 0

i tak komornik mu wszystko zabierze

20:54, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EdeklEdekl

0 0

dziwne ze dopiero teraz sie zorientowałeś po przeczytaniu w internecie że po drugiej stronie jeziora są te zabawy a niby co weekend słyszałeś okrzyki i muzykę chyba u siebie w domu. Ponieważ jezioro ma zaledwie 700 m szerokości i widać co na drugim brzegu się dzieje także nie wciskaj kitu że były hałasy do 3-4 godziny nad ranem,bo nigdy nie było tak długo czynne .

21:06, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do tjado tja

0 0

Późno kładziesz dzieci spać jeżeli o 3-4 godzinie słyszą okrzyki muzyki . A muzyka leci od 20 dziwne że wtedy jej nie słyszą .

21:13, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do drewkado drewka

0 0

drogi redaktorze stronniczy jestes i anty Roszkowski juz nie zamówie u Ciebie nic gon Rydzyka i wspieraj oszustów

21:25, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realistarealista

0 0

To takie typowe - większość ludzi docenia możliwość zabawy, chce fajnie spędzać czas. Ale znajdzie się jedna lub dwie osoby, które całemu światu muszą coś udowodnić. Wkurzają mnie ludzie, którzy sami nic nie są w stanie zaproponować i jednocześnie niszczą innych. Ile energii pochłaniają te wszystkie donosy. Dlaczego w to miejsce nie można zrobić niczego dobrego???? Bo nie! Bo to jest polactwo. Pewnie te osoby jedna z drugą co niedzielę siedzą w kościółku, a po wyjściu siup i donosik. Straszne. Najlepiej żeby po 22.00 wyłączyć prąd w całej gminie i niech się nie dzieje kompletnie nic... jak cisza to cisza...

21:36, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wszystkich od STODo wszystkich od STO

0 0

Wcisnijcie je sobie wiadomo gdzie.

21:51, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realista c.d.realista c.d.

0 0

Dodam jeszcze, że na tym filmiku zobaczyłem jak bawią się ludzie w naprawdę różnym wieku bo widać i młodych i starszych. Jeżeli komuś udało się stworzyć miejsce, gdzie ludzie potrafią się tak zintegrować, to szacun. Jest w tym coś z tradycji, bo przecież właśnie tak się ludzie kiedyś bawili na wioskach - wystarczy zapytać naszych dziadków. Kim więc trzeba być, żeby chcieć to zniszczyć pod jakimś byle głupim pretekstem? I jeszcze jedno - jeśli przepisy i prawo będziemy wykorzystywali by niszczyć siebie nawzajem, to gdzie skończymy?

21:56, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartynaMartyna

0 0

Zamieszczony artykuł jest bardzo stronniczy. Podawane są jedynie racje właściciela i jego znajomych, komentarze przeciwne zaraz trafiają do kosza, ale może właśnie po to autor stworzył taką prowokację, aby pomóc właścicielowi...
Głośność muzyki to nie jest jedyny problem przy tego typu imprezach i wszyscy o tym wiedzą...więc stopery nie pomogą jak cały dom drży i trzęsą się wszystkie szyby w oknach i drzwiach. Postawcie się w takiej sytuacji i wtedy oceniajcie osoby, którym imprezy zakłócają spokój...

21:58, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

000000

0 0

Martyna ma swieta racje Pozdrawiam

22:01, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Martynado Martyna

0 0

Jeśli media bronią przedsiębiorców przed głupotą, zawiścią i urzędasami to ja to popieram.

22:06, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartynaMartyna

0 0

Media są od przekazywania faktów, a nie własnych opinii.

22:22, 15.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RSMRSM

0 0

Martyna napisałaś "jak cały dom drży i trzęsą się wszystkie szyby w oknach i drzwiach''. Nieźle przesadziłaś..."Głośność muzyki to nie jest jedyny problem przy tego typu imprezach i wszyscy o tym wiedzą...więc ??? Akurat tam jest porządek nie burd i bijatyk. Ochrona działa ok. Pytam
dlaczego przesadzasz i naciągasz fakty ?

06:33, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do tych którym przesdo tych którym przes

0 0

ludzie co wy za bzdury opisujecie, jesteście podnieceni robieniem krzywdy ludziom którzy otworzyli ten namiot po to by ludzie mogli sie bawić i cieszyć,nie spoczniecie dopóki nie zniszczycie go ale po co,co wam to da,jesteście katolikami? wątpię bo tak katolicy nie postępują ,nie można tak źle życzyć drugiemu ,przecież on wam sie nie wtrąca w wasze interesy, a co do głośności to nie przesadzajcie bo nikomu buda nie drży muzyka jest tylko 6 godzin i z ograniczoną głośnością. nie ma rozrób ani bałaganu w okolicy namiotu . chcecie wojny??? czy warto???

08:44, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziwacydziwacy

0 0

imprezy zakłócają spokój,hehe cały tydzień jest cisza jak w grobie a w sobotę parę godzin zagra muzyka i już szalejecie ze głośno to muzyki nie lubicie?

08:48, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwelinaEwelina

0 0

Ta cała Martyna jest nieżle pogibana.Wogule nie jest w temacie.Lepiej wpadnij na imprezkę i się zrelaksuj bo jesteś strasznie spięta i poddenerwowana. LUZIK I JAZDA!!!

09:21, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartynaMartyna

0 0

Jeżeli nie widzicie drugiej strony medalu to zaproście właściciela na własną działkę z jego namiotem i imprezą, a wtedy możemy podyskutować.

10:13, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYXXYX

0 0

Ja tu nie jestem stronniczy bo nie mam nic wspólnego z jedna ani druga strona ale czytam te wpisy i nie wiem czy się smiac czy plakac.
Posrednio znam wlasciciela namiotu i biesiad i zdjace się ze jest on tez wlascicielem autohandlu w Garczu, wiec reasumując i podnosząc jedyny rozsądny wpis ktoregos z autorow tutaj, dlaczego nie zamienic miejscami dwóch istniejących działalności prowadzonych przez tego samego wlasciciela, czyli autohandel przenieść na miejsce namiotu (wtedy Ci którzy chcą mieć cisze i spokoj będą ja mieli) a namiot postawić na miejscu autohandlu (wtedy Ci którzy chcą się bawic i biesiadować tez będą dalej z tego korzystać)
Jak jest tu ktoś madry to niech się wypowie w tym temacie

10:40, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do xyzDo xyz

0 0

Problem ze wlaciciel namiotu nie moze tego zrozumiec. Tu chodzi tylko o zaprzestanie nocnych hałasow. A z drugiej strony to Pan R. musiałby przenieść go pod swoje drzwi. A czy on lubi hałas ??? Hmmm. Lepiej staruszkom nawrzucać niż sobie bałagan robić . Jestem sąsiadem tych pań i chodź nie pomagam im w tym problemie to bardzo współczuje. Pozdrawiam

12:37, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!UUU!!!!!!!!!UUU!!!

0 0

moj komentarz zostal zcenzuruwany.usuneli..pseudo byl ASESOR....MASAKRA

12:56, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do xyzdo xyz

0 0

dla czego pan roman ma stawiać namiot sobie pod drzwi żeby zobaczyć jak to jest byc w hałasie,przecież skoro jest szefem tego to zna ten hałas. poza tym dajesz do zrozumienia ze namiot stoi komuś na działce i pod drzwiami chyba jesteś w błędzie ,namiot stoi legalnie nie na działce ani twojej ani babki a tym bardziej nie na działce tej całej hehe ciotki.

13:20, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYXXYX

0 0

Widać z czytaniem ze zrozumieniem tu u niektórych kiepsko... a dzieci w gimnazjum już z tego egzaminy maja :)
Tak myślałem że nie tędy droga i kogo dotyczy ta zawiść...
A kto sieje wiatr ten zbiera burzę :)

14:43, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do babci i niby sasido babci i niby sasi

0 0

piszesz ze jesteś sąsiadem i współczujesz im a nigdy nie przyszedłeś do właściciela mówić że jest głośno im współczujesz a sobie nie .? Dziwne ładny następny bajer z Gdańska piszecie takie głupoty że już nie wie cię o czym.

16:41, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RSMRSM

0 0

do XYX _ Mam pytanie jak ustawić namiot na działce przy domu Romana ? Widzieliście tą działkę? Mieszkam w Garczu, przejeżdżam obok tej działki codziennie i nie widzę możliwości zamocowania tam namiotu z braku odpowiedniego miejsca, a tym bardziej zabezpieczenia miejsc parkingowych. Ale .. XYZ poucza, nie mając pojęcia co pisze!

17:19, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sasiad ten nibySasiad ten niby

0 0

P Romanie .... To ze sie w to nieangazuje to nie znaczy ze mi to nie przeszkadza . Ale skoro tak pan nalega to mogę sie przyłączyć tylko ze nie będę jedyny . Poprostu nie mam z panem przyjemności rozmawiać i wysłuchiwać wszystkich za i przeciw. Myśle ze powinien pan lepiej poznać zdanie wszystkich sąsiadów a przedewszystkim zanim pan to postawił dlaczego podpisy zbierał pan z drugiego końca wioski a nie od najbliższych sąsiadów . Oj panie sasiedzie nie ładnie tak.

17:30, 16.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przecież Chmielno toPrzecież Chmielno to

0 0

Perła tak czysta, że śmieci leżą na poboczach i ulicach, a Ci pijani panowie od sprzątania tylko czyszczą wokół budynków gminy. A z gminy chmielna zrobić DOM STARCÓW i zrobić ciszę o 19.00. Wszystko zamknąć oprócz szkół i kościoła.

05:50, 17.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oooooo

0 0

Jesteście zwykłe niedouczone bencwały -KULTURA MOŻE I JEST,ALE TU CHODZI O HAŁAS ZWIĄZANY Z MUZYKĄ ,

10:12, 17.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uffuff

0 0

jak przyjade do kartuz to musze zajrzec koniecznie i sprawdzic jak jest w rzeczywistosci, mam nadzieje ze do lipca nie zamkna tego namiotu?````

13:31, 17.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

0 0

Dlatego perła kaszub nie organizuje imprez bo muzyka zagłusza spokój

14:22, 17.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zamknąć i zaoraćZamknąć i zaorać

0 0

Ja bym zamknął drogę z Kartuz do Sierakowic. Byłoby ciszej. :)

06:44, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chmielnochmielno

0 0

Jak to tak? W Chmielnie urzęduje nasz "wspaniały" Ruszk i jego ludzie, więc kto tu ma zastrzeżenia? Naród zastraszony, sika i sr... ze strachu w majty, to są i śmieci. Pijani "porządkowi"? W samym Chmielnie nie ma już (bo kiedyś była) atmosfery odpoczynku, relaksu i zabawy. W centrum na Placu Trojana (kiedyś "rynek") kompletnie NIC. Tu cisza zapada jak w Kartuzach, po 16.00. Zresztą, czy ktoś widział piechotą idącego ulicami Chmielna wójta? Dobry gospodarz powinien przejść się po "swoim" terenie i zobaczyć na swoje wybałuszone oczy co gra a co nie. Z okien luksusowego auta świat wygląda dużo lepiej niż jest naprawdę.

07:25, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chmielankachmielanka

0 0

Wójt powinien zająć się sprawą mieszkańców,którzy palą śmieci i plastiki w swoich piecach.Gdzie można zgłaszać takie fakty? W Urzędzie Gminy? Do kogo mam zgłosić fakt nagminnego łamania prawa?Czy wójta to interesuje?

07:43, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chmielankachmielanka

0 0

Silne lobby miało wpływ na wójta,że zareagował jak manipulowany pajac w sprawie hałasu.Co trzeba by zrobić ,żeby skończyć z póznowieczornymi trucicielami,którzy zanieczyszczają powietrze? Jaką Chmielno jest perłą Kaszub? ZATRUTĄ!I BRUDNĄ

07:46, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaszebaKaszeba

0 0

W każdej wiosce znajdzie się pare osób,które sieją ferment. Takie chwasty w urodzajnym polu...skoro jest taka inicjatywa z biesiadami,to ja ją pochwalam,bo jest to okazja do spotkań i zabawy dla mieszkańców i nie tylko po ciężkim tygodniu pracy. Dla tych osób najlepiej pewnie byłoby się odizolować od wszystkich,postawić sobie płot 4m i nie mieć kontaktu z innymi mieszkańcami. Bez relaksu,zabawy i spędzenia miło czasu i oto im chodzi. Trzeba było wtedy zamieszkać gdzieś na odludziu lub w lesie.

10:24, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do chwasta wyżejDo chwasta wyżej

0 0

Otóż Panie Kaszeba... Najwyraźniej w większości w dalszym ciągu są tutaj problemy z czytaniem tekstu ze zrozumieniem...
W takim wypadku pozwolę sobie Panu w skrócie wytłumaczyć, iż problem tej konkretnej sprawy nie tyczy się tego czy ludzie w wolnym czasie po tygodniu ciężkiej pracy biesiadują, leżą na kanapie, czy też relaksują się w inny sposób...
W nawiasie pragnę nadmienić, iż nie posiadam płotu 4-metrowego, mam kontakt z innymi mieszkańcami, zdarza mi się biesiadować i czynnie uczestniczyć w życiu społecznym...
Problem tego tematu dotyczy urządzaniu biesiad w tej konkretnej lokalizacji, pod domami innych mieszkańców, którzy nie życzą sobie mieć biesiad pod swoimi domami...
Aby nie pisał Pan już też bezsensownych kolejnych postów pozwolę sobie także przytoczyć Panu znaczenie słowa dom:
?Dom jest dla człowieka częścią jego istoty. Jest to bezpieczna przestrzeń, azyl i arkadia, w której zawsze panuje miła atmosfera. Budując dom budujemy również wartości, które mają obowiązywać w domu. Dom nie może istnieć sam. Aby był w pełni domem, musi zamieszkać w nim rodzina. Obie te części tworzą nierozerwalną całość. Dom to miejsce symbolizujące stabilność i bezpieczeństwo. Prawdziwy dom to taki do którego chce się wracać. Gdzie wiesz że jest kto czeka i zawsze będzie na ciebie czekał. Dom powinienem być miejscem prywatnego miejsca każdej rodziny. Nie ważne czy to tipi czy olbrzymi wieżowiec, ważne jest abyśmy zawsze czuli się w nim dobrze."
Mają powyższe na uwadze też uznam pole jako czyste od chwastów.

13:01, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

0 0

najpierw wkurzył i wycwaniakował wszystkich miejscowych i nie tylko,a teraz się dziwi i taki pokrzywdzony i biedny o jej. :)))))))))))))

20:11, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

czyżby ktoś znał ciemniejsza stronę pokrzywdzonego uczciwego praworządnego obywatela prowadzącego biesiady

21:03, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddddd

0 0

ten swiety własciciel namiotu w wiezieniu siedział

21:24, 18.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

panie wojtku niemoge zrozumiec czym zlalamalem regulamin ze usunal pan moj komentarz

17:24, 19.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciocia Klocia.Ciocia Klocia.

0 0

Proponuje dla załagodzenia problemu przynajmniej raz w tygodniu, odmówić różaniec w owym namiocie, z tą częścią mieszkańców, którym przeszkadza forma działalności prowadzona przez obecnego właścicela. Może to coś da i zamknie interes.

19:15, 19.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

0 0

jednym słowem w Garczu nie powinni ludzie sie bawić tylko siedzieć w domach i najlepiej okna dechami zabić. dziwne tylko że te auta pod oknem im nie przeszkadzają które jeżdżą 24 na dobę a nie raz w tygodniu tak jak biesiada u romana ,jak ktoś chce to będzie złym do końca.

15:42, 20.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ABCdo ABC

0 0

"jak ktoś chce to będzie złym do końca" zgadzam się ten Romuald to zły człowiek, za waszym pośrednictwem znowu chce się wycwanić.

16:51, 20.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do abcdo abc

0 0

swieta racja nawet Piotra dom sprzedał...

19:46, 20.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

i tu sie objawia uczciwość przedsiębiorcy

10:47, 21.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawoprawo

0 0

Każdy człowiek ma prawo do prywatności i wypoczynku. Niezależnie od wieku, zapatrywań i posiadanej kasy. Zatem ubaw i balanga owszem, ale nie kosztem tych, którzy akurat nie gustują w biesiadnych zabawach. Dokonywanie zbiorowego i hałaśliwego gwałtu (zakłócanie ciszy i spokoju) na kilku bezbronnych i starych ludziach, choćby przez tysiac spragnionych zabawy, pozostaje gwałtem...KULTURA, proszę państwa, KULTURA,...Wszystkiego się przepisami nie uda regulować. Miłej zabawy, ale może w takim miejscu, żeby nie przeszkadzać?

20:28, 22.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do prawo!do prawo!

0 0

przecież nikt wam nie zabrania odpoczywać macie w tym Garczu spokój cały tydzień. tylko 6 godzin w sobotę jest muzyka i wcale nie za głośno. ale jak ktoś chce to będzie wyolbrzymiał.

12:05, 23.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W tym GarczuW tym Garczu

0 0

6 godzin, czyli od 20.00 do 2.00? Może by tak rozłożyć na piątek i sobotę od 20.00 do 23.00? Swoją drogą, ludzie (ci z Garcza też) cały tydzień pracują i w sobotę każdy (czyli stary i słaby również) ma PRAWO do wypoczynku według swojego, a nie narzuconego przez "ogół", sposobu. Prawo "większości" i "siły" już w historii przerabialiśmy i chyba nikt nie chce do tego wracać. Wtedy zadeptano i zakrzyczano całą Europę, ale zaczyna się od deptania praw sąsiada, lub słabych i chorych...

09:36, 25.05.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MalgorzatabMalgorzatab

0 0

Przepraszam że piszę nie na temat ale poszukuję opinii o zespole Puls tg z Władysławowa.Rozmawiałam z weselnikami i maja rozbieżne opinie.podobno te złe opinie na ich temat są usuwane.. ..

20:37, 01.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IREKIREK

0 0

Całkiem fajnie grają.

18:02, 24.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aniaania

0 0

Propo zespolowi pulstg sa super fajnie prowadza imprezy swietne wokale opinie sa rozne wiadomo te zle opinie wiekszosc sa wystawiane przez zlosliwe inne zespoly grali u mnie na weselu bylo super moge ich polecic z czystym sumieniem

11:27, 12.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DanusiaDanusia

1 0

Czytajac te wszystkie komentarze.....nie trzymam zadnej strony.Na razie . Mieszkam w Trojmiescie ,mam rodzine w Garczu ,czesto u nich bywam ale nie slyszalam złego slowa na temat hałasu zwiazanego z organizowanymi imprezami przez p.Romualda. No a teraz zareklamowaliscie Garcz w bardzo niebanalny sposob , z pewnoscia sie tam wybiore. Za moich mlodych lat przyjezdzalam do Garcza na wakacje i p.Romuald pozyczal mi kajak ,do dzis te mile czasy pamietam . Przyjade,przekonam sie jak jest naprawde i wtedy skomentuje.
Ale mnie zastanawia inna rzecz : nikomu nie przeszkadza ta knajpa "Krzewi Rog" ? Przeciez tam tez dookola ludzie mieszkaja ? Inni ludzie ? Normalniejsi ?

16:02, 17.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%