Zamknij

Żukowo. Wojciech Kankowski: Nie podniesiemy podatków przez dwa lata

21:58, 24.10.2014 Aktualizacja: 22:42, 24.10.2014
Skomentuj

Władza samorządowa to ciągłość. Nie można wyrzucać do kosza projektów tylko dlatego, że przygotował je poprzednik - mówił Wojciech Kankowski, kandydat na burmistrza Żukowa, rozpoczynając oficjalnie swoją kampanię wyborczą.

Wojciech Kankowski, radny gminy Żukowo i kandydat na burmistrza z ramienia Kaszubskiego Zrzeszenia Wyborczego podczas piątkowego spotkania oficjalnie zainaugurował swoją kampanię wyborczą. Przedstawił kandydatów na radnych gminy Żukowo oraz zaprezentował program wyborczy.

- Jednym z kluczowych elementów jest utworzenie komunikacji publicznej na terenie całej gminy, bo ona gwarantuje rozwój - powiedział Wojciech Kankowski. - Zależy nam też na współpracy z większymi samorządami, czyli Gdynią i Gdańskiem w kwestii polepszenia dróg dojazdowych do miasta.

Kaszubskie Zrzeszenie Wyborcze postuluje również m.in. zwiększenie funduszu stypendialnego kosztem ograniczenia wynagrodzenia burmistrza i diet radnych. W programie jest również budowa centrum sportowo-kulturalnego przy stadionie w Żukowie oraz amfiteatru nad "Jeziorkiem". Kandydat na burmistrza przedstawił też istotne plany dotyczące podatków w gminie Żukowo.

- Gwarantujemy, że przez dwa lata nie będziemy ruszać gminnych podatków, a w następnych latach ich wzrost jedynie o wartość inflacji - mówił Wojciech Kankowski. - Doskonale sprawdzają się także ulgi podatkowe dla firm, które inwestują i budują nowe obiekty.

Wojciech Kankowski zwrócił też uwagę na zbędne, jego zdaniem, wydatki żukowskiego magistratu.

- Gmina wydaje 10 tys. złotych na gazetkę "Wieści z magistratu". Samorząd ma informować o swojej pracy, ale od tego jest strona internetowa, biuletyn gminny i nie potrzeba do tego specjalnej gazetki. Na pewno będziemy chcieli, by środki budżetowe były wydawane racjonalnie, po gospodarsku - powiedział.

Kandydat podkreślił też konieczność zachowania ciągłości w realizacji zadań w samorządzie.

- Nie można wyrzucać do kosza projektów tylko dlatego, że przygotował je poprzednik - powiedział.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(167)

Tomasz Dorniak MASSUTomasz Dorniak MASSU

0 0

Czas zakończyć wojnę Żukowo-Banino, której przykładem jest szkoła w Baninie i oczywiście wyjaśnić nieprawidłowości. Pozdrawiam Kandydata, to bardzo inteligentny i życzliwy człowiek.

22:02, 24.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzymonSzymon

0 0

Wojtek Kankowski jest świetnym kandydatem na burmistrza. Ma mój głos!

22:13, 24.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taktak

0 0

Kiełbasa wyborcza ,ile straci na tym Żukowo łatwo obliczyć!!

05:14, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@on line@on line

0 0

"Kiełbasa wyborcza ,ile straci na tym Żukowo łatwo obliczyć!"
popieram ten głos
Z całym szacunkiem dla p. Kankowskiego- mam nadzieje, że zostanie zorganizowana debata z wszystkimi kandydatami i wtedy zobaczymy co kto prezentuje.

05:41, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do DorniakaDo Dorniaka

0 0

Kankowski życzliwym człowiekiem ???????????????-Myślę, ze nawet on się zdziwił tym stwierdzeniem - to jest ostatnie stwierdzenie, którym można by go określić.

07:15, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Do Dorniaka@Do Dorniaka

0 0

Jesli uwazasz ze Pan Kankowski nie jest zyczliwy to nie znam okreslenia jakim mozna nazwac Zurawicza ;-)

08:02, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz JaronskiTomasz Jaronski

0 0

Wybory czas zacząć tak patrze na kandydatów fajnie że są młodsi kandydaci od obecnego włodarza jak obecny burmistrz zostanie na następną kadencje to jak skończy ile będzie miał lat ??? a gdzie rozwój spojrzenie nowoczesne na świat gmina ma się rozwijać a nie trwać w marazmie nowych pomysł brak to nie jest głos poparcia dla pana Kankowskiego ale głos za rozsądkiem Zukowo potrzebuje nowego spojrzenia nowych pomysłów jestem mieszkańcem Zukowa od 30 lat patrze jak się rozwija zmienia ale za wolno i bez pomysłu brak spojrzenia co bedzie za 5 lat korki korki ludzie skloceni a moze tak inne spojrzenia panowie radni od kilku kadencji chwalicie sie ze ktos droge wyremontowal ?? ktos jakas lampe zalozyl bo krzyczeliscie na zebraniach o tym a to raczej rola sołtysow i urzednikow wy jestescie od uchwal i planow na przyszlosc o nadzor nad urzednikami gdzie obwodnica Zukowa gdzie plany ?? plany budowy szkol wsie sie rozwijaja coraz ciasniej w szkolach rozbudowa szkoły w Glinczu tyle kasy na 2 albo 3 lata a moze bylo pomyslec o nowej toche dolozyc i problem na lat 20 zalatwiony to tylko przyklady nie mowiac o sciagnieciu firm i ulgach dla nich dojazd wygodny i bez problemow stojac w korku nikt nie chce bo to strata czasu i pieniedzy firmy !!!! to tak kilka kwestii na gorąco !

08:04, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do powyższego komentdo powyższego koment

0 0

Oponuje Pan za młodością, ale z obiektywnego punktu widzenia to właśnie ten "stary" obecny Burmistrz nareszcie coś w Żukowie ruszył - widocznie liczą się układy wypracowane przez lata, których niestety brak ludziom młodym. Pan Kankowski wszak młodszy, ale choć miał już szansę się wykazać, dla Żukowa nie zrobił nic. Wątpię żeby tym razem miało się coś zmienić. Chyba tylko dla Skrzeszewa

08:56, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

picuś glańcuśpicuś glańcuś

0 0

Hasło o podatkach jest już dawno zużyte.
Władza tylko szuka jak wyciągnąć pieniądze od podatników.

08:58, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartekBartek

0 0

Pan Wojciech Kankowski miał bardzo dobre rozpoczęci kampanii wyborczej, ciekawa prezentacja jego osoby i programu oraz dynamicznie prowadzone spotkania.

09:00, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@tak@tak

0 0

Skoro łatwo obliczyć ile straci Żukowo to oblicz i podaj nam wyniki tych obliczeń.
Byłem wczoraj na tym spotkaniu i usłyszałem, że kandydat zapowiedział między innymi realizację budowy (dokumentacja jest już gotowa)Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie (OSP), konieczność poprawy warunków lokalowych Szkoły Podstawowej w Żukowie, budowę centrum sportowo-kulturalnego przy stadionie w Żukowie. Mieszkam poza Żukowem i nie jestem zadowolony z tego, że znowu dużo pieniędzy pójdzie na Żukowo, ale rozumiem że takie są potrzeby. A tu jeszcze ktoś ?wyjeżdża" z tekstem, że Żukowo coś straci.

09:05, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

0 0

Ludzie. Kazdy tylko nie Zurawicz! On ma nas mieszkancow głęboko w ....

09:08, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Anna@Anna

0 0

To my wiemy, ale chłop chce sobie jeszcze dorobić do emerytury.
Od nas zależy czy pod wpływem litości damy mu tę posadę czy też uznamy, że ma już dosyć. Dla nas Burmistrz-emeryt czekający w spokoju na koniec kadencji będzie porażką.

09:20, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kontestatorkontestator

0 0

wszyscy tylko nie Żurawicz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09:21, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ble, bleble, ble

0 0

kankowski sie NIE nadaje. i tyle w tym temacie

09:33, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichalMichal

0 0

Kankowski jest dobrym czlowiekiem, godnym fotela burmistrza. Problemem jest ze ludzie oceniają go przez pryzmat Bychowskiego

09:35, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przyjaciel Radnego iPrzyjaciel Radnego i

0 0

A nasza wieś chce zmian. Nie chcemy Panów od piłki nożnej i festynów. Mamy bardziej przyziemne problemy. Z podatkami to stary numer wyborczy, poza tym akurat podatki dla gmin nie nawyższe w worku wydatków podatnika. A jeśli chodzi o komunikację publiczną i drogi, to tym będzie każdy burmistrz się zająć, bo takie będą wymogi ogólne i takie będą kryteria przyznawania środków unijnych. Także nie ufam Panu.

10:34, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan od piłki nożnej Pan od piłki nożnej

0 0

Na tym się skupi, jak wygra:))) sport+polityka=interesik, do tego festynik i poklepywanie się po pleckach - tak to będzie.

10:39, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Przyjazniz Przyjazni

0 0

Przyjazn jest z panem, Panie Wojtku!

10:52, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do powyżejdo powyżej

0 0

Jak na meczyku?:)))))

10:54, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Przyjazniz Przyjazni

0 0

My znamy Pana i ufamy. Jedynie mamy jedną osobę w Przyjazni ktora stara sie sklucic ludzi. Ostatnio wychwalala Zurawicza a teraz Zurawicz jest juz Be. Teraz pracuje dla kampani Volkov i popiera fikusa. Smuech na sali. Zalosna kobietka.

10:56, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichalMichal

0 0

Pani Volkov to dobra kobieta jednak zaczyna duzo tracic przez nie lubianą we wsi kolezanke z okrężnej. A szkoda...

11:40, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Niektóre kobiety wybNiektóre kobiety wyb

0 0

A, jak chwalą kogoś, to tylko za konkrety.

12:06, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MinonkMinonk

0 0

Zachorowicz siedzi w komisji w Skrzeszewie od Fikusa :D Zurawicz ją pogonił to znalazła drugiego boga :D A jak Fikus przegra to będzie się do innych przyklejała. Co za zmienna baba

13:22, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BorkowoBorkowo

0 0

Brawo Panie Kankowski. Borkowo także ma już dość pana Ż. Jesteśmy z Panem!

13:34, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do MichałaDo Michała

0 0

Jesteś naiwny pisząc, że ludzie oceniają Kankowskiego przez pryzmat Bychowskiego, wręcz przeciwnie uważam, ze całe zło poprzedniej władzy to Kankowski, albo byli siebie warci

14:03, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Żukowaz Żukowa

0 0

Panie Kankowski my również z Panem. W ŻUKOWIE mamy już dosyć Żurawicza!!!

14:05, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kto, czyim zastępcomkto, czyim zastępcom

0 0

Dla mnie to jest kluczowe, jakich potencjalnych zastępców mają ukrytych w rękawach kandydaci? Z-ca burmistrza jest ważny i od tego też powinny zależeć głosy.

14:26, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PępowoPępowo

0 0

My też mamy dosyć tej autokracji z minionej epoki. Czas na zmiany...

16:06, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

trąci to myszkątrąci to myszką

0 0

byłoby to nowe stare, czyli podobnie, jak jest teraz...

16:17, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

0 0

Życzę wygranej panu Kankowskiemu

17:14, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Kiepsko coś z frekwencją...
zęby se połamią na Żurawiczu...te "wynalazki"
wolę obecnego widać gołym okiem ile zrobił dla gminy

17:37, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pytampytam

0 0

A gdzie p. Daniel który w swoim czasie miał kosmiczne pomysły ?

17:47, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nowy z BaninaNowy z Banina

0 0

Mamy dosyć despotyzmu Żurawicza. Żyjemy przecież w wolnym kraju, a okres rządów I-szych sekretarzy, naczelników, ormowców i komisarzy skończył się definitywnie w1989roku.

18:30, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Nowy z Banina@ Nowy z Banina

0 0

Masz rację. Za żadne skarby, tylko nie Żurawicz. W tej sytuacji jedyny rozsądny wybór to Wojciech Kankowski.

18:35, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrepTrep

0 0

Wszystko aby tylko TREP już
nie był wice.

18:44, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasiaKasia

0 0

Głosujmy też na radnych z listy pana Kankowskiego, ma kilka bardzo wartościowych ludzi.

19:27, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Dla mnie jest dwóch dobrych kandydatów na burmistrzów - pan Kankowski i pan Fikus. Mam nadzieję, że obydwaj otrzymają odpowiednią ilość głosów bo mają ogromny potencjał żeby w końcu coś zmienić w naszej gminie.
Panu Kankowskiemu życzę powodzenia na wyborach :-)

19:41, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kaszubskie ZrzeszeniKaszubskie Zrzeszeni

0 0

www.zrzeszenie.info

19:49, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlfonsAlfons

0 0

Nie tylko prostytutki biorą i nas golą .

21:03, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Miszewaz Miszewa

0 0

Pozdrowienia dla Pana Wojtka Kankowskiego. Jesteśmy z Panem!!!

21:06, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Alfons@Alfons

0 0

To się nazywa konstruktywny komentarz:-) Aż bije nieokiełznanym intelektem i nostalgią....

23:44, 25.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mieszkaniec@mieszkaniec

0 0

a co takiego dobrego zrobil

05:32, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@wyborca@wyborca

0 0

powinni się dogadać, Kankowski - burmistrzem, Fikus - zastępcą

06:52, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@wyborca@@wyborca

0 0

I tak najprawdopodobniej będzie.

07:04, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

II turaII tura

0 0

Do drugiej tury prawie na pewno wejdzie obecny burmistrz. Jedynym poważnym kandydatem, który może wygrać drugą turę wyborów jest p. Kankowski. Dlatego ci, którzy chcą zmian powinni głosować na niego już w pierwszej turze, wówczas druga byłaby niepotrzebna. Ale jak znam życie to ?marzenie ściętej głowy" i w pierwszej turze głosy się rozproszą.

07:15, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@II Tura@II Tura

0 0

Popieram !

07:50, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

innainna

0 0

znowu poklepywanie się po ramieniu; ten dobry i ten jeszcze lepszy a ten najlepszy a jak słyszę wszyscy wyżej wymienieni ze starych niesprawdzonych już układów

08:37, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AniaAnia

0 0

Kankowski jest ze starego układu - to prawda, ale przez to ma duże doświadczenie i wiedzę na temat samorządu. To ważne.

09:34, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Ania@Ania

0 0

Popieram. I jednak ma 40+ a nie podchodzi już pod 70 jak Żurawicz. Dla mnie Pan Kankowski jest mimo wszystko młodym człowiekiem z doświadczeniem w samorządzie.

11:05, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec ŻukowaMieszkaniec Żukowa

0 0

Po pierwsze nie życzę sobie aby ktoś wypowiadał się w moim imieniu! Jako "Żukowo" MY NIE popieramy P. Kankowskiego, też wypowiedziałem się jako "Żukowo". A po drugie Pan z doświadczeniem co zrobił dla Żukowa gdy miał szansę się wykazać? Chyba wszyscy wiedzą, iż tytuł burmistrza miał P.Bychowski a sterował i rządził P. Kankowski. A ten"stary" Żurawicz zaczął od Banina chociaż w Żukowie też były potrzeby, a pozostałe gminy zaczęły rozkwitać. A Panowie Bychowski z Kankowskim przez 8 lat NIC NIE ZROBILI GODNEGO UWAGI DLA INNYCH. Ich "dobro" już było.

11:56, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka gminyMieszkanka gminy

0 0

Super w pełni się z tobą zgadzam. Ludzie wykażcie się mądrością i NIE GŁOSUJCIE NA KANKOWSKIEGO!!!

11:58, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@on line@on line

0 0

Mieszkaniec Żukowa
popieram Ten Głos. Masz Racje

13:34, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@on line@on line

0 0

NIE GŁOSUJCIE NA KANKOWSKIEGO!!!

13:35, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@on line@on line

0 0

NIE GLOSUJCIE NA FIKUSA I VOLKOV!!!

14:05, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka SkrzeszewMieszkanka Skrzeszew

0 0

Bałam się,że większość dała się nabrac na fałszywe słowa Kankowskiego. Tylko NIE on wiem co mówię!

15:41, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iooiiooi

0 0

@Mieszkaniec Żukowa
masz rację konkurenci Żurawicza nie mają się do czego doczepić

15:42, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkanka gminy@Mieszkanka gminy

0 0

Widzę, że poplecznicy Żurawicza wpadli w popłoch, bo nie przewidzieli tak zdecydowanego poparcia dla Wojciecha Kankowskiego. Żal mi was, bo stracicie swojego staruszka komucha już w przedbiegach. Pozdrawiam!!!!!!

15:55, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborcy głosują bezmWyborcy głosują bezm

0 0

Litości! ten J.Żurawicz ma 67 lat. Już nawet nie przyjeżdża na zebrania wiejskie...

16:09, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkanka Skrzesze@Mieszkanka Skrzesze

0 0

proszę o szczegóły, takie twoje ogólne stwierdzenie nikogo nie przekona, nie wiem o czym mówisz

16:10, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ile ludzi!Ile ludzi!

0 0

Gratuluję frekwencji! Na zdjęciach ze spotkań innych kandydatów widać tylko garstkę zainteresowanych i puste krzesła

16:14, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Mieszkaniec Żukowa@ Mieszkaniec Żukowa

0 0

chyba masz rację pisząc, ze jak doszedł Zurawicz do władzy to cyt.: "pozostałe gminy zaczęły rozkwitać" .Wystarczy popatrzec na drogi w gminie Wejherowo

16:20, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ wyborca@ wyborca

0 0

Pan Fikus nie może byc wiceburmistrzem bo jest średnio wykształcony. Szkoda,ze zdecydowal się kandydowac.Zabierze glosy p. Kankowskiemu i wygra Żurawicz.

16:27, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@ wyborca@@ wyborca

0 0

wtedy w drugiej turze Kankowski pokona Żurawicza

16:48, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@wyborca@@wyborca

0 0

Dla twojej wiedzy Fikus się doszkolił ;-) i ma wyższe ;-)

17:09, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arekarek

0 0

Pan Kankowski był już u władzy z poprzednim burmistrzem i efekty były bardzo mizerne, prócz dużego zadłużenia.

17:17, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ViolaViola

0 0

Z tego co słyszałam, dziadek Żurawicz w czasie tej kadencji był ponad 300 dni na zwolnieniu lekarskim, a raz miał nawet wypadek w pracy (podobno po balandze w Leźnie). Dajcie mu już spokój, niech sobie wreszcie odpocznie.

17:37, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

Kankowski to najlepszy kandydat, zrobił wiele dla Żukowa m. in. zaczął budować szkołę w Baninie jakby ktoś nie wiedział, a obecna władza przypisuje sobie ten sukces.

17:50, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

w sporcie tez sie sporo dzialo za kadencji Bychowskiego a teraz co jest ? okis ? i co oni robią? Żukowo będzie głosować na Kankowskiego.

17:51, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaOla

0 0

Panie xyz super wiedza- Kankowski zaczął budowę szkoły w Baninie ? Szkoda, że przez 8 lat jej nawet nie rozpoczął tylko wydał miliony na nieralny projekt. A tak przy okazji to jednak oznacza.że to Kankowski rządził ( co prawda nieudolnie) gminą a nie Burmistrz Bychowski. biedny Bychowski dobrał sobie towarzystwo i niestety dużo stracił.

18:09, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Ciekawe z tą budową szkoły przez Kankowskiego. Żarty. Szkołę wybudował Żurawicz i jemu za to chwała.On jest naljepszym kandydatem na burmistrza.

18:22, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ola@ola

0 0

Twoja super wiedza, zainteresuj się tematem a później się wypowiadaj, Bychowski miał gotowy realny projekt na szkołe podstawowa z gimnazjum. Obecny burmistrzmwyrzucil ten projekt do kosza tylko dlatego zeby w to miejsce wstawic swoj projekt. a gdzie jest gimnazjum w baninie ??

18:25, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MonikaMonika

0 0

Żurawicz to człowiek minionych epok i systemów. Ale absurdalnie wyniesiony przez proboszcza. Kościół wie, jak dzielić i zniechęcać ludzi...

18:25, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Monika@Monika

0 0

Zaangażowanie proboszcza spowodowało rozłam w parafii.

18:29, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xtaxta

0 0

Jak zwykle Banino ma mało dostali szkołę zreszta piękną, a już pytanie gdzie gimnazjum. Nie wiedziałem, że gmina Żukowo to tylko Banino.

18:32, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@xta@xta

0 0

czyli według Ciebie budowa szkoły w Baninie była niepotrzebna?. Bo lepiej siedziec w przeludnionych salach w małej szkole bo to Banino a gimnazjum tez tam jest potrzebne

18:34, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

0 0

Kto powiedział, że szkoła była niepotrzebna była i to bardzo jeśli nie potrafisz czytać to tłumaczę obyś nie przypisywał zadań, które wykonał Żurawicz innym np. Kankowskiemu, bo on nic dobrego nie zrobił i szkoda dla niego czasu.

19:23, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Burmistrzem będzie Pan Żurawicz bo ma realny pomysł na rozwój Gminy Żukowa.

20:04, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wyborcyDo wyborcy

0 0

Tak masz rację, burmistrzem niech będzie Żurawicz to najlepsza opcja wśród wszystkich kandydatów.

20:18, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻukowoŻukowo

0 0

Żurmen skończył się na Kill ?Em :D

20:23, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Panie Wojtku liczymy na Pana !!! Nie tylko Gmina zyska ale i pracownicy odżyją .

20:29, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z ŻukowaZ Żukowa

0 0

Ja z mężem też będziemy głosować na pana Kankowskiego. Może nareszcie coś się zmieni. Jest konkretny i przekonujący.

20:48, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ola@ola

0 0

jeśli ja nie potrafie czytać to przeczytaj sobie pierwsze zdanie napisane przez Ciebie które potwierdza, że nie potrafisz czytać. Żurawicz ze swoim okisem pokazał już co potrafi i wiele ludzi na szczescie juz o tym wie.

21:07, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Wojciech Kankowski jest najlepszym kandydatem na Burmistrza nie tylko Żukowa ale i całej Gminy
Ma Pan mój głos!

21:44, 26.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drahadraha

0 0

Kankowski na Burmistrza !!!
O K I S do wywalenia na zbity pysk, a szczególnie ta Pani z Gdańska Toczyńska won z Żukowa !!!

05:47, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czas ŻukowaCzas Żukowa

0 0

W poprzedniej kadencji gdy byl pan u wladzy wychodziła gazetka Czas Zukowa. Latwo sprawdzić, ze kosztowała gminę np. w 2010. r... prawie 40 tysięcy. Rozumiem ze wtedy było ok?

07:13, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zastępcą Pana Kankowzastępcą Pana Kankow

0 0

najlepszy sołtys w gminie Żukowo.

07:46, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan P. Fikus mgr zarPan P. Fikus mgr zar

0 0

i to chodzi!

07:47, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie ufajcie, to niednie ufajcie, to nied

0 0

ale niestety wielu Mu uwierzy:( układziki i klepanie się po plecach, to Jego metody.

07:51, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zasadyzasady

0 0

Pan Kankowski chce zaoszczędzić i ciąć niepotrzebne wydatki? Mam nadzieję, że nie będzie robił tego samego co Źurawicz czyli oszczędności na pensjach nauczycieli. Najlepiej podpisać umowę do czerwca i załatwione, nieważna tam karta nauczyciela czy nawet to, że wszyscy starzy weterani dostają wszystko , co tylko można, a młodzi umowy do czerwca. To przykre, że przyszo żyć w takim kraju, gdzie prostactwo rządzi!

08:27, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kogo wybieramykogo wybieramy

0 0

tak szczerze, to przykre, ze w Polsce nie ma innych kandydatów, tylko promujący alkoholizm.

08:29, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@wyborca_z_krwi_i_ko@wyborca_z_krwi_i_ko

0 0

dorównaj wpływy i wydatki w roku 2014

08:32, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@zasady@zasady

0 0

to leży w kompetencjach dyrektora szkoły, a nie burmistrz

08:34, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca_z_krwi_i_koswyborca_z_krwi_i_kos

0 0

No i porównałem i jest ładnie - co nie zmiania faktu ze powinno być lepiej. Powinny być jeszcze większe wydatki - znacznie wieksze wykorzystanie fundyszy unijnych! Gmina ma wydawac pieniądze! W 100% + to co zdobędzie ze środków pozabudżetowych - to się nazywa "inwestowanie". Gmina to nie chomik nikt nie potrzebuje gminy co ma na koncie 100 mln zł i nic z tym nie robi. Deficyt maleje, inwestycje rosną - Pan Albin niby inż. a prostych tabelek nie potrafi zinterpretować poprawnie - albo nie chce bo by to godziło w jego wyborcze złote myśli.

08:44, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@wyborca_z_krwi_i_ko@wyborca_z_krwi_i_ko

0 0

Gdybyś był łaskaw rzetelnie przyjrzeć się temu zestawieniu to zobaczyłbyś, że zadłużenie na koniec 2010 roku wynosiło 37 900 000,00 zł zaś w roku 2014 wynosi 47 060 000,00 zł.
Wydaje mi się, że wzrost o ponad 9 mln.zł nie jest spadkiem zadłużenia.
Ponadto jest tam pewne zamierzone przekłamanie, ponieważ sugeruje się, że koniec roku 2010 był końcem kadencji poprzedniej władzy. Tym czasem pod koniec 2010 roku obecny burmistrz Żurawicz wziął ?kredyt" w wysokości 8 mln. obarczając nim swojego poprzednika. W nowym roku 2011 okazało się, że gmina ma ponad 5 mln. nadwyżki. Cały ten zabieg był po to między innymi, żebyś teraz mógł wypisywać takie głupoty o spadku zadłużenia. Ponadto w naszej gminie bardzo wzrosły dochody z 74 000 208,20 zł w 2010 do 110 010 591,10 zł, co nie jest żadną zasługą obecnej władzy a wynikiem wcześniej poczynionych inwestycji i konsekwencją przeniesienia się dużej ilości mieszkańców z trójmiasta na tereny naszej gminy.
Poprzedni burmistrz Bychowski mówił o tym, kiedy pytano go jak zamierza uporać się z zadłużeniem. Wówczas wyśmiewano p. Bychowskiego nie dając mu wiary, że dochody naszej gminy mogą tak wzrosnąć, ale tak się właśnie stało.
Gdybyś dalej rzetelnie przyglądał się temu zestawieniu to zobaczyłbyś, że tylko w tym roku rozbieżność między dochodami i wydatkami gminy wynosi ponad 20 mln zł (dochody 110 mln, wydatki 130 mln). Rozumiem, że jest rok wyborczy, ale kampania za 20 mln, które potem trzeba będzie spłacać to chyba ?lekka" przesada. Jak rozumiem jesteś gorącym zwolennikiem Żurawicza, więc zapewne te moje argumenty i tak Cię nie przekonają, ale przynajmniej nie wprowadzaj w błąd innych.

09:07, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻukowoŻukowo

0 0

Nie tylko spłata zadłużenia przecież Obecny Burmistrz chciał wsiąść środki z UE na spłatę Długu - i co wziął - kto Mu je dał ???

09:23, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca_z_krwi_i_koswyborca_z_krwi_i_kos

0 0

"Gdybyś był łaskaw rzetelnie przyjrzeć się temu zestawieniu to zobaczyłbyś, że zadłużenie na koniec 2010 roku wynosiło 37 900 000,00 zł zaś w roku 2014 wynosi 47 060 000,00 zł.
Wydaje mi się, że wzrost o ponad 9 mln.zł nie jest spadkiem zadłużenia. "

A może wróć do szkoły na chwilę albo pare lat... po to podają % spadek bo wiadomo, że zmienia się cała wartość budżetu. Może byc tak i jest, ze deficyt % się nie zmieni, mimo że liczbowo w milionach zmieni się. 5% z 100 to nie tyle samo co 5% z 200. Narysować Ci to? To chyba było w 4 klasie szkoły podstawowej.

PS: Jestem przeciwnikiem Żurawicza który delikatnie mówiąc się nie nadaje - żenujace wykorzystanie fundyszy unijnych + duzo afer i aferek. Kankowski + nauczyciele bez podstaw matematyki tez nie - zrzeszenie kaszubskie niech sie zajmuje kaszubami a nie polityka i finansami.

Ale nie powiem, ładnie tu prowadzisz kampanię wyborczą kimkolwiek jesteś tajemniczy zorro kaszubie :)

09:30, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyrory 2014wyrory 2014

0 0

NO Ładnie Panie Wojciech Drewka -usuwa się Komentarze i teksty które opisują łobecnego Burmistrza Gminy Żukowo w innym świetle .Na ten przykład strony Pana Cackowskiego

14:25, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca_z_krwi_i_koswyborca_z_krwi_i_kos

0 0

Z linkiem do kartuzy info tez mi usuneli :) ach te obiektywne bezstronne nieskazitelne lokalne media :)

14:29, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca_z_krwi_i_koswyborca_z_krwi_i_kos

0 0

Expresskaszubski.pl zastrzega sobie prawo do wykasowania opinii umieszczonych w serwisie:
zawierających linki do portali, prywatnych i komercyjnych stron internetowych,
zawierających uwagi dotyczące błędów merytorycznych w artykułach po ich usunięciu,
nie mających związku z komentowaną treścią,
wpisów o jednakowej treści umieszczonych jednocześnie pod kilkoma artykułami,
stanowiących odpowiedzi na wcześniej usunięte posty.

Express Kaszubski zastrzega sobie prawo do pełnej dowolności. No ale trzeba to zaakceptowac aby dodać post ;)

14:31, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahaha

0 0

z tego co wiem za reklamę się płaci

14:54, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wybory 2014wybory 2014

0 0

w zależności od zależności możemy lub nie musimy interesować sioę lub nie interesować się.....

14:56, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Miszewkaz Miszewka

0 0

Myślę, że powinniśmy wspierać Pana Kankowskiego!!!

14:59, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Mieszkaniec Żukowdo Mieszkaniec Żukow

0 0

Zgadzam się z panem p.Żurawicz w czasie swojej kadencji w Żukowie zrobił park,uporządkował jeziorko przy Ośrodku Zdrowia,naprawił place zabaw(wszystkie place zabaw były w opłakanym stanie)!!! W Baninie powstała szkoła,w Ginczu rozbudowa szkoły i uporządkowanie jeziorka,w Borkowie dobudowana sala przy szkole podstawowej,Leźno powstanie parku nie wspominając już o remontach dróg! Mało? W poprzedniej kadencji były tylko "plany" i na planach się skończyło! Tych rozwalonych placów zabaw w Żukowie podczas poprzednich kadencji nie zapomnę...Ja będę głosować na p.Żurawicza on przynajmniej zrobił dużo dla całej gminy!

16:08, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BARTEKBARTEK

0 0

W poprzedniej kadencji powstało wiele sal gimnastycznych przy szkołach, to były ogromne inwestycje, a za Żurawicza co? Małe place zabaw. I oto całe porównanie!

16:24, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MądryMądry

0 0

Nie potrafisz ocenić albo nie chcesz, a my mieszkańcy będziemy głosować na p. Żurawicza

16:53, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aniaania

0 0

Zadłużenie za p. Żurawicza spadło o 8,5% w stosunku do poprzednika p. Bychowskiego, dochody wzrosły o 48% a wydatki wzrosły o 63%. Informacje na kartuzy info. Te liczby nie kłamią. Wykonał kawał dobrej roboty.

17:22, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkańcyMieszkańcy

0 0

Przyjedźcie do nowego parku, ile ludzi podziwia i dzieci -fantastycznie.Brawo!!!

17:59, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ania@ania

0 0

skąd takie informacje? dochody wzrosły o 48 % to już nieźle wymyśliłaś

18:03, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ania@ania

0 0

kartuzy info ranking gmin

18:29, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ania@ania

0 0

piszesz: wydatki wzrosły o 63%, gdyby wydatki wynosiły 160 mln, to wzrosłyby o 100%, i to wg ciebie byłoby super? Wydawać więcej niż się ma w kieszeni? W przeliczeniu na 1 mieszkańca to już tak dobrze nie wygląda.

19:11, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz JaronskiTomasz Jaronski

0 0

Juz widze pyskowki a gdzie merytoryczne dyskusje twarde fakty to nadal twierdze i bede twierdzil panowie burmistrzowie od pana Lapy do pana Zurawicza nic nie zalatwili w sprawie obwodnicy Zukowa a to interes calej gminy jesli jest dobra komunikacja to i biznes przyjdzie beda dochody i bedzie na szkoly i place zabaw pytam radnych i burmistrzow 3 gdzie sa plany od tego sie zaczyna gdzie plan obwodnicy zero w tym temacie wiec chyba czas na zmiany i wybranie kogos kto bedzie dalej siegal niz cztery lata plac zabaw i szkoly tylko rozbudowane zalatwiaja sprawe na dwa trzy lata a co dalej ???

19:11, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz Dorniak MASSUTomasz Dorniak MASSU

0 0

Pierwszy punkt mojego programu, który został wywieszony pół roku temu na banerze w pobliżu Biedronki to "Odblokuję Żukowo poprzez budowę dróg lokalnych". Zapraszam na debatę 4 listopada w Żukowie, podczas której przedstawię plan na kilkanaście lat .

20:15, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz JaronskiTomasz Jaronski

0 0

Panie Tomaszu jest pan dobrym kandydatem i dosyc pozytywnie oceniam pana kandydature ale ale nie ma pan szans na wygrana w wyborach na burmistrza potrzeba koalicji i spokojnego przedstawiania programy zbyt agresywna kampania wlasnej osoby to ludzi odpycha pozdrawiam i zycze sukcesu

20:21, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

ciekawy ten pomysł odblokowania Żukowa poprzez budowę dróg lokalnych.

20:39, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz JaronskiTomasz Jaronski

0 0

Drogi lokale jak najbardziej tak tylko z glowa ale to trzeba cos robic a od co najmniej 15 lat nic sie nie dzieje kwiatki i deptak fajne i ladne al e za dwa lata to zniknie i trzeba bedzie to utrzymac ale zawsze babcie i dziadki zadowolone teraz i dzisiaj to sa obietnice a gdzie konkrety ????

21:08, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻukowiankaŻukowianka

0 0

Obwodnica metropolitarna czeka na RDOŚ już od roku. Do 28 listopada ma być wydana decyzja. Zatwierdzony jest wariant czerwony,ostatnio pisali o tym w "Dzienniku Bałtyckim" i mam nadzieję,że tym razem nikt nie będzie PRZESZKADZAŁ I WYMYŚLAŁ co tylko spowolni inwestycję. Tylko obwodnica odkorkuje Żukowo,zmniejszy się ilość ciężarówek i tym samym zwiększy się bezpieczeństwo naszych dzieci. Dodatkowym atutem będzie też to,że handel w Żukowie wzrośnie,bo obecnie przez te korki nikomu nie chce się jeździć po tym miasteczku.
Co do tych "dróg lokalnych" to nadal chodzi o trasę przy Oczyszczalni Ścieków ? Tam jest trasa czerwona OM,a dokładniej estakada bo jest tam duży spad terenu i tereny podmokłe...Żukowo nie stać na taką "drogę lokalną"... Mało tego nie ma tam możliwości połączenia z trasą Gdańsk-Żukowo,a poza tym nawet jeśli się uda to wyprowadzi pan je na ronda w Żukowie. W planach OM tam jest kolejna estakada,która przeprowadza drogę przez Radunię... Projektowanie dróg zostawmy specjalistom i dajmy im w końcu wybudować tą Obwodnicę Metropolitarną!!!

21:10, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brawo! Panie Kankowsbrawo! Panie Kankows

0 0

Nie kanaliza w Żukowie, nie światła na przejściach aby nie było kolejnych ofiar..... najważniejszy jest Amfiteatr nad bagnem , BRAWO!

21:52, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Tomasz Dorniak MAS@ Tomasz Dorniak MAS

0 0

a pan ma zgodę na montowanie swoich banerów na znakach drogowych ograniczając jednocześnie widoczność?

21:54, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

innainna

0 0

nie zgadzam się na starych( nie chodzi tylko o wiek), którzy mogli się wykazać a zmarnowali czas, do nich należą Kankowski, Żurawicz ale i Fikus

22:33, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jadwiga NowakJadwiga Nowak

0 0

Ciekawe czy "załatwił" dokończenie drogi w Skrzeszewie prowadzącej do tzw. "Krowich Łąk", co obiecał już dawno, a w szczególności przed poprzednimi wyborami?!!!! A może nadal asfalt kończy się tuż za jego domem???!!! Mam tam działkę i od lat nie mogę się wybudować, bo przy roztopach robi się bagienko z drogi.... Jeśli jeszcze nie dotrzymał tej obietnicy, to jak można mu ufać... Jeśli nie dba o "swoich" tzn., ze dba tylko o swoje interesy ....Może ktoś podpowie bo od wiosny tam nie byłam. Jeśli nie to namawiam wszystkich znajomych do głosowania przeciw, jako niewiarygodny kandydat!!!

07:22, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Jadwiga Nowak@Jadwiga Nowak

0 0

Pani Jadwigo pisze Pani: ?Mam tam działkę i od lat nie mogę się wybudować" oraz ?Może ktoś podpowie bo od wiosny tam nie byłam". Szczerze mówiąc nie znam nikogo, kto poważnie myśląc o zakupie działki a następnie budowie domu, nie interesowałby się stanem swojej własności i otaczającego ją terenu. Pani opinia na temat p. Kankowskiego jest mało wiarygodna, albowiem Pani sama jest mało wiarygodna.

08:14, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gabriela RolkaGabriela Rolka

0 0

Wojna Zukowo Bnino.
Polecam wszystkim aby o 8 rano zobaczyli jak wygląda dojazd do nowej szkoły. Panie burmistrzu gdzie droga, bo to co zostało zrobione na ul Tuchomskiej to nie można nazwać remontem jak Pan raczył przed wyborami szumnie zrobić w sponsorowanych artykułach. Jeden wielki budyń przed wyborczy. Czas zmienić burmistrza.

08:18, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Jadwiga Nowak@Jadwiga Nowak

0 0

Jeżeli Pani od wiosny nie była na swojej działce i nie wie jak się ma sprawa drogi, wypisując takie bzdury to lepiej by było żeby Pani w tym temacie się nie wypowiadała. Z treści Pani wypowiedzi wynika, że nie była Pani na swojej działce co najmniej od czterech lat. Pozdrawiam.

08:18, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Gabriela Rolka@ Gabriela Rolka

0 0

W pełni się z Panią się zgadzam. Mało, że niema bezpiecznego dojścia i dojazdu do nowej szkoły, to jeszcze za nasze podatników pieniądze chwali się nawet tym czego jeszcze nie ma. Tylko współczuć należy rodzicom stroskanym o bezpieczeństwo swoich dzieci w drodze do szkoły. Przez cztery lata "szanowny" burmistrz nie potrafił przygotować nawet projektu technicznego na budowę ulic dojazdowych do nowej szkoły, nie mówiąc już o ich wybudowaniu.

08:32, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@ gabriela rolka@@ gabriela rolka

0 0

bo to komunistyczna propaganda

10:10, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Żukowaz Żukowa

0 0

Wojciech Kankowski to szansa na pozytywne zmiany w tej gminie!

10:21, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan Kankowski to popPan Kankowski to pop

0 0

stare metody, pękam ze śmiechu z tymi podatkami:))))) pomysłów zabrakło???

10:28, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

najlepszy pomysł to porządek z okisem !!!

10:37, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kanalizacjakanalizacja

0 0

cytat z Kartuzy info ,,Kolejnym ważnym punktem programu wyborczego KZW jest dalszy rozwój sieci kanalizacyjnej i wodociągowej. Niestępowo i Skrzeszewo nie mają kanalizacji. Politycy obiecują zdecydowane działania w tej kwestii."
Pytanie dlaczego inne sołectwa zostały pominięte? Może tam kanalizacja nie jest potrzebna?

12:23, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Polecam wybory@Polecam wybory

0 0

Pan Cackowski również nie wyszedł w pozytywnym świetle. Jeżeli ma się dowody na mobbing to trzeba to zgłosić w odpowiednim miejscu a nie na łamach prasy bo sam staje się niewiarygodny i cały artykuł bardziej przypomina waśnię pomiędzy dwoma panami niż wiarygodny dowód. Nie popieram pana Żurawicza, ale uważam, że pana Cackowskiego również nie należy traktować poważnie.

13:33, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@polecam wybory@@polecam wybory

0 0

niewiarygodny bo napisał prawdę

14:58, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Pan Cackowskido Pan Cackowski

0 0

normalny człowiek nie mści się bez przerwy, żyje Pan w nieusprawiedliwionej nienawiści, to źle o Panu świadczy. W dodatku szuka Pan ludzi podobnych do siebie, żeby utwierdzać się w swoim działaniu i przekonaniu, bardzo Panu współczuję:(

16:08, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BARTEKBARTEK

0 0

Podatki są uciążliwe i bardzo dobrze, że Pan Kankowski obiecuje brak dalszego obciążania mieszkańców i firm. Brawo!

16:13, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@@polecam wybory@@@polecam wybory

0 0

Internet ma to do siebie, że można oskarżać wszystkich o wszystko, nie mając żadnych dowodów. Masz dowody, zgłoś się do odpowiedniej instytucji a nie żal się w internecie dopóki nie zapadnie wyrok. Pan Cackowski ma w tej sytuacji szczęście, że burmistrz ( jeszcze raz przypomnę, że ja tego pana nie popieram) nie wyciągnął konsekwencji prawnych z tego zarzutu, który nigdy nie został udowodniony, bo gdyby był to pan Cackowski nie omieszkałby pochwalić się tym wszem i wobec.

16:33, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

konsekwencjekonsekwencje

0 0

Proszę mi wierzyć pan ŻURAWICZ to bardzo mściwy i nieustępliwy w niszczeniu oponentów człowiek wiem co mówię bo sam doświadczam jego działań, wiem że bał się pójść do sądu z panem Cackowskim gdyż nie był w stanie przewidzieć co zeznali by urzędnicy pod przysięgą.
A swoją drogą PRYNCYPAŁ musiał naprawdę poniżyć lub zgnoić go.

22:15, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oj, pan Kankowski tooj, pan Kankowski to

0 0

dziecinada

22:23, 28.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@Polecam Wybory@@Polecam Wybory

0 0

Jeżeli ty nie traktujesz Pana Cackowskiego poważnie to jak traktował Tego Pana Pan Łobecny Burmistrz powołując na stanowisko .....w UG .Odpowiedz sobie ....

07:05, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Baninaz Banina

0 0

Panie Wojtku jesteśmy z Panem

13:22, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@polecam Wybory@@polecam Wybory

0 0

No to pan Cackowski znowu wybitnie się wykazał, na swojej stronie pisał, że szkoła w Baninie kosztowała 47 mln, a jak się okazuje 22 mln...Przez takie zachowanie sam się ośmieszył a burmistrz znowu wyszedł na ,,bohatera" a przecież nie o to nam chodzi bo wiemy, że pana Ż, trzeba wymienić.

14:51, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartekBartek

0 0

Pan Cackowski pisał o całym kompleksie, natomiast 22 mln to tylko budynek podstawówki, a gdzie koszty sali gimnastycznej, boisk, parkingów, ewentualnie gimnazjum itp.

15:12, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Borkowaz Borkowa

0 0

Pan Wojciech Kankowski to szansa na pozytywne zmiany w gminie Żukowo.

15:59, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SąsiadSąsiad

0 0

Kankowski to słaby kandydat, chyba najsłabszy z nich wszystkich, nauczyciel, niech się pochwali swoimi wynikami w nauczaniu, bo ponoc niezbyt dobre są.

20:53, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

johnyjohny

0 0

Pan Dorniak to superbohater! Wątpliwy talent muzyczny, mało przydatny w pracy burmistrza, ale za to leczy raka, zna się na kosmetykach, zdrowym odżywianiu, rolnictwie, wykłady prowadzi, i tylko szkoda, że rachunków nie płaci. Kpina

20:57, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jestem na NIEjestem na NIE

0 0

Tylko nieeeee Kankowski!!! Nie chcemy pana, prosimy niech pan zrezygnuje, już rządziliście 8 lat z bychowskim, tyle czasu zmarnowane.

20:59, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzokSzok

0 0

CO JA CZYTAM KANKOWSKI NA BURMISTRZA??!! JESZCZE TAM GO NIE BYŁO. A CO TEN NAUCZYCIEL CHCE W GMINIE ROBIĆ?? TROCHĘ DOŚWIADCZENIA TRZEBA, UMIEJĘTNOŚCI, ZNAJOMOŚCI, ŻEBY TE ŚRODKI Z UE POZYSKIWAĆ. TERAZ PIERWSZY LEPSZY MOZE KANDYDOWAĆ. ZANIM WYROBI SOBIE ZNAJOMOSCI TO MINĄ 4 LATA, NAWET ZRZESZENIE MU NIE POMOŻE. ŻURAWICZ MA PRZYNAJMNIEJ TE ZNAJOMOŚCI I WIE GDZIE W RÓŻNYCH SPRAWACH SIE ZWRÓCIĆ.

21:02, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UczeńUczeń

0 0

Kiedyś mnie uczył i powiem krótko - nie polecam!

21:04, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja też NIEJa też NIE

0 0

Zrzeszenie już się wykazywało z nim i Bychowskim na czele, nie sprawdzili się, to po co ich popierać ponownie. Nie zdaliście sprawdzianu, dziwię się, że dalej próbują.

21:05, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Obniży wynagrodzenie burmistrza jak nim zostanie???????????!!!!!!!!!!!!!!! Śmieszniejszego postulatu nie czytałem. Gratulacje pomysłów, jak ma Pan lepsze chętnie Pana posłucham, trzeba się pośmiać w tym szarym świecie.

21:07, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kolejna na NIEKolejna na NIE

0 0

Ja temu Panu dziękuję za fatygę, ale nie zmarnuję swojego głosu w wyborach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I wierzę, że większość mieszkańców też tego nie zrobi.

21:09, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

3 x NIE3 x NIE

0 0

3 x NIE

21:10, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec ŻukowaMieszkaniec Żukowa

0 0

Zrzeszenie Kaszubskie znowu będzie się skupiało nad tym ile godzin kaszubskiego w szkole, zamiast inwestycje realizować. Oby nie doszli do władzy, bo bryndza.

21:11, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Głos z BorkowaGłos z Borkowa

0 0

Kankowski to żadna szansa, chyba że na cofanie się.

21:13, 29.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ do powyższych@ do powyższych

0 0

Ostatnich 11 wpisów najprawdopodobniej jednego autorstwa, gdyż powstały w ciągu jednej godziny po pięciu dniach od ukazania się artykułu. Wygląda na to, że jeden z przeciwników p. Kankowskiego dopiero się obudził.

00:15, 30.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie popieram tej opcNie popieram tej opc

0 0

Niezbyt ciekawy program wyborczy. Co to jest 10 tys. dla budżetu Gminy na informator dla mieszkańców, o które tyle szumu?? Każde miasto coś takiego ma. Jakies zacofane poglądy wyznaje pan Kankowski. Starsi ludzie z internetu nie korzystają. Dlaczego pan Kankowski w ogóle chce brać pensję jako burmistrz??! Może niech swoją "wiedzą i doświadczeniem" charytatywnie wesprze gminę, to byłby wyczyn.

11:39, 30.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkańcy Skrzeszewmieszkańcy Skrzeszew

0 0

popierający Żurawicza otóż pan burmistrz ma plan pt ,,utworzenie linii autobusowej Otomin - Sulmin - Niestępowo" a więc zastanówcie się czy warto na niego głosować? Dlaczego nas pomija w swoich planach?

12:42, 30.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z Chwaszczynaz Chwaszczyna

0 0

Pan Wojtek Kankowski ma mój głos!

16:29, 30.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z ŻukowaZ Żukowa

0 0

Polecam artykuły Pana Cackowskiego o Żurawiczu.

21:49, 30.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

0 0

Czy przekręty Żurawicza zostaną ujawnione?

21:57, 30.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ViolaViola

0 0

Już wkrótce!!!

21:59, 30.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z ŻukowaZ Żukowa

0 0

Nie jest łatwo walczyć z komuną, ale musimy ją w końcu pokonać!!!

23:09, 31.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

0 0

Precz z towarzyszem Żurawiczem!

23:11, 31.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartekBartek

0 0

Ludzie powinni zrozumieć, że 67-letni dziadek Żurawicz nie daje sobie rady w zarządzaniu taką dużą gminą. Trzeba postawić na młodszych!

23:25, 31.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@mieszkańcy Skrzesze@mieszkańcy Skrzesze

0 0

Żurawicz ma wszystko w d... . To nie On chodzi za komunikacją Otomin- Sulmin-Ńiestepowo , jak do tej pory robi wszystko żeby nic z tego nie wyszło .To koleś Grąbali i wspólnie działają na niekorzyść wielu mieszkańców naszej gminy.

20:35, 02.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sasiadka 2Sasiadka 2

0 0

Pan Kankowski jak potrzebuje głosu w wyborach to obiecuje cuda na kiju a co do realizacji swoich obietnic jeszcze nic nie zdzialal . Mieszkam w centrum wsi krowie łaki i co kazdy dostal lampe do ogrodka zeby swiecilo mu w nocy jako lampka nocna a tam gdzie naprawde sa potrzebne lampy to ich nie ma ulica zostala wylana na najlepszej czesci drogi gdzie nie bylo dziur a tam gdzie ludzie po roztopach czy ulewach dalej sie topia w blocie nie ma ulicy brak funduszy przez tyle lat . Obiecywanie i nic nie robienie domena kankowskiego ja wam naobiecuje wy sie cieszcie

16:00, 04.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolaJola

0 0

Szkoda, że kandydatem nie może być ktoś z poza naszej gminy. Byłoby sprawiedliwie:)

16:29, 10.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RogerVIIRogerVII

0 0

Pozdrawiam wszystkich Blogerow i chcialbym zapytac z ramienia jakiej parti wywodzi sie obesny burmistrz Zukowa.
Dziekuje z Gory

11:44, 04.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%