Zamknij

Sierakowice. Biedronka i rola syna starosty. To sprawa dla prokuratury?

11:02, 14.07.2015 Aktualizacja: 11:19, 14.07.2015
Skomentuj

Zdaniem wójta Sierakowic kartuskie starostwo mogło naruszyć zasadę bezstronności podczas wydawania zgody na rozbudowę obiektu, w którym ma powstać Biedronka. Chodzi o to, że prezesem spółki mającej udziały w firmie wynajmującej obiekt pod dyskont jest syn starosty kartuskiego.

Sprawa Biedronki mającej powstać w Sierakowicach dzieli mieszkańców, ale wyraźnie widać również konflikt na linii gmina - Starostwo Powiatowe w Kartuzach. W wypowiedzi dla "Gazety Wyborczej Trójmiasto":http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,18353250,wojt-sierakowic-kontra-biedronka-ten-zarloczny-owad-probuje.html#BoxLokTrojImg wójt Sierakowic, który próbuje zablokować powstanie dyskontu, narzeka na decyzje starostwa związane z budynkiem, w którym ma powstać Biedronka.

Jak tłumaczy wójt Tadeusz Kobiela, starostwo, wydając zgodę na rozbudowę obiektu, nie uznało gminy Sierakowice za stronę, mimo że budynek sąsiaduje z gminnym parkiem. Samorząd wystąpił więc o wznowienie postępowania, ale ponieważ starostwo odmówiło, gmina odwołała się do wojewody.

Szef sierakowickiego samorządu sugeruje też, że decyzje starostwa mogły zostać podjęte z naruszeniem bezstronności. Dlaczego? Bo prezesem spółki mającej udziały w firmie, do której należy lokal przeznaczony na Biedronkę, jest Tomasz Kwiecień, syn starosty kartuskiego.

Czy koligacje rodzinne miały w tym przypadku znaczenie? Dlaczego Starostwo Powiatowe w Kartuzach nie wyłączyło się z postępowania w tej sprawie, skoro występował w nim syn starosty? Tomasz Kwiecień, którego poprosiliśmy o komentarz w tej sprawie, stwierdził, że nie będzie się odnosił do wypowiedzi wójta Sierakowic. Starosta kartuski Janina Kwiecień zapewnia, że do żadnych nieprawidłowości nie doszło. Jest wręcz oburzona stanowiskiem szefa sierakowickiego samorządu.

- Podczas wczorajszego spotkania z przedsiębiorcami w Sierakowicach padło wprost oskarżenie mnie o łamanie prawa. Jest to ciężkie oskarżenie, bo żadnego naruszenia prawa nie ma, a decyzja została wydana zgodnie z przepisami - mówi Janina Kwiecień, starosta kartuski.

Pytana o rolę swojego syna w całej sprawie zapewnia, że jest on jedynie prezesem spółki i nie ma w niej żadnych udziałów, a starostwo postępowało zgodnie z przepisami.

- Oskarżenie o to, że działam nieprawnie jest nadużyciem ze strony wójta. Zastanowię się, czy podjąć jakieś kroki tej sprawie - mówi.

Janina Kwiecień jest mieszkanką Sierakowic, ale nie podziela obaw wójta związanych z dyskontami.

- Pan wójt chyba się mocno zapomniał. Niech posłucha ludzi, niech zobaczy ile osób robi zakupy w Biedronce. Pan wójt próbuje ludziom pokazać jaka ta Biedronka jest straszna, ale ja uważam, że w Sierakowicach jest miejsce dla wielu - mówi Janina Kwiecień. - W Sierakowicach działają już sklepy znanych sieci, jest także targowisko. Niestety przy okazji sprawy z Biedronką pan wójt rzucając ciężkie oskarżenia wobec mnie położył na szali naszą 25-letnią, dobrą współpracę, a to boli.

Tadeusz Kobiela, wójt gminy Sierakowice w wypowiedzi dla Gazety Wyborczej Trójmiasto przyznał, że nie wyklucza złożenia zawiadomienia do prokuratury.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(190)

dyskont, dyskomfort,dyskont, dyskomfort,

0 0

Lokalizacja marketów i dyskontów jest sprawą priorytetową. Market TAK, ale gdzie? Tam gdzie można pobudować parkingi, gdzie nie ma zakłócania spokoju sąsiadom itd. To chyba proste. Włodarze! Więcej elastyczności przy podejmowaniu decyzji, nie zapatrujcie się tylko we własny interes.

11:18, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezes jest po toPrezes jest po to

0 0

by mieć znajomości a nie udziały.

11:21, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do WójtaDo Wójta

0 0

Zajmij się pan lepiej imprezami na Ołtarzu papieskim Picie Wycie itd

11:30, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZniesmaczonyZniesmaczony

0 1

"Niestety przy okazji sprawy z Biedronką pan wójt rzucając ciężkie oskarżenia wobec mnie położył na szali naszą 25-letnią, dobrą współpracę."

Ma rację. Wójt stawia się niejako ponad prawem. Był taki jeden w Chmielnie...

11:36, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddddd

0 0

A może Pan Wójt jest też winny upadkiem Grecji co ?????

11:40, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

0 0

Po raz kolejny podaję rozwiązanie:
Niech Wójt wynajmie te pomieszczenia za lepszą cenę i zatrudni kilkanaście osób. Wszyscy powinni być zadowoleni.

To już jest śmieszne. Wójt pozwala na WIELKI rynek, Pepco i Chińczyków to w czym problem ? Może jakiś ukryty kompleks ?

11:40, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ten z ChmielnaTen z Chmielna

1 0

też "dobrze współpracował" z panią starościną. Przez 23 lata, Kobiela przez 25 lat. Jak widać, to o niczym nie świadczy. Trzeba z ludźmi, z ludźmi...ze swoimi wyborcami. Pytanie ogólne: kto rządzi w gminie, starosta czy wójt?

11:42, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o co tu właściwie cho co tu właściwie ch

1 0

jeśli nie wiadomo o co, to na pewno o duuuże pieniądze. Takie przeciąganie liny: Kobiela(wójt) czy Kwiecień(junior). Gawiedź, czyli LUD się tu liczy najmniej.

11:46, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realistarealista

1 0

A co jeśli wójt ma rację? Nie podoba mi się zachowanie starosty, coś dziwnie to wygląda. Może rzeczywiście lepiej, żeby prokuratura się tym zajęła?

11:47, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZanjomościZanjomości

0 0

a znajomości są po to aby z nich korzystać.

Ciekawe gdzie wójt Kobiela się ubiera, albo buty kupuje, pewnie w Gowidlinie, a możę w CH Brzescy a może w Nivie, swój u swego tak niech szary lud kupuje za krocie bo monopol na sklepiki.
jeśli tak będzie to nasze firmy tylko u nas w gminie niech robią
debilizm z tymi zacofaniem wójta

11:48, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kilozwyczajnejkilozwyczajnej

0 0

Wójt jest żałosny, taka prawda. Staje po stronie garstki pseudobiznesmenów a wiekszość, jego wyborców ma gdzieś!!! Taka biedronka powinna powstać ale w odpowiednim miejscu. Idealny byłby plac po byłym tartaku i dużo miejsca na parking by było. Ale dobre i to, ważne że ludzie będą mogli kupować bardzo dobre jakościowo produkty po przystępnej cenie. A wójt niech spada.

11:49, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaaaa

1 0

budynek stoi już dobre pare lat i jakoś wójtowi to nie przeszkadzało a teraz szuka nieprawidłowości ,niech juz lepiej skończy się ośmieszać bo sam siebie wkopie i przez przypadek dowiemy się jakie układy wykorzystuje do swoich prywatnych upodobań!

11:50, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z sierakowicz sierakowic

0 0

Proponuję sprawdzić ile trwało postępowanie w starostwie do wydania decyzji bo my czekamy po pół roku.Jeżeli p.Starosta tak chwali wydział to proszę się przyjrzeć ostatnim sprawom z terenu Sierakowic gdzie Wojewoda i WSA uchylało decyzje wydziału budownictwa.Po drugie proszę podać jaka pracownia stała za tę ssprawą a dużo się wyjaśni.Dlaczego dalej jest tolerowana wyjątkowy nepotyzm w wydziale budownictwa podobno p.Kurek była odsunięta a dalej te praktyki się dzieją,zatrudniono dodatkowo dwie kierowniczki w tym wydziale to po co jest trzymana dyrektor ?Czy naprawdę nikt się nie zabierze za te praktyki czy dopiero reporterzy mają naświetlić sieć powiązań,znajomości,układów panujących w tym wydziale ?Proponuję przyjrzeć się temu układowi.
Poza tym w tym akurat przypadku wszystko widać jak w soczewce.

11:50, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

1 0

Boże widzisz i nie grzmisz!

11:53, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wójcie wstydu oszczęwójcie wstydu oszczę

0 0

A co niby w Twojej gminie nie ma powiązań rodzinnych?
Kto ma pracę w gminie? Nie po znajomości?
Kto pracuje w podległych gminie placówkach?
Żony, teściowe, zięciowie, bracia, siostry, córki itd....
U innych to się widzi źdźbło w oku, ale belki w swoim oku to już nie?

11:55, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻonaŻona

1 0

Panie wójcie, a gdzie pracuje żona pana Fularczyka?
To jest zgodne z prawem?

12:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ggfggf

1 0

Starosta przygotowuje sobie emeryturkę? Na pewno super kasa będzie leciała w ramach tej dzierżawy - czy jednocześnie także za przychylność władz powiatowych?

12:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

1 0

nepotyzm w Srakójcach to doch je norma ;)

12:03, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prokuraturaprokuratura

0 1

ja uważam, że starosta wraz z synem powinna sama skierować sprawę do prokuratury; tak żeby żaden kobiela nie rzucał słów na wiatr! niech waży słowa! i niech za nie odpowiada!
żenujące...

12:09, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prokuraturaprokuratura

0 0

a jeżeli chodzi o ścisłość to właśnie prokuratura powinna zając się kobielą, fularczykiem i walaszkowską i sprawdzić jak działają organy gminy - czy zgodnie z prawem czy też nie? ale czas na to jest bardzo bliski!!!

12:10, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwykły obywatelzwykły obywatel

1 0

A księgowa z wodociągów w Sierakowicach?? Rodzina wójta. Prezes tam nie ma nic do gadania, rządzi pani od kalkulatora.

12:10, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zzzzzz

0 0

jeżeli ludzie tak bardzo nie chcą biedronki, jak to uważa Pan Wójt, to niech odczepi się od jej powstania - ludzie zagłosują portfelami - świadomie nie będą robić tam zakupów. Biedronka nie będzie przynosić dochodów i zamknie lokalizację.
Skoro wieś tak bardzo nie chce dyskontu, to chyba to oczywiste rozwiązanie :)

12:13, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hipokryzja kobielihipokryzja kobieli

0 0

jeżeli czytam, że wójt przypuszcza, iż "naruszono bezstronność" to mnie krew zalewa.... każdy wie co się w sierakowicach dzieje, i co jak co ale jeżeli chodzi o bezstronność to lepiej niech ten pan się nie wypowiada!

12:16, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulkaulka

0 1

atak na wójta pracowników starostwa ?

12:21, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hehehhehehehhe

0 1

i bardzo dobrze kwietniowa zrobiła :) popieram

12:34, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

&&&&&&&&

0 0

moim zdaniem trzeba zmienić wszystkich na gminie bo to jedna wielka klika żeby wójt decydował o tym gdzie mamy robić zakupy to się nadaje do programu UWAGA niech ktoś odważny podejmie kroki

12:34, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wójt POlskiWójt POlski

0 1

mój kolega po fachu rządzi wami od 1990 roku więc dobrze wie czego wam trzeba, na pewno nie biedronki! Poza tym biedronka nie da wójtowi kasy za 4 lata na wybory a on tylko wójtować umie.

12:36, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monarchamonarcha

0 0

Miłosciwie nam panujący Król od 25 lat zapomniał się w swoich trybach... nie wie kto go opłaca... kto pracuje na jego wynagriodzenie... coraz dalej od ludzi... coraz dalej... to początek jego końca w roli wójta!
Jestem przekonany, że za zasługi dla jednej z gminnych firm dostanie tam dożwotnia pensję :) także ja bym się tam nie martwił o pana panie kobiela przyszłość

12:38, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sierakowice też się sierakowice też się

0 0

..jak chmielno....

12:39, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

1 0

oho, teraz na dorżynkach będzie stypa, Jazda z tym wójtem, On nie chce biedronki, a my nie chcemy go!

12:48, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kowalski jankowalski jan

1 0

MACKI WŁADZY SIĘGAJĄ DALEKO,I TO JEST PRZYKRE.

12:56, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DożynkiDożynki

0 0

Na dożynkach już starosty nie będzie, na powiatowych wójta nie będzie.

13:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KARTUZJANKAKARTUZJANKA

1 0

SIERAKOWICE GŁOSOWAŁY NA PANIĄ KWIECIEŃ -
GLOSOWAŁY RÓWNIEŻ NA PANA WOZNIAKA
I TYLKO DO SIEBIE MIEJCIE PRETENSJĘ

13:47, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRZYJACIELPRZYJACIEL

1 0

JEZELI SYN W TO JEST WŁĄCZONY
TO PANI STAROSTA POWINNA ODEJŚĆ ZE STANOWISKA
BĘDĘ TO MONITOROWAŁA

13:53, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@PRZYJACIEL@PRZYJACIEL

0 1

Ale w co jest włączony?Co?Nie ma prawa mieć własnej firmy? A że akurat wynajmuje lokal biedronce to przypadek. Wszystko zgodnie z prawem. przewciwnicy biedronki są bez szans.

13:58, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@przyjaciel@@przyjaciel

1 0

no tak, dziwnym trafem synek starościny wynajmie lokal Biedronce, dziwnym trafem, hihi

14:02, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hehhhhehhh

0 0

Mam nadzieję, że mimo wszystko biedronka powstanie cała reszta mnie nie interesuje. Zastanawiające jest tylko to jak nisko trzeba upaść aby sięgać o tego typu argumenty Panie Kobiela !

14:07, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kobiela straciłeś wiKobiela straciłeś wi

0 0

Uważaj Tadek bo jak uruchomisz prokuraturę to i na ciebie ją ktoś może uruchomić a i może jeszcze CBA ? Na prawdę może być ciekawie - za dobrze ci było.

14:14, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubkaszub

0 0

Ta sprawa z biedrą to już przesada to już nie dla dobra mieszkańców tylko prywatna wojna Pana Kobieli uważam że w tej sprawie tylko referendum pomoże

14:27, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserverObserver

0 0

Isn't it an influence peddling case?

Influence peddling: illegal practice of using one's influence in government or connections with persons in authority to obtain favours or preferential treatment for another, usually in return for payment. Also called traffic of influence or trading in influence. In fact, influence peddling is not necessarily illegal as the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) has often used the term "undue influence peddling" to refer to illegal acts of lobbying. [1] However, influence peddling bears the stench of corruption that may de-legitimise democratic politics with the general public.

14:56, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JADWIGAJADWIGA

0 0

Pan Wojt zapomina sie i coraz mocniej kopie, wierzga i pluje. A to swiadczy nie o Pani Staroscieczy o Tomku Kwietniu ani o Biedronce.....

Jak pisalam, kazda jedna wladza dzierzona zbyt dlugo - demoralizuje.

Nie mozna byc Prezydentem Rzeczypospolitej wiecej jak dwie kadencje, ale wojtem mozna byc jak Brezniew.

Pan Kobiela ODEJDZIE albo zostanie ZMUSZONY do odejscia w nieslawie i hanbie, a przeciez byl dobrym gospodarzem : jak Walesa ktory mogl zostac monumentem a zrobil z siebie to co kazdy widzi.

Pan Wojt Kobiela powinien znacznie uwazniej wazyc slowa, bo jesli doprawdy w gre mialaby wejsc prokuratura, a moze i CBA oraz media ogolnopolskie, to przy obecnych wiatrach Pan Wojt bedzie mogl liczyc byc moze tylko na litosc i wybaczenie Pani Stasty, ktora Kobieli bedzie slac jabluszka i pomarancze do ZK.

A wspomnicie, dzieci, moje slowa, bo upadek bedzie wielki i bedzie smrod i zgrzytanie zebow.

15:05, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FrancFranc

0 0

Poprzewracało się niektórym w głowach od długiego rządzenia. Władza absolutna w Sierakowicach musi upaść jak absolutyzm we Francji. Dzisiaj jest 14 lipca - rocznica zdobycia Bastylii, może czas wziąć przykład i obalić wójta Kobielę i jego klikę?

15:09, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserverObserver

0 0

Isn't it an influence peddling case?
the answer is: NOT : any influence peddling any undue influence peddling.

15:14, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sierakowiczankasierakowiczanka

0 0

Oj Panie Kobiela.. musiał Pan dostawać obfite "prezenty" od lokalnych spozywczakow skoro Pan tak broni dostępu Biedronki w naszej gminie... istny cyrk.. Daj Pan już spokój!! My chcemy biedronki!! Dzięki tej całej aferze wyszły takie rzeczy.. może i dobrze niech ludzie wiedzą, że na gminie sama rodzina.. Żona Fularczyka (sekretarza) jest dyrektorka Publicznego Przedszkola.. skończ tą farse i nie osmieszaj się więcej :) pozdrawiamy mieszkańcy..

15:20, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SierakowiceSierakowice

0 0

Marian wnuk .... To jest prokuratura !!!!!!!!

15:34, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aniol strozaniol stroz

0 0

Brawa dla pana wójta precz z prywata!!!!

15:35, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 0

To ze w każdej gminie są układy wiadomo nie od dziś. Wszędzie są i to się nigdy nie zmieni. Wy ludzie też wiele rzeczy zalatwiacie po znajomości.
Skupmy się na tym co ważne. Biedronka nie powinna powstać w tym miejscu i to jest oczywiste. Pomijam tu fakt ze za biedronką stoi tylko ciemnota i bieda. Dziwne się ze polska gospodarka jest rozkradana a sami się tego domagamy. Ludzie ogarnijcie się w końcu.

Wójt jest za długo wójtem ale w tym wypadku dobrze ze on walczy z biedronką a nie jakiś młody człowiek który byłby i tak manipulowany przez układ.

Zmiana wójta w takim okresie to będzie nie koniec Kobieli ale koniec bogatych Sierakowic.

Kwestię zarzutów wójta do wobec starostwa powinna wyjaśnić prokuratura i do tego momentu bez sensu o tym dyskutować.

PS artykuł pisany bardzo ostrożnie aby tez się przypadkiem nie narazić komuś ;)

Pamiętajcie ludzie ze wszędzie jest manipulacja. Także w waszych rodzinach.

15:40, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@sierakowice@sierakowice

0 0

Rozwiń wątek o co Ci chodzi

15:47, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Piotr (sierakowicdo Piotr (sierakowic

0 0

Sam jesteś ciemnotą i biedą!! Ja co miesiąc jeżdżę do Kartuz po pieluchy i mleko bo są o wiele tańsze niż tutaj w lokalnych sklepach więc nie tylko bieda i ciemnota jest za Biedronka Ale Też ludzie którzy wydają dużo pieniędzy na dzieci.. A jak można nazwać Wójta który godzi się na chiński sklep?? Wtedy nie walczył??

16:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swójswój

0 0

Jak ja zwykły szarak czegoś potrzebuje to czekam miesiącami na decyzje,koniec końców i tak ciągle cos nie pasuje. A tu proszę synus szanownej Pani starosty z dnia na dzień ma zgodę na wszystko. Kto pomyślał o tych wszystkich kobietach które straciły przez to prace w Albiku- NIKT !!!! Bo co kogo obchodzi bieda obywateli ważne ze gora ma kasy sobie napchane!!!

17:21, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DalajlamaDalajlama

0 0

Ja nie chcę w Sierakowicach biedronki, a przynajmniej nie w tym miejscu. A tak przy okazji; wójt i starosta wytoczyli ciężkie działa, będzie się działo.

17:21, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktoś się łudziktoś się łudzi

0 0

biedronka będzie tak czy siak tego nawet ten cały Pan Kobiela nie zmieni

nie można zabronić , prawo w żaden sposób nie zostanie złamane i bądźcie spokojni biedra w końcu będzie w Sierakowicach , Ci ciemni sklepikarze myślą że ludzie kupują tylko u nich większość kilka razy w tygodniu tak czy siak kupuje w biedronce tracąc czas na dojazdy teraz przynajmniej będzie na miejscu

chyba że ci sklepikarze to się w biedronce zaopatrują i boją się że ktoś teraz się o tym dobie (oczywiście żartuję)

17:31, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SierakowiceSierakowice

0 0

Zatrudnienie po zawodowie na stanowisko urzędnicze !!! Z tego śmieją się wszyscy pracownicy gminy !!! Marian o tym wie !!!! Posłuszny !!!! Kochany !!!!

17:43, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SierakowiceSierakowice

0 0

Biedra wypad !!!!

17:44, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

//////

0 0

dajcie spok?j wszyscy tej biednej małwj biedroneczce

17:55, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janjan

0 0

w Sierakowicach powinna byc Biedronka i LIDII aby mieszkancy mogli kupuwac towar tańszy a nie taki drogi jaki jest w sklepach - uważam,że wójt gminy powinien słuchac głosu mieszkańców Sierakowice.

17:55, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to chyba koniecto chyba koniec

0 0

Raczej to ostatnia kadencja tego Pana , inwestycje drogowe super że są ale zamykanie drogi na dłużej niż 1-2 tygodnie to dla mnie nieporozumienie zamkną i niczym się nie przejmują obojętnie czy główna czy poboczna droga powinna być stale przejezdna przynajmniej wahadłowo
czemu nie zatrudnią więcej ekip nie pracują na więcej zmian , a bawią się jak dzieci w piaskownicy w kilka osób zamiast porządną ilość ludzi wpuścić by szybko było zrobione nie wiem o co chodzi ktoś dał niską cenę wygrał przetarg a teraz koszty okażą się wyższe chodzi mi o koszty przedsiębiorców pracowników tych przedsiębiorców którzy nie zarobią na paliwo a co dopiero na chleb dla dzieci ;( jest to smutne ale nikt o nich nie myśli gdyby był przejazd nawet wahadłowo przy tym tempie prac może by nikt nie zbankrutował bo ludzie tam nie jadą bo nie mają jak

17:57, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wstydwstyd

0 0

I bardzo dobrze... czas na zmiany w starostwie. Zapyziale kartuzy i to ze nie ma na wlasciwym poziomie komunikacji to wina starosty. Do wielu miejscowosci w godz wieczornych i weekendy nie ma jak dojechac. To ze kazdy musi miec samochod zeby dojechac do pracy wina starosty. To przez kwietniowa mamy korki . Ona cala kase pchala w kierunku sierakowic a miasto powiatowe zenada. Zadnego poczucia zadbania o miasto ktorego jest starosta. Moze rada by tak zadbala o interes spoleczny a nie tylko lapki w gore bo wiekszosc na garnuszku pani starosciny

18:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

[[[[[[

0 1

prosze o niekomentowanie władzy co wolno wojewodzie to nie wolno tobie ..... itd ,/

18:01, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

biedroneczko przyjdz do nas jak najszybciej pomozemy ci bedziemy innym przeszkadzac

18:06, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oburzonaoburzona

0 0

Robie zakupy w biedronce i bede robic, dlaczego musze jezdzic do kartuz czy leborka? Chce miec wolny wybór, w biedronce jest tanio swieżo, czego nie moźna powiedziec o naszej Rib...e w której jest drożyzna a z jakością tez bywa różnie, dlaczego jestesmy skazani na brak wyboru?... Podczas gdy pan W?jt daje prace na lewo i prawo rodzinie, znajomym itd. Niech nie zarzuca komuś ze załatwiają po znajomości, bo w naszej gminie przydała by sie kontrola, załoze sie ze polowa to ludzie wójta....

18:26, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec SierakowMieszkaniec Sierakow

0 0

Jestem za Biedronką w Sierakowicach, taniej, lepsza jakość większy wybór. Zastanawia mnie upór p. Wójta w sprawie dyskontów. Gdzie jego upór w wielkopowierzchniowych sklepach odzieżowych oraz w sprawie targowiska - wolnego handlu bez jakiejkolwiek kontroli i bez jakichkolwiek podatków. Dlaczego w tych branżach nie jest wspomagany nasz rodzimy rynek???

18:41, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

minkaminka

0 0

Ale czy wynajęcie pomieszczeń dla dyskontu to przestępstwo? W innych gminach nikt nie protestował. Bezsensowna walka.

19:18, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolololo

0 0

skoro pana wójta niepokoją rodzinne powiązania w starostwie to zadam pytanie: gdzie pracuje żona wice-wójta i czy nie mam tam konfliktu interesów?

19:23, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to jato ja

0 0

A tam, gdzie pracuje żona Pana wicewójta, to dzieciom podaje się np. posiłki bazujące na produktach z Biedronki i nawet na podwieczorek nie raz kanapka zbożowa "Mleczny Start" wpadnie, która to ewidentnie jest produktem z Biedronki.

19:37, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OburzonyOburzony

0 0

Niech ktoś się przyjrzy osobą które pracują w urzędzie gminy tylko po znajomości, sama rodzina.same synowe starszych pracowników. Można by wymienic długa listę. Jak jest konkurs na nowe stanowisko to tylko fikcja bo już wiadomo dla kogo jest utworzone.

19:38, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

0 0

Ja tak sobie czytam i czytam te wpisy.
A na kogo wy głosowaliście ?
Na sąsiadów i kolesi. Teraz lament i otrzeźwienie ?
Zrobili was jeszcze raz w ...ja.
Mata co wybraliśta.

19:53, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRECZ Z BIEDRONKĄPRECZ Z BIEDRONKĄ

0 0

PRECZ Z BIEDRONKĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SIERAKOWICE BĘDĄ OPUSTOSZAŁE JAK TE KARTUZY :P

19:55, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zniesmaczonazniesmaczona

0 0

Jeżeli tak skrupulatnie liczycie to popatrzcie na starostwo czy w starostwie nie pracuje syn p.wicestarosty,czy nie pracuje w starostwie mąż p.Kurek,która wydawała decyzję na przyszłą Biedronkę? i o czym tu mówić .Wniosek taki,że powinni przyjść młodzi nie powiązani rodzinnie czy biznesowo ludzie.

20:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rotek totekrotek totek

0 0

Biedronka ok .. ale wypierdzielać z tym rynkiem..

20:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolobolo

0 0

byłem na terminatorze naprawdę dobry

20:33, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwwwwwww

0 0

tak niech prokuraturę zawiadomi może coś jeszcze wyjdzie, tak tylko kto wtedy będzie tego żałować. Wójt to tylko innym potrafi zabierać za bezcen zabierać

20:40, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pranie mózgupranie mózgu

0 0

Do oburzonych i innych zwolenników stonki. Chcecie mieć wybór, to macie; TVP, TVN i Polsat. I między tymi wybieracie.

20:42, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

# sierakowice# sierakowice

0 0

Ja cię proszę,jaśniej na razie tylko bełkot kto po zawodówie jaki marian o co ci biega?

21:00, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Największy dyskont naszej gminy to ten rynek! Biedronka swoją drogą, ale to powinna być pierwsza rzecz za którą trzeba się wziąć!

21:19, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirekMirek

0 0

Pan Kobiela nie może czuć sie właścicielem gminy bo nim nie jest.
Pan Kobiela nie może zabraniać prowadzić komuś biznesu ,(wybierać kto dobry a kto zły )
Pan Kobiela zapomniał ze od 11 lat jesteśmy w Unii Europejskiej
Pan Kobiela od 11 lat korzysta ze środków tej samej Unii
Pan Kobiela jest niewiarygodny

21:24, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tutejszytutejszy

0 0

Brawo Panie Wójcie.
Większość społeczności lokalnej jest z Panem.
Podziwiam za determinację w działaniu i dużo zdrowia życzę.
pozdrawiam Paweł.

21:57, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fdfffdff

0 0

wojt sam dał pozwolenia na budowe albika a teraz jak chcą wprowadzić stonkę to wójt chce oddać sprawę do prokuratury,warto czasem pomyśleć a teraz coś wymyślać

22:29, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oda cz.5Oda cz.5

0 0

Biedronki cień mym okiem widze...moze i nawet wójta zawstydze. Lecz moim skromnym portfelem w trzmiele...wybiore sie tam juz w niedziele. I moja dusza sie uraduje...gdy oszczednosci choc troche poczuje. No i na wodzie i na pampersach...moja oszczednosc bedzie większejsza :-) browarka se kupie za dwa pięćdziesiąt...i mam oszczędność moge moge przysiądz. Więc wójcie drogi i reszta chołoty...cieszta sie lepiej ze swej roboty. No i od dzisiaj przysięgam wielce....ze dla ribeny juz nie me serce. Wkurza mnie stare warzywo i cena...a nawet tanich cen u was nie ma. Więc łącze sie z resztą mieszkancow w bólu....i czekam na biedre i ide LULU. Dobranoc :-) jutro wracam

22:37, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zaluje ze sie poslucZaluje ze sie posluc

0 0

I glosowalam na kobiele :-/ nk ale nie bylam stad i moj glos byl z braku laku. Ot moja spowiedz

22:40, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ffsdffsd

0 0

przypominam ze dziś jest już 15 lipiec a droga kartuska nie zrobiona do 15 lipca miała być zrobiona prawda panie wójcie

22:45, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KartuskaKartuska

0 0

Kartuska to wojewódzka dzwon do ZDW pacanie

23:03, 14.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ottootto

0 0

Wójta Kobieli Pasierbica pracuje w Urzędzie Gminy Sulęczyno i
co WSZYSTKO OK

05:19, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@tutejszy@tutejszy

0 0

Przecież matka powtarza ci od małego 'przestań kłamać' większych bzdur już dawno nie słyszałem albo jesteś z rodziny Kobieli albo sklepikarzy których jest tylko kilkunastu! Zapamiętaj bo ze spostrzegawczością ciężko u ciebie,osób które są za dyskontem w gminie są tysiące a was tylko garstka jak dojdzie do referendum to zostaniecie zmiażdżeni!

05:42, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

Pani starosta już dawno powinna pożegnać się ze stanowiskiem. Cenie Kobiele za to że dba o swoich a ta pani z gór ma wszystko gdzieś. Taka osoba jak ona nie powinna być na takim stanowisku. Dlaczego? Oglądaliście kiedyś "wywiady" z tą panią TV Gdańsk? Jeden wielki bełkot a nie odpowiedzi na pytania.

05:45, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@xyz@xyz

0 0

Wywiadów nie umie udzielać to prawda...ale Kobiela gdyby był w porządku to zapytałby się społeczeństwa co sądzą na temat dyskontów (a możliwości ku temu posiada jako wójt) a tego nie zrobił bo ma się za wszechwiedzącego bożka sterującego stadem bezmyślnych istot a to jest skandal i musi za to ponieść konsekwencje.

05:55, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODA cz.VIODA cz.VI

0 0

I ciemny ludzie co ma malo kasy...nie dla was kawiory i ananasy....wyjdzcie ze swych chalup....z pola zejdzcie na chwile....niech z was nie beda zacofane debile. O ciemnogrodzie co daje sie cofac...Biedronke budujcie i nauczcie sie kochac. Niech kazdy przyniesie po jednej cegielce...Franek biedre postawi...bedziem cieszyc sie wielce. O moje ukochane Sierakowice...mamy 21 wiek otworz swoje źrenice :-P

06:04, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

misiomisio

0 0

Jak nie wiadomo o co chodzi ,to zawsze chodzi o to samo- kasę.

06:26, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludzie opanujcie sięLudzie opanujcie się

0 0

Zachowujecie się jakby ta biedronka to był jakaś kościół religia. To jest jakiś obłęd. Nie rozumie dziwnego fenomenu tej sieci !!!

06:44, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ring wolny...  GONG Ring wolny... GONG

0 0

Pierwsze starcie wielkiego Kobieli z mini biedronkiem ( Kobiela kobiet nie bije )

06:52, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wróżkawróżka

0 0

Kto mieczem wojuje od biedronki ginie!!!!

06:52, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ta PaniTa Pani

0 0

Nie jest z gór tylko z Ukrainy, to tak dla przypomnienia wyborcom na kogo głosują. Nazwisko Kwiecień baaaardzo wymowne.

06:54, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Za kilka lat....Za kilka lat....

0 0

Brakuje mi uśmiechniętej pani Krysi co mnie obsługiwała, dumnej ze swojego sklepu, co sprzedaje dobrej jakości nieoszukany towar świadcząc swoja osoba. Która jak mi zabraknie do 10-tego zapisze w zeszyt.... itp. itd.

06:54, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Super promocjaSuper promocja

0 0

Sierakowic. Cała Polska już wie. O to chodziło.

07:34, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

0 0

Zadziwiajace jak pani Kurek wg wlasnego uznania ustala strony postepowania. Jak chodzilo o rozbudowe kurnika, to blokowala postepowanie, bo strona byla prawie cala wioska, a tutaj... - i co mozna? Oczywiscie, ze mozna!!!
Normalnie jakbym byla w filmie "Mis", kiedy glowny bohater odbiera plaszcz z restauracyjnej szatni i zauwaza, ze nie ma paszportu. Zwaraca uwage szatniarzowi, na co on odpowiada "...no nie ma, i co mi zrobisz?"
Tak wlasnie jest z pania Kurek. Jakbym slyszala - To ja ustalam strony - I co mi zrobisz?:-)
Zycze powodzenia wszystkim w podobnej sutuacji.

07:37, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Kobielido Kobieli

0 0

zgodnie z prawem każdy - a tym bardziej funkcjonariusz publiczny - jezeli ma informacje o popełnieniu przestępstwa powinien niezwłocznie zgłosić je do prokuratury!
To już Panie Kobiela - działaj pan!

07:41, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

0 0

Wszystko w gminie to jeden układ .Teraz Wójt robi aferę po tym jak wypowiadał się w TV ze my tu nie wpuścimy dyskontów .Po prostu jest mu łyso i musi teraz się pokazać że stoi w obronie mieszkańców

07:43, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CastoramaCastorama

0 0

Niech postawią tu jeszcze OBI CASTORAME wtedy będzie ok

07:45, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do mieszkańców SieraDo mieszkańców Siera

0 0

W Chmielnie też był taki , któremu się wydawało że ma monopol na wszelkie decyzję , nie liczył się z opinią mieszkańców i...... zobaczcie jak szybko ludzie mu powiedzieli DOŚĆ. I nareszcie w Chmielnie jest normalnie , bo wybrano nowego Wójta

07:53, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gmina przeciwko BiedGmina przeciwko Bied

0 0

Czyli Kobiela i radni,dobrze. To wyborcy,uruchamiamy akcję zrób zdjęcie radnemu bądź członkowi jego rodziny jak robi zakupy w Biedronce w Kartuzach,Lęborku czy Stężycy!

07:53, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do za kilka lat...do za kilka lat...

0 0

mnie nie będzie brakowało pani Krysi która sprzedała mi śmierdzącą pierś z kurczaka do woreczka włożyła zepsuty owoc lub warzywo oraz sprzedała przeterminowany inny produkt.Może przez zamieszanie wokół biedronki niektórym paniom Krysiom otworzą się oczy i zobaczą na co tak długo pracowały.

07:55, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Ta Pani@Ta Pani

0 0

czy sugerujesz czystość rasową, czy chcesz szerzyć nienawiść?
Jako bezstronny obserwator jestem wysoce zniesmaczony tak chamskim wpisem!!!
STOP NIENAWIŚCI

07:56, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Castorama@Castorama

0 0

Czy ma powstać???? O tym zadecydują mieszkańcy.Jest demokracja.Powstaną nowe miejsca pracy,popłyną podatki do gminnej kasy. Jak mieszkańcy nie będą tam kupować to zbankrutują i się wyniosą . Czysta zasada . Zadecydują mieszkańcy a nie zainteresowani//może zmotywowani// urzędnicy

07:59, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do@ ta PaniDo@ ta Pani

0 0

Lecisz po bandzie. Nie widzę w tym wpisie żadnej nienawiści, ani chamstwa. Każdy ma prawo kupować tam gdzie chce , a konkurencja w handlu jest bardzo zdrowa. Im więcej placówek handlowych ....tym niższe ceny i lepszy wybór. Zobacz ile aptek jest w Kartuzach i jak spadły ceny leków.

08:17, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taką nam UE zgotowalTaką nam UE zgotowal

0 0

Jak ktoś chce otworzyć działalność na zachodzie (np. Niemcy) to bronią swojego za wszelka cenę, a u nas to by se w tyłek dali gwoździa wbić za 10 gr nie patrząc na późniejsze konsekwencje byle tylko trochę drobnych przytulić (grupa Kwiecień).
I do czego się potrafi posunąć agenci, naganiacze czy jak ich tam zwał no i ich kasa pod st...m żeby tylko się wbić w rynek. Jak się nie uda tam to innymi drzwiami.

08:30, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Gmina przeciwko Bie@Gmina przeciwko Bie

0 0

Daleko nie trzeba jechać Kościerzyna pobudowali galerie. No i sklepy lokalnych właścicieli się zamykają obsługa na bruk a w galerii co 5 dostanie prace. Zyski zamiast zostać w Kościerzynie to wyjeżdżają na zewnątrz Rynek ładny piękny wyremontowany umiera. Ludzie siedzą w galerii jak w muzeum.

08:44, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ @Gmina przeciwko B@ @Gmina przeciwko B

0 0

A w Kartuzach masz Centrum Handlowe "Ziegert" i 3 Biedronki i wszystko się kręci więc marny przykład! Z daleka czuć że jesteś powiązany z jakimś sierakowskim sklepikarzem,niewielu was jest i damy wam spokojnie radę bo demokracja zawsze w końcu zwycięża!

08:58, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Projektanci z terenuProjektanci z terenu

0 0

Panie Wójcie dostarczymy Panu podobne sprawy gdzie p.Kurek jest głównym bohaterem zarówno sprawy arbitralnego traktowania stron,skopanych dokumentacji,kolesiostwa jakie kwitnie w tym wydziale przy jej akceptacji,wadliwych dokumentacji zatwierdzonych przez nią a uchylonych przez Pana Wojewodę,dosyć sobiepaństwa w tym wydziale,mamy po prostu dość.Już opieka ze strony p.Starosty nie będzie dla tej pani wystarczającym parasolem,wyposazymy Pana Panie Wójcie w obiektywne przykłady działalności p.Kurek bez jakichkolwiek podtekstów a wyłącznie merytorycznych.

09:03, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Powiem tylko jedno: 25-letnia spółeczka bierze się za łby !
... " pan wójt rzucając ciężkie oskarżenia wobec mnie położył na szali naszą 25-letnią, dobrą współpracę, a to boli"... !!!
Bua ! Ha ! Ha ! Ha ! Szydło wychodzi po prostu z worka !
Wreszcie wiemy na czym polegała "owocna, 25letnia" praca babci Janinki : rączka, rączkę myje, wspieranie akcji prorodzinnej (dla synka KASA) , a wójt układy z kolesiami, sponsorami i lobbystami (traci KASĘ) ! Ta DWÓJKA : to parka dla, której już dawno jest miejsce na śmietniku samorządowej historii !

09:32, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

W Warszawie (prezydent), w Chmielnie (wójt), w Kartuzach (burmistrz), Żukowie (Burmistrz) to byli też tacy, którym się wydawało że mają monopol na wszelkie decyzję, na przecinanie czerwonych wstąg i na wszechwiedzę, nie liczyli się z opinią mieszkańców..... Zobaczcie jak szybko ludzie im powiedzieli DOŚĆ. I nareszcie w Chmielnie, w Żukowie i w Kartuzach (miasto) jest normalnie , bo wybrano nowych !!! Najwyższy czas pogonić wycwanioną prababcię Janinkę i tego wiecznego wójta z Sierakowic !

09:54, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddddd

0 0

To wy chcecie mieć biedronkę w centrum Sierakowic i to wy będziecie się borykać z gigantycznymi korkami w samym centrum waszych Sierakowic ha ha ha ha ha ale będzie wesoło!!!!!!!!!!!!!! Życzę powodzenia .

10:33, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do dddddo dddd

0 0

Już większych korków nie będzie jak w w środy i soboty . To wtedy jest ha ha ha i hi hi hi !!!!!!!!!!!!

10:46, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddddd

0 0

Pożyjemy zobaczymy!!!! i tak przez cały dzień w korkach i wtedy będziecie znowu narzekać na Pana Wójta bo tylko to potraficie ha ha ha ha ha i dobrze wam hi hi hi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10:51, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

biedronka w centrumbiedronka w centrum

0 0

nikt nie chce biedronki w centrum; ale to wyprawia kobiela zmusza nas do akceptacji takiego stanu rzeczy; spokojnie biedra powstała by poza wioską, ale kobiela blokuje takie działanie

11:34, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ biedronka w centru@ biedronka w centru

0 0

Dokładnie nie chodzi o tą lokalizację w Albiku bo miejsce na pewno nie jest idealne ale miejsca w Sierakowicach nie brakuje nie ograniczają nas lasy aby wybudować coś takiego jak Lidl w Kartuzach gdyby Kobiela tego nie blokował to taki sklep by już stał w spokojnym miejscu i dlatego trzeba z tym skończyć!

12:01, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

======

0 0

wy jeszcze nie wiecie ale w sierakowicach będzie nie tylko biedronka ale i castorama niedługo zobaczycie gwarantowane a na rynku sięuspokoi

12:11, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

\\

0 0

biedronka będzie to jest juz zagwarantowane
a lidl tez powstanie bo działka jest juz zapisana aktem notarialnym

12:15, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aguguagugu

0 0

Wiekszosc jest za biedronką, wiec po co blokowac?......

13:00, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@\@\

0 0

Bóg ci zapłać dobry człowieku za tak miłą nowinę. ps. oby to nie była plotka...

13:20, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

weganwegan

0 0

A ja tam wolę Ribene na rynku, jest specjalny przedział ze zdrową żywnością dla tych "dziwnych" od wyboru do koloru, len mielony, kasza gryczana łuskana, sól himalajska! płatki jaglane i inne cuda w których w biedronce po prostu nie ma! A jak są to z takimi dodatkami że ciężko nazwać to "zdrową żywnością", to co biedronka nam wpaja to się nazywa "praniem mózgu", a poprawnie politycznie to "marketing" Co jak co ale Ribena ma wyrobioną u mnie markę, i ciężko znaleźć w okolicy tak dobry dyskont.

13:59, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ wegan@ wegan

0 0

Jest rzeczą oczywistą że każdy kto psioczy na dyskonty i strasznie zachwala jakieś Ribeny czy inne podobne sklepy jest z nimi w jakiś sposób powiązany,przeciętny mieszkaniec Sierakowic i gminy chce mieć wybór i sam decydować czy pójdzie do Biedronki Lidla czy lokalnego sklepu np. w Kartuzach są Biedronki,Lidl i dwa Maroka a w Maroko zawsze są klienci aż czasami się nie wyrabiają na kasie i tak samo jest w Żukowie jest Biedronka i zaraz będzie Lidl a także Max&Xavier a ludzi tam co najmniej jak w Biedronce i tak samo w Baninie,Biedronka jest obok Max&Xaviera i też jest tam tłok kto nie wierzy niech sam zrobi tam zakupy to już głupot nie będzie tutaj opowiadał!

14:19, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KazdyKazdy

0 0

każdy ma winę i wójt bo nie chce ,,biedy,, boo nie i nie i nie jezus maria co mu szkodzi , lepiej niech zajmie się Sierakowicami bo nic tu nie ma ani nic się nie dzieje wieś co dupą szczeka !!!

14:34, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Kazdydo Kazdy

0 0

No właśnie i on robi wszystko aby tak zostało,pewnie planuje odizolować nas od cywilizacji i postępu i zrobić z nas poddanych jak na Białorusi rządząc do śmierci i gdyby nie internet tak by pewnie było!

14:45, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnAnn

0 0

Biedro zapraszam, a ribenko precz ;)

15:30, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Brawo pani Kwiecień. Wójtowi już poszukujemy.

15:43, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

żalżal

0 0

Wójt chce zostać bohaterem ale wszyscy wiedzą że broni tylko własnego interesu. Właścicieli sklepów nieźle mu odpalają. Zwłaszcza właściciel ribeny, w której straszna drożyzna i niezgodne z prawem pracy zatrudnienia pracowników. A niby z czego ten wójt ma taki dom

15:46, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

Jak zdaniem wójta polityka Sierakowic to "swój kupuje u swojego" to dlaczego wójt kupuje samochód w salonie japońskiej firmy Toyota a nie w Sierakowicach na złomie albo co najmniej u Szulca co ?

15:49, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

za kilka latza kilka lat

0 0

Będę się leczył na marskość wątroby po zakupach w portugalskiej sieci , a może już mnie nie będzie...

17:35, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KubaKuba

0 0

A kto zatrudni wasze kochanki , żony , córki ... Biedronka... ? HA HA HA ... No i tak wzbogacą się właściciele biedronki, a Polsce znów ubędzie . Bo Polak taki jest ,nie umie dbać o swoje . A najgorsi są ci co nie doceniają pracy handlowca, rzemieślnika,cieśli itd I myślą tylko o tym ile swą ciężką pracą zarobią, ale nie widzą poniesionych kosztów!

17:42, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

0 0

Uh, ale ten T. Kwiecień ma przeszłość...dobrze ,że go mamuśka tak chroni ...Ale czas rozliczeń w końcu nadejdzie...

17:44, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaszubkaszub

0 0

Tak to już jest u nas :nasze sklepy "be" a ta biedra ok....szkoda gadać , swoi zawsze są żli lepiej iść pod portugalski zabór...Ludzie ! zacznijcie myśeć przyszłościowo!!!

17:49, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BEZ PANIKI !!!!!!!! BEZ PANIKI !!!!!!!!

0 0

JUŻ MAJA POZWOLENIE NA BUDOWĘ ,,,,

17:57, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ej gdzieej gdzie

0 0

w którym miejscu LIDL ?

18:02, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ do Kazdy@ do Kazdy

0 0

"cywilizacja i postęp"? Wyjaśnię ci co to jest cywilizacja i postęp; Kiedyś Holender chciał, aby jego syn ożenił się z Holenderką. Później Holender chciał, aby jego syn ożenił się z białą kobietą. Teraz Holender chce, aby jego syn ożenił się z kobietą. Jeśli na tym polega idea postępu, to ja jestem zacofany i takim chcę pozostać!

19:05, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SierakowiceSierakowice

0 0

Biedra to jest gorsza niż chińszczyzna...nawet firmowe rzeczy wyrabiane są inną drogą produkcyjną niż oryginał, bo przecież ma być tańsze i waga zawsze niższa niż normalne opakowanie w innych sklepach..

19:58, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrysiaKrysia

0 0

Ja nie chcę w Sierakowicach żadnej biedronki ani lidla... i nie należę do mniejszości.

20:00, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nikt nie ma prawa zaNikt nie ma prawa za

0 0

To ludzie będą decydować czy kupią w dyskoncie czy u sklepikarza który notabene nie pomoże jak biednemu zabraknie na opłaty bo musiał cały miesiąc drożej u niego kupować bo nie miał właśnie tego co najważniejsze w demokracji wyboru a wyborcom należy się wybór a w Sierakowicach kilku sklepikarzy z rodzinami i jeszcze u władzy wójt ogłupili ludzi i próbują wcisnąć mieszkańcom że są kretynami nie wiedzącymi co jest dla nich dobre! Ta fałszywa propaganda niedługo pęknie jak bańka mydlana i ciekawe jak niektórzy spojrzą ludziom w oczy!

20:03, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kamilkamil

0 0

Ha,ha przynajmniej ci co będą tam pracować nauczą się pracy.Każda minuta z ośmiu godzin jest tam maksymalnie wypełniona pracą.nie ma czasu na ploteczki, kawkę czy smsowanie. Srednia pracowników na 1000m kw wynosi 8 osób. A w naszych lokalnych naliczyć można na 40m kw 4 ososby plus uczeń, kierownik czy właściciel...ha

20:06, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Krysia@Krysia

0 0

To nie sprzedawajcie u siebie w sklepie towarów po terminie i obniżcie ceny to może więcej ludzi będzie u was kupować.

20:07, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

durne ludziedurne ludzie

0 0

Nigdzie w Europie biedra się nie przyjęła ,tylko u nas , nawet w samej Portugalii jej nie ma.Niemcy szanują swych rodaków i ich ciężką pracę , mają u siebie tylko własne niemieckie sieci handlowe, zresztą jak reszta naszych sąsiadów...a nasi sami sobie zazdroszczą .Porażka narodowa!!!!To wcale nie nie jest fajne, wręcz obciachowe chodzić do biedry. A poza tym w naszych sklepach oferują tańsze i dobrej jakości towary

20:13, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

- kamil- kamil

0 0

Chcesz mieć pracę musisz się w niej starać jakbyś uczciwie pracował to byś o tym wiedział

20:14, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

heehee

0 0

.Niemcy szanują swych rodaków i ich ciężką pracę , mają u siebie tylko własne niemieckie sieci handlowe, hehe na pewno

20:18, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@Krysia@@Krysia

0 0

Ups , mam tylko małe gospodarstwo , a mąż jest kierowcą tira.Skucha

20:18, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

A może tak obniżyć sklepikarzom podatki, tak jak ma biedronka, będzie lepiej dla wszystkich , no i trochę sprawiedliwiej

20:20, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to koniec panowania to koniec panowania

0 0

Dużymi krokami zbliża się referendum! Nie tylko w sprawie dyskontów, ale i odwołania wójta KOBIELI - Króla Sierakowic, ale również i rady gminy - mającej zawsze swoje zdanie na sesjach!!! Koniec! Koniec! Koniec!

20:24, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@durne ludzie@durne ludzie

0 0

E ty mądry nie jesteś za mądry jak na naszą wioskę to wpuścimy do nas "Piotra i Pawła" polski dyskont bardzo elegancki i krajowy i problem z Biedronką rozwiązany czy jednak krajowy też nie może być? No właśnie i szczęka ci opadła i tak to z wami kilkoma klakierami wójta jest,zero rzetelnych argumentów tylko czarny pijar dla własnej grupy interesów ale masa ludzi to już dokładnie widzi i to się już nie przebije.

20:25, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ @@Krysia@ @@Krysia

0 0

To małżonek ci nakupuje po drodze towarów z Lidla,Biedronki itp a może nawet z Aldi jak po europie jeździ a świńki też masz na mięso to dobrze masz...

20:32, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ze srakłejcZe srakłejc

0 0

A mi to zwisa czy będzie bidronka czy nie. Kiedyś robiłem tam zakupy ,ale nie wszystko było tak dobre jak te ich ceny.teraz wolę kupić pepsi , czy majonez w naszych sklepach,a już w ogóle kiełbasę po tym przynajmniej nie ma sraki.

20:38, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@@@KRYsia@@@@KRYsia

0 0

Znowu skucha, mam truskawki i piękne podwórko z kilkoma kurkami by znosiły dobre jajka. A mąż jeździ na ogół po kraju i nie kupuje mi prezentów z ww dyskontów. a ty nie czepiaj się już , myślisz ,że tylko ci co mają sklepy są przeciwnikami biedronek itd

20:45, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

E KrychaE Krycha

0 0

Zajmij się lepiej truskawkami i kurami a nie bawisz się w gminnego pogromce dyskontów to że one powstaną to jest pewne i jest to kwestia czasu pytanie tylko jakie?!

20:57, 15.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ona31ona31

0 0

Duże NIE dla biedronki w Sierakowicach!

06:10, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IzaIza

0 0

Nie rozumiem co za ludzie wciąż wybierają Janinę Kwiecień na starościnę. Już dawno jej nie powinno być na tym stanowisku. Nie robi nic. Powinna się zająć wnukami - jeśli je ma!

06:12, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uważam żeuważam że

0 0

emerytura powinna być przymusowa po osiągnięciu wieku

06:15, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

on31on31

0 0

Duże NIE przeciwnikom biedronki w Sierakowicach!

06:23, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jjtjjt

0 0

Nie rozmumię dlaczego przez kłótnie wójta i starościny my mieszkańcy nie możemy miec BIEDRONKI,

07:29, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktoś życzliwyktoś życzliwy

0 0

opamietajcie sie z ta biedronka, bo pozniej wszyscy bedziecie kwiczec!!! zeby tak kazdy klient biedronki mial przy sobie kalkulator, wiedzialby ze tak tanio nie jest!!!

07:41, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaproszeniezaproszenie

0 0

Dzisiaj o 14 jest w Urzędzie konferencja w tej sprawie. Wójt zwołał

07:50, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

izakizak

0 0

staroscina niech zakupy robi w biedronce a nie w Sierakowicach "persona non grata"

08:04, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Podsumowanie faktówPodsumowanie faktów

0 0

Z Chińczykiem czy PEPCO to taka sprawa, że p.Wójt nie miał w tej sprawie żadnego wpływu.
A z Biedronką to raczej chodzi o sklepy wielkopowierzchniowe, które nie są dopuszczalne w Gminie Sierakowice decyzja Rady Gminy.
I to taka sprawa.
Jak dla mnie zastanawiające jest,że wcześniej gdy powstał rynek z "penc zloty" to nikt się lokalnym biznesem (sklepy) nie przejmował.

08:04, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadnyRadny

0 0

jakie stanowisko zajmuje rada powiatu z przew. Wozniakiem chcemy znac stanowisko

08:09, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do radnych gminy wybDo radnych gminy wyb

0 0

Na mojej ulicy 80% sąsiadów jest za powstaniem biedronki czy lidla i chcemy aby sesje rady były nagrywane i ogólnodostępne a każdy wyborca miał wgląd jakie zdanie ma w tej sprawie radny z jego terenu czyli przez niego wybrany,jeśli nasz będzie blokował powstanie dyskontu to będzie jego ostatnia kadencja!

09:05, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do redakcji SEDo redakcji SE

0 0

Podobno Kobiela zwołał jakiś cyrk popołudniu,bądźcie tam i zrelacjonujcie co teraz za makaron będzie chciał wcisnąć wyborcom! Zainteresowanie tą wiejską szopką macie gwarantowane!!

09:10, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Również do Redakcji Również do Redakcji

0 0

Kobiela absolutnie nie słucha co mówią wyborcy chcąc mieć wolny wybór między dyskontem a lokalnym sklepem i zachowuje się jak opętany używa argumentu że Biedronka płaci małe podatki i nie wspiera polskiego produktu to podajcie mu betonowe koło ratunkowe a mianowicie polski ogólnokrajowy dyskont Piotr i Paweł i ciekawe co wtedy wypowie ten specjalista od wszystkiego?! Jeśli nie zmieni swojego stanowiska zmienimy go na bardziej racjonalnego i to przed upływem kadencji jest już za duże ciśnienie a o wstydzie ogólnopolskim nie wspominając!

09:29, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InwestycjeInwestycje

0 0

Narzekamy na brak pracy, niskie zarobki itd. To fakt. Przejeżdżając przez miasta i miasteczka widać albo tuż, albo poza, rzadziej w centrum, markety spożywcze typu aldi. Tak, biedra i lidl to takie odmiany niemieckich aldików. Do tego dochodzą, ribeny, piotr i pawel, polo, i jakieś tam jeszcze oszołomy...Niby dużo tańsze jedne od drugiego...Pytanie: dlaczego ten sam produkt CZASAMI w takich marketach jest tańszy? Czy wiecie w jakich warunkach tam pracują? I za ile? Ja nie wiem, ale się mogę domyślać...
Ponadto, a może zwłaszcza: ILE można kupować? Gdzie są inwestycje, które wytwarzają dochód narodowy? Gdzie się podziała PRODUKCJA??? Kupując gdziekolwiek nie wytwarzamy NICZEGO, jedynie z WAT-u może być jakiś pożytek. Z podatków, które te "świątynie handlu" płacą(albo i nie) na długo nasze państwo nie pociągnie. I tak się kółko zamyka. Zeby kupować, trzeba mieć za co. Wszystkich w handlu się nie zatrudni, więc pomyślmy..., ale rozumiem tę dyskusję.

10:37, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BiedRomekBiedRomek

0 0

prawie ja p. KOPACZ lubi Biedronkę ,

11:10, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Radny@Radny

0 0

Pan Woźniak wręczy kwiaty Kwietniowej a ona mu się odwdzięczy i również wręczy mu kwiaty. I tak na zmianę aż kwiatów zabraknie. Już mnie obrzydzenie bierze a Was nie?

11:17, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ @Radny@ @Radny

0 0

Masz rację śmieszne to jak tani kabaret a tak naprawdę to chyba zbytnio się nie lubią? Typowo pod publikę robione a co poniektóry i diabłu rękę poda żeby ładnie wyszło przed wyborcą tylko że wiele osób już wie co w trawie piszczy...

11:26, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@radny@@radny

0 0

a ja cały czas myślałem że ten bukiet jest przechodni, jak pucharki w sporcie , raz temu potem tamtemu a na koniec znowu temu

11:32, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

to Tomuś Kwiecień jest prezesikiem...no proszę.....

11:33, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Do Izy co pisze na temat babci Janinki:
"Nie rozumiem co za ludzie wciąż wybierają Janinę Kwiecień na starościnę. Już dawno jej nie powinno być na tym stanowisku. Nie robi nic. Powinna się zająć wnukami - jeśli je ma!"
???
Rzecz w tym,że ta pani jest po prostu wybierana przez kolesi na starej zasadzie: niech ona tam sobie siedzi na ciepłym stołku i swoje lody kręci, byle nam radnym i pracownikom też było SPOKOJNIE, wygodnie, posażnie i bezstresowo ! I tak od 25 lat rączka rączkę ściska i poklepuje, przyklaskuje, a przy okazji coś dla rodzinki, dla kolesi też może wpadnie ?

11:56, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ttertter

0 0

Istny cyrk w tych Sierakowicach tu nie chodzi o dobro dla mieszkancow gminy Sierakowice tu jest sprawa między bizmesmenami,ktorzy dyktują co ma robic wojt.

12:19, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ do tter@ do tter

0 0

Masz rację Wójta nie interesuje czego chcą mieszkańcy siedzi sobie na ciepłej posadce z wysokim wynagrodzeniem i ma w nosie biednych ludzi których nie stać na wiele rzeczy a w biedronce kupili by wiele taniej. Ważni są dla Niego tylko sklepikarze reszta społeczności się nie liczy.

13:23, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hasło referendumhasło referendum

0 0

Wójta dłużej nie zniesiemy i go z gminy wyj....my

13:40, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sierakowiczankasierakowiczanka

0 0

Jeździcie po te beznadziejne pieluchy dada jakby były coś tańsze

14:07, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z powiatu, ale nie cZ powiatu, ale nie c

0 0

powiat wie wszystko najlepiej i zawsze ma racje a wójt jest stopien nizej i nie wiele może zrobić ale takie są samorządy to widać jaka to jest wiarygodność władzy. Tak jak się dwa samorządy kłócą to widać na tablecie że rządzić chcą już wszyscy. A zdaje się, że na końcu włączy się czwarta władza, radio, telewizja, prasa i każdy spec spod kiosku z piwem... Ale wszystko mi jedno taka jest demokracja i jednak zdrowsze jest to że każdy może swoją mądrość pokazać przy każdej sprawie tak jak tutaj to występuje. Niech żyje demokracja!!! Popieram wójta to jedynak i najlepszy ze wszystkich wójtów i starostów, ma rację a przekonacie się jak przeczytacie ostatni tygodnik Gazety Kartuskiej o Biedronkach.

17:59, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja z sierakowicja z sierakowic

0 0

do wszystkich tych ktorzy nie sa z sierakowic nie komentujcie tego, bo nie wiecie, ze jak powstanie biedrionka to wszystkie male i rodzinne sklepy splajtuja.pomyslcie ile ludzi straci prace a co niektorzy dorobek calego zycia.dyskont w sierakowicach won!!!!wojt ma racje i nie wazne ile na tym zarobi czy nie.wazne ze prosci ludzie nie straca!!!

19:41, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ ja z sierakowic@ ja z sierakowic

0 0

Tysiące ludzi z wioski nie będzie podporządkowywać się kilkudziesięciu sklepikarzom i martwić się czy będą mieli pracę i pieniądze na np. zagraniczne wakacje a kto o nas się martwi ciężko pracujących często fizycznie czy nam starczy,czy może ktoś nam podziękuje za pracę itp. zastanów się następnym razem zanim wypowiesz się w imieniu tysięcy ludzi!

20:16, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja z sierakowicja z sierakowic

0 0

podpozadkowywac sie sklepikarzom itp itd.?bredzisz zanim cos napiszesz to ty przemysl.postaw sie w ich sytuacji.jak ci tak ciezko to wsiadaj w autobus (jak nie masz czym jechac) i zasuwaj do biedry w kartuzch jak tak bardzo ci na tych pampersach zalezy.gdybys pracowal-la w jednym z tych malych sklepow to inna byla by gadka co?poza tym pisze sam za siebie co mysle.

20:24, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tragikomizm po SieraTragikomizm po Siera

0 0

Moja znajoma pracowała w jednym małym spożywczaku w Sierakowicach i pewnego razu bardzo źle się czuła ale jak to u tych naszych wiejskich sklepikarzy musiała przyjść do pracy bo inaczej "wypad" no to przyszła i po jakimś czasie słaniając się na nogach będąc sama w sklepie nie będąc w stanie ustać na nogach padła na ziemie ale nie tracąc przytomności leży pod ladą i raptem wchodzi klientka do sklepu ale w sklepie pusto więc podchodzi powoli do lady i co widzi moją znajomą leżącą pod ladą,na dalszą reakcje nie trzeba było dłużej czekać kobieta wyskakuje na ulice i krzyczy "ludzie napad zabili ekspedientkę!" a ta za nią na czworaka woła pani ja żyję tylko bardzo słabo się czuję...ot cała prawda o tych naszych szlachetnych sklepikarzach dla których mamy pokazać Biedronkom i Lidlom środkowy palec a czy warto niech każdy z nas sam odpowie sobie na to pytanie...

21:12, 16.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GabrysiaGabrysia

0 0

W związku z tą sprawą nasuwa się jeszcze jedna kwestia,jeżeli rzeczywiście syn p.starosty jest zaangażowany w sprawę przekształcenia tego sklepu dlaczego p.starosta nie wystąpiła do p.wojewody o wyłączenie jej czyli wydz. bud. z tej sprawy.Jeżeli się nie wyłączyła to jest oczywiste,że p.kurek zrobi wszystko/w końcu to jej szefowa by sprawę załatwić szybko,w dyskrecji i bezproblemowo.Występuje tu oczywisty konflikt interesów.Przyjdzie niedługo czas,że w powiecie nastąpi zmiana/biologia jest nieubłagana/ i nastąpi rozliczenie tych urzędników jeżeli doszło do nepotyzmu.

05:33, 17.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do tragizm po ....Do tragizm po ....

0 0

Normalnie zachowujesz sie jak w komedii. Przeczytaj ten swój opis ... Co za koleś

05:33, 17.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ Do tragizm po ....@ Do tragizm po ....

0 0

Jeśli napisał to chyba przeczytał czy to według ciebie nie idzie w parze? Tylko później się nie dziw że z gimnazjum nie chcą cię wypuścić a rówieśnicy już dawno na studiach

07:55, 17.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kto to jest hybris?Kto to jest hybris?

0 0

hybris:
?nieposkromiona pycha, zuchwałość i arogancja, cechy, które według starożytnych Greków obrażały bogów i wywoływały ich zemstę? ... A u nas, w naszej społeczności jak bywa ???
Teraz przypatrzcie się panu wójtowi z Sierakowic, pani starościnie, czy byłej burmistrz z Kartuz, byłemu burmistrzowi z Żukowa czy byłemu wójtowi z Chmielna, lub choćby prezydentowi Pl z Wwy ...
Oni wszyscy chyba myślą (myśleli), że są tymi jedynymi, nieomylnymi, wspaniałymi wybrańcami ?

08:29, 17.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

konieckoniec

0 0

Przestańcie krytykować Pana wójta , ludzie czy wy naprawdę chcecie tej biedronki ?
Jeżeli tak to niedługo z naszej wsi stanie się miasto a to oznacza że wszystkie ceny pójdą w górę a wtedy to nawet biedronka nie pomorze

21:57, 17.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hhhhhhhh

0 0

Parking niech zrobią przy biedronce bo hujowy wyjazd jest

05:50, 18.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@koniec@koniec

0 0

To że ty masz kupę obornika na podwórku to nie znaczy że my też musimy a koniec to sobie możesz mówić do swojej starej i powiedz jej jeszcze doch i rychtych!

05:57, 18.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyniszczaczWyniszczacz

0 0

Biedronka zniszczy to co znacie.

15:27, 19.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@wyniszczacz@wyniszczacz

0 0

Biedronka da nam przystępne, świeże produkty i wreszcie da nam świadomość, że przez 25 lat byliśmy goleni przez "naszych fajnych cwaniaczków" ...

18:35, 19.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

john derrejohn derre

0 0

widać kto pisze aż nóżkami przybieraćie żeby dostać się do władzy

20:59, 20.07.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teoriaspiskuteoriaspisku

0 0

Czy nikt tego nie widzi - wyprano nam mózgi przez biedrę i wójta, karząc nam wierzyć, że on przeciw biedrze jest. Czy nie widzicie, jaką niesamowitą reklamę zrobił pożytecznej, skądinąd, mszyc pożeraczce, nasz "dbający o dobre imię (imię czego?)" wójt? Czy nadal uważacie, iż sprzeciw ten jest autentyczny, szczery w swej intencji? Biedra i tak już wygrała, wójt już i tak wygrał (emerytura wcale nie od ribeny, lecz od biedry, domyślcie się w końcu). Zatem, w imieniu Biedronki, pragnę tu na łamach serdecznie podziękować wójtowi za lojalną współpracę w aspekcie psycho-socjologicznym. Ogląda ktoś Kiepskich? Cytuję Boczka "pocałujta w du...pę wójta". Tyle.

03:58, 05.08.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%