Zamknij

Około 50 pracowników spółki domaga się zaległych wynagrodzeń. Składają pozew zbiorowy

08:29, 22.04.2016 Aktualizacja: 08:31, 22.04.2016
Skomentuj

Ponad 50 osób zgromadziło się dziś rano przed Sądem Rejonowym w Kartuzach. To głównie pracownicy Zakładu Prefabrykacji "Barkoczyn", należącego niegdyś do struktur firmy "Margo". - Składamy pozew zbiorowy, bo nie dostajemy wynagrodzeń. Ile tak można wytrzymać? - mówią.

Pracownicy Zakładu Prefabrykacji "Barkoczyn" mówią, że z powodu zaległości w wypłacie wynagrodzeń oraz braku porozumienia z szefostwem firmy zdecydowali się złożyć pozew zbiorowy. Dlatego przyszli dziś rano dużą grupą pod Sąd Rejonowy w Kartuzach.

- Wysłaliśmy naszych przedstawicieli do kancelarii adwokackiej, by dopełnić formalności - mówili pracownicy firmy. - Mamy już dość. Ludzie mają do płacenia rachunki i kredyty, a nie dostajemy wynagrodzenia, albo jest ono wypłacane w ratach. Ile tak można? A ludzie, którzy odważyli się coś powiedzieć zostali zwolnieni. Właścicieli firmy stać na wyjazdy na wakacje, a pieniędzy dla nas nie ma. Dlatego tu przyszliśmy i nie odpuścimy.

Pracownicy zapowiadają protest również przed siedzibą zakładu. Mówią, że są zdeterminowani. Zakład Prefabrykacji "Barkoczyn" został jakiś czas temu wydzielony ze struktur firmy "Margo" i przekształcony w spółkę. Właściciel firmy przyznaje, że przedsiębiorstwo jest w trudnej sytuacji, bo próbuje się podnieść z powodu poważnych strat sprzed kilku lat.

- Nasze problemy zaczęły się w 2011 roku, gdy budowaliśmy aquapark w Krynicy Morskiej i nie dostaliśmy za tę inwestycję pieniędzy. Straciliśmy około 11 milionów złotych i od tamtej pory walczymy o pieniądze w sądzie - mówi Mariusz Czapiewski. - Ale nie jest prawdą, że nie wypłacamy pracownikom wynagrodzeń. Owszem, pieniądze są wypłacane w ratach, ale nasze opóźnienie z wypłatą wynosi w tej chwili 10 dni. To może być "tylko" lub "aż" 10 dni, ale na pewno nie jest to powód do strajku i robienia awantury. Jak tylko otrzymujemy środki, natychmiast są one wypłacane pracownikom.

Szef przedsiębiorstwa zapewnia, że próbował rozmawiać z załogą, ale bez skutku.

- Trudno o jakieś merytoryczne rozmowy, gdy jesteśmy zastraszani, gdy kierowcy, którzy wyjechali dziś z bazy słyszą groźby pod swoim adresem. Postanowiłem zgłosić to na policję - mówi Mariusz Czapiewski. - Prowadzimy zakład produkcyjny, który musi działać, bo mamy umowy, które nas wiążą i niewykonanie zamówień oznacza kary. Mam wrażenie, że całą sytuację inspirują cztery osoby, którym udało się podburzyć załogę. Te osoby chyba nie zdają sobie sprawy z tego, że mogą w ten sposób "rozłożyć" całe przedsiębiorstwo.

(Wojciech Drewka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(85)

freddiefreddie

40 3

Godzien jest robotnik zapłaty swojej! - gratuluję odwagi Panowie!!!

Jak pracodawcy zniknie jeden gwóźdź to jest w stanie zwolnić pracownika. Jeśli pracodawca zwleka z płatnością i urlopem to jest wszystko dobrze i problemu nie widać!!! Takie jest prawo prywaciarza!! Jak śpiewał kukuz - Na twoje miejsce pięciu - paszoł ty won i cześć!!!

08:45, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reganregan

36 1

no tak, pracodawca ma żal do pracowników, że "mogą rozłożyć" firme, a to, że nie wypłacenie w terminie wynagrodzenia, "może rozłożyć" czyjes życie, z powodu nie opłacenia w terminie rachunków, rat kredytu, lub tez zwyczajnych środków na jedzenie itd to juz szanownego pracodawcy nie interesuje? Bank nie toleruje opóźnień w spłacie zaciągnietych zobowiązań. Mozna zrozumieć powiedzmy trudna sytuację raz drugi trzeci, ale właściciel informuje o tym, ze ta sytuacja ma miejsce od 2011r.

08:48, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ha HaHa Ha

32 0

"Trudno o jakieś merytoryczne rozmowy", "Mam wrażenie, że całą sytuację inspirują cztery osoby".
Skoro sytuacja zaistniała, to z jakiegoś powodu - prawdopodobnie braku wynagrodzeń :) Rozmowy nie zmienią ich braku. Te 4 osoby nie miały inspirować, tylko dalej zap..lać za darmo do momentu ogłoszenia upadłości. No litości. Skoro taki biznesmen widzi szansę dla swojej firmy, to bierze na siebie odpowiedzialność zadłużając się na wypłaty i rusza cały system na nogi. Tylko lokalni biznesmeni mają się często za "sprytniejszych" niż cała reszta, kosztem oczywiście tych maluczkich. Nie pracujcie ludzie i szukajcie nowych prac już teraz, walcząc równolegle o swoje.

08:51, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

23 1

zastraszanie to jest obecnie najmodniejszy sposób na zawieranie umowy o pracę ;)

09:01, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BolekBolek

1 2

Jak kapitalizm to kapitalizm...spiewal A.Sikorowski.

09:40, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

3 0

Jak dla mnie taki przedsiębiorca.to BANDYTA i oszust,który nie potrafi dotrzymać podpisanej umowy z pracownikiem.

10:24, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzapiewskiCzapiewski

12 3

nazwisko zobowiązuje...

10:39, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka!Mieszkanka!

3 16

Zawsze moneta ma dwie strony. Nie ma sytuacji, że nie płaci wogóle! Trzeba najpierw chyba rozmawiać.
Co będzie gdy właściciel sprzeda zakład? Owszem dostaną pieniądze, ale czy to da im pracę? Również upadłość daje szansę na wypłatę, ale trzeba pamiętać, że przed pracownikami jest skarb państwa i należności do zapłaty!
Tylko plan naprawczy zakładu może coś dać.

11:29, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtossssKtossss

10 2

Chore jest też to że pieniądze zarobione przez pracowników w BARKOCZYNIE trafiają na wypłaty do pracowników z budowy MARGO!!!!!!!!

11:38, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

3mam kciuki3mam kciuki

11 0

powodzenia panowie

11:50, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiecie coWiecie co

14 2

Wiecie co ,
ponoć struktury firmy Margo dobrze stoją jako deweloper

Wiecie co ,
moim zdaniem , ktos kogoś chce wyciulać , dlatego Barkoczyn oddzielono od Struktur .

Wiecie co ,
jak by nie patrzeć , to kopany w ///// jest ten na dole Struktur .

Wiecie co ,
pracownicy też będą mogli pojechać na wakacje np do Włoch , na plantację , gdzie dniówka wynosi niekiedy 25 E .

12:12, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drugi stolemdrugi stolem

4 0

Powodzenia

12:19, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kminekkminek

12 1

Ciekawe czy np. Pan prezes dostaje swoja pęge do łapki. zapewne wielokrotnie wyższa od pegi przecietnego pracownika.

Kiedy nastąpiło rozdzielenie tych spółek? przed 2011? Bo jeżeli nie to chyba margo też powinno kiepsko ciągnąć.
A słuchy chodzą że nie jest tak źle ale i tak podwykonawcy się nawzajem ostrzegają przed tą firmą.

12:25, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

werfgwerfg

14 1

Plan naprawczy u prywaciarza?!? no co Ty nie ma tak głupich żeby widząc rozrzutne życie właściciela (jak często to spotykamy) wierzyć w plan naprawczy..to celowa działalności ELYTY tego kraju. Za chwilę założy nową firmę....znam takich

12:41, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Mieszkanka!@Mieszkanka!

16 0

A co za różnica czy stracą pracę czy będą pracować za darmo? no zastanów się. Chciałabyś pracować za darmo, łudząc sie, że za jakiś czas dostaniesz wynagrodzenie? A co jeśli firma padnie po dłuuuuugim czasie, takie zwodzenia pracowników? zostaja bez pensji, i jakichkolwiek perspektyw. człowiek tylko stracił czas, świadczył swoje usługi na czyjąś rzecz, ktoś za ta jego pracę otrzymał pieniądze, a jemu już nie przekazał bo były inne wydatki. Skoro ów firma ma takie problemy, to niech zrobi tak, wynagrodzenie płaci w terminie pracownikom, bo przecież oni przychodzą do pracy-zarabiają na firmę, a przelewa składki do ZUS, i US, w 1/3 wymaganej wartości, zobaczymy, czy poprosi te urzędy o wyrozumiałość oraz spróbuje z nimi porozmawiać.

12:45, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Aqua ParkAqua Park

7 0

O jaki Aqua Park chodzi? Jaka firma/właściciele nie płacą za rachunki i dlaczego?

13:17, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

łysyłysy

13 2

ale nasze opóźnienie z wypłatą wynosi w tej chwili 10 dni. To może być ?tylko? lub ?aż? 10 dni
A co było miesiąc ,dwa i pół roku temu

13:42, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HansHans

15 0

Wielu jest takich prywaciarzy którzy lecą sobie w kulki( umowy śmieciowe lub wg ich brak, obcinanie z pensji za urlop płatny). Więcej ludzi powinno z tych Państwa brać przykład i starać się ukrucić ten proceder u prywaciarzy. Mam nadzieję, że wam się uda. 3mam kciuki.

16:11, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaszubaKaszuba

10 1

westa deta tym chłopom wypłata błe tak mizerno wezdrzum :D Powodzenia trzeba walczyć o swoje w końcu nikt za darmo nie pracuje !!!

17:27, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EdekEdek

7 0

tjaa.. gość pisze o czterech pracownikach, a redaktor pisze o dziesięciokrotnie większej ilości. Pracownik ma obowiązki wobec pracodawcy, jak nie przyjdzie do pracy to go wyrzuci taki cwel, ale jak nie wypłaci wynagrodzenia, to tak jakby się nic nie stało. Zaproście PIP, jak mu zaczną trzepać dokumentację w firmie, to wtedy zobaczy jak to jest rozłożyć firmę, i to nie przez pracowników a przez "zwykła" kontrolę.

17:27, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

6 0

panowie oficjalne pismo do uks w gdansku znajda pieniadze
www.uks.gdansk.pl/

17:34, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WB kARTUZYWB kARTUZY

5 8

PROSZĘ WAS - niech każdy z Was założy raz w życiu firmę i prowadzi ją pięć lat i potem niech się wypowiada. Zobaczcie jakie to "proste". Pracodawca leży a kasa sama przychodzi. ZAŁÓŻ FIRMĘ. PROWADŹ JĄ I POTEM SIĘ WYPOWIEDZ.

17:51, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jwzjwz

9 8

jak się niema na wypłaty to się nie zakłada firmy

17:54, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bąbelbąbel

22 0

Jeden właściciel i dwie firmy przy czym wystawianie podwójnych faktur i tego podobne wałki. Czapiewski sam narobił długów a teraz ludzie mają za to odpowiadać?! Coś tu chyba jest nie tak jak powinno!!! W BARKOCZYNIE nie mają kasy a MARGO kupuje nowe koparki ciężarówki a co najlepsze wymienili kierownikiem służbowe auta na nowe passaty b7 i bmk-i (gdzie tu logika??). Szczerze jak na to patrzę to wydaje mi się ze Czapiewski robi to wszystko z pełną premedytacją!! Na miejscu tych ludzi złożył bym wypowiedzenie i niech się martwica (DZIADY) umownym i karami. Innej pracy w okolicy jest dużo... Trzy mam kciuki za tych śmiałków:-)

18:01, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WB kARTUZYWB kARTUZY

12 6

do jwz - " jak się nie ma na wypłaty to się nie zakłada firmy ".
Bardziej nielogicznego stwierdzenia nie ma. Większość osób zakłada firmę bez pieniędzy - za pożyczone albo z Urzędu Pracy itp.
Prawie NIKT - nie zbiera oszczędności 100 000 - 200 000 i wtedy zakłada firmę.
Tylko zaczyna od zera i ciężko pracuje, odnosi małe sukcesy, zatrudnia kogoś - na początek na umowę zlecenia - bo 800 - 900 zł na zus nie ma ( za umowę zlecenia też się płaci ZUS - ale mniejszy można ). Odnosi jakiś kolejny mały sukces i zatrudnia drugą - trzecią osobę. Na umowę zlecenia - bo jeszcze na zus nie ma. Pracuje po nocach, w soboty i niedzielę też. Myśli, martwi się i stara się jak może.
A potem słyszy: " jak się nie ma na wypłaty to się nie zakłada firmy".

RZECZYWISTOŚĆ

Najgorszy sposób na życie - WŁASNA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA.

Zero zrozumienia przez społeczeństwo, nieprzespane noce ...

Załóżcie firmę i prowadźcie ją i ............... potem się wypowiedzcie.

19:45, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WB kARTUZYWB kARTUZY

11 1

uzupełnienie:

szefowie - oszuści też są.
Szkoda, że MY - UCZCIWI - cierpimy i za nich i pracujemy po nocach, żeby WAM - PRACOWNIKOM zapłacić przyzwoitą pensję i chociaż podstawowy ZUS.

No i na święta dać premię.

Pozdrawiam WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW - nie każdy szef to CHAM i OSZUST.
Niektórzy na prawdę chcą WASZEGO DOBRA.

19:48, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan MarcinPan Marcin

6 2

Czas zaplacic ludziom za ich ciężką pracę... Albo na widlach was poniosą

20:13, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Pana marcinaDo Pana marcina

7 6

Panie Marcinie.

Zna Pan pracownika na etacie który ciężko pracuje ?
Jest ich NIEWIELU.
Prawie jak dinozaury - ktoś coś o nich słyszał - ale nikt nie widział.

20:57, 22.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kobieta 988kobieta 988

2 1

No właśnie dlaczego są pieniądze na systematyczne wyplaty dla biora i na służbowe samochody. Niech lepiej płaci a nie pijany się wozi z kierowcą.

03:19, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jwzjwz

2 0

załoga z barkoczyna wszyscy do pracy do WB kARTUZY

05:46, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eRWIN rOMELeRWIN rOMEL

1 0

Złodzieje i KURWY!!!!!!!!!!!

10:09, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

śledzącyśledzący

4 0

Łamanie prawa i kodeksu pracy jest przestępstwem ,zakładając działalność i zatrudniając pracowników trzeba być tego świadomym. Chyba ,że ma "diabła " za uszami!

12:47, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan MarcinPan Marcin

1 0

No spoko uzgodnić coś z ludźmi a potem się na nich wyjwbac... oni też mają zobowiązania, rachunki ,rodziny...Jeśli wiedziałeś ze nie nadają się do tej pracy to po jakiego chuja ich zayrudniales trzeba było wszystko samemu zrobić!!!

12:50, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ALAALA

3 0

Nie wierzę, żeby pan Czapiewski spóźnił się z wypłaceniem pensji 10 dni i już wszyscy strajkują. Coś tu jest nie tak. Skoro jest takim prawym człowiekiem powinien najpierw zadbać o pracowników i wypłacić im pensje. Dzięki ich ciężkiej pracy ma to co ma- luksus.

14:20, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ADAM DUDZIARZADAM DUDZIARZ

0 2

DO ROBOTY CZARNUCHY!!a jak się nie podoba to zalozyc swoja dzialalnosc i zacznie się wasza sielanka!!zobaczycie co to za miod!ukraincy czekaja za plotem!nie marudzą ze 12zl to mało!trzymam kciuki panie Czapiewski.......

14:43, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikołajMikołaj

1 0

Ty zasrancu ciekawe czy w twarz pracownikom to powiesz... mam nadzieje ze ta twoja marna firma niebawem sięgnie dna i to tobie powiedzą "do roboty czarnuchu "!!!

14:47, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

9 0

W komentarzu Czapiewski twierdzi że próbował rozmawiać z ludźmi a prawda jest taka że nawet nie odważył się przyjechać tylko wysłał śmiesznego kierowniczka na rozmowy!!! Tyle odwagi ma Czapiewski że nawet ludziom nie spojrzy w oczy-WSTYD!!!

14:51, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do redakcjiDo redakcji

3 2

Dlaczego Drewka teraz nie kasuje obraźliwych i pełnych wulgaryzmu komentarzy? Czyżby przestał obowiązywać regulamin? Hejt hejtem jednak nie wolno obrażać wzywając od Czarnochow i kurew!

14:57, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrzej dudziarzandrzej dudziarz

3 13

do roboty!!zalozcie swoje firmy placcie zus i na czas zbierajcie pensje!bez urlopu bez chorobowego!za brama chlopcy z ukrainy za 12zl tylko czekaja i nie marudza!trzymamy kciuki panie czapiewski...przedsiebiorcy

14:59, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zly prywaciarzzly prywaciarz

4 8

i masz pan racje...człowiek nie spi po nocach myslac żeby im prace zapewnić..jak nie przyjdzie do pracy tez się przecież nic nie stało...chorobowe okazja żeby isc na fuche jakiegoś grosza zarobić to przecież nic zlego...szef tylko się w pracy do was przyczepia bo chce żeby jeden z drugim popracowal!!przerwa na papieroska no przecież to nic zlego a jedno piwko jeszcze nikomu nie zaszkodzilo!!!!!

15:14, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BylyByly

8 3

Do WB Kartuzy.
Jeżeli nie pracowałeś w tej firmie to lepiej nie udzielaj swych cudownych rad bo osmieszasz się. Nie wiesz co tam się dzieje i jak oszukują ludzi. A w dodatku brak wynagrodzenia. Spóźnienia około miesiąca i ciekawe jak utrzymać rodzinne. Pozdro.

15:38, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@dudziarz@dudziarz

9 1

To po jaką cholerę zatrudniałeś tych ludzi skoro wiedziałeś ze nie znają się na robocie... trzeba było swoją starą do roboty zagonic! A nie ze ludzie pracuja na paznokcie twojego bazyla... dbaj o pracowników to będziesz zbierał plon hamie...

16:15, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikołajMikołaj

7 2

A Ty prywaciarz na co zły jesteś ? Na to ze obcinacie ludzi na godzinach ,sprzęcie BHP, przejazdach między budoami itp,czy porostu sam na siebie ze takim burakiem jesteś...

16:20, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikołajMikołaj

4 1

Pracownik który wie ze jest szanowany szanował będzie pracodawcę... pracownik oszukiwany będzie oszukiwal... takie moje zdanie pozdrawiam

16:23, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jestemjestem

0 0

ch.j w dupe czaplonowi

16:27, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikołajMikołaj

4 2

Andrzej Dudziak mnie to obojętne kto na moja pensje podatki płaci.. chodzi o to by nie być hamem wobec ludzi. Myślę że byśmy się raczej nie polubili ;)

16:33, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwwwww

0 0

czapla i całe biuro w barkoczynie to złodzieje

16:37, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andzej dudziarz do mandzej dudziarz do m

2 4

byśmy się polubili !ostatnio kupiłem niezłego bata!juz znam te wasze sztuczki

17:50, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikolajMikolaj

2 2

Weź pod uwagę ze takich oszustów którzy nie szanują pracowników prędko się do parteru dostaje... Wiec proponuje zamilczec i zmienić nastawienie do ludzi ;)

18:20, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do andrzej dudziarzdo andrzej dudziarz

0 0

Mówisz, że jest wielu ukraińców za 12 zł. A orientujesz się ile pan czapiewski płaci swoim pracownikom?????

18:43, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zizizizi

7 0

Huja Czapiewski płaci i powinien dawno wisieć... Zapierdalamy w pracy jak się da,wysyłam codziennie do 15 Tirow zaladowanych po brzegi i się pytam gdzie są te pieniądze? Przyjeżdża kierownik z MARGO,oproznia kasę do DNA i daje je ludziom w MARGO na wypłaty a my zostajemy w BARKOCZYNIE z niczym

18:45, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwator do @DUDZIobserwator do @DUDZI

4 0

TO byla wielka tajemnica ale musze w koncu ci powiedziec twoja stara u mnie pracuje ale najczesciej jak cie nie ma w chalupie.

20:09, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znamy i pytamyznamy i pytamy

5 1

pytamy ludzi z MARGO i otrzymali oni pensję 10tego wiem że stanęli wcześniej bo i ich terminy wypłat były "nieterminowe" spółka z o.o. ale z długiem wcześniejszym, dodajcie żwir, cement- każdy spojrzy materialnie, a teraz ludzie nie dostają wypłat i jest dobrze, po co spółka skoro zebraliśmy żniwo po MARGO będąc jak nas zapewniano "nową firmą" mając jednak stare długi. Rozumiem dzierżawę czy wynajem ale jak tłumaczyć to że robiliśmy materiały dla podwykonawców MARGO a gdzie wpłaty za te prace a tym bardziej materiały- dalej za wynajem. Spółka po co była skoro stała się nowym kupcem-nabywcą i sprzedawcą, a nikt nie pyta kiedy się stała nowym przedsiębiorstwem i przejęła z aneksem do umów ludzi , których przejęli nie tylko ze tzw. "starej firmy" ale z całym ich doświadczeniem. Mówi się tu o dobrych i złych pracodawcach, więc pytam... Kupisz coś mając dług, wynajmiesz ludzi którym nie zapłacisz, co zrobi się samemu tego nikt nie wygarnie, ale kto ogarnie tematykę i pracę wszystkich będąc jednostką, która uważa że jest w stanie zastąpić wszystkich ludźmi "zza bramy" .... takie uświadamianie i proszenie o własne pieniądze do czego dążą karku uchylisz ale ile można... Skoro jeden dług ciągnie się przez lata, dlaczego jest podział w w terminowości ludzi BARKOCZYN i MARGO, których byliśmy częścią, a staliśmy się tymi co są winni za błędy popełnione poza jeszcze powstaniem spółki. Załóżcie firmę i opłacajcie ją- zobaczcie jak to jest - pytam masz firmę przez powyżej 8 lat, podziel ją i odstąp od płatności terminowych ludziom, którzy mu służyli przez te lata, czym, jakim umysłem ogarnie człowiek to, że ludzie, zarabiali na czas i zawsze przynosili korzyści swą pracą( nikt nie trzymałby ludzi przez których ponosiłby straty)a ponosi się straty za lata nawet przechodząc do NOWEJ firmy gdy STARA firma trzyma się na tyle dobrze by wypłacać ludziom pieniądze na czas... pewnie coś ktoś wymyśli, tym bardziej słowo za kimś co walczy o swoje a nie pozwala normalnie być traktowanym i zasłużonym za swą pracę opłaconym i wypłaconym. Nie obrażam nikogo, wiem że jak planujesz to myśli się do przodu-plusy i straty... Chyba tym się zajmuje biuro, czy pojedynczy zakładając firmę a tym bardziej zakład.... Brak poszanowania bywa... nie pracuj jak nie podoba się, lecz za wykonaną pracę jedni dostają a drudzy mają prosić przez kilka miesięcy -brak słów. Dziękuję, za możliwość wypowiedzi i przepraszam jeśli te słowa w jakiś sposób dotknęły osoby nie zgadzające się z mym zdaniem.

20:22, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrzej dudziarz do andrzej dudziarz do

2 0

zgadzam się z twoja polemika bo jest na poziomie..masz racje...z tym ze kil ma zawsze dwa konce i pewnie o wszystkim nie wiemy..pozdrawiam

20:41, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do obserwatorDo obserwator

3 1

Brawo! Ktoś musi w końcu sprowadzić do parteru tego całego Dudziarza, bo wypowiada się o sytuacji o której nie ma pojęcia.. Czapiewski wcale nie jest wspaniałodusznym przedsiębiorcą! Jego pracownicy, którzy zapiepszają na jego luksus i ich rodziny, które z tego powodu cierpią wiedzą o tym najlepiej

20:44, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdziwiony..Zdziwiony..

0 1

Oj czyżby nasz nieugięty dudziarz w końcu zaczął po mału rozumieć, że nie Pan Czapiewski jest tu ofiarą??

20:55, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a.dudziarza.dudziarz

1 6

chlopie nikt cie tam na sile nie trzyma!nie podoba się to wynocha!panie Czapiewski dobra rada weź pan polowe ukraincow to zaraz będzie porządek w firmie

20:55, 23.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bigosbigos

0 2

pieniędzy niema i nie będzie !!!

05:49, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ludzie, te " inwestyludzie, te " inwesty

1 0

Jemu i tak nic nie grozi. bawi się nie swoimi pieniędzmi.
Bank zabierze te wszystkie niedokończone " inwestycje ".

06:17, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

śledzącyśledzący

1 0

Czapiewski to menda ! Wypiszcie wypowiedzenia z jego winy i spierdalajcie. Szkoda czasu i nerwów na takiego typa życie jest zbyt krótkie!

08:16, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Dudziak@Dudziak

2 1

Ty jakimś gamoniem jestes!!! Oby ci Ukraincy rozkradli tą marną firemke a starą na Krym wywieźli... Nie pozdrawiam gamoni...

09:01, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wtajemniczony..Wtajemniczony..

2 0

Dla mnie ludzie, którzy uważają, że rozwiązaniem jest zwolnienie się z pracy są idiotami, ponieważ to nie rozwiązuje problemów, a od problemów nie można uciekać tylko trzeba je rozwiązywać. Chodzi o to żeby z tym walczyć a nie chować głowę w piasek..

09:39, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikołajMikołaj

4 1

Dudziarz myśli ze jak zatrudni cieci z Ukrainy co domu nie potrafią obronic tylko uciekają... To jego forma nabierze wiatru w skrzydła..chuja splajtuje jak ich kraj .

09:47, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wtajemniczony..Wtajemniczony..

1 1

W żaden sposób nie chcę urazić śledzącego;-) wkurzają mnie tylko te beznadziejne wypowiedzi Dudziarza. Co on z tymi ukraińcami? Czy on naprawdę uważa, że ukaińcom taka sytuacja by zwisała? Wątpię..

09:48, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikolajMikolaj

2 1

Żona Dudziarz z Ukrainy kupił ją w pakiecie z cement z tego ten sentyment

10:01, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OmletOmlet

2 9

Tak na prawdę to pracownicy doprowadzili do tej sytuacji,znam ich jacy to oni biedni nie są do pracy przychodzą pół godziny po czasie a wychodzą co najmniej tyle samo przed końcem pracy a w czasie pracy przynajmniej jedno,dwa piweczka i jakieś dwa papierosy na godzine jasno mówiąc "czy się stoi,czy się leźy to i tak się na leźy".Pan właściciel powinien zamknąć tą firmę i zacząć od nowa z nową kadrą której będzie zależało na rozwoju i dobrej kondycji firmy, poz szrek

11:29, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do omleldo omlel

4 0

płacą od wykonanej roboty A nie na godziny

11:43, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OmletOmlet

2 0

Większość pracowników ma płacone na godzinę a praca ustalona jest od do

13:56, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dudziarzdudziarz

1 3

brawo omlet widze ze znamy to z tej samej strony!a ci na tych zdjęciach widać ze na diecie długo nie byli ale jak wyjada za granice za chlebem to im to sadełko zginie!

16:14, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CCCCCC

1 0

TAK SAMO JEST W FIRMIE I........SOMONINO

16:21, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jestem pracownikiem Jestem pracownikiem

5 0

Widzę sytuację dokładnie z obu punktów widzenia i powiem tyle: w obydwu przypadkach wygląda to podobnie jak gra w salonowca - dostajesz w d... , odwracasz się a tu sami święci, nikt nic nie wie. Pracuję w firmie 14-to osobowej, a sam zatrudniam 6 osób. Lekko nie jest, ani tu ani tam, zwłaszcza człowiekowi, który chce być w porządku wobec wszystkich (bo nie robota daje w kość, ale ludzkie "charakterki").

17:16, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

leszczuleszczu

4 1

takie marne grosze płaca a jeszcze trzeba o nie walczyc i sie upominac!! kurwa mac wypierdolcie ta firme w powietrze skoro tak podchodza do tematu....brawo panowie czas pokazac innym jak sie walczy o swoje!!!

20:37, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Raf i olaRaf i ola

0 0

-niedokończone inwestycje
-brak należności za aqua park w Krynicy Morskiej
-przekształcenia własnościowe
-strajkujący pracownicy
-niewypłacone pensje
- itp. itd., znamy to nie tylko stąd
-brak sprzedaży mieszkań
-brak nowych realnych zamówień
-kryzys, kt. realnie potrwa jeszcze około siedem lat
suma sumarum marnie to wszystko widzę... Ali odmroził sobie uszy...zrobił babci na złość. Teraz Czapa ?

21:09, 24.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anka..Anka..

1 1

Ty omlet co ty pieprzysz, że ich znasz? No chyba nie do końca.. W tym zakładzie pracuje mój mąż, który jest pracowity, stara się, nigdy nie pił w pracy, przyjeżdża przed czasem a płacą mu od ilości wykonanych elementów a nie godzinówke..

12:03, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do dudziarzDo dudziarz

0 0

Ty jesteś totalnym idiotom.. A ci wszyscy, według was, wspaniali pracodawcy, którzy po nocach nie śpią, bo kombinują jak to zrobić żeby dogodzić swoim pracownikom to niby jacyś wychudzeni są? To czy facet ma brzuszek chyba nie zależy od tego czy jest pracowity czy nie.. No ale niektórzy to niedouczeni kretyni i o tym nie wiedzą. Co Ty w szkole robiłeś, że jesteś takim idiotą? Spałeś?

12:15, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmenAmen

0 0

A Watykan i tak ma od was wszystkich ofiarne tryliony :D

13:37, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amen llamen ll

0 0

kiedyś księża byli po stronie ludzi pracy a teraz odwrotnie

14:00, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarcinMarcin

1 2

Ci co tam jeszcze pracują to banda debili, dziś sami na siebie bata skręcili i zrobili z siebie pośmiewisko. Wam do szczęścia jest potrzebna łopata i kupa betonu. Po co wam wypłata? bata wam trzeba. Szkoda mi waszych kolegów którzy za was karku nadstawili a wy ich olaliście, gratulacje dla tych którzy poszli z Nimi.

15:10, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JożulJożul

3 1

Dziekuje wrzystkim i dziekuje tym kturzy mnie wspierali i moich kolegow a i tak to guwno dalo. Siema. xD

16:58, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do "Jożul"Do "Jożul"

3 0

Wiemy, że dzięki temu Wam wybranym przez zakład ludziom podpiętym pod zwolnieniem za nakłanianie ludzi do wstrzymania prac nie grozi dyscyplinarka, której warunkiem było przystąpienie ludzi do pracy dzisiaj, macie na to nasze podpisy, że taka sytuacja nie ma miejsca i każdy wypowiadał się w sposób podobny lecz miał własne zdanie w tej sprawie, a wiadomo że krzyki nic nie pomogą- jeden przez drugiego! Jeszcze by Nas o zniesławienie i celowe działanie na szkodę firmy podpisali. Uważam za celowe działanie wstrzymanie prac akurat teraz przy podjęciu się prac na rzecz np. białych balkonów i elementów których nie jest w stanie unieść żadna z naszych suwnic, nie określając możliwości obrócenia elementu i przy tym prowokacja do wstrzymania prac po przez wcześniejsze uświadomienie biura o możliwości nie podjęcia pracy z braku wynagrodzenia terminowego. Wiemy o projektach projektu hali typu filigrany, projektantka była już miesiąc temu na miejscu - dwa stoły zamiast jednego, pozbycie się słupów i zmiana suwnicy, podpina się to pod rozwój firmy w której brak płatności dla pracowników ... mając chociażby na uwadze wypłaty ludzi z Margo i wizytę księdza o 5.40 z rana z misją o tzw ostatnim namaszczeniu firmy- pomówienie? Nawet wiemy z kim przyjechał... Pracowaliśmy marzec i chcieliśmy dalej pracować, a za co dojechać i wyżywić rodzinę, i siebie??? Podjęliśmy pracę gdyż tych czterech otrzymało zwolnienia bez dyscyplinarki i poinformowano nas o wypłaceniu nas do końca tego tygodnia- powtórzę słowa przedstawiciela zakładu "może" !!! Na szczęście pozostają nam nagrania i to nie tylko z tej rozmowy....

20:44, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maria kochmaria koch

3 1

Ukraincy na nich trzeba wysłac inspekcje pracy .....gnac ich z Polski 12 zł a Polak musi sie upominać
o swoją zapłate za prace to jest GRZECH WOŁAJĄCY O POMSTE DO NIEBA biada wam pracodawcy .PAN BÓG TO WIDZI .

23:02, 25.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxxxxXxxxxx

0 2

Koniec tygodnia się zbliża a tu o wyplacie dalej NIC nie wiadomo pewnie dadza po 200 zł i będą zadowoleni OSZUSCI!!!!!!!

18:20, 27.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PajacPajac

2 2

No tak 10 dni albo aż 10 co to jest ale mamy już 17 dni albo tylko 17 dni a wypłaty ani grosza. Ale bądźcie zadowoleni albowiem macie pracę i nie jesteście bezrobotni.

19:25, 27.04.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PajacPajac

0 0

No i wszyscy już zapomnieli o strajku a tu żadnej poprawy. Fakt że wypłat marcowe przyszła z miesięczny opóźnieniem. A teraz pracownic czekają na kwietnia wypłatę. A tu prawie czerwiec. A o pieniądzach cisza.
A Pan Czapiewski się śmieje. Co za glupkirobi zadarmo

20:16, 23.05.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PajacPajac

0 0

Robią. Ale są i tacy co robią soboty i niedziele i kasę dostaną odreki. A ci co nie robią nadgodzin grono mają.!!!!

20:19, 23.05.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%