Zamknij

Magdalena Adamowicz w Kartuzach m.in. o przyszłości edukacji

14:24, 26.04.2019 W.D. Aktualizacja: 12:34, 29.04.2019
Skomentuj fot.W.Drewka fot.W.Drewka
reo

Magdalena Adamowicz, żona zamordowanego prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, kandydatka do Parlamentu Europejskiego gości dziś w Kartuzach. Spotkała się m.in. z nauczycielami kartuskiej Szkoły Podstawowej nr 1, gdzie rozmawiano o przyszłości systemu oświaty oraz o zawieszonym właśnie strajku.

W rozmowie z Magdaleną Adamowicz nauczyciele kartuskiej "Jedynki" podkreślali, że podczas akcji strajkowej nie byli sami, bo czuli wsparcie ze strony władz samorządowych, ale i rodziców. Przyznali jednak, że czują się rozczarowani postawą rządu.

- Bardzo się zawiodłam tym, jak zostaliśmy potraktowani, ale jesteśmy razem, czujemy siłę i ta walka jeszcze się nie zakończyła - mówili nauczyciele. - Pomimo takiej krytyki rząd okazał się bardzo zawzięty, pani minister, która "rozłożyła" system oświaty, nadal kieruje resortem. Ale musimy mocno dbać, by się nie dać. Żeby cokolwiek się zmieniło, to musi zostać odbywany prestiż i autorytet nauczyciela.

Magdalena Adamowicz, cytując fragmenty książki swojego męża podkreślała, że system edukacji powinien być stały elementem troski rządzących.

- Edukacja w społeczeństwie jest najważniejsza, a podstawą dobrej edukacji są nauczyciele. Rozmawiam o tym z przedstawicielami partii opozycyjnych, bo jeżeli społeczeństwo zdecyduje się na zmianę władzy na jesieni, to oni już dziś powinni prowadzić rozmowy z nauczycielami, z rodzicami i organizacjami, żeby wypracować kształt systemu edukacji - mówiła Magdalena Adamowicz. - Staram się mówić koalicjantom, że powinni nie tylko krytykować, chociaż krytyka jest ważna, ale powinni pracować z nauczycielami nad konkretnymi rozwiązaniami. Bo jeżeli dojdzie do zamiany miejsc, to oni powinni już mieć jakiś gotowy pomysł i gotowe rozwiązanie. 

Magdalena Adamowicz spotka się też dziś o godz. 16.00 z władzami samorządowymi oraz mieszkańcami na kartuskim Rynku.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(121)

za 1..2...3za 1..2...3

24 91

pisowskie trolle na start. Zaraz się zacznie..., chyba że jeszcze nie dostali sygnału ;-)))))) 14:56, 26.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

morozowmorozow

30 7

skoro jesteś PO-trollem, nie wstyd ci? 15:22, 26.04.2019


@za 1..2...3@za 1..2...3

10 25

Jeszcze nie dostali sygnału z Nowogrodzkiej. W szoku są bo nie wiadomo co robić. W kwestii strajku wszystko było jasne. Hejtować za 10gr/wpis 15:55, 26.04.2019


zenzen

12 3

Siedzicie w *%#)!& dresach i szukacie wrogów. 16:28, 26.04.2019


reo

Andrzej28Andrzej28

82 7

Nie ma co tu komentować. Każdy wie co o tym myśleć. 15:19, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

no comment!no comment!

72 6

brak słów! 15:21, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swojakswojak

6 47

Wow zatkało kolesi. Nieźle. 15:27, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

łeb sobie POlejłeb sobie POlej

4 0

chyba ciebie... 23:03, 28.04.2019


pink floyd-"heypink floyd-"hey

72 12

szkoda mi niektórych nauczycieli, tych normalnych, że muszą tam przymusowo za karę siedzieć i robić dobrą minę tzw odegrać teatrzyk. 15:28, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

******

18 10

Mi ich nie żal to dorośli ludzie. Jeżeli tam siedzą i odgrywają teatrzyk to to dobrze o nich nie świadczy? Ale faktycznie większość ma nietęgie miny:) 15:50, 26.04.2019


taak!taak!

70 9

Żenada roku! Ale wstyd ! 15:44, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vbnvbn

23 73

Jeżeli ktoś jeszcze żyje w błogiej nieświadomości to informuję, że z ogólnodostępnych źródeł wynika, iż PIS opłaca swoich internetowych trolli którzy hejtują nauczycieli. Możecie potem patrzeć w lustro? Warto się tak zeszmacić? 15:49, 26.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MaroMaro

28 7

Gdzie można znaleźć te informacje - POwszechnie dostępne - że Pis płaci trolom? Bo ja dużo troluję dla Pisu i chciałbym coś dostać za tą dobrą robotę :) :) :) 16:50, 26.04.2019


infoinfo

9 7

czuje się oszukany... robię za fee, gdzie moje toll+ ? 17:30, 26.04.2019


Marzenia TwojeMarzenia Twoje

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BaronBaron

19 70

Brawo szkoła. Tak trzymać. 15:50, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziuba11dziuba11

14 1

jesteś trollem??? ile ci płacą? 15:57, 26.04.2019


@vbn@vbn

32 1

"zeszmacić"???? Ty to piszesz na poważnie :)))) 15:53, 26.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

@@vbn@@vbn

8 22

Jak inaczej nazwiesz pisanie hejtujących komentarzy na zlecenie partii politycznej. Jeszcze za pieniądze. 15:58, 26.04.2019


1414

21 3

trolle z PO tracą kontrolę nad sobą. 15:59, 26.04.2019


do @@vbndo @@vbn

19 0

a gdzie tu hejt??? , czy wszyscy muszą myśleć i pisać tak jak ty, masz jakieś ciągoty totalitarne, to za komuny tak było, że wszyscy musieli myśleć i klaskać jak partia wskazała 16:02, 26.04.2019


Nie wszyscy równi w Nie wszyscy równi w

79 4

A prawo pozwala, żeby w placówce oświatowej prowadzić agitację wyborczą i angażować się politycznie? 16:02, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SomsiadSomsiad

69 10

A kim jest ta Pani? To jest jakiś autorytet, badacz, działacz, uczony? Poprosze o rzeczową odpowiedź bo bardzo mało jest informacji w internecie. 16:03, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@Somsiad@Somsiad

10 30

Cześć Somsiad.
Głosowałeś na Bonkowskiego? 16:13, 26.04.2019


Andrzej BystronAndrzej Bystron

86 9

Ustawodawca jasno zabrania takich wizyt w szkołach podczas trwania kampanii wyborczej kandydatów na wszystkich szczeblach kandydowania !!!!
http://www.kuratorium.opole.pl/agitacja-polityczna-w.../ 16:14, 26.04.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

@Andrzej Bystron@Andrzej Bystron

5 31

Andrzeju. Po co ci to? Nie idź tą drogą. 16:36, 26.04.2019


JaJa

12 5

Wystarczy zlozyc odpowiednie zawiadomienie ma Pan przeciez uprawnienia. 20:02, 26.04.2019


@Andrzej Bystron@Andrzej Bystron

6 18

Oj panie radny. Warto jednak najpierw przeczytać co się opublikowało i wtedy będzie wiadomo czego prawo zabrania a czego nie. To pozwala uniknąć pisania głupot. 20:28, 26.04.2019


Oj , oj,Oj , oj,

3 18

Panie Andrzeju , niech Pan się nie kompromituje takimi wpisami, Pana poglądy znamy , ale po co wypisywać bzdury 21:18, 26.04.2019


Obserwator 2 Obserwator 2

10 3

Całkowicie się z Panem Andrzeju się zgadzam w szkole prowadzić agitację wyborczą. Na Kaszubach i tak nie znajdzie poparcia. 08:45, 27.04.2019


loża gdańskaloża gdańska

40 7

a co to za mądrą książeczkę ta pani trzyma w ręku, można podać tytuł??? jestem bardzo ciekaw? może to jakieś nowe standardy NWO-WHO??? jestem bardzo ciekaw 16:17, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Andrzej Bystron@Andrzej Bystron

65 5

Też mi się tak wydaje, że szkoła to nie miejsce na takie akcje tym bardziej w czasie strajku. To będzie chyba hit na skalę kraju? Jak dla mnie i straszno i śmieszno. 16:22, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻenadaŻenada

62 9

Nie lubię tej pani. Czuję do niej niechęć. 16:23, 26.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@Żenada@Żenada

7 33

Zastanawiałaś się kiedyś ile osób czuje niechęć do ciebie i dlaczego? 16:29, 26.04.2019


Do żenadaDo żenada

5 7

Ot odezwał się fan Bonkowskiego i Arciszewskiej. 20:35, 27.04.2019


szkoda...szkoda...

56 5

....takie wydarzenie a TVN nie było? Taka fajna relacja mogła być i w całej Polsce mogliby obejrzeć, no szkoda:) 16:35, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WilczekWilczek

10 3

Dopiero u Lisa była. 19:30, 26.04.2019


czerwona kartkaczerwona kartka

61 9

Jakoś nie widać u tej Pani , smutku , po utracie drugiej połowy , tak nie dawno . 16:35, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@czerwona kartka@czerwona kartka

11 22

Serio chcesz w to brnąć? Chcesz aby tobie też ktoś wytykał niewystarczający rodzaj smutku gdyby ktoś bliski zmarł? Po co ci to? 17:08, 26.04.2019


BRAWOBRAWO

72 12

DYREKTOR DO DYMISJI 16:49, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaszubaKaszuba

0 0

Ale ty chory pisiorowy p...ol. weź się lecz i to szybko . 10:37, 24.05.2019


Taka prawdaTaka prawda

40 21

Ty Magda a ty się na czymś znasz? Bo ja cię nijak nie kojażę, i za wyznaczenie mądrości nie uważam. Lepiej zajmij się swoimi dziećmi, a edukację moich pozostaw mnie i minister Zalewskiej. Prawdziwe nieszczęście to dzieci wychowane w duchu Adamowiczow. Zreszta w tym nurcie to one by nawet oświadczenia majątkowego nie wypełniły.... Zgodnie z prawdą
18:06, 26.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

vbnvbn

7 25

Kolejny pisowski troll. 18:08, 26.04.2019


@Taka prawda@Taka prawda

10 20

"Bo ja cię nijak nie kojażę,"
Nic dziwnego.
PISowskiego trolla poznasz po tym, że nie potrafi pisać po polsku. Proponuję kupić świnię. Będzie może stały dochód. 18:48, 26.04.2019


Bez komentarzaBez komentarza

2 12

Ile w Tobie agresji i chamstwa . Wstyd. 21:13, 26.04.2019


@ Taka prawda@ Taka prawda

16 3

polać! polać! 18:30, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Baron.Baron.

13 59

Szacunek Panie Dyrektorze.
19:02, 26.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

16 4

Dać go do Warszawy, a nawet do Gdańska. 19:37, 26.04.2019


Dyrektor? Dyrektor?

49 15

Czy ten pan dyrektor dzieli społeczność szkoły? Czy zaprosi też kandydata PiS-u albo Wiosny? 19:35, 26.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

szkólnyszkólny

18 1

a niby po co ma zapraszać, najlepiej żeby nikogo nie zapraszali i nie robili z siebie nie wiadomo co, niech zaproszą prof Nalaskowski bardzo dobrego pedagoga i wtedy mogą pogadać o edukacji 21:56, 26.04.2019


KaszubaKaszuba

0 0

Posiorów zapraszać aby dyrdymały głosili , obudźcie się ludzie oni muszą przegrać . 10:46, 24.05.2019


@Andrzej Bystron @Andrzej Bystron

15 50

Jak kulą w płot. Prawo niczego takiego nie zabrania. Ciekawe czy gdyby dzisiejszy gość był z pis to też by pan miał zastrzeżenia. Przyjechała pani Magdalena a nie pan Jarosław i nagle radny widzi problem.... 20:33, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InfoInfo

29 14

Doktor prawa, specjalista prawa morskiego i ubezpieczeń - jakoś tak. Hobby - nieruchomości. 20:51, 26.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do infoDo info

5 20

Ta pani ma doktorat --Uniwersytet w Berlinie , oraz Londynie.Jest wykładowcą na Uniwersytecie Gdańskim . Biegle mówi kilkoma językami. 21:09, 26.04.2019


oplopl

16 3

to powinna złożyć wizytę w Banku 00:01, 27.04.2019


Wyborczy wyscig Wyborczy wyscig

12 32

Rozpoczęty.
Szkoła. Specjalna zaprasza na spotkanie z Posłem Krystyna Pawłowicz. 22:29, 26.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kolkol

15 5

To nawet śmieszne nie jest 00:00, 27.04.2019


ktośktoś

8 4

Ja tej pani nie lubię ale naucz się poprawnie pisać imiona. 07:51, 27.04.2019


ghighi

42 9

SKANDAL przecież ta pani startuje do Europarlamentu 23:59, 26.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SkandalemSkandalem

11 17

Jest ze obie Gosiewskie wyciągają kasę za zmarłego Gosia . Teraz jedna rzada 5 milionów 06:06, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ludzie ...ludzie ...

43 4

... mają różne poglądy i to jest normalne i piękne w demokracji . Szkoła to grupa uczniów, rodziców, nauczycieli i każdy z nich ma prawo do własnych przekonań . Myślę, że bardzo źle się stało, że na terenie szkoły w czasie trwania strajku i kampanii wyborczej do PE ,nauczyciele spotkali się z politykiem. Sądzę, że to bardzo źle wpłynie na ich relacje z dużą częścią rodziców uczniów. Szkoła powinna być wolna od walki politycznej. W demokracji tak już jest, że rządzą ci, którzy mają większość, czy nam się to podoba czy nie i szkoła powinna uczyć poszanowania dla wyboru narodu, owszem pokazywać różne punkty widzenia i role opozycji, ale nie w taki sposób. Bo to nie uczy tolerancji ale dzieli i buduje wrogość pomiędzy członkami szkolnej społeczności. Tak uważam. 06:21, 27.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ktośktoś

10 0

To prawda co piszesz.
07:45, 27.04.2019


TakTak

13 0

Zgadzam się. Podobnie jest na uczelniach wyższych, które szanują własną autonomię. Pan dyrektor powinien to wiedzieć. W dodatku gościł osobę o wątpliwej uczciwości, która dzięki działalności mężowi zgromadziła ogromny majątek. I jak to się ma do skromnych i porządnych nauczycieli? Przykre to jest... 08:18, 27.04.2019


Taka prawdaTaka prawda

12 8

Wstydem to jest nie zapłacenie honorowo mandatu na który się zasłużyło z premedytacją... Czyż nie Mietek? 07:28, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Energetyk Energetyk

30 1

Czy wsparcie ze strony władz samorządowych polegało na tym " ten rząd jest zły i musi upaść. Strajkujcie tak długo jak to konieczne, chociaż by matur miało nie być, pamiętajcie ja jestem z wami" no i ciało pedagogiczne się podjarało i kontynuował strajk aż banki zapytały o comiesięczne raty za domy., działki, mieszkania.... I wtedy okazało się że murbistrz jest tylko "duchem" z ciałem bowiem kasy za czas strajku nie wypłaci, natomiast nauczyciele otrzymają podwyżki które proponował im rząd, a które są znacznie wyższe od tej którą ja i moi koledzy otrzymali. Czyż właśnie tak jest? 07:41, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FinkelsteinFinkelstein

30 1

cyt: "Edukacja w społeczeństwie jest najważniejsza"
- jaka tam edukacja toż to pranie mózgu, wymyślają sobie hasełka typu "hejt" aby zamknąć usta niewygodnym sobie ludziom, toż to w związku sowieckim takie metody stosowano.

Jakby im chodziło o edukację, to by naciskali na PiS, aby wprowadził dodatkowe lekcje historii, a nie żeby je redukował i nic z tym nie robił, to by kładł nacisk na dyscyplinę w szkolę, czyli o zaprzestaniu ględzenia na temat praw ucznia, ale mowa o obowiązkach, to by poruszyli tematy tych różnych projektów oświaty, pracą nad uczniami, że brak dodatkowych nauczycieli, to by zlikwidowali biurokracje, że nauczyciel musi wypisywać tony makulatury, zamiast zająć się uczniami, to by domagali się bezwzględnego zakazu agitacji ideologicznych, czyli jakieś tam pogadanki o mowie nienawiści, hejcie, o LGBT, i jakby taki LGBTowiec - polityczny zbliżył się na metr do szkoły, od razu policja - gleba i do *%#)!& za niebezpieczną agitację. Byłby zakaz takich szopek co wyprawiali w mediach nauczyciele śpiewając o krowie, albo nauczyciel poważnie traktuje strajk i swoje powołanie, albo wypad krowy paść i muczeć w stodole i potem nie narzekać że nauczyciel traci autorytet, żadna solidarność nauczycieli w tym temacie nie powinna istnieć! i dopiero na samym końcu podwyżki, które spokojnie można było otrzymać! 08:58, 27.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NormanNorman

8 1

100/100 10:54, 27.04.2019


historianhistorian

27 5

Filkenstein to jest cała prawda. Nie umniejszając matematyce w zakresie nauk, to współkrólową jest historia. Natomiast po to ja wycofano że szkół za rządów Tuska aby ludzie byli politycznie iideologiczne tempi. Dzięki temu powstanie multikulti, co i tak nie wyjdzie bo jak historia dowodzi tam gdzie nie ma zdecydowanej jednorodnosci, to tam są wojny, morderstwa, niepokoje. Marks był szalony i Merkel z Timermansem, Tuskiem, i całą tą resztą są szaleni 09:28, 27.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Stanley NiemotkoStanley Niemotko

9 0

"Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i jeśli zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach,
to powstaną przeciw niemu mówiąc: Jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny? .
cytat: św. Antoni
Ps. Jeden taki już cię zminusował. 10:59, 27.04.2019


ktośktoś

26 11

Przypominam:
...
W szkole i placówce mogą działać, z wyjątkiem partii i organizacji politycznych, stowarzyszenia i inne organizacje, a w szczególności organizacje harcerskie, których celem statutowym jest działalność wychowawcza albo rozszerzanie i wzbogacanie form działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej szkoły lub placówki.
...
powinien być wniosek do prokuratury..... 11:25, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ktośdo ktoś

30 2

Czy to było zgodne czy niezgodne z prawem najlepiej , żeby to orzekli prawnicy? Sam fakt, że to zdarzenie wywołuje takie kontrowersje i ludzie zastanawiają się czy prawo nie zostało naruszone, powinno dać do myślenia organizatorom . Bo niezależnie od poglądów politycznych jakie ma część pracowników tej szkoły, to jednak w czasie strajku i na terenie placówki oświatowej powinni , moim zdaniem , wykazać się większą powściągliwością. Można było przecież zaprosić panią Adamowicz ,po godzinach strajku, do jakiejś restauracji i tam wysłuchać Jej zdania na temat przyszłości edukacji. Mamy kampanię wyborczą, strajk, poważnie nadszarpnięty, moim zdaniem, autorytet nauczycieli , więc po co jeszcze dokładać sytuację, która jak nietrudno było przewidzieć wywołała takie kontrowersje. Myślę, że to się długo będzie ciągnęło za szkołą a było to, moim zdaniem, całkowicie niepotrzebne? 12:57, 27.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nauczyciel Nauczyciel

7 40

Coś wam powiem pisowskie trolle. Umówiliśmy się, że nie będziemy odpowiadać w komentarzach na płatne trollowanie. Wśród czytających są też ludzie nie zaangażowani w tę płatną akcję obrażania. Chcę byście wiedzieli, że jesteśmy dumni z postawy pracowników Jedynki. Jesteśmy dumni z dyrektora, który jako jeden z nielicznych nie chował głowy w piasek. Był i jest z pracownikami, uczniami i rodzicami. Jesteśmy fantastyczną szkołą, do której rodzice zapisują dzieci. Nie działamy według szablonów. I spotykamy się będziemy spotykać z kim chcemy. Spotkanie z Panią Adamowicz umocniło nas w tym. Będziemy chodzić z podniesioną głową do góry. Jeśli nas się boicie i straszycie prokuraturą, to znaczy, że jest bardzo dobrze. Jesteśmy świadomi swoich praw i nie zaniedbujemy obowiązków. 15:26, 27.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

No joNo jo

7 4

Ale ostry wywód. Bardzo niezaangażowany w ortografię. 17:01, 27.04.2019


Obserwator 2 Obserwator 2

15 2

Ja mam pytanie do pani pedagog, mówi pani o dużym poparciu rodziców popierając strajk o ile mi wiadomo,to 80% społeczeństwa opowiadzialo się przeciwko strajkowi . 18:02, 27.04.2019


do Nauczycieldo Nauczyciel

1 3

Art.15 KN
"Ślubuję rzetelnie pełnić mą powinność nauczyciela wychowawcy i opiekuna młodzieży, dążyć do pełni rozwoju osobowości ucznia i własnej, kształcić i wychowywać młode pokolenie w duchu umiłowania Ojczyzny, tradycji narodowych, POSZANOWANIA Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej."
Art.4 Konstytucji RP
1.Władza zwierzchnia Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu.
2.Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio.
Pytania pod rozwagę:
1. Komu naród w demokratycznych wyborach powierzył władzę?
2. Kto jest przedstawicielem narodu we władzy wykonawczej? (podpowiedź - premier i MINISTROWIE) 08:30, 28.04.2019


USAUSA

31 14

A swoje dzieci zwolniła z polskiej szkoły i wysłała do USA? Jak to zrozumieć? Gdzie tu patriotyzm? 16:24, 27.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

tak taktak tak

11 1

ale dlaczego powołujesz się na patriotyzm skoro w PO takie sformułowanie nie istnieje, poza tym niech sobie posyła gdzie chce, każdy ma do tego prawo! Po za tym ta pani rozkręca jakąś dziwną kampanie, ale skoro stała się osobą publiczną, to sama musi się liczyć z tym, że jej działania staną sie podatne na uzasadnioną krytykę 16:32, 27.04.2019


Do wyżejDo wyżej

9 1

Co innego mówią, co innego robią. Właśnie PO. 21:51, 27.04.2019


BostonBoston

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ciekawe Ciekawe

5 5

On chyba wcześniej żadnej dziewczyny nie miał? 19:21, 28.04.2019


Do Andrzeja B.Do Andrzeja B.

43 6

Panie Andrzeju ma pan rację. Kurator z Gdańska powinna dyscyplinarnie zwolnić dyrektora tej szkoły. Agitacja w szkołach jest zabroniona. 18:06, 27.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Andrzwj .B.Andrzwj .B.

2 12

Trochę się zakotłowało, prawda? Nie wiadomo teraz co zrobić... Wiadomo, że dyrektor Jedynki dba o szkołę, jak nikt inny, ale nie idzie po linii skompromitowaj parti, z której Andrzej B. tym razem startował ;) 19:01, 27.04.2019


@ do Andrzeja@ do Andrzeja

1 11

Zapomniałeś się podpisać ....... "" oddany sługa PiS "" ...... , . Wprawdzie bez honoru i kręgosłupa ale bardzo wierny. 20:39, 27.04.2019


Do Andrzej BystrońDo Andrzej Bystroń

4 28

Panie Andrzeju, wszyscy wiedzą jakie ma pan poglądy , więc niech pan przestanie już się kompromitować . Zazdrości pan ????????? 20:47, 27.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

#Andrzej Bystroń#Andrzej Bystroń

3 11

Trochę się radny od kamienic pogubił ;) 21:29, 27.04.2019


ŻenadaŻenada

21 8

Kim ona jest? Informuje NIKIM!!!
Z drugiej strony może w szkole naucza ja liczyć i w końcu policzy ile tych mieszkań ma! 20:54, 27.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

#Żenada#Żenada

4 6

Ej...tu ziemia! Nie kopiujemy i nie wklejam :) Spróbuj poczytać, to nie takie trudne trollu :) 21:25, 27.04.2019


no  dobrze no dobrze

28 5

Ale doliczyła się mieszkań i kont ? W sumie ze zdjęcia uśmiechnięta,radosna rzekłbym w rozkwicie.Mnie i tak najbardziej podoba się tekst dyrektora " w mojej szkole",nie panie dyrektorze ,ta szkoła z pewnością nie jest pana.Pan tam chwilowo zajmuje stanowisko. 02:29, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ zenada@ zenada

5 24

Kim jest p. Adamowicz można poczytać.
Kim Ty jesteś oprócz miłośnika PiS? Jesteś żenada . 06:26, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytam...czytam...

24 2

...ten artykuł i czytam i emocje przechodzą od złości poprzez niedowierzanie do głębokiego zasmucenia. Cyt. "pani minister, która "rozłożyła" system oświaty, nadal kieruje resortem. " Przypominają mi się słowa mojego ś.p. profesora, który zawsze do nas mówił "Pamiętajcie, dobry nauczyciel uczy JAK myśleć ale nigdy nie mówi CO myśleć". Dlatego ten zawód jest taki trudny, bo każdy ma swoje przekonania i wydaje mu się, że one są jedynie słuszne i to w pewnym sensie jest naturalne. Ale nauczyciel musi w sobie to przełamać bo tylko wtedy jest w stanie w pełni uszanować wolność drugiego człowieka i kształtować jego osobowość, czyli uczyć a nie dawać gotową receptę na to , co ktoś ma myśleć. 06:44, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@czytam@czytam

6 0

podzielam Twoje spostrzeżenia. bardzo trafny komentarz, na bardzo wysokim poziomie intelektualnym. Najpewniej całkowicie niezrozumiały dla ludzi, którzy jedynie mienią się elitą. 11:18, 29.04.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


... ...

8 25

Dla wyborców PiS, internet ewidentnie powinien być na żetony. 09:13, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KOŃstytucyaKOŃstytucya

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Dla ciebie internet Dla ciebie internet

5 5

Jak w Chinach... Czym PiS różni się od po? Niczym - ale lemingowy ortodox o tym nie wie 12:05, 28.04.2019


termterm

6 0

no tym się różni, że PO poparło ACTA, a więc cenzurę w internecie definitywnie, a PiS był przeciwko, to tym się różni, ale PiS za to powiedział pomimo, że był przeciw i chwała mu za to, chcę tą ACTE wprowadzić, jak UE to narzuci wszystkim, reasumując PO to totalne dno bo dąży do cenzury, a PiS to pozorant, mówi, że jest przeciw, ale jak Merkel z Macronem przycisną i Tusk ze zgrają będą donosić na Polskę to podpiszą. 12:24, 28.04.2019


Wybory tuż tuż... Wybory tuż tuż...

27 2

Wysłanniczka gotowa do działania przyjeżdża w teren gdzie baranki na rzeź prowadzone złamią dla niej prawo zabraniające agitacji wyborczej. Nauczyciele, czy Wy nie widzicie że robią Was w trąbę?? PiS jest potrzebny do życia PO jak tlen - osioł, który wypisuje o płatnych pisiorskich trollach sam bierze chyba za to sporą kasę, albo nie wziął tabletek na czas... 10:07, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZytaZyta

0 7

Jakie bierzesz. Podpowiedz 08:00, 29.04.2019


JJagodaJJagoda

3 0

"uderz w stół a nożyce się otworzą" , pozdrawiam, bardzo mądra wypowiedź co widać powyżej :) 08:06, 29.04.2019


miejski kociołmiejski kocioł

11 2

radne przynajmniej jedna z PiS narusza prawo (nie wiadomo) i przyjeżdża z gdańska polityk z PO i bardziej szkoła narusza prawo! (nie wiadomo)
na prawdę świat nie jest czarno-biały, bo wyjdzie, na to, że PiS i PO to jedno zło, nie upolityczniajcie czegoś co polityczne nie powinno być, dajecie się wciągnąć w jakąś walkę politycznych kogutów, z której nic dobrego nie wyniknie, bo zarówno jeden jak i drugi ma was w głębokim poważaniu. 10:37, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Swojak Swojak

33 3

Dla mnie to nie żaden autorytet! Lansuje się, nic więcej! 15:50, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PusiaPusia

26 3

Po trupie, po trupie, na stołek czas wskoczyć! Obrzydliwość, dla mnie to jest obrzydliwość, gdzie jest moralność tej pani? 12:16, 29.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AlfAlf

0 1

W polityce nie ma moralności. 18:51, 30.04.2019


OtakeOtake

13 2

A ormo dalej czuwa. 13:04, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@pusia@pusia

2 12

Czy miesięcznice i koleś na drabince, który dochodził tak, że dojść nie mógł i wciskał ludziom kit tak samo cię oburzały? 10:31, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wuj Nickwuj Nick

9 2

A teraz wszyscy zapinamy kołnierzyki pod szyję i maszerujemy głosować na Narodowe Wdowe Budyniowe ! 19:45, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do WujDo Wuj

0 3

Jesteś chory z nienawiści 08:44, 02.05.2019


MiśMiś

11 0


Kartuskie elyty już takie są,małe zakompleksione ,wystarcz aby ktoś przyjechał z Gdańska z furą słomy w kopytach to i tak będą za nim biegać i nosić cokolwiek nawet beret z antenką. Bo po prostu te elyty są też z antenką 20:47, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gracjanngracjann

11 0

dobrze, że tak dużo osób jest przeciwko i nie daję się nabrać, to dobrze świadczy o Kaszubach 18:58, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do gracjannDo gracjann

2 8

Te obrzydliwe głosy bardzo żle świadczą o Kaszubach. Aż trudno uwierzyć że Kaszubi ta naród tak tępy i zakompleksiony , dla których idolem jest Bpnkowski. Chcę wierzyć , że ten hejt to .tylko.... trole . 08:43, 02.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dodo

1 0

kaszuby to nie naród, co najwyżej lud 09:17, 18.05.2019


Do swojakDo swojak

1 6

Widać , jak jesteś bardzo zakompleksiony , widać że nauka przychodził ci z trudem . Może dlatego nienawidzisz ludzi wykształconych , 08:46, 02.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

naukowynaukowy

3 0

swojak dobrze napisał, na polu naukowym 5, trafna diagnoza, rzetelna analiza, teraz tylko opis zjawiska w naukowym periodyku socjologicznym, a ty powinieneś nie ukazywać swojego analfabetyzmu, bo nie ma nic gorszego jak wykształcony glu piec. znasz powiedzenie wykształciuchy?? 08:15, 03.05.2019


@ do gracjan@ do gracjan

7 1

Z całym szacunkiem, ale wydaje mi się, że przesadzasz z tym hejtem i trollami? No chyba, że masz na myśli własny komentarz, cyt."Aż trudno uwierzyć że Kaszubi ta naród tak tępy i zakompleksiony..." ? To duże uogólnienie , Kaszubi to naród mądry w swej prostocie i w większości odporny na manipulację . Owszem są to komentarze na różnym poziomie, ale póki co wolno wyrażać własną opinię i ona nie musi być zgodna z twoimi oczekiwaniami. Wszak poziom twojego komentarza też , według mnie, pozostawia wiele do życzenia i do najbardziej kulturalnych nie należy? 09:55, 02.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ wuj@ wuj

1 5

Jesteś obrzydliwy, Myślę że jesteś płatnym PiS-owskim trolem 18:50, 04.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przeciw 1..2...3Przeciw 1..2...3

1 0

@ za 1..2...3. Nie ma to jak pierwszy pi?rdnąć! Szczytem prymitywizmu, jest zaś pi?rdnąć, z?sr?ć się i próbować wciskać to g?wno innym! 09:43, 05.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Płatne trollowanie? Płatne trollowanie?

2 1

@Nauczyciel 15:26, 27.04.2019 napisał "Coś wam powiem pisowskie trolle. Umówiliśmy się, że nie będziemy odpowiadać w komentarzach na płatne trollowanie"?
Odpowiadam: PiS nie ma wyborców wśród hodowanej przez Peł0 kasty urzędniczej i żyjącej z podatków społeczeństwa, w której olbrzymią przewagę mają resortowe dzieci i dzieci P0 rodzicach z PZPR! Każdy wasz wpis jest płatny, bo jest nacechowany zachowaniem stołka i etatu przy siódmej kawie. 09:53, 05.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdulaAdula

1 3

A Szydło prowadziła kampanie wyborczą w wojsku podhalańskim, i co pan mądry na to????? 07:40, 18.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaszubaKaszuba

0 1

No i co wy na to pisiory 10:56, 24.05.2019


KaszubaKaszuba

0 1

Jakoś wszyscy trzymają jakiś poziom kultury tylko pisiory pajacują . 10:59, 24.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FDPFDP

1 0

mówisz o sobie hanysie 11:06, 24.05.2019


0%