Zamknij

Pażęce. Myśliwi świętowali zakończenie polowania na lisy

14:46, 15.02.2020 W.D. Aktualizacja: 15:15, 15.02.2020
Skomentuj fot.W.Drewka fot.W.Drewka

175 odstrzelonych lisów oraz 5 jenotów, to bilans dorocznego polowania, które odbyło m.in. na terenie powiatu kartuskiego. W Pażęcach, koło Stężycy zorganizowano pokot, czyli uroczyste zakończenie polowania. Wręczono odznaczenia i wyróżnienia dla myśliwych, którzy odstrzelili największą liczbę zwierzyny. - Wbrew temu co mówią o nas ekolodzy, nasze działa są bardzo potrzebne - mówił Michał Laska, łowczy okręgowy.

Polowanie odbywa się od lat w ramach akcji "Ożywić pola". Jak tłumaczą myśliwi, chodzi o eliminację tzw. szkodników łowieckich czyli głównie lisów, jenotów, norek, by na pola znów wróciły zające, kuropatwy i inne ptaki gniazdujące na ziemi.  

- Człowiek swoją działalnością doprowadził od zmian w środowisku przyrodniczym, które są korzystne dla niektórych gatunków zwierząt takich jak dzik, czy lis. Te gatunki ponad miarę zwiększają swoją liczebność, co wpływa negatywnie na inne gatunki - mówi Michał Laska, przewodniczący Zarządu Okręgowego Polskiego Związku Łowieckiego, w Gdańsku, łowczy okręgowy. - Człowiek w swej działalności powinien być konsekwentny i zająć miejsce regulatora dla tych gatunków, które nadmiernie zwiększają swoją populację. I dlatego dziś mamy podsumowanie polowania na szkodniki łowieckie. Rola myśliwych jest więc taka, by nie dopuszczali do nadmiernego wzrostu populacji na przykład lisów. 

W tym roku upolowane lisy zostaną przebadane pod kątem obecności tasiemca bąblowca, pasożyta roznoszonego przez te zwierzęta, a wywołującego bardzo niebezpieczną chorobę u ludzi. Naukowcy obecni na zakończeniu polowania w Pażęcach apelowali, by szczególną ostrożność i zasady bioasekuracji zachowywali szczególnie myśliwi, mający kontakt z upolowaną zwierzyną, ale i by osoby korzystające z lasu i zbierające na przykład jagody pamiętały o niespożywaniu owoców bezpośrednio z krzaka, a dopiero po ich dokładnym umyciu. 

Podczas dzisiejszego pokotu odznaczono i wyróżniono myśliwych, którzy odstrzelili najwięcej zwierzyny. Zwycięzcą okazał się Rafał Kaszuba z koła Głuszec Kartuzy, który zastrzelił 39 lisów, drugie miejsce zajął Marek Funk z koła Diana Gdynia, który upolował 21 lisów i 4 jenoty, zaś trzecie miejsce zajął Wojciech Kierznikiewicz z koła Diana Gdynia, który odstrzelił 18 lisów. 

(W.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(249)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reo

JdydhJdydh

88 80

Bardzo ładnie 15:02, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

coś dla ekologówcoś dla ekologów

0 0

http://www.gdansk.pzlow.pl/palio/html.run?_Instance=pzl_www&_PageID=131&_RowID=2000&_CAT=GDANSK.AKTUALNOSCI 11:25, 20.02.2020


WiedzmaWiedzma

133 205

Koszmar, rzeź, makabra!! Życzę wszystkim myśliwym aby zwierzęta się na nich zemscily. Jak można się epatować zabijaniem, mordem, okrucieństwem w stosunku do bezbronnych zwierząt.
OBRZYDLISTWO!! 15:32, 15.02.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

pogromcapogromca

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Kramp paramp Kramp paramp

29 25

Babciu twój pseudonim świadczy o twoim stanie psychicznym jak poprzednik napisał, gdy czytam każdy komentarz o nicku Wiedzma to czekam aż znajdzie tu się jakiś Egzorcysta i się zlituję nad tobą i wypędzi ten problem z ciebie i to są dobre życzenia w odróżnieniu od twoich które wypisujesz publicznie o reszcie komentarzy twoich babciu nie wspominając. ps. a tak w ogóle to wiedz że lisy to nie sarny czy zające tylko są mięsożerne i muszą zabijać inne niewinne roślinożerne zwierzęta aby przeżyć będąc owymi mordercami o których wypisujesz 16:54, 15.02.2020


JajajaJajaja

7 13

A Ty czym się żywisz na codzień pewnie opychasz się rybami, świniakiem i cielakiem kurakiem kaczką i gęsią a tu robisz z siebie wielką Terenie 08:00, 16.02.2020


InfooInfoo

20 17

Człowieku! Żyjemy w XXI wieku!!! A wiesz co to oznacza?! Że nie każdy żywi się mięsem i produktami odzwierzęcymi! Wiesz czym jest wegetarianizm albo weganizm?! Polecam spróbować!!! Zwłaszcza że od 2050 nie będzie istniał chów przemysłowy, więc warto się już teraz przestawić!!! 09:47, 16.02.2020


cała prawdacała prawda

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


InfoooInfooo

7 15

Weź jeszcze wyciągnij jakaś definicje ze słownika z XV wieku. Chciałeś zablysnąc, a tylko się osmieszyles, bo bazuje się na najnowszych badaniach i definicjach, czyli z tego wynika, że metodologia jest Ci obca, wiec i wyższego wykształcenia brak? No cóż - przykro! W każdym razie - Twoje dzieci/wnuki/prawnuki będą wege, czy Ci się to podoba czy nie. Sprawdź badania - ok. 2050 roku nie będzie się już hodowac zwierząt!!! :-))))) 11:56, 16.02.2020


Masakra Masakra

119 190

Mordercy! Bestie! Zwyrodnialcy! 15:49, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niknik

0 0

http://www.gdansk.pzlow.pl/palio/html.run?_Instance=pzl_www&_PageID=131&_RowID=2000&_CAT=GDANSK.AKTUALNOSCI 11:28, 20.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mieszkaniec1Mieszkaniec1

152 105

Brawa dla myśliwych , liczba lisów czy dzików musi zostać zmniejszona. Dasz bór 16:38, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MMMM

16 9

Liczba mieszkańców miast i wsi też powinna zostać zmniejszona. Jak wszyscy to wszyscy, dlaczego ograniczać sie do zwierząt ?
18:49, 16.02.2020


@MM@MM

8 4

To weź sznur i zacznij od siebie. 09:57, 17.02.2020


..........

92 84

Darz Bór Panowie !!!!! 16:48, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bleglepleblegleple

92 137

Patologia!!! 16:54, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

akuratakurat

0 0

http://www.gdansk.pzlow.pl/palio/html.run?_Instance=pzl_www&_PageID=131&_RowID=2000&_CAT=GDANSK.AKTUALNOSCI 11:28, 20.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Olek wwOlek ww

80 90

Wspaniała impreza - cieszę się, ze mogłem w niej uczestniczyć 17:17, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IDAIDA

4 1

Sianie śmierci to impreza? 16:28, 17.02.2020


Mieszkaniec wsiMieszkaniec wsi

15 44

TVN żalil by na myśliwych ze taka rzeź uczynili. 17:17, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A czy wiecie ...A czy wiecie ...

14 58

Te lisy nie zostały trafione w ostatnim tygodniu - ba nawet miesiącu. Trzymane są w zamrażalnikach przez długie tygodnie i wyjmowane na to właśnie święto. 17:21, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyz12xyz12

6 5

niektórzy wiedzą a zwłaszcza myśliwi !!! 17:49, 15.02.2020


CórkaCórka

78 102

Nienawidzę mojego ojca za to, że zabija. 17:25, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

????????

10 22

A co starą ci zabił.czy może gwałci Ciebie 08:06, 16.02.2020


FlaviaFlavia

8 4

Współczuję ojca 10:41, 17.02.2020


NickNick

40 43

??? 17:26, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁajzaŁajza

67 49

Zabijamy lisy po to, żeby potem zabijać zające i kuropatwy. 17:27, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BebeBebe

1 1

Tym sobie poprawiasz Humor ze ci nie staje? 12:19, 16.02.2020


KorekKorek

2 0

a ... i jeszcze pały ssać 18:20, 16.02.2020


SnajperSnajper

21 104

Uwielbiam strzelać do zwierzyny, człowiek pokazuje w ten sposób to, że jest panem ziemi, tak jak nakazał Bóg 17:41, 15.02.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

odpodp

29 17

Człowiek w ten sposób pokazuje, że jest psycholem 17:56, 15.02.2020


BebeBebe

14 3

Grzech pychy, jeden z grzechow glownych co na to Twoj Bog? 12:21, 16.02.2020


S3XYS3XY

11 3

De./‚bil 13:20, 16.02.2020


3majMnie3majMnie

4 1

Poprostu jeszcze nie trafiłeś na zwierzę, które pokaże ci kto jest panem tej ziemi. 14:13, 17.02.2020


M2M2

1 0

albo pokazuje krótkiego.... 14:36, 17.02.2020


adradr

1 0

Słaby trolling, ale i tak niektórzy się łapią. Kiedyś ludzie nie byli tak naiwni. 21:39, 17.02.2020


Darz Bór Darz Bór

23 21

Normalnie jestem w szoku widząc naszego burmistrz Kartuz. To nikomu z jego klakierów nie przeszkadza, bo to raczej Oni piszą te krytykujące myśliwych komentarze. 17:50, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sweetsweet

4 8

fox on the run 17:55, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bezsensbezsens

59 50

To pokazuje jaki jest właściwie problem z ludźmi. Zabijają, bo... mogą. Nie ma wyraźnego powodu, potrzeby, ot po prostu - zabijamy bo tak nam się chce. Jeśli ktoś mówi, że to tradycja, to warto zaznaczyć, że tradycje mają to do siebie, że się zmieniają w miarę rozwoju cywilizacji. Przed wiekami ludzi składano w ofierze, sądząc, że to przekona bogów by zesłali deszcz - to też była uświęcona tradycja. Tutaj mamy do czynienia z taką sytuacją - ludzie rozrzucają szczepionki dla lisów, żeby nie chorowały na wściekliznę. To powoduje, że lisów jest więcej, bo nie umierają z powodu choroby, która eliminowała najsłabsze jednostki, więc ludzie do nich strzelają, bo lisów jest za dużo. Potem znów rozrzucają szczepionki i tak w kółko? Jaki jest sens? Pojęcia nie mam. Nikt tych lisów nie zjada, nawet pewnie nie pozyskuje z nich futer. Czyli po co je zabijać? Jedyna sensowna odpowiedź brzmi - bo można. Okrutne, bezsensowne, ale prawdziwe i chyba tyle mam do powiedzenia. 17:56, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

248248

5 10

Udajesz *%#)!& ?! Szczepionki są po to ,żeby lisy nie łaziły i nie zarażały wścieklizna ludzi i zwierząt 11:00, 16.02.2020


dydo dydo

2 2

daj sobie spokój za tępy jesteś 17:42, 17.02.2020


EloElo

48 33

Nie No lepiej oddawajmy im nasze kurki 3 razy w tygodniu. Ach Ci obrońcy 18:01, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OdpOdp

13 13

O czym Ty piszesz? Jakie "nasze kurki"? Nie posiadam żadnej kurki, więc nikomu nic nie oddaje. A Ty, jeżeli bierzesz sobie zwierzę pod opiekę to się o nie zatroszcz, a nie wypuszczaj samopas! Chcesz powiedzieć, że gdy Twoja kura wyjdzie na ulicę i rozjedzie ją samochód to daje Ci prawo, aby regularnie odstrzeliwać okolicznych kierowców jako formę prewencji przed kolejnym przejeżdżaniem przez nich Twoich kur? No przecież na to wychodzi!!! 20:23, 15.02.2020


CzłowiekCzłowiek

4 1

Jakie wasze?? Kurki są niczyje, to nie rzeczy! 22:46, 16.02.2020


Pięęęękny widok ...Pięęęękny widok ...

20 30

Pisia gromada stojąca nad trójpodziałem władzy ... ( to skojarzenie jest nieodparte ). 18:20, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Lis jest mordercą!Lis jest mordercą!

25 28

Zabija niewinne stworzenia nie mogące się obronić ale taki z niego bohater że tylko małe i niemięsożerne bo mięsożernych tak jak on i większych to się już boi! 18:43, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

14 12

Tylko człowiek może być mordercą. 18:58, 15.02.2020


InfooInfoo

14 11

A człowiek nie jest mordercą? Zabija miliony zwierząt rocznie, żeby je zjeść, choć jest to niezdrowe i nieetyczne. I taki z myśliwego bohater, że zabija tylko te małe zwierzęta, bo większych już się boi. Proponuje, aby myśliwy - ten wielki bohater - wyszedł na spotkanie z lwem albo nosorożcem bez broni. No, niech pokazuje swoje bohaterstwo!!!! Czy bez swojej broni oblatuje go tchórz?! 20:28, 15.02.2020


ChoreChore

28 16

Jeszcze igliwia muszą naciąć. Czy każdy tak może sobie niszczyć świerki w lesie? Tak, wiem to też część tej "pięknej" tradycji. 18:47, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BzduryBzdury

26 17

Lis jest wszystkożerny, je też jagody, borówki, maliny, jeżyny, czereśnie, wiśnie, jabłka, śliwki, winogrona, persymona, morwa i żołędzie. Do innych spożywanych roślin należą liczne gatunki traw, turzyc i roślin bulwkowych. 18:57, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzyrodnikPrzyrodnik

23 41

Lis na wolności żyje tylko 1,5 roku, rozmnaża się raz w roku. Przesadzacie z tym, że jest lisa za dużo. 19:03, 15.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ty przurisnikTy przurisnik

9 12

Przyrodniku lisy są już tak zuchwałe ze wchodzą ludziom do domów! 22:11, 15.02.2020


Do wyzejDo wyzej

12 10

Serio - otwierają sobie drzwi za klamkę? Mądre są! W takim razie ogrodzenie domu bądź zamykanie drzwi na klucz (skoro za samą klamkę potrafi pociągnąc i otworzyć) powinno rozwiązać problem! Polecam! 23:11, 15.02.2020


EefeeeeEefeeee

5 5

Raz w roku to ty sie rozmnarzasz i nic dobrego z tego niema pomioty szatana 08:03, 16.02.2020


@Bzdury@Bzdury

36 17

Lis także zjada zające,ptaki,kury,kaczki itd. a nie tylko roślinki także poczytaj w branżowej prasie albo spytaj mądrzejszych od ciebie 19:08, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

InfooInfoo

9 17

I co w związku z tym?! Myślisz, że jak zastrzelisz gromadę lisów to te pozostałe wysuną wniosek i sobie pomyślą "kurczę, tamte lisy zabili dlatego, że jadły zające, ptaki, kury i kaczki, więc od dzisiaj przestajemy je jeść"?! O ile się nie mylę, takie zwierzęta jak kury i kaczki nie żyją na wolności, ale na gospodarstwach. Więc jak gospodarz sobie wymyślił, że ma ochotę hodować takie zwierzęta to niech hoduje, tylko dba o ich komfort i bezpieczeństwo, a nie robi z siebie wieśniaka i wypuszcza takie zwierzęta na otwarty teren, bez ogrodzenia, a potem się dziwi, że lis porwał i zjadł kaczkę. Litości!!! To logika trzylatka! Jak puścisz psa bez smyczy (na wsiach - norma!) i ktoś Ci go przejdzie autem to co zrobisz? Postanowisz prewencyjnie wystrzelić wszystkich okolicznych kierowców?! No przecież tak powinieneś zrobić!!!! 20:32, 15.02.2020


CzytajCzytaj

9 7

Rozumiesz, co to wszystkożerny? Wam się wydaje, że je tylko mięso. Macie klapki na oczach i uszach. 21:32, 15.02.2020


@ Przyrodnik@ Przyrodnik

33 9

Buhahahaha! Lis żyje do kilkunastu lat na wolności a rozmnażanie dopasowuję do strat w populacji im więcej ich np. odstrzelisz albo z innego powodu zmaleję ich pogłowie to mają więcej szczeniąt w miotach i częściej dlatego bardzo trudno byłoby je unicestwić i zagrozić ich gatunkowi. 19:13, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pytaniepytanie

27 21

jak myśliwy postrzeli myśliwego lub innego człowieka to też odprawiają takie modły i wkładają igliwie do ust ? 19:29, 15.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Wtedy zawszeWtedy zawsze

11 7

obwiniają lisa albo sarnę, że była podobna do postrzelonego kumpla i dyszą pragnieniem zemsty .... 19:36, 15.02.2020


#pytanie#pytanie

8 9

Jak myśliwy zastrzeli zielonego albo tęczowego to Prezydent Duda od razu takiego myśliwego ułaskawia hihihi 20:23, 15.02.2020


248248

1 4

Nie,nie ,wtedy składa się w ofierze jednego cymbała twojego myślenia razem z nim ,żeby go zabawiał głupotami w krainie wiecznych łowów 11:08, 16.02.2020


psychiatrykpsychiatryk

11 18

no to je chore, przecież pod tym igliwiem są żywe stworzenia jak robaczki, muszki, mrówki, jak możecie tak dusić te bezbronne zwierzątka 19:43, 15.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

#psychiatryk#psychiatryk

7 7

To prawda co piszesz, ale ile żywych liści mordują depcząc je swoimi ohydnymi buciorami, to jest rzeź liści !!!!!!!! Żądamy interwencji unii brukselskich lewaków !!!! 20:29, 15.02.2020


LekarzLekarz

1 1

A ty co? Uwolniłeś się z kaftanika? 22:40, 16.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


katolikkatolik

27 22

5. Nie zabijaj

Ale kogo dzisiaj obchodzi dekalog. 21:01, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Daniel kDaniel k

28 23

Przeszkadza wam zabijanie zwierząt a zabijanie dzieci już nie koniecznie (myślę o aborcji). 21:22, 15.02.2020

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

10 12

Ty patrz, czy nie zabiją Ci żony, córki lub siostry Twoje poglądy. 21:34, 15.02.2020


InfooooInfoooo

10 11

Czy wiesz o czym Ty piszesz?! Od kiedy ktoś akceptuje zabijanie ludzi?! Przecież nawet w naszym śmiesznym kraju jest na to paragraf. Natomiast jeżeli nieudolnie próbujesz się wypowiadac na temat aborcji to jesteś w błędzie. Kompromisem aborcyjnym jest prawdo do aborcji do 12 tygodnia życia, co oznacza, że dokonuje się jej wtedy, kiedy PŁÓD nie ma wykształconego jeszcze układu nerwowego, a więc NIC nie czuje. Chyba, że sądzisz, że lepszym rozwiązaniem jest zaopatrzenie się w "śliski kocyk" i upuszczenie urodzonego dziecka albo utopienie go w beczce z wodą albo zamrożenie w zamrażalniku. Bo takie przypadki w ostatnich latach odnotowano. Ewentualnie pobicie, jak niedawno w Elblągu. Wyjaśnię Ci, bo może nie wiesz - wtedy dziecko wszystko czuje. Po drugie - obecna sytuacja sprawia, że każdy kogo na to stać, wyjeżdża zagranicę i dokonuje legalnie aborcji, a biedoty nie stać, więc ona na tym cierpi. Po trzecie - nie zaglądaj nikomu w macicę. 21:55, 15.02.2020


#infoo#infoo

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


grekgrek

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do kogoś tamDo kogoś tam

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


#do kogoś tam#do kogoś tam

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LeilaLeila

2 2

Teraz nie zagladaj nikomi w macice. Przeciwko polowaniom.się jest a aborcji nie ! I kogo tu Bóg oceni co? Jesteś wstrętna i obrzydliwa jak rzekomo ludzie na ktorych temat się tak obficie wypowiadasz ! 10:45, 17.02.2020


Do wyzejDo wyzej

2 2

Jak "teraz nie zaglądaj nikomu w macice"?! Nie tylko teraz, ale nigdy nie zaglądaj!!! I Tobie też radzę. Chcesz - ródź, ale żaden Twój komentarz nie zmieni tego, że codziennie dokonuje się setki (jak nie miliony) aborcji.
Skoro wierzysz w Boga to chyba zakładasz, że Bóg oceni wszystkich, a nie tylko tych popierających aborcję, prawda? Poza tym, skąd bierzesz to bzdurne wyobrażenie, że Bóg popiera to, że w XXI wieku popierasz polowania? No skąd - powiedz mi, skoro nawet tych lisów się nie zjada, a jedynie bestialsko morduje? Myślisz, że Bogu imponuje takie zachowanie - mordowanie bezbronnych zwierząt, które tworzą ekosystem? To jest ok, że myśliwi nie zachowują bioasekuracji, że przyczyniają się do klęski naszej planety? Przypominam, że papież Franciszek rozważa wprowadzenie grzechu ekologicznego, który uznawałby każde takie działanie jako wykroczenie przeciwko naturze. 12:01, 17.02.2020


Bono Bono

20 7

Pan Burmistrz jest wszędzie jako strażak , jako myśliwy, jako wyśmienity samorządowiec! Boję się otworzyć szafę ,może się okazać że będzie przykręcał plecy !!!? 21:27, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaniePytanie

24 15

Ile razy spudłowano i zwierzę uciekło ranne? Przecież nikt nie będzie gonił i dobijał? 21:40, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BebeBebe

3 2

Jedynymi szkodnikami jestescie wy 12:16, 16.02.2020


ExtraExtra

14 26

Ekstra impreza już zawsze będę uczestniczył w takiej zabawie było fajnie my grali i śpiewali 08:08, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

I love pis I love pis

7 22

I love pis szanujcie PIS bo innej władzy w tym kraju już nigdy nie będzie więc skladajcie pokłony nedzni aktywni i tym podobne plemiona ihaha niech żyje władza prawa i sprawiedliwa!!!! 08:12, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do wyżejDo wyżej

2 2

Cofnij się do roku 1905, ciekawe kim będziesz malutki człowieczku? 11:47, 16.02.2020


Gość Gość

26 13

Koszamar, z czego się cieszyć? I to promują turystyczne gminy. Wstyd i hańba. 11:09, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Darek W. Darek W.

30 12

Czym się tu chwalić. Mordami i zaburzeniem gospodarki? Jak widać po komentarzu poniżej nienawiść do lisów i dzików przybiera właśnie takie liczby na pokocie. Mistrzostwa w zabijaniu pod przykrywką "ożywić pola",żeby potem znowu zabijać zające i inne. Hańba dla gmin , które to wspierają! 11:16, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz wTomasz w

27 7

To wy myśliwi od wielu lat doprowadzacie do zmian w tym środowisku. Gminy , które to wspierają będą omijanie szerokim łukiem, przez nas turystów a Pażęce od teraz będzie kojarzyło się tylko z miejscem mordu i pokotu.
- Człowiek swoją działalnością doprowadził od zmian w środowisku przyrodniczym, które są korzystne dla niektórych gatunków zwierząt takich jak dzik, czy lis. Te gatunki ponad miarę zwiększają swoją liczebność, co wpływa negatywnie na inne gatunki - mówi Michał Laska, przewodniczący Zarządu Okręgowego Polskiego Związku Łowieckiego, w Gdańsku, łowczy okręgowy. - Człowiek w swej działalności powinien być konsekwentny i zająć miejsce regulatora dla tych gatunków, które nadmiernie zwiększają swoją populację. I dlatego dziś mamy podsumowanie polowania na szkodniki łowieckie. Rola myśliwych jest więc taka, by nie dopuszczali do nadmiernego wzrostu populacji na przykład lisów. 11:31, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do wetówDo wetów

17 3

Mam nadzieję, że lekarze weterynarii przedstawią opinii publicznej solidne wyniki swoich badań po tej rzezi. 11:56, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BebeBebe

1 2

Nie ma zadnej,macie krew na rekach,jestescie zalosni! 12:13, 16.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BebeBebe

3 3

Nie zadnej roznicy! Macie krew na rekach! 12:14, 16.02.2020


lekarzlekarz

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BebeBebe

24 9

Brzydze sie Wami! 12:10, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


#ja #ja

3 1

synem zwyrodnialca myśliwego i jakiejś szmaty jak każdy z nas myśliwych ,my nie mamy matek i ojców my myśliwi z pokolenia na pokolenie jesteśmy Zwyrodnialcami , swoje bękarty też wychowamy na zwyrodnialców! 12:25, 16.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LoiuseLoiuse

1 1

Zgadzam się 100% 10:29, 17.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


S3XYS3XY

21 7

Nie jest dla mnie do pojęcia jakim trzeba być troglodytą by mordować i się z tego cieszyć. 13:01, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawda sprawda s

15 9

ISTOTY LUDZKIE apeluje do waszych serc o obronę zwierząt, może czas pokazać mordercą zwierząt istot Bożych myśliwym zakłamanym ,wrednym małym ludziom kto jest SUWERENEM tego państwa i gdzie jest ich miejsce i na początek pokazać ich twarz,gdzie mieszkają z rodziną ,pracują,ich dane,adres gdzie można ich znależć może przyjechać i wprosić się na kawę-tylko nie mówcie o RODO bo tych złych ludzi ono nie broni i im nie przysługuje nie jest dla nich bo to trochę dziwne żeby banda pajaców w kapelusikach- morderców rządziła nie swoimi zwierzętami ,lasem ,przyroda i może czas ich rozbroić jak uważacie bo staną się jeszcze bardziej wredni i morderczy dla zwierząt. Proszę o normalna wypowiedz nie hejt i krzyki morderców myśliwych i innych krzykaczy bo pamiętaj człowieku nigdy nie wiesz kto jest po drugiej stronie i do czego jest zdolny w obronie Bożych istot zwierząt

POZA TYM
POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI jest prywatną firmą zarejestrowaną poza granicami POLSKI mają nadany numer i są na to dokumenty i nie mają prawa polować ,mordować i zawłaszczać żadnych lasów ani domu w, którym żyją zwierzęta nie otrzymali takich praw od Boga ani SUWERENA tego państwa czyli narodu, prawda panowie mordercy myśliwi co wy na to którzy się tu i wszędzie spinacie.Suweren też ma prawo do noszenia broni prawda o czym dobrze wiecie bez jakiejkolwiek zgody waszej czy także prywatnej firmy zwanej POLICJA i na to są dokumenty .Słucham PANOWIE MYŚLIWI co powiecie.

13:01, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MyśliwyMyśliwy

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ArnoldArnold

19 6

Najpierw szczepili i leczyli lisy - teraz nagle szkodnik.... poza tym właśnie skończyła się ruja u lisów więc zabijane są samice w ciąży. brawo panowie z pod znaku św. Huberta!. I co wy chcecie tym osiągnąć ? pewnie pomysł jest taki żeby wreszcie można było naparzać do sztucznie wpuszczanych bażantów i innego ptactwa tyle że problem nie leży w lisach tylko w chemii na polach, wielkich monokulturach uprawnych, użyciu maszyn i ekstensywnej uprawie a także presji zabudowy i zwierząt domowych. Ale kto tam się będzie nad tym zastanawiał hehe... 13:11, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Biolog28Biolog28

1 4

Szczepienia lisów wprowadzono bo uzyskanie statusu kraju wolnego od wścieklizny było warunkiem przyjęcia do UE. Lisów obecnie jest 3-5 razy więcej Niż przed wprowadzeniem tego programu
20:08, 16.02.2020


Daleko od domuDaleko od domu

13 14

Bardzo piękna i pożyteczna tradycja aż tęsknię za czasami kiedy jeździłem na polowania jako nagonka. 13:24, 16.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

8 4

Tak zarabiałeś jako chłop pańszczyźniany? Zarobiłeś chociaż na buty? 13:30, 16.02.2020


Daleko od domuDaleko od domu

4 6

Do wyżej jako nastolatek, którym z powodu biedy pogardzano, tak jak ty(celowo z małej, gardze idiotami ) to robisz. 14:19, 16.02.2020


Do wyżejDo wyżej

6 3

A myśliwi Ci pomagali i nie gardzili Tobą. Nie wierzę. 14:57, 16.02.2020


Do RedakcjiDo Redakcji

10 8

Proszę, żeby dokonali Państwo zgłoszenia na policję postów nawołujących do nienawiści, a zwłaszcza do zabijania drugiego człowieka, o odmiennych poglądach. 13:37, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KwsKws

3 0

Najpierw podżegacie pisząc jak to uwielbiacie krew i zabijanie prowokując tym ludzi a potem biedaczyska myśliwi policjo pomóż.. 08:43, 17.02.2020


PowiadomieniePowiadomienie

8 11

Wysłano już powiadomienie do policji o mowie nienawiści i groźbach morderstwa. 13:46, 16.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BonoBono

6 2

Polowanie polowaniem ale miejsca i pewnie nagrody za najwięcej strzelonych lisów to przesada i sprawia, że ci wielcy myśliwi to zwykli strzelcy co stukną do wszystkiego co się rusza.... miejsca, za ilość strzelonych lisów to kretynizm Mandrale myśliwi 21:51, 16.02.2020


KwsKws

4 0

Najpierw podżegacie pisząc jak to uwielbiacie krew i zabijac tylko by zabić prowokując tym ludzi a potem policjo ratuj.... biedaczyska ci mysliwi 09:01, 17.02.2020


znalazłemznalazłem

3 6

https://www.newsweek.pl/polska/politycy-na-lowach-czyli-polska-partia-mysliwych/4lfll31 14:08, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

4 1

I ciemny lud, to niestety kupuje. Nawet nie wiedzą ludzie ma kogo głosują, komu dają władzę i pieniądze. 16:07, 16.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


andrzejgasandrzejgas

17 8

Obrzydliwe *%#)!& brak słów na tą bandę morderców zwierząt pozbawioną empatii 14:20, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


EhhEhh

1 3

Nie ma nic gorszego od myśliwego! Myśliwego=Mordercy!
Kiedyś SS mordowało ludzi, dziś wy mordujecie bezbronne zwierzęta, Wy bydlaki
Hatfu na was! 14:56, 16.02.2020


Aniolek1234Aniolek1234

22 6

Najpierw sami wymordowali zające i bażanty a teraz wciskają kit dla idiotow, żeby jeszcze lisy wyrżnąć. Banda patologicznych hipokrytów... 14:35, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gestapo! Gestapo!

20 9

Wy mordercy! Przyjemność sprawia wam zabijanie bezbronnych zwierząt!
Brzydzę się wami! Wstyd mi że takie coś jak wy też nazywane jest człowiekiem! Wy bydlaki! Jak ja was nienawidzę!!! 14:53, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TwardyTwardy

17 6

Mordercy i psychopaci !!! 15:57, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TrzezwomyslacyTrzezwomyslacy

0 0

Jeśli chciał Pan 7dać myśliwego to się nie udało... 20:09, 16.02.2020


KociewiakKociewiak

21 5

Lisy stanowią obecnie szczyt drabiny troficznej - są głównym regulatorem populacji gryzoni. Badania DNA znajdującego się w kale lisów wskazują, że gryzonie i owady to główny składnik ich pożywienia. Zające, ptaki to raptem 3-10% w zależności od regionu. Masowy, nie objęty żadnym limitem ilościowym odstrzał lisów nie spowoduje wzrostu populacji ptaków czy zajęcy. Spowoduje natomiast wystąpienie plag gryzoni a co za tym idzie, nie tylko problemy dla rolnictwa ale także zwiększenie dystrybucji wirusa wścieklizny (wbrew potocznym opiniom, to gryzonie są biologicznym rezerwuarem wirusa i dlatego lisy najczęściej się zarażają). Ale co przeciętny, ciemny myśliwy może wiedzieć na ten temat skoro swoją wiedzę czerpie z tradycji, legend i bajeczek opowiadanych przy ognisku? :-( 19:49, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Majka 1Majka 1

6 0

Masz rację ale skąd strzelacze maja to wiedzieć jak u nich nieistnieje żadne prawo tylko strzelają co tylko się ruszy a teraz i człowieka ustrzela bo można z tłumikami strzelać i nawet nie wiesz ze polowanie bo nieslychac strzału to już zupełny Bandytyzm i krew na rękach tych co przeglosowali polowanie z tłumikiem 21:43, 16.02.2020


LowczyLowczy

3 18

Bylo cudownie, uwielbiam strzelac do tych szkodnikow i patrzec jak wija sie z bulu broczac krwia.

Tak samo jak psy i koty, kiedy nie widze wlasciciela strzelam bez chwili wahania, robia jeszcze wiecej szkody niz lisy czy jenoty.

Dzieki chlopaki za swietna impreze, darz bor!

Juz zbieram w zamrazarce odstrzelone scierwa na kolejny pokot. 20:54, 16.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Szymon MSzymon M

11 0

Lecz się zwyrodnialcu 21:50, 16.02.2020


KwsKws

5 0

I co ładnie pisze ten psychol... Podoba się widać autorowi tekstu jak pozostawił te wulgaryzmy.... chyba że tak wygląda prawda o myśliwych..? 08:54, 17.02.2020


KasiaaaKasiaaa

0 0

A Pan co? Komorowski? Ciekawe jak się pisze wyraz ,,ból" hahaha ale wstyd Polaczki 10:34, 17.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GKGK

15 8

Mysliwi to ogromna patologia - brak słów ... 21:23, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasiaaKasiaa

7 16

Polowanie na zwierzynę normalna rzecz. Od zarania dziejów ludzie polują. Ekologom radzę przestudiować teorię Darwina i zajrzeć do działu jakim jest antropogeneza. Gdyby nie to, że człowiek by przetrwać polował ewolucji człowieczeństwa by nie było: w tym także i ekologów :) polecam zatem ekologom zająć się ,,smogiem" i zanieczyszczeniem środowiska przez współczesną cywilizację. Także przestudiowania antropologii. 21:37, 16.02.2020

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

NaturalnyNaturalny

9 3

A ja takim jak ty radzę spojrzeć sobie w głębię serca i na cały świat trzeźwym umysłem. Człowiek nie ma żadnego prawa do mordowania zwierząt. One mają takie same prawa jak ludzie, także do życia. Człowiek nie jest Bogiem, więc trochę pokory, a nie popadać w samozachwyt. I co tu ma teoria Darwina do rzeczy? Co on Bóg? A co do antropogenezy, to gdyby nie powstał człowiek, to przyroda byłaby niezachwiana i funkcjonowałaby normalnie. 22:09, 16.02.2020


Tak KasiuuTak Kasiuu

6 3

Pochodzisz od małpy, a one nie polują. Dziwne co? 22:24, 16.02.2020


KasiaaaKasiaaa

3 4

A krówki i świnki jemy prawda? Czemu ich nie brzydula bronimy? Kaczusia na stole też ładnie wygląda czy kurka? :) Zanim Pan napisze o pochodzeniu czlowieka od malpy prosze dokladnie poczytac o ewolucji a nie wypowiadac się bez informacji na jakikolwiek temat. Ludzie zanim stali się homo-sapiens polowali na zwierzyne i ubierali sie w skory ktore ich ogrzewaly. Malpki troszkę wcześniej byly prawda? :) od razu z malpki nie weszlismy wsię cywilizacje wystarczy poczytać :) tak.Właśnie jest jak wypowiadaja się ludzie niedoświadczeni i nierozumni to chyba ten gatunek pochodzi od malpki bez dalszej ewolucji. A teraz idę robić szynkę ,,ze świnki" kto mnie pogoni lub poda na policję? Ekosystem musi być zachowany. To normalne i ludzkire. Czemu nie sterczeliscie z transparentami jak wystrzeliwano lisy bo niosly wścieklizne? Bo wasze dzieci byly zagrozone!!! A teraz polowanie jest bee? Matko co za kraj ! Stwncie sztumem przed chlewami w obronie trzody ktora spożywacie ! 10:00, 17.02.2020


KasiuuuKasiuuu

4 2

KAsiu, a skąd ten bzdurny wniosek? Żyjemy w XXI wieku, więc mamy świadomość, że hodowla przemysłowa zwierząt na mięso to zagrożenie ekologiczne. Poza tym jedzenie mięsa jest niezdrowe i nieetyczne, więc wyjaśnię - nie, nie jemy ani krówki, ani świnki, ani kurczaka czy innych zwierząt. Takie poglądy ma coraz więcej Polek i Polaków, jak i ludzi na całym świecie. Warszawa jest jedną ze stolic, która ma najwięcej knajpek wege. Nie zmienisz tego, choćbyś się bardzo starała :)))))))). Poza tym, chciałabym Cię uświadomić, że upolowane tutaj lisy nie będą przez nikogo zjadane, więc szukanie analogii z mięsnym obiadkiem Ci nie wyszło. A Ty jedz szynkę do woli - trudno powiedzieć "na zdrowie", bo jedzenie mięsa Ci zdrowia nie przyniesie. Najedz sie na zapas, bo jak dożyjesz do 2050 roku (może chociaż Twoje dzieci albo wnuki) to nie będzie już istniała hodowla przemysłowa zwierząt!!! Fajnie, co? Też się cieszę!!!! :) 12:23, 17.02.2020


KasiaaaKasiaaa

3 4

Szkoda, że są tu sami wege i ci właśnie ludzie się tu wypowiadają :) ekolodzy i wege. A co sądzisz o eskimosach? Wybijesz tę nację? Bo noszą skóry i jedzą foczki by przetrwać? Fantastycznie ! Dalej róbmy wodę z mózgu naszym dzieciom dzięki ekologom, obrońcom zwierząt itp chowmy na bezmózgich, komputerowych palantów zamiast zająć się realnymi problemami środowiskowymi, dzięki którym się trujemy 15:19, 17.02.2020


Do KasiDo Kasi

3 2

Kasiu, chętnie bym z Tobą porozmawiała, tylko niestety bez przerwy gubisz wątek. Dlaczego "szkoda, że są tu sami wege"? Osoby wege nie mają prawo się wypowiadać? Od kiedy? Jakoś Albert Einstein, Leonardo da Vinci i inni mieli prawo głosu, mimo że byli wegetarianami.
Co sądzę o Eskimosach? A jakie to ma znaczenie? Po pierwsze - jestem wykształcona, więc wiem, że tej nacji, którą Ty nazywasz Eskimosami, nie nazywa się w ten sposób, bo to tych ludzi obraża. Po drugie - czy potrafisz dostrzec warunki, w których żyją Ci ludzie? czy te warunki są podobne do tych, w jakich przyszło nam mieszkać w klimacie umiarkowanym? Zastanów się, a nie wyskakuj z pseudoargumentami jak Filip z konopi, bo zamiast merytorycznej dyskusji, zmierzasz do kompromitacji, a tego pewnie nie chcesz... Po trzecie - nie mam ekstermistycznych poglądów, w przeciwieństwie do Ciebie. Realnym problemem jest właśnie zagrożenie naszej planety. Zapasowej nie mamy, a jednym z głównych zagrożeń jest hodowla przemysłowa zwierząt. Jeżeli nie rozumiesz - bardzo chętnie Ci wyjaśnię, tylko daj znać! :) Na szczęście pozostali, decyzyjni ludzie już to zrozumiemy i zmierzamy do świata wege i już za 30 lat nie będzie ani rzeźni ani farm! 18:04, 17.02.2020


KasiaaKasiaa

2 3

Dokadnie po co dyskusja i obraza tu ludzi. Inuici jak już chcemy uściślić by nie obrażać tej nacji mimo, że nie żyją w klimacie umiarkowanym są również częścią planety i ekosystemu, który dąży do samounicestwienia, dzięki rozwojowi cywilizacji. Ale czy aby polowanie najbardziej szkodzi planecie? Uważam, że polowania od stuleci to normalna tradycjonalna rzecz. Niestety ale ubojni nie zlikwidujemy a ludzie nadal będą jeść mięso, polować aby skóry były wierzchnimi okryciami i tego nie zmienimy. Należy tylko zachować umiar w swoim postępowaniu nie ganiąc przy tym myśliwych i obrażając ich brutalnymi wyzwiskami, aby tylko móc się wykazać. Po św pamięci babci noszę czapkę z lisa w mrozy. Zdażylo mi się, iż zaczepily mnie 2 natretne ,,ekolożki": uprzedziłam, że każdy ma swoje poglądy i nie należy ich narzucać innym, a przy okazji nie obrażać ich bezpośrednio czy internetowym hejtem. Już miałam ochotę podać natretne Panie na policję. To ma być ochrona przyrody? Internetowy hejt czt napadanie i obrażanie ludzi!? Brawo Wy ! I to są te etyczne wg was sposoby postępowania. A w tzw. ,,gębie" rynsztok. Dalej mieszajmy młodym w głowach. Lepiej proszę popatrzeć na przepełnione miejsca składowania odpadów, niesortowanie ich przez ludzi i to jak przez smog co 2 osoba się dusi! Nie polowania wykończa człowieczeństwo lecz my sami się wykończymy ! Człowiek od wieków posiadał instynkt drapieżcy a bądź co bądź zwierzęta też nie są roślinożerne. Na rysia, który zabił zajączka też pani napadnie?? Dajcie spokoj tym biednym myśliwym bo to śmieszne 19:47, 17.02.2020


Do KasiDo Kasi

1 0

Po pierwsze - kto w założonym przez Ciebie wątku obraża inne osoby? Jedynie Ty! Bo napisałaś: "Szkoda, że są tu sami wege i ci właśnie ludzie się tu wypowiadają :)" – a z tego wynika, że chciałabyś odebrania wegetarianom i weganom prawa do wypowiedzi. Nieładnie!
Po drugie - słowo Inuici to nie jest uściślenie, ale jedyna dozwolona nazwa dla tej nacji. Ty w pierwszym komentarzu polecasz komuś edukację, podczas gdy sama stosujesz słownictwo (Eskimosi), które świadczy o tym, że Ty również niedokładnie odrobiłaś wszystkie lekcje. Dopiero po zwróceniu przeze mnie uwagi zaczęłaś stosować poprawną nazwę.
Po trzecie - tak, polowania szkodzą planecie, ponieważ zakłócają ekosystem lasu, a myśliwi nie dbają o bioasekruację (dowodów masz mnóstwo - wystarczy poczytać!).
Po czwarte - tak, ubojnie zlikwidujemy i to w dość bliskiej przyszłości, za około trzydzieści lat. Serio, polecam zapoznać się z badaniami naukowców prognozujących przyszłość, choćby Bruce’a Friedricha z Good Food Institute. Tak, ludzie będą jeść mięso, ale to będzie mięso in vitro, czyli stworzone w laboratoriach, bez udziału zwierząt i bez ich cierpienia!!! Nauka to potęga!!! Już nawet w niektórych trójmiejskich sklepach (albo w internecie) możesz kupić mięso wegańskie. Super opcja!
Po piąte - tak, ludzie w niektórych miejscach na ziemi będą jeszcze przez jakiś czas polować, lecz nawet do nich docierają nowoczesne wynalazki. Oni także dostrzegą, że nawet na wielki mróz lepiej sprawdzają się inne materiały, niż ciężka, krępująca ruchy skóra zwierząt. Wspinacze wysokogórscy nie korzystają z futer - są ciężkie, niewygodne itd. Do innych, bardziej prowincjonalnych grup mieszkających w mroźnym klimacie, również dotrze ten trend. Oni nie są oderwani od rzeczywistości :-)
Po szóste - wydaje mi się, że nikt nie "obraża brutalnymi wyzwiskami myśliwych, tylko po to, aby móc się wykazać". Skąd taki wniosek?
Po siódme - i co? Czapka po św. babci nadal Ci się przydaje? Przez postępujące ocieplenie klimatu raczej niekoniecznie. W tegoroczną "zimę" mogłabyś się w niej spocić! Właśnie to jest dowód na to, że to ostatni moment na zaprzestanie wszelkich praktyk dewastujących planetę, skoro w naszym klimacie już zniknął wyraźny podział na pory roku. A co do ekolożek, które Cię zaczepiły - może po prostu chciały Cię uświadomić, że zwierzę, które na sobie nosisz, musiało cierpieć zanim stało się Twoją czapką. Wiele osób nie ma świadomości w jaki sposób są mordowane lisy czy inne zwierzęta, z których pozyskuje się surowce do powstania odzieży. Prześledź to, co dzieje aktualnie się pod sklepami sieci Reserved, która korzysta z kóz kaszmirskich. Właśnie dzięki takim działaniom sklepy z czasem przestaną korzystać ze zwierząt. Już światowi projektanci nie produkują futer ani innych ubrań wykorzystujących zwierzęta. Idziemy w dobrym kierunku - już powstają ubrania np. z ananasa!
Po ósme - młodym nie trzeba mieszać w głowach. Oni wiedzą, co robią. Od nich właśnie zaczyna się ta rewolucja. To właśnie wśród młodego pokolenia przeważają osoby o otwartych horyzontach, którzy zwracają uwagę na to, co jedzą (wegetarianie, weganie) i co kupują. To jest super!
Po dziewiąte - od tego roku rozpoczęła się śmieciowa rewolucja i chyba do końca tego roku każdy już będzie musiał sortować śmieci, wiec jest coraz lepiej! Podobnie ze smogiem - w Krakowie, w którym był ten problem w największej skali, już jest lepiej. Na mapie śledzącej smog Kraków zaczyna świecić na zielono - wymieniono piece na nowoczesne. Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej!
Po dziesiąte - chyba sama nie wierzysz, w to co piszesz na temat instynktu drapieżcy i tego, że "zwierzęta nie są roślinożerne". Są różne zwierzęta - wszystkożerne, mięsożerne albo roślinożerne. Skoro jesteś drapieżcą to, czy jak widzisz swojego domowego pupila (kota, psa czy świnkę) albo zwierzątko sąsiadów to masz ochotę się na niego rzucić i go zjeść? I dasz sobie radę, aby przy pomocy zębów i rąk go zabić, a potem zjeść tak, jak robią to zwierzęta drapieżne? Chyba nie, więc słaby z Ciebie drapieżnik! Kilka informacji: "Odcinki przewodu pokarmowego człowieka i ich funkcje podobne są do budowy i funkcji zwierząt owocożernych. Porównanie ilości i rodzaju zębów również predysponuje człowieka do roślinożerstwa. Zęby człowieka mają płaskie powierzchnie przystosowane do rozgniatania i rozcierania pokarmów roślinnych. Żeby poradzić sobie z dokładnym żuciem mięsa potrzebne są ostre kły i zęby trzonowe długie, szpiczaste i ostre, a takie właśnie mają drapieżniki, mogą bez trudu przebić skórę, odgryźć kawał mięsa i przebić tętnice. Ponadto drapieżniki mogą poruszać szczęką tylko w jednej płaszczyźnie podczas gdy roślinożercy, tak jak i człowiek mogą poruszać szczęką w górę i dół i na boki, co umożliwia żucie i rozcieranie zębami pokarmu. Język człowieka i owocożernych zwierząt jest gładki, podczas, gdy zwierzęta mięsożerne w większości mają szorstki język. Wszystkie te cechy pokazują większe naturalne przystosowanie człowieka do jedzenia owoców, warzyw i innych roślin. Ale różnorakie czynniki historyczne, klimatyczne i cywilizacyjne sprawiły, że człowiek je mięso i obecnie uważany jest za istotę wszystkożerną. Człowiek zatracił swój instynkt potrafiący dopasować pożywienie do potrzeb jego organizmu zarówno w ilości jak i jakości pokarmów. Stąd choroby cywilizacyjne i otyłość". Argumenty można mnożyć...
Pozdrawiam! 12:26, 19.02.2020


KwsKws

14 5

Rozumiem że czasem strzeli się Lisa ale jak ktoś strzela i robi się z tego jakieś miejsca pod względem liczby oddtrzelonych zwierząt to mam go za skunksa, którego powinno się pozbyć z koła bo to żaden myśliwy tylko lajdak który strzela do wszystkiego co się rusza.... Trzeba, zapamiętać te nazwiska strzelców i mieć na oku... 21:38, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MyśliwyMyśliwy

6 17

Piękny widok, uwielbiam pokoty ! 21:38, 16.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jarosław Jarosław

6 2

Tak oprychy tak mają 21:44, 16.02.2020


PrawdaPrawda

4 2

Dla mnie pięknym widokiem byłoby, gdybyś to ty tak leżał zamiast tych Zwierząt. 22:35, 16.02.2020


MyśliwyMyśliwy

6 14

Ciekawe dlaczego świry od jachiry nie blokują kutrów które mordują tysiące biednych rybek ? 21:48, 16.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EkoEko

6 3

A nie pomyślałeś że sam jesteś świrem. Myśl trochę bo sumienia to od dawna nie masz 21:53, 16.02.2020


Lukas2Lukas2

6 5

Kiedyś było coś takiego jak etyka myśliwska ale tacy osobnicy jak Ty to nawet nie znają takiego słowa i widać to po wpisach. Dziś strzelają tylko by zabić bez względu na to jaki jest stan zwierząt i okres. 21:56, 16.02.2020


??????

15 5

Piękny widok? To ty jesteś psychopatą 21:48, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToruniakToruniak

5 17

Darz Bór Koledzy. Pozdrawiam z Torunia. Alleluja i do przodu. 21:49, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MakMak

0 0

Jakoś najwięcej kasy zabierają pisowcy +15 procent... To złodzieje dopiero i nie kłam ochydnie 08:50, 17.02.2020


MyśliwyMyśliwy

3 15

Pięknie jest ustrzelić na polowaniu pięknego jelenia czy innego szkodnika, aż serce rośnie gdy polowanie jest udane ! To tak samo jak w ubojni właściciel widzi jak tysiące nerwowych kurczaczków idą po piłę i wychodzą bez główek, to jest piękne ! 22:05, 16.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MujkMujk

6 0

I takim opisem prowokujesz a potem wolacie policjo... Tobą jako pierwszym powinna się zająć policja bo coś nie tak z Tobą i możesz być niebezpieczny dla otoczenia 08:47, 17.02.2020


Lola6Lola6

0 0

Dokladnie, kwintesencja myślenia tych psycholi! 10:35, 17.02.2020


@Toruniak@Toruniak

5 11

Pozdrawiam i ciebie bracie w myślistwie ,!!! 22:06, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZakonnikkZakonnikk

3 1

I ja Wasz ojciec też Was pozdrawiam. 22:27, 16.02.2020


HeheHehe

12 7

Panie Laska,co za bzdury pan wygaduje. Człowiek swoją działalnością żadnym zwierzętom nie ułatwił egzystencji. Niby jak???? Konkrety. Mało zajęcy czy ptactwa?? Tzn. że lisy nie będą miały kogo jeść i same wymrą, więc nie trzeba ich mordować. Próbujesz pan siebie i innych morderców usprawiedliwić jakimiś wydumanymi teoriami. Taka prawda o myśliwych. 22:19, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrawdaPrawda

1 0

Logiki w tym wszystkim nie ma. 22:29, 16.02.2020


ZwierzakZwierzak

13 9

Darz bór? Tradycja? Co za hipokryci i psychopaci! 22:30, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Louise Louise

1 1

Szukają pretekstu i usprawiedliwienia dla żądzy mordowania... Ohydni ludzie 10:33, 17.02.2020


Rafał Rafał

5 4

Przeca dawno temu gdy żyły dinozaury ? ludziska rzucały w nich kamieniami by je ubić... Biedne dino... 22:39, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

większość większość

5 3

to zebrane z szos odkupione od kierowców tirów.. przez takie pokazy roznosi się asf kit dla publiczności lisy zebrane z całej polski.. gdzie weterynaria co to za rozum żeby zbierać to w jedno miejsce gdzie bioasekuracja 08:01, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarzenaJMarzenaJ

11 4

Jak można mieć radość z odbierania życia???? Naprawdę nie macie wyobraźni? Nie dociera do was, że zwierzęta, które zabijacie tak samo jak my odczuwają strach, ból, cierpienie, troskę o najbliższych ? Że mają swoje rodziny, że cieszą się każdym dniem? Jedno sprawiedliwe, że wróci do was to, co robicie prędzej niż się tego spodziewacie. 08:56, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

#marzenaj#marzenaj

7 11

Tu martwisz się o zwierzątka a za chwilę pójdziesz zadać aborcji czyli mordowania dzieci na życzenie ???? Masakra !!! 09:43, 17.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

InfooooooInfoooooo

4 7

Najpierw się wyedukuj, a potem pisz. Zwierzę ma w pełni wykształcony układ nerwowy, a więc jeżeli je zabijesz to ono najpierw będzie cierpieć, a potem skona. Natomiast dozwolona aborcja na całym świecie (oprócz takich peryferiów jak Polska) polega na tym, że wykonuje się ją do 12 tygodnia ciązy, czyli do momentu, kiedy płód (a nie dziecko!) nie ma wykształconego układu nerwowego, a więc nic nie czuje. Wróć do szkoły na lekcję biologii, a nie kompromituj się w internecie. 09:47, 17.02.2020


do infooooodo infooooo

4 4

Po twoich wpisach widać jasno, ze do dzisiaj nie masz ukształtowanego nawet mózgu , dlatego jestem za eutanazją dla takich jak ty, i tak nie masz mózgu ;) 10:34, 17.02.2020


kwak kwak

3 0

ty naprawdę masz coś nie tak??? co ma jedno z drugim i gdzie tu widzisz podobiznę a po zatym nie sądż by i ciebie nie osądzili ....po prostu łacząc dwie zupełne inne sprawy jesteś po prostu.....DOKOŃCZ ... 14:09, 17.02.2020


zabieg kosmetycznyzabieg kosmetyczny

4 6

Szkoda że ciebie nie usunęli w 10 tygodniu. 09:56, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KowuKowu

6 9

Proponuję wspomniany szturm przed chlewami w obronie trzody która wszyscy tu spożywacie hahaha 10:08, 17.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LouiseLouise

4 3

Nie wszyscy, nie wrzucaj do jednego worka:/
Poza tym zgadzam się, wszystkich zwierząt szkoda, nie tylko lisów 10:31, 17.02.2020


Do KowuDo Kowu

3 1

Masz nieaktualne dane. Poczytaj się i dowiedz, że coraz więcej ludzi przechodzi na wegetarianizm bądź weganizm. Jedzenie mięsa jest niezdrowe, niemoralne i nieetyczne. W 2050 roku nie będzie się już hodować zwierząt na mięso, więc czas najwyższy przyzwyczajać siebie i swoich bliskich. 12:04, 17.02.2020


LouiseLouise

8 4

Psychole, że też w lustro mogą patrzeć... Karma was dopadnie 10:28, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RakówRaków

13 5

WSTYD ! Jest XXI wiek, a Panowie próbują wmówić wszystkim, że żyjemy w średniowieczu. Skoro musicie i prawo Wam na to jeszcze pozwala, to się tym chociaż nie chwalicie. Dobrze wiecie, że żadnego szacunku wśród ludzi nie macie. I nigdy nie będziecie mieli. 10:32, 17.02.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

LeilaLeila

4 5

Mów za siebie nie wszyscy wariują jak ty. Polowanie rzecz normalna 10:37, 17.02.2020


Lola6Lola6

5 3

No pewnie, że dla psycholi normalna 10:39, 17.02.2020


R45R45

3 3

Roman Polański (nie wspominając o księżach) też znalazł całą rzeszę obrońców gwałtu analnego z 14 latka. W wielu kręgach to przecież rzecz normalna. Tak to jest z tą Pani normalnością. 10:41, 17.02.2020


LeilaLeila

4 1

Jeśli uważa pan że gwałt i polowanie to synonimy to radzę się dokształcić :) po 1 co to są wyrazy bliskoznaczne, po 2 może definicja oksymoronu? Ale pewnie zastanawia się Pan co to w ogóle jest? Podstawówka czy pośredniak? 10:54, 17.02.2020


R45R45

2 2

Jestem pewien, że dobrze Pani zrozumiała aluzję. Te wycieczki o wykształceniu są tanie i żałosne. Zasługuje Pani, będąc ich obrońcą, na tak samo duże potępienie, jak zwyrodnialcy, którzy morują dla przyjemności, bo o nic więcej w tym nie chodzi. WSTYD i tyle. Możecie zwołać tu wszystkich znajomych, rodziny oraz innych trolli, ale to nic nie da. Im głośniejsze wasze wycie, tym bliżej końca tego cyrku. 11:37, 17.02.2020


LeilaLeila

2 3

Widzę że zna pan etymologie słowa aluzja. Brawo ! Tylko niestety jej tu nie ma. Tu jest proste: albo za ,,polowaniem" albo ,,przeciw". Nic więcej. Bez obrażania innych ludzi oraz bez dziewnego zestawiania czy porównywania morderstwa i gwałtów na 14 latku wraz z ,,polowaniem". Coz siedzi w pana glowie iz porownuje pan polowanie do tak haniebnych i.zwyrodnialczych zbrodni? Aż się boję kto odwiedza te portale. Czy nie śpiewał pan ochoczo w podstawówce słynną pieśń: Pojedziemy na łów tpwarzyszu moj, stanowiacej część kanonu pieśni patriotycznych i biesiadnych. O pewnych faktach się zapomina co? Bądź tlumaczy psychologia rozwojową: ,,bylem tylko dzieckiem". Jesli jest pan wegetarianinem to zgodzę się ma pan prawo do wypowiedzi. Jeśli nie to proszę zasuwać z transparentami pod ubojnię oraz chód trzody chlewnej stanąć w obronie zwierzatek zamiast się bezpodstawnie wypowiadać. Eskimosów ktorzy po to by przetrwać polują na foki i słonie morskie, którymi się żywią też pan oczerni ? Czy powie pan, że to nie to samo? Kolokwialnie zamiast obrazac innych czasem lepiej się ,,zamknąć" :) 15:05, 17.02.2020


Lola6Lola6

13 8

Mordercy, psychole, szkoda waszych dzieci, co się wychowują w takich rodzinach:/ 10:37, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MajavMajav

13 5

Wstyd!!!!!!!! cZLOwiek porażka Boga 10:38, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

12 7

Będziecie się smażyć w piekle - mordercy. 10:38, 17.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.... ....

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do BurmistrzaDo Burmistrza

14 7

Wstyd, że Pan tam był. Podaje im Pan rękę i gratuluje. Myśli Pan, że zyska ich głosy? Raczej Pan ich nie zyska, a straci więcej innych.? 11:21, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RowerzystaRowerzysta

12 7

Masakra! Człowiek to jednak paskudne zwierzę. Pozbawianie życia innych stworzeń dla własnej przyjemności i pochwalenia się przed innymi jest zwyrodnialstwem i nie jest niczym usprawiedliwione. Zdjęcia z pokotu kojarzą mi się ze zdjęciami esesmanów stojących nad mogiłą rozstrzelanych ofiar. 13:16, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


maj 1maj 1

0 1

od walenia w odbyty ....skąd tu tyle pożytecznych i.......może odpowiesz bo myslisz ,żeą mądry a czuć po prostu zgniliznę w każdym słowie 14:00, 17.02.2020


rajanrajan

0 1

nawet użycie nazwiska jenraszewski kojarząc z jędraszewskim biskupem świadczy o twoim wykształceniu emocjonalnym i po prostu dnie 14:04, 17.02.2020


kwaskwas

9 5

Myślistwo nie polega na strzelaniu do wszystkiego co się rusza,a po tutejszych wypowiedziach i robieniu tabeli najlepszych strzelców pod względem ilości zabitych zwierząt wygląda na to ,że Ci medaliści traktują myślistwo jedynie tak by się wyżyć i strzelać do wszystkiego co się ruszy i można wnioskować ,że dotyczy to wszystkich zwierząt a nie tylko lisów. Z całym szacunkiem robienie zawodów z zabijania i przechowywanie ich w lodówce by potem pokazać wydaje się chore -nie neguje tu ,że odstrzały są potrzebne bo są ,ale taka forma jedynie odstręcza i budzi sprzeciw jak nagradza się za ilość ubitych lisów i daje do myślenia czy do wszystkich zwierząt też nie strzela się nawet na okresy ochronne.Czy etyka myśliwska to znane jeszcze słowo dla myśliwych ?A teraz proszę o minusowanie ... 13:57, 17.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

3 0

Jadą na adrenalinie, dlatego to jest chore. I jeszcze są nagradzani za wyżycie się. 15:55, 17.02.2020


Kwiatek2 Kwiatek2

13 5

To nie są wykształceni ludzie. To banda wąsatych Januszy, która nie kieruje się dobrem zwierząt, ale żądzą zabijania. Kto potem znęca się nad żoną, bije dzieci, wiesza psy w lesie albo z premedytacją potrąci na ulicy kota? Ktoś, kto nie ma skrupułów, żeby zabić dla zabicia. Lisy nie jedzą zajączków ani kuropatw. Normalne kraje zakazują takich mordów ale w Wielkiej Bolzce musi się odbywać taka hucpa. Można się brzydzić tymi obrzydliwymi, opuchniętymi, czerwonymi mordami. Kto daje przyzwolenie na takie mordowanie i w tym uczestniczy, ten niech wie, że karma wraca. I ich dopadnie. 14:12, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


#pogromca#pogromca

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


bleglepleblegleple

3 4

Jakże te słowa są prawdziwe!
'Ja jestem Bóg
I spójrzcie tam _
_Yyyndżdższsz!
- Co to jest?
- Człowiek!
Od dzisiaj będzie żył
Zabije żeby żyć
To znaczy musi jeść
Zabije żeby zjeść
Stworzyłem piękna rzecz'
No prawie... 15:00, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ankaax  Ankaax

5 5

No brawo express wszystkie wypowiedzi nie zgadzające się z myśliwymi zostały usunięte. 15:19, 17.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahahaHahaha

7 1

Chyba na odwrót tępaku. 16:00, 17.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MYŚLiwyMYŚLiwy

4 10

e psychole dzisiaj rozwaliłem 4 lisy, proch się tak grzał, że ho ho, 18:39, 17.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Na pohybel mysliwymNa pohybel mysliwym

5 1

I, co?, wytrysk był? 18:59, 17.02.2020


na pohybel powyżejna pohybel powyżej

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Na pohybel mysliwymNa pohybel mysliwym

10 6

Za rok zorganizujemy pokot myśliwych, odstrzelimy 200 pijanych zboczencow z flintami.. 18:57, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatriKatri

9 5

Barbarzyństwo!! 19:00, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


grzes00grzes00

6 3

Czy zauwazyliscie, ze lis dla mysliwych jest "szkodnikiem LOWIECKIM"? tzn. czyms, co szkodzi mysliwym. A dlaczego tak "szkodzi"? Bo lis jest bardzo pozytecznym ogniwem ekosystemu lesnego. Zje sobie upolowanego , czy kuropatwe, ale zje tez padline. Mysliwi padliny nie rusza, ale chetnie postrzelaja do zajecy i ptactwa. No i tu konflikt interesow. Tyle, ze lisy nie maja strzelb i nie moga stanac rownej walki. Zalosne to jak wasate opasy moga zrobic taki pogrom i na koniec twierdzic, ze dzialali pod natchnieniem sw.Huberta. Zenada!! 20:38, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zablokujcie ten hejtZablokujcie ten hejt

5 4

Myślę że administrator powinien już zablokować możliwość komentowania i zakończyć ten ,,hejt". Chyba że ludzi to podnieca. 21:02, 17.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PopieramPopieram

6 1

I mam nadzieję, że redakcja też powiadomiła policję. I jakieś stanowisko zajmie Burmistrz Kartuz. 08:00, 18.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Łysy z breezersŁysy z breezers

4 6

Widzę, że nie którzy są strasznie wrażliwi. Szkoda tylko że większość z nich jak idzie do biedry i kupuje kurczaka lub jajka nie ma pojęcia że te biedne kury nigdy nie widziały światła dziennego i nigdy nie wyszły z klatki. Pomyślcie ile istnień zginęło przez wasz krem do twarzy. Ile istnień musi zginąć abyście założyli nowe jeansy czy koszule. To jest dopiero rzeź... Te kilka lisów to nie problem. Problemem są Twoje śmieci które wylądują w lesie czy morzu. 01:17, 18.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdpowiedzOdpowiedz

2 0

No właśnie jesteś w błędzie! Coraz więcej ludzi to wegetarianie albo weganie!!! Kosmetyki też mają specjalne oznaczenie "Cruelty-free". Poza tym - lumpeksy cieszą się popularnością. Kupowanie w sieciówkach jest nieetyczne. Ludzie teraz donaszają ubrania aż się zniszczą, a nie wyrzucają ich z dlatego, że się znudziły. Serio, da się żyć znacznie bardziej etycznie, niż Tobie się wydaje! 21:29, 18.02.2020


stengersstengers

4 1

No tak trochę tego dużo ale co z Wilkami ???? bo tego namnożyło się od groma i czuje się panem bo praktycznie nie ma naturalnego wroga w lesie 09:35, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gizmo66Gizmo66

8 3

To trzeba mieć coś z głową, żeby czerpać przyjemność z mordowania zwierząt. 11:26, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

coś więcej o akcjicoś więcej o akcji

2 1

coś więcej o akcji:
http://www.gdansk.pzlow.pl/palio/html.run?_Instance=pzl_www&_PageID=131&_RowID=2000&_CAT=GDANSK.AKTUALNOSCI 16:03, 18.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KasaKasa

2 0

Czyli to część projektu. Wszystko za pieniądze. 19:08, 18.02.2020


Na jednego lisaNa jednego lisa

5 1

albo zająca wypada : 20-tu naganiających, 30-ci psów oraz 40-tu strzelających.
Czy słowo "polowanie" nie powinno być zastąpione słowem "rzeź" ??
Prawdziwym myśliwym to był indianin z łukiem i oszczepem idący na niedźwiedzia sam na sam. 20:00, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Moni100Moni100

5 2

????? jakiś dramat... sami do siebie niech strzelają ... ciemnogród...I jeszcze się cieszą zwyrodnialcy..Ale karma wraca... 22:51, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna G.Anna G.

3 0

Przecież zając to też szkodnik, żeruje na roślinach hodowanych przez rolników, ogryza korę z drzewek itp itd. To fakt, ale tu chodzi o co innego - chodzi o to by panowie mysliwi pozyskiwali te zające na własne talerze. Ot, co ... 23:42, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Projekt_kasaProjekt_kasa

2 0

"lisy w dniu 15 lutego 2020 r. w Pażęcach koło Stężycy zostały przekazane naukowcom z Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz służbom weterynaryjnym. Udział Polskiego Związku Łowieckiego w projekcie realizowanym przez Gdański Uniwersytet Medyczny, mającym na celu poprawę bezpieczeństwa mieszkańców Pomorza jest kolejnym dowodem na potrzebę prowadzenia gospodarki..." Źródło: www.gdansk.pzlow.pl 08:59, 19.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emeremer

6 1

I to takie dumne że jesteście mordercami ? Ludzie to kur.y nic dodać nic ująć 11:30, 19.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emeremer

7 2

myśliwi to są ludzie którzy mają zanik własnej wartości , by się dowartościować idą zabijać. To jak psychol co ludzi zabija tyle że tu zaspokaja się zwierzyną. To są ułomni ludzie którym brak jaj i słabsza jednostka wydaje się doskonałym zadośćuczynieniem.... 11:33, 19.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Leon z PocztyLeon z Poczty

4 2

Mam nadzieje, ze ich rodzice tez tak skoncza marnie. Niech ich ktos normalnie zamorduje i patrzy ze smiechem, jak konaja. 13:45, 19.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

może to przekonamoże to przekona

0 0

http://www.gdansk.pzlow.pl/palio/html.run?_Instance=pzl_www&_PageID=131&_RowID=2000&_CAT=GDANSK.AKTUALNOSCI 11:27, 20.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TAZTAZ

4 1

*%#)!& BANDA MORDERCÓW. 19:59, 20.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lis_WitalisLis_Witalis

0 0

Ssij kitę 20:57, 24.02.2020


bejbej

2 1

Rzeźnicy nie robią sobie fotek z zabitymi świniami i krowami. Co musi mieć pod czaszką myśliwy????
18:47, 23.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FoxyFoxy

0 0

Brawo brać myśliwska! Tak trzeba dla dobra natury! 20:58, 24.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%