Zamknij

Co z wyborami? Burmistrz Kartuz: nie mam zamiaru nikogo narażać!

15:12, 27.03.2020 W.D Aktualizacja: 15:37, 27.03.2020
Skomentuj

Mimo trudnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa, samorządy mają realizować zalecenia rządu i przygotowywać wszystko do majowych wyborów prezydenckich. Jak to zrobić? Na razie nie wiadomo. - Nie wyobrażam sobie tego w tej chwili - mówi burmistrz Kartuz.  Marszałek woj. pomorskiego wystosował szereg pytań w tej sprawie do marszałek Sejmu Elżbiety Witek.

Do 10 kwietnia jest czas na zgłaszanie w urzędach gmin kandydatów do obwodowych komisji wyborczych. Problem w tym, że urzędy gmin w powiecie kartuskim ograniczyły lub wręcz wyeliminowały możliwość kontaktu z petentami. Ale to, według Państwowej Komisji Wyborczej, nie ma być żadna przeszkoda. Jak mówi burmistrz Kartuz Mieczysław Gołuński, wczoraj przyszło do urzędu pismo z zaleceniem, by nabór chętnych do komisji wyborczych prowadzić drogą elektroniczną - mailowo. 

- Ale co ze szkoleniami dla członków komisji wyborczych? Co z koniecznością zaangażowania pracowników magistratu do obsługi wyborów? Jak mamy to przeprowadzić w obecnej sytuacji, biorąc pod uwagę ograniczenia w kontaktach, ograniczenia w poruszaniu się i konieczność zapewnienia właściwych warunków w kwestii bezpieczeństwa sanitarnego - mówi Mieczysław Gołuński. - Nie wyobrażam sobie tego wszystkiego w tej chwili, bo nie mam zamiaru nikogo narażać. Mielibyśmy otworzyć szkoły na wybory, ale kto będzie się zajmował ich dezynfekcją? Pomijam fakt, że najzwyczajniej nie mamy funduszy na ten cel, bo ich nie zapewniono, ale przecież wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę jaki jest problem z kupnem różnego rodzaju środków dezynfekcyjnych i materiałów zabezpieczających. 

Z podobnymi wątpliwościami wystąpił do marszałek Sejmu Mieczysław Struk, marszałek woj. pomorskiego. Zwrócił uwagę, że do przeprowadzenia wyborów konieczne jest zaangażowanie ogromnej rzeszy osób. Na terenie województwa pomorskiego jest to ok. 650 obwodowych komisji wyborczych, a do przeprowadzenia wyborów potrzeba ok. 6 tys. członków komisji wyborczych oraz kilka tysięcy osób dodatkowej obsługi.

- Każda z tych grup jest realnie narażona na występujące zagrożenie epidemiczne i w każdej chwili może dojść do konieczności ogłoszenia kwarantanny dla określonych pracowników lub całych instytucji. Takie sytuacje mogą wystąpić w każdej chwili, nawet przed samym głosowaniem - zwraca uwagę szef samorządu województwa pomorskiego. 

Mieczysław Struk pyta też w jaki sposób głosowanie miałoby zostać przeprowadzenie w szpitalach i domach pomocy społecznej oraz jak zapewni się udział w wyborach osobom poddanym kwarantannie? Kto i w jaki sposób dostarczy pakiety wyborcze wyborcom uprawnionym do głosowania korespondencyjnego?

- Przypominam, że wskutek zmian wprowadzonych do Kodeksu wyborczego w 2018 roku zniesiono powszechne głosowanie korespondencyjne, które w obecnej sytuacji mogłoby być dobrym rozwiązaniem - podkreśla marszałek woj. pomorskiego. 

Szef samorządu woj. pomorskiego wskazuje też na konsekwencje wyborów we Francji, po których do szpitali zgłosiło się wielu członków komisji wyborczych. Zwraca też uwagę na kwestie techniczne, jak choćby użycie masek dla wyborców, których potrzeba by jednego dnia 15 milionów, podczas gdy brakuje ich w tej chwili dla lekarzy i pielęgniarek.  

(W.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(82)

Po trupach...Po trupach...

81 38

... do celu! Warto narazić miliony Polaków tylko po to żeby Andrzejek wystartował w wyborach....żenujący jest ten PIS 15:40, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość Gość

15 37

Przecież o to wam chodzi by przełożyć wybory bo to przynosi korzyści nie ludziom ale i wam więc nie udawajcie zatroskanych o dobro czkowieka 15:57, 27.03.2020


reo

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do pisiorkaDo pisiorka

12 5

To zgłoś się do komisji wyborczej 15:54, 27.03.2020


PisiorekPisiorek

9 13

Oczywiście, nie widzę w tym problemu chory kretynie, zamknij się w domu i gnij tam 15:56, 27.03.2020


@pisiorek@pisiorek

8 11

Tak właśnie wypowiadają się PiSowcy.... zwykle chamy i prostacy... 16:38, 27.03.2020


@@ pisiorek@@ pisiorek

8 6

Yntelygent się znalazł, buhahaha 17:03, 27.03.2020


@@@pisiorek@@@pisiorek

4 11

Przy Tobie każdy jest inteligentem. Chamie 17:14, 27.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dariodario

22 12

kubeł się wystawi przy wejściu elwoz odbierze i po wyborach? 15:57, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don PabloDon Pablo

49 23

Przeprowadzenie dzisiejszego głosowania w sejmie "PiS na nie!" Przeprowadzenie wyborów i wysłanie milionów Polaków do urn " PiS na tak!"
PiS chce tylko władzy! Kto zgłosił się do komisji wyborczej za marne 350zł by narażać ludzi na śmierć ten zdrajca! Kto był w komisji wyborczej wie jacy ludzie głosują. Osoby starsze i w podeszłym wieku. 16:03, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

O O

6 0

I już mamy chentnych widac to po łapach w dół 06:51, 28.03.2020


Pisiory, ormofoby i Pisiory, ormofoby i

26 25

A na co komu wybory, jak mamy wspaniałego prezydenta, przecież to strata czasu i pieniędzy. Niech prezes przedłuży mu kadencje o kolejne 10 lat i niech dalej kwitnie kraj mlekiem i złotem płynący... 16:17, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaniePytanie

24 6

Mam sąsiadkę na kwarantannie. Mieszka z mężem on nie na kwarantannie. Na pewno nie siedzi zamknięta w pokoju bo maja jedna łazienkę i kuchnię. Sąsiad wychodzi sobie z pieskami na spacer. Czy tak może być ? Czy on tez nie powinien podlegać kwarantannie ? 16:27, 27.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XyzzXyzz

18 2

Twoim obowiązkiem jest to zgłosic dla dobra wszystkich!!!!!!!! 16:53, 27.03.2020


XyXy

6 1

Sąsiad został ewentualnie objęty nadzorem - oznacza to, że powinien ograniczyć wyjscia do minimum, ale ostatecznie może wychodzić z domu. Prawo jest jakie jest - mało logiczne i można być zdziwionym - ale takie jest. 22:24, 27.03.2020


Zdzisek Zdzisek

18 6

Przestańcie siać pandemie 16:37, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stajszevsczi BoysStajszevsczi Boys

23 19

Do wyborów jeszcze droga daleka, a już władza wojewódzka i gminna bardzo narzeka.
Jest czas, by przygotować się na wybory, a kiedy okaże się np. w połowie kwietnia, że niemożliwe będzie przeprowadzenie tych wyborów w planowanym terminie 10 maja br., wszystkich oponentów pewnie zadowoli przesunięcie wyborów o rok, a najlepiej o 5 lat.
Wtedy skończy się jazgot sfory, dla których nie w głowie walka z koronawirusem, a WYBORY. 16:39, 27.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

 @Stajszevsczi Boys @Stajszevsczi Boys

11 6

Platforma ma ogromny problem. Schetyna na odchodne, wystawiając p. Marszałek Kidawę zrobił im psikusa. Pani MK-B, poza byciem kobietą, nie ma ani jednego atutu w tych wyborach. Bez kartki czy promptera nie potrafi wypowiedzieć nawet najprostszego zdania. Przekręca słowa, gubi litery, aż mi Jej żal. Nie wiem czy to trema, czy jakiś defekt typu np. dysgrafii (tylko, że w mowie)? I KO to widzi, dlatego będą robić wszystko aby odsunąć termin wyborów, gdyż wtedy możliwe jest wystawienie nowego kandydata. 17:47, 27.03.2020


Do S.BoysDo S.Boys

2 3

Przecież pieniądze które będą przekazane na wybory powinny zostać przekazane na walkę z koronawirusem . To zrozumiał nawet Trump i Putin. Tylko PiS i Duda udają że jakoś to będzie Ludzie obudżcie się 15:06, 30.03.2020


K@szebaK@szeba

2 0

Jedyny mądry i sensowny komentarz!!!! 12:07, 31.03.2020


Jakby...Jakby...

19 19

...trzeba było iść pod sąd krzyczeć konstytucja,to ja mogę iść, a wybory to nie, nie bo nie i już 16:39, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aż przykroaż przykro

25 3

ależ macie teraz problem ojej ojej . zdrowia życzę 16:47, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do burmistrzaDo burmistrza

25 25

Masz rację, ja boję się że zarazisz mnie,..... swoją głupotą !!! 17:01, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

 do @ powyżej do @ powyżej

6 1

Tu już jesteś tak *%#)!& ze NIC nic nie zaszkodzi?? jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. 08:17, 28.03.2020


zxczxc

19 13

Żadnych wyborów w maju nie będzie. 17:06, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

glosuj glosuj

0 0

siedz w domu KIJ DAWAJ 21:46, 02.04.2020


PisPO jedno złoPisPO jedno zło

23 9

to tak samo jako coitka klotka (Kidawa-Błoń) mówiła, że ważniejsza jest Koństytucja, aniżeli zdrowie ludzi 17:32, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

loplop

24 4

zajmijcie się pandemią . Decyzje o wyborach w połowie kwietnia. DOŚĆ PROWOKACJI 17:47, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ŻercaŻerca

32 25

Ludzie, tym krajem rządzi Mały Szaleniec, a Wam się to podoba. 18:00, 27.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

loplop

10 8

BARDZO 18:04, 27.03.2020


#żerca#żerca

13 19

Lepszy mały szaleniec niż rudy oszust i jego mafia.... 18:15, 27.03.2020


Do wyżejDo wyżej

11 9

Masz na myśli ministera od zdrowia? 19:56, 27.03.2020


KiciuśKiciuś

12 11

W komisjach wyborczych i tak siedzą swoi i zwykle ci sami ludzie, więc nabór, to nie jest problem. Problem, to narażanie zdrowia. Każdy członek komisji powinien siedzieć za pleksą. Do środka wpuszczać tylko po trzy osoby, ale to będą kolejki. Kiepsko. Niech rząd da wytyczne na czas pandemii. 18:05, 27.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

YyyYyy

7 6

Kolejki... Tak gadasz jakby na wybory chodziło 100% uprawnionych... 18:19, 27.03.2020


M.M.

1 0

dlaczego powinno sie wpuszczać po 3 osoby? Jest zakaz zgromadzeń powyżej 2 osób, więc powinni wpuscic jednego wyborcę do jednej osoby w komisji. i przynajmniej by wybory byly niewazne. wszyscy startujacy mysla tylko o wlasnej życi 06:47, 28.03.2020


Gacowy Gacowy

24 14

A wujek Golunski nie wie jak zrobić wybory tak jak zawsze PO wczoraj też chciał i obrady bo to zgodne z konstytucja tak samo będą wybory zgodnie z konstytucja 18:09, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A Ty? A Ty?

1 0

A Ty wiesz? Wziąłbys odpowiedzialność za tych wszystkich ludzi? 14:20, 29.03.2020


Wsiadaj do Tupolewa Wsiadaj do Tupolewa

19 15

jeśli chcesz osobiście doznać katastrofy smoleńskiej. Rozkazy wydaje ten sam co wtedy !!
Pożegnaj się najpierw z rodziną przed głosowaniem samobójczym ! 18:17, 27.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OoooOooo

9 8

Takie porównania są karygodne. Jak można kpić z katastrofy i robić takie porównania... 18:19, 27.03.2020


Racja, bo wiadomoRacja, bo wiadomo

10 5

jak to wypadło we Francji. Tysiące zarażonych członków komisji wyborczych. Chcemy zrobić powtórkę ??? 18:27, 27.03.2020


EhhhEhhh

16 23

Co za problem zrobić komisję za szybą siedzącą od siebie te 1,5 metra i wpuszczac do lokalu po max 3 osoby? I długopisy można jednorazowe do każdego lokalu dostarczyć. W sklepach można tak zrobić że wchodzi się po 2, 3 osoby i warto zaznaczyć że sklepy są otwarte codziennie a lokal wyborczy przez 14 godzin. Nie wiem jaki macie cel w tym przesunięciu ale jak tak myśleć to należy zamknąć wszystkie sklepy, szczególnie te większe. Zrezygnować ze wszystkich autobusów oraz tramwajów. 18:17, 27.03.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

JasneJasne

7 6

I będziesz stał grzecznie w kilometrowej kolejce? 19:55, 27.03.2020


@jasne@jasne

6 11

To są wybory prezydenckie. Jeden podpis, jeden znaczek i wychodzisz. Nie wydaje mi się żeby aż takie kolejki się tworzyły. 20:49, 27.03.2020


Don PabloDon Pablo

7 3

Widać jedna osoba walczy o 350zł może i 500zł jak przewodniczący komisji ?
PiS kupuił ludzi za 500+, 13 emerytury i 350zł-500zł w komisjach wyborczych. Brawo dla tej osoby? kolejna osoba została kupiona ? BRAWO!!! BRAWO!!! 02:58, 28.03.2020


M.M.

4 1

zrobienie zakupów jest potrzebne zebysmy mogli normalnie funkcjonowac. korzystać z komunikacji miejskiej też trzeba zeby dojechac do pracy. nie kazdy ma wlasne auto lub go stac na taksowke.
Organizowanie wyborow jest NIEPOTRZEBNYM narazaniem zycia i zrowia innych osob. moze Tobie nie zalezy na bliskich i chcesz zeby zachorowali dlatego nie widzisz problemu w organizacji wyborow. Zdrowia zycze! 06:53, 28.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Czyny samobójczeCzyny samobójcze

8 13

są potępione przez katolicyzm o ile rozumiem nasz katechizm.
PisKler się nie wypowiada ?? 18:31, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kapiszkapisz

10 5

wyborów żadnych nie będzie nie dlatego, że jakiś tam burmistrz focha strzelił, tylko dlatego, że brak konsekwencji, Kościoły zamknięte, do Biedronki można tłumnie wchodzić, co to ma znaczyć, koniec z tym, zero wyborów 10 Maja 21:17, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomasz KręckiTomasz Kręcki

17 18

Gołuński jaja sobie robisz. Doskonale wiesz, że wyborów w maju nie będzie
Lada moment będzie to ogłoszone. Wiesz o tym a bijesz pianę. Nieładnie. 23:16, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Yasumi Yasumi

1 0

Ludzie i ich życie to nie zabawki. Takie rzeczy ogłasza się wcześniej, tak , jak i zoapatrza "medyków" w środki ochrony osobistej. A nie warto kpić z sytuacji, bo to zawsze się mści
14:05, 29.03.2020


brakuje maseczek ?brakuje maseczek ?

13 11

platformie oszustów to nie przeszkadza, nawet nie wiedzą po co są... ale czego wymagać od idiotów. 00:33, 28.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@ciebie@ciebie

1 0

PO nie ma przy władzy już prawie 6 lat.
Dotarło idioto? 21:23, 31.03.2020


@Tomasz Kręcki@Tomasz Kręcki

22 11

O jakiej pianie mówisz?? Puki co jak widzisz rząd zobowiązał samorządy do przygotań przedwyborczych - chociażby nabór, czyli plany cały czas są. Zapytany Gołunski zwrócił uwagę tylko jakie są problemy i przeszkody. Ja też nie chciałbym brać na siebie takiej odpowiedzialności i przygotowywać coś dzięki czemu ktoś mógłby być narażony na śmierć!! Nie rozumiem dlaczego wybory nie mogą byc za pół czy za rok??? Mało jest teraz kłopotów? Rolą rządu powinno być to żeby człowiek czuł się bezpiecznie w państwie. Amen 05:50, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Tomasz Kręckido Tomasz Kręcki

8 11

Jak to nie będzie? Gdyby miało nie być to po co teraz nabór do komisji wyborczych? Po co w nocy zmienili kodeks wyborczy? Nikt by nie robił takich rzeczy gdyby wyborów miało nie być człowieku! 08:26, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zabrać babci dowódZabrać babci dowód

14 8

A od kiedy to burmistrz Kartuz robi wybory prezydenckie.Pytam bo nie wiem. 08:30, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Zabrać babci dowóDo Zabrać babci dowó

9 11

Kpisz czy o drogę pytasz? Same się robią te wybory, kaczka osobiście przyjedzie. 08:38, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZasmuconaZasmucona

12 0

Myślę, że nadal nic nie rozumiemy.To co się dzieje w tej chwili jest walką o zdrowie i życie. Czy ją wygramy. Oby. Naprawdę żarty się skończyły. Wprowadzono do domów kwarantannę osób (przyjeżdżających z zagranicy), potencjalnie chorych; wprowadza się izolację osób z pozytywnym testem. Dalej będziemy bawić ze służbami w kotka i myszkę. Posłuchajcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników błagających o pozostanie w domach, o nie kłamanie podczas przeprowadzanych konsultacji, po ewentualnym przybyciu do placówki działalności leczniczej. Popatrzmy na Włochy, Hiszpanię, Niemcy, Stany Zjednoczone itd. Przecież my też mamy rodziny (żony, mężów, dzieci, rodziców, wnuki itd.). Osoby przebywające na kwarantannach: Co robicie w sklepach, w aptekach, na poczcie....? Co zrobimy z tą odpowiedzialnością? Będziemy się śmiać czy płakać (nie dzisiaj czy jutro, lecz latami). Czy będą wybory zobaczymy? Zobaczymy czy zwycięży dobro człowieka czy polityka. Życzę zdrowia. 09:28, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John John

10 5

Czy nie możecie zrozumieć, że ogłoszenie dzisiaj nowej daty wyborów oznaczałoby wywołanie paniki? Jest marzec i stwierdzenie dzisiaj, że w maju będzie problem z koronawirusem jest po prostu nieodpowiedzialne. Po pierwsze krach na giełdzie, po drugie szturm na sklepy. Poczekajmy do początku maja, a wybory na pewno będą odłożone. Ot tyle. 09:37, 28.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JohnieJohnie

5 3

Pewnie dlatego przegłosowali w nocy ustawę o głosowaniu zdalnym żeby nie siać paniki kiedy wszyscy spali i nie słyszeli. 13:25, 28.03.2020


Tak myślęTak myślę

13 7

Ale sprawę wyborów tylko peowcy i ormowcy podgrzewają.Co chcą osiągnąć,mi trudno pojąć ich toku myślenia.Dalsze takie działanie jak cyrki w sejmie i inne błazenady w tych trudnych czasach tylko odpychają ludzi od nich,chyba że liczą na scenariusz włoski. 10:06, 28.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do tak myślęDo tak myślę

2 1

I niestety *%#)!& myślisz. Widać że nauka w szkole przychodziła Ci z wielkim trudem . 15:23, 30.03.2020


@Tak  myślę@Tak myślę

1 0

raczej szkoły nie lubił 21:28, 31.03.2020


no jono jo

10 4

myślę że sprawa jest jasna ,im dłużej pani kandydatka na POsadę prezydent się wyPOwiada tym dla jej zwolenników gorzej . chyba byłoby lepiej dla was żeby odbyły się tak szybko jak to tylko możliwe , jak epidemia pozwoli . Może jednak chodzi za zmianę kandydatki na kandydata do urzędu prezydenta ?. Pozdrawiam i wszystkim życzę dużo zdrowia. 10:16, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenekZenek

8 10

Jaką interpelację w tej sprawie napisze Radny PiS Tyberiusz Kriger? 10:44, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyboryWybory

12 1

Wybory są tematem zastępczym. Epidemia i walka z nią jest najważniejsza. Kto z nas wie co będzie za 1.5 miesiąca. Czy Włosi i Hiszpanie wiedzieli? 11:56, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do tak myślę Do tak myślę

6 10

Scenariusz włoski to będzie w Polsce jak odbędą się wybory w maju, tj.od razu po nim matołku. 13:22, 28.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

masz racjemasz racje

1 0

niestety 21:30, 31.03.2020


loplop

17 3

Burmistrzu niech zajmie się lepiej zmianą budżetu , bo dochód będzie dużo mniejszy. CZEKAMY 17:59, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@lop@lop

1 12

Burmistrz by się zajął pewnie budżetem ale radni bezradni będą mieszać i robić pod górę więc za wiele chłop nie zrobi niestety. 20:39, 28.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@@lop@@lop

1 0

Bo radni PiS tacy są . 15:20, 30.03.2020


Yasumi Yasumi

6 4

Ludzie boja sie o swoje życie, życie dzieci, rodziców. Boją się o prace. Zakaz poruszania sie, pogrzeby tylko 5 osób, ale wolno aby kilka milionów ludzi ruszyło na wybory ? Ile to jednorazowych długopisów, maseczek, rękawic , hektolitry płynów do dezynfekcji A lekarze, pielęgniarki bez sprzętu PO CO ? Bo prezes tak che ? ? 13:59, 29.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

infoinfo

6 2

Przestańcie pisać farmazony że komuś zależny na zdrowiu, łazicie po dużych sklepach, nie stosujecie rękawiczek, środków do dezynfekcji, na potęgę nie przestrzegacie odstępów a w necie zawsze jesteście wyszczekani.

Brakuje maseczek ? przecież Platformie obywatelskiej czyli jedynej słusznej partii według was jakąś to nie przeszkadza i swobodnie marnuje maseczki, rękawiczki, google i takie tam. 15:46, 29.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Gdy ci spiesznoGdy ci spieszno

0 2

na sąd Boski - rób jak każe herszt PiSowski. 19:04, 29.03.2020


@info@info

0 0

gdybyś miał jakieś neurony w akcji to byś domyślił ze PO nie szadzi od ponad 5 lat 21:34, 31.03.2020


& Tomasz Kręcki& Tomasz Kręcki

2 8

"" Jaja "" to Ty sobie robisz tym chamskim wpisem. Popieram pana burmistrza , bo jak dla własnych korzyści można narażać zdrowie obywateli . Kręcki , jesteś strasznym cynikiem 15:17, 30.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do urzędujących POwcdo urzędujących POwc

6 1

byleby nic nie robić a kasę brać a rządowi dokopać , dlaczego ; bo tak i już - jak małe dzieci .POlityka POlityka POlityka JA JA JA........! 13:58, 31.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@do urzędujących POw@do urzędujących POw

0 2

możne napisz jak wytrzeźwiejesz 21:36, 31.03.2020


ChróstChróst

6 1

Co wy tu lemingi wypisujecie? Jeżeli czaskowski może w warsiawie, to pewnie gołkuński w kartezach. Chodzi o to, że samorządy mają się przygotowywać zgodnie z wymogami. Kodeks wyborczy został już zweryfikowany i złagodzony na obecnym etapie. A może z uwagi na dynamiczną sytuację związaną z koronawirusem wybory zostaną przesunięte. Proszę wg właściwości. To nie Gołuński będzie o tym decydował. Dlaczego obywatela nikt nigdy nie pyta o okoliczności niesprzyjające, a tu organ płacze już na wstępie jakby był wszechwiedzący. A o Andrzejka parcie się nie martwcie, bo wygląda na to, że Bida Końska nie tylko nie umie ale w obecnej sytuacji ze strachu nie chce rządzić.... 19:43, 31.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stajszevsczi BoysStajszevsczi Boys

1 0

Dziękuję Tym, których zainteresowałem swoim poprzednim komentarzem, co spowodowało, że przedstawili swoje stanowiska.
Czytając komentarze pozostałych, nasunęła mnie się taka refleksja:
damy sobie radę z koronawirusem, wybory też odbędą się w odpowiednio możliwym terminie,
ale tylko jednego w Polsce nie damy rady - wyczerpać GŁUPOTY pokłady...
Pozdrawiam. 20:55, 01.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%