Zamknij

Wyjęła telefon i nagrywała wolontariuszy WOŚP. "Są przeciwko kościołowi"

15:28, 31.01.2021 M.D Aktualizacja: 12:24, 02.02.2021
Skomentuj fot. M.D. fot. M.D.

Nie wszędzie wolontariusze WOŚP spotykali się z przychylnością. W Kartuzach grupkę młodych ludzi stojących pod kolegiatą zaczęła nagrywać starsza kobieta. Mówiła im o polityce, strajkach kobiet, walce Jurka Owsiaka z kościołem itp. Akurat byliśmy na miejscu i zarejestrowaliśmy całe zdarzenie. 

Mieszkańcy Kaszub zawsze chętnie i hojnie wspierają WOŚP. Co roku bite są tu rekordy zebranych kwot, a w wydarzenie angażują się setki osób. Wśród nich przeważają młodzi ludzie, którzy poświęcają swój wolny czas, aby przez kilka godzin, często w mrozie i chłodzie, kwestować na Wielką Orkiestrę. Tak jest również w Kartuzach - w tutejszym sztabie pomaga ponad sto wolontariuszy.

Niestety nie wszędzie młodzież może liczyć na przychylność. W Kartuzach przed kościołem pw. WNMP do czteroosobowej grupki kilkunastoletnich wolontariuszy podeszła starsza kobieta. Wyjęła telefon i... zaczęła nagrywać młodych ludzi. Pytała się, czy zdają sobie sprawę, że Jurek Owsiak popiera Martę Lempart, mówiła o polityce, strajkach kobiet, dyskredytowała działania WOŚP, mówiła młodzieży o... rozliczeniach zbiórek WOŚP. Powiedziała także, że cała akcja jest przeciwko kościołowi. 

- No trudno, dzieci nie wiedzą, co robi Owsiak - mówiła. - Trzeba uświadamiać młodych ludzi.

Po wszystkim weszła do kościoła, by uczestniczyć we mszy św.

Byliśmy na miejscu i wdaliśmy się w dyskusję z kobietą. Całe zdarzenie zarejestrowaliśmy. 

(M.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(225)

wkurzonywkurzony

166 39

Co to *%#)!& baba, co ona chce dzieciom truć o polityce! I jeszcze pomyliła Rydzyka z Owisiakiem, bo to Rydzyk nie wiadomo co robi z naszą kasą, a dzięki Owisiakowi i WOŚP jest przynajmniej sprzęt w szpitalach. Jak nie chce to niech baba nie daje, ale niech da spokój dzieciakom. 16:04, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jo jo

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


CiekaweCiekawe

6 14

Ciekawe dlaczego ci wolontariusze chodzą kwestować akurat pod kościoły skoro są przeciw Niemu i hołdują hasłu " róbta co chceta". 21:22, 01.02.2021


reo

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rozliczeniarozliczenia

128 28

Właśnie patrzę w necie - są wszystkie rozliczenia WOŚP i to z nawet z wielu poprzednich lat. I można znaleźć dosłownie wszystko - co, na co, ile. Więc co ta kobieta za głupoty opowiada. Pewnie jej nagadali bzdur w tvpis, albo w tv trwam i teraz powtarza takie farmazony. 16:09, 31.01.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

do @Magdado @Magda

7 33

jak już tak agresywnie podchodzisz do ludzi, którzy mają inne zdanie to miej jakąkolwiek sensowną argumentację i zdecydowanie więcej pokory.

Po za tym jako dziennikarz zachowałaś się KARYGODNIE !! Ty nie masz prawa oceniać ani krytykować. 20:29, 31.01.2021


Złoty Melon Złoty Melon

5 13

https://rejestr.io/krs/158131/zloty-melon
Powiązania spółek z o.o. z WOŚP. W dwóch przypadkach ten sam prezes. 21:41, 31.01.2021


@do do Magda@do do Magda

29 4

Pierwsze słyszę, żeby dziennikarz nie miał prawa oceniać i komentować. A w twoim TVP wszyscy tacy bezstronni i obiektywni? 22:06, 31.01.2021


KaszubaKaszuba

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


@rozliczenia@rozliczenia

1 2

To poszukaj mi ile z każdej złotówki fundacja pobiera na swoje "istnienie"
Przy milionie złotych, ten procent jest śmiesznie niski, ale przy 200 mln złotych, pobrany procent jest wyższy od kwoty jakie były zebrane w początkach istnienia orkiestry.
Tak, każda fundacja pobiera sobie jakiś procent na swoje istnienie, jednak w tej fundacji jest to ukrywane jak by to był jakiś wstyd, nikt nie mówi, że mają to robić za darmo (chociaż wolontariusze i cała rzesza ludzi robi to za darmo) Jednak dotarcie do tych informacji jest skomplikowane. Nie znajdziesz tego jasno opisane w statusie fundacji.
Pieniądze zebrane, nie są też od razu wydawane, trafiają na lokatę, tam lecą kolejne %, prowizje itd.
Ostatecznie idą spore pieniądze na zakup sprzętu, ale całkiem spora kwota trafia na działalność fundacji - a to nie są małe pieniądze.
Owsiak nigdy wprost nie powiedział, czy z zebranych pieniędzy bierze 1% czy 7%, zawsze odsyłał do raportów i rozliczeń.
Wiec zlicz teraz ile pozyskano pieniędzy (w tym również z lokat), ile wydano na sprzęt, a ile zostało "zjedzonych" przez fundację na samoistnienie.
Dla wielu nie ma znaczenia czy z każdej złotówki przepada 30 groszy, czy 5 groszy, bo to tylko 30 groszy, ale z 200mln tych groszy jest juz kilka milionów.
Zresztą, ta fundacja pokazuje, że my Polacy potrafimy się zjednoczyć i wesprzeć innych, a tego nie da się przeliczyć na pieniądze, dzięki tej fundacji, raz w roku tysiące osób w tym nieletnich ma szanse czuć, że uczestniczy w czymś dobrym i wielkim.


14:20, 02.02.2021


KaloszKalosz

150 29

Jakim prawem ta kobieta filmuje te dzieci? Powaliło ją totalnie? Napada na bogu ducha winne dzieciaki, pewnie sama czuje się wielką bohaterką. Wstyd! 16:10, 31.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

@Kalosz@Kalosz

8 21

nie widziałem filmu tej kobiety bo go pewno nie opublikowała, widzę za to publikację Pani Magdy a dziewczynki nie wyglądają na 16+

przyganiał kocioł garnkowi. 20:35, 31.01.2021


romrom

7 3

filmuje jako ofertę dla czarnego pedofila. 13:08, 01.02.2021


12341234

4 3

Czy ktoś rozpoznał tą pustą babę. Życzę jej żeby w razie potrzeby zabrakło dla niej sprzętu. 12:34, 02.02.2021


JAGNAJAGNA

82 29

Ta kobieta została nasłana przez szatana!
Zło dobrem zwyciężymy ! 16:16, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BonoBono

21 4

Szatana tego z Torunia co robi ludziom mentlik w głowie. A zwłaszcza tym starszym!!! 19:37, 31.01.2021


Co to ma byćCo to ma być

117 30

Zglosić babę na Policję za napadanie i nagrywanie dzieciaków. I pokazać jej twarz. Chętnie z nią podyskutuję na tematy, które poruszała i w tym telefonie pokażę gdzie szukać rozliczenia WOŚP 16:17, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ma być...ma być...

22 7

chcesz z nią pogadać ? ona zawsze na mszy siedzi w chórku po lewej stronie ubrana jak widać. Każdy niech przejrzy swoje życie i wtedy zabiera głos , Wspaniałe dzieci i odważne, oby po takim potraktowaniu nie stracili wiary. Teraz wiem dlaczego nie było po mszy / sumie / wolontariuszy z puszką Orkiestry. Ale za to stali z puszką kościelną na charytatywne cele. Ale wierzę, że Pan Bóg to widzi i rozliczy fałszywych i dwu licowych ludzi w tym panią K.... 19:04, 31.01.2021


Irena K. Irena K.

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


maksiomaksio

100 24

Rodzice tych dziewczynek powinni interweniować , zglosić na policję. 16:25, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jo jo

16 2

A tyle się mówi o pedofilach czy pedofilki też istnieją .....poznajecie sąsiedzi te coś ja nie znam języka wiec dobieram słowa co mogą być uznane za to coś w prawie jako karalne ...hahaha żartowałem 17:46, 31.01.2021


Ech... Ech...

87 21

Owsiak przyŁANCZa się... Fajnie ta kobieta mówi :D. Widać, że za dużo się naoglądała telewizji narodowej. Potem gada te głupoty, że NFZ daje. NFZ też nie daje, bo to też są nasze pieniądze. Pewnie według jej logiki 500+ daje Jarek, Mati czy tam Adrian, a nie my wszyscy... Poza tym, co to są za teksty przepełnione oburzeniem, że te dzieci są pod kościołem? To już pod kościołem nie można stać?! Jak nie chce to niech nie daje, ale niech przestanie osaczać nastolatki. Dziewczyny - nie dać się takim moherowym beretom!!! 16:26, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak, takTak, tak

19 2

Jak organizacja pozarządową w tym wypadku fundacja stoi pod kościołem to trzeba ją atakować ale jak przed wyborami prezydenckimi pisowcy stali pod kościołami i nagabywali do głosowania to było cudownie.
WSTYD, czy wy ludzie nie widzicie co wam ten rząd i radio M. porobili w głowach? Jak zasiali ziarno nienawiści, jak naszczuli was na innych rodaków? 16:58, 31.01.2021


ehhhehhh

62 20

Po co w ogóle wdajecie się w jakiekolwiek dyskusje, trzeba było potraktować tą panią jak powietrze, niech sobie gada i nagrywa, a na policję zgłosić że wolontariusze są szykanowani i nagrywani. 16:35, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ktoś napewno Ktoś napewno

54 19

Korzysta z większości sprzętu Owsiaka A nie narodowego funduszu zdrowia.
Wierzy w Rydzyka co tylko zabiera I nic nie daje. PiS daje Rydzykowi po kilka milionów za nic A na wypłaty dla lekarzy nie mają A o sprzęcie do szpitali to szkoda gadać !!!! 16:36, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@ktos napewno@ktos napewno

19 3

Gdyby PiS dawał Rydzykowi kilka milionów to może nie byłoby tak źle. Ale oni nie operują tak "śmiesznymi" kwotami. Przykład pierwszego z brzegu "małego" wydatku - 60 mln zł będzie nas kosztowało opracowanie założeń i kompleksowej realizacji wystawy stałej do Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. Św. Jana Pawła II w Toruniu. 16:39, 31.01.2021


na pewnona pewno

12 2

jak tą panią cos zaboli to niechaj jedzie do Torunia. Doktor,. ojciec duszyczek zbłąkanych niech ją wyleczy. Chociaż po drodze warto przejechać przez Starogard. 19:14, 31.01.2021


..

54 17

Wiecie co? Na początku się zdenerwowałam tym artykułem i postawą tej kobiety, ale jak pomyślałam sobie gdzie ona trafi po śmierci, to jakoś mi lepiej :) 16:47, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie maNie ma

0 6

żadnego "po śmierci". Gdyby było kościoły i księża by nie istnieli. 08:51, 01.02.2021


........

56 16

*%#)!& baba jak moja matka leżała w szpitalu w Kościerzynie to wiekrzosc sprzętu miało naklejkę WOŚP 16:48, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WowWow

13 11

Mój kolega ma naklejkę WOŚP na laptopie 17:02, 31.01.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


pytaniepytanie

84 15

Ile sprzętu dla szpitali kupił Rydzk i jego fundacja. Czekam na konkrety. 16:54, 31.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

FrogFrog

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RydzykRydzyk

9 1

Dostał 60 mln na jakąś wystawę. To tyle, ile potrzeba na kwartał na ochronę zdrowia. 21:43, 31.01.2021


Dziad KaszubDziad Kaszub

4 1

0,0 - słownie zero przecinek zero 14:41, 02.02.2021


brawobrawo

78 21

Szacunek dla pani Magdaleny, że potrafiła stanąć po stronie dzieciaków! 16:56, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tia..tia..

7 5

chyba za obiektywizm dziennikarski... nie wiadomo kto bardziej popłynął. 20:30, 31.01.2021


KaszKasz

65 18

A ta Pani to pedofil? Że dzieci filmuje? Ktoś jej na to pozwolił? 16:56, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

,,,,,,,,

64 15

Co ta babka piepszy Owsiak jest bardzo dobrym człowiekiem dzięki niemu żyję "MUREM ZA OWSIAKIEM"? 17:08, 31.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TyTy

3 13

Owsiak to męda i złodziej 08:51, 01.02.2021


HaHaHaHa

10 1

A kto to jest "męda" ??? :D:D:D
A za "złodzieja" to on Cię może dorwać. Legalnie i bez problemu. 08:54, 01.02.2021


też Jerzyteż Jerzy

0 0

dzięki niemu żyję? To on jest twoim ojcem? 21:13, 04.02.2021


MieszkankaaMieszkankaa

55 12

Narodowy fundusz zdrowia ? Gdybyśmy mieli liczyć na ten fundusz to już dawno większość ludzi leżała by w parku sztywnych. No sory, ale taka jest prawda. 17:09, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

59 11

Kwintesencja katolstwa - hop do kościółka, biegusiem do pierwszej ławeczki i komunia do buźki dla grzecznej owieczki. 17:16, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiwiaczkiwiacz

58 11

PiSowskie zatrute umysły wielbiące Rydzyka 17:20, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

57 15

typowa Kaszubska kokoszambonella i to idzie do kościoła ?
17:21, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do gośćdo gość

7 4

To nie była baba z Kaszub to była babcia od was powinieneś się mieściuchu wstydzić 17:49, 31.01.2021


Many manyMany many

30 51

Trochę dziwne że akurat muszą stać pod kościołem. 17:28, 31.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

@many many@many many

24 6

Co Cię w tym dziwi? Gdzie w Kartuzach w niedzielę, podczas pandemii, można spotkać ludzi? 17:49, 31.01.2021


obrusobrus

8 17

do @many many
Przed każdym sklepem można spotkać ludzi, jest niedziela handlowa. 18:06, 31.01.2021


......................

11 5

Nie wszyscy wiedzą, że miłościwie nam miłująca partia pozwoliła ludziom w tę niedzielę zarabiać pieniądze. Mogą się o tym dowiedzieć w drodze do/z kościoła. Szukasz, jak Twój guru, trotylu, tfu, spisku wszędzie :). 18:17, 31.01.2021


WnuczekWnuczek

10 31

Zastanawiałem się skąd mój wnuczek ma taką piękną kurtkę. Dzieki wam już wiem ma naklejkę orkiestry wielkiej pomocy na kurtce. Super że ubierają dzieciaki. 17:31, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


????

21 49

Czy ktoś sprawdził z czego żyje pan w okularach w żółtej koszulce i czerwonych spodniach??? Zawsze można troszkę wysiłku włożyć i sprawdzić ile kosztów administracyjnych zabiera WOŚP a ile Caritas ? i warto zrobić porównanie z ostatnich co najmniej 5 lat. 17:53, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

warto porównaćwarto porównać

26 10

Caritas to organizacja katolicka, więc można włożyć troszkę wysiłku i sprawdzić, ile kosztuje utrzymanie kleru. Ile kler dostaje w Toruniu (za wystawę w muzeum JP2 - bagatelka, 60 mln); za etaty w szpitalu (tak, tak, nie chodzą tam z Jezuskiem za darmo!); ile pobiera za chrzest i pogrzeb (zakaz aborcji to dopiero będzie wzrost kaski, bo będą dwa sakramenty udzielone w jednym czasie, ale trzeba będzie zapłacić za dwa! biznes życia); za etat w ŚWIECKIEJ szkole; za to, że kler użytkuje sale lekcyjne w szkołach za darmo; za to że korzysta z sali gimnastycznej w szkole podczas rekolekcji... Mają jak pączki w maśle, choć są przedstawicielami obcego państwa Watykan. Z trzema rozbiorami sobie podzieliliśmy, damy radę i czwartemu! 18:02, 31.01.2021


@ Czy ktoś sprawdził@ Czy ktoś sprawdził

25 3

Pslamskie kontrole są całymi gromadami nasyłane na WOŚP i Owsiaka od wieeeeelu lat i niestety NIC przeciw niemu nie mogą znaleźć.
Gdyby cokolwiek znaleźli, to wrzask by zrobili aż pod niebiosa, a paski na ekranie TVPis leciałyby 24 godziny na dobę !!!
Nie wiesz o tym zakłamańcu ??? 18:16, 31.01.2021


JAGNAJAGNA

41 13

BABCIU TY CHYBA MASZ TEN 1 PROMIL ???? 18:00, 31.01.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

HhhhHhhh

6 3

We krwi jo jo to pasuje 18:02, 31.01.2021


promykpromyk

4 6

Planowane przychody NFZ w 2020 r. wyniosą 97 mld 288 mln złotych......W 2020 roku WOŚP zebrała ponad 186 mln zł .....to 0,19% 19:11, 31.01.2021


@promyk@promyk

10 3

Z czego większość przeznaczone jest na wynagrodzenia dla lekarzy i pracowników oraz na zapłatę za badania... na sprzęcie z WOŚP. Na oddziałach aż czerwono od serduszek.
Kobieta ma wyprany mózg przez TVPiS. Szkoda gadać. Pani Magdo, gratuluję odwagi. Niewielu ją ma. 20:07, 31.01.2021


Twinter conTwinter con

2 2

Jagna twoja odpowiedź jest seksistowska i szerzy nienawiść płuciową i wiekową. Banujemy twoje konto na 10 dni. 22:28, 31.01.2021


AwokadoAwokado

2 1

Ta babcie kiedyś słynęła z tego że za kołnierz nie w........ . 22:06, 01.02.2021


Kartuzy 01Kartuzy 01

30 11

Baba z pisu wyłać to nagranie do Owsiaka da jej popalić 18:03, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


no rzesz q......no rzesz q......

16 29

Pani Magdo, wie pani jaka jest różnica między uprawianiem rzetelnego dziennikarstwa, a uprawianiem polityki?
Tak tylko pytam. 18:10, 31.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

d/wd/w

15 4

Czyli czym jest TO, co uprawia ten wredny babsztyl na ulicy ??
Dziennikarstwem, polityką czy chamstwem ??? 18:19, 31.01.2021


odpowiedzodpowiedz

28 5

To ja poproszę - wyjaśnij, w jaki sposób pani Magda uprawia (jak sugerujesz) niezbyt rzetelne dziennikarstwo, tylko stawia na politykę. Chętnie przeczytam! Co więcej, pani Magda w tym momencie, pokazuje wzorcową postawę obywatelki i okazuje człowieczeństwo. Nastolatki są atakowane przez kobietę w średnim wieku, która ich nagabuje, jest napastliwa, serwuje propagandę, a one nie potrafią się obronić. NORMALNY człowiek, który widzi, że ktoś jest atakowany, staje w jego obronie. 18:45, 31.01.2021


@odpowiedz@odpowiedz

8 17

Dziennikarka nie baroni "napadniętych nastolatek" tylko OWSIAKA i fundacji. Wydaje własny osąd i przedstawia własne argumenty do czego NIE MA PRAWA. 20:33, 31.01.2021


Kartuzy–WOŚP Kartuzy–WOŚP

59 8

I dzięki tej Pani przelałem właśnie 1000 zł na konto orkiestry. Tak sobie pomyślałem a masz babo pokaże ci.
Może w tym roku będą 2 promile ?Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę. 18:20, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MopsekMopsek

35 13

Bez pozwolenia nagrywala, nawet nie pytajac czy moze, na to jest paragraf w kodeksie cywilnym, oddac te psedo katoliczke do sadu. 18:21, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wstydwstyd

12 3

poznałam po głosie,znam osobiście ,i wstydzę się za nią...to fanatyczka....wiem,że trzeba trzymać się od niej z daleka 19:23, 31.01.2021


..

8 0

Kobieta ma prawo na to aby nagrywać, lecz bez zgody nie może upublicznić nagrania. 22:23, 31.01.2021


BryweczkaBryweczka

27 7

***** *** 18:35, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Otóż to !!Otóż to !!

2 1

***** ??? 18:42, 31.01.2021


Chyba raczejChyba raczej

1 1

***** ?i? 18:44, 31.01.2021


Ta baba maTa baba ma

33 9

zajefajne łańcuchy i pierścienie na masywnych łapach !
Zaoszczędziła, bo nikomu nie da nawet złotówki !! 18:46, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JoJo

4 0

Paznokcie sa najfajniejsze :D :D :D Fuuuuj! 00:12, 01.02.2021


DnoDno

23 45

W mojej ocenie Pani redaktor jak i jej szef dawno zapomnieli co to jest dziennikarstwo .Są raczej zwykłymi agitatorami określonych idei . W PRL-u pod kościół i do środka przychodzili S-B-cy aby nagrywać. Widać czasy się zmieniają ludzie nie Pani Magdo wstyd. Brawo dla Pani zwracającej uwagę 18:50, 31.01.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

klaruniaklarunia

11 5

właśnie ta pani nagrywająca,a poznałam ją po głosie,wsłaśnie zachowała się jak w PRL i nagrywała,żeby proboszczowi się wykazać inicjatywą

19:14, 31.01.2021


popopopopopo

6 12

klarunia ty nie masz pojęcia nie wiesz co to PRL 19:25, 31.01.2021


no nono no

7 1

Taka Pani ma czelność do kościoła chodzić tak zachowuje się katolik /dobrze ze ją nagrali niech się wstydzi ona i jej rodzina/ ze nie douczyli stara baba a udaje młódkę/tak masz racje ta kobieta co nagrywała dzieci zachowała się jak esbecy 20:43, 31.01.2021


KaszubaKaszuba

1 1

Dno to ty jesteś i do tego buc i weź się lecz bo jesteś chory . 22:21, 01.02.2021


Szczyt głupoty !Szczyt głupoty !

28 12

Czy to wariatka ? Jak to trzeba mieć pod altanką nierówno, żeby tak reagować.
Boże chroń nas od takich ludzi ! 19:00, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wyzejDo wyzej

24 7

Ej, pomyśl trochę. Dlaczego pani Magda nagrywa? Dlatego, że ta kobieta nagrywa dzieci!!! 19:00, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaWAnnaW

15 5

Pani naumiała się nagrywać to se nagrywa , ona wie, och wie autorytalnie - edukacja tej pani nie pomoże - ona wie i już!!!? 19:01, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KwasKwas

26 7

Dlaczego tyle katolików to OBLUDNICY tak naprawdę... CZY wiedzą czego nauczał Jezus? Czy szczuł ludzi na, siebie, kto miał inne zdanie? Nie.... Jeśli jest naprawdę piekło to wielu z tych składających ręce się kiedyś zdziwi... Bo Jezus odpowie im - Nie znam Cię.... Składanie rąk i chodzenie do kościoła jest martwe jeśli w każdym obok nie widzi się człowieka. Wielu biskupów i księży też o tym zapomina niemówiąc już o politykach...ktorzy składają ręce jedynie dla poklasku i głosów wyborców a z prawdziwą wiara nie mają nic wspólnego. 19:08, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

6 1

wiem,że ta paniusia to z tych co w pierwszej ławce w kościele i OBŁUDNIK pasuje na 100%... 19:28, 31.01.2021


Widz Widz

28 7

Wstyd nigdy złotówki nie dała a by chciała rozliczać .Wstyd 19:11, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzepraszamPrzepraszam

15 32

Pani Magdo co za wielkie oburzenie bo ktoś ma inne poglądy od Pani!! Tylko Pani ma patent na właściwe spojrzenie na świat??? To właśnie jest nietolerancja. Brak tolerancji jest początkiem każdego totalitaryzmu. Proszę zobaczyć jak wulgarne i zionące nienawiścią są sympatyzujące z Panią wpisy . Są one na tyle ważne bo też określają pani poziom 19:11, 31.01.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Bez komentarzaBez komentarza

7 5

Nieuku! Do szkoły! Może Ci wytłumaczą paradoks Poppera!!! 19:23, 31.01.2021


PrzepraszamPrzepraszam

7 4

Do @ Bez komentarza ile sympatii i dobrej energii jest w twoim wpisie czy pomyślałeś może o tym? 19:36, 31.01.2021


odpodp

7 2

Dobrze, że przepraszasz. Masz za co. Bo czy tej babie ktoś dał prawo do głoszenia swojego poglądu na świat tym dzieciakom? Skąd ona wie, że jej spojrzenie na świat jest właściwe? Tolerancja nie oznacza zgody na to, by każdy pierwszy lepszy wyskakiwał do dzieci ze swoimi poglądami, które mu podali w jakieś telewizyjnej szczujni. 22:53, 31.01.2021


sąsiadka sąsiadka

3 0

to nie oburzenie tylko reakcja na złe zachowanie szanownej Pani. Po co dzieci nagrywała, 22:42, 01.02.2021


Somsiad Somsiad

25 8

To chyba stara panna dewota bo inaczej wnuki by jej wytłumaczyły że po urodzeniu każdy niemowlak ma badania robione na sprzęcie w 99% od orkiestry 19:18, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Znawca 1Znawca 1

24 5

Wstyd dla rodziny 19:20, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Obojętny Obojętny

24 11

Prokurator powinien się zająć tą kobietą nagrywa bez zgody to mo że być pedofilka nikt nie wie co teraz robi z tym nagraniem dzieci 19:28, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NieobojętnyNieobojętny

10 22

Do @ObojętnyProkurator powinien się zająć indoktrynacją nieletnich i nielegalnymi marszami po Kartuzach 19:33, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

27 9

Nie ma takiego sprzętu medycznego, który by pomógł tej staruszce na tak zryty mozg ? 19:34, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NieobojętnyNieobojętny

10 23

Takie tu poczucie tolerancji. Usuwa się to co nie odpowiada redaktorce a ubliżanie innym jest mile widziane. Pani Magdo robi to Pani osobiście. Pytanie czy sprawia to Pani satysfakcję Takie postępowanie nie pasuje do demokracji a podobno łamią ja inni 19:45, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@nieobojetny@nieobojetny

9 3

Nie pisz głupot, nie obrażaj, nie wyzywaj, to nikt nie będzie ci niczego usuwał. To proste 20:07, 31.01.2021


HmmHmm

3 0

Że co ??? 20:27, 31.01.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PatolaPatola

20 10

Ta pani chyba naoglądała się TV ufam. Jurek Owsiak diametralnie zmienił naszą służbę zdrowia zbierając pieniądze i kupując za to sprzęt który ratuje ludziom i dzieciom życie. Gdyby nie Owsiak nasza służba zdrowia była by bardzo zacofana. Owsiak przeznacza zebrane pieniądze na szczytny cel. Spytałbym się tej pani czy i ile pieniędzy przeznaczył Rydzyk na tak szczytne cele na jakie przeznacza Owsiak. W przypadku Rydzyka szczytny cel to kupić sobie za nasze pieniądze Bentleya i powiedzieć że dostał go od bezdomnego a najlepsze jest to że dalej prosi o "wsparcie finansowe" bo nie ma za co żyć, a na koncie tylko zera na końcu dopisują dopisują. 20:01, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pa kodolapa kodola

5 4

Z jakiej trollownii się *%#)!& bo w to co piszesz to tu nikt nie wierzy oprócz ciebie ale ty też chyba nie bo niema tak naiwnych 20:07, 31.01.2021


PatolaPatola

3 1

A ty @#$&$ to chyba sponsorem Rydzyka jesteś. 23:09, 31.01.2021


Jaja strusieJaja strusie

15 7

Bardzo dziękuję pani redaktor za taktowne zachowanie - przecież mogła wejść z dzieciakami do środka i zebrać kolektę nie zrobiła tego. To się nazywa kultura 20:02, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maja 123Maja 123

27 10

A później weszła do kościoła i się gorliwie modliła ! I myśli zapewne ze zbawienia dostąpi. Cóż za obłuda! Nasłuchała się propagandy w TVP 1 i przyjęła ich agresywny przekaz ... jakie to smutne że stan umysłu oglądaczy TVP jest tak podatny na te głupotę. 20:05, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cenzura cenzura

8 2

Tu akurat nie powinno być pot tym artykułem cenzury 20:10, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

no takno tak

21 8

Wstyd ta kobieta nam w Kartuzach przyniosła /do kościoła szła nie wiem po co /chyba pomyliła rydzyka z Owsiakiem bo złodziej rydzy lata zbiera i nigdy się nie rozliczył ani nie powiedział ile ukradł z naszych podatków /Pani niedouczona może wszystko przeczytać o każdej złotówce wydanej i zebranej przez Owsiaka /tak to jest jak się słucha rydzyka i kłamstw *%#)!& 20:30, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do dziennikarkaDo dziennikarka

12 26

jak już tak agresywnie podchodzisz do ludzi, którzy mają inne zdanie to miej jakąkolwiek sensowną argumentację i zdecydowanie więcej pokory.

Po za tym jako dziennikarz zachowałaś się KARYGODNIE !! Ty nie masz prawa oceniać ani krytykować. 20:34, 31.01.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PozdrawiamyPozdrawiamy

13 4

Pozdrawiamy babcię. Mniej jadu kochana a może święty Piotr jeszcze przychylnie na ciebie spojrzy. 20:37, 31.01.2021


odpodp

14 3

A właśnie że ma PRAWO i ma OBOWIĄZEK, zwłaszcza, że stanęła w obronie młodzieży. Zachowała się rewelacyjnie tak jak należało. 20:48, 31.01.2021


@odp@odp

7 5

ma OBOWIĄZEK być OBIEKTYWNA a NIE JEST ! Gdzie borni młodzież ? publikując ich wizerunek w internecie ?

jest zgodna opiekunów czy sprawę trzeba zgłosić na policję ? 21:03, 31.01.2021


odpodp

8 5

Stanęła w obronie młodych ludzi, których nagabywała starsza kobieta. Coś jeszcze? A czegoś takiego jak obiektywizm NIE MA!!!! Zwłaszcza jak ktoś nagabuje dzieci. 22:34, 31.01.2021


od Do dziennikarkaod Do dziennikarka

9 1

A ta baba jak się zachowała? Była obiektywna czy nie? Miała prawo oceniać i krytykować? A niby na jakiej podstawie? Jej wolno obrażać i opowiadać bzdury? I ona miała prawo z dziećmi gadać o polityce tak? 22:49, 31.01.2021


W12345W12345

21 8

Tej pani Rydzyk takie pranie mózgu zrobił,że brak słów aby to dalej komentować. 20:34, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LllLll

21 7

Rodzice powinni zgłosić ta Panią do prokuratury jest rodo nie ma prawa ich filmować. 20:55, 31.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@Lll@Lll

6 9

a EX ma prawo filmować i publikować wizerunki nieletnich ? 21:03, 31.01.2021


@ @Lll@ @Lll

3 3

Przecież piszą o zbiórce i WOŚP to chyba oczywiste! 22:43, 31.01.2021


Ten od świń Ten od świń

10 5

Wstyd mi za was wszystkich, jak wy jesteście sterowani plujecie jadem .
Boga do tego nie mieszajcie . 21:14, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Ten od świń@Ten od świń

6 5

nie bój żaby, Sierakowice do kościoła nie biegają. 21:31, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Złoty MelonZłoty Melon

6 4

https://rejestr.io/krs/158131/zloty-melon
Powiązania spółek z o.o. z WOŚP. W dwóch przypadkach ten sam prezes. 21:43, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


OluusiaOluusia

10 9

Wstyd dla ulicy Prokowskiej ze tacy ludzie tam mieszkają. W kościele w pierwszych churkach a za murami...... 22:33, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

3 0

Ona nie z Prokowskiej, tam tylko ma skrót na wyjście z domu 08:05, 01.02.2021


KurtkaKurtka

12 10

Dobrze, że widać odzienie tego babska. Może kiedyś będzie okazja spotkać na mieście i MIŁO porozmawiać. 22:39, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gerard LemoineGerard Lemoine

12 7

Za dużo reklamy dla tej Pani. Nie jest z tego warta. 23:01, 31.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak, to jest typoweTak, to jest typowe

4 2

połączenie 50% ciemnoty + 50% kłamstwa = 100% wyborca PiSu.
Słyszymy takich często ( ale na szczęście coraz rzadziej ). 00:43, 01.02.2021


NelkaNelka

17 6

Co za *%#)!& baba.Co ona chciała pokazać ,te swoje pierścienie czy co?Nawiedzona jakaś wyznawczyni Rydzyka??? 23:06, 31.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Tak, bo jej zatrutyTak, bo jej zatruty

0 0

kłamstwem organizm mógłby zniszczyć cenne urządzenia zakupione w zbożnym celu dla dobrych ludzi !! 23:50, 31.01.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NieczUBekNieczUBek

11 6

W Polsce zbieractwo ma wieloletnia tradycję. Państwo zbiera podatki składki na świadczenia różnych usług, jednak kiedy ma świadczyć te usługi, to okazuje się, że państwo biedne i nawet OFE może ukraść. Na hojność Polaków można liczyć. Powoli się to zmienia. Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o Funduszu Medycznym. Z funduszu ma być finansowany m.in. dostęp do innowacyjnych technologii lekowych w chorobach rzadkich i onkologii. Na fundusz Premier RP przeznaczył 4,0 mld zł. Ile lat musiałaby zbierać WOŚP? Przez wiele lat wspierałem i wspieram WOŚP w Kartuzach, którzy zbierali głównie przy kościołach. Nasze datki są OK, ale my już nie. Nie będę tu przytaczał przykładów na to. Czy wiecie, że podarowany szpitalom sprzęt jest pod nadzorem "Owsiaka" i szpital nie może nim dowolnie dysponować? 01:03, 01.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

No i dobrzeNo i dobrze

3 0

Jak ty dasz prezent to oczekujesz że obdarowany będzie go nosił a nie podaruje go dalej jak swoje. Prawda? Tak czy nie.
Żeby nie było Owsiak mi lata (od kiedy angażuje się jawnie politycznie) ale idea pomocy to jestem za.
Pieniądze są zbierane na konkretny cel i konkretne placówki medyczne są obdarowane i akceptuję wolę darczyńcy aby darowane było wykorzystywane zgodnie z wolą darczyńcy.
A jak Twoi ziomkowie A. Duda i M. Morawiecki i ich dary niech szpitale wykorzystują jak chcą (ale znając polskie przepisy myślę że i oni stawiają warunki) 09:23, 01.02.2021


NieczUBekNieczUBek

2 2

@No i dobrze.
Wszystko Ok. Tylko, że ja mam trochę lat i pamiętam, a nawet widziałem, że lekarze nie mieli żadnych przeszkód pracować prywatnie na sprzęcie szpitalnym. Nie mam im tego za złe, bo to służba bardzo nam pożyteczna. Tylko nie wiem, dlaczego przy znajomości wszelkich zawiłości polskiej służby zdrowia i jej odwiecznych problemów, jednym puszcza się oko, a drugim liczy nawet "swoje" łóżka? ... Jakie tam swoje. Darczyńcami jesteśmy my, media, które dają darmowy czas, nie Owsiak! Nie mówię, że nie ma charyzmy, że nie potrafi. Robi to całkiem dobrze, tyle, że On nic nie robi gratis. Nie jest żadnym filantropem. To płatny manager. 13:15, 01.02.2021


MeFIMeFI

0 0

Od 2007 roku , Polskie prawo pozwala bowiem zająć na poczet długu majątek zadłużonej placówki służby zdrowia , włącznie z aparaturą medyczną.
- Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, to rząd i resort zdrowia, a nie WOŚP i tysiące ludzi dobrej woli będą ponosić odpowiedzialność - mówi Krzysztof Dobies, rzecznik fundacji.
Na razie szpitale szukają przepisów, które mogłyby zabezpieczyć dary przed zajęciem komorniczym. W zadłużonym, malborskim szpitalu, gdzie komornik zajął m.in. karetkę i respirator załatwiono problem za pomocą przewłaszczenia.
- Sprzęt od Orkiestry, m.in. aparat rtg jest formalnie własnością starostwa powiatowego w Malborku .Niestety, zajęcie sprzętu opatrzonego charakterystycznym serduszkiem jest w ostatnich dniach coraz bardziej możliwe. Polskie szpitale są zadłużone na 4 mld złotych, a od dwóch tygodni obowiązuje wykładnia prawa sporządzona przez Trybunał Konstytucyjny, która pozwala na zabieranie ze szpitalnych kont wszystkich, przeznaczonych na leczenie pieniędzy.Pierwszą ofiarą nowej interpretacji przepisów padł wczoraj Akademicki Szpitala Kliniczny we Wrocławiu, któremu komornik zabrał z konta 8 mln złotych, co praktycznie oznacza koniec placówki. W szpitalu wstrzymano już przyjęcia chorych i wypłaty. Zadłużenie dolnośląskiego szpitala przekracza 200 mln zł, więc "naturalnym biegiem rzeczy" dojdzie do odbierania długu w sprzęcie, także tym podarowanym.
Na Pomorzu w najgorszej sytuacji są szpitale w Malborku i Starogardzie Gd. Tadeusz Rocławski, dyrektor starogardzkiego szpitala twierdzi, że komornik na szczęście nie zajmuje na razie sprzętu medycznego, zadowalając się gotówką. W Malborku sprzęt jest zajmowany, ale dary WOŚP formalnie na czas kryzysu stały się własnością starostwa.
W restrukturyzowanym Szpitalu Wojewódzkim w Gdańsku, gdzie ryzyko egzekucji zostało zażegnane, na wszelki wypadek zmobilizowano prawników, by sprawdzili, jak zabezpieczyć dary Orkiestry. Opinia prawna ma być gotowa do końca tygodnia. To tylko niektóre przykłady z Poprzednich lat , dlatego właścicielem sprzętu od roku 2007 jest WOŚP , a nie szpitale , to nie wina fundacji tylko dziurawego prawa
09:04, 02.02.2021


kropekkropek

18 5

A co dał dyrektor RYDZYK za chciwy żeby coś od siebie ,potrafi tylko brać i narzekać że wciąż mało. 01:09, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Izabela94Izabela94

21 8

Co ten pis zrobił z ludźmi. Wstyd 04:42, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KMMKMM

19 7

Brawo dla dziewczynek za to że w tak młodym wieku maja świadomość i chęć włączania się w akcję niosąca pomoc ??
A ta kobieta..... brak słów ? 06:48, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bernard wikaBernard wika

8 14

Pani Magdo proszę nakręcić taki filmik z przysłoniętymi oczami z sobą w roli głównej bo nagonka na jedną osobę dzięki pani już się rozpoczęła myślę że powinna jej pani towarzyszyć. Niech pani wskaże w Kartuzach tych dorosłych którzy schowali się za plecami dzieci . Tak na koniec to pani dała się wypuścić i po raz pierwszy próbuje kłócić ul Prokowską 07:05, 01.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MBMB

2 0

Ta kobieta nie jest z Prokowskiej! 08:11, 01.02.2021


NonoNono

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Kris93Kris93

14 5

Porażka. Pani brakuje wiedzy i argumentów ale dzieci chce uświadamiać. Dzięki Bogu poszła się pomodlić. Może jakaś refleksja jednak na nią spłynie. 07:28, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


zabijanie dobrazabijanie dobra

8 11

To w pewnym stylu raz wypchamy dzieci aby atakowały kościół a za chwilę wysyłamy w to samo miejsce w celach "dobroczynnych dla owasiaka" Najgorsze jest to że do jednego i drugiego wykorzystywana jest nieświadomość dziecięca 08:13, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadekTadek

12 6

Smutne ale prawdziwe!! Twardy elektorat Pisowski!! Pieniądze na ratowanie dzieci bolą. Ludzie wolą podarować Jurkowi niż kolejne zmarnowane pieniądze dla kościoła. Nie wiadomo co z tymi pieniędzmi robią 08:33, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MBMB

13 5

Wszystko dobrze, każdy ma prawo do własnego zdania, ta kobieta tez. Tylko nie powinna atakować dzieci. Jak chce, to niech sobie zrobi transparent i ruszy na miasto. Ale niech ba deptaku uwaza aby się nie wyglebać 08:34, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do MBdo MB

1 1

zachowała się niestosownie, ale gdzie ona zaatakowała te dzieciaki? Nie podnosiła łosu, nie używała wulgaryzmów, nie stosowała przemocy. Wyraziła swoją opinię, a że sami odbiorcy nie za bardzo wiedzieli o czym ona mówi to inna kwestia. Podobnież mogła telefon schować do kieszeni 11:47, 02.02.2021


AgulkaAgulka

7 5

Mami nadzieję, że jej rodzina się wstydzi... 08:42, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

0 0

czy ktoś wie co to za jedna. 12:35, 02.02.2021


IKAIKA

8 3

KARTUZJANIE JĄ ZNAJĄ 08:42, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZenobiuszZenobiusz

9 9

Mózg wyjedzony przez tvpis i księdza proboszcza. Co najgorsze, ta pani ma prawo wyborcze i zawzięcie z niego korzysta. 09:12, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyzexyze

1 2

Przepraszam Pana niech Pan da przykład komu ksiądz proboszcz z naszej parafii wyjadł mózg /jak pan to nazwał/.Nasz proboszcz jeszcze nigdy w kościele nie poruszał tematów politycznych. 19:04, 01.02.2021


KościółKościół

10 3

o Jakim Proboszczu piszesz podaj konkretne dane, bo Proboszcz z Kolegiaty - nie słyszałem aby wyjadał mózgi 09:15, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ŁałuŁału

10 20

Szanowna redaktor czy zauważyła pani że wpisy popierające panią są na porażająco niskim poziomie czyżby była to jakaś bliskość intelektualna!? 09:21, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

StefaStefa

2 1

Weź się lecz bucu . 23:31, 01.02.2021


@Łału@Łału

8 3

Jeśli masz coś do poziomu - chociaż niczego nie można mu zarzucić - to jakże ze swoich "wyżyn intelektu" tu zawędrowałaś/łeś? 09:42, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TVP szczujniaTVP szczujnia

9 5

Ci się dziwić jak tam w jedynej wolnej tv niezależnej od rozumu szczuje się że zbieramy na a zabijanie płodów i nienarodzonych upośledzonych dzieci. Jak można oglądać taka telewizję i przyswajać ten syf 09:59, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BRAWO BRAWO

18 4

Pokażcie tej kobiecie najpiękniejszy gest jaki dał ksiądz jak pieniądze z kolekty wkładał do skarbonki BRAWO DLA KSIĘDZA BRAWO 09:59, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gracjan123PLGracjan123PL

2 7

ogulnje to tam moia kolerzanka byua i ona tma staua 10:44, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

infoinfo

5 12

no Madzia, możesz być z siebie dumna !! ładną szczujnie zrobiłaś. 10:45, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

redaktor naczelnyredaktor naczelny

3 0

Madziula będzie robiła karierę, jeszcze o niej usłyszysz 11:44, 02.02.2021


ta babciata babcia

0 6

ogulnie tam nie miauam racji racje miauy dziefczyny, przepraszam 10:46, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nam nie jest wszystkNam nie jest wszystk

9 7

Widać robotę jedynie "słusznej" tv. Współczuję tej pani, świat może być piękny i ludzie również a Ona tego nie widzi! Siema! 12:04, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NieczUBekNieczUBek

10 10

Osobiście uważam, że to niewybredny hejt, redaktorki. Podniesione tętno i szybszy oddech ma tu redaktorka. Nagrywana kobieta mówi to co mówi, powoli i rzeczowo. Co takiego złego, jest w uświadomieniu młodym pewnych sprzeczności? Przecież ich nie przegania! Dzieci też mądre, bo stoją pod kościołem, nie ratuszem, wiedzą gdzie więcej zebrać. Zbierają od ludzi wierzących czy ateistów? Mamy dać datek i bez komentarza się oddalić? Może redaktorce przypomnieć słowa Góru WOŚP? Jeden promil, z tego co mówił Owsiak: "Polacy lubią być rasistami, chcą polepszyć przez to swój wizerunek, swoją własną wartość. (...) Duży udział w tym ma np. Kościół, który, nie rozumiejąc pewnych rzeczy, stawia kropkę nad «i». (...) Jesteśmy bardzo nietolerancyjni w stosunku do osób innej wiary. (...)". [Przypominam jeszcze raz, że dzieci zbierają dla WOŚP pod kościołem]. Może to z katolików się naigrywacie? A ta wskazówka na koniec: (w domyśle patrzcie co za baba)... i "po wszystkim weszła do kościoła, by uczestniczyć we mszy św."? Co to jest? Która baba jest nienawistna? 13:39, 01.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NonoNono

1 4

Weź się lecz bucu bo jesteś chory fizycznie i intelektualnie najlepiej poza województwem bo przynosisz wstyd . 23:37, 01.02.2021


podobnypodobny

2 1

Widzisz - kolejny rzeczowy merytorycznie post poparty dowodami i co? Od razu trafia się ktoś, kto zaczyna cię wyzywać, bo jedyną jego karmą jest ***** *** 11:32, 02.02.2021


NieczUBekNieczUBek

8 3

Cytaty Owsiaka:
1) „Ludzie za granicą mnie pytają: «Czy naprawdę u was w rządzie myślą, że człowiek powstał wyłącznie w sposób cudowny?». Co ja mam odpowiadać? Jak głupoty opowiada ktoś w autobusie, można się odwrócić. Ale kiedy to mówią politycy – trzeba reagować”.
Myślę, że Owsiak odniósł się tu do aborcji, która na pewno nie jest cudownym sposobem przerwania życia. A dla Was? Życie to cud? Jeśli nie, to do dzieła: Pokażcie mi kogoś, kto zmusił doświadczeniem pierwiastki do życia.
2) „Nie chcę widzieć na Przystanku Woodstock namiotu i duchownych z Przystanku Jezus”. Na uwagę ks. Draguły, że organizatorzy Przystanku Jezus spełnili już w zeszłym roku wszystkie warunki Owsiaka, szef WOŚP warknął: „Powiedzmy, że w tym roku odbiła mi palma”. (Ale pod kościołem nie zabrania zbierać!?)
3) „W Polsce, tym *%#)!& kraju, zawsze będą narkotyki” - 8 czerwca 2001 r. w Żarach, podczas publicznego spotkania zorganizowanego przez władze miasta i w ich obecności! Bluzga nie tylko na Kościół ale na Polskę i Polaków. Ha, ha, ha. Nie dziwię się, że mu tak blisko do tych co wrzeszczą ***** ...
14:07, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jarek Andrzej Jarek Andrzej

5 10

Ale pani to bieda nie grzeszy obwieszona kiety i sygnały na Pisowskiej emeryturze biedy rodacy jak widać nie będzie ? . Lepiej do puszki by wyrzuciła skanera 14:21, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

markus745markus745

5 3

Ta pani ma jeszcze w domu ,czarno-biały telewizor i pr.tv???? 1 i 2 16:00, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiszaCisza

6 2

Teraz my redakcja Magda D i Wojciech też D. oto nasz tekst i co nam zrobicie--- Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu. Możecie nas cmoknąć w .......... 16:41, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bywalex Bywalex

3 9

Oj ojjj jojojj nie ladnie tak dzieciom wmawiac ze sa wrogami kosciola Irka to czy Kloc jakis masakra nie pani a zlotem obwieszona dala by jedna blyskotke i bylo by 2 promila a tak chyba samama miala ze dwa 17:49, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do bywalexDo bywalex

5 1

Nie złoto a srebro jak już,a pani dzienisz jeszcze musi się dużo nauczyć jak rozmawiać z ludźmi ,rasowy dziennikarz jest obiektywny w rozmowie z ludźmi dziwię się że ona o tym nie wie
19:55, 01.02.2021


JaJa

10 1

Z jednym się zgadzam, z Panią Magdą, że to Owsiak nie daje tylko MY dajemy. Starsza Pani bardzo dziwnie i źle się zachowała natomiast Pani Magda ma w swoim głosie coś co gardzi drugim człowiekiem. 18:54, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BiałkaBiałka

12 5

Każdy ma prawo do wyrażania własnych poglądów, starsza Pani zrobiła to rzeczowo i poprawnie po polsku. Inną rolę w tym materiale powinna pełnić nagrywająca materiał dziennikarka. Gdyby z równą poprawnością językową przeprowadziła z rozmówczynią wywiad, może byśmy się dowiedzieli co skłoniło Panią do bezprawnego nagrywania dzieci, dlaczego nie uszanowała prawa do zbiórki itp. To mógłby być ciekawy wywiad, można też było porozmawiać z dziećmi, innymi osobami i nie szkalując wysłuchać różnych wypowiedzi. Ten filmik najbardziej świadczy o braku profesjonalizmu dziennikarki.
19:26, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BiałkoBiałko

1 1

Opinia w punkt trafiona - rzetelność tej "dziennikarki" niczym nie odbiega od rzetelności głównego ścieku informacyjnego czyli TVN lub TVP. Można między nimi postawić znak óności TVP=EK=TVN 11:42, 02.02.2021


MopsekMopsek

8 12

Ta wstretna baba nagrywa na swoj Aparat, mlode dziewczyny, ktore stoja tam spokojnie i nie robia nic zlego, co ta jedza tam wyglasza, moze to pasuje tylko do tej starej kobiety. Ale pytanie co ona chce z tymi zdjeciami chce zrobic?, moze je wstawi do internetu, ze swoim chorym umyslowo opisem. 20:05, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KonkretnyKonkretny

2 2

"wstrętna baba, ta jędza, starej kobiety, chorym umysłowo opisem" - ileż trzeba mieć w sobie nienawiści, żeby tak opisać kogoś, kto różni się tylko tym, że ma odmienne zdanie? No cóż, znane to zachowanie wyznawców POKO 11:39, 02.02.2021


JaJa

9 3

Nie wolno filmowac osób postronnych paragraf jest a to bylo nawet nenkanie 20:27, 01.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


coment coment

9 8

ta pani dziennikarka musi się jeszcze dużo nauczyć, dziennikarz POwinien być obiektywny, ta pani tej zalety nie posiada. Do dzisiaj mam w uszach jej szyderczy śmiech jak Trzaskowski zaszczycił na rynku kartuskim swoją obecnością. Poseł Nitras "zabierał PiS-owskie zabawki starszym ludziom", a ta pani miała niezły ubaw! Z tej mąki chleba nie będzie 22:42, 01.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

widziszwidzisz

1 0

Niektórzy mogą być uzależnieni, nie biorąc żadnych prochów. Tak mi się wydaje, że nic nie bierze, prawda? 11:36, 02.02.2021


NonoNono

8 8

Pani Magda nie wygłasza poglądów tylko pokazuje jak to straszne wymalowane babsko się wyżywa na tych Bogu ducha winnych dzieciakach, ale ona z tym piskliwym głosem wie lepiej . Wstyd mi że to babsko znam . 22:47, 01.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do nonodo nono

5 2

że Magda to pani, a pani pod kościołem to już wymalowane babsko? O tempora, o mores! 11:35, 02.02.2021


StefaStefa

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


@coment@coment

2 2

A ta kobieta to jaka była - obiektywna czy nie? Ona nie musi być obiektywna tak, ale ktoś kto się przygląda jak ona nagabuje dzieciaki powinien być obiektywny? A ty jak wypisujesz te bzdury to jesteś obiektywny/na czy nie? 07:33, 02.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ANTYTIKTOKANTYTIKTOK

10 4

Pomijając (bo cóż innego można zrobić jak przemilczeć) zachowanie tej kobiety, to pseudodziennikarzyna MD musi być z siebie zadowolona, że narobiła smrodu - ludzie na portalu obrzucają się łajnem, więc efekt wzrostu oglądalności zamierzony. A przecież chodzi tylko o staytystykę, a nie o rzetelne dziennikarstwo, prawda? Ta kobieta wyraziła tylko swoją opinię (nie jest istotne, czy się z nia zgadzamy, czy nie), nie używała słów wulgarnych, nie stosowała przemocy. Tymczasem pani MD przyklaskuje chamskiej tłuszczy, która ową kobiecinę wyzywa od najgorszych, a trzeba nad nią spuścić zasłonę milczenia, jeżeli ktoś się nie zgadza z jej poglądamy. No ale cóż - chcesz być na czasie, to wołaj ***** *** 11:27, 02.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

StefaStefa

1 4

To babsko wygadywało dyrdymały i zaczepiała dzieciaki jak jakaś pe.......ka a obserwatorzy i komentatorzy ale ci rozgarnięci a nie ci z pizlandu b. mają rację . 13:01, 02.02.2021


ChrustChrust

2 1

@Stefa. Oj. Oj. Nie znam przypadku, aby jakaś fundacja zbierała datki od wszystkich i zamiast wszystkim dziękować, skupia się na atakowaniu sporej części tych, którzy jej te datki dają? Nie znam też przypadku religijnej fundacji, która większość swojego czasu przeznacza na atakowanie ateistów i antykatolików. Owsiak i WOŚP wielokrotnie zabierali głos w sprawie Kościoła, katolików, wiary. Przeciwny, nie obojętny, jakby mogło się wydawać. Mnie np. nie jest po drodze z kobietami, które wrzeszczą na dziecko w swoim łonie: Wy********ć! A Owsiak ich popiera. Ja nie łażę na ulicę, nie pcham się pod nos policjantom, by na nich napierać i pluć na nich. 15:21, 02.02.2021


AwokadoAwokado

0 1

Chrust widać że fanatyzm kk zajął ci całkowicie mózg dyrdymałami i już normalnie i obiektywnie nie funkcjonujesz i leczenie nic nie da na twoją chorobę. 17:59, 02.02.2021


Tomik wierszyTomik wierszy

5 1

To są osoby niepełnoletnie, rodziców tych nieletnich wolontariuszy zachęciłbym do złożenia doniesienia do prokuratury o utrwalenie ich wizerunku bez ich zgody na nagrywanie przez tę kobietę.
Jeśli kobieta ta rozpowszechniła ten film, niekoniecznie wysłyłając go innym, ale poprzez np. odtwarzanie go innym osobom, to jak najbardziej jest to naruszenie prywatności tych dzieci. 13:59, 02.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@ Tomik@ Tomik

0 1

A komu udostępniała? Masz jakieś informacje na ten temat? To idź na policję, jeśli to ciebie tak bulwersuje. 14:06, 02.02.2021


ChrustChrust

2 2

Załączony tu film z wizerunkiem dzieci został nagrany i upubliczniony przez redaktorkę gazety. Takie są fakty i tutaj mamy niezbity dowód naruszenia prywatności . Czy tamta pani udostępni publicznie film, jeszcze tego nie wiemy. Może tak, może nie. Żaden sąd nie ściga za zdarzenia, które mogłoby się stać. Dopiero kiedy go udostępni można podjąć czynności. 15:06, 02.02.2021


Tomik wierszyTomik wierszy

7 2

@ Tomik
W tym kraju póki co istnieje jeszcze taki coś jak prywatność, tu ewidentnie ta prywatność została naruszona, bo na filmie nie słychać aby kobieta poprosiła te dzieci o zgodę na nagrywanie, dzieci te nie są funkcjonariuszami publicznymi, nie zajmują wysokich stanowisk publicznych.
Może zachodzić uzasadnione podejrzenie o nękanie ich oraz zastraszanie.
Jeśli ta kobieta miała jakieś zastrzeżenia do tego co robią te dzieci, powinna najpierw porozmawiac z ich opiekunami prawnymi. 14:25, 02.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FaktFakt

9 4

Film, który Państwo oglądacie zamieściła p. Redaktor. Mogła napisać artykuł, nawet ostry, w którym przedstawiłaby całą sytuację. Zdecydowała się jednak na upublicznienie swojego nagrania i wizerunku dzieci. Czy miała zgodę ich opiekunów? Zamieściła jednak film i pozostaje mieć nadzieję, że kierowała się dobrem dzieci, a nie zwykłą chęcią zwiększenia popularności swojej gazety i swojej osoby. 14:56, 02.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SaszaSasza

9 3

A co to za zaczepianie nieletnich, nagabywanie i straszenie ich?
Czy te dzieci kradły, czy biły słabszego? Nie! uczestniczyły w czymś co uważały za słuszne, za zgodą swoich rodziców.
A to nagrywanie dzieci to w jakim celu? To ich babcia była i robiła pamiątkę? Jeśli nie to w jakim celu? 15:39, 02.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Fakt@Fakt

3 3

Jakby tylko napisała to byś pierwsza/wszy zaczął/ła ją obrzucać błotem, że kłamie i że na pewno wszystko zmyśliła. A tak jest dowód i każdy może sam posłuchać i wyciągnąć wnioski. Także bardzo dobrze zrobiła. 15:40, 02.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MBMB

9 2

Moje zdanie jest takie, że te dziewczynki reprezentowały publiczną zbiórkę, wiec w tym momencie były osobami publicznymi. Można było je fotografować i filmować.
Nie znaczy to że popieram tą kobietę, bo po co stresowała dzieci swoim poglądem. 17:08, 02.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NonoNono

2 3

Ta pani ma poglądy nieakceptowalne przez normalnych ludzi , że ma coś w sobie niedobrego to jej sprawa . 18:07, 02.02.2021


NinaNina

8 6

To jest demokracja , każdy i na każdy temat ma prawo się wypowiadać. Nic złego nie widzę w wypowiedzi tej Pani. Natomiast " P. Magda" - niby redaktor , nieprofesjonalne podejście, dużo musi się nauczyć . 21:10, 02.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

I po co to? I po co to?

4 5

Kobieta zupełnie niepotrzebnie wciąga dzieciaki w politykę. Na co to, po co to? Jak jej się nie podobają takie akcje przy kościele to niech idzie na skargę do proboszcza (który i tak pewnie odprawi tę babę z kwitkiem). Co do Owsiaka to jego intencje z jednej strony są dobre bo akcja charytatywna, pomaganie dzieciom itd. a z drugiej strony niektóre jego akcje a zwłaszcza ostatnio- trzymanie ze strajkiem kobiet to totalna głupota. Zapomniał co się działo kilka lat temu gdy na jego imprezie jak zamordowano Adamowicza? Nigdy więcej agresji wtedy było prawda? A dzisiaj trzymanie z najbardziej wulgarnym i agresywnym ruchem pseudopolitycznym jest oki? 00:38, 03.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahahahhahahahah

8 4

Jaka ta stara baba jest *%#)!& 11:03, 03.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Nina@Nina

11 4

Owszem, jest demokracja, tylko kobieta powinna sobie wybrać adwersarzy stosownie do wieku, a nie naskakiwać na dzieci. Niech czyni to z równym sobie, albo i silniejszym od siebie. 12:12, 03.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bastabasta

0 0

w takim wypadku młodzież a nawet dzieci nie POwinny brać udziału w marszach kobiet , które domagają się mordowania ludzi nienarodzonych . 22:23, 04.02.2021


szokszok

5 2

wariatka? 16:06, 03.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RitaRita

5 1

Rozliczenia - rozliczeniami.ok!
Może i sobie biorą.
Każdy bierze tak naprawdę- jakby na to patrzeć.
Wszystko płaci i daje NFZ?! Ta kobieta jest śmieszna- to dlaczego mamy takie czasy że dostać się do lekarza( a co dopiero do specjalisty czy dentysty) graniczy z cudem - a ludzie w większości i tak chodzi prywatnie. Co do Pomocy Owsiaka. Jesli te pieniądze uratowały chociaż jedno życie - uważam że jest warto. Gdzie jest NFZ tam gdzie są dzieci chore na SMA. W wielu różnych historiach i tak ludzie to siła. Oni zawsze pomagają np. w zbiórkach.
A ta kobieta takie głupoty gada że aż głowa boli i pewnie jeszcze w pierwszej ławce siedzi. Powinna się zastanowić - że nie miejsce i czas na takie rozmowy z dziećmi ( pewnie biedne były przerażone).
08:19, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

na WOŚPna WOŚP

5 1

Dzięki temu promilowi żyje mój wcześniaczek... Trafił pod sprzęt WOŚP...
Miejsce do zbiorek jest dla wszystkich organizacji.
A kto, kogo wspiera jest indywidualną decyzją każdego człowieka.
08:54, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawdaprawda

5 7

podwójne standardy !!!! . Owsiak może obrażać wierzących a nawet popierać strajk kobiet i mordowanie nienarodzonych aby chwilę później zbierać mamonę na ratowanie pod kościołami - prowokacja ?!.
ale osobie wierzącej idącej do swego DOMU nie wolno wyrazić swego zdania ?!- pytam kto dał wam prawo odbierania głosu . Młodzież która tam stanęła sama tego miejsca jak i drzwi wszystkich kościołów w Polsce nie wybrała ! Porozmawiać z młodymi nie wolno ale młodzież może brać udział w marszach i wykrzykiwać wulgaryzmy i domagać się mordowania nienarodzonych !!! 17:41, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


321321

0 0

czemu aż tyle mówisz o sobie? 23:17, 04.02.2021


ChrustChrust

3 1

Chcecie wiedzieć, dlaczego nagrywała? Dla udokumentowania faktu, że Owsiak zbiera pod kościołem. Właśnie teraz, w 2021 roku, po tym jak wsparł Strajk Pioruńskich Kobiet! Owsiak atakując Kościół nie wyprze się tego, że w małych miastach zebrał prawie wszystko pod kościołem. Inaczej mendia, za kilka odwracałyby kota ogonem, co zaczynają już robić w tym artykule. 13:45, 05.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KedliKedli

4 2

Proponuję pani dziennikarce zapoznać się z wyrokiem sądu odnośnie prezesa WOŚP na stronie kontrowersje net blogera Matka kurka cyt: Od dziś nikt nie musi się obawiać pisania i mówienia wprost, że Jerzy Owsiak i Lidia Niedźwiedzka-Owsiak przez ponad 20 lat doili fundacje WOŚP i wkładali do własnej kieszeni miliony złotych, co zresztą czynią do dziś. Jeśli ktoś ma ochotę porównać metody działania fundacji WOŚP do metod stosowanych w sektach, też nie ma się czego obawiać, jest to dozwolona ocena takich niegodnych zachowań jak: „podpisz, że nie będziesz korzystał ze sprzętu WOŚP”. Absolutnie bezpiecznym jest stwierdzenie, że „Złoty Melon” to firma słup, która służy do wypłacania wielomilionowych kwot podmiotom, których właścicielami są bliscy Jerzego Owsiaka bądź on sam, pozostaje do pełnej dyspozycji. I to jest mój pond dwuletni wkład, dar dla społeczeństwa, które przez lata było przez Owsiaka i przedstawicieli WOŚP zastraszane medialnie, „prawnie” i szantażowane emocjonalnie.”
Tego nie dowiesz się z TV. 22:46, 06.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


yogiyogi

2 0

brawo dla kobiety uswiadamiala te dziewczynki mowila prawde 18:59, 08.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@yogi@yogi

0 2

Uświadamiać może swoje wnuki, gdyby naskoczyła tak na moje dzieci nie zostawiłbym tak tego. 21:46, 08.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bo OnaBo Ona

2 1

Bo ona wieży w to , że ją Rudz.... kiedyś Wyruc....
Rydzyko.. ! Wierzy w Radio ..... i jego tego złodzieja ! 14:05, 09.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

precz z WOŚPprecz z WOŚP

1 0

Dzienisz nie zna prawdy to relatywna lewaczka!!! te biedne dzieci sa zmanipulowane, jak ta niedouczona redaktorka 18:04, 31.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%