Od 11 lipca, we wszystkich placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługa klientów w poniedziałki potrwa do godz. 17.
We wszystkie poniedziałki, począwszy od 11 lipca obsługa klientów ZUS będzie odbywała się od godz. 8:00 do godz. 17:00. Od wtorku do piątku Sale Obsługi Klientów są dostępne w godzinach od 8:00 do 15:00.
ZUS zachęca, aby korzystać z e-wizyt, czyli spotkań online z pracownikiem. Dzięki tej formie kontaktu można załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu.
Jeśli sprawa wymaga bezpośredniej wizyty w urzędzie, wówczas warto umówić się na konkretny dzień i godzinę aby uniknąć czekania w kolejce. Można to zrobić przez Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS lub telefonicznie.
Wizytę w oddziale ZUS w Gdańsku i podległych mu placówkach zarezerwujemy pod nr 58 307 86 60, natomiast w oddziale w Słupsku i jego jednostkach terenowych pod nr 506 000 791.
Swoje sprawy można także załatwiać za pośrednictwem PUE ZUS oraz telefonicznie pod numerem 22 560 16 00 w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00. W sprawie Polskiego Bonu Turystycznego można dzwonić we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 7.00 do 20.00 pod numer 22 11 22 111, natomiast pod numerem 22 444 02 55 w dni robocze w godzinach od 8.00 do 18.00 można uzyskać informacje w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz