Zamknij

Kto ponacinał drzewa przy drodze? Sprawę bada policja

09:15, 08.01.2021 W.D Aktualizacja: 09:33, 08.01.2021
Skomentuj Drzewa podcięte i usunięte potem przez strażaków - okolice Puzdrowa. fot.W.Drewka Drzewa podcięte i usunięte potem przez strażaków - okolice Puzdrowa. fot.W.Drewka

Policja szuka sprawcy nocnej "rzezi drzew" przy drodze wojewódzkiej nr 211 oraz przy drodze wojewódzkiej nr 214 w okolicy Tuchlina i Puzdrowa. Strażacy jeszcze nad ranem usuwali kolejne podcięte wcześniej drzewa, które zagrażały użytkownikom drogi. Na razie nie wiadomo kto i z jakiego powodu doprowadził do tej niebezpiecznej sytuacji. 

Jak już informowaliśmy, do nietypowej sytuacji doszło w nocy. Nieznany sprawca ponacinał drzewa znajdujące się przy drodze wojewódzkiej nr 211 na odcinku Puzdrowo - Dolina Jadwigi. Strażacy zdecydowali o usunięciu drzew, ponieważ istniało ryzyko, że podczas wiatru zostaną one powalone. Usunięto kilkanaście drzew przy drodze woj. nr 211. 

Nad ranem okazało się, że również przy drodze nr 214, w okolicy Tuchlina i Puzdrowa, ktoś podciął pnie kilku drzew. Wezwani na miejsce strażacy usunęli pięć drzew. Przez pewien czas droga była nieprzejezdna. 

Sprawę bada kartuska policja. Jak informuje Piotr Gdaniec, rzecznik prasowy kartuskiej policji, na razie nie wiadomo jeszcze jak zakwalifikowany zostanie czyn, którego dopuścił się sprawca. Może to być traktowane jako sprowadzenie zagrożenia w ruchu lądowym. 

Do tematu wrócimy.

(W.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(128)

Obywatel Obywatel

5 26

A po co tak wysoko je ścinali mogli je ściąć na wykokosi 3m 09:42, 08.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Strazak. Strazak.

7 0

Bo na takiej wysokości były podcinane 09:59, 08.01.2021


Do strazakDo strazak

2 1

Ok. 10:18, 08.01.2021


do Strażakdo Strażak

1 3

A ja właśnie bym na miejscu straży ściął najwyższej aby sprawca powrócił na miejsce przestępstwa......no chyba że miał docięte na taktowaną zapałkę.....pytanie czym sprawca nacią czy podpiłował te drzewa piłą spalinową czy jakąś piłą moja twoja Kaszubi będą wiedzieli o to za piła moja Twoja 12:29, 08.01.2021


reo

KaczorKaczor

9 18

Bo to ćpuny były 09:44, 08.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

nnhbnnhb

13 12

bohaterzy nie ćpuni 09:56, 08.01.2021


Przyznaj sie Przyznaj sie

6 3

Kaczor a może to twoja sprawka wolny czas spędzasz z mężczyznami było was więcej i motyw miałes 10:00, 08.01.2021


Miejscowy Miejscowy

46 29

Brawo, nasze władze nie potrafią wziąść sprawy w swoje ręce to ktoś ich wyręczył, szkoda tylko że w taki *%#)!& sposób, bo ktoś niewinny mógł ucierpieć. 09:59, 08.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ekolog_WqrwionyEkolog_Wqrwiony

8 22

Z chęcią wyciąłbym ci jaja, kmiocie wsiowy... 10:22, 08.01.2021


Miejscowy 2Miejscowy 2

4 2

Brawo dla tego Pana ktory to zrobil-ile ludzkich istnien uratował 18:38, 08.01.2021


Do ekolog wqurwionyDo ekolog wqurwiony

2 0

Śmiało przyjeżdżaj, chętnie się z tobą spotkam, Kozak w necie pi..a w świecie. Zobaczymy wtedy jaki będziesz mądry anonimowy miastowy ZŁAMASIE.... 21:53, 08.01.2021


KornikKornik

35 42

Dobra robota 10:03, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AmebyAmeby

7 4

Pozdro jak by spadło na kogoś z twojej rodziny 15:42, 08.01.2021


kornik drukarzkornik drukarz

22 36

popieram 10:08, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bekabeka

65 3

ktoś żaguje pół nocy drzewa piłą spalinową i nikt nic nie widział:) 10:12, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Test Test

1 0

Nieoficjalnie to była piłą elektryczną hahaha 18:38, 08.01.2021


pikuśpikuś

41 22

Drzewa są nam bardzo potrzebne, ale niech je sadzą za rowem a nie bezpośrednio przy samej jezdni ruchliwych dróg! 10:14, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

głupisgłupis

10 8

Czy myślenie się włączy? Ciebie na świecie jeszcze nie było i rodziców twoich jak to drzewo było sodzone . Wiec jakim prawem ? 11:45, 08.01.2021


Wkoncu. Wkoncu.

30 17

Te drzewa to j tak tylko chore gałęzie spadają asfalt niszczą i nie można w razie potrzeby uciec na pobocze. Drzewa są dobre ale w lesie. To nie 2 wojna światowa by skłoniły nas od samolotów wroga. 10:18, 08.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CieńCień

9 0

Kiedyś był inny asfalt. Drzewa miały chronić go przed słońcem, by nie płynął.

11:24, 08.01.2021


KonarKonar

2 0

Na twój łeb pusty 13:08, 11.01.2021


jodłajodła

38 18

co to za artykuł, co to za dziennikarze to piszą???
cyt: "rzeź drzew" porąbało drzewa, że tak powiem
cyt: "nieznany sprawca" a skąd wie, że sprawca?? a może sprawcy??? jakiej piły używał, używali???
ile tych drzew naciął, nacięli?? podać konkretną liczbę drzew, to tak trudno napisać
wszystkie drogi prowadzą, nie do Rzymu, tylko do Sierakowic!!
Kto mieszka w tych Sierakowicach???? 10:19, 08.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OlfazOlfaz

5 14

Ale jesteś słaby, słaba, słabe 10:35, 08.01.2021


zdziwieni, zdziwionazdziwieni, zdziwiona

3 7

Ale się artykułu czepiacie, czepiasz, masz czepiane 12:07, 08.01.2021


raczejraczej

5 0

Gowidlino 18:49, 08.01.2021


Piła_IXPiła_IX

24 52

Dorwać takiego *%#)!& i po prostu spuścić solidny łomot, plus oczywiście grzywna ze 100 tys. złotych i przepadek mienia, a jak nie ma kasy, to kulasy piłą obciąć, ale spokojnie jestem pewien, że go namierzymy... 10:25, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kułakkułak

12 2

no kurde i znowu jakiś syf w compie, pełno wirusów, a ja prosty chłop ze wsi, nie wie co to internet, wycieli mi dorodne drzewa miałem 4 takie wiązy skubańce, no co ja teraz zrobię, muszę wykonać telefon do Jekaterinburga, tam są dobrzy informatycy, leśnicy, którzy zasadzą naprawią, zamontują jakąś ochronę na młode drzewka, bydlaki jak można było tak zniszczyć moje drzewa. 10:42, 08.01.2021


StrażakStrażak

41 14

Mam pytanie.
Czy ktoś z was pomyślał że jak by jechała tą drogą wam bliska osobą i przez tego osobnika drzewo w danym momencie się przewaliło czy wtedy byście popierali sprawcę wydarzenia ?
Ludzie zacznijcie myśleć przez takie działania my musimy reagować i działać szybko aby ratować ludzkie życie. Czy ktoś z was pomyślałby o konsekwencjach ? 10:31, 08.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MoMo

6 2

Zgadzam się. Tylu strażaków musiało usuwać drzewa przez jakiegoś idiotę. A co gdyby w tym czasie komuś palił by się dom. Zero myślenia u ludzi wyobraźni 14:08, 08.01.2021


Jacek.KJacek.K

6 2

Ale z kim Ty tu chcesz gadać ? Czytam komentarze tych ludzi i się zastanawiam gdzie im tak mozgi wyparowały 14:23, 08.01.2021


Debile Debile

27 14

Banda *%#)!& Nie dość że ktoś w tym czasie mógł na prawde potrzebować pomocy straży to jeszcze drzewo mogło spaść na twoją mame, tatę, żonę,dziewczynę, znajomych ,córkę, syna albo na ciebie ! Pajace!!! 10:33, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kto to zrobił?Kto to zrobił?

20 6

Ten kto na tym skorzystał jeśli tym tropem się pójdzie sprawca się znajdzie... 10:33, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ofiara?Ofiara?

4 5

Ktoś odreagował wypadek bliskiej osoby? 11:27, 08.01.2021


WiedźmaWiedźma

24 29

Czytając powyższe komentarze nasuwa mi się tylko jedna myśl. Jesteście złymi i *%#)!& ludźmi. Cieszy was wszystko co niesie spustoszenie. Kim wy jesteście??? Bo nie rozumnymi i myślącymi istotami . 10:35, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Robert 1Robert 1

24 18

Kto ma takie pomysły!
I wy ludzie co komentujecie? Bardzo źle, że tak się stało! Ktoś mógł ucierpieć, strażacy mają teraz pełno roboty ze "sprzątaniem". Te stare drzewa mają bardzo duże znaczenie dla środowiska.
A czy można je usunąć czy nie, nie jest nam decydować tylko samorząd jest od tego.
To nie do was należy podcinanie drzew!
A wyście samorządy wybierali a kto nie był głosować niech się teraz nie wypowiada.
Stała się tragedia! Bardzo dużo starych drzew została powalonych. Za paredziesiat lat nie bedziecie nawet pamietac jak wygladaly dzrzewa! Klimat sie zmienia! Ludzie reagujcie. 10:50, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kierowcakierowca

4 8

jesteś imbecylem, szkoda na ciebie klawiatury 12:22, 08.01.2021


@Wiedźma@Wiedźma

10 3

Pani Basiu zmień w końcu link to może ktoś zacznie traktować poważnie wpisy bo tak to z automatu dostają minusy 10:53, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Robur2Robur2

20 15

A tak pitolą, że zanieczyszczone powietrze, te usunięte drzewa oczyszczały kilka milionów m3 powietrza, produkowały też tlen, czysty tlen, którego nie jesteśmy w stanie wyprodukować.
Im mniej drzew tym większe zanieczyszczenie powietrza, 1ha drzew potrafi wchłonąć rocznie około 4 ton dwutlenku węgla. Dwa "dorosłe" drzewa produkują tyle tlenu ile potrzebuje człowiek na cały rok.
Póki nie zrozumiemy, że wycinanie drzew przynosi więcej szkód niz zysków z jednego szalonego kierowcy rocznie, tak długo będziemy mieli coraz gorszą jakość powietrza.
żadne spalanie nie jest czyste dla środowiska, i nie ma znaczenia czy to gaz, czy pellet, trujemy siebie niezależnie od tego czy widać dym z komina czy nie. 10:54, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

....  X.... X

6 7

Popieram Cię w 100% masz racje że drzewa produkują tlen którego my ludzie zuzywamy , kto tego nie rozumie to niech idzie do lasu i poczuje o czym mowa . w lesie oddycha się lżej bo tam jest duzo tlenu ktorego produkują właśnie te drzewa które ludzie tak bezmyślnie wycinają. A drzewa rosnace przy drdze nie służą tylko poto żeby robić furmankom i koniom cień, bo ich juz nie ma lecz poto żeby wchlanialy dwutlenek węgla któryy produkują wasze stare auta 11:36, 08.01.2021


DzumaDzuma

7 10

No jak u konkurencji robią nagonke że to przez drzewa tyle osób ginie to nic dziwnego że ludzie mają mózgi wyprane. W sumie tamten portalik chyba tylko z pisania na fb żyje. 11:07, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GregoryGregory

14 29

Bardzo dobrze popieram!!!
Drzewa do lasu!!! 11:08, 08.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

YrogergYrogerg

10 6

A tych z opuźnonym rozwojem, oraz "tępych" umysłowo to gdzie wysłać? 11:51, 08.01.2021


xcvxcv

9 5

ja bym cię do Kocborowa wysłał, na czyszczenie rury... 12:24, 08.01.2021


Obserwator 2 Obserwator 2

18 17

Stare drzewa przedwojenne gdy ludzie jeździli furmanki nikomu nie przeszkadzały świat motoryzacyjny przyszpieszyl wyciąć posadzidzic 5 m od krawędzią jezdni ile uratujemy istnień ludzkich wszyscy będą wdzięczni. 11:13, 08.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do wyżejDo wyżej

7 4

Chodziło o cień i ochronę nawierzchni przed słońcem. Dzisiaj asfalt już się nie topi od promieni słonecznych. 11:29, 08.01.2021


GdawcktGdawckt

7 9

ile istnień uratujemy.. w powiecie kartuskim być może 2 rocznie, zazwyczaj giną ludzie nieodpowiedzialni, piszę zazwyczaj, bo zdarzają się wypadki z innych przyczyn niż czynnik ludzki, ale to rzadkość.
Dwa wycięta drzewa to roczne zapotrzebowanie na tlen dla jednego człowieka, 1 ha drzew to cztery tony wchłoniętego dwutlenku węgla. Ile osób zachoruje bo środowisko nie jest w stanie już się samooczyszczać, bo coraz mniej drzew, wmawiają nam, że zanieczyszczone powietrze, to tylko i wyłącznie przez kopcące kominy, a to nie prawda, bo wszystkie kominy wydzielają spaliny. To że nie widzimy dymu i nie czujemy smrodu, nie oznacza, że jest cacy.
To nie są drogi szybkiego ruchu to drogi lokalne. 11:48, 08.01.2021


JoloboloJolobolo

0 2

Nie ma znaczenia czy 1metr czy 10 metrów. Jak *%#)!& będzie zap.....lał to w ułamku sekundy rozwali się o posadzone dalej drzewo. 21:16, 11.01.2021


..............

12 6

Cel słuszny tylko metoda nie ta. Jak wy nie wiecie czemu ktoś tak zrobił to idzcie rąbać to drzrwo a nie pisać artykuły. Zapraszam trasa Ręboszewo Brodnica. 11:21, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DośćDość

15 10

Ktoś miał dość wypadków. 11:25, 08.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

A tfuuu w ich ryjA tfuuu w ich ryj

2 1

Ktoś chciał przysporzyć wypadku napewno postawią im artykuł o narażenie na utratę życia lub zdrowia i fleje powiedzą 8 lat to może dotrze do nich co zrobili 08:55, 09.01.2021


HahaHaha

2 1

Jasne wypadków...to jakiś psychiczny potrzeba mu psychiatry i podwójnej dawki leków przeciw padaczkowych 13:10, 11.01.2021


pojazdy ciężarowepojazdy ciężarowe

20 11

Zmuszone są jechać środkiem drogi inaczej niszczą naczepy o konary praktycznie wszystkie drzewa mają ślady obcierki .Ale co zrobić mamy oszołomów u władzy co sami nie podejmą decyzji o wycince. Co prawda samowolna wycinka jest naganna i mogła doprowadzić do tragedii ale po części winna jest po stronie władzy za opieszałość, 11:29, 08.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LkvLkv

3 11

Ja też jeżdżę ciężarówką i jeszcze nigdy nie przywalilem o konary drzew wystarczy myśleć logicznie a nie *%#)!& A co do drzew wystarczy jak zarządca dróg przejedzie się drogą gdzie rosną pochylone drzewa z tyczką czterometrową po krawedzi jezdni i obetnie galezie te co moglyby uszkodzic naczepe. 11:45, 08.01.2021


LKWLKW

11 2

#lkv jak jeździsz wywrotką to cieżko zachaczyć o konary, wiejski traktorzysto 13:14, 08.01.2021


KrokusikKrokusik

12 7

To teraz trzeba sprawdzać drzewa przy wszystkich szosach, bo kto wie gdzie ten psychol ponacinal jeszcze drzewa. 11:39, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciemnota ciemnota

12 17

Tylko ludzie nieświadomi krzywdy jaka wyrządzają zarówno drzewom, środowisku a w konsekwencji sobie samym preferują takie działania. Drzewa nie dość że produkują tlen, dają cień i obniżają temperaturę w mieście i na ulicy , dodatkowo są domem dla ptaków i drobnych ssaków , porostów . Taki buk musi co najmniej 100 lat rosnąć by okrzepnąć a takie bezmózgi w jedną noc je zetna. Tego procesu nie da się odwrócić. Mam nadzieję że osoby odpowiedzialne za tą zbrodnię odpowiedzą karnie i finansowo tak żeby przez długie lata to odczuły i by była to przestroga dla innych niewyedukowanych ludzi. Głupotę , bezczelność, należy piętnować a ludzi edukować. 11:40, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jakim prawem Jakim prawem

15 16

Te drzewa były sadzone za czasów waszych dziadów więc jakim prawem koś odważa się je ścinać ? Jedynym argumentem byłaby choroba drzewa stwarzająca zagrożenie dla życia , ale i tak po próbie ratowania drzewa. Drzewo nie zabija w wypadkach samochodowych nie wyskakuje na ulice , to wina bezmyślnych kierowców , że wpadają na drzewa.! No czasem zdarzyć się może awaria samochodu no ale wtedy to i tak wina w większości zaniedbania właściciela odnośnie badań technicznych , no ale zdarza się tez pech. Komu drzewa przeszkadzają ? 11:50, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

normalnienormalnie

2 3

i co z tego, że te drzewa są stare? 14:13, 08.01.2021


A w KartuzachA w Kartuzach

17 9

A w Kartuzach wycinają drzewa z parków i przy ulicach i Policja nie interweniuje i prokuratura też . Może warto się tym tematem też zająć ? 11:52, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XD?XD?

4 1

Policja zainteresowała się tym tematem bo naciecie drzewa przy drodze jest rowna probie zabojstwa , takie drzewo moglo upasc na droge w kazdym momencie powodujac przy tym wypadek pozdrawiam 16:12, 08.01.2021


JaJa

11 17

Dla takiego psychola dożywocie bo kata pieniężna to za mało to jak terrorysta podkladajacy bomby celowe narażenie życia do taki hu... To dalej będzie robić 12:04, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

14 14

A ty co myślisz, strażaku, jak jedziesz do wypadku w którym drzewo zabiło dziecko bo ojciec popełnił błąd a drzewo nie wybaczyło ?. Pewnie myślisz tak samo jak lewacka hołota proekologiczna, że drzewa są ważniejsze od ludzi. Nie, życie ludzkie jest najważniejsze a drzewa 16m od skrajni jezdni(bezpieczna strefa). Zawsze będą pijacy, wariaci i po prostu *%#)!& ale to nie powód aby gineli oni i ich bliscy tylko dlatego że jeszcze więksi ekodebile blokowali wprowadzenie przepisów pozwaląjacych na usuwanie drzew przydrożnych. Ten pilarz rozpoczął proces modernizacji drogi zwiększający bezpieczeństwo? 12:19, 08.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DrzewostanusDrzewostanus

4 7

Może zostanie to jedno, jedyne drzewo, na którym ty się rozdupcys na amen! Matka natura wtedy odetchnie! 12:26, 08.01.2021


bładbład

4 6

To ojciec popełnił błąd nie drzewo. Myśl co piszesz . Do kogo powinien mieć żal do drzewa ? W życiu często bywa tak ze obwiniemy wszystkich naokoło za nasze błędy tylko nie siebie. 12:44, 08.01.2021


Też kierowcaTeż kierowca

3 3

W myśl Twojej zasady autostrady powinny być bezpieczne i bez wypadków, niestety tak nie jest i giną ludzie, oraz ojciec i dzieci, przecież na autostradach nie ma drzew, więc dlaczego tak się dzieje?
Nawet gdyby "pas bezpieczeństwa" wynosił 50m, to i tak będą ginąć ludzie.
Główną przyczyna śmierci na drogach nie są drzewa, to ledwie ułamek procenta, winę za wypadek zawsze ponosi człowiek. To on decyduje jak jedzie, z jaką prędkością, to tylko od jego odpowiedzialności zależy czy dojedzie do celu on oraz inny użytkownicy dróg. 16:56, 08.01.2021


FkFk

14 15

Nareszcie ktos zrobil porządek. Po cholere te stare rupiecie. Mniej zabitych będzie. Szkoda ze dopiero teraz ktoś na to wpadł. Oby wszystkie udało mu się wyciąć . Jak gmina nie potrafi. Młode drzewka by lepiej posadzili. Ale nie przy ulicach. 12:46, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..............

2 3

Stare to jest twoje auto które wytwarza dwutlenek wegla i truje ludzi. Gamoniu 08:52, 09.01.2021


Wróżbita_KartuskiWróżbita_Kartuski

11 11

Ci co myślą, że od tych drzew ubędzie zabitych na drogach są w grubym błędzie, zresztą sami się przekonają... 13:04, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzyCzy

8 4

Czy ktoś tam na tej trasie zginął przez rzekome drzewo 13:31, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@czy@czy

3 1

Może nie przez drzewo, ale kończąc nagle jazdę na drzewie. Nie jedno z tych ścietych drzew miało swoją ofiarę. 20:06, 08.01.2021


ZaorishZaorish

14 13

Te drzewa przeszkadzają tylko tym co nie potrafią jezdzić
13:31, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Policja ? jaka PolicPolicja ? jaka Polic

9 6

Do puki z " poszukiwań i śledztwa " nie zostaną wyłączoni tz policjanci z Sierakowic ,
nikogo nie znajdą , tam istnieje kolesiostwo i zmowa milczenia . Dziwny to posterunek .
Przekazać to do Gdańska i od razu znajdą . 14:01, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Teraz to dopiero -Teraz to dopiero -

8 2

- są one niebezpieczeństwem mało widoczne z pniem na 70 cm jak tam ktoś przywali to kto za to odpowie, gmina?! 14:03, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

normalnienormalnie

11 12

Powinni ściąć wszystkie drzewa koło dróg w całej polsce zamiast wycinać lasy. Drzewa przy drodze to śmiertelne niebezpieczeństwo i niszczą drogi. 14:07, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kumasz cza czaKumasz cza cza

1 1

Śmiertelne niebezpieczeństwo to idiota za kierownicą ktory swój brak umiejętności prezentuje na drzewie z takich należy się śmiać bo im się należało 13:06, 11.01.2021


LokajLokaj

10 11

Polać temu panu !! Good job ! 14:19, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamil-1Kamil-1

9 6

Te drzewa powinny zostać wycięte wszystkie ale przez służby i posadzone nowe na skaju pasa drogowego. Dobrze, że chociaż ścieżkę zrobili z Puzdrowa do Gowidlina, przynajmniej piesi i rowerzyści nie będą już tak narażeni na niebezpieczeństwo. 14:56, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciocia GeniaCiocia Genia

5 8

Owszem, prawda że mógł tamtędy jechać ktoś bliski i mógł ucierpieć. Szczęście, że jak teraz tamtędy pojdzie to nie uderzy w drzewo?
Drzewa były by koniom drogę wytyczać czy lejce trzymał trzeźwy czy piajany gość. Teraz gdy motoryzacja nabrała tempa i prawo zabrania prowadzić po spożyciu napojów wyskokowych, niech to drzewa zostaną ale kilka metrów od drogi!!! A uwierzycie że takie dorosłe drzewo można przesadzić? Tylko potrzebna odpowiednia maszyna! A skoro tego u nas nie ma to sadzić drzewa powinno się w odległości najdłuższego drzewa przy krańcu lasu. To kierowca jedzie bezpiecznie bo gałąź nie spadnie, zwierzynę zdążyć zauważy a i w drzewo nie rypnie. Zapomniała bym.. czy ktokolwiek pamięta jak kilka lat temu kilka dni przed świętami w okolicach Kościerzyny drzewo przewróciło się na auto którym podróżował ojciec z synem? Tak, dziecko zmarło. A jechało zawieźć babci prezent na święta! Czemu byli winni?! 15:25, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do lokaja i innychdo lokaja i innych

10 9

Widać, że niektórym udzieliło się to co wypisuje pewien człowiek o tym, że to drzewa atakują kierowców. Ja osobiście nie widziałem nigdy drzewa chodzącego po ulicy - jeśli wy widzieliście, to moim zdaniem macie problem. Owszem, jeśli są jakieś konary albo drzewa do usunięcia, to powinno się je wyciąć, ale na litość Boską musi to zrobić ktoś fachowy. A nie w ten sposób! 15:40, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realistarealista

9 9

Powiem tak - tych, którzy chwalą tego gościa powinni razem z nim zamknąć, przynajmniej na jakiś czas. Czy ktokolwiek z was wyboraził sobie siebie jadącego autem, z rodziną, gdy spada wam na głowy drzewo, które ktoś przed chwila podciął???? Myśleliście o tym? Jeśli nie to szkoda, bo czasem warto ruszyć dyńką. 15:51, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaraKara

8 6

A ja bym takiego gościa z kolegami bo sam pewnie tego nie zrobił na tydzień przy tych pniach postawił na pełnym słońcu w lecie bez kropli wody. Ciemnota. 17:19, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W Kartuzach W Kartuzach

7 5

W Kartuzach za to sprawcy wycinek drzew w mieście są znani a policja nic nie robi. 17:21, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kaszub 2Kaszub 2

13 15

Brawo brawo brawo dla tego Pana. W koncu ktos odwazny sie znalazl ktory wziol sprawy w swoje rece. Tyle ludzi ginie przez te przeklete drzewa przy drodze. Wyciac wszystkie a w zamian posadzic nowe w lesie badz tam gdzie nie zagrażają nikomu. Jeszcze raz brawa i pochwala dla tego bohatera. Pomnik mu sie nalezy i odznaka za uratowanie wielu istnien ludzkich. 18:44, 08.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KkKk

3 4

Nie przez drzewa ludzie giną , tylko przez własną głupotę. Jeszcze nie słyszałam , żeby drzewo komuś pod koła wlazło 17:19, 09.01.2021


Kaszub 2Kaszub 2

12 8

Brawo brawo brawo dla tego Pana. W koncu ktos odwazny sie znalazl ktory wziol sprawy w swoje rece. Tyle ludzi ginie przez te przeklete drzewa przy drodze. Wyciac wszystkie a w zamian posadzic nowe w lesie badz tam gdzie nie zagrażają nikomu. Jeszcze raz brawa i pochwala dla tego bohatera. Pomnik mu sie nalezy i odznaka za uratowanie wielu istnien ludzkich. 19:04, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kaszub 3Kaszub 3

11 14

Brawo dla tego Pana. Do tych kretynow co pie... ze mogl kogoś zabic- nie widzicie na filmie jak odpowiedzialnie ma te drzewa podciete tak aby spadly na pobocze a nie na jezdnie? Ogromny szacunek i brawa dla tego bohatera ktory zapobiegl tylu wypadkom. 19:12, 08.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GmgmgmGmgmgm

9 1

Tak odpowiedzialnie chyba w dekiel tobie cos palneło tak odpowiedzialnie podciął ze jedna na drodze leżało a ciekawe ile jeszcze tak podciął 02:04, 09.01.2021


Do kaszub3Do kaszub3

5 0

Idź do psychiatry niech ci leki zmieni bo te już na Ciebie nie działają chyba sam widzisz że ci dekluje 20:53, 09.01.2021


######

2 0

czemu się podszywasz pod Kaszuba, kaszub niewinny, a ty nie kaszub bo kaszub tego nie popiera i chyba masz coś z gową 22:28, 12.01.2021


Zimowy difterZimowy difter

5 9

Pomyślcie! Co by było gdyby na moje BMW e90 przed liftem 320d po chipie, w skórach, czarne z przyciemnionymi szybami i dokładkami i czterema rurami wydechowymi!? No co!? 19:42, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FaktFakt

9 7

Czyn bardzo ryzykowny i niebezpieczny, naszczecie nikomu nic się nie stało. Ale są też pozytywne strony tej dziwnej akcji...te ścięte drzewa już nikomu życia nieodbiorą, czyli jakieś życie napewno zostało uratowane. (Tak wiem że to nie wina drzew, tylko kierowców...ale teraz co najwyżej jakiś wariat wyląduje na polu) 19:46, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PilarzPilarz

9 2

To jakaś zorganizowana akcja... jednej nocy w kilku powiatach? Jeden człowiek by tego nie dokonał. Gdzie i kiedy robili rekrutację? Jakie mieli priorytety które drzewa i na jakim odcinku i na jakiej trasie podcinać? Czym się kierowali? Tyle pytań, a nie ma żadnej odpowiedzi..? 20:38, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dumny Dumny

8 10

100lat temu bryczka jechała może dwa razy dziennie a drzewa służyły po to aby dawać koniom cień, teraz jeżdżą tiry i tysiące samochodów. Gdybyście wiedzieli ile osób zginęło przez te drzewa i ile jeszcze mogło by zginąć. Ryzyko jest duże, że podcinają drzewa ale korzyści ogromne nikt z tego powodu
na pewno nie zginie , drzewa te szkodzą bo kierowca jadący tirem jest zmuszony jechać środkiem jezdni bo gdyby uszkodził kabinę i plandekę to mógłby stracić prace i spłacać firmie koszty do końca życia. Dlatego ludzie jadący z nad przeciwka zmuszeni są jechać poboczem i chować się pomiędzy drzewami. Moim zdaniem lepiej nie wypowiadać się na temat o ,którym nie ma się pojęcia. Dumny jestem ,że na kaszubach znajdą się tacy ludzie, którzy są zmuszeni robić porządek w taki sposób. Chętnie wsparłbym takich robin hoodów finansowo za koszty paliwa i czas pracy. 20:55, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamil95 Kamil95

1 7

A on audi może jechał 22:01, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DrajwerDrajwer

9 8

Pewnie jakiś świr, któremu świr z rodziny zabił się na dżewie teraz "mści" się na dżewach 22:02, 08.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ha ha ha ha Ha ha ha ha

1 3

Jednym słowem rodzina porombańcow 12:59, 11.01.2021


Mad HatterMad Hatter

3 0

ty jesteś jedynym świrem, gdzie twój covid???, ostatnio wszędzie gdzie twój komentarz przy wypadkach to covid winny, a jak wypadku nie było to nagle covid cię dopadł i się posrałeś, powinieneś się leczyć 22:35, 12.01.2021


Do typaDo typa

10 4

Który obraża ludzi w komentarzach cyt."wiejscy traktorzyści" Jesteś pusty jak benben...? 22:57, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElvisElvis

1 3

Ja WaWam 23:32, 08.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maximum Maximum

2 7

Nie jestem jasnowidzem...ani policjantem....ale jadąc dziś i oglądając to...STWIERDZAM ŻE TA OSOBA ROBIŁA TO W TAKICH MIEJSCACH GDZIE KAMERA Z ŻADNEJ STRONY NIE MA DOJŚCIA ZE ZROBIONO TO W TAKICH MIEJSCACH GDZIE NIKT NIE MIESZKA.? 23:37, 08.01.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

..........

7 0

To teraz się przejdź i sprawdź jeszcze raz ,są tam cztery drzewa ścięte przy wyjeździe z fermy kur. I napewno właściciel twardo spał jak podcinali drzewa blisko jego domu. 09:07, 09.01.2021


Kwestia czasu Kwestia czasu

6 3

Do znalezienia sprawcy wystarczy jego głupota prędzej sprawdza miejsca z których nabył on sprzęt i paliwo tam są kamery i tak go wytypuja jest to czasochłonne ale i tak go znajdą nie takich frajerów szukali a znaleźli 09:15, 09.01.2021


Ta osoba to cymbałTa osoba to cymbał

2 1

Tylko nie pomyslala ze jak pojazd przemieszcza sie z odcinku A to po pewnym czasie powinien sie zjawic w odcinku B ale pewnie pojazd utknął gdzieś po drodze i do kolejnej kamery dojechał po długim czasie teraz sprawdza kto to i zapytają się gdzie był tyle czasu a po.lokalizacji telefonu dokładnie powiedzą mu gdzie i o której godzinie się znajdował śliwką wpadła w kompot 20:48, 09.01.2021


DożywocieDożywocie

10 2

Dla tych kanali zrobił i to po to żeby zabić niewinnych ludzi gdyby osoba ktora to widziała nie powiadomiła straży dzisiaj zabierali.by już zwłoki z tej ulicy 08:59, 09.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zaraz ich mająZaraz ich mają

8 3

Musieli ostatnio kupować paliwo do piły oraz olej jak wiadomo nie każdy kupuje paliwo w bańkach wystarczy że policja sprawdzi kilka stacji paliw obejrzy kamery do miesiąca w tył wytypują kilkanaście osób sprawdźą logowania ich telefonów bo zapewne mieli je przy sobie w chwili tego wyczynu i tak oto znajdą sprawców trochę to potrwa ale wiadomo że ich znajdą 09:10, 09.01.2021

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

=£÷£÷£÷=£÷£÷£÷

5 3

A moze to byly pili na baterie pomyslałes 14:53, 09.01.2021


..................

1 4

Ja kupuję paliwo do piły raz co majmniej raz w tygodniu to co niby ja je ściołem? Kretyński sposób poszukiwań. 14:58, 09.01.2021


Nie tak zaraz.Nie tak zaraz.

1 3

Twoim tokiem myślenia skoro kupowałem tydzień temu benzynę do quada w bańce 10L jestem teraz podejrzany?? Pozatym każdy pilarz kupuje olej w większych baniakach z dozownikiem które wystarczają na kilkadziesiąt tankowań. A łańcuchy i prowadnice można zamówić choćby z drugiego końca Polski przez allegro, a i tak sądzę że za dużo ich niezurzył tnąc na wysokości 1m gdzie już niema tak dużo piasku w korze. Miłych poszukiwań... 16:59, 09.01.2021


Nie tak zaraz.Nie tak zaraz.

1 4

A i nie sądzę by jakiś rejestrator miał tak wielką pamięć by można było cofnąć do miesiąca w tył....a nawet gdyby to kto i kiedy miał by to przeglądać? 17:02, 09.01.2021


CzasCzas

4 1

Trzęsiecie gaciami a ja wam mówię że ich namierzą kwestia czasu w przyrodzie nic nie ginie a ci co kupowali będą na celowniku ale wiadomo tylko sprawca był na miejscu i zapewne miał przy sobie telefon więc spoko znajdą tego który to zrobił 20:36, 09.01.2021


TaaaaTaaaa

3 0

A na naszej stacji paliw rejestrator mozna cofnąć 30 dni wstecz teraz każdy inwestuje w dobry sprzęt a szczególnie na Stacji paliw także nie bój żaby 20:39, 09.01.2021


BuhahaBuhaha

11 4

Niech się cieszą wolnością bo latem będą jak szympansy w klatce siedzieć i wszyscy będą się śmiać z ich durnoty ...... 09:19, 09.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorwaćDorwać

11 2

Nam nadzieję że ktoś na kamerkę samochodowa nagrał .Lepiej by się sami przyznali . Oby zapłacili majątek za to co zrobili. 18:10, 09.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpeedSpeed

6 0

U nas już dzisiaj sprawdzali monitoring wszystko zabrali i coś tam mają nietypowego sprawdzaja wszystkie z tego odcinka 20:43, 09.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dziwna sprawaDziwna sprawa

4 7

Może kiedyś ktoś stracił kogoś bliskiego na tej trasie i obiecał sobie że wytnie to drzewo. 15:17, 10.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tsk jasneTsk jasne

1 2

Gdyby stracił kogoś bliskiego to by się z tego tak nie nabijał a widac ze gosc ma ubaw i cieszy go ten cyrk to jakiś chory 09:15, 12.01.2021


JojoJojo

2 1

Nie oglądaj już tych bajek 09:16, 12.01.2021


JacekPeryskopJacekPeryskop

2 9

Pomijam kwestię skrajnego *%#)!& ale tych drzew nigdy tam nie powinno być zwłaszcza na kaszubach drzewa są dosłownie w koronie drogi lub kilka cm dalej. Nie trzeba jechać szybko wystarczy 30km/h i wpakować się przypadkiem w taki konar, który owinie autko jak ścierę w koło siebie. To jak betonowy słup albo gorzej. Jestem z OSP i non stop mamy śmiertelne z tego powodu. Miesiąc temu gość omijał psa, który wbiegł na jezdnię. Wpadł w poślizg i bokiem uderzył w drzewo przy drodze. Prędkość policjanci mówili, że około 50-55km/h na drodze gdzie jest ograniczenie 70km/h poniósł śmierć na miejscu. Uderzył bokiem, wprost na siebie. Nie muszę mówić jaki był widok? boczna szyba rozprysnęła mu się na twarzy wszystko deformując. Chronienie przed gorącem włóżcie między bajki to istne zagrożenie i natychmiast powinno być zlikwidowane. Wszystkie drzewa zbyt blisko jezdni do pocięcia! bez wyjątków. Barany. 22:35, 10.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TreblaTrebla

4 2

Kiedyś mi na tej drodze wyskoczyła sarna, proponuje zabić wszystkie sarny i na skrzyżowaniu ktoś wjechał w bok mojego samochodu powinniśmy zezłomować wszystkie samochody i zabić wszystkich kierowców bo to przecież człowiek prowadził. Nie tędy droga ... 23:17, 10.01.2021


Ha ha haHa ha ha

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Brutalne drewnoBrutalne drewno

5 4

Jasne pomijając fakt że drzewa latem chronią nasze oczy od słońca a zimą od zawiejii i że lepiej się jedzie autem gdy są drzewa to i tak zawsze znajdzie się idiota brawórowy ktory wyląduje na drzewie a winą obarczy drewno tak tak jak nie będzie drzew to winny będzie chodnik albo barierka albo budynek tym co szaleją na ulicy i nie dostosowują prędkości do warunków jazdy należy się śmierć bo to idioci i tyle !!!!!! Żal tylko tych na których spadnie drzewo ale to może się zdarzyć w lesie czy przed domem to jest wypadek 12:01, 11.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szkoda Szkoda

3 4

Wielu cweli skończyło na drzewie ale czy oby napewno wine ponosi drzewo? Czy głupota? Drzewo zamortyzowalo upadek gdyby go nie było taki idiota koziołkowal by po polach i musieli by takich cwaniaków w kawałkach zbierać i jeszcze by komuś plony zniszczyli 12:51, 11.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poje.....ssPoje.....ss

4 3

Oby złapali tego szaleńca bo widać że ma coś z głową ciekawe czy u siebie przed domem wyciął wszystkie krzewy i drzewa bo one też temu winne a nóż ktoś wyląduje na jego posesji i scenariusz się powtórzy .... gosc powinien zmienić psychiatrę albo przyjąć większą dawkę leku 12:56, 11.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ziomziom

3 1

No tak drzewa zabijają na Kaszubach, nie jazda po pijaku, bez prawa jazdy, wyprzedzanie na podwójnej, nocne wyścigi.
Pozwalacie na jeżdżenie po pijaku, bez prawka, to wy jesteście winni śmierci a nie drzewa.
Wszyscy dookoła wiecie kto to zrobił, w sumie szkoda ze na nikogo z Was takie drzewo nie spadło, wtedy byłby raban.
Wiadomo ze jak to na Kaszubach winnych nikt nie znajdzie, tak jak nie znaleźli tych co zabijają foki i kłusują na jeziorach. 17:38, 11.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nikuśnikuś

2 2

Z psem tropiącym trzeba wyruszyć za bandziorem albo bandziorami, on stwarza nie tylko zagrożenie w ruchu drogowym, bo zagraża bezpośrednio zdrowiu i życiu innych a ponadto podlega karze art.88 za wielokrotne niszczenie drzew 23:09, 11.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Binladen Binladen

2 3

Wszyscy którzy przyjeżdżali tą drogą niech złoża osobny akt oskarżenia o bezpośrednie narażenie życia lub zdrowia jak tylko ujawnia personalia tego zbrodniarza może to terrorysta nie mógł w inny sposlob zabić ludzi więc postanowił przewrócić na nas drzewa i w ten sposlob nas zabić musimy się domagać od niego odszkodowania wkoncu mogliśmy wszyscy zginąć a jaki stres w nas pozostał do końca życia strach przejechania pod drzewem i widok terrorysty z piłą....podcinajacy drzewo istny horror 09:26, 12.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

2 4

Kaszubski zamachowiec chciał pozbawić ludzi życia w iście kaszubskim stylu 09:28, 12.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Łysy ,,,Łysy ,,,

0 1

trudno doszukać się przyczyny takiego działania ale być może tej osobie zginął ktoś bliski w wypadku na przydrożnym drzewie 09:01, 06.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%