Zamknij

Tapicer

Nr oferty: StPr/24/0331Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kościerska 1a, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: Zaangażowanie w samodzielne tworzenie mebli tapicerowanych: łóżek, łóżek kontynentalnych, sof, stolików. Sprawdzenie jakości otrzymanych do obróbki elelmentów komponentów, półproduktów, ocenianie jakości otrzymanych do obróbki elelmentów, komponetów, półproduktów, zagwarantowanie wysokiego standardu produktu oraz zapewnienie najwyższej jakości każdej czynności, wykonywanie swoich zadan zgodnie z ustalonymi terminami i normami czasu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 18.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Korzystanie z różnych narzędzi.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: HSS WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: PIOTRKOWSKA 270, 90-361 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
    Osoba do kontaktu: Karolina Zbrzeźna
    Numer telefonu: 508 528 506
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: skierowanie i/lub cv;
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pon - pt, Godziny : 8-16
    Zapewnienie pacjentom profesjonalnej i rzetelnej obsługi w zakresie bezpośredniej realizacji recept oraz sprzedaży preparatów OTC, prawidłowe przyjmowanie dostawy i potwierdzanie jej zgodności z zamówieniem, monitorowanie stanu preparatów w magazynie aptecznym. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-20 oraz w soboty, w godzinach 9-16 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą). Możliwa praca w innych placówkach w Gdyni i Gdańsku.
    StPr/24/3911
    data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Kosmetyczka twarzy i ciała.
    StPr/24/0520
    data rozpoczęcia pracy od 02.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    1. Zapoznanie się z działem Organizacyjnym Starostwa, Regulaminem Pracy, Instrukcją kancelaryjna dla organów powiatu oraz aktami obowiązującymi w Wydziale Komunikacji, zapoznanie się ze Statutem Powiatu Kartuskiego, Regulaminem Organizacyjnym; 2. Udzielanie pomocy pracownikom przy: - prowadzeniu rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowaców i instruktorów praw jazdy; - przy czynnościach związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych, tablic rejestracyjnych oraz znaków legalizacyjnych i nalepek kontrolnych; - przy wydawaniu kart parkingowych dla inwalidów; - przy rejestrowaniu pojazdów oraz wydawaniu tych dokumentów; - przy wydawaniu stosownych zaświadczeń potwierdzających dane pojazdu i właściciela; - przy wydawaniulicencji na przewóz osób pojazdem osobowym oraz zaświadczeń na publiczny transport zbiorowy; - archiwizacja dokumentów komunikacyjnych, a przede wszystkim akt kierowców pojazdów; - pomoc przy wprowadzaniu danych w systemie elektronicznym pn. Centralna Ewidencja pojazdów i Kierowców oraz przy zamieszczaniudanych dot. przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w Portalu starosty prowadzonego przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A.
    StPr/24/0455
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    Prace ogrodnicze, pomoc przy produkcji roślin.
    StPr/24/0492
    data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN

    Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków oraz o wymaganych dokumentach i wymaganiach stawianych kandydatom są podane na stronie: https://dobor.pomorska.policja.gov.pl/ Praca w godzinach: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 6:00
    StPr/24/0494
    data rozpoczęcia pracy od 08.07.2024
    wynagrodzenie od od 6 300 PLN

    Sprzedawanie artystycznych artykułów i pamiątek kaszubskich.
    StPr/24/0488
    data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    1. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentacją; 2. Tworzenie baz danych i prowadzenie ewidencji (EXCEL); 3. Fakturowanie i obsługa procesów finansowych; 4. Wsparcie w zarządzaniu dokumentacją kadrową; 5. Organizacja pracy biura a w tym zamówienia artykułów spożywczych i papierniczych; 6. Obsługa reklamacji, zwrotów towarów i komunikacja z klientem; 7. Zarządzanie flotą samochodową.
    StPr/24/0402
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    Prace ogólnobudowlane
    StPr/24/0466
    data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP; 2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka; 3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach; 4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora; 5. Wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom; 6. Czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; 7. Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt; 8. Statystyka w Prokuraturze, dane dot. pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne; 9. Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora; 10. Archiwizacja okresy przechowywania akt i ksiąg , zasady kwalifikacji na kategorie A i B; 11. Przekazywanie akt A do Archiwum Państwowego, a kat. B na makulaturę ( przez zmielenie ) zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii.
    StPr/24/0400
    data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    - Księgowanie faktur - obsługa programu PŁATNIK - sporządzanie rejestrów
    StPr/24/0434
    data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN