Zamknij

Asystent do spraw księgowości

Nr oferty: StPr/24/1332Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Opis zadań: 1. Zapoznanie się z Ustawą o promocji zattrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 475 z póź. zm.); 2. Zapoznanie się z przepisami pracy dot. funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poż; 3. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy i regulaminami obowiązującymi w PUP; 4. Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych; 5. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego; 6. Zapoznanie się z programem SYRIUSZ; 7. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; 8. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych i środków dotacji zgodnie z zakłdowym planem kont; 9. Rejestrowanie operacji gospodarczych i środków dotacji w SI SYRIUSZ; 10. Uzgadnanie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych; 11. Rozliczanie list wypłat świadczeń z FP i uzgadnianie ze stanowiskiem merytorycznym zasiłków niepodjętych; 12. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; 13. Archiwizowanie dowodów księgowych; 14. Wykonywanie bieżących poleceń przełożonych; 15. Pomoc pracownikom działu przy wykonywaniu ich zadań ; 16. Obsługa urządzeń biurowych.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 18.11.2024
Stypendium brutto: 1 994,4 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: kontakt przez PUP
    Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
    Adres: Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu: Katarzyna Kąkol
    Numer telefonu: 586940936
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: skierowanie na staż
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Zapewnienie pacjentom profesjonalnej i rzetelnej obsługi w zakresie bezpośredniej realizacji recept oraz sprzedaży preparatów OTC, prawidłowe przyjmowanie dostawy i potwierdzanie jej zgodności z zamówieniem, monitorowanie stanu preparatów w magazynie aptecznym. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-20 oraz w soboty, w godzinach 9-16 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą). Możliwa praca w innych placówkach w Gdyni i Gdańsku.
    StPr/24/10039
    data rozpoczęcia pracy od 15.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Praca biurowa: rozliczenia z ZUSem, rozliczenia podatkowe.
    StPr/24/1364
    data rozpoczęcia pracy od 14.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Pilnowanie przydzielonego rejonu ekspozycji muzealnej, pomoc w utrzymaniu czystości sal ekspozycyjnych, udzielanie informacji odwiedzających, pomoc w obsłudze grup zorganizowanych zwiedzających muzeum.
    StPr/24/1359
    data rozpoczęcia pracy od 14.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 4 300 PLN

    1. Zapoznanie się z Statutem Powiatu Kartuskiego, Regulaminem Organizacyjnym Starostwa, Regulaminem Pracy, instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu oraz aktami obowiązującymi w Wydziale Geodezji. 2. Udzielanie pomocy pracownikom przy : 1) przyjmowaniu oraz wysyłce korespondencji dla potrzeb Wydziału oraz uzupełnianie spraw w bazie danych Wydziału Geodezji. 3. Udzielanie pomocy w następujących sprawach: 1) przy aktualizacji zbiorów geodezyjnych, 2) w prowadzeniu baz danych ewidencji gruntów i budynków, 3) obsługa klientów w zakresie udostępniania danych oraz wydawania kopii map i dokuemntów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 4) przy aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości powiatowych i Skarbu Państwa.
    StPr/24/1347
    data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    1. Zapoznanie się z Statutem Powiatu Kartuskiego, Regulaminem Organizacyjnym Starostwa, Regulaminem Pracy, instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu oraz aktami obowiązującymi w Wydziale Geodezji. 2. Udzielanie pomocy pracownikom przy : 1) przyjmowaniu oraz wysyłce korespondencji dla potrzeb Wydziału oraz uzupełnianie spraw w bazie danych Wydziału Geodezji. 3. Udzielanie pomocy w następujących sprawach: 1) przy aktualizacji zbiorów geodezyjnych, 2) w prowadzeniu baz danych ewidencji gruntów i budynków, 3) obsługa klientów w zakresie udostępniania danych oraz wydawania kopii map i dokuemntów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 4) przy aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości powiatowych i Skarbu Państwa.
    StPr/24/1348
    data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

    Księgowanie dokumentów do PKPiR, przygotowywanie raportów i sprawozdań do US.
    StPr/24/1350
    data rozpoczęcia pracy od 08.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 4 900 PLN

    praca przy przetworstwie ryb, patroszenie, czyszczenie, pakowanie
    StPr/24/1354
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH W PRZEDSZKOLU
    StPr/24/1356
    data rozpoczęcia pracy od 08.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 000 PLN

    Opieka nad wychowankami, pomoc w nauce, rozwijanie zainteresowań, organizacja czasu wolnego, prowadzenie dokumentacji wychowanków. Praca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00 - 6.00.
    StPr/24/1336
    data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 do 6 900 PLN

    1. Zapoznanie się z Ustawą o promocji zattrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 475 z póź. zm.); 2. Zapoznanie się z przepisami pracy dot. funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poż; 3. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy i regulaminami obowiązującymi w PUP; 4. Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych; 5. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego; 6. Zapoznanie się z programem SYRIUSZ; 7. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; 8. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych i środków dotacji zgodnie z zakłdowym planem kont; 9. Rejestrowanie operacji gospodarczych i środków dotacji w SI SYRIUSZ; 10. Uzgadnanie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych; 11. Rozliczanie list wypłat świadczeń z FP i uzgadnianie ze stanowiskiem merytorycznym zasiłków niepodjętych; 12. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; 13. Archiwizowanie dowodów księgowych; 14. Wykonywanie bieżących poleceń przełożonych; 15. Pomoc pracownikom działu przy wykonywaniu ich zadań ; 16. Obsługa urządzeń biurowych.
    StPr/24/1332
    data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
    wynagrodzenie od 1 994,4 PLN