Zamknij

Księgowy

Nr oferty: StPr/24/1446Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kościerska 2, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: • obsługa dokumentacji związanej z eksportem i importem towarów (branża rybna); • obsługa dokumentacji dotyczącej wewnątrzwspólnotowej dostawy i nabycia towarów; • księgowanie bieżących dokumentów (księgi handlowe); • współpraca z działami sprzedaży, produkcji, magazynem w zakresie dokumentacji;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera Pakiet MS Office, Word Excel
  • 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dokładność, odpowiedzialność
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • średnie branżowe
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Obsługa dokumentacji dotyczącej eksportu i importu towarów.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: GRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Kościerska 2, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
      Osoba do kontaktu: Małgorzata Mirkiewicz
      Numer telefonu: 667 222 163
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: skierowanie i/lub cv;
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: pon - pt, Godziny : 8-16
      • obsługa dokumentacji związanej z eksportem i importem towarów (branża rybna); • obsługa dokumentacji dotyczącej wewnątrzwspólnotowej dostawy i nabycia towarów; • księgowanie bieżących dokumentów (księgi handlowe); • współpraca z działami sprzedaży, produkcji, magazynem w zakresie dokumentacji;
      StPr/24/1446
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Sporządzanie napojów mieszanych alkoholowych i bezalkoholowych,przygotowanie napojów gorących,,obsługa systemu na którym pracuje bar. Praca w godzinach od 14,00 do 22,00 praca również w dni wolne.
      StPr/24/1441
      data rozpoczęcia pracy od 30.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Zapewnienie pacjentom profesjonalnej i rzetelnej obsługi w zakresie bezpośredniej realizacji recept oraz sprzedaży preparatów OTC, prawidłowe przyjmowanie dostawy i potwierdzanie jej zgodności z zamówieniem, monitorowanie stanu preparatów w magazynie aptecznym. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-20 oraz w soboty, w godzinach 9-16 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą). Możliwa praca w innych placówkach w Gdyni i Gdańsku.
      StPr/24/10907
      data rozpoczęcia pracy od 17.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Praca polegająca na zrywce położonego surowca, umiejętność obsługi maszyny zrywającej Forwarder. Umiejętność wykonania drobnych napraw przy maszynie, Doświadczenie w branży leśnej. Preferowana praca na akord.
      StPr/24/1435
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 7 000 PLN

      Praca związana z maszynowym pozyskaniem surowca. Wymagane doświadczenie obsługi i pracy na maszynie leśnej typu Harwester. Wykonanie podstawowych napraw i obsługi codziennej maszyny. Doświadczenie na stanowisku operatora.
      StPr/24/1437
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 7 000 PLN

      POZYSKANIE SUROWCA DREWNEGO. Praca na terenie gminy Kartuzy.
      StPr/24/1434
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 5 500 PLN

      Przygotowanie materiałów i elementów do produkcji mebli, nawiercanie i skręcanie mebli zgodnie z projektem, składanie korpusów z gotowych formatek, okuwanie frontów, rozkrój płyt, oklejanie, regulacja frontów, montaż mebli i akcesoriów zgodnie z projektem, instalacja sprzętu AGD w zabudowach kuchennych. Pracodawca proponuje umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę.
      StPr/24/1409
      data rozpoczęcia pracy od 09.12.2024
      wynagrodzenie od od 5 500 do 10 000 PLN

      Zapewnienie pacjentom profesjonalnej i rzetelnej obsługi w zakresie bezpośredniej realizacji recept oraz sprzedaży preparatów OTC, prawidłowe przyjmowanie dostawy i potwierdzanie jej zgodności z zamówieniem, monitorowanie stanu preparatów w magazynie aptecznym. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-20 oraz w soboty, w godzinach 9-16 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą). Możliwa praca w innych placówkach w Gdyni i Gdańsku.
      StPr/24/10039
      data rozpoczęcia pracy od 15.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Praca biurowa: rozliczenia z ZUSem, rozliczenia podatkowe.
      StPr/24/1364
      data rozpoczęcia pracy od 14.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Pilnowanie przydzielonego rejonu ekspozycji muzealnej, pomoc w utrzymaniu czystości sal ekspozycyjnych, udzielanie informacji odwiedzających, pomoc w obsłudze grup zorganizowanych zwiedzających muzeum.
      StPr/24/1359
      data rozpoczęcia pracy od 14.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 4 300 PLN