Zamknij

Specjalista do spraw programów

Nr oferty: StPr/25/0235Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
: 1. Zapoznanie się zakresem zadań i obowiązków Działu Poradnictwa i Rozwoju Zawodowego; 2. Zapoznanie się z przepisami prawa pracy dotyczącymi funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poż; 3. Zapoznanie się z drukami znajdujacymi się w dziale; 4. Praca w systemie Syriusz STD; 5. Gromadzenie informacji statystycznej o sytuacji na rynku pracy; 6. Pomoc we wddrażaniu programów współfinansowanych z EFS+ oraz programów rynku pracy; 7. Gromadzenie informacji o mozliwościach pozyskania xródeł finansowania projektów, programów; 8. Realizowanie działań promocyjnych projektw, programów; 9. Gromadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych projektó, programów; 10. Ocenianie efektów realizowanych pojektów, programów; 11. Pomoc w przygotowaniu sprawozdań z realizowanych projektów i wniosków o płatnoś (częś merytoryczna); 12. Pomoc w redagowaniu pism i przygotowanie pism w edytorze tekstów; 13. Przygotowanie korespondencji dotyczącej realizacji projektów i zadań działu Poradnictwa i Rozwoju Zawodowego; 14. Rejestrowanie korespondencji wychodzacej z działu; 15. Obsługa urządzeń biurowych.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 03.03.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Magdalena Szymańska
Numer telefonu: 586940937
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie na staż
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych. Wykładanie artykułów spożywczo-przemysłowych. Przyjmowanie dostaw.
StPr/25/0229
data rozpoczęcia pracy od 21.02.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Zapoznanie się zakresem zadań i obowiązków Działu Poradnictwa i Rozwoju Zawodowego; 2. Zapoznanie się z przepisami prawa pracy dotyczącymi funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poż; 3. Zapoznanie się z drukami znajdujacymi się w dziale; 4. Praca w systemie Syriusz STD; 5. Gromadzenie informacji statystycznej o sytuacji na rynku pracy; 6. Pomoc we wddrażaniu programów współfinansowanych z EFS+ oraz programów rynku pracy; 7. Gromadzenie informacji o mozliwościach pozyskania xródeł finansowania projektów, programów; 8. Realizowanie działań promocyjnych projektw, programów; 9. Gromadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych projektó, programów; 10. Ocenianie efektów realizowanych pojektów, programów; 11. Pomoc w przygotowaniu sprawozdań z realizowanych projektów i wniosków o płatnoś (częś merytoryczna); 12. Pomoc w redagowaniu pism i przygotowanie pism w edytorze tekstów; 13. Przygotowanie korespondencji dotyczącej realizacji projektów i zadań działu Poradnictwa i Rozwoju Zawodowego; 14. Rejestrowanie korespondencji wychodzacej z działu; 15. Obsługa urządzeń biurowych.
StPr/25/0235
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

1. Wprowadzanie danych od programów medycznych; 2. Wystawianie faktur; 3. Obsługa kasy fiskalnej; 4. Pomiary antropometrycze; 5. Rejestracja pacjenów; 6. Archiwizacja dokumentów; 7. Rejestracja pacjentów; 8. Ochrona baz danych; 9. Prowadzenie baz danych osobowych klientów; 10. Obsługa programów Softmedica, Mmedica, Symfonia, Synevo; 11. Obsługa specjalistycznego systemu komputerowego Windows z zaporami.
StPr/25/0055
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

1. Wykonywanie badania słuchu u dorosłej osoby; 2. Wykonywanie badania słuchu u dziecka; 3. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym zakupem aparatów słuchowych i pomocy słuchowych w zakresie możliwych dofinansowań z NFZ i PCPR; 4. Nauka obsługi serwisu, czyszczenia pomocy słuchowych, wymiany baterii lub obsługi ładowarki do apartu; 5. Telefoniczne udzielanie o godzinach otwarcia gabinetu; 6. Rejestracja osób chętnych na badanie lub regulację aparatu.
StPr/25/0070
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Wgrywanie i wprowadzanie dkoumentów do systemu księgowego.Asystent będzie pracował z wykorzystaniem bazy danych przy zachowaniu bezpieczeństwa przesyłu danych oraz bezpieczeństwa samych danych. Obsługa urządzeń biurowych, pisanie pism urzędowych, sporządzanie zestawień roboczych.
StPr/25/0221
data rozpoczęcia pracy od 21.02.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 4 900 PLN

1. Archiwizowanie i układanie dokumentów księgowych; 2. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; 3. Obsługa sprzętu biurowego typu ksero, drukarka, skaner; 4. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; 5. Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; 6. Archiwizowanie dowodów księgowych; 7. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących.
StPr/25/0073
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Realizacja zadań magazynowych (dostawa i odbiór towarów). Obsługa klienta, praca na sali sprzedaży oraz utrzymanie porządku. Dostawa towarów do określonych miejsc na wyznaczonej trasie. Kompletowanie i przekazywanie dokumentów sprzedażowych. Sprawdzanie stanów magazynowych. Praca od poniedziałku do piątku oraz w co drugą sobotę w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/1437
data rozpoczęcia pracy od 18.02.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Pomoc przy budowie, sprzątanie placu, armatura, monolit. Praca na terenie całej Polski.
StPr/25/0198
data rozpoczęcia pracy od 13.02.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek na sklepie, wykładanie towaru, pomoc klientom w doborze asortymentu. Praca w godz. 6.00 - 22.00. Pracodawca oferuje pierwszą umowę na 3 miesiące, następną na 3 lata.
StPr/25/0200
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 2 900 do 5 800 PLN

Wprowadzanie dokumentów księgowych w ewidencji za pomocą programów komputerrowych,sporządzanie deklaracji z zakresupodatku dochdowego VAT, ZUS, rozliczanie podatników opodatkowanych w formie ryczałtu, karty podatkowej
StPr/25/0185
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 4 800 PLN