Zamknij

Doradca do spraw zatrudnienia

Nr oferty: StPr/25/1005Dodane przez: POWIATOWY URZĄD PRACY W KARTUZACH

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
: 1) Udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym biernym zawodowo w uzyskaniu zatrudnienia oraz obsługa kontaktów i dokumentacji w tym zakresie. 2) Przeprowadzanie rozmów z bezrobotnym lub poszukującym pracy w celu ustalenia jego sytuacji i potrzeb w zakresie możliwości wejścia lub powrotu na rynek pracy. 3) Przygotowywanie przy udziale bezrobotnego lub poszukującego pracy Indywidualnego Planu Działania (IPD). 4) Bieżące monitorowanie sytuacji i postępów bezrobotnego lub poszukującego pracy w realizacji działań przewidzianych w IPD oraz ewentualna modyfikacja zgodnie z potrzebą. 5) Ustalenie ewentualnych deficytów bezrobotnego wraz z rozważeniem możliwości ich uzupełnienia poprzez skorzystanie z form pomocy do nich dedykowanych. 6) Podejmowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z bezrobotnym lub poszukującym pracy. 7) Udostępnianie osobom zarejestrowanym i osobom niezarejestrowanym, w tym biernym zawodowo informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy oraz innych ogólnodostępnych bazach na otwartym rynku pracy. 8) Analiza zgłoszonych przez pracodawców ofert pracy pod względem wymagań określonych przez pracodawcę w celu dostosowania do osób zarejestrowanych spełniających te wymagania. 9) Weryfikacja możliwości przedstawienia bezrobotnemu propozycji pracy. 10) Analiza ofert pracy podczas wizyt / kontaktów z bezrobotnym, w tym ofert pracy udostępnianych na otwartym rynku pracy oraz ich pozyskiwanie. 11) Badanie możliwości realizacji form pomocy odpowiadających potrzebom klienta i informowanie o formach pomocy, które mogą być w jego przypadku zastosowane. 12) Realizacja zadań związanych z udzielaniem klientowi formy pomocy wykonanie przewidzianych dla danego stanowiska zadań w ramach współpracy z klientem oraz ocena zastosowanych sposobów i form pomocy, skuteczności pomocy klientowi w wejściu lub powrocie na rynek pracy. 13) Analiza sytuacji na lokalnym rynku pracy i liczby bezrobotnych/poszukujących pracy oraz ustalanie adekwatnych działań i obszarów do pracy. 14) Współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy oraz partnerami rynku pracy w zakresie prowadzonych działań przez dział pośrednictwa pracy. 15) Współpraca ze szkołami ponadpodstawowymi, uczelniami i podmiotami ekonomii społecznej. 16) Organizowanie giełd i targów pracy. 17) Organizowanie spotkań informacyjnych promujących aktywność zawodową. 18) Popularyzacja usług pośrednictwa pracy wśród osób niezarejestrowanych, w tym biernych zawodowo poprzez organizowanie punktów konsultacyjnych na terenie gmin. 19) Prowadzenie pełnej dokumentacji realizowanych działań. 20) Wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działania Urzędu, powierzonych w uzasadnionych przypadkach przez przełożonego. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 22.09.2025
: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W KARTUZACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Bartłomiej Kęska
Numer telefonu: 58 694 09 30
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Termin i miejsce składania dokumentów: osobiście w zamkniętej kopercie lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze: doradca ds. zatrudnienia (
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1) Realizacja zadań związanych z przyznawaniem i rozliczaniem jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, w tym: a) Przyjmowanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności. b) Sprawdzanie zgodności danych zawartych we wniosku ze stanem faktycznym oraz ocena formalna wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności; c) Przygotowanie materiałów dotyczących wniosków do oceny merytorycznej; d) Przygotowanie treści umowy do podpisania wraz z załącznikami i innymi niezbędnymi do podpisania umowy dokumentami; e) Przedłożenie umowy dotacji do zapoznania się i podpisu stronom umowy, wraz z załącznikami, w tym dokumentami dotyczącymi poręczenia; f) Dokonanie odpowiednich zapisów w kartach rejestracyjnych osób bezrobotnych, Systemie Syriusz; g) Weryfikacja dokumentów dot. wydatków poniesionych przez osoby, które otrzymały dotacje; h) Ewidencja wydatków dokonanych ze środków dotacji w Excel; i) Weryfikacja i monitorowanie statusu podatnika VAT podmiotów z którymi zawarto umowę; j) Weryfikacja i rozliczanie zwrotów podatku VAT dokonanych przez osoby, które otrzymały jednorazowo środki na podjęcie działalności; k) Przygotowywanie zaświadczeń lub zaświadczeń o korekcie o udzielonej pomocy de minimis; l) Windykacja udzielonej dotacji; m) Współpraca z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i pośrednikami finansowymi w zakresie udzielania i realizacji pożyczek na podjęcie działalności gospodarczej; 2) Koordynowanie realizacji pakietów aktywizacyjnych. 3) Realizacja bonów na zasiedlenie. 4) Realizowanie zadań związanych z udzielaniem pomocy de minimis w związku z realizowanymi szkoleniami, w związku z przyznaniem środków na podjęcie działalności gospodarczej. 5) Podejmowanie inicjatyw i działań mających na celu ożywienie lokalnego rynku pracy, w tym: a) organizowanie spotkań informacyjnych; b) promowanie idei przedsiębiorczości, rozwoju zawodowego i całożyciowego uczenia się; 6) Pomoc w realizacji szkoleń. 7)Inne zadania realizowane na stanowisku. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
StPr/25/1013
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

Utrzymanie temperatur w chłodni - operator maszynowni chłodniczej, możliwość przyuczenia do zawodu, prace konserwacyjne i porządkowe. Pracodawca oferuje przyuczenie oraz organizuje szkolenie w zakresie maszyn będących w jego dyspozycji. Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony. Praca w godzinach 7.00 - 19.00 oraz 19.00 - 7.00.
StPr/25/1015
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Obsługa finansowa i księgowa (prowadzenie kosztów i przychodów, wystawianie faktur i ich ewidencja, przyjmowanie wpłat bezgotówkowych, sporządzanie raportów kasowych), nadzór i obsługa nad windykacją należności (monitorowanie terminowości wpłat, ewidencja należności i zaległości, wezwania do zapłaty i współpraca z kancelariami prawnymi dot. postępowań sądowych i egzekucyjnych), przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, sporządzanie sprawozdań na Walne Zgromadzenie i okresowych raportów finansowych i statystycznych.
StPr/25/1010
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 2 570 PLN

1) Udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym biernym zawodowo w uzyskaniu zatrudnienia oraz obsługa kontaktów i dokumentacji w tym zakresie. 2) Przeprowadzanie rozmów z bezrobotnym lub poszukującym pracy w celu ustalenia jego sytuacji i potrzeb w zakresie możliwości wejścia lub powrotu na rynek pracy. 3) Przygotowywanie przy udziale bezrobotnego lub poszukującego pracy Indywidualnego Planu Działania (IPD). 4) Bieżące monitorowanie sytuacji i postępów bezrobotnego lub poszukującego pracy w realizacji działań przewidzianych w IPD oraz ewentualna modyfikacja zgodnie z potrzebą. 5) Ustalenie ewentualnych deficytów bezrobotnego wraz z rozważeniem możliwości ich uzupełnienia poprzez skorzystanie z form pomocy do nich dedykowanych. 6) Podejmowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z bezrobotnym lub poszukującym pracy. 7) Udostępnianie osobom zarejestrowanym i osobom niezarejestrowanym, w tym biernym zawodowo informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy oraz innych ogólnodostępnych bazach na otwartym rynku pracy. 8) Analiza zgłoszonych przez pracodawców ofert pracy pod względem wymagań określonych przez pracodawcę w celu dostosowania do osób zarejestrowanych spełniających te wymagania. 9) Weryfikacja możliwości przedstawienia bezrobotnemu propozycji pracy. 10) Analiza ofert pracy podczas wizyt / kontaktów z bezrobotnym, w tym ofert pracy udostępnianych na otwartym rynku pracy oraz ich pozyskiwanie. 11) Badanie możliwości realizacji form pomocy odpowiadających potrzebom klienta i informowanie o formach pomocy, które mogą być w jego przypadku zastosowane. 12) Realizacja zadań związanych z udzielaniem klientowi formy pomocy wykonanie przewidzianych dla danego stanowiska zadań w ramach współpracy z klientem oraz ocena zastosowanych sposobów i form pomocy, skuteczności pomocy klientowi w wejściu lub powrocie na rynek pracy. 13) Analiza sytuacji na lokalnym rynku pracy i liczby bezrobotnych/poszukujących pracy oraz ustalanie adekwatnych działań i obszarów do pracy. 14) Współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy oraz partnerami rynku pracy w zakresie prowadzonych działań przez dział pośrednictwa pracy. 15) Współpraca ze szkołami ponadpodstawowymi, uczelniami i podmiotami ekonomii społecznej. 16) Organizowanie giełd i targów pracy. 17) Organizowanie spotkań informacyjnych promujących aktywność zawodową. 18) Popularyzacja usług pośrednictwa pracy wśród osób niezarejestrowanych, w tym biernych zawodowo poprzez organizowanie punktów konsultacyjnych na terenie gmin. 19) Prowadzenie pełnej dokumentacji realizowanych działań. 20) Wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działania Urzędu, powierzonych w uzasadnionych przypadkach przez przełożonego. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem: https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
StPr/25/1005
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN