Zamknij

Geodeta - asystent geodety

Nr oferty: StPr/25/1106Dodane przez: GEODEZJA SEBASTIAN FIGUROWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 12/31, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
: Prace biurowe, sporządzanie dokumentacji geodezyjnej, pomiary terenowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 13.10.2025
: od 5 500 do 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: GEODEZJA SEBASTIAN FIGUROWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 12/31, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Sebastian Figurowski
Numer telefonu: 783-401-800
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1. Zapoznanie się z Ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025r., poz. 620 z późn. zm.); 2. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego; 3. Zapoznanie się z przepisami pracy dotyczącymi funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poz; 4. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy i regulaminami obowiązującymi w PUP; 5. Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych; 6. Zapoznanie się z drukami znajdującymi się w dziale; 7. Zapoznanie się z programem SYRIUSZ; 8. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; 9. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych i środków dotacji zgodnie z zakładowym planem kont; 10. Rejestrowanie operacji gospodarczych i środków dotacji w SI SYRIUSZ; 11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych; 12. Rozliczanie list wypłat świadczeń z FP i uzgadnianie ze stanowiskiem merytorycznym zasiłków niepodjętych; 13. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; 14. Archiwizowanie dowodów księgowych; 15. Wykonywanie bieżących poleceń przełożonych; 16. Pomoc pracownikom działu przy wykonywaniu ich zadań; 17. Obsługa urządzeń biurowych; 18. Sprawdzanie list obecności stażystów niezbędnych do naliczenia stypendium stażowego; 19. Sprawdzanie wniosków dotyczących refundacji z tytułu prac interwencyjnych z dokumentami (listy płac, DRA,RCA, itp.).
StPr/25/1113
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy. a) Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i p.poż. b) Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy. c) Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Organizacyjno-Administracyjnego. d) Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w PUP w Kartuzach tym z instrukcją kancelaryjną. 2. Zapoznanie z obsługą sekretariatu. a) Przyjmowanie i podział korespondencji: - rejestrowanie pism przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną (papierowo/w systemie EZD), - podział korespondencji przychodzącej na odpowiednie komórki organizacyjne (papierowo/w systemie EZD), - przygotowanie korespondencji do wysyłania, - ewidencjonowanie listów w książce nadawczej i przekazywanie na pocztę. b) Przestrzeganie obiegu dokumentów (zgodnie z instrukcją kancelaryjną). 3. Profesjonalna obsługa interesantów. a) Obsługa interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych. b) Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym c) Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki. d) Łączenie rozmów wychodzących. 4. Obsługa narad i spotkań Dyrektora urzędu. a) Prowadzenie kalendarza spotkań. b) Nadzorowanie umówionych terminów spotkań. c) Odwoływanie i ustalanie nowych terminów spotkań. d) Obsługa spotkań i konferencji. 5. Wykonywanie innych zadań kancelaryjno-administracyjnych zleconych przez opiekuna. 6. Obsługa urządzeń biurowych.
StPr/25/1114
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Prowadzenie postępowań w zakresie gospodarki nieruchomościami, zapewnienie wyceny nieruchomości, zbywanie, nabywanie i obciążanie nieruchomości wraz z przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji, prowadzenie postępowań z zakresu wywłaszczeń, sporządzanie zestawień z zakresu gospodarki nieruchomościami, prowadzenie postępowań odszkodowawczych z zakresu innych szczególnych ustaw, przekształcanie prawa użytkowania wieczystego, wydawanie zezwoleń na korzystanie z nieruchomości Skarbu Państwa. Więcej informacji dotyczących konkursu znajduje się pod linkiem: https://bip.kartuskipowiat.pl/oferta-pracy/4748/referent-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami
StPr/25/1116
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Prace biurowe, sporządzanie dokumentacji geodezyjnej, pomiary terenowe.
StPr/25/1106
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 10 000 PLN