Zamknij

Zwrot abonamentu MEVO W październiku zawieszono system Mevo. Czy ktoś otrzymał zwrot pieniędzy za kupiony abonament? Ja składałam reklamację/wypowiedzenie umowy 2 razy, raz chcieli dane do zwrotu, potem ktoś napisał, że mam pismo wysłać jeszcze raz z odręcznie podpisanym i zeskanowanym pismem, tak więc zrobiłam. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pisałam kilkakrotnie, ale przychodzi jedynie zawsze ta sama automatyczna odpowiedź,że system jest zawieszony. Co mogę zrobić w tej sytuacji?21-02-2020 15:53:51

00

komentarz(2)

PP

0 0

Wyslalam wniosek o zwrot i nie otrzymalam do dnia dzisiejszego 19:17, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

InformacjeInformacje

4 0

Polecam sprawdzić problem na stronie internetowej trojmiasto.pl - być może było wyjaśnione w artykule albo zwrócić się bezpośrednio z prośbą do konkretnego dziennikarza (zajmującego się sprawami społecznymi/mieszkańców), pracującego na trojmiejskim portalu (są tam podane adresy e-mail), ponieważ na portalu Express Kaszubski dziennikarze niespecjalnie traktują to forum jako pretekst do podjęcia danego tematu na swoich łamach (np. wielokrotnie powtarzający sie problem z mieszkańcami Osiedla na Stoku przy Prokowskiej w Kartuzach, którzy zanieczyszczają własny teren oraz okolicę). Trojmiasto.pl pod tym względem lepiej dziala. 19:30, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz