Wystawcy chcący sprzedawać swoje wyroby, rękodzieło, produkty na Jarmarku Świątecznym, mogą zgłaszać swój udział do 29 listopada. Jarmark rozpocznie się 13 grudnia, potrwa do 22 grudnia.
Jak co roku w Kartuzach na Rynku odbędzie się Jarmark Świąteczny. Swój udział zgłosić mogą lokalni artyści, twórcy rękodzieła czy tradycyjnych produktów, a także właściciele gastronomii. Urząd Miejski czeka na zgłoszenia do 29 listopada do godz. 15.00.
Preferowane będą stoiska o charakterze świątecznym, w których prowadzona będzie sprzedaż m.in. takiego asortymentu jak: ceramika artystyczna; zabawki; dzbany, wazy, kubki i inne naczynia z nadrukami; wyroby regionalne; bombki, łańcuchy, oświetlenie i inne ozdoby choinkowe; stroiki, świece, opłatki; choinki (zarówno żywe, jak i sztuczne); pamiątki, ozdoby, rękodzieło; kosmetyki, perfumy; galanteria skórzana; biżuteria; artykuły spożywcze w tym: słodycze, drobne przekąski, potrawy i wyroby regionalne, wypieki świąteczne; gastronomia.
Organizatorzy Jarmarku zapewniają 10 domków handlowych, które będą udostępniane wystawcom bezpłatnie. Stoiska będą oświetlone, zapewniony będzie też dostęp do gniazda elektrycznego.
Jarmark jest organizowany w dniach od 13 do 22 grudnia w godzinach: od 12.00 do 17.30 w dni robocze i od 9.00 do 16.00 w sobotę i niedzielę.
Zainteresowani wystawcy proszeni są o zgłoszenia. Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail: [email protected], przesłać faxem na nr: 586 945 135 lub dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. J. Hallera 1.
Regulamin oraz formularze znajdują się na stronie Urzędu Miejskiego.
Ktoś14:04, 28.11.2019
0 0
Super.
14:04, 28.11.2019